Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: Miss06 στις Ιουνίου 02, 2022, 05:57:20 pm
-
Συνάδελφοι γεια σας.
Πώς τα βλέπετε τα πράγματα στον κλάδο μας; Όσοι εργαστήκατε φέτος σε νηπιαγωγεία τι εμπειρία αποκομίσατε; Θα εργαζόσασταν ξανά;
Θεωρώ πως οφείλουμε να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο ωράριο και από φέτος κιόλας να αιτηθούμε την πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου στα νηπιαγωγεία. Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σε αυτό;
-
Εδώ δεν μπορούμε να απαιτήσουμε τις οργανικές θέσεις που υπάρχουν και τους αντίστοιχους διορισμούς..θα απαιτήσουμε πλήρες στα νηπιαγωγεία; Μακάρι, αλλά το θεωρώ ακατόρθωτο. Σε άλλα πρέπει να επιμείνουμε αλλά ώς κλάδος είμαστε εντελώς άπραγοι.
-
Στο facebook o Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Αγγλικής έκανε κάλεσμα μαζί με τις κοινές ειδικότητες της Α/θμιας, στο υπουργείο για την σύσταση οργανικών.Ξέρετε πόσες πήγαμε; Δύο! Και μετά θέλουμε και διορισμούς και καλύτερες συνθήκες..έτσι όπως το πάμε θα διώξουν και τις μόνιμες!
-
Συνάδελφοι γεια σας.
Πώς τα βλέπετε τα πράγματα στον κλάδο μας; Όσοι εργάστηκαν φέτος σε νηπιαγωγεία τι εμπειρία αποκομίσατε; Θα εργαζόσασταν ξανά;
Θεωρώ πως οφείλουμε να διεκδικήσουμε ένα καλύτερο ωράριο και από φέτος κιόλας να αιτηθούμε την πρόσληψη ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου στα νηπιαγωγεία. Ποια είναι η γνώμη σας πάνω σε αυτό;
να μου πεις ζούμε στη χώρα που δεν θα υπάρχουν οι βασικοί δάσκαλοι γενικής και ειδικής αγωγής στα σχολεία και οι των αγγλικών θα είναι πλήρους. Αν σας βάλουν πλήρους θα μπορέσετε να κρατήσετε μια τάξη νηπιαγωγείου μόνοι σας; Η θα πρέπει να είναι και η νηπιαγωγός μέσα να κρατάει ήρεμα τα παιδιά
-
να μου πεις ζούμε στη χώρα που δεν θα υπάρχουν οι βασικοί δάσκαλοι γενικής και ειδικής αγωγής στα σχολεία και οι των αγγλικών θα είναι πλήρους. Αν σας βάλουν πλήρους θα μπορέσετε να κρατήσετε μια τάξη νηπιαγωγείου μόνοι σας; Η θα πρέπει να είναι και η νηπιαγωγός μέσα να κρατάει ήρεμα τα παιδιά
Δε θα ήθελα να θίξω το πόσες πολλές φορές κράτησα μια τάξη νηπιαγωγείου φέτος μόνη μου, ούτε όμως η ουσία αυτού του θέματος σχετίζεται με τη δουλειά των νηπιαγωγών και το δικό τους ωράριο. Άλλωστε η πρόσληψή μας δε στέρησε ούτε την παραμικρή ώρα από εκείνη των νηπιαγωγών. Το νόημα αυτής της συζήτησης σχετίζεται με την εμπειρία που αποκόμισαν οι συνάδελφοι από το φετινό αυτό καινούριο πρόγραμμα. Και όσον αφορά στο ωράριο θεωρώ, όπως και οι περισσότεροι, πως πραγματικά βιώσαμε μια μεγάλη αδικία όταν η σύμβαση μας περάστηκε με 14 και 15 ώρες εβδομαδιαίως, όταν από τις 16 ώρες είσαι πλήρους, και η πραγματική μας δουλειά ξεκινούσε 8μιση και τελείωνε 1 με μετακινήσεις μέσα στη μέρα που κανείς δεν μας αποζημίωσε. Δεν ανταγωνιστήκαμε ποτέ τις νηπιαγωγούς, ένα τμήμα παραπάνω θα μπορούσε να μας δοθεί ή ακόμα και μία ώρα περισσότερη στο σχολείο αναφοράς μας.
