Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Xrip7 στις Αυγούστου 21, 2021, 02:15:57 pm
-
Καλησπέρα σας, διάβασα πως περιορίζονται οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης στα σχολεία. Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε να μπει πλαφόν στις 2 παράλληλες ανά σχολείο! Είναι εντελώς τραγικό μαθητές που χρήζουν ανάγκης και βοήθειας να μένουν στάσιμοι, ειδικά έπειτα από δύο χρόνια τηλεκπαίδευσης...
Θεωρείτε,ότι θα ισχύσει αυτο; Να φανταστώ όλο αυτό θα επηρεάσει και τις προσλήψεις έτσι δεν είναι;;
-
Το διάβασα κι εγώ χτες στο alfavita ως καταγγελία του ΠΑΜΕ. Δεν με εκπλήσσει καθόλου, τους έχω ικανούς για όλα. Γραπτά δεν θα μπορούσαν να το ανακοινώσουν, γιατί θα υπήρχαν αντιδράσεις από τους γονείς που διεκδικούν την παράλληλη.
-
Μου φαίνεται αρκετά τραβηγμένο ως σενάριο σε κάθε σχολείο να υπάρχουν δύο παράλληλες μαξ. Άσε που αν δε δούμε και κατι γραμμένο...
-
Φάνηκε από περυσι το κόμπλεξ τους με την παράλληλη..
-
Συνάδελφοι εγώ πέρυσι που δούλεψα ως παράλληλη είχαμε 3 παιδιά που χρειάζονταν οπωσδήποτε για να ανταπεξέλθουν.. τι να πω;;;; Τα παιδιά αυτά τους εφταιξαν;;
Να φανταστώ πως όλο αυτό επηρεάζει εννοείται και τις προσλήψεις μας φέτος....
-
Ήδη από πέρυσι είχε ακουστεί ο «εξορθολογισμός». Το θέμα είναι σε ποιο βαθμό θα υπάρξει και αν το γεγονός ότι διορίστηκαν κάποια άτομα από την ειδική στη γενική φέρει σε κάποια ισορροπία την περικοπή.
-
Οι γονείς θα αντιδράσουν οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ποιος τους ακούει. Επίσης, υπάρχουν σχολεία μικρά και σχολεία μεγάλα. Είναι δυνατόν σε σχολείο με 300 παιδιά να εγκριθούν 2 παράλληλες μόνο; Ούτε οι Ταλιμπάν δεν θα το σκέφτονταν αυτό...
-
Προσωπικά περιμένω από αυτούς τα χειρότερα..και δεν νομίζω ότι τους ενδιαφέρει τι γίνεται στα σχολεία..άλλωστε αύξησαν εν μέσω πανδημίας και τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη..τα αποτελέσματα αυτού είναι ήδη ορατά στις φετινές τάξεις α Δημοτικού
-
Λεω να πάρω κανένα τηλέφωνο στο υπουργείο από Δεύτερο μπας και μάθουμε τίποτα. Καλό είναι να ασκηθούν πιέσεις.
-
Οι γονείς θα αντιδράσουν οπωσδήποτε! Το θέμα είναι ποιος τους ακούει. Επίσης, υπάρχουν σχολεία μικρά και σχολεία μεγάλα. Είναι δυνατόν σε σχολείο με 300 παιδιά να εγκριθούν 2 παράλληλες μόνο; Ούτε οι Ταλιμπάν δεν θα το σκέφτονταν αυτό...
Οι νεοφιλελεύθεροι "ταλιμπάν" τα πάντα μπορούν να σκεφτούν. Μην εκπλήσσεσαι.
Κατά τ' άλλα προφανώς και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ισχύσει αυτή σκέψη/πρόθεση. Δηλαδή αν σε ένα σχολείο χρειάζονται 5 μαθητές παράλληλη, θα γίνει επιλογή; Εσύ κάνε, εσύ μην κάνεις;
-
Να φανταστώ το δυο παράλληλες αφορά δημοτικό?
