Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μαθησιακές δυσκολίες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ElisaPDE στις Αυγούστου 27, 2022, 02:11:52 pm
-
Καλησπέρα σας, με πήραν πρώτη φορά σαν φιλόλογο ειδικής σε κεδασυ και θα ήθελα να με κατατοπίσει κάποιος που έχει ξαναδουλέψει. Τι ακριβώς καθήκοντα θα έχω; Θα κάνω διαγνώσεις και θα σχεδιάζω πρόγραμμα παρέμβασης μαζί με την διεπιστημονική ομάδα; Τι ωράριο έχουν συνήθως; Μόλις πάω θα παρουσιαστώ στη δευτεροβάθμια ή στο κεδασυ; Το χαρτί που παίρνουμε από γιατρούς πρέπει να γράφει ό,τι και για τα σχολεία; Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη..
Το θετικό είναι ότι έχω μεταπτυχιακό στα προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου και σεμινάριο στα ψυχομετρικά εργαλεία και τον σχεδιασμό παρεμβάσεων. Ελπίζω αυτά να βοηθήσουν κάπως..
-
Τα καθηκοντα σου ειναι διαγνωστικα και συμβουλευτικα
Θα παρουσιαστεις στο κεδασυ.
Θα ανατρεξεις σε παλιοτερους φακελους, να δεις τι υλικο χρησιμοποιουσαν οι συναδελφοι σου και θα ετοιμασεις δικο σου υλικο.
Το ωραριο ειναι 82 ή 8:30-2:30. Υπαρχει περιπτωση να χρειαστει να δουλεψεις απογευμα, καθως αυτο προβλεπεται απο τον κανονισμο λειτουργιας, αλλα οχι σε μονιμη βαση (εγω την τελευταια μου χρονια ειχα κανει 5 ή 6 απογευματα ολα κι ολα)
Δουλευεις μεχρι και προπαραμονη Χριστουγεννων και απο τις 2/1
Για το Πασχα μεχρι και Μ. Πεμπτη και απο τριτη μερα του Πασχα
Για τους γιατρους δεν μπορω να σου πω
-
Εχω δουλεψει σε κεδασυ ως μαθηματικος.Πολυ ευκολα δουλεια,ολοι την δουλεια την κανει ο ψυχολογος που εχει σταθμισμενα τεστ.Ωραια εμπειρια ετοιμασου για ξεκουραση και ισως δικο σου γραφειακι με οτι αυτο σημαινει...
-
Δεν θα χρησιμοποιώ δηλαδή σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία; Αν έχω ήδη μπορώ να τα χρησιμοποιήσω; Πχ το Detroit ή το Λατω..
-
Καλησπέρα, όντως όπως προανέφερα κ ο συνάδελφο το υλικό των αξιολογήσεων θα βασιστεί στο υλικό των προηγούμενων συναδέλφων. Ούτως ή αλλιώς θα έχεις κ τη βοήθεια της διεπιστημονικής ομάδας τους ΚΕΔΑΣΥ που είναι μόνιμοι να σε κατατοπισουν. Ψυχομετρικά τεστ νομίζω πως έχουν δικαίωμα να κάνουν μόνο οι ψυχολόγοι, εμείς κοιτάζουμε καθαρά το μαθησιακό σκέλος, πχ αν κάνει καλή ανάγνωση, έχει σωστή καταληκτικη κ θεματική ορθογραφία , αν μπορεί να παράξει κείμενο. Στο τέλος για να βγει η διάγνωση συνεδριάζει όλη η ομάδα, εκπαιδευτικός, ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός κ συντάσσεται το κείμενο με τις παρατηρήσεις όλων.
-
*προανέφερε κ ο συνάδελφος* λάθος του υπολογιστή ευχαριστώ
-
Υπαρχει ΚΕΔΑΣΥ οπου ο/η προσταμενος/η δεν εχει ουτε ενα σεμιναριο ειδικης αγωγης. Εχει ενα μεταπτυχιακο σε ασχετο τομεα. Δεν βρεθηκε αλλος, οποτε βασει μοριων πηγε αυτος.
Απο αυτον ξερουμε ΟΛΟΙ πολυ περισσοτερα. Σκεφτεσαι π.χ. να αναλαβει καποιος προεδρος σε μια ομαδα μπασκετ και να μην εχει δει ποτε του μπαλα;
Αυτο ειναι βεβαια μεμονωμενη περιπτωση.
