Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: miss piggy στις Οκτωβρίου 01, 2021, 09:32:22 pm
-
Ο ΥΣΕΦΕ απαλλάσσεται και από το να πάρει δείκτες για την αξιολόγηση; Γιατί ο διευθυντής μου είναι αποφασισμένος να τους φορτώσει όλους σε 4-5 κορόιδα (και όλοι οι δικοί του να καααάθονταιιιιι). Μαζί και ο ίδιος.
Υποσημείωση: Είμαστε μικρό σχολείο με λίγο προσωπικό και οι γηγενείς αυτόχθονες είναι πολύ κουρασμένοι. Μόνο όσοι γράφουμε χλμ. από μακριά είμαστε ξεκούραστοι.
Όσοι έχουν υπηρετήσει χρόνια σε μικρά, επαρχιακά σχολεία, καταλαβαίνουν σε τι καθεστώς-παθογένεια αναφέρομαι.
-
Η νομοθεσία που απαλλάσει τους ΥΣΕΦΕ από εξωδιδακτικά καθήκοντα είναι προγενέστερη της νομοθεσίας για την αξιολόγηση.
Δεν νομίζω ότι γίνεται να δηλώνεις υπέρ της αξιολόγησης, αλλά να μην σου ανατίθενται δείκτες.
-
Η νομοθεσία που απαλλάσει τους ΥΣΕΦΕ από εξωδιδακτικά καθήκοντα είναι προγενέστερη της νομοθεσίας για την αξιολόγηση.
Δεν νομίζω ότι γίνεται να δηλώνεις υπέρ της αξιολόγησης, αλλά να μην σου ανατίθενται δείκτες.
Τι σημασία έχει αν μια νομοθεσία είναι προγενέστερη ή μεταγενέστερη;
Οι νόμοι ισχύουν άσχετα με το πότε ψηφίστηκαν.
Tι είναι οι δείκτες;
-
Ναι, αλλά η φετινή εγκύκλιος επιλογής και αρμοδιοτήτων ΥΣΕΦΕ (13/9/21) είναι ίδια και απαράλλακτη με τις προηγούμενες και δεν ορίζει κάτι διαφορετικό. Η αξιολόγηση έτσι και αλλιώς πέρασε στο σύλλογο μου φέτος (ενώ πέρυσι όχι). Το ερώτημα μου είναι αν ο όρος εξωδιδακτικά καθήκοντα καλύπτει και τα της αξιολόγησης.
Ο λόγος που ρωτάω δεν είναι για να φορτώσω τη δουλειά σε άλλους, αλλά γιατί ο διευθυντής μου, εκτός από τρελή ασχετοσύνη έχει και φασίζουσα νοοτροπία και θέλω να του τη σπάσω.
Και για να μην παρεξηγηθώ, επειδή είμαστε μικρό σχολείο, έχω αναλάβει εξωδιδακτικά καθήκοντα κι ας μου δίνει ο νόμος το δικαίωμα της απαλλαγής από αυτά.
-
Ναι, αλλά η φετινή εγκύκλιος επιλογής και αρμοδιοτήτων ΥΣΕΦΕ (13/9/21) είναι ίδια και απαράλλακτη με τις προηγούμενες και δεν ορίζει κάτι διαφορετικό. Η αξιολόγηση έτσι και αλλιώς πέρασε στο σύλλογο μου φέτος (ενώ πέρυσι όχι). Το ερώτημα μου είναι αν ο όρος εξωδιδακτικά καθήκοντα καλύπτει και τα της αξιολόγησης.
Ο λόγος που ρωτάω δεν είναι για να φορτώσω τη δουλειά σε άλλους, αλλά γιατί ο διευθυντής μου, εκτός από τρελή ασχετοσύνη έχει και φασίζουσα νοοτροπία και θέλω να του τη σπάσω.
Και για να μην παρεξηγηθώ, επειδή είμαστε μικρό σχολείο, έχω αναλάβει εξωδιδακτικά καθήκοντα κι ας μου δίνει ο νόμος το δικαίωμα της απαλλαγής από αυτά.
