Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: insenso στις Φεβρουάριος 15, 2022, 05:44:48 μμ
-
Πρέπει οι νέοι πτυχιούχοι να συνασπιστούμε και να τον απαιτήσουμε. Μιλάμε για κατάφωρη διαγενεακή αδικία.
-
Και όχι μόνο.
Και οι κάπως μεγαλύτεροι έχουμε αδικηθεί κατάφορα, καθώς πέσαμε σε "κλειστούς πίνακες" όλη τη δεκαετία του 2010.
Τι σήμαινε αυτό; Πως ήμασταν αιωνίως σε πίνακες με μηδενική προϋπηρεσία (και άρα δεν μας καλούσαν αναπληρωτές), καθώς δεν μετρούσε τίποτε άλλο πέρα από το έτος κτήσης πτυχίου και την τυχόν προϋπηρεσία που ήδη υπήρχε ή τυχόν μόρια των γραπτών ΑΣΕΠ.
Όμως εμείς ούτε ΑΣΕΠ προλάβαμε ούτε βέβαια κάποια προϋπηρεσία είχαμε.
Δέκα χρόνια πετάχθηκαν έτσι για πολλές χιλιάδες πτυχιούχους σε πολλές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Και κανείς δεν μιλάει για αυτό.
Το υπάρχον σύστημα ευνοεί ένα 5% με 10% όσων είναι στους υπάρχοντες πίνακες, ανάλογα με την ειδικότητα.
Το υπόλοιπο 90% δεν έχει καμιά ελπίδα - ό,τι και αν κάνει από δω και πέρα, ό,τι προσόντα και αν μαζέψει. Ούτε βέβαια έχετε καμιά ελπίδα όσοι τώρα αποφοιτήσατε ή πρόκειται να αποφοιτήσετε.
Ο γραπτός διαγωνισμός είναι η μόνη κάπως δίκαιη και αξιοκρατική λύση σε αυτή την αθλιότητα που έχει δημιουργηθεί στην εκπαίδευση.
-
Προσωπικά με 10 χρόνια σε πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας, μη έχοντας προλάβει να δώσω στον προηγούμενο ασεπ, δε μπορώ να φανταστώ οτι θα υπάρξει το ίδιο καθεστώς. Ένας γραπτός ανα δε ξέρω και εγώ πόσα χρόνια και μετά να μη μετράει τίποτε άλλο... Τώρα μετράνε όλα.
-
Τιποτα αλλο ναι. Και εγω που τελειωσα διδακτορικο στο ΕΚΠΑ, να μην πιανει τιποτα.Ουτε το μεταπτυχαικο μου στο αντικειμενο μου. Εγω προτεινω να μην δινουμε και μαθηματα στο πτυχιο και να πηγιανουμε να γραφουμε θεματα πανελληνιων. Και αυτοι που γυρισαν ολη την Ελλαδα, να τους πουμε σας ευχαριστουμε για τις υπηρεσιες σας. Καλη χρονια. Πολυ ορθολογικο θα ελεγα
-
Μα τι παράνοια είναι αυτή να πρέπει να έχεις δυο πτυχία, μεταπτυχιακό και διδακτορικό για να έχεις ελπίδες να διοριστείς χωρίς προϋπηρεσία. Μόνο Νόμπελ δε ζητάνε.
-
Προσωπικά με 10 χρόνια σε πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας, μη έχοντας προλάβει να δώσω στον προηγούμενο ασεπ, δε μπορώ να φανταστώ οτι θα υπάρξει το ίδιο καθεστώς. Ένας γραπτός ανα δε ξέρω και εγώ πόσα χρόνια και μετά να μη μετράει τίποτε άλλο... Τώρα μετράνε όλα.
Ο γραπτός γινόταν τακτικά ανά 2 με 3 χρόνια. Και αν έγραφες πάνω από τη βάση, προσμετρούνταν και τα υπόλοιπα προσόντα.
Regi84, δεν ξέρω σε τι κλάδο είσαι. Πάντως σε πολλούς κλάδους, και που μετράνε όλα δεν αλλάζει τίποτα για μας, καθώς χάσαμε 10 δυσαναπλήρωτα χρόνια δίχως προϋπηρεσία. Δεν μπορεί να καλυφθεί αυτή η έλλειψη προϋπηρεσίας, ό,τι και αν κάνουμε.
Μας πέταξε εντελώς εκτός η αθλιότητα που επικράτησε για 10 χρόνια "ως σύστημα επιλογής αναπληρωτών".
-
Παρομοιως εμεινα 10 χρονια σε πινακα μηδενικης. Μεγιστη αδικια. Το πιο δικαιο ειναι ενα μεικτο συστημα. Και αυστηροτερος ελεγχος των ψευτομεταπτυχιακων και διδακτορικων. Με γραπτο να πιανει ως ποσοστοση. Δεν ειναι μονο το γραψιμο. Ειναι πολλα αλλα που σε κανουν καλο εκπαιδευτικο (γνωσεις-εμπειρια-επιστημοικη καταρτιση κτλ)
-
Ο γραπτός γινόταν τακτικά ανά 2 με 3 χρόνια. Και αν έγραφες πάνω από τη βάση, προσμετρούνταν και τα υπόλοιπα προσόντα.
Regi84, δεν ξέρω σε τι κλάδο είσαι. Πάντως σε πολλούς κλάδους, και που μετράνε όλα δεν αλλάζει τίποτα για μας, καθώς χάσαμε 10 δυσαναπλήρωτα χρόνια δίχως προϋπηρεσία. Δεν μπορεί να καλυφθεί αυτή η έλλειψη προϋπηρεσίας, ό,τι και αν κάνουμε.
Μας πέταξε εντελώς εκτός η αθλιότητα που επικράτησε για 10 χρόνια "ως σύστημα επιλογής αναπληρωτών".