-
Καλησπέρα συνάδελφοι,τα πράγματα εν τέλει πάνε πράγματικα από το κακο στο χειρότερο... θα λέμε κάθε πέρσι και καλύτερα , έτσι μου φαίνεται!!! Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι πάνε να κάνουν περικοπές και ειδικά όταν ξεκινούν από τους μαθητές που χρειάζονται βοήθεια.
-
Εσείς γενικά σε όσα σχολεία έχετε μπει, έχετε δει περισσότερες από δύο παράλληλες;
-
Στα περισσότερα της Αθήνας.. περυσι 9 παράλληλες στο σχολείο που ήμουν!
-
Εσείς γενικά σε όσα σχολεία έχετε μπει, έχετε δει περισσότερες από δύο παράλληλες;
Στην Κρήτη σε δημοτικό 7 στο ίδιο σχολείο.
Στην δευτεροβάθμια 5 αλλά οι δυο είχαν πλήρες ωράριο στο σχολείο, οι άλλες ερχόντουσαν για συμπλήρωμα μπορεί και μια μέρα την εβδομάδα.
-
Στο δικό μου σχολείο πέρυσι που ,Α Πειραιά, ήμασταν 3 παράλληλες,η μία ήταν σε δύο παιδιά 12 ώρες αντιστοίχως στο κάθε ένα
-
Πέρσι ήμουν με 3 παιδια ως αρχές Μάρτη...8 ώρες το καθένα...και το ένα ηταν κανονικά για ειδικό σχολείο αλλα στο νησί που ημουν δεν υπήρχε....
Ένα χαλι.
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/356038_ypaith-prohoraei-se-dramatikes-perikopes-proslipseon-stin-parallili-stirixi (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/356038_ypaith-prohoraei-se-dramatikes-perikopes-proslipseon-stin-parallili-stirixi)
Αυτή είναι η σχετική είδηση.
Σχετικά με την επιλογή, την έχω δει πράγματι να γίνεται. Στο νηπιαγωγείο που ήταν το παιδί μου ζητούσαν τη γνώμη των νηπιαγωγών για το ποιο παιδί πρέπει να πάρει παράλληλη πρώτο. Πρώτα πήρε το παιδί με την πιο επιθετική συμπεριφορά, που χτυπούσε τα άλλα. Τόσο απλά. Μετά πήραν τα άλλα δύο που δεν ήταν επιθετικά.
-
Στην Κρήτη σε δημοτικό 7 στο ίδιο σχολείο.
Στην δευτεροβάθμια 5 αλλά οι δυο είχαν πλήρες ωράριο στο σχολείο, οι άλλες ερχόντουσαν για συμπλήρωμα μπορεί και μια μέρα την εβδομάδα.
Στα γυμνάσια μια παράλληλη θεωρείτε η φιλόλογος μαζί με μαθηματικο. Στα δημοτικά γίνεται το έλα να δεις με παράλληλες
-
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/356038_ypaith-prohoraei-se-dramatikes-perikopes-proslipseon-stin-parallili-stirixi (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/356038_ypaith-prohoraei-se-dramatikes-perikopes-proslipseon-stin-parallili-stirixi)
Αυτή είναι η σχετική είδηση.
Σχετικά με την επιλογή, την έχω δει πράγματι να γίνεται. Στο νηπιαγωγείο που ήταν το παιδί μου ζητούσαν τη γνώμη των νηπιαγωγών για το ποιο παιδί πρέπει να πάρει παράλληλη πρώτο. Πρώτα πήρε το παιδί με την πιο επιθετική συμπεριφορά, που χτυπούσε τα άλλα. Τόσο απλά. Μετά πήραν τα άλλα δύο που δεν ήταν επιθετικά.
Καθε χρονο η διευθυνση σε συνεργασια με το ΚΕΣΥ καταρτιζει λιστα προτεραιοτητων. Πρωτα μπαινουν τα παιδια που αδυνατουν να σταθουν χωρις ΠΣ και ακοκουθουν τα τποκοιπα. Πχ στα δημοτικα πρωτα μπαινουν τα πρωτακια.
