Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών => Μήνυμα ξεκίνησε από: nhpiagwgina στις Ιουλίου 09, 2022, 12:19:01 am
-
Καλησπέρα!
Προσπαθώ να καταλάβω το πώς λειτουργεί το σύστημα των διορισμών. Μια περιοχή που δίνει πχ 10 οργανικά κενά, καταρχάς δεν είναι βέβαιο ότι θα τα δώσει όλα για μόνιμο διορισμό, έτσι; Αυτό εξαρτάται από το αν υπήρχαν αιτήσεις για μετάθεση εκεί; Και αν υπήρχαν πχ 5 αιτησεις για μεταθεση που δεν ικανοποιήθηκαν θα δοθούν τα άλλα 5 κενά για διορισμό; Ή αν υπήρχαν 15 αιτήσεις για μετάθεση, δεν θα ανοίξει αυτή η περιοχή για διορισμό ώσπου να ικανοποιηθούν όλες; Ισχύει και για απόσπαση αυτό; :o
-
Αν ένας εκπαιδευτικός ζήτησε να πάει με μετάθεση σε μια περιοχή αλλά δεν ικανοποιήθηκε η αίτησή του, εκεί δεν πρόκειται να γίνει διορισμός. Δεν υπάρχει πιθανότητα να έχει μια περιοχή 10 κενά και να μην ικανοποιήθηκαν οι αιτήσεις 5 εκπαιδευτικών για μετάθεση εκεί.
Φυσικά το ότι υπάρχουν κενά σε μια περιοχή, δε σημαίνει ότι το ΥΠΑΙΘ θα διορίσει εκπαιδευτικούς εκεί (ακόμα κι αν έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις για μετάθεση σε αυτή την περιοχή). Ο στόχος του ΥΠΑΙΘ είναι να γεμίζει πρώτα τις δύσκολες περιοχές με εκπαιδευτικούς.
-
Σωστό κι αυτό...Εκτιμάτε πως θα υπάρξουν ξανά κάποια έστω λίγα κενά στην "ξηρά" ή θα είναι αποκλειστικά νησιωτικοί προορισμοί; ;D Με δεδομένο το ιστορικό των 2 ετών που διόρισε ήδη σε πολλά μέρη το λέω... Όχι ότι μπορεί κανείς να το υπολογίσει αυτό, αλλά λέω μήπως!
-
[quote author=Lasid link=topic=36779.msg1165782#msg1165782 date=1657316595
Φυσικά το ότι υπάρχουν κενά σε μια περιοχή, δε σημαίνει ότι το ΥΠΑΙΘ θα διορίσει εκπαιδευτικούς εκεί (ακόμα κι αν έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις για μετάθεση σε αυτή την περιοχή). Ο στόχος του ΥΠΑΙΘ είναι να γεμίζει πρώτα τις δύσκολες περιοχές με εκπαιδευτικούς.
[/quote]
Αυτό ακριβώς έγινε με τους περυσινους διορισμούς. Υπήρχαν περιοχές στην κεντρική Ελλάδα που είχαν διψήφιο αριθμό κενών τα οποία δεν καλύφθηκαν ούτε με τις μεταθέσεις ούτε με τις μετατάξεις και παρόλα αυτά τα κενά αυτά εξαφανίστηκαν στην πρόσκληση διορισμών.
-
Μυστήριες αυτές οι εξαφανίσεις κενών... 8)
-
@Lasid οι διορισμοί δεν γίνονται αποκλειστικά στα εναπομείναντα οργανικά κενά; Υπάρχει δλδ περίπτωση το υπ.Παιδείας να δώσει και λειτουργικά σε πιο δύσκολες περιοχές;
-
@Lasid οι διορισμοί δεν γίνονται αποκλειστικά στα εναπομείναντα οργανικά κενά; Υπάρχει δλδ περίπτωση το υπ.Παιδείας να δώσει και λειτουργικά σε πιο δύσκολες περιοχές;
Οι διορισμοί γίνονται μόνο σε οργανικά κενά, όχι σε λειτουργικά. Το ΥΠΑΙΘ μπορεί να μην καλύψει όλα τα οργανικά σε μια ειδικότητα.
Σε τέτοια περίπτωση φροντίζει να καλύψει πρώτα τα οργανικά των δύσκολων περιοχών. Δεν διορίζει εύκολα σε μεγάλες πόλεις.
-
Έτσι όπως τα λες Lasid, πολύ πιθανό μα διορίσει έναν σχετικά μικρό αριθμό ανά ειδικότητα σε δύσκολες περιοχές μόνο παρόλο που δεν θα υπάρχουν αντίστοιχα οργανικά κενά. Είναι ζητημα πολιτικής απόφασης. Πιστεύω πως θα το κάνει.
-
Η επιλογή να γεμίσει το ΥΠΑΙΘ κυρίως τα οργανικά κενά των δύσκολων περιοχών, μπορεί να γίνει μόνο όταν δεν υπάρχει 100% κάλυψη των οργανικών κενών με διορισμούς. Σε ειδικότητες που έχει αποφασιστεί να διοριστούν τόσοι εκπαιδευτικοί, όσα είναι τα οργανικά κενά της ειδικότητας, δε θα μείνει κανένα κενό ακάλυπτο ακόμα και στις μεγάλες πόλεις.
Για παράδειγμα, πέρυσι είχαν την τύχη να διοριστούν στη Θεσσαλονίκη Μαθηματικοί, Χημικοί,
-
Η επιλογή να γεμίσει το ΥΠΑΙΘ κυρίως τα οργανικά κενά των δύσκολων περιοχών, μπορεί να γίνει μόνο όταν δεν υπάρχει 100% κάλυψη των οργανικών κενών με διορισμούς. Σε ειδικότητες που έχει αποφασιστεί να διοριστούν τόσοι εκπαιδευτικοί, όσα είναι τα οργανικά κενά της ειδικότητας, δε θα μείνει κανένα κενό ακάλυπτο ακόμα και στις μεγάλες πόλεις.
Για παράδειγμα, πέρυσι είχαν την τύχει να διοριστούν στη Θεσσαλονίκη Μαθηματικοί, Χημικοί,