μα συμφωνούμε οτι αυτή η αθλιότητα μας διέλυσε απλά δε πιστεύω στο διαγωνισμό...
-
Τιποτα αλλο ναι. Και εγω που τελειωσα διδακτορικο στο ΕΚΠΑ, να μην πιανει τιποτα.Ουτε το μεταπτυχαικο μου στο αντικειμενο μου. Εγω προτεινω να μην δινουμε και μαθηματα στο πτυχιο και να πηγιανουμε να γραφουμε θεματα πανελληνιων. Και αυτοι που γυρισαν ολη την Ελλαδα, να τους πουμε σας ευχαριστουμε για τις υπηρεσιες σας. Καλη χρονια. Πολυ ορθολογικο θα ελεγα
1. Δόθηκε σε όλους η ευκαιρία να γυρίσουν την Ελλάδα ή κάποιους τους πέταξε έξω το ίδιο το σύστημα με τους πίνακες μηδενικής, με μόνα κριτήριο την παλαιότητα του πτυχίου;
2. Ο γραπτός ΑΣΕΠ εξέταζε την κατεξοχήν "ύλη" του επαγγέλματός μας. Το γνωστικό αντικείμενο που θα διδάξουμε και την παιδαγωγική γνώση. Αυτά που χρειάζονται δηλαδή.
Τα υπόλοιπα είναι καλά για postdoc
-
Τυχεροί όσοι έχουν πλούσιους γονείς και μπορούν να σπουδάζουν μέχρι τα 35 τους για να αποκτήσουν όλα αυτά τα προσόντα. Οι υπόλοιποι ντελιβεράδες.
-
Παρομοιως εμεινα 10 χρονια σε πινακα μηδενικης. Μεγιστη αδικια. Το πιο δικαιο ειναι ενα μεικτο συστημα. Και αυστηροτερος ελεγχος των ψευτομεταπτυχιακων και διδακτορικων. Με γραπτο να πιανει ως ποσοστοση. Δεν ειναι μονο το γραψιμο. Ειναι πολλα αλλα που σε κανουν καλο εκπαιδευτικο (γνωσεις-εμπειρια-επιστημοικη καταρτιση κτλ)
Vagg91, ναι, και γω συμφωνώ με την πρόταση αυτή, καθώς και με τη διατύπωσή σου. Ένα μεικτό σύστημα, που σίγουρα όμως να έχει και τη διάσταση του γραπτού.
Γιατί δίχως γραπτό, το μόνο που μένει είναι τα τυπικά προσόντα, που όλοι πια ξέρουμε πόση ανισότητα ποιότητας κρύβουνε από πίσω (αλλά και πόση οικονομική ανισότητα) με την "αγορά προσόντων" που έχει στηθεί γύρω από αυτά.
-
Kαι αυτην την υλη του επαγγελματος σου, δεν την εξεταστηκες στις πανελληνιες και στην σχολη σου ; Εκτος αν πηρες πτυχιο νυχτα. ή αμφισβητεις τα ελληνικα πανεπιστημια . Και εγω συμφωνω με εξετασεις, αλλα οχι να μου πεις οτι ειναι κανορμαλ να γραφεις σε μαθηματα που εχεις διαβασει απο 15 χρονων
-
Kαι αυτην την υλη του επαγγελματος σου, δεν την εξεταστηκες στις πανελληνιες και στην σχολη σου ; Εκτος αν πηρες πτυχιο νυχτα. ή αμφισβητεις τα ελληνικα πανεπιστημια .
Ναι, την εξετάστηκα στη σχολή μου, όπως και 100.000 άλλοι.
Όμως οι θέσεις φθάνουν για 1.000.
Πώς θα γίνει η επιλογή;
Υπάρχει κάτι πιο αντικειμενικό από το γραπτό διαγωνισμό;
-
Οχι ακριβως ντελιβεραδες. Κανεις μαθηματα του αντιεκειμενου σου σε παιδια (αξιολογεισαι κιολας στο γνωστικο και αν εισαι καλος εχεις και πολλα μαθηματα) και ενα ποσο το διαθετεις στο μεταπτυχαικο σου. Αν χρειαζεται χρηματα.
-
Φυσικα και υπαρχει. Το μεταπτυχιακο σου (οχι σε Βουλγαριες , Ιταλιες κτλ) που δειχνει την διαθεση σου να μαθεις καλυτερα το αντικειμενο σου και οτιδηποτε αλλο κανεις και αξιολογεισαι. Αν δεν υπαρχει ελεγχος προσοντων, δεν σημαινει οτι τα προσοντα δεν ειναι κριτηριο αξιολογησης.
-
Διαγωνισμός η μόνη λύση όταν για τόσες λίγες θέσεις ανταγωνίζονται χιλιάδες. Και ναι ρε φίλε, ξαναδιάβασε να δώσεις εξετάσεις, επειδή δηλαδή έπιασες εσύ την καλή ο άλλος να μην έχει ελπίδα.
-
Οχι ρε φιλε μου δεν θα ξαναδιαβασω και θα εξαρτηθει η επιδοση μου για να πιασω μια δουλεια. ΕΠειδη εσυ εισαι 25 και δεν μπορεις να περιμενεις. Οπως περιμεναμε ολοι στην σειρα μας
-
Φυσικα και υπαρχει. Το μεταπτυχιακο σου (οχι σε Βουλγαριες , Ιταλιες κτλ) που δειχνει την διαθεση σου να μαθεις καλυτερα το αντικειμενο σου και οτιδηποτε αλλο κανεις και αξιολογεισαι. Αν δεν υπαρχει ελεγχος προσοντων, δεν σημαινει οτι τα προσοντα δεν ειναι κριτηριο αξιολογησης.