Επισης, γινονται και «ομαδοποιησεις» παιδιων ωστε να μοιραζονται την ΠΣ μεχρι να γινουν και αλλες φασεις και να καλυφτουν ολα τα παιδια.
Κακως; Κακως! Αλλα καπως πρεπει να εξασφαλιστει οτι θα καλυφτουν οσο το δυνατον περισσοτερα παιδια και να βοηθηθουν και τα σχολεια
-
Στο γυμνάσιο που ήμουν φέτος ήμασταν 3 φιλόλογοι παράλληλης. Η 3η έρχονται για 11 ώρες ενώ οι άλλες 2 ήμασταν πλήρους.
Μάλιστα με τη μία φιλόλογο μπαίναμε στο ίδιο τμήμα.
-
emmaki, δεν είμαι κατά των ομαδοποιήσεων, ίσα-ίσα που αυτό θα ήταν και θετικό για νηπιαγωγείο.
Εγώ πιστεύω ότι ο ρόλος της παράλληλης στήριξης στο δημόσιο σχολείο είναι καθαρά θέμα τύχης. Και αυτό διότι κανείς ένα παιδί τόσο καλά όσο ένας γονιός....Γι' αυτό όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα, πληρώνουν ιδιωτική παράλληλη.
-
emmaki, δεν είμαι κατά των ομαδοποιήσεων, ίσα-ίσα που αυτό θα ήταν και θετικό για νηπιαγωγείο.
Εγώ πιστεύω ότι ο ρόλος της παράλληλης στήριξης στο δημόσιο σχολείο είναι καθαρά θέμα τύχης. Και αυτό διότι κανείς ένα παιδί τόσο καλά όσο ένας γονιός....Γι' αυτό όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα, πληρώνουν ιδιωτική παράλληλη.
Σιγουρα ειναι θεμα τυχης οσον αφορα τον εκπαιδευτικο που θα αναλαβει το παιδι, αν και τα τελευταια χρονια με χαρα διαπιστωνω οτι οι συναδελφοι ειναι πολυ ορεξατοι με ωραιες ιδεες και προσεγγισεις.
Ως προς την ιδιωτικη ΠΣ ειμσι κατα για πολλους λογους.
-
Στα γυμνάσια μια παράλληλη θεωρείτε η φιλόλογος μαζί με μαθηματικο. Στα δημοτικά γίνεται το έλα να δεις με παράλληλες
ε δε θα γινεται, ελατε να δειτε μικρους α β γ με αυτισμο που δε μπορουν ουτε τουαλετα ουτε να φανε καλα καλα, ποσο μαλλον να ακολουθησουν μαθηματα
-
Κανένα νέο σήμερα σχετικά με την εξέλιξη; Έχουμε εικόνα για πιστώσεις;
-
Σιγουρα ειναι θεμα τυχης οσον αφορα τον εκπαιδευτικο που θα αναλαβει το παιδι, αν και τα τελευταια χρονια με χαρα διαπιστωνω οτι οι συναδελφοι ειναι πολυ ορεξατοι με ωραιες ιδεες και προσεγγισεις.
Ως προς την ιδιωτικη ΠΣ ειμσι κατα για πολλους λογους.
Γιατί αλήθεια δεν έχετε καλή γνώμη για την ιδιωτική παράλληλη; Δεν το ρωτάω με "περίεργο" τρόπο, εξάλλου δεν έχω σχέση με την Ειδική Αγωγή.. Και μέχρι πριν λίγο καιρό δεν γνώριζα ότι υπάρχει δυνατότητα ιδιωτικής παράλληλης στήριξης. Απλώς θα με ενδιέφερε να ακούσω απόψεις σχετικά με το θέμα!
-
Συνάδελφοι διάβασα σε ομάδα στο Facebook πως και άλλοι συνάδελφοι έχουν επικοινωνήσει με το Υπουργείο κλπ και δεν έχουν επιβεβαιωσει τίποτα... Πραγματικά δεν ξέρω πια τι άλλο να περιμένουμε ;!
-
Θα είχε ενδιαφέρον να γίνει μια πραγματική έρευνα για την δουλειά που έκαναν οι παράλληλες σε περίοδο τηλεκπαιδευσης...