Γενικοτερα, στα ΚΕΔΑΣΥ, ειδικα επαρχιακων πολεων, υπαρχουν πολλα προβληματα.
Η διεπιστημονικη ομαδα, υπευθυνη για τα σχολεια ολου του Νομου ολων των βαθμιδων, εχει δυσκολο και πολυ υπευθυνο εργο. Πολλες φορες παρατηρειται δημοσιουπαλληλικο πνευμα, συγχηση ρολων, ελλειμμα συντονισμου και καθυστερηση στις διαγνωσεις (μπορει και διακιολογημενη). Πρεπει να μπει πλατη απο ολες τις διαφορετικες ειδικοτητες προς οφελος του μαθητη.
-
Ψυχομετρικα εργαλεια χορηγουμε και οι φιλολογοι ειδικης αγωγης (αν έχουμε την πιστοποίηση), αλλα δεν ξερω αν και κατά πόσον αυτό μπορεί να γίνει σε ΚΕΔΑΣΥ λόγω έλλειψης χρόνου. Στην Αθήνα τα ΚΕΔΑΣΥ ζητάνε χαρτί από κάποιο δημόσιο φορέα (π.χ. Νοσοκομείο) και γράφουν ακριβώς την ίδια διάγνωση, γιατί δεν έχουν παιδοψυχίατρο. Είναι αλήθεια ότι ο φόρτος των ΚΕΔΑΣΥ έχει αυξηθεί, γιατί πλέον τα Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα δεν χορηγούν βεβαιώσεις για τα σχολεία! Εγώ αυτό το έμαθα τυχαία γιατί ποτέ δεν μας ήρθε κάποια ειδοποίηση στο σχολείο.
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!
Τα κεδασυ ανοίγουν μαζί με τα σχολεία; Δηλαδή στις 12 θα ξεκινήσω ή πιο νωρίς;
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πληροφορίες!
Τα κεδασυ ανοίγουν μαζί με τα σχολεία; Δηλαδή στις 12 θα ξεκινήσω ή πιο νωρίς;
1 ανοιγουν
-
Εγώ πχ θα παρουσιαστώ 5, θα ξεκινήσω αμέσως τη δουλειά;
-
Εγώ πχ θα παρουσιαστώ 5, θα ξεκινήσω αμέσως τη δουλειά;
Τη μερα που παρουσιαζεσαι ξεκινα η δουλεια
Η υπηρεσια δουλευει απο 1/9 εως 20/7 (οι αναπληρωτες μεχρι 30/6)
-
Ωραία, κατάλαβα. Και ο μισθός είναι ίδιος σαν να είσαι σε σχολείο έτσι;
-
Μέχρι 10/7 είναι
-
Μέχρι 10/7 οι αναπληρωτές?
-
Οι αναπληρωτές είναι πάντα μέχρι 30/6.
-
Πάλι καλά γιατί τρόμαξα ;D
-
Μέχρι 10/7 είναι
Αλλαξε περυσι;
Μεχρι προπερσι που ηνουν εγω ημασταν 20/7 (πικρααααααα! Δεν γινοταν τιποτα απολυτως και δεν υπηρχε ολοκληρη ομαδα για να κανουμε εστω καμια αξιολογηση)
-
Αλλαξε περυσι;
Μεχρι προπερσι που ηνουν εγω ημασταν 20/7 (πικρααααααα! Δεν γινοταν τιποτα απολυτως και δεν υπηρχε ολοκληρη ομαδα για να κανουμε εστω καμια αξιολογηση)
Αναπληρωτής ήσασταν;
-
Συνάδελφε καλή αρχή στον νέο σου ρόλο, ο οποίος είναι πολύ σημαντικός τόσο για το ίδιο το οικοσύστημα διαβίωσης του παιδιού, όσο και για το σχολείο και τους συναδέλφους σου εκεί.
Συνεργασία, καλή πίστη στα υπόλοιπα μέλη της διεπιστημονικής και λίγα με τ@ν προϊσταμεν@. Είναι διοικητικ@ προϊσταμεν@ και δεν μπορεί να παρεμβαίνει στη διαδικασία έκδοσης της αξιολογικής έκθεσης.
Ακόμα,ο σύλλογος έχει ΕΞΟΥΣΙΑ και παίρνει συλλογικά και δημοκρατικά αποφάσεις για την καθημερινότητα της υπηρεσίας. Σε περίπτωση που βλέπεις πράγματα που σε θίγουν , ατομικά, επαγγελματικά, ανθρωπιστικά ΜΙΛΑΣ στον σύλλογο σου, στην Περιφέρεια!