Οχι ρε φιλε μου δεν θα ξαναδιαβασω και θα εξαρτηθει η επιδοση μου για να πιασω μια δουλεια. ΕΠειδη εσυ εισαι 25 και δεν μπορεις να περιμενεις. Οπως περιμεναμε ολοι στην σειρα μας
Μέχρι να υπάρξει πραγματικός έλεγχος προσόντων, πώς μπορούν να είναι κριτήριο αξιολόγησης;
(και μη νομίζεις, από πτυχία έχω κάμποσα...)
...
Δεν υπάρχει πλέον σειρά. Οι θέσεις είναι ελάχιστες και οι υποψήφιοι πλέον γύρω στις 200.000.
Και με τη μείωση των μαθητών που νομοτελειακά έρχεται τα επόμενα 20 χρόνια, για τους επόμενους δεν θα υπάρξει καμία σειρά.
Όποιος μπει στην εκπαίδευση τα επόμενα 5 χρόνια είναι. Μετά ξανά το 2040.
-
Μεικτο συστημα. Ολα να μετρανε. Μπραβο σου που εχεις. Και εις ανωτερα. Και εγω μολις τελειωσα το διδακτορικο μου στο ΕΚΠΑ.
-
Εγώ πάντως το παιδί μου θα ήθελα να το διδάξει αυτός που έγραψε τον καλύτερο βαθμό στον ΑΣΕΠ, όχι ο επετηριδάκιας που απλώς περίμενε 80 χρόνια και μπορεί να είναι και άσχετος.
-
Εμενα θελω να μου το διδαξει οχι ο καλυτερος μαθητης της ταξης αλλα ο καλυτερος εκπαιδευτικος. Και επειδη ο καλυτερος εκπαιδευτικος δεν φαινεται μονο απο τον γραπτο , ασε τις εξυπναδες επιτηριδακιας κτλ. Οταν εσυ πηγαινες. εγω ερχομουν.
-
Μεικτο συστημα. Ολα να μετρανε. Μπραβο σου που εχεις. Και εις ανωτερα. Και εγω μολις τελειωσα το διδακτορικο μου στο ΕΚΠΑ.
Συγχαρητήρια! Και γω διδακτορικό κάνω σε αυτή τη φάση. Αλλά να ξέρεις, ήδη σε πολλούς κλάδους (πχ ΠΕ02, ΠΕ06 κτλ.), ούτε με το διδακτορικό δεν διορίζεσαι...
Και εκτιμώ πως στους επόμενους πίνακες - αν διατηρηθεί το σύστημα - το διδακτορικό δεν θα αρκεί για την πλειοψηφία των ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας.
Και αυτή είναι η παράνοια του τρέχοντος συστήματος. Που φυσικά αποκλείει de facto νεότερους όπως ο/η insenso
-
Ο inesco να μοχθησει να παρει κανενα μεταπτυχιακο (γιατι πλεον ειμαστε στην γενια του μεταπτυχιακου και της εξειδικευσης λογω των πολλων αποφοιτων που εχουμε) και να αφησει τις εξυπναδες. Γιατι αν πιανει μονο ο γραπτος, δεν ειναι δικαιο για την πλειοψηφια των συμμετεχοντων. Και επειδη ειαμε και γραπτο, θεωρει οτι οι καλυτεροι εκπαιδευτικοι ειναι αυτοι που μπηκαν απο γραπτο. Και γιατι τοτε ολοι οι μαθητες πανε φροντιστηριο ; Αφου μια δεκαετια διοριστηκε κοσμος και απο γραπτο (περα απο τα 20 μηνα κτλ) ; Αφου μπηκαν οι αριστευσαντες του γραπτου. και ειναι πολυ καλοι στο αντικειμενο τους. απο τους επιτηριδακηδες
-
Ο inesco να μοχθησει να παρει κανενα μεταπτυχιακο (γιατι πλεον ειμαστε στην γενια του μεταπτυχιακου και της εξειδικευσης λογω των πολλων αποφοιτων που εχουμε) και να αφησει τις εξυπναδες. Γιατι αν πιανει μονο ο γραπτος, δεν ειναι δικαιο για την πλειοψηφια των συμμετεχοντων. Και επειδη ειαμε και γραπτο, θεωρει οτι οι καλυτεροι εκπαιδευτικοι ειναι αυτοι που μπηκαν απο γραπτο. Και γιατι τοτε ολοι οι μαθητες πανε φροντιστηριο ; Αφου μια δεκαετια διοριστηκε κοσμος και απο γραπτο (περα απο τα 20 μηνα κτλ) ; Αφου μπηκαν οι αριστευσαντες του γραπτου. και ειναι πολυ καλοι στο αντικειμενο τους. απο τους επιτηριδακηδες
Το μεταπτυχιακό δεν αρκεί πλέον για τίποτα. Στους επόμενους πίνακες κανείς θα μπορεί να ελπίζει το πολύ για αναπληρωτής στη Δ΄ φάση* και αν, με ένα μεταπτυχιακό μόνο...
[και αυτό είναι η απαξίωση και των μεταπτυχιακών μετά την απαξίωση του πτυχίου που προηγήθηκε τα προηγούμενα χρόνια. Και όσο για τα διδακτορικά, είμαι σίγουρος πως ήδη θα έχεις δει σημεία και τέρατα αφού είσαι στο χώρο... Όχι;]
* μιλάω για δευτεροβάθμια. Για πρωτοβάθμια δεν ξέρω.
