Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: anastasia s. στις Οκτωβρίου 21, 2021, 08:24:35 pm

Τίτλος:
Αποστολή από: anastasia s. στις Οκτωβρίου 21, 2021, 08:24:35 pm
Καλησπέρα σε όλους! Οι φιλόλογοι θα μπορούσαν να με βοηθήσουν , λέγοντας μου τα επίπεδα γλωσσικης ανάλυσης γι αυτές τις προτάσεις; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
1. Οι λέξεις «όμως» και «ώμος» είναι διαφορετικές παρά την επιφανειακή τους ομοιότητα.

2. Στην Κρήτη λένε «σπίθια» αντί «σπίτια» και «κουβεδιάζω» αντί «κουβεντιάζω».

3. Το τμήμα «α-» διαφοροποιεί ριζικά τη λέξη «άκακος» από τη λέξη «κακός».

4. Ένα δωμάτιο που δεν είναι φωτεινό δεν είναι απαραίτητα σκοτεινό.

5. Ένας ασθενής με αφασία είπε α) «μήνες» αντί «μέρες» και β) «ωραία σπίτι».

6. Η λέξη ['kɾama] διαφοροποιείται από τη λέξη ['klama].

7. Τα εκφωνήματα «Μπορείς, σε παρακαλώ, να μου φέρεις ένα ποτήρι νερό;» και «Έχω κορακιάσει!» είναι δυνατόν να επιτελούν την ίδια επικοινωνιακή λειτουργία.

8. Η πρόταση «Φωνήεντα ινσουλίνης πάλλονται σε πεντάγραμμο κωδίκων ψηφιακής σήψης αναπολώντας εγκάρσιες παρορμήσεις φοβισμένων κρυπτόλεξων» είναι σχηματισμένη σωστά.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: thephantom στις Οκτωβρίου 21, 2021, 08:35:56 pm
Καλησπέρα, όσο αφορά τις προτάσεις, η γνώμη μου είναι η εξής
1 σημασιολογία
2 φωνολογία
3 μορφολογία
4 πραγματολογία
5 α) σημασιολογία, β) γραμματοσυντακτικο
6) φωνολογία
7 ) πραγματολογία
8) γραμματοσυντακτικο

Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: anastasia s. στις Οκτωβρίου 21, 2021, 08:39:01 pm
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ πραγματικά ☺️