Οι γονείς που έρχονται κατά κύριο λόγο περιμένουν από τη διεπιστημονική ομάδα έναν μπουσουλα αναφορικά με το παιδί τους. Ευγένεια, υπομονή και όχι βερμπαλισμοι.
Τέλος, θα υπάρχουν "συνάδελφ@" που θα μοιάζουν ότι είδαν φως και μπήκαν. Όντως θα έχουν δει φως και η έγνοια τους θα είναι το κασέρι στο τέλος του μήνα, η λαμογιά και τα κολλητικια με προϊσταμέν@ για άδειες κλπ. Αν βλέπεις ότι δεν ταιριάζουν τα χνοτα σας, ενώπιον της ολομέλειας του ΚΕΔΑΣΥ ζητάς αναπροσαρμογή ομάδων.
Μπορεί να ακούγονται από παρανοϊκά μέχρι και κακοπροαίρετα αυτά που αναφέρω σαν γενικές οδηγίες αλλά είναι το πενταπόσταγμα από εφιαλτική θητεία σε ΚΕΔΑΣΥ. Καλή αρχή!
-
Αναπληρωτής ήσασταν;
Μονομη στο Κεδασυ απο το 2007
-
Μονομη στο Κεδασυ απο το 2007
#emmaki το μισθολογιο ειναι πληρους απασχολησης οπως το ενιαιο μισθολογιο των δημοσιων υπαλληλων?
-
#emmaki το μισθολογιο ειναι πληρους απασχολησης οπως το ενιαιο μισθολογιο των δημοσιων υπαλληλων?
Ο,τι θα επαιρνες και σε σχολειο
-
Εχω δουλεψει σε κεδασυ ως μαθηματικος.Πολυ ευκολα δουλεια,ολοι την δουλεια την κανει ο ψυχολογος που εχει σταθμισμενα τεστ.Ωραια εμπειρια ετοιμασου για ξεκουραση και ισως δικο σου γραφειακι με οτι αυτο σημαινει...
Γραφείο μόνος σου δύσκολα. Σαφώς υπάρχει κάποια ώρα μέσα στην ημέρα που μπορείς να χαλαρώσεις και να πιείς έναν καφέ αλλά αυτό δεν είναι ο κανόνας. Εμείς ξεκινήσαμε και κάθε μέρα έχουμε να δούμε κάποιο μαθητή. Αυτό παίρνει γύρω στο δίωρο (γλώσσα και μαθηματικά όπου παρίστανται και οι δύο εκπαιδευτικοί) και μετά πρέπει να γράψεις την έκθεση και το επε ενώ στη συνέχεια έχεις να διαβάσεις τον φάκελο για το ραντεβού της επόμενης μέρας, να καταλήξεις τι υλικό θα του δώσεις κ.ο.κ. Παράλληλα κάποιες φορές γίνεται ολομέλεια όλων των ειδικοτήτων για να αποφασιστεί η παράδοση των γνωματεύσεων στους γονείς και να γίνει ο προγραμματισμός των επόμενων ραντεβού.
-
https://www.especial.gr/psifisma-simparastasis-sto-kedasy-samou-gia-thn-ede-se-baros-ths-dipeistimonikis-omadas/
-
Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο μεταφέρεται η αξιολογική έκθεση μαθητή από το ΚΕΔΑΣΥ στο σχολείο; Γίνεται υπηρεσιακά από το ΚΕΔΑΣΥ ή ο ίδιος ο γονέας προσκομίζει αντίγραφο της έκθεσης στο σχολείο;
Έχει το δικαίωμα όχι να αμφισβητήσει αλλά να αρνηθεί την ενημέρωση του σχολείου αναφορικά με την έκθεση του παιδιού του; Διευκρινίζονται κάπου επίσημα τα παραπάνω; Σε κάποιο νόμο;
-
Γνωρίζει κανείς με ποιον τρόπο μεταφέρεται η αξιολογική έκθεση μαθητή από το ΚΕΔΑΣΥ στο σχολείο; Γίνεται υπηρεσιακά από το ΚΕΔΑΣΥ ή ο ίδιος ο γονέας προσκομίζει αντίγραφο της έκθεσης στο σχολείο;
Έχει το δικαίωμα όχι να αμφισβητήσει αλλά να αρνηθεί την ενημέρωση του σχολείου αναφορικά με την έκθεση του παιδιού του; Διευκρινίζονται κάπου επίσημα τα παραπάνω; Σε κάποιο νόμο;
Το ΚΕΔΑΣΥ ενημερώνει το σχολείο, όταν παίρνει αντίγραφο ο γονέας και το υπογράφει, ταυτόχρονα αποστέλλεται και στο σχολείο.