Αν υπάρχει νόμος που σε απαλλάσσει από εξωδιδακτικά καθήκοντα, τότε δεν κάνεις εξωδιδακτικά καθήκοντα.
Τόσο απλά.
Αλλιώς, αν σου αρέσει πολύ να κάνεις εξωδιδακτικά καθήκοντα, πάρε ένα μυστρί, λίγο τσιμέντο, και ξεκίνα να χτίζεις αίθουσες. Εσύ διαλέγεις ποια εξωδιδακτικά θα κάνεις, όχι αυτοί.
-
Τι σημασία έχει αν μια νομοθεσία είναι προγενέστερη ή μεταγενέστερη;
Οι νόμοι ισχύουν άσχετα με το πότε ψηφίστηκαν.
Tι είναι οι δείκτες;
Οι δείκτες αφορούν την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και αφορούν συγκεκριμένους άξονες π.χ. μαθητική διαρροή-φοίτηση μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί χωρίζονται σε ομάδες και εργάζονται ανά άξονα για να υλοποιηθεί η αξιολόγηση.
-
Θεωρώ ότι όπως η εφημερία δεν λογίζεται στα εξωδιδακτικά καθήκοντα, έτσι και οι δείκτες αξιολόγησης είναι υποχρεωτικοί για κάποιον που δεν δηλώνει απεργία-αποχή. Η αξιολόγηση είναι χωρισμένη σε άξονες και δείκτες για να μοιραστεί η εργασία.
-
Οι δείκτες αφορούν την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και αφορούν συγκεκριμένους άξονες π.χ. μαθητική διαρροή-φοίτηση μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί χωρίζονται σε ομάδες και εργάζονται ανά άξονα για να υλοποιηθεί η αξιολόγηση.
Είναι διδακτικό καθήκον να φτιάχνεις δείκτες;
Τους διδάσκεις σε κάποιον;
Αν όχι, τότε δεν εμπλέκεσαι σε αυτό.
Αλλά που το είδες ότι απαλλάσσεσαι από τα εξωδιδακτικά;
Γράφει ο νόμος τέτοιο πράγμα; Που;
-
Θεωρώ ότι όπως η εφημερία δεν λογίζεται στα εξωδιδακτικά καθήκοντα, έτσι και οι δείκτες αξιολόγησης είναι υποχρεωτικοί για κάποιον που δεν δηλώνει απεργία-αποχή. Η αξιολόγηση είναι χωρισμένη σε άξονες και δείκτες για να μοιραστεί η εργασία.
Η εφημερία είναι εξωδιδακτικό καθήκον.
Δεν διδάσκεις στην εφημερία.
Αν μου δείξεις νόμο που λέει ότι η εφημερία είναι διδακτικό καθήκον, θα πεθάνω (με την μαλ... που δέρνει τον νομοθέτη, αλλά με αυτούς όλα να τα περιμένεις)
-
Αν υπάρχει νόμος που σε απαλλάσσει από εξωδιδακτικά καθήκοντα, τότε δεν κάνεις εξωδιδακτικά καθήκοντα.
Τόσο απλά.
Αλλιώς, αν σου αρέσει πολύ να κάνεις εξωδιδακτικά καθήκοντα, πάρε ένα μυστρί, λίγο τσιμέντο, και ξεκίνα να χτίζεις αίθουσες. Εσύ διαλέγεις ποια εξωδιδακτικά θα κάνεις, όχι αυτοί.
Σε ένα μικρό, επαρχιακό σχολείο όπου π.χ. ο φιλόλογος έχει 7-8 αντικείμενα, πρακτικό, μητρώο, είναι υπεύθυνος σχολικής ζωής και διαχείρισης covid και ο καθένας έχει 5-6 εξωδιδακτικά καθήκοντα, από φιλότιμο και μόνο, θεωρώ ότι οφείλω να πάρω κάτι.