-
ενα βήμα πάντως θα ήταν η μη δήλωση μειωμένου ωραρίου για πρόσληψη σε νηπιαγωγεία απο όλους του κλάδου μας, για να αποφύγουμε τέτοιες αδικίες κ στη μισθοδοσία αλλά και στην προϋπηρεσία.
-
ενα βήμα πάντως θα ήταν η μη δήλωση μειωμένου ωραρίου για πρόσληψη σε νηπιαγωγεία απο όλους του κλάδου μας, για να αποφύγουμε τέτοιες αδικίες κ στη μισθοδοσία αλλά και στην προϋπηρεσία.
Η ιδέα έχει λογική. Χρειάζεται όμως συσπείρωση. Να συμφωνήσουν όλοι.
-
ενα βήμα πάντως θα ήταν η μη δήλωση μειωμένου ωραρίου για πρόσληψη σε νηπιαγωγεία απο όλους του κλάδου μας, για να αποφύγουμε τέτοιες αδικίες κ στη μισθοδοσία αλλά και στην προϋπηρεσία.
Δε θα γίνει ποτέ αυτό. Πάντα θα υπάρχουν συνάδελφοι με χαμηλή θέση στον πίνακα που θέλουν να δουλέψουν και θα τα δηλώσουν. Ή συνάδελφοι που είναι σχετικά ψηλά και μέσω των νηπιαγωγείων μπορούν να δουλεύουν στον τόπο τους. Χρειάζεται μετατροπή των νηπιαγωγείων σε πλήρους ωραρίου, τίποτα λιγότερο.
-
Δε θα γίνει ποτέ αυτό. Πάντα θα υπάρχουν συνάδελφοι με χαμηλή θέση στον πίνακα που θέλουν να δουλέψουν και θα τα δηλώσουν. Ή συνάδελφοι που είναι σχετικά ψηλά και μέσω των νηπιαγωγείων μπορούν να δουλεύουν στον τόπο τους. Χρειάζεται μετατροπή των νηπιαγωγείων σε πλήρους ωραρίου, τίποτα λιγότερο.
Εξαιρετικά δύσκολο να γίνουν πλήρους οι θέσεις αυτές. Ο νόμος ορίζει ότι μπορείς να συμπληρώνεις ωράριο σε μέχρι 5 σχολεία και δεν μπορουν να συμπληρωθούν οι 24 ώρες με δύο ώρες την εβδομάδα
-
Εξαιρετικά δύσκολο να γίνουν πλήρους οι θέσεις αυτές. Ο νόμος ορίζει ότι μπορείς να συμπληρώνεις ωράριο σε μέχρι 5 σχολεία και δεν μπορουν να συμπληρωθούν οι 24 ώρες με δύο ώρες την εβδομάδα
Πώς όμως έγιναν στην Α' φάση οι ελάχιστες και μοναδικές βέβαια προσλήψεις σε νηπιαγωγεία της Α' Θεσσαλονίκης με πλήρες ωράριο; Ναι κατανοώ πως είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να συμπληρώνονται και οι 24 ώρες για να θεωρείσαι πλήρους;
-
Αν είναι άνω των 15 θεωρείται πλήρους. Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε πως εργάστηκαν οι πλήρους ωραρίου σε νηπιαγωγεία φέτος..
-
Πώς όμως έγιναν στην Α' φάση οι ελάχιστες και μοναδικές βέβαια προσλήψεις σε νηπιαγωγεία της Α' Θεσσαλονίκης με πλήρες ωράριο; Ναι κατανοώ πως είναι δύσκολο, αλλά πρέπει να συμπληρώνονται και οι 24 ώρες για να θεωρείσαι πλήρους;
Πλήρους θεωρείσαι από 16 ώρες και πάνω.ΟΜΩΣ το ΕΣΠΑ απαιτεί να έχεις καλύψει πλήρως και τις 24 ώρες.Τα υπολοιπα σου τα γράφω σε π.μ.
-
Αν είναι άνω των 15 θεωρείται πλήρους. Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε πως εργάστηκαν οι πλήρους ωραρίου σε νηπιαγωγεία φέτος..
Από 16 κ πάνω. Τα υπόλοιπα σου τα γράφω σε π.μ.