Μπορεί να αμφισβητήσει τη γνωμάτευση και να μην τη χρησιμοποιήσει, αφού ό,τι γράφεται είναι συμβουλευτικό και όχι κατ' ανάγκη υποχρεωτικό. Είναι δηλαδή στη διακριτική ευχέρεια του γονέα. Π.χ υπάρχει διάγνωση για ειδικό σχολείο και ο γονέας δεν συμφωνεί,έχει δικαίωμα να πάει το παιδί του σε κανονικό σχολείο. Αυτή την ενημέρωση έχουμε, όσον αφορά συγκεκριμένους νόμους, πιστεύω ότι το ΦΕΚ λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ θα σας λύσει τις απορίες
-
Το ΚΕΔΑΣΥ ενημερώνει το σχολείο, όταν παίρνει αντίγραφο ο γονέας και το υπογράφει, ταυτόχρονα αποστέλλεται και στο σχολείο.
Μπορεί να αμφισβητήσει τη γνωμάτευση και να μην τη χρησιμοποιήσει, αφού ό,τι γράφεται είναι συμβουλευτικό και όχι κατ' ανάγκη υποχρεωτικό. Είναι δηλαδή στη διακριτική ευχέρεια του γονέα. Π.χ υπάρχει διάγνωση για ειδικό σχολείο και ο γονέας δεν συμφωνεί,έχει δικαίωμα να πάει το παιδί του σε κανονικό σχολείο. Αυτή την ενημέρωση έχουμε, όσον αφορά συγκεκριμένους νόμους, πιστεύω ότι το ΦΕΚ λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ θα σας λύσει τις απορίες
Το έγραψα και στο αρχικό μου σχόλιο. Δε μιλάω για αμφισβήτηση. Με το που υπογράφει και παραλάβει ο γονιός την αξιολογική έκθεση, αυτόματα δρομολογείται η αποστολή της στο σχολείο; Μπορεί για τους δικούς του λόγους να μη θέλει να διαρρεύσει και να μαθευτεί στον σύλλογο (ενδεχομένως και στη σχολική κοινότητα) η διάγνωση του ΚΕΔΑΣΥ για το παιδί του.
Έχει το δικαίωμα να "μπλοκάρει" την έκθεση από το να φτάσει στο σχολείο; Ή η μόνη του επιλογή είναι να μην κάνει χρήση των ευεργετικών διατάξεων που αναφέρονται στην αξιολογική έκθεση, να υπάρχει δηλαδή αυτή στο σχολείο αλλά να μην λαμβάνεται υπόψη.
-
Το έγραψα και στο αρχικό μου σχόλιο. Δε μιλάω για αμφισβήτηση. Με το που υπογράφει και παραλάβει ο γονιός την αξιολογική έκθεση, αυτόματα δρομολογείται η αποστολή της στο σχολείο; Μπορεί για τους δικούς του λόγους να μη θέλει να διαρρεύσει και να μαθευτεί στον σύλλογο (ενδεχομένως και στη σχολική κοινότητα) η διάγνωση του ΚΕΔΑΣΥ για το παιδί του.
Έχει το δικαίωμα να "μπλοκάρει" την έκθεση από το να φτάσει στο σχολείο; Ή η μόνη του επιλογή είναι να μην κάνει χρήση των ευεργετικών διατάξεων που αναφέρονται στην αξιολογική έκθεση, να υπάρχει δηλαδή αυτή στο σχολείο αλλά να μην λαμβάνεται υπόψη.