-
Γιατί αλήθεια δεν έχετε καλή γνώμη για την ιδιωτική παράλληλη; Δεν το ρωτάω με "περίεργο" τρόπο, εξάλλου δεν έχω σχέση με την Ειδική Αγωγή.. Και μέχρι πριν λίγο καιρό δεν γνώριζα ότι υπάρχει δυνατότητα ιδιωτικής παράλληλης στήριξης. Απλώς θα με ενδιέφερε να ακούσω απόψεις σχετικά με το θέμα!
Οι βασικοι λογοι ειναι δυο.
1. Δεν μπαινουν κριτηρια για το ποιος μπορει να προσληφθει (ουτε καν για την προσληψη, αρα ανετα μιλαμε για πιθανη μαυρη εργασια), παρα αφηνεται στη διακριτικη ευχερεια του συλλογου διδασκοντων να αποφασισει αν θα δεχτει τον Χ ως ειδικο βοηθο (οπως ειναι η επισημη ονομασια). Ετσι εχουμε λογοθεραπευτες, φυσικοθεραπευτες, γειτονες χωρις καποια ειδικευση κλπ να ειναι διπλα στα παιδια. Θεωρω οτι μεσα στην ταξη πρεπει να γινεται εκπαιδευτικη δουλεια απο εκπαιδευτικο και οχι απο αλλες ειδικοτητες, τις οποιες σεν υπιτιμω καθολου στη δουλεια τους και στο χρονο που πρεπει να γινεται η δουλεια τους.
2. Δεν μπορει το κρατος να πεταει το μπαλακι για τη στηριξη ενος παιδιου στο γονιο! Εχουμε δημοσια δωρεαν παιδεια, και δε νοειται ο γονιος να πρεπει να προσλαβει και να πληρωνει το δασκαλο του παιδιου του!
Εαν θελετε ακομα ενα λογο….
Οι περισσοτεροι ειδικοι βοηθοι προσλαμβανονται απο γονεις που διαφωνουν κε τις εισηγησεις του ΚΕΣΥ, πλεον ΚΕΔΑΣΥ. Εχει, λοιπον, θεσπισει το ιδιο το κρατος ενα θεσμο για την υποβαθμιση των οργανων του!
-
Οι βασικοι λογοι ειναι δυο.
1. Δεν μπαινουν κριτηρια για το ποιος μπορει να προσληφθει (ουτε καν για την προσληψη, αρα ανετα μιλαμε για πιθανη μαυρη εργασια), παρα αφηνεται στη διακριτικη ευχερεια του συλλογου διδασκοντων να αποφασισει αν θα δεχτει τον Χ ως ειδικο βοηθο (οπως ειναι η επισημη ονομασια). Ετσι εχουμε λογοθεραπευτες, φυσικοθεραπευτες, γειτονες χωρις καποια ειδικευση κλπ να ειναι διπλα στα παιδια. Θεωρω οτι μεσα στην ταξη πρεπει να γινεται εκπαιδευτικη δουλεια απο εκπαιδευτικο και οχι απο αλλες ειδικοτητες, τις οποιες σεν υπιτιμω καθολου στη δουλεια τους και στο χρονο που πρεπει να γινεται η δουλεια τους.
2. Δεν μπορει το κρατος να πεταει το μπαλακι για τη στηριξη ενος παιδιου στο γονιο! Εχουμε δημοσια δωρεαν παιδεια, και δε νοειται ο γονιος να πρεπει να προσλαβει και να πληρωνει το δασκαλο του παιδιου του!
Εαν θελετε ακομα ενα λογο….
Οι περισσοτεροι ειδικοι βοηθοι προσλαμβανονται απο γονεις που διαφωνουν κε τις εισηγησεις του ΚΕΣΥ, πλεον ΚΕΔΑΣΥ. Εχει, λοιπον, θεσπισει το ιδιο το κρατος ενα θεσμο για την υποβαθμιση των οργανων του!
Σωστές παρατηρήσεις! Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση :)