Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => => Μήνυμα ξεκίνησε από: Oliver στις Οκτωβρίου 27, 2021, 05:10:36 pm
-
Τα Τμήματα Ένταξης στα Λύκεια είναι ελάχιστα. Τι φταίει άραγε και συμβαίνει αυτό;
-
Έχεις δίκιο... θεωρητικά θα μπορούσε να είναι το ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, πάνε στα ΕΠΑ.Λ.;
-
Έχεις δίκιο... θεωρητικά θα μπορούσε να είναι το ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, πάνε στα ΕΠΑ.Λ.;
Αυτό ισχύει, αλλά τις περισσότερες φορές είναι θέμα διευθυντή. Έχω τύχει σε ΓΕΛ να μου λέει ο διεθυντής "μην ασχολείσαι με αυτούς (= παιδιά με γνωματεύσεις). Είναι τελειωμένες υποθέσεις". Έχω δει καθηγητές στα ΓΕΛ να λένε "τι είναι κι αυτή η δυσλεξία και η ειδική αγωγή; Όλους πια τους βγάζουν δυσλεκτικούς. Στα χρόνια μας αυτοί ήταν οι τεμπέληδες της τάξης". Κι έχω δει και ΓΕΛ να έχει τμήμα ένταξης με φιλόλογο και μαθηματικό πλήρους ωραρίου. Η διευθύντρια όμως ήταν φυσικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Τυχαίο;
Συμπέρασμα: οι διευθυντές δε θέλουν κι άλλους μπελάδες.
-
Α, όσο γι' αυτό συμφωνώ απολύτως.
-
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΠΡΕΠΕΙ οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι της ΕΑΕ να αντιδράσουν & να πιέσουν τις ΕΛΜΕ, την ΟΛΜΕ, για να "ξυπνήσουν" οι Λυκειάρχες...
στην αρχή είναι ζόρικο να οργανώσεις τα ΤΕ, μετά η διαδικασία παίρνει σειρά...
Δεν γίνεται στο Λύκειο να εξαφανίζονται οι μαθησιακές & αναπτυξιακές δυσκολίες!
και οι συν/φοι ΠΡΕΠΕΙ να ωριμάσουν, ως προς τις προσωπικές απόψεις, άλλωστε "τετοια" παιδιά μπορεί να είναι, δικά τους.
Η άκρατη ψηφιακή εποχή μας "βγάζει" πολλά προβλήματα, ο διαχωρισμός μόνο νέα προβλήματα δημιουργεί
-
Αυτό ισχύει, αλλά τις περισσότερες φορές είναι θέμα διευθυντή. Έχω τύχει σε ΓΕΛ να μου λέει ο διεθυντής "μην ασχολείσαι με αυτούς (= παιδιά με γνωματεύσεις). Είναι τελειωμένες υποθέσεις". Έχω δει καθηγητές στα ΓΕΛ να λένε "τι είναι κι αυτή η δυσλεξία και η ειδική αγωγή; Όλους πια τους βγάζουν δυσλεκτικούς. Στα χρόνια μας αυτοί ήταν οι τεμπέληδες της τάξης". Κι έχω δει και ΓΕΛ να έχει τμήμα ένταξης με φιλόλογο και μαθηματικό πλήρους ωραρίου. Η διευθύντρια όμως ήταν φυσικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Τυχαίο;
Συμπέρασμα: οι διευθυντές δε θέλουν κι άλλους μπελάδες.
ΓΕΛ με Τμήμα ένταξης; Αλήθεια που; Φαντάζομαι σε μεγάλη πόλη, καθώς στην επαρχία η φοίτηση σε Τμήμα ένταξης είναι προβληματική ακόμη και στο Γυμνάσιο.
-
Έχεις δίκιο... θεωρητικά θα μπορούσε να είναι το ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, πάνε στα ΕΠΑ.Λ.;
Αυτό ισχύει σε κάποιο βαθμό, όμως ούτε στα επαλ έχουν τμήματα ένταξης, έτσι δεν είναι;;
-
Αναμένουμε την ίδρυση νέων Τ.Ε. Γνωρίζει κανείς σε ποιο στάδιο βρίσκεται;
Για λύκεια/επαλ υποθέτω πως δεν ήταν προτεραιότητα (κακώς) από τη στιγμή που δεν αποτελούν υποχρεωτική εκπαίδευση.
-
ΓΕΛ με Τμήμα ένταξης; Αλήθεια που; Φαντάζομαι σε μεγάλη πόλη, καθώς στην επαρχία η φοίτηση σε Τμήμα ένταξης είναι προβληματική ακόμη και στο Γυμνάσιο.
Μέσα στην Καβάλα έχω δει τμήματα ένταξης σε ΕΠΑΛ και σε ΓΕΛ. Φέτος σχεδόν όλα τα τμήμα ένταξης σε νόμο Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής , όπου κατοικώ και εργάζομαι, είναι αστελέχωτα ακόμα, με εξαίρεση την ίδια την πόλη της Θεσσαλονίκης.
-
Γενικά χρειάζονται περισσότερα Τ. Ε. σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Ειδικά στην προσχολική είναι ελάχιστα. Είχε βγει εγκυκλιος και για τις 2 βαθμίδες, έγιναν προτάσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έγιναν οι εγκρίσεις ή έμειναν στα χαρτιά
-
Γνωμη μου δεν θα γίνουν φέτος τα υπό ίδρυση τμήματα ένταξης. Εδώ ακόμα τα ήδη έτοιμα δεν έχουν στελεχωθει
-
Αυτό ισχύει, αλλά τις περισσότερες φορές είναι θέμα διευθυντή. Έχω τύχει σε ΓΕΛ να μου λέει ο διεθυντής "μην ασχολείσαι με αυτούς (= παιδιά με γνωματεύσεις). Είναι τελειωμένες υποθέσεις". Έχω δει καθηγητές στα ΓΕΛ να λένε "τι είναι κι αυτή η δυσλεξία και η ειδική αγωγή; Όλους πια τους βγάζουν δυσλεκτικούς. Στα χρόνια μας αυτοί ήταν οι τεμπέληδες της τάξης". Κι έχω δει και ΓΕΛ να έχει τμήμα ένταξης με φιλόλογο και μαθηματικό πλήρους ωραρίου. Η διευθύντρια όμως ήταν φυσικός με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Τυχαίο;
Συμπέρασμα: οι διευθυντές δε θέλουν κι άλλους μπελάδες.
Πολύ σωστά!
-
Αναμένουμε την ίδρυση νέων Τ.Ε. Γνωρίζει κανείς σε ποιο στάδιο βρίσκεται;
Για λύκεια/επαλ υποθέτω πως δεν ήταν προτεραιότητα (κακώς) από τη στιγμή που δεν αποτελούν υποχρεωτική εκπαίδευση.
Πραγματικά με τα καινούρια τι γίνεται;