Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 09:51:14 μμ

Τίτλος: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 09:51:14 μμ
Θα ήταν ενδιαφέρουσα μια συζήτηση για το πώς αξιολογούμε εμείς ως καθ υλην αρμόδιοι, το Υπουργείο Παιδειας.
Η αξιολόγηση πρέπει να ξεκινά από την κορυφή της πυραμίδας.
Άλλωστε εμείς αξιολογούμαστε καθημερινά από δεκάδες ζευγάρια μάτια, τα οποία μας κοιτούν εντυπωσιασμένα, ευτυχισμένα ή απελπισμένα, νευριασμένα, εξουθενωμένα.. και φυσικά από τον φορολογούμενο γονέα που ξέρει καλά τι προσφέρουμε στο παιδί του...

Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 09:54:02 μμ
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:
Μάσκες στα σχολεία: μάσκες αερόστατα, με τις σωστές μάσκες να έρχονται μάλλον στο δέκατο πέμπτο κύμα πανδημίας....

Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Νησάκι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:07:24 μμ
Ο εκπαιδευτικός πνίγεται καθημερινά από ολα τα υπουργικά σοφίσματα που δεσμεύουν την καινοτομία και την ελευθερία σχεδιασμού του έργου του. Η αξιολόγηση έρχεται ως μέγγενη στο λαιμό του εκπαιδευτικού αλλά παρουσιάζεται με ωραία λόγια περί πρωτοβουλιών, καινοτόμων δράσεων, συνθηκών για βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών.

Δυστυχώς οι αναπληρωτές που φοβούνται μηπως δεν  διοριστούν δεν αντιδρούν σε τίποτα και είναι οι πλέον υποταγμένοι όπως και οι διευθυντές που φοβούνται μη χάσουν τη θεσούλα τους.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:08:48 μμ
Η καλή επίδοση στους δείκτες της αξιολόγησης που περιέχονται στο υλικό του ιεπ, εξαρτάται από την χρηματοδότηση ή και το πλαίσιο που θεσμοθετεί το υπουργείο.
Αν πάρουμε τους δείκτες έναν έναν θα διαπιστώσουμε ότι ο υπαίτιος της πιθανής αποτυχίας του σχολείου είναι το υπουργείο.
Δείκτης 1.1 υποδομές, εκσυγχρονισμός κτλ
Όταν π.χ. ένας υπεύθυνος εργαστηρίου δεν έχει ούτε ένα ευρώ να διαχειριστεί για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, σε τι ακριβώς θα αξιολογηθεί αυτός και στην συνέχεια η σχολική μονάδα;
Αρα το Υπουργείο δεν πετυχαίνει σε αυτόν το δείκτη.

Δείκτης 1.2
Στελέχωση
Ακόμα και την στιγμή που μιλάμε απουσιάζουν καθηγητές ....αποτυχία του Υπουργείου και όχι της σχολικης μονάδας
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Νησάκι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:27:33 μμ
Ας αυτοαξιολογηθεί πρώτα το Υπουργείο,η διοίκηση και οι σύμβουλοι που είναι οι γλάστρες του όλου μηχανισμού.

Το μόνο που ξέρουν οι σύμβουλοι είναι να σε καλούν κάθε αρχή του χρόνου και να σου παρουσιάζουν τα ΦΕΚ του Υπουργείου απο αντιγραφές που έχουν κάνει στο power pont σε πολύχρομα backroundς... και να σου λενε δακρύβρεχτα ότι έχουμε δίκιο σε όλα εμείς οι εκπαιδευτικοί και ότι το Υπουργείο κάνει λάθη, αλλά τί να κάνουμε .... έτσι είναι η ζωή και πρέπει να εφαρμόσουμε τα ανεφάρμοστα γιατί αλλιώς θα βρούμε το μπελά μας...
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: harac στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:31:12 μμ
Δεύτερο φάουλ:
Ξεκινούν με μεγάλη βιασύνη την αξιολόγηση σχολικής μονάδας σε μία σχολική χρονιά με πολλά απρόοπτα και ιδιαίτερες συνθήκες, όπου τα σχολεία δεν λειτούργησαν/λειτουργούν κανονικά, δεν υλοποιήθηκαν δράσεις, προγράμματα, συνεργασίες  κλπ
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Νησάκι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:39:42 μμ
Ας αξιολογήσουμε επιτέλους και εμείς το Υπουργείο, τα ανεφάρμοστα φεκ περί αξιολόγησης των μαθητών, τα βιβλία που δεν βοηθούν ούτε τον εκπαιδευτικό ούτε τον μαθητή, το υποτυπώδες υποστηρικτικό υλικό, τα 26άρια τμήματα, τα μεταχειρισμένα κοντέινερ που τα ονομάζουν σχολικές τάξεις, τους διευθυντες που κάνουν ''υπηρεσιακό' μπούλινγκ σε όποιον εκπαιδευτικό τους μπει στο μάτι και τα κάνουν πλακάκια με τους δικούς τους στις διδε για όλες τις δικές τους ατασθαλίες.