-
Κατανοώ τις αντικειμενικές δυσκολίες του εγχειρήματος. Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι; Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τη φωνή περισσότερων συναδέλφων. Είμαστε δηλαδή ικανοποιημένοι ως κλάδος με το παρόν καθεστώς που περιλαμβάνει μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, μειωμένο κατά πολύ μισθό και λίγα μόρια προϋπηρεσίας;
-
Κατανοώ τις αντικειμενικές δυσκολίες του εγχειρήματος. Το αποτέλεσμα όμως ποιο είναι; Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω τη φωνή περισσότερων συναδέλφων. Είμαστε δηλαδή ικανοποιημένοι ως κλάδος με το παρόν καθεστώς που περιλαμβάνει μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, μειωμένο κατά πολύ μισθό και λίγα μόρια προϋπηρεσίας;
Είμαστε δεν είμαστε ευχαριστημένοι, ποιός νοιάζεται? Δεν βγαίνουν οι ώρες για πλήρους σου λέει.Αν θέλεις πηγαίνεις αν δεν θέλεις δεν πηγαίνεις.
24 ώρες θα μπορούσαν να βρεθούν μόνο σε ομάδες πολύ μεγάλων νηπιαγωγείων (π.χ 4. 3/θσια νηπιαγωγεία δίνουν 24 ώρες). Αλλά ακόμα και σε αυτές τις λίγες περιπτώσεις τέτοιων μεγάλων νηπιαγωγείων θεωρώ πως δεν μπορεί να πάρει πλήρους ωραρίου διότι υπάρχουν μόνο 3 διαθέσιμες ώρες ημερησίως στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου ,στις οποίες θα μπορούσαν να μπουν τα αγγλικά. Άρα 3 ώρες την ημέρα επί 5 μέρες την εβδομάδα σύνολο 15 ώρες maximum, δλδ μειωμένο ωράριο.
-
Καλά κάνετε και συζητάτε για αναβάθμιση και δικαιώματα. Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά. Η επιμόρφωση καμιά απολύτως σχέση με την πράξη. Χίλιες φορές μια άλλη ειδικότητα, όπως θεατρικής αγωγής, μουσικής, γυμναστές. Με το ζόρι νηπιαγωγοί δεν μπορείτε να γίνετε και είναι λάθος τους, που το απαιτούν.
-
Καλά κάνετε και συζητάτε για αναβάθμιση και δικαιώματα. Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά. Η επιμόρφωση καμιά απολύτως σχέση με την πράξη. Χίλιες φορές μια άλλη ειδικότητα, όπως θεατρικής αγωγής, μουσικής, γυμναστές. Με το ζόρι νηπιαγωγοί δεν μπορείτε να γίνετε και είναι λάθος τους, που το απαιτούν.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει δεύτερη νηπιαγωγός στις τάξεις. Δεν μπορεί μια νηπιαγωγός να αντιστοιχεί σε τόσα παιδιά. Είναι και επικίνδυνο.
-
...Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά...
μπορείς να μας περιγράψεις τις αρχικές σου προσδοκίες;
-
Καμιά νηπιαγωγός δε ζήτησε αγγλικά στο νηπιαγωγείο.Δεν ήταν αίτημα του κλάδου. Άρα, δεν υπήρχαν προσδοκίες. Η πραγματικότητα ήταν απογοητευτική. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής σας στα νηπιαγωγεία και δεν έχω κάτι με την ειδικότητά σας. Δεν ήμουν προκατειλημμένη. Εσύ τί θεωρείς ότι προσφέρατε;
-
Δεν έχω δουλέψει ως κυρια αγγλικών στο νηπιαγωγείο οπότε η άποψη μου είναι με βάση το ότι διδάσκω αγγλικά γενικά. Τα μικρά παιδιά μπορούν να ωφεληθούν πάρα πολύ από την γνώση και την χρήση της ξένης γλώσσας σε αυτή την ηλικία, το πρόγραμμα θα πρέπει να καθοριστεί με σαφήνεια και η ύλη όμως, όπως άλλωστε και στις άλλες βαθμίδες. Και φυσικά η πρόσληψη σε νηπιαγωγεία δε θα πρέπει να αποτελεί πονοκέφαλο για τους εκπαιδευτικούς αλλά να τους δίνει τα εφόδια (και οικονομικά) να κάνουν όσο μπορούν καλύτερα αυτή τη δουλειά