Donkey, μου αρέσει πολύ να κάνω 120+ χλμ. τη μέρα με τη βενζίνη να πηγαίνει στο 2ευρο, 8-10 διδακτικά αντικείμενα, αξιολόγηση, να με λένε τεμπέλα, να έχω δώσει ΑΣΕΠ, να έχω διευθυντή κάποιον που διορίστηκε κομματικά λόγω συνταξιοδότησης της προηγούμενης....μπλα μπλα μπλα
Το θεμελιώδες ερώτημα είναι η απαλλαγή αυτή με καλύπτει για τους δείκτες; Δεν βρήκα κάτι σχετικό στην εγκύκλιο της αξιολόγησης. Εκτός αν μου διέφυγε.
-
Η εφημερία είναι εξωδιδακτικό καθήκον.
Δεν διδάσκεις στην εφημερία.
Αν μου δείξεις νόμο που λέει ότι η εφημερία είναι διδακτικό καθήκον, θα πεθάνω!
Ξέρω πολύ καλά ότι δεν διδάσκεις στην εφημερία, αλλά η απαλλαγή από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα δεν απαλλάσει τους ΥΣΕΦΕ και από τις εφημερίες. Η εφημερία είναι υποχρέωση όλων. Για αυτό έγραψα δεν λογίζεται στα εξωδιδακτικά καθήκοντα. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος διαχωρίζει την εφημερία. Διάβασέ την να το διαπιστώσεις.
-
Το θεμελιώδες ερώτημα είναι η απαλλαγή αυτή με καλύπτει για τους δείκτες; Δεν βρήκα κάτι σχετικό στην εγκύκλιο της αξιολόγησης. Εκτός αν μου διέφυγε.
Λέει ο νόμος ότι απαλλάσσεσαι;
Που το λέει; Μπορείς να μας δώσεις το κείμενο;
-
Η εγκύκλιος ορίζει σαφώς ότι ο ΥΣΕΦΕ απαλλάσσεται από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα πλην των εφημεριών.
Αν θέλετε, την παραθέτω κιόλας.
-
https://edu.klimaka.gr/nomothesia/dioikhtika/1494-orismos-armodiothtes-ysefe-ergasthrio-fysikhs
-
Επισημαίνεται ότι ο/η Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Φ.Ε. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83).
από την παραπάνω εγκύκλιο...
-
Επισημαίνεται ότι ο/η Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Φ.Ε. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/2016 (Α΄ 83).
από την παραπάνω εγκύκλιο...
Δεν λέει κάτι για απαλλαγή. Απαλλάσομαι σημαίνει αν θέλω το κάνω, αν θέλω δεν το κάνω. Εδώ λέει δεν το κάνεις, θέλεις δεν θέλεις.
Είσαι υποχρεωμένη να έχεις το εργαστήριό σου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση. Κατά συνέπεια αν πάρεις κάποια εξωδιδακτική απασχόληση, είσαι παράνομη.
Αν σε δω με κανένα μυστρί να χτίζεις αίθουσες, θα σε καταγγείλω.
-
Δεν λέει κάτι για απαλλαγή. Απαλλάσομαι σημαίνει αν θέλω το κάνω, αν θέλω δεν το κάνω. Εδώ λέει δεν το κάνεις, θέλεις δεν θέλεις.
Είσαι υποχρεωμένη να έχεις το εργαστήριό σου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση. Κατά συνέπεια αν πάρεις κάποια εξωδιδακτική απασχόληση, είσαι παράνομη.
Αν σε δω με κανένα μυστρί να χτίζεις αίθουσες, θα σε καταγγείλω.
Σε αυτό έχεις δίκιο donkey, το πνεύμα του νόμου αυτό είναι. Το θέμα είναι αν υπάρχουν ψιλά γράμματα στην εγκύκλιο της αξιολόγησης που μου έχουν ξεφύγει.
-
Σε αυτό έχεις δίκιο donkey, το πνεύμα του νόμου αυτό είναι. Το θέμα είναι αν υπάρχουν ψιλά γράμματα στην εγκύκλιο της αξιολόγησης που μου έχουν ξεφύγει.
Η ουσία είναι, δεν πρέπει να λές "απαλλάσομαι από εξωδιδακτικές εργασίες".
Πρέπει να λες "ο νόμος επιβάλει να έχω το εργαστήριο ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση".
