Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sailormoon στις Φεβρουαρίου 11, 2022, 02:04:32 pm
-
καλησπέρα σας!
θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε και να μου πείτε τη γνώμη σας. Έχω έναν μαθητη δεύτερη χρονιά τώρα που κάνουμε μαζί μαθήματα. πηγαίνει φέτος
-
Μήπως οι γονείς ξέρουν τι προβλήματα έχει το παιδί και επέλεξαν να μην σου πουν κάτι; Γιατί δεν μιλάς μαζί τους;
-
Θα μπορούσε να είναι κάποια δυσκολία κοινωνική - επικοινωνιακή. Κάποια αναπτυξιακή διαταραχή. αλλά αυτά δεν εκτιμώνται έτσι στο πόδι.
-
Δεν έχουν αναφέρει κάτι οι γονείς, αλλά μήπως δεν γνωρίζουν και οι ίδιοι τι πρέπει να κάνουν. Μπορεί να το βλέπουν ότι απλά τεμπελιαζει
-
Τα μαθήματα είναι άλλο θέμα. Ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο θα είναι.
Η ομιλία όμως θα μπορούσε να είναι κάτι σοβαρό. Αν οι γονείς ενός εφήβου δεν έχουν προβληματστεί γιατί δεν μιλάει, μάλλον δεν θα προβληματιστούν ποτέ. Δεν το αποδεχονται. Εκτός πια αν το παιδί έιναι νορμάλ μαζί τους. Στην τάξη μέσα έχω δει παιδιά που τα κοιτάς να έχουν ένα μόνιμα απαθές βλέμμα και δεν μιλούν ποτέ. κάποια έχουν παρέες, κάποια όχι. Στο ένα προς ένα μάθημα, κάτι τέτοιο βγάζει μάτι πιο πολύ, γιατί ας πούμε μέσα στην τάξη με τα 25 ντρέπεσαι. Αλλά αν οι γονείς δεν έχουν προβληματιστεί ή δεν το θεωρούν άξιο λόγου ή το έχουν απωθήσει, εσύ τι να κάνεις; βόηθα όσο μπροείς με τα μαθήματα, τίποτα άλλο.
-
Εγώ θα μίλαγα στους γονείς. Γιατί και στο σχολείο καλώ γονείς και τους λέω ό,τι νομίζω. Κάποιοι το αποδέχονται και πάνε και κάνουν αίτηση στα ΚΕΔΑΣΥ. Π.χ. έχω μαθητές που φέτος στην Γ΄ Γυμνασίου πρώτη φορά τους είπα για δυσλεξία και ήδη έχουν κινήσει την διαδικασία. Κάποιοι απλώς σε γράφουν. Μιλάω πολύ και στα παιδιά γι' αυτό το θέμα. Και δείχνουν πολύ ενδιαφέρον. Αν όμως είναι περίπτωση κατάθλιψης ή αυτισμού, τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα....
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας για αρχή. Σκεφτόμουν να τους προτείνω μια επίσκεψη στα κεδασυ τουλάχιστον να μας πουν αν υπάρχει κάποια διαταραχή ή όχι.
Απλά δεν ξέρω και εγώ πως να διεκπεραιώσω τη διδασκαλία. Κάποιες λέξεις έδωσα για προτάσεις με τη σημασία τους, και από ότι μου είπε η μητέρα του νευρίασε ότι είναι δύσκολα. Δεν ξέρω αν προσπάθησε πριν αντιδράσει.
-
Να ξεκαθαρίσεις την κατάσταση και να δεις τι απαιτήσεις έχουν οι γονείς. Τους αρκεί πχ να είναι το παιδί απλά γραμμένο; Να έχει καταλάβει μέσες άκρες κάτι; Να μην κοπεί; Ή περιμένουν και βαθμό;
Αν η κατάσταση ειναι ψυχολογική - νευρολογική όπως λέει η erietta, τα πράγματα είναι δύσκολα κι είναι μάλλον αργά για παρέμβαση.
-
Καλησπέρα, μόλις χθες είχα μία ανάλογη συζήτηση για ένα κοριτσάκι το οποίο μάλλον έχει αυτό που ονομάζουμε επιλεκτική αλαλία, ίσως και αγοραφοβία συγχρόνως.