Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας => Μήνυμα ξεκίνησε από: victoroula στις Σεπτεμβρίου 10, 2022, 04:27:20 pm
-
Καλησπέρα.
Έχω προσληφθεί ως αναπληρώτρια για πρώτη φορά σε δημοτικό σχολείο και θα διδάσκω Αγγλικά σε όλες τις τάξεις.
Έχω πολλές απορίες και θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει με αυτές.
Τι τετράδια ζητάμε από τα παιδιά να αγοράσουν;
Στην α και β δημοτικού από αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι δεν βάζουμε ασκήσεις για το σπίτι και στην α δημοτικού τα παιδιά δε γράφουν κάτι, απλώς μαθαίνουν Αγγλικά μέσω διαδραστικών ασκήσεων.
Στη γ και δ δημοτικού πρέπει να γράφουν και ορθογραφία και αντιγραφή;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ναι, όπως τα λες,ειδικά στην τρίτη,εγώ δεν βάζω πολλή ορθογραφία και επιμένω αρκετά και στην ανάγνωση.
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση. Να φανταστώ ε και στ δε γράφουν ορθογραφία και αντιγραφή, αλλά ζητάμε ένα πρόχειρο τετράδιο και ένα για ασκήσεις;
-
Εγώ ζητάω ένα δύο θεμάτων, αντιγραφή δεν γράφουν ορθογραφία εγώ βαζω που και που..π.χ στην Ε' τις χώρες-εθνικότητες.
-
Και εγώ βάζω ορθογραφία σε όλες τις τάξεις. Συνήθως ζητάω ένα τετράδιο ΜΌΝΟ για ορθογραφία για να το παίρνω για διόρθωση. Και ένα δύο θεμάτων που χωρίζω σε λεξιλόγιο και γραμματική.
Η πρώτη και δευτερα έχουν υλικό σε ντοσιέ για φωτοτυπίες αλλά ζητώ έναν φάκελο για να κρατούν μέσα ο, τι έχουμε κάνει και ένα μπλοκ ζωγραφικής. Αν μπορέσεις να προλάβεις να ζητήσεις από την δασκάλα να προσθέσει στην λίστα ο, τι θέλεις να πάρουν τα παιδιά γιατί αν πάνε για ψώνια μετά δύσκολα θα φέρουν επιπρόσθετα πράγματα.
-
Και εγώ βάζω ορθογραφία σε όλες τις τάξεις. Συνήθως ζητάω ένα τετράδιο ΜΌΝΟ για ορθογραφία για να το παίρνω για διόρθωση. Και ένα δύο θεμάτων που χωρίζω σε λεξιλόγιο και γραμματική.
Η πρώτη και δευτερα έχουν υλικό σε ντοσιέ για φωτοτυπίες αλλά ζητώ έναν φάκελο για να κρατούν μέσα ο, τι έχουμε κάνει και ένα μπλοκ ζωγραφικής. Αν μπορέσεις να προλάβεις να ζητήσεις από την δασκάλα να προσθέσει στην λίστα ο, τι θέλεις να πάρουν τα παιδιά γιατί αν πάνε για ψώνια μετά δύσκολα θα φέρουν επιπρόσθετα πράγματα.
Σε ευχαριστώ. Αντιγραφή δε βάζεις σε καμία τάξη; Επίσης, αν χρειαστεί να γράψουν πχ. μια παράγραφο (writing), πού την γράφουν;
-
Εγώ στην Α' δεν βάζω κάτι οπότε δεν έχουμε τετράδια. Στην
-
Καλησπέρα.
Έχω προσληφθεί ως αναπληρώτρια για πρώτη φορά σε δημοτικό σχολείο και θα διδάσκω Αγγλικά σε όλες τις τάξεις.
Έχω πολλές απορίες και θα ήμουν ευγνώμων αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει με αυτές.
Τι τετράδια ζητάμε από τα παιδιά να αγοράσουν;
Στην α και β δημοτικού από αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι δεν βάζουμε ασκήσεις για το σπίτι και στην α δημοτικού τα παιδιά δε γράφουν κάτι, απλώς μαθαίνουν Αγγλικά μέσω διαδραστικών ασκήσεων.
Στη γ και δ δημοτικού πρέπει να γράφουν και ορθογραφία και αντιγραφή;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Για την Α κ
-
Θα καταθέσω και την εμπειρία από το δικό μου παιδί όταν πήγε Α΄ Δημοτικού: στα αγγλικά πολλές φωτοτυπίες, όλες με γράμματα. Έγραψαν όλα τα γράμματα της αλφαβήτου, αλλά το δικό μου δεν έμαθε τίποτα. Έγραφαν και λέξεις. Ούτε καν ένα τετράδιο για να μην χάνονται οι φωτοτυπίες;
-
Θα καταθέσω και την εμπειρία από το δικό μου παιδί όταν πήγε Α΄ Δημοτικού: στα αγγλικά πολλές φωτοτυπίες, όλες με γράμματα. Έγραψαν όλα τα γράμματα της αλφαβήτου, αλλά το δικό μου δεν έμαθε τίποτα. Έγραφαν και λέξεις. Ούτε καν ένα τετράδιο για να μην χάνονται οι φωτοτυπίες;
Φέτος κομμένες οι φωτοτυπίες λόγω ακριβείας.