-
Τυχαίνει πολλές φορές να πέφτω πάνω σε βιντεάκια της Θωμαής Αλεξίου, που ζητωκραυγάζει για την επιτυχία του εγχειρήματος, για το πόσο τέλεια είναι όλα και πραγματικά γελάω.Από την άλλη, λες, τόσα λεφτά δαπανήθηκαν, μπήκαν και στο δικό της λογαριασμό. Είναι δυνατόν να μη βαυκαλιστεί;
-
με άλλα λόγια απλά επιβεβαιώθηκαν οι προσδοκίες που είχες, οπότε γιατί είσαι δυσαρεστημένη;
εγώ προσωπικά δεν έτυχε να υπηρετήσω σε νηπιαγωγείο ούτε έκανα την επιμόρφωση ούτε αν την έκανα θα είχα προσδοκίες να μάθω κάτι, απλά ρωτάω
γενικά στην εκπαίδευση πολλά εξαρτώνται και από την προσωπικότητα και το χαρακτήρα του καθενός και όχι αποκλειστικά από την κατάρτιση και την εξειδίκευση που παίρνουν, ειδικά από ανθρώπους που δεν έχουν μπει ποτέ σε αληθινή τάξη
μπορεί να μην ήταν αίτημα των νηπιαγωγών αλλά βασικά δεν ήταν καν αίτημα των αγγλικών εξαρχής αλλά δεν είδα να αναρωτήθηκε κανείς πώς προέκυψαν τα αγγλικά στο δημοτικό, ειδικά όταν – μια φορά και έναν καιρό – η αναφορά και μόνο για γυμναστές στα νηπιαγωγεία είχε οδηγήσει με συνοπτικές διαδικασίες στην παραίτηση του τότε υφυπουργού (μπορεί να ήταν και υπουργός δε θυμάμαι)
πάντως από άλλες συναδέλφους έχω σχετικά θετικό feedback, απ΄ ό,τι μου είπαν μπόρεσαν και συνεργάστηκαν από ικανοποιητικά μέχρι πολύ καλά, ίσως ήταν θέμα σύμπτωσης ή χημείας
-
Καλά κάνετε και συζητάτε για αναβάθμιση και δικαιώματα. Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά. Η επιμόρφωση καμιά απολύτως σχέση με την πράξη. Χίλιες φορές μια άλλη ειδικότητα, όπως θεατρικής αγωγής, μουσικής, γυμναστές. Με το ζόρι νηπιαγωγοί δεν μπορείτε να γίνετε και είναι λάθος τους, που το απαιτούν.
Η συζήτηση αυτή για τα οφέλη έχει γίνει άπειρες φορές και υπάρχει σχετικό νήμα στο pde μπορείς να αναζητήσεις καθώς είναι μια εκτενής συζήτηση.Επειδη δεν την έχεις δει εσύ,δε σημαινει ότι δεν έγινε.
Θα μπορούσα επίσης να σου πω ότι ούτε εγώ είδα στα νηπιαγωγεία που μπαίνω κανενα όφελος για τα προνήπια που τα έχουν φέρει με το ζορι να βρίσκονται θεατές σε μια αίθουσα κ το μόνο που θέλουν είναι να μπουσουλανε στη μοκέτα.Αλλα δεν θα το πω διότι τα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία είναι μακροπρόθεσμα.
.Όπως εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε με το ζόρι νηπιαγωγοι έτσι κ εσεις δεν μπορείτε με το ζόρι να γνωρίζετε τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία. Μπαίνουμε στα νηπιαγωγεία κ οι νηπιαγωγοί περιμένουν να διδάξουμε το αλφαβήτο στα παιδιά... Ήμαρτον. Από την τελευταία σου πρόταση εν τω μεταξύ φαίνεται πόσο παντελώς λάθος είναι η ενημέρωση σου για το θέμα. Κανείς δεν απαιτησε ποτέ από εμάς να γίνουμε νηπιαγωγοι .Όταν όμως έχεις τόσο εκτός τόπου κ χρόνου αντίληψη για το θέμα, δεν με εκπλήσσει καθόλου γιατί είσαι απογοητευμένη από το όλο εγχείρημα.Απλουστατα διότι περιμένες λάθος πράγματα.
