Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kassiopi στις Μάρτιος 02, 2021, 05:39:26 μμ

Τίτλος: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Kassiopi στις Μάρτιος 02, 2021, 05:39:26 μμ
Καλησπέρα,

Σας έχει τύχει να κάντε ιδιαίτερα μαθήματα σε τελείως αδιάφορο μαθητή ο οποίος δεν έχει και πρόβλημα να σας το δείξει;

Από όταν έχω ξεκινήσει με αυτό τον μαθητή έχω κάνει όσο πιο πολλές προσπάθειες μπορώ να κάνω το μάθημα ενδιαφέρον (βίντεο, κ.λ.π.) αλλά ο συγκεκριμένος μαθητής έρχεται μονίμως αδιάβαστος με αποτέλεσμα να μένουμε στάσιμοι στο μάθημα (και έχω και τη μητέρα η οποία περιμένει θαύματα από το βλαστάρι της). Το πρόβλημα είναι όμως ότι δεν τον ενδιαφέρει να καταλάβω ότι βαριέται (π.χ. δε συμμετέχει στο μάθημα, κοιτάει αλλού κ.λ.π.) με αποτέλεσμα να εκνευρίζομαι τρομερά (χωρίς όμως να του το δείχνω). Δε ξέρω πραγματικά τι να κάνω με αυτό το μαθητή και πως να το διαχειριστώ. Έχει κανείς εμπειρία και συμβουλές;
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: leon. στις Μάρτιος 02, 2021, 06:49:09 μμ
Συζήτησέ το με το μαθητή. Πε του πως έτσι δε γίνεται καμμία δουλειά και πως αν θέλει να προχωρήσει θα χρειαστεί ν' αλλάξει νοοτροπία και στάση. Επίσης συζήτησέ το και με τη μαμά εξηγώντας τι επακριβώς συμβαίνει. Μόνο με τη σωστή συνεργασία και γιου και μητέρας μπορεί να βρεθεί λύση.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Schoolikui στις Μάρτιος 02, 2021, 06:51:22 μμ
Ποια είναι η ηλικία του μαθητή; Υπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες όπως διαταραχή ελλειματικης προσοχής;
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Kassiopi στις Μάρτιος 02, 2021, 07:00:58 μμ
Είναι μαθητής 1ης γυμνασίου. Από ότι μου έχει πει η μητέρα έχει κάποια χαρακτηριστικά διάσπασης τα οποία όμως δεν πληρούν τα κριτήρια διάγνωσης.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Έσπερος στις Μάρτιος 02, 2021, 07:18:11 μμ
Κάνε μια συζήτηση με το παιδί. Το γνώμη έχει για το μάθημα. Όχι προσωπικά το δικό σου. Γενικα για το ότι είναι επιβαρυμένος με αυτό μαζί με τις ξένες γλώσσες ή ο,τι άλλο κάνει. Ρωτά τι προσδοκίες έχει: να του λύνεις τις ασκήσεις του σχολείου; να τον διαβάζεις; να πας παρακάτω; προσδοκίες του παιδιού, όχι των γονέων. Να επιμείνεις, λογικά δεν θα σου απαντήσει με τη μια. Άφησέ τον να νιώσει ότι έχει λόγο σε αυτό. Αν βαριέται ήδη το σχοκειο κ του «φόρτωσαν» κ εσένα, λογικό είναι να αδιαφορήσει. μπορείτε να κάνετε μια συζήτηση κ να μεταφέρεις στη μητέρα πού καταλήξατε για να αναθεωρήσει τις προσδοκίες της. Μην επιδιώξεις αυτό που είναι σωστό μάθημα για σένα, δες αρχικά τι θα δεχτεί ο ίδιος. πχ να μην του βάζεις εσυ ασκήσεις για αρχή.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Landau στις Μάρτιος 03, 2021, 11:25:22 πμ
Είναι μαθητής 1ης γυμνασίου. Από ότι μου έχει πει η μητέρα έχει κάποια χαρακτηριστικά διάσπασης τα οποία όμως δεν πληρούν τα κριτήρια διάγνωσης.