Όταν λέει κάτι ένας νόμος, πρέπει να βρεις έναν άλλο νόμο που να λέει κάτι το αντίθετο ή το ειδικότερο.
Ειδική διάταξη νόμου ψάχνεις, δεν σε ενδιαφέρουν εγκύκλιοι.
-
Ξέρω πολύ καλά ότι δεν διδάσκεις στην εφημερία, αλλά η απαλλαγή από τα εξωδιδακτικά καθήκοντα δεν απαλλάσει τους ΥΣΕΦΕ και από τις εφημερίες. Η εφημερία είναι υποχρέωση όλων. Για αυτό έγραψα δεν λογίζεται στα εξωδιδακτικά καθήκοντα. Η συγκεκριμένη εγκύκλιος διαχωρίζει την εφημερία. Διάβασέ την να το διαπιστώσεις.
Που το είδες γραμμένο ότι η εφημερία είναι υποχρέωση όλων;
Που το είδες γραμμένο ότι η εφημερία "δεν λογίζεται" στα εξωδιδακτικά καθήκοντα;
Μπορείς να μας δείξεις το κείμενο του νόμου;
-
ΤΟ ΦΕΚ 4189 για την αξιολόγηση δεν φαίνεται να λέει κάτι με μια γρήγορη ματιά που του έριξα.
-
ΤΟ ΦΕΚ 4189 για την αξιολόγηση δεν φαίνεται να λέει κάτι με μια γρήγορη ματιά που του έριξα.
Δεν είναι δουλειά σου να ψάχνεις. Αυτός που θέλει να σου φορτώσει την εξωδιδακτική, αυτός είναι υποχρεωμένος να βρει την ειδική διάταξη νόμου που ακυρώνει ή εξειδικεύει τον προηγούμενο νόμο.
Αν δεν σου βρει την διάταξη, και παρόλαυτά σε πιέζει να αναλάβεις, του τραβάς μια αναφορά. Αν δεν το κάνεις, σε βλέπω σε λίγο να σε πιέζει να ξεσκατώσεις και την αποχέτευση, και εσύ να το κάνεις και αυτό.
-
Που το είδες γραμμένο ότι η εφημερία είναι υποχρέωση όλων;
Που το είδες γραμμένο ότι η εφημερία "δεν λογίζεται" στα εξωδιδακτικά καθήκοντα;
Μπορείς να μας δείξεις το κείμενο του νόμου;
Μόλις το έγραψε συνάδελφος σε διπλανό νήμα. Αναρτώ την παράθεση:
Οι πολύτεκνοι δεν εξαιρούνται από τις εφημερίες.
"Η εφημερία δεν ανήκει στις υποχρεωτικές εξωδιδακτικές υπηρεσίες που προβλέπονται στην παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) και από την υποχρέωση άσκησής της απαλλάσσονται μόνο ο Διευθυντής καθώς και ο Υποδιευθυντής. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, μπορεί να απαλλαγεί εκπαιδευτικός από την εφημερία, όταν διαπιστώνεται ότι συντρέχει λόγος που δικαιολογεί την αδυναμία εκτέλεσης των καθηκόντων αυτών εκ μέρους του εκπαιδευτικού."
https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/genika/330-efhmeries-ekpaidevtikoi-orismos-kathhkonta-efhmerevonta (https://edu.klimaka.gr/ekpaideytikoi/genika/330-efhmeries-ekpaidevtikoi-orismos-kathhkonta-efhmerevonta)
Από τις πρόσθετες υπηρεσίες (πχ προετοιμασία και πραγματοποίηση εορταστικών, αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών κλπ), εξαιρούνται μόνον "ο γονέας παιδιού μέχρι δύο ετών", όχι οι πολύτεκνοι.