-
πολλα εχω δει μεχρι τωρα. Για αυτο λεω μεικτο συστημα. Στους ΠΕ02 γινεται παρτυ. Οι υπολοιπες ειδικοτητες δεν ειναι τοσο χαλια. Αλλα με το περας των χρονων θα γινουν. Μηπως ομως στους ΠΕ02 πρεπει να κλεισει και κανενα τμημα ; Υπαρχουν τοσα πολλα . Διαφωνεις ;
-
Και μεταπτυχιακό θα πάρω. Και διδακτορικό θα κυνηγήσω. Αλλά δε θα αρνηθώ ποτέ να υποβληθώ σε διαδικασία διαγωνισμού που θα ελέγχει τα προσόντα μου. Από σεβασμό προς τους μαθητές πρωτίστως, που δικαιούνται να τους διδάσκουν οι καλύτεροι.
Εξυπακούεται ότι συμφωνώ να προσμετρώνται όλα τα τυπικά προσόντα, πλέον του γραπτού.
-
Δεν το ανεφερες αυτο στην αρχη. Ησουν μονο του γραπτου. Λες και παμε για διαγωνισμα. Και εγω δεν αρνουμαι τον γραπτο αλλα μονο με ποσοστοση. Να μετρανε ολα. Και ελπιζω ο ΔΟΑΤΑΠ να κοβει και κανενα μεταπτυχαικο και διδακτορικο
-
πολλα εχω δει μεχρι τωρα. Για αυτο λεω μεικτο συστημα. Στους ΠΕ02 γινεται παρτυ. Οι υπολοιπες ειδικοτητες δεν ειναι τοσο χαλια. Αλλα με το περας των χρονων θα γινουν. Μηπως ομως στους ΠΕ02 πρεπει να κλεισει και κανενα τμημα ; Υπαρχουν τοσα πολλα . Διαφωνεις ;
Και να κλείσουν τώρα, το κακό έχει γίνει. Η αναντιστοιχία προσφοράς - ζήτησης θα εκλείψει σε καμιά εικοσαετία, ακόμα και αν κλείσουν οι μισές σχολές του χρόνου. Και επίσης, τι θα γίνουν όλοι οι απόφοιτοι που ήδη υπάρχουν;
Θα θυσιαστούν υπέρ των προηγούμενων που είτε πρόλαβαν μόρια ΑΣΕΠ είτε επωφελήθηκαν των κλειστών πινάκων την προηγούμενη δεκαετία;
...
Σε όλους τους κλάδους έχει υπερπροσφορά. Οι ΠΕ02 κράσαραν πρώτοι. Ακολουθούν και άλλα ΠΕ. Στους επόμενους πίνακες θα φανεί ξεκάθαρα αυτό.
...
Για το τι πρέπει να γίνει γενικά, βλέπω 2 λύσεις.
Α. Μειώνονται τρομερά οι εισακτέοι στην τριτοβάθμια και έτσι ανακτώνται κάποια επαγγελματικά δικαιώματα. Ωστόσο πολύς κόσμος αποκλείεται λόγω ανισότητας. Είτε επειδή δεν έχει την όποια ωριμότητα χρειάζεται στα 17 του είτε επειδή - κυρίως - δεν έχει τους υλικούς πόρους, οικογενειακή υποστήριξη κτλ. για να προετοιμαστεί καλά για τις εισαγωγικές.
Β. Κρατάμε ανοικτή την τριτοβάθμια, πριμοδοτώντας το δικαίωμα στη μόρφωση. Ωστόσο έτσι έχουμε αναντιστοιχία αποφοίτων - θέσεων εργασίας. Τότε αναγκαστικά εισάγουμε διαγωνισμούς, για να γίνεται η επιλογή προσωπικού σε μεταγενέστερο στάδιο.
Δυστυχώς έτσι είναι. Υπάρχει αναντιστοιχία προσφοράς - ζήτησης.
Ή βάζεις εξετάσεις στην αρχή ή βάζεις στο τέλος.
Δεν βλέπω κάτι άλλο.
Βέβαια το τρέχον σύστημα κάνει κάτι τρίτο. Επεκτείνει στο άπειρο τα μαγαζάκια των "προσόντων"...
-
Μ' αρέσει που η ΝΔ είχε εξαγγείλει και γραπτό ΑΣΕΠ παντού προ διετίας. Φιλελεύθερο κόμμα κατά τ' άλλα (γέλια κοινού), υπέρ της αξιοκρατίας κ.λπ. Αλλά οι νέοι φταίμε που δεν πάμε να κλείνουμε κάθε μέρα τους δρόμους.
-
Η ΝΔ ειχε προτεινει μεικτο συστημα. Αυτα που λες δεν υπαρχουν. Μαλιστα, ειχε πει για τον γραπτο μεχρι 30% να προσμετραται στους εκπαιδευτικους
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/292540_neo-systima-diorismon-proteinei-i-nd-proypiresia-akadimaika-prosonta-graptos
-
Ναι ΟΚ, έστω. Πού 'ντο, το εφάρμοσε;
-
Ενδεχομενως (μιλησε για αλλαγες). Στους μεθεπομενους διορισμους. Μην βιαζεσαι να διοριστεις. Εχεις πολυ ψωμι ακομη. και γερο στομαχι
-
Το κόβεις δηλαδή να εισαχθεί γραπτός κατά το 2026;
-
Ρωτα την Κεραμεως. Αυτη λεει οτι θα το αλλαξει. Εγω παντως περιμενα καμια 12 ετια για να μπω σε σχολειο ανπληρωτακι. Και αναπληρωτακι ειμαι ακομη.
-
Πού να τη ρωτήσω αυτή θά 'ναι σε κανά μοναστήρι.