Ίσα ίσα που η Αλεξίου είναι πολύ προσγειωμένη κ μετρημένη σε αυτά που λέει.Καλο λοιπόν θα ήταν να μην πετάμε υπονοούμενα για χρηματισμό τα οποία μπορεί να εκληφθούν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
-
Το υλικό της επιμόρφωσης το θεωρώ εξαιρετικο ! Φυσικά όλες οι δραστηριότητες δεν μπορούν να γίνουν λόγω περιορισμένου χρόνου,όμως έχει πολύ ωραίες θεματικές και πολύ ωραίες ιδέες.
-
Η συζήτηση αυτή για τα οφέλη έχει γίνει άπειρες φορές και υπάρχει σχετικό νήμα στο pde μπορείς να αναζητήσεις καθώς είναι μια εκτενής συζήτηση.Επειδη δεν την έχεις δει εσύ,δε σημαινει ότι δεν έγινε.
Θα μπορούσα επίσης να σου πω ότι ούτε εγώ είδα στα νηπιαγωγεία που μπαίνω κανενα όφελος για τα προνήπια που τα έχουν φέρει με το ζορι να βρίσκονται θεατές σε μια αίθουσα κ το μόνο που θέλουν είναι να μπουσουλανε στη μοκέτα.
Εδώ χρειαστήκατε εσείς, 40 και 50 χρονών άνθρωποι, ένα μήνα προσαρμογής στο νηπιαγωγείο. Τί να πεί κανείς για τα τετράχρονα και μετά από καραντίνα. Ίσα- ίσα με αυτό που γράφεις ενισχύεις πόσο ανούσια ήταν τα αγγλικά για αυτά τα παιδάκια, που θα ήθελαν να παίξουν και να εκφραστούν δημιουργικά, κάτι που η διδασκαλία της αγγλικής στα νηπιαγωγεία, δεν προσφέρει.
.Αλλα δεν θα το πω διότι τα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία είναι μακροπρόθεσμα.
.Όπως εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε με το ζόρι νηπιαγωγοι έτσι κ εσεις δεν μπορείτε με το ζόρι να γνωρίζετε τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία.
Τα οφέλη ττης προσχολικής εκπαίδευσης είναι αναγνωρισμένα σε όλο τον κόσμο.
Οι έρευνες από τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα στα 4χρονα, πού έγιναν; Στην Ισπανία, στην Ταϋλάνδη και στην Μποτσουάνα; Γιατί δεν έχουμε έρευνες από Γερμανία, Αυστρία,Σουηδία, Φιλανδία κ.λ.π:
Ίσα ίσα που η Αλεξίου είναι πολύ προσγειωμένη κ μετρημένη σε αυτά που λέει.Καλο λοιπόν θα ήταν να μην πετάμε υπονοούμενα για χρηματισμό τα οποία μπορεί να εκληφθούν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
Άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου! Μεγάλη αναστάτωση! Πικρές αλήθειες βραδιάτικα. Η Αλεξίου νομιμότατα τα πήρε τα χρήματα.
-
Η συζήτηση αυτή για τα οφέλη έχει γίνει άπειρες φορές και υπάρχει σχετικό νήμα στο pde μπορείς να αναζητήσεις καθώς είναι μια εκτενής συζήτηση.Επειδη δεν την έχεις δει εσύ,δε σημαινει ότι δεν έγινε.
Θα μπορούσα επίσης να σου πω ότι ούτε εγώ είδα στα νηπιαγωγεία που μπαίνω κανενα όφελος για τα προνήπια που τα έχουν φέρει με το ζορι να βρίσκονται θεατές σε μια αίθουσα κ το μόνο που θέλουν είναι να μπουσουλανε στη μοκέτα.Αλλα δεν θα το πω διότι τα οφέλη από την εκπαιδευτική διαδικασία είναι μακροπρόθεσμα.
.Όπως εμείς δεν μπορούμε να γίνουμε με το ζόρι νηπιαγωγοι έτσι κ εσεις δεν μπορείτε με το ζόρι να γνωρίζετε τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα από μικρή ηλικία. Μπαίνουμε στα νηπιαγωγεία κ οι νηπιαγωγοί περιμένουν να διδάξουμε το αλφαβήτο στα παιδιά... Ήμαρτον. Από την τελευταία σου πρόταση εν τω μεταξύ φαίνεται πόσο παντελώς λάθος είναι η ενημέρωση σου για το θέμα. Κανείς δεν απαιτησε ποτέ από εμάς να γίνουμε νηπιαγωγοι .Όταν όμως έχεις τόσο εκτός τόπου κ χρόνου αντίληψη για το θέμα, δεν με εκπλήσσει καθόλου γιατί είσαι απογοητευμένη από το όλο εγχείρημα.Απλουστατα διότι περιμένες λάθος πράγματα.