Άσε τι έχει πει.. ζήτα να διαβάσεις επίσημη διάγνωση (από ΚΕΔΔΥ κλπ), αν έχει κιόλας δηλαδή.
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Goat στις Μάρτιος 03, 2021, 03:15:53 μμ
Πάνω σε αυτό συνάδελφοι... έχω μαθητή ο οποίος εμφανίζει τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά αδιαφορίας, σε τάξη με συνδιδασκαλία όπου το μάθημα με αρκετά παιδιά είναι εκ των πραγμάτων δύσκολο, συν του ότι οι γνώσεις του στο μάθημά μου είναι ελάχιστες έως μηδαμινές (ξενόγλωσσο). Δε διαβάζει ποτέ, μάλλον δε διάβασε ποτέ το συγκεκριμένο, με αποτέλεσμα στην Ε' τώρα να υπάρχουν δυσαναπλήρωτα κενά (μέχρι και στην αλφαβήτα) και να έρχεται στο μάθημα απλά για την παρουσία. Δε ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω...
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: erietta στις Μάρτιος 03, 2021, 05:41:15 μμ
Παράθεση
Από ότι μου έχει πει η μητέρα έχει κάποια χαρακτηριστικά διάσπασης τα οποία όμως δεν πληρούν τα κριτήρια διάγνωσης.

Επειδή το σχολίασαν και πιο πάνω συνάδερφοι, το σχολιάζω κι εγώ. Αν η μητέρα λέει αυτό, ισχύουν τα εξής: ή όντως της έχουν πει κάτι τέτοιο σε κάποιο κέντρο που πήγε, ή κάτι θέλει να αποκρύψει η ίδια.
Τι είναι αυτά που λένε;΄Η υπάρχει ΔΕΠΥ ή δεν υπάρχει. Ούτε κάν διάσπαση δεν είναι ο όρος.
Και μόνο που μας λες ότι η μάνα έχει προσδοκίες, εκεί είναι το πρόβλημα. Άντε αυτή έχει προσδοκίες, ποιος  καλλιέργησε αυτές τις προσδοκίες; Γιατί αν είχαν καλλιεργηθεί από άλλους, γιατί δεν συνεχίζει με άλλους καθηγητές και απευθύνθηκε σε σένα; Γιατί η αδιαφορία του παιδιού μπορεί να δείχνει ότι έρχεται παρά την θέλησή του, γιατί τον πιέζει η μαμά, που θέλει και proficiency.
Καταλαβαίνω ότι είσαι σε δύσκολη θέση, γιατί κάνεις ιδιαίτερο, αλλά έχεις τον τρόπο να διαχειριστείς ένα παιδί που  φαίνεται αδιάφορο, ενώ μπορεί να κρύβεται κάποια μαθησιακή δυσκολία;
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: Kassiopi στις Μάρτιος 04, 2021, 06:21:35 μμ
Συνάδελφοι σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Αρχικά να πω ότι έχω κάνει πολλές προσπάθειες να τον πλησιάσω και να μάθω τα ενδιαφέροντά του αλλά είναι αρκετά αρνητικός (π.χ. μου λέει δεν έχει ενδιαφέροντα κ.λ.π.). Το θέμα είναι ότι έχω καταλάβει ότι σίγουρα έρχεται χωρίς να το θέλει (μου είπε ξεκάθαρα ότι δεν του αρέσουν τα αγγλικά) και έχω μιλήσει και με τη μητέρα η οποία δεν κάνει τίποτα. Μάλιστα πριν από εμένα πήγαινε σε φροντιστήριο και η μητέρα του τον σταμάτησε "γιατί δεν του έμαθαν τίποτα" (και πράγματι είναι στο γυμνάσιο και δεν ξέρει ούτε την αλφαβήτα αλλά σίγουρα δε φταίει το φροντιστήριο). Όταν λοιπόν τον ρώτησα στο πρώτο μάθημα μέχρι που έχουν κάνει αγγλικά στο φροντιστήριο μου απάντησε ότι δεν ξέρει (γενικά μου πετάει ένα "δεν ξέρω" συνεχώς).
Τίτλος: Απ: Διαχείριση αδιάφορου μαθητή
Αποστολή από: erietta στις Μάρτιος 04, 2021, 08:18:40 μμ
Το ότι η μητέρα δεν κάνει τίποτα και το ότι τον σταμάτησε από φροντιστήριο μού δείχνει ότι κάτι δεν θέλει να παραδεχτεί η μητέρα. Αγγλικά με το ζόρι δεν γίνεται...Άρνηση έχει το παιδί...