-
Το καλύτερο όλων είναι η επετηρίδα. Ο καθένας με τη σειρά του που βασίζεται κυρίως στην ημερομηνία κτήσης πτυχίου. Άλλωστε οι περισσότεροι από τους παλιούς έχουν ήδη γράψει χιλιόμετρα στην εκπαίδευση και οι νέοι μπορούν να απασχοληθούν αλλού μέχρι να φτάσει η σειρά τους. Ούτε ο γραπτός είναι δίκαιος. Όσον αφορά τους "άριστους" εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ, υπάρχουν και άλλοι τρόποι να αξιολογηθούν. Πάνω από όλα βέβαια να δίνεται η δυνατότητα σε όλους να ανανεώνουν κάθε χρόνο τον φάκελό τους.
-
Πωπω εντελώς ΟΛΜΕ.
-
ό,τι πεις :-X
-
Υπέροχα... Φοβερή ιδέα... Στα ωραία μου 60 θα φτάσει η ώρα να μπω σε τάξη.. Θα είμαι γεμάτος όρεξη και εμπειρία.. Ζωής..
Τώρα που θα έρθουν και τα κολέγια... Με βαθμό πτυχίου 10..θα λέτε γραπτό τρέχοντας...
-
Ενώ το να ζητάτε γραπτό είναι πρωτοπόρο! Ήδη υπάρχει θέμα ακόμα και με το τωρινό σύστημα. Οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών είναι χιλιάδες και θέλουν παρά πολύ χρόνο να ελεγχθούν. Προσθέστε και τον γραπτό να θέλουν μια τετραετία να βγουν τα αποτελέσματα. Ακόμα και τώρα ο ΑΣΕΠ πρέπει να ασχολείται μόνο με τους εκπαιδευτικούς κάθε χρόνο. Ο καθένας έχει την άποψή του. Ούτε το σύστημα το τωρινό είναι δίκαιο, ούτε ο γραπτός διαγωνισμός είναι δίκαιος όμως. Επίσης το έχετε πολύ σίγουρο ότι θα περάσετε ορισμένοι. Ας προσγειωθούμε λίγο.
-
Επίσης το έχετε πολύ σίγουρο ότι θα περάσετε ορισμένοι. Ας προσγειωθούμε λίγο.
Καμιά βεβαιότητα δεν έχουμε ότι θα περάσουμε. Και αυτό ακριβώς είναι το πλεονέκτημα ενός συστήματος που συμπεριλαμβάνει και γραπτό διαγωνισμό.
Ότι έχουν όλοι μια ευκαιρία, καθώς όλοι είμαστε πτυχιούχοι και *θεωρητικά* έχουμε τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα.
-
Το καλύτερο όλων είναι η επετηρίδα. Ο καθένας με τη σειρά του που βασίζεται κυρίως στην ημερομηνία κτήσης πτυχίου. Άλλωστε οι περισσότεροι από τους παλιούς έχουν ήδη γράψει χιλιόμετρα στην εκπαίδευση και οι νέοι μπορούν να απασχοληθούν αλλού μέχρι να φτάσει η σειρά τους. Ούτε ο γραπτός είναι δίκαιος. Όσον αφορά τους "άριστους" εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ, υπάρχουν και άλλοι τρόποι να αξιολογηθούν. Πάνω από όλα βέβαια να δίνεται η δυνατότητα σε όλους να ανανεώνουν κάθε χρόνο τον φάκελό τους.
Θα προτείνω κάτι πιο.. ριζοσπαστικό.. επετηρίδα με βάση την ημερομηνία γέννησης του παππού του εκπαιδευτικού. Δίκαια πράγματα..
-
Παιδιά ο Ανδρουλάτσι είναι υπέρ του διαγωνισμού για τους εκπαιδευτικούς; Για να ξέρουμε πού να το ρίξουμε. Καλά, εννοείται, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ τρώνε μούντζα.
-
Το καλύτερο όλων είναι η επετηρίδα. Ο καθένας με τη σειρά του ...
Κάθε πράγμα στον καιρό του κι ο κολιός τον Αύγουστο... :)
Υπέροχα... Φοβερή ιδέα... Στα ωραία μου 60 θα φτάσει η ώρα να μπω σε τάξη.. Θα είμαι γεμάτος όρεξη και εμπειρία.. Ζωής..
Σε κάποιες ειδικότητες στα 65... Δυο χρόνια μάθημα και βγήκες στη σύνταξη.. :)
-
Ο Ανδρουλατσι οπως τον αναφερεις ειναι υπερ του γραπτου και των 30 μηνων....Οποτε δεν θελει καθαρο γραπτο...και ειναι και τριτος...και καταιδρωμενος
-
Αφού θέλει επετηρίδα ο λαός, ας καταργηθεί τουλάχιστον το όριο ηλικίας των 67, γιατί κάποιοι μπορεί να καταφέρουν να διοριστούν στα 85 τους.
-
Αφού θέλει επετηρίδα ο λαός, ας καταργηθεί τουλάχιστον το όριο ηλικίας των 67, γιατί κάποιοι μπορεί να καταφέρουν να διοριστούν στα 85 τους.
Ή μέχρι τότε να πληρώνουν τα φροντιστήρια για να δίνουν εξετάσεις για 400-500 θέσεις τη φορά. Καλή ιδέα!
-
Ο Ανδρουλατσι οπως τον αναφερεις ειναι υπερ του γραπτου και των 30 μηνων....Οποτε δεν θελει καθαρο γραπτο...και ειναι και τριτος...και καταιδρωμενος
Τι 30 μηνών;
-
Ή μέχρι τότε να πληρώνουν τα φροντιστήρια για να δίνουν εξετάσεις για 400-500 θέσεις τη φορά. Καλή ιδέα!
Ε, ελαφρώς προτιμότερη από το να σε βρει το φύλλο διορισμού στο γηροκομείο.
-
(Ή στο μνήμα).
-
30 μηνες προυπηρεσια. Τα χρονια του γραπτου, υπηρχαμ διαφορα παραθυρακια....μαλλον απο τα αρθρα που διαβασες για εκεινη την εποχη, κρατησες το διαγωνισμα...μονο.