Ίσα ίσα που η Αλεξίου είναι πολύ προσγειωμένη κ μετρημένη σε αυτά που λέει.Καλο λοιπόν θα ήταν να μην πετάμε υπονοούμενα για χρηματισμό τα οποία μπορεί να εκληφθούν ως συκοφαντική δυσφήμιση.
Καλό θα ήταν όταν ακούμε κάτι που μας δυσαρεστεί να μην αρχίσουμε τις απειλές γιατί και αυτό διώκεται ποινικά.
-
Εδώ χρειαστήκατε εσείς, 40 και 50 χρονών άνθρωποι, ένα μήνα προσαρμογής στο νηπιαγωγείο. Τί να πεί κανείς για τα τετράχρονα και μετά από καραντίνα. Ίσα- ίσα με αυτό που γράφεις ενισχύεις πόσο ανούσια ήταν τα αγγλικά για αυτά τα παιδάκια, που θα ήθελαν να παίξουν και να εκφραστούν δημιουργικά, κάτι που η διδασκαλία της αγγλικής στα νηπιαγωγεία, δεν προσφέρει.
Τα οφέλη ττης προσχολικής εκπαίδευσης είναι αναγνωρισμένα σε όλο τον κόσμο.
Οι έρευνες από τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα στα 4χρονα, πού έγιναν; Στην Ισπανία, στην Ταϋλάνδη και στην Μποτσουάνα; Γιατί δεν έχουμε έρευνες από Γερμανία, Αυστρία,Σουηδία, Φιλανδία κ.λ.π:
Άλλα λέει η θειά μου, άλλα ακούν τα αυτιά μου! Μεγάλη αναστάτωση! Πικρές αλήθειες βραδιάτικα. Η Αλεξίου νομιμότατα τα πήρε τα χρήματα.
Μαύρα μεσάνυχτα έχεις αγαπητή μου .Ασχολησου με τη δουλειά σου κ άσε μας να κάνουμε κ εμεις τη δική μας.
-
Καλό θα ήταν όταν ακούμε κάτι που μας δυσαρεστεί να μην αρχίσουμε τις απειλές γιατί και αυτό διώκεται ποινικά.
Το να υποστηρίζουμε ότι κάποιος υποστηρίζει κάτι διότι πληρώθηκε για αυτό είναι νόμιμο?
-
Μαύρα μεσάνυχτα έχεις αγαπητή μου .Ασχολησου με τη δουλειά σου κ άσε μας να κάνουμε κ εμεις τη δική μας.
Ε, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τη δουλειά μου, όταν έχω τις αγγλικούδες, να ανακατεύονται μέσα στην τάξη μου και να θέλουν και εμένα μέσα να τηρώ την τάξη και να κάνω το μισό μάθημα Αυτό λέω.
Και να θέλουν να γίνουν και πλήρους απασχόλησης :o :o :o
-
Γυμναστές να στείλουν, μουσικούς και θεατρικής αγωγής. Έκκληση κάνω από εδώ μέσα. Έπρεπε να ακουστεί και η άλλη άποψη. Καλό σας βράδυ! Και μην ξεχάσετε τους αγώνες, παιδιά!
-
Ε, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τη δουλειά μου, όταν έχω τις αγγλικούδες, να ανακατεύονται μέσα στην τάξη μου και να θέλουν και εμένα μέσα να τηρώ την τάξη και να κάνω το μισό μάθημα Αυτό λέω.
Και να θέλουν να γίνουν και πλήρους απασχόλησης :o :o :o
Δεν σε θέλουν αυτές.Το υπουργείο σε θέλει μέσα γιατί στην τελική σε πληρώνει χιλιάρικα για να μάθεις στα μικρά να ζωγραφίζουν . Σπουδαία επιστήμη (θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς κακοπροαίρετος)
-
Γυμναστές να στείλουν, μουσικούς και θεατρικής αγωγής. Έκκληση κάνω από εδώ μέσα. Έπρεπε να ακουστεί και η άλλη άποψη. Καλό σας βράδυ! Και μην ξεχάσετε τους αγώνες, παιδιά!