Αν δε θέλει ο γονιός να φτάσει η έκθεση στο σχολείο νομίζω ότι δεν την υπογράφει, μπορεί όμως να τη διαβάσει, αυτό σημαίνει ότι δεν την παίρνει όμως και ο ίδιος.(χωρίς υπογραφή δεν μπορεί να δοθεί ένα δημόσιο έγγραφο) Αν την παραλάβει δε νομίζω ότι γίνεται να μην αποσταλεί στο σχολείο, αλλά μπορεί να ζητήσει είτε να ληφθεί, είτε να μη ληφθεί υπόψη. Υπάρχουν γνωματεύσεις που φτάνουν στο σχολείο και μένει κλειστός ο φάκελος χωρίς να διαβαστεί. Σε κάθε περίπτωση, καλό είναι να υπάρχει προσωπική συνεννόηση με το ΚΕΔΑΣΥ γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο και κάθε περίπτωση μπορεί να αντιμετωπιστεί διαφορετικά
-
Γεια σας,! Η τηλεργασια ξέρετε αν είναι νόμιμη;
-
Στα κεδασυ έχουν προσλάβει μεγάλο αριθμό προσωπικού και λόγω του μικρού αριθμού γραφείων αναγκαστικά το προσωπικό φεύγει σπίτι για τηλεργασία, γιατί δε βρίσκει μέρος να καθίσει να γράψει τις αξιολογήσεις. Είναι νόμιμη η τηλεργασία;
-
Δε γνωρίζω κατά πόσο προβλέπεται για τους λόγους που αναφέρεις. Πάντως το σύστημα αυτό, για τον ίδιο λόγο, δεν μου είναι πρωτάκουστο καθώς έχω πληροφορηθεί πως το έχουν εφαρμόσει και άλλα ΚΕΔΑΣΥ.
Υπάρχει κι άλλη εναλλακτική ωστόσο η οποία ενδεχομένως να μην ακούγεται ιδιαίτερα θελκτική. Εργασία με βάρδιες πρωί-απόγευμα.
-
Δε γνωρίζω κατά πόσο προβλέπεται για τους λόγους που αναφέρεις. Πάντως το σύστημα αυτό, για τον ίδιο λόγο, δεν μου είναι πρωτάκουστο καθώς έχω πληροφορηθεί πως το έχουν εφαρμόσει και άλλα ΚΕΔΑΣΥ.
Υπάρχει κι άλλη εναλλακτική ωστόσο η οποία ενδεχομένως να μην ακούγεται ιδιαίτερα θελκτική. Εργασία με βάρδιες πρωί-απόγευμα.
Υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ναι, αλλά δεν μπορεί να επιβληθεί. Είναι δυνατότητα
-
Μα είναι δυνατόν να προβλέπεται εργασία πρωί - απόγευμα; Είναι κάπου γραμμένο ή μιλάμε στον αέρα; Ή μπορεί να το αποφασίσει ένας προϊστάμενος;
-
Μα είναι δυνατόν να προβλέπεται εργασία πρωί - απόγευμα; Είναι κάπου γραμμένο ή μιλάμε στον αέρα; Ή μπορεί να το αποφασίσει ένας προϊστάμενος;
Στον κανονισμο λειτουργιας λεει « Το ωράριο λειτουργίας του Κ.Ε.Σ.Υ. μπορεί να παρατείνεται έως τις 19:00 για μία ή περισσότερες ημέρες της εβδομάδας με απόφαση του συλλόγου εκπαιδευτικού προσωπικού, εφόσον υπάρχει αναγκαιότητα και οι συνθήκες του χώρου και της διαθεσιμότητας του προσωπικού για επαρκή κάλυψη όλων των ωρών το επιτρέπουν.»
-
Δε γνωρίζω κατά πόσο προβλέπεται για τους λόγους που αναφέρεις. Πάντως το σύστημα αυτό, για τον ίδιο λόγο, δεν μου είναι πρωτάκουστο καθώς έχω πληροφορηθεί πως το έχουν εφαρμόσει και άλλα ΚΕΔΑΣΥ.
Υπάρχει κι άλλη εναλλακτική ωστόσο η οποία ενδεχομένως να μην ακούγεται ιδιαίτερα θελκτική. Εργασία με βάρδιες πρωί-απόγευμα.
Με απογεύματα πάλι η τηλεργασία γίνεται, αφού 1 απόγευμα βάζεις 2 ραντεβού, την άλλη μέρα βάζεις αλλά 2, κι άλλη μια μέρα για ομάδα ή κι ένα έξτρα ραντεβού, την πέμπτη μέρα δεν έχεις τίποτα ενώ θέλεις να γράψεις τις αξιολογήσεις σου. Όμως δεν έχεις διαθέσιμο γραφείο οπότε κάθεσαι σπίτι σου για τηλεργασία κι ας έχεις κάνει απόγευμα.