άρθρο 245, Ν. 4512/2018 (ΦΕΚ Α’ 5/17.01.2018)
-
Μόλις το έγραψε συνάδελφος σε διπλανό νήμα. Αναρτώ την παράθεση:
Επιπλέον στο άρθρο 12 του ΠΔ 79/2017, (ΦΕΚ 109Α) ορίζεται ότι:
Άρθρο 12 - Εφημερία
«4. Η εφημερία δεν ανήκει στις υποχρεωτικές εξωδιδακτικές υπηρεσίες που προβλέπονται στην παρ. 8 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) και από την υποχρέωση άσκησής της απαλλάσσονται μόνο ο Διευθυντής καθώς και ο Υποδιευθυντής. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, μπορεί να απαλλαγεί εκπαιδευτικός από την εφημερία, όταν διαπιστώνεται ότι συντρέχει λόγος που δικαιολογεί την αδυναμία εκτέλεσης των καθηκόντων αυτών εκ μέρους του εκπαιδευτικού.»
Είδες τι λέει; Δεν ανήκει στις υποχρεωτικές εξωδιδακτικές εργασίες η εφημερία. Τότε πως είναι υποχρέωση όλων;
Η εφημερία είναι εξωδιδακτική, αλλά δεν ανήκει στις υποχρεωτικές εξωδιδακτικές εργασίες . Ανήκει στις προαιρετικές εξωδιδακτικές εργασίες (στην περίπτωση της απαλλαγής του διευθυντή-υποδιευθυντή), ή στις εξωδιδακτικές εργασίες που ορίζονται με ειδικότερες διατάξεις νόμου (όπως αυτή του ΥΣΕΦΕ).
Μιλάει για απαλλαγή του διευθυντή-υποδιευθυντή από την εφημερία. Άρα ο διευθυντής-υποδιευθυντής αν θέλει κάνει, αν θέλει δεν κάνει εφημερία.
Ενώ ο υπεύθυνος ΥΣΕΦΕ έχει το εργαστήριο ως αποκλειστική εξωδιδακτική, που σημαίνει και να θέλει να κάνει εφημερία ή κάποια άλλη εξωδιδακτική, αυτό δεν προβλέπεται.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, donkey.
20 χρόνια πριν, τέτοια ώρα και μέρα, θα έγερνα το κεφάλι σε καμιά μπάρα από το πιώμα.
Πού 'σαι νιότη, που δείχνες πώς θα γινόμουν άλλη.... :'(
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, donkey.
20 χρόνια πριν, τέτοια ώρα και μέρα, θα έγερνα το κεφάλι σε καμιά μπάρα από το πιώμα.
Πού 'σαι νιότη, που δείχνες πώς θα γινόμουν άλλη.... :'(
Αυτό που πρέπει να προσέξεις, είναι ότι δεν κάνεις εξωδιδακτικές που αποφασίζονται σε σύλλογο διδασκόντων. Εφόσον η εργασία των δεικτών αξιολόγησης αποφασίζεται σε σύλλογο, είσαι υποχρεωμένη να μην κάνεις αυτή την εργασία γιατί το εργαστήριό σου είναι η αποκλειστική σου απασχόληση.
Για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων: α) πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή β) πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή γ) φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου και αναλαμβάνουν την ευθύνη του εργαστηρίου ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων.
Όσον αφορά τις εφημερίες, και για αυτές συζητιέται στο σύλλογο ποιος κάνει και ποιος όχι. Εκεί, σε αυτή την συζήτηση, πρέπει να επικαλεστείς τι λέει η ειδική διάταξη νόμου για την περίπτωσή σου.
Από την άλλη, με τον νέο νόμο που πέρασε η κεραμέως (https://www.kodiko.gr/nomothesia/diataksi/740734), ο διευθυντής έχει το δικαίωμα να μοιράζει στους εκπαιδευτικούς υπηρεσίες που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όμως αυτές πρέπει να έχουν έκτακτο και επείγοντα χαρακτήρα, και όχι επαναλαμβανόμενο. Δεν μιλάμε εδώ για κατανομή εργασιών από το σύλλογο διδασκόντων, αλλά για προσφορά έκτακτων υπηρεσιών, για μπαλάκια δηλαδή που πετάει ο διευθυντής. Αυτά τα μπαλάκια βέβαια πρέπει να πετιούνται σε όλους με ισότιμο τρόπο, και όχι να στοχεύουν συνέχεια το κεφάλι ενός. Σε αυτά τα μπαλάκια δεν ανήκει η εφημερία, γιατί η εφημερία έχει μόνιμο προγραμματισμένο χαρακτήρα, και όχι έκτακτο.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν μπορεί ο διευθυντής να σου πει , θέλω να κάνεις αυτή την δουλειά την τάδε μέρα. Αυτό δεν είναι έκτακτο, ενέχει προγραμματισμό. Πρέπει να σε βρει μπροστά του, και να σου πει "κάντο τώρα, δεν φεύγεις πριν να συμπληρώσεις το εξάωρό σου, αν δεν τελειώσει πρώτα η δουλειά". Οπότε η απάντηση σε αυτό είναι κάτι που αν είχες κάνει στρατό θα το ήξερες πολύ καλά, είναι "η λούφα και η παραλλαγή". Ο διευθυντής να σε ψάχνει να σε βρει, οπότε ψάχνοντας πολύ πιθανό είναι να βρει κάποιον άλλον και να τον χώσει.