.
-
30 μηνες προυπηρεσια. Τα χρονια του γραπτου, υπηρχαμ διαφορα παραθυρακια....μαλλον απο τα αρθρα που διαβασες για εκεινη την εποχη, κρατησες το διαγωνισμα...μονο.
.
Μην τους το χαλάς. Νομίζουν ότι όλα είναι τόσο εύκολα και ιδανικά.
-
30 μήνες μάξιμουμ ως έξτρα προσόν ή ως προαπαιτούμενο; Τέλοσπάντων, αφού ο Ανδρουλάτσι προτείνει και γραπτό εγώ θα τον ψηφίσω. Έλα ρε ΠΑΣΟΚάρα.
-
Δίκαιο σύστημα δεν υπήρχε και δεν θα υπάρξει. Πάντα στα χρονικά κάποιοι εκμεταλλεύονταν το κάθε σύστημα για να πάμε μπροστά, άλλοι με επετηρίδα άλλοι με προσοντολογιο.
Για εμένα ας έρθει οτι συστημα θέλει αρκεί να μείνει ίδιο τουλάχιστον για 10 χρόνια. Αν έρθει ένας γραπτός θα πάω θα γράψω θα πάρω τον πουλο και θα γίνω ντελιβερας, άλλα θα είναι κερδισμένος καθώς δεν θα κυνηγάω ένα όνειρο που δεν θα γίνει, ενώ τώρα λέω να κάνω κάτι ακόμη μπας και γίνει κάτι και όλο παλεύω και όλο δεν γίνεται τπτ και ξαφνικά φτάνεις 40 χρόνων και δεν έχεις κάνει παιδί γτ πας από εδώ και από εκεί, έχεις απορρίψει κάμποσες καλές δουλειές άσχετες με την ειδικότητα σου γιατί είχες ελπίδες και τελικά καταστράφηκες.
Όσο πάντως έχουμε κυβέρνησεις που επιδιώκουν την αυτονομία μην ελπίζετε σε κάτι που θα κόψει τοοοοσα λεφτά από τα πανεπιστήμια (μέσω διδάκτρων μεταπτυχιακών) καθώς αυτά μετά θα τα πληρώσει το κράτος ενώ τώρα τα βρίσκουν μόνοι τους.
Θεωρώ βέβαια ότι θα γίνει γραπτός αλλά ένα μιξ που θα δίνει απλά κάποια έξτρα μόρια και δεν θα είναι απόλυτης προτεραιότητας σε φάση άμα έχεις πτυχίο με 5.5 και γράψεις άριστα πάλι δεν θα μπαίνεις
Στάλθηκε από το SM-A217F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δίκαιο σύστημα δεν υπήρχε και δεν θα υπάρξει. Πάντα στα χρονικά κάποιοι εκμεταλλεύονταν το κάθε σύστημα για να πάμε μπροστά, άλλοι με επετηρίδα άλλοι με προσοντολογιο.
Για εμένα ας έρθει οτι συστημα θέλει αρκεί να μείνει ίδιο τουλάχιστον για 10 χρόνια. Αν έρθει ένας γραπτός θα πάω θα γράψω θα πάρω τον πουλο και θα γίνω ντελιβερας, άλλα θα είναι κερδισμένος καθώς δεν θα κυνηγάω ένα όνειρο που δεν θα γίνει, ενώ τώρα λέω να κάνω κάτι ακόμη μπας και γίνει κάτι και όλο παλεύω και όλο δεν γίνεται τπτ και ξαφνικά φτάνεις 40 χρόνων και δεν έχεις κάνει παιδί γτ πας από εδώ και από εκεί, έχεις απορρίψει κάμποσες καλές δουλειές άσχετες με την ειδικότητα σου γιατί είχες ελπίδες και τελικά καταστράφηκες.
Όσο πάντως έχουμε κυβέρνησεις που επιδιώκουν την αυτονομία μην ελπίζετε σε κάτι που θα κόψει τοοοοσα λεφτά από τα πανεπιστήμια (μέσω διδάκτρων μεταπτυχιακών) καθώς αυτά μετά θα τα πληρώσει το κράτος ενώ τώρα τα βρίσκουν μόνοι τους.
Θεωρώ βέβαια ότι θα γίνει γραπτός αλλά ένα μιξ που θα δίνει απλά κάποια έξτρα μόρια και δεν θα είναι απόλυτης προτεραιότητας σε φάση άμα έχεις πτυχίο με 5.5 και γράψεις άριστα πάλι δεν θα μπαίνεις
Στάλθηκε από το SM-A217F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμφωνώ απόλυτα με την αδικία όλων των συστημάτων αλλά για να είμαστε ρεαλιστές και να εφαρμοστεί ένα συνδυαστικό σύστημα δεν νομίζω να διαρκέσει πολύ γιατί θα αποτύχει. Μιλάμε για τεράστιο όγκο υποψηφίων. Επίσης, έχεις δίκιο ότι τώρα ξοδεύονται χρήματα, αλλά το ίδιο θα συμβαίνει πάντα. Στον γραπτό θα πηγαίνουν στα φροντιστήρια όπου πάλι δεν θα είναι δίκαιο γιατί πάλι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι αυτά τα μαθήματα, θα υπάρχουν ενστάσεις για τις βαθμολογίες, διαρροή θεμάτων κλπ. Επίσης, θεωρείτε ότι με την εφαρμογή γραπτού δεν θα υπάρχει παράθυρο για όσους έχουν τεράστια προϋπηρεσία; Γενικά είναι όλα ένας φαύλος κύκλος δυστυχώς. Όσον αφορά τη δημιουργία οικογένειας είναι ένα μεγάλο ζήτημα για τους εκπαιδευτικούς γιατί και να δημιουργήσεις τη δική σου οικογένεια αναγκάζεσαι να την αφήσεις πίσω για να γυρνάς ανά την Ελλάδα και πάλι για τα μόρια. Γενικώς δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι γιατί όλα όπως ανέφερες έχουν τις παγίδες τους.