Η άλλη άποψη ναι. Οι προσβολές όχι ,γιατί από τέτοιες ξέρουμε και εμείς
-
Ε, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τη δουλειά μου, όταν έχω τις αγγλικούδες, να ανακατεύονται μέσα στην τάξη μου και να θέλουν και εμένα μέσα να τηρώ την τάξη και να κάνω το μισό μάθημα Αυτό λέω.
Και να θέλουν να γίνουν και πλήρους απασχόλησης :o :o :o
Αν δε μπορείς να ασχοληθείς με...τις "αγγλικουδες" μέσα στην τάξη σου δε θα πρεπε εσύ η ίδια να είσαι μέσα σε τάξη με νήπια, ειδικά με τον τρόπο που μιλάς... Άσε μας κουκλίτσα μου και πήγαινε παίξε με κάνα μπαλάκι.. χωνεστε στο νήμα που δεν σας αφορά και λέτε ο,τι σας κατέβει στο ανύπαρκτο μυαλό σας
-
Καλά κάνετε και συζητάτε για αναβάθμιση και δικαιώματα. Δεν είδα κάποια συζήτηση για την προσφορά σας στα νηπιαγωγεία. Προσωπικά είμαι πάρα πολύ δυσαρεστημένη. Θεωρώ εντελώς ανούσια την είσοδο των αγγλικών στα νηπιαγωγεία. Μηδενική προσφορά στα παιδιά. Η επιμόρφωση καμιά απολύτως σχέση με την πράξη. Χίλιες φορές μια άλλη ειδικότητα, όπως θεατρικής αγωγής, μουσικής, γυμναστές. Με το ζόρι νηπιαγωγοί δεν μπορείτε να γίνετε και είναι λάθος τους, που το απαιτούν.
Νηπιαγωγοί δεν θέλαμε να γίνουμε διότι αν θέλαμε θα είχαμε γίνει..οπότε μην αγχώνεσαι ότι εποφθαλμιούμε τη θέση σας γιατί δεν..Επίσης ποιος σε έχρισε τιμητή του έργου των συναδέλφων και γιατί κάνεις ρατσιστικά σχόλια για ηλικίες κλπ;Είσαι εσύ εκπαιδευτικός και μάλιστα προσχολικής ηλικίας και μιλάς έτσι και προσπαθείς να σπείρεις διχόνοια με τις άλλες ειδικότητες;Πήγαινε να κάνεις τις εκκλήσεις σου στα νήματα των άλλων ειδικοτήτων τι μας νοιάζουν εμάς οι προτιμήσεις σου;
-
Τα οφέλη ττης προσχολικής εκπαίδευσης είναι αναγνωρισμένα σε όλο τον κόσμο.
Οι έρευνες από τα οφέλη της επαφής με την ξένη γλώσσα στα 4χρονα, πού έγιναν; Στην Ισπανία, στην Ταϋλάνδη και στην Μποτσουάνα; Γιατί δεν έχουμε έρευνες από Γερμανία, Αυστρία , Σουηδία, Φιλανδία;
Ναι, πολυ αναγνωρισμένα τα οφέλη.Ισως στη Ζιμπάμπουε ( για να σου απαντήσω στο ιδιο ύφος). Γιατί στις χώρες που αναφέρεις(Γερμανία, Φιλανδία, Σουηδία, Αυστρία )όχι μόνο το προνήπια,αλλά ούτε τα νήπια ΔΕΝ είναι υποχρεωτικά,την ίδια στιγμή μάλιστα που σε όλες αυτές τις χώρες λειτουργουν δίγλωσσοι παιδικοί σταθμοί.Bingo.
-
Ε, δεν μπορώ να ασχοληθώ με τη δουλειά μου, όταν έχω τις αγγλικούδες, να ανακατεύονται μέσα στην τάξη μου και να θέλουν και εμένα μέσα να τηρώ την τάξη και να κάνω το μισό μάθημα Αυτό λέω.