-
Η κατανόηση του συγκεκριμένου ζητήματος είναι σύνθετη και δεν έχει λογική στρατού. Μην βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα ότι η εφημερία είναι προαιρετική ή ότι δεν μπορεί ο διευθυντής να σου αναθέσει εκτάκτως εργασίες. Επειδή αυτά που γράφουμε εδώ μένουν και μπορεί οι εκπαιδευτικοί να τα διαβάσουν οποτεδήποτε, καλύτερα να γράφουμε κάτι μόνο αν είμαστε σίγουροι για αυτό.
-
Η κατανόηση του συγκεκριμένου ζητήματος είναι σύνθετη και δεν έχει λογική στρατού. Μην βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα ότι η εφημερία είναι προαιρετική ή ότι δεν μπορεί ο διευθυντής να σου αναθέσει εκτάκτως εργασίες. Επειδή αυτά που γράφουμε εδώ μένουν και μπορεί οι εκπαιδευτικοί να τα διαβάσουν οποτεδήποτε, καλύτερα να γράφουμε κάτι μόνο αν είμαστε σίγουροι για αυτό.
Με όλο το σέβας κύριε διευθυντά, εσύ βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα ότι η εφημερία είναι υποχρεωτική, ή ότι μπορεί ο διευθυντής να σου αναθέτει εργασίες που δεν είναι έκτακτες. Συμπεράσματα που βεβαίως δεν βασίζονται σε κείμενα νόμου.
-
Συνάδελφε εγώ διευθυντής δεν είμαι και δεν είναι στόχος μου να γίνω. Είναι πολύ δύσκολο το έργο του διευθυντή ειδικά σε μεγάλα σχολεία των πόλεων. Εδώ στο pde όλοι ξέρουν ότι γράφω μόνο αν είμαι σίγουρος, επειδή πολλοί περιμένουν να μάθουν από αυτά που διαβάζουν. Δεν θέλω να δώσω λάθος πληροφορίες σε συναδέλφους και να έχω ευθύνη φέρνοντάς τους σε δύσκολη θέση.
Δεν έχω λόγο να επιμείνω σε κάτι. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που μπορούν να γράψουν, για να επικυρώσουν ή όχι όσα έγραψα και οι αναγνώστες/μέλη του φόρουμ ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
-
Συνάδελφε εγώ διευθυντής δεν είμαι και δεν είναι στόχος μου να γίνω. Είναι πολύ δύσκολο το έργο του διευθυντή ειδικά σε μεγάλα σχολεία των πόλεων. Εδώ στο pde όλοι ξέρουν ότι γράφω μόνο αν είμαι σίγουρος, επειδή πολλοί περιμένουν να μάθουν από αυτά που διαβάζουν. Δεν θέλω να δώσω λάθος πληροφορίες σε συναδέλφους και να έχω ευθύνη φέρνοντάς τους σε δύσκολη θέση.
