Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: lion22 στις Μαρτίου 27, 2022, 11:51:56 pm
-
https://www.esos.gr/arthra/77452/programma-spoydon-metavatiko-tis-fysikis-omadas-prosanatolismoy-thetikon-spoydon-kai
Πως βλέπετε συνάδελφοι το νέο πρόγραμμα σπουδών ; Από ποια βιβλία θα διδαχθεί;
-
και τι σημαινει αυτο το μεταβατικο ?
-
Η ΕΕΦ για το Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) της Φυσικής Προσανατολισμού Γ Λυκείου
(https://www.esos.gr/arthra/77684/i-eef-gia-programma-spoydon-metavatiko-tis-fysikis-prosanatolismoy-g-lykeioy)
-
Η ύλη είναι αρκετή,
αφαιρέθηκαν τα Ρευστά που αν δεν τοποθετηθεί ως ύλη κάπου αλλού είναι κακό.
Παρόλα αυτά η ύλη ως θεματικές ενότητες είναι καλή και θετική η προσθήκη της Κβαντικής Μηχανικής.
Το μεταβατικό σημαίνει πως θα τροποποιηθεί μελλοντικά γιατί προφανώς θα αλλάξει και το πρόγραμμα των άλλων δύο τάξεων.
Ας ελπίσουμε να γραφτούν νέα βιβλία.
-
Aν είναι όλα εξεταστές υλη,καηκαμε... Δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα διδάξουμε την εξίσωση σροντινγκερ και το το φαινόμενο σήραγγας .Είναι υπερβολή.
-
Η Κβαντομηχανική κι η Σχετικότητα είναι για το Πανεπιστήμιο. Καμμιά δουλειά δεν έχουν στο λύκειο. Η επιστήμη τους παραβιάζει τη λογική την εμπειρία και την αιτιότητα. Δέχονται παράλογες κι έξω από κάθε διαίσθηση αρχές που όμως ισχύουν αφού ανταποκρίνονται στο πείραμα. Απορώ ποιοι α ν ί δ ε ο ι τις εντάσσουν στο σχολειό.
-
Είμαστε στον 21ο αιώνα και η φυσική που διδάσκονται τα παιδιά έχει μείνει στον 18ο αιώνα. Καιρός ήταν!!!
-
Η φυσική δεν είναι ιστορία να μιλούμε γι' αρχαία μεσαιωνική και νεωτέρα. Είν' η ερμηνεία του κόσμου μας. Για να διδάξεις κβαντομηχανική και σχετικότητα χρειάζεται να ξεφύγεις απ' τη σχέση αιτίου-αιτιατού και να δεχθείς ως αξιώματα κάποιες παραδοχές κόντρα στην εμπειρία και τη διαίσθηση. Δεν είναι κατάλληλα για παιδιά. Αλλά για φοιτητές. Εκτός κι αν τα διδάξουμε στρεβλά (γιατί αυτό θα γίνει) κι άντε να ξεμάθουν όλα τα λάθος που τους είπαμε, μετά στο πανεπιστήμιο.
-
Θεωρω οτι ολα αυτα τα κεφαλαια , της συγχρονης φυσικης, καλο θα ηταν να διδασκονταν σε ενα μαθημα που να μην ηταν για πανελληνιες. Ή καποια φυσικη γενικης , οπως παλαιοτερα στη Γ Λυκειου, πριν την καταργησουν, ή στη
-
Τελικά τι είναι αυτή η μεταβατική ύλη (https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/to_programma_spoydon_metavatiko_tis_fysikis_omadas_prosanatolismoy_thetikon_spoydon_kai_spoydon_ygeias_tis_g_taxis_gel_.pdf) ?
-
Συναδελφε απο αυτο το προγραμμα σπουδων θα προκυψει η εξεταστεα ύλη των πανελλαδικών 2023. Υποθετω οτι θα την μαθουμε συντομα. Θα συμφωνησω με Touristakos οτι καποια κομματια συγχρονης θα μπορούσαν να διδαχθούν σε ενα μαθημα εκτος πανελλαδικών (με έρευνα των παιδιων και σχετικες εργασιες). Τωρα θεωρω οτι κομματια οπως η εξισωση Schrodinger και το πηγαδι δυναμικου θα πρεπει να μην βρισκονται στην εξεταστεα υλη λογω των μαθηματικών που χρειάζονται. Στην αναμονη λοιπον..
Τελικά τι είναι αυτή η μεταβατική ύλη (https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/to_programma_spoydon_metavatiko_tis_fysikis_omadas_prosanatolismoy_thetikon_spoydon_kai_spoydon_ygeias_tis_g_taxis_gel_.pdf) ?
-
Οι φυσικοί του 21ου αιώνα έμαθαν πρώτα την φυσική του 18ου αιώνα (άριστα) και στην συνέχεια προχώρησαν στην φυσική του αιώνα μας. Νομίζω ότι οι έννοιες που περιλαμβάνει η σύγχρονη φυσική , ξεφεύγουν απο την αντιληπτική ικανότητα ενός 17-18 χρονου και ειδικότερα όταν δεν έχει βαθεία γνώση τη κλασσικής φυσικής (μόνο αν γνωρίζω κάτι πολύ καλά, μπορώ να το αμφισβητίσω και να πάω παραπέρα). Θα πρέπει όλα τα θέματα να διδάσκονται και κυρίως να εξετάζονται στην ώρα τους. Διαφορετικά θα πρέπει να βάλουμε τροχιακά από την 3η Γυμνασίου.
-
Ο Σαββάλας (https://www.savalas.gr/el/catalog/%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%B9%CE%B1-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF?per=96&sort=discounted_price-asc) προχωράει στην συγγραφή νέων βιβλίων που περιέχουν και Κβαντομηχανική.
(https://i.imgur.com/LKp5Y9j.png)
-
συνοπτικά αλλά συγκροτημένα και εύστοχα τα γράφετε. η ένωσή σας τι λέει;
-
Συναδελφε απο αυτο το προγραμμα σπουδων θα προκυψει η εξεταστεα ύλη των πανελλαδικών 2023. Υποθετω οτι θα την μαθουμε συντομα. Θα συμφωνησω με Touristakos οτι καποια κομματια συγχρονης θα μπορούσαν να διδαχθούν σε ενα μαθημα εκτος πανελλαδικών (με έρευνα των παιδιων και σχετικες εργασιες). Τωρα θεωρω οτι κομματια οπως η εξισωση Schrodinger και το πηγαδι δυναμικου θα πρεπει να μην βρισκονται στην εξεταστεα υλη λογω των μαθηματικών που χρειάζονται. Στην αναμονη λοιπον..
Καλησπέρα σε όλους,
Θα μπορούσαν να διδάσκονται στη
-
ο Σαββαλας ετοιμαζει 4 νεα βοηθηματα Φυσικης για την Γ Λυκειου με την νεα υλη.
(https://i.imgur.com/JmpzcCR.png)