-
Αυτό ότι δεν υπάρχει τεχνική δυνατότητα για ΑΣΕΠ λόγω όγκου υποψηφίων είναι παιδαριώδες επιχείρημα.
-
Συμφωνώ απόλυτα με την αδικία όλων των συστημάτων αλλά για να είμαστε ρεαλιστές και να εφαρμοστεί ένα συνδυαστικό σύστημα δεν νομίζω να διαρκέσει πολύ γιατί θα αποτύχει. Μιλάμε για τεράστιο όγκο υποψηφίων. Επίσης, έχεις δίκιο ότι τώρα ξοδεύονται χρήματα, αλλά το ίδιο θα συμβαίνει πάντα. Στον γραπτό θα πηγαίνουν στα φροντιστήρια όπου πάλι δεν θα είναι δίκαιο γιατί πάλι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι αυτά τα μαθήματα, θα υπάρχουν ενστάσεις για τις βαθμολογίες, διαρροή θεμάτων κλπ. Επίσης, θεωρείτε ότι με την εφαρμογή γραπτού δεν θα υπάρχει παράθυρο για όσους έχουν τεράστια προϋπηρεσία; Γενικά είναι όλα ένας φαύλος κύκλος δυστυχώς. Όσον αφορά τη δημιουργία οικογένειας είναι ένα μεγάλο ζήτημα για τους εκπαιδευτικούς γιατί και να δημιουργήσεις τη δική σου οικογένεια αναγκάζεσαι να την αφήσεις πίσω για να γυρνάς ανά την Ελλάδα και πάλι για τα μόρια. Γενικώς δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι γιατί όλα όπως ανέφερες έχουν τις παγίδες τους.
Άλλο το ότι ξοδεύονται χρήματα και άλλο το ΠΟΥ ξοδεύονται. Δεν ενδιαφέρει την κυβέρνηση να πάνε χρήματα στα φροντιστήρια καθώς εάν δεν πάνε εκεί δεν θα καλύψει την τρύπα το κράτος, αντίθετα εάν τα χρήματα δεν πάνε στα πανεπιστήμια το κενό θα το καλύψει το κρατος θέλοντας και μη.
Επίσης να αναλογιστούμε και το κόστος, κάνεις υποψήφιος δεν θέλει να δώσει π.χ. 3000 ευρώ για φροντιστήρια όπου εάν δεν περάσει χάθηκαν τα χρήματα ενώ με 3000 ή και παραπάνω για ένα μεταπτυχιακό θα σου μείνει και ένα χαρτί μπας και σε βοηθήσει αλλού.
Τέλος για το παραπάνω σχόλιο με εξοπλισμό ΑΣΕΠ για να κάνει εξετάσεις ενημερωτικά οι εξετάσεις των υπολοίπων που ξεκινάνε από Νοέμβριο μέσω ΑΣΕΠ θα είναι με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με κουτάκια που τα διορθώνει υπολογιστής αυθημερόν.... Και 2 εκατομμύρια υποψήφιους να είχαμε σε 1 μέρα θα μπορούσαμε να είχαμε αποτελέσματα γραπτων εξετάσεων άνετα
Στάλθηκε από το SM-A217F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άλλο το ότι ξοδεύονται χρήματα και άλλο το ΠΟΥ ξοδεύονται. Δεν ενδιαφέρει την κυβέρνηση να πάνε χρήματα στα φροντιστήρια καθώς εάν δεν πάνε εκεί δεν θα καλύψει την τρύπα το κράτος, αντίθετα εάν τα χρήματα δεν πάνε στα πανεπιστήμια το κενό θα το καλύψει το κρατος θέλοντας και μη.
Επίσης να αναλογιστούμε και το κόστος, κάνεις υποψήφιος δεν θέλει να δώσει π.χ. 3000 ευρώ για φροντιστήρια όπου εάν δεν περάσει χάθηκαν τα χρήματα ενώ με 3000 ή και παραπάνω για ένα μεταπτυχιακό θα σου μείνει και ένα χαρτί μπας και σε βοηθήσει αλλού.
Τέλος για το παραπάνω σχόλιο με εξοπλισμό ΑΣΕΠ για να κάνει εξετάσεις ενημερωτικά οι εξετάσεις των υπολοίπων που ξεκινάνε από Νοέμβριο μέσω ΑΣΕΠ θα είναι με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με κουτάκια που τα διορθώνει υπολογιστής αυθημερόν.... Και 2 εκατομμύρια υποψήφιους να είχαμε σε 1 μέρα θα μπορούσαμε να είχαμε αποτελέσματα γραπτων εξετάσεων άνετα
Στάλθηκε από το SM-A217F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν γίνεται όλα τα θέματα να είναι πολλαπλής τα αποτελέσματα ναι είναι άμεσα. Γίνεται όμως; Και γίνεται σε όλες τις ειδικότητες; Δεν νομίζω.
-
@nikolas1989: ακριβώς αυτό! Δεν είμαι υπέρ του προσοντολογιου ωστόσο τουλάχιστον τα προσόντα μπορεί να σε βοηθήσουν και αλλού στην εύρεση εργασίας είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό τομέα. Ο γραπτός διαγωνισμός για ποιον δε διορίζεται είναι μια τρύπα χρόνου και χρήματος.