Δεν έχω λόγο να επιμείνω σε κάτι. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που μπορούν να γράψουν, για να επικυρώσουν ή όχι όσα έγραψα και οι αναγνώστες/μέλη του φόρουμ ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου απαλλάσσεται από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα, πλην των εφημεριών. Η εγκύκλιος είναι ξεκάθαρη. Δεν ανάρτησα το θέμα όμως για τις εφημερίες, αλλά για το αν η ανάληψη δεικτών της αξιολογησης λογίζεται ως εξωδιδακτικο καθήκον. Lasid, να σε ευχαριστήσω και σένα για τις άμεσες απαντήσεις. Και εγώ πιστεύω ότι το θέμα είναι μπλεγμένο. Σε κάθε περίπτωση, επειδή είναι εντελώς αδύνατο να συνεργαστώ με τον συγκεκριμένο διευθυντή, θα ήθελα να είμαι σίγουρη πριν έρθω σε οριστική ρήξη μαζί του.
-
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου απαλλάσσεται από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα, πλην των εφημεριών. Η εγκύκλιος είναι ξεκάθαρη.
Κάνεις λάθος.
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου δεν απαλλάσσεται από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα.
Ο υπεύθυνος εργαστηρίου έχει ως αποκλειστική εξωδιδακτική το εργαστήριο.
Όσον άφορα τις εφημερίες, επίσης δεν κάνει εφημερίες.
Που λέει η εγκύκλιος ότι αν έχεις ένα εργαστήριο κάνεις εφημερία; Το λέει πουθενά;
-
ix) Εάν εκπαιδευτικός έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. σε σχολική μονάδα και πρόκειται να διδάξει μαθήματα Φυσικών Επιστημών και σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου του/της και στην οποία ή στις οποίες, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. άλλος/η εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει μαθήματα Φυσικών Επιστημών σε αυτή ή σε αυτές, τότε ο/η πρώτος/η εκπαιδευτικός μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. και στην άλλη ή στις άλλες σχολικές μονάδες. Στην περίπτωση αυτή ο/η εκπαιδευτικός απαλλάσσεται από τις εφημερίες σε όλες τις σχολικές μονάδες στις οποίες έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.
Εγώ από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι ο Υ.Σ.Ε.Φ.Ε απαλλάσσεται από εφημερίες, αν έχει οριστεί υπεύθυνος σε παραπάνω από μία σχολικές μονάδες. Και πάλι με επιφύλαξη.
-
ix) Εάν εκπαιδευτικός έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. σε σχολική μονάδα και πρόκειται να διδάξει μαθήματα Φυσικών Επιστημών και σε άλλη ή σε άλλες σχολικές μονάδες προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου του/της και στην οποία ή στις οποίες, για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. άλλος/η εκπαιδευτικός που πρόκειται να διδάξει μαθήματα Φυσικών Επιστημών σε αυτή ή σε αυτές, τότε ο/η πρώτος/η εκπαιδευτικός μπορεί να ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε. και στην άλλη ή στις άλλες σχολικές μονάδες. Στην περίπτωση αυτή ο/η εκπαιδευτικός απαλλάσσεται από τις εφημερίες σε όλες τις σχολικές μονάδες στις οποίες έχει ορισθεί ως Υ.Σ.Ε.Φ.Ε.
Εγώ από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι ο Υ.Σ.Ε.Φ.Ε απαλλάσσεται από εφημερίες, αν έχει οριστεί υπεύθυνος σε παραπάνω από μία σχολικές μονάδες. Και πάλι με επιφύλαξη.
Σωστά το λες. Το παραπάνω λέει ότι αν είσαι υπεύθυνος ΥΣΕΦΕ σε παραπάνω από μια σχολικές μονάδες, δεν κάνεις εφημερίες. Δεν διευκρινίζει όμως τι γίνεται αν είσαι υπεύθυνος σε ένα ΥΣΕΦΕ. Δεν το διευκρινίζει γιατί αν έλεγε ότι αν είσαι σε ένα ΥΣΕΦΕ είσαι υποχρεωμένος να κάνεις εφημερίες, θα ήταν παράνομη η εγκύκλιος. Αφού η εφημερία είναι μια εξωδιδακτική απασχόληση η οποία καθορίζεται στο σύλλογο διδασκόντων, και ο υπεύθυνος ΥΣΕΦΕ σύμφωνα με τον νόμο έχει το εργαστήριό του ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή εργασιών στο σύλλογο.