Και να θέλουν να γίνουν και πλήρους απασχόλησης :o :o :o
Πάω στοίχημα ότι σε ξέρω. Πολύ με ταλαιπωρησες πέρσι. Αλλά πολύ! Και συναδελφικοτητα μηδέν. Ούτε εγώ ήθελα να βρεθώ σε νηπιαγωγείο. Ο χρόνος προετοιμασίας για τις 4 ώρες στο νηπιαγωγείο αντιστοιχουσε σε υπερδιπλάσιο χρόνο σε σχεση με αυτόν που χρειαζόμουν για τις υπόλοιπες 20 ώρες. Πολύς κόπος για να τον μηδενιζεις χωρίς να ερωτηθείς καν. Για να κρίνεις το αποτέλεσμα καλύτερα να ρωτήσεις μια "αγγλικού" (κατά το μαθηματικού, φιλολογού, φυσικού κτλ) που υποδέχτηκε τα παιδάκια από τα πειραματικά πέρσι νηπιαγωγεία στην πρώτη δημοτικού.
Γίνεται μια προσπάθεια να μετατραπεί η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας σε απόκτηση της γλώσσας.
-
Δεν σε θέλουν αυτές.Το υπουργείο σε θέλει μέσα γιατί στην τελική σε πληρώνει χιλιάρικα για να μάθεις στα μικρά να ζωγραφίζουν . Σπουδαία επιστήμη (θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς κακοπροαίρετος)
όπως και εσάς σας πληρώνουν χιλιάρικα για να του μαθεται το a b c που ούτε κάποιο πιστοποιητικό θα πάρει από εσάς και το ίδιο και καλύτερα μπορεί να το κάνει και σε ένα φροντιστήριο αγγλικών όπου θα πάρει και πιστοποίηση. Απλά θέλατε να εγκατασταθείτε σε ένα νηπιαγωγείο να κάνετε μια ώρα μάθημα και να πληρώνεστε για πλήρους. Εδώ προσπαθείτε να μπείτε και στα ειδικά νηπιαγωγεία.. εκεί τι μάθημα θα κάνετε;
-
Συγνωμη, αλλα διαβαζοντας ολο το νημα, ταβπερισσοτερα posts αποτελουν ντροπη για εκπαιδευτικους!
Ειδικα οι τελευταιες αναρτησεις ειναι ενας διαγωνισμος ποια ειδικοτητα θα εξεφτελισει κι θα μειώσει την αλλη!
Ειναι ντροπη για ενα φορουμ εκπαιδευτικων καποιοι να υποβεθμιζουν εντελως τη δουλεια αλλων εκπαιδευτικων
Το αν μπηκαν εκπαιδευτικοι αγγλικων στα νηπιαγωγεια και αν επρεπε να μπουν ειναι αλλη κουβεντα.
Το αν μπορουν να γινουν πληρως ωραριου ενω τα περισσοτερα νηπιαγωγεια ειναι μονοθεσια και διθεσια, επισης ειναι αλλη κουβεντα.
Ομως σταματηστε τις προσβολες εκατερωθεν!
-
όπως και εσάς σας πληρώνουν χιλιάρικα για να του μαθεται το a b c που ούτε κάποιο πιστοποιητικό θα πάρει από εσάς και το ίδιο και καλύτερα μπορεί να το κάνει και σε ένα φροντιστήριο αγγλικών όπου θα πάρει και πιστοποίηση. Απλά θέλατε να εγκατασταθείτε σε ένα νηπιαγωγείο να κάνετε μια ώρα μάθημα και να πληρώνεστε για πλήρους. Εδώ προσπαθείτε να μπείτε και στα ειδικά νηπιαγωγεία.. εκεί τι μάθημα θα κάνετε;
Αν διάβασες προηγουμένως εξήγησα τους πρακτικούς λόγους για τους οποίους θεωρώ ότι δεν μπορούμε να γίνουμε πλήρους στα νηπιαγωγεία. Άρα, μη λες ότι απαιτούμε να δουλεύουμε μειωμένου κ να πληρωνόμαστε πλήρους. Εδώ οι συνάδελφοι ρώτησαν εάν μπορούν να υπάρξουν προϋποθέσεις για αναβάθμιση. Δε νομίζω να είπε κανείς θέλω να δουλευω 10 ώρες και να πληρώνομαι για 24.Τωρα ,το τι κάνουμε εμείς στην τάξη μας άσε να το ξέρουμε καλύτερα.Αν μας επιτρέπεις κιόλας.