-
Παίδες, είτε σε 5 είτε σε 10 χρόνια, όταν θα έχει μπουκώσει τελείως το σύστημα, θα πάμε αναγκαστικά σε γραπτό (εντός μεικτού συστήματος). Όλα τα επιχειρήματα κατά του γραπτού εντέλει θα καταρριφθούν από την ίδια την πραγματικότητα. Δείτε τι γίνεται και στην Κύπρο.
-
Εντος μεικτου συστηματος, μπορουμε να οδηγηθουμε και τωρα...δεν χρειαζεται δεκαετια...Αν οχι τωρα, σε 2-3 χρονια
-
Eνω τωρα ειναι ξεμπουκωτο ...εεε? Με 35000+ κόσμο σε κάποιες ειδικότητες...? Περιμένετε και τους 10.000 που έμειναν εκτος λογω παραβολου... τα κολεγια ...και θα δειτε που θα πανε τα νουμερα.... :'(
Παίδες, είτε σε 5 είτε σε 10 χρόνια, όταν θα έχει μπουκώσει τελείως το σύστημα, θα πάμε αναγκαστικά σε γραπτό (εντός μεικτού συστήματος). Όλα τα επιχειρήματα κατά του γραπτού εντέλει θα καταρριφθούν από την ίδια την πραγματικότητα. Δείτε τι γίνεται και στην Κύπρο.
-
Ε, μάς έτυχε η αχαρακτήριστη η Κεραμέως που έταζε γραπτό και τελικά νοιάζεται μόνο για τους παπάδες. Φηφίζουμε Ανδρουλάτσι μπας και γίνει καμιά συγκυβέρνηση και μπει υπουργός παιδείας δικός του.
-
Στον γραπτό θα πηγαίνουν στα φροντιστήρια όπου πάλι δεν θα είναι δίκαιο γιατί πάλι δεν θα μπορούν να παρακολουθήσουν όλοι αυτά τα μαθήματα, θα υπάρχουν ενστάσεις για τις βαθμολογίες, διαρροή θεμάτων κλπ. Επίσης, θεωρείτε ότι με την εφαρμογή γραπτού δεν θα υπάρχει παράθυρο για όσους έχουν τεράστια προϋπηρεσία; Γενικά είναι όλα ένας φαύλος κύκλος δυστυχώς.
Διορίστηκα με γραπτό διαγωνισμό. Δεν έδωσα χρήματα σε φροντιστήριο. Αντίθετα την εποχή εκείνη δούλευα σε φροντιστήριο. Σαν εμένα πάρα πολλοί φυσικά.
Όταν θα φέρουν νέο σύστημα διορισμών με γραπτό διαγωνισμό θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρξει μοριοδότηση της προϋπηρεσίας.
Πότε θα το φέρουν όμως; Έχουν αρχίσει και μυρίζουν εκλογές. Μετά από τις εκλογές λοιπόν..
-
Διορίστηκα με γραπτό διαγωνισμό. Δεν έδωσα χρήματα σε φροντιστήριο. Αντίθετα την εποχή εκείνη δούλευα σε φροντιστήριο. Σαν εμένα πάρα πολλοί φυσικά.
Όταν θα φέρουν νέο σύστημα διορισμών με γραπτό διαγωνισμό θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρξει μοριοδότηση της προϋπηρεσίας.
Πότε θα το φέρουν όμως; Έχουν αρχίσει και μυρίζουν εκλογές. Μετά από τις εκλογές λοιπόν..
Συγχαρητήρια! Προσωπικά ούτε με το παρόν σύστημα θα διοριστώ σύντομα ούτε με κάποιο άλλο και δεν είναι και ο μεγάλος μου καημός προς το παρόν καθώς έχω πολλά χιλιόμετρα μπροστά μου. Όσον αφορά τον γραπτό η προσωπική μου άποψη είναι ξεκάθαρη όπως το ίδιο πιστεύω για τις πανελλήνιες. Από εκεί και πέρα εύχομαι σε όλους καλή συνέχεια.
-
Ε, μάς έτυχε η αχαρακτήριστη η Κεραμέως που έταζε γραπτό και τελικά νοιάζεται μόνο για τους παπάδες. Φηφίζουμε Ανδρουλάτσι μπας και γίνει καμιά συγκυβέρνηση και μπει υπουργός παιδείας δικός του.
Με τέτοια κριτήρια που ψηφίζουν τα πρόβατα στο ελλαδιστάν, θα έχουμε μνημόνια για άλλα 50 χρόνια!
Δεν κοιτάμε γενικότερες πολιτικές, αλλά το προσωπικό κέρδος που νομίζουμε αφελώς ότι θα αποκομίσουμε από τον κάθε πολιτικό της κακιάς ώρα που θα τάξει άλλη μια υπόσχεση..
-
Με τέτοια κριτήρια που ψηφίζουν τα πρόβατα στο ελλαδιστάν, θα έχουμε μνημόνια για άλλα 50 χρόνια!
Δεν κοιτάμε γενικότερες πολιτικές, αλλά το προσωπικό κέρδος που νομίζουμε αφελώς ότι θα αποκομίσουμε από τον κάθε πολιτικό της κακιάς ώρα που θα τάξει άλλη μια υπόσχεση..
Ο γραπτός διαγωνισμός δε δίνει προβάδισμα σε κανέναν, είναι ανοιχτός σε όλους με αντικειμενικά κριτήρια και είχε προαναγγελθεί ανοιχτά και όχι παρασκηνιακά ή σε κάποια κομματικά υπόγεια. Το ότι δεν το εφαρμόζει είναι δικιά της αφερεγγυότητα. Δεν πρέπει να ψηφίζει κάποιος βάση του προγράμματος που παρουσιάζουν τα κόμματα ; Βάση ποιου κριτηρίου να ψηφίζει, κάποιου μυστικού σχεδίου που δεν γνωρίζουμε ή βάση παρασκηνιακών υποσχέσεων;