Και από πίσω οι τρομαγμένοι αναπληρωτές που εκλιπαρούν 10 χρόνια για το αυτονόητο (δηλαδή τον διορισμό τους), οι τρομαγμένοι μόνιμοι που φοβούνται μήπως δεν πάρουν απόσπαση, άλλοι υποταγμένοι  σε κομματικά απολειφάδια...΄και όλοι καταντούμε σφουγοκωλάριοι του συστήματος.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: nipiagogos1988 στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:45:35 μμ
Θα μας κάνουν ντα
https://www.esos.gr/arthra/71734/n-kerameos-pros-apehontes-apo-tin-axiologisi-einai-ypiresiaki-ypohreosi-olon-i
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:50:48 μμ
Το πλαίσιο αξιολόγησης διαπνέεται από ιδέες αναστοχασμου, ανατροφοδότησης κτλ κτλ αλλά επιβάλλεται με τη σιδηρά πυγμή του νόμου  χωρίς να μπορούμε να ανατροφοδοτησουμε τον νομοθέτη ώστε να διαμορφώσει ένα καλύτερο πλαίσιο...
Η δια της επιβολής και εξόντωσης των  εκπαιδευτικών εφαρμογή της αξιολόγησης καταργεί όλο το πνεύμα της ίδιας της αξιολόγησης και των αρχών που θέλει να προάγει....

Καλούμε το υπουργείο να συμμορφωθεί με τις αρχές και ιδέες που προβάλλει το πλαίσιο αξιολόγησης και να μπει σε μια διαδικασία ανατροφοδότησης εκ μέρους των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας..

Είναι προφανές ότι το υπουργείο δεν πετυχαίνει σε κανέναν απ' τους δεικτες 3, 4 και 5...
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Νησάκι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 10:55:26 μμ
Αφού βρε μας θεωρούν ότι στερούμαστε εγκεφάλου πως να μη μας κοροϊδεύουν μες στα μούτρα μας. Και αν μας απολύσουν και πάλι θα πουν ότι είναι για καλό του εκπαιδευτικού και της κοινωνίας.
Και έχουν βεβαιωθεί οι πολιτικοί  ότι οι Έλληνες γενικά δεν έχουμε πια εγκέφαλο διότι τους ψηφίζουμε και κάθε φορά εκλέγουμε τους χειρότερους. Κάθε τετραετία τους δίνουμε απτές αποδείξεις ότι είμαστε ανεγκέφαλοι.
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 11:05:49 μμ
Ήρθε λοιπόν η ώρα το υπουργείο να μας δείξει μια καλή εφαρμογή ανασχεδιασμού.
"....Στο θεωρητικό πλαίσιο, η εκπαιδευτική κοινότητα έχει τη δυνατότητα να διερευνά κριτικά το έργο της με βάση το κοινωνικό, κάθε φορά, συγκείμενο, να αναστοχάζεται και να ανασχεδιάζει τις δράσεις της..."

Ας διερεύνησει λοιπόν και το υπουργείο μια φορά κριτικα το έργο του, με βάση το κοινωνικό συγκείμενο και ας ανασχεδιασει μαζί με μας το πλαίσιο αξιολόγησης...
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Σπουργίτι στις Φεβρουάριος 22, 2021, 11:11:56 μμ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/344305_axiologisi-koinoi-problimatismoi-kai-erotimata-11-syntoniston-pekes
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Landau στις Μάρτιος 12, 2021, 12:32:19 πμ
Το υπουργείο και ειδικά η υπουργός παίρνουν μηδέν στα εκατό..

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345642_apokalypsi-ston-aera-dianomi-sholikon-biblion-tilekpaideysi-myschool
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: erietta στις Μάρτιος 12, 2021, 12:47:23 μμ
Landau, όντως, πολύ σοβαρό θέμα, μήπως όμως τα μέλη που παραιτήθηκαν ανήκουν σε άλλες παρατάξεις και όχι στην ΝΔ; Εννοώ το εξής: μήπως το Υπουργείο επεδίωκε την παραίτησή τους ή δεν είχε σκοπό να τους ανανεώσει την θητεία;
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Landau στις Μάρτιος 12, 2021, 10:25:02 μμ
Landau, όντως, πολύ σοβαρό θέμα, μήπως όμως τα μέλη που παραιτήθηκαν ανήκουν σε άλλες παρατάξεις και όχι στην ΝΔ; Εννοώ το εξής: μήπως το Υπουργείο επεδίωκε την παραίτησή τους ή δεν είχε σκοπό να τους ανανεώσει την θητεία;

Μπορεί να είναι αυτό που αναφέρεις, αλλά δεν με απασχολούν τα κομματικά τους. Το αποτέλεσμα μετράει εδώ, και ελπίζω να μην πάμε τη νέα χρονιά με.. φωτοτυπίες (αν θυμάστε μια άλλη πετυχημένη προκάτοχο της τωρινής δικηγόρου).
Τίτλος: Απ: Αξιολόγηση Υπουργείου Παιδείας
Αποστολή από: Έσπερος στις Μάρτιος 12, 2021, 10:36:37 μμ
Μπορεί να είναι αυτό που αναφέρεις, αλλά δεν με απασχολούν τα κομματικά τους. Το αποτέλεσμα μετράει εδώ, και ελπίζω να μην πάμε τη νέα χρονιά με.. φωτοτυπίες (αν θυμάστε μια άλλη πετυχημένη προκάτοχο της τωρινής δικηγόρου).

Γιατί φωτοτυπίες καλέ; webex από το σπίτι να τα βλέπουν από το ψηφιακό σχολείο. Αφού βρέθηκε η λύση για όλα.