-
Και τα πολλά τετράδια πάντως, εμένα υπερβολή μου ακούγονται, από την οπτική του γονεα. Και οικονομική και από θέμα βάρους και χώρου στις τσάντες. Καταλαβαίνω ότι στο δημοτικό είναι λειτουργικό για να καταλαβαίνουν τα παιδιά τι γράφεται πού, αλλά σίγουρα μπορουν να βρεθούν και άλλες λύσεις.
-
Ο καθένας ας κάνει τη δουλειά του όπως νομίζει. Έτσι κι αλλιώς οι γονείς πάντα παράπονα θα έχουν. Άλλος δε θέλει φωτοτυπίες, άλλος δε θέλει τετράδια. Άλλος θα πει γιατί τους μαθαίνεις τα γράμματα από τώρα, άλλος θα πει γιατί ΔΕΝ τους μαθαίνεις τα γράμματα αφού στα φροντιστήρια τα κάνουν.
-
Ο καθένας ας κάνει τη δουλειά του όπως νομίζει. Έτσι κι αλλιώς οι γονείς πάντα παράπονα θα έχουν. Άλλος δε θέλει φωτοτυπίες, άλλος δε θέλει τετράδια. Άλλος θα πει γιατί τους μαθαίνεις τα γράμματα από τώρα, άλλος θα πει γιατί ΔΕΝ τους μαθαίνεις τα γράμματα αφού στα φροντιστήρια τα κάνουν.
Δεν καταστρατηγείς τις οδηγίες διδασκαλιας για να κάνεις χατίρια στους γονείς. Άλλο λέω.
Το θέμα των τετραδίων είναι σοβαρό και αφορά όλους τους κλάδους. Αγοράζονται πολλά τετράδια, κυρίως στο δημοτικό και ώς ένα βαθμό στα φιλολογικά του γυμνασίου, δεν χρησιμοποιούνται ούτε μέχρι τη μέση, την επόμενη χρονιά άλλος ζητάει άλλα. Πάντα υπάρχουν μαθητές προσεγμένοι και τακτικοί και άλλοι πιο χύμα, φαντάζομαι στο δημοτικό σε μικρότερο βαθμό, αλλά λογικά υπάρχουν. Ένα μεγάλο τετράδιο μπορεί να οργανωθεί σε θέματα με χρωματιστά αυτοκόλλητα και να γίνει η ίδια δουλειά. Γλιτώνεις και τα μπερδέματα με το αν κάποιος ξέχασε το ένα, ή τα έγραψε σε λάθος κλπ, δεν νομίζω ότι στο δημοτικό δεν συμβαίνουν αυτά, στο γυμνάσιο έιναι μόνιμο μπέρδεμα το καλό με το πρόχειρο ή η παραγωγή λόγου με το απλό, τόσο που χάνει το νόημα η ύπαρξη πολλών τετραδίων.
Η οικονομική διευκόλυνση των οικογενειών σε δύσκολες εποχές, επίσης δεν είναι αμελητέα. Ας σκεφτόύμε λίγο και για τα δικά μας, ξέρουμε τους μισθούς μας, ξέρουμε ότι εμείς για την εκπαίδευση υποτίθεται ότι δεν τσιγγουνευόμαστε, δεν νομίζω όμως ότι φέτος δεν σκεφτόμαστε τι θα γίνει με την ακρίβεια στα σχολικά... και η κατάτμημση των αντικειμένων φορτώνει πολύ τις σχολικές τσάντες, αν το κάθε μάθημα έχει βιβλίο, τετράδιο εργασιών, δυο τουλάχιστον τετράδια, ντοσιέ για φυλλάδια..... πάει πολύ.
-
Ο καθένας ας κάνει τη δουλειά του όπως νομίζει. Έτσι κι αλλιώς οι γονείς πάντα παράπονα θα έχουν. Άλλος δε θέλει φωτοτυπίες, άλλος δε θέλει τετράδια. Άλλος θα πει γιατί τους μαθαίνεις τα γράμματα από τώρα, άλλος θα πει γιατί ΔΕΝ τους μαθαίνεις τα γράμματα αφού στα φροντιστήρια τα κάνουν.
Οι γονείς δεν καταρτίζουν το αναλυτικό πρόγραμμα.
-
Κακώς τους έχετε δώσει τόσο χώρο στα δημοτικά...
-
Τα πολλά τετράδια εκτός από το οικονομικό θέμα, επιρεαζουν και το βάρος της τσάντας, τα παιδιά τα ξεχνούν κλπ. Στις Α και