Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής => Μήνυμα ξεκίνησε από: katsh_12 στις Ιουλίου 11, 2023, 01:03:56 pm
-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Εργάζομαι ως ΠΕ86 τα τελευταία χρόνια. Γνωρίζετε αν θα μπορούμε να έχουμε από τις Δευτεροβάθμιες και τις Πρωτοβάθμιες εικόνα των λειτουργικών κενών πριν την δήλωση προτίμησης περιοχών; Με ενδιαφέρει μόνο η 1η φάση και σύμφωνα με τα μόριά μου, εκτιμώ ότι θα έχω μια αξιόλογη θέση στους προσωρινούς πίνακες των αναπληρωτών γενικής αγωγής (με επιφύλαξη).
Το ρωτάω, διότι, για την χρονιά που ακολουθεί, ενδιαφέρομαι για συγκεκριμένο νησί του Νοτίου Αιγαίου αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε, στις δηλώσεις περιοχών δηλώνουμε συμπλέγματα νησιωτικών περιοχών (πχ Α' Κυκλάδων με πιθανότητες για Κίμωλο, Σέριφο, Μήλο, Σίφνο).
Τέλος, οι προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιορισθέντων συναδέλφων θα βγουν, επίσης, πριν την δική μας δήλωση περιοχών;
-
katsh_12, οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που θα διοριστούν τον Αύγουστο ίσως να μην προλάβουν να βγουν πριν από τη δήλωση περιοχών των αναπληρωτών. Αφού εκτιμάς ότι θα έχεις καλή σειρά στον πίνακα των αναπληρωτών, δεν πρέπει να ανησυχείς, ότι κάποιος άλλος αναπληρωτής ΠΕ86 θα σου πάρει το νησί που θέλεις. Για τις τοποθετήσεις των νεοδιόριστων μπορείς να ρωτήσεις τοπικά εκεί στην ΕΛΜΕ ή στον ΣΕΠΕ της περιοχής για να σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες. Μια άλλη λύση είναι να τηλεφωνήσεις στη διεύθυνση, αλλά δεν ξέρω τι εικόνα θα έχουν πριν τις δηλώσεις των αναπληρωτών.
-
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Θα κινηθώ, όπως προτείνετε και ίσως λάβω χρήσιμες πληροφορίες.
Η αξιόλογη θέση...είναι σχετική. Δική μου εκτίμηση είναι με τα περίπου 90 μόρια που θα έχω. Πολλές ανακατατάξεις μπορούν να συμβούν. Ο φόβος μου είναι μήπως δηλώνοντας την περιοχή που θέλω πχ Α' Κυκλάδων και στόχος μου είναι, φερειπείν, αποκλειστικά η Σίφνος , να μη δώσει κανέναν κενό στην ειδικότητά μας για 1η φάση (ή να έχει δώσει και να μην καλυφθεί από 1η φάση) και να βρεθώ σε κάποια από τα άλλα. Το παράδειγμα είναι τυχαίο, για να εξηγήσω το σκεπτικό μου.
Και πάλι ευχαριστώ!
Εύχομαι ένα ξεκούραστο καλοκαίρι!
-
Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να ρυθμίσεις από τόσο νωρίς. Ίσως να μην μπορεί να το ρυθμίσει απόλυτα ένας αναπληρωτής ακόμα και αργότερα.
Εξάλλου ο υπολογισμός των λειτουργικών κενών πρέπει να λάβει πολλούς παράγοντες υπόψη. Μπορείς να τους δεις στο τέλος του εγγράφου: https://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=get1340
-
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Θα κινηθώ, όπως προτείνετε και ίσως λάβω χρήσιμες πληροφορίες.
Η αξιόλογη θέση...είναι σχετική. Δική μου εκτίμηση είναι με τα περίπου 90 μόρια που θα έχω. Πολλές ανακατατάξεις μπορούν να συμβούν. Ο φόβος μου είναι μήπως δηλώνοντας την περιοχή που θέλω πχ Α' Κυκλάδων και στόχος μου είναι, φερειπείν, αποκλειστικά η Σίφνος , να μη δώσει κανέναν κενό στην ειδικότητά μας για 1η φάση (ή να έχει δώσει και να μην καλυφθεί από 1η φάση) και να βρεθώ σε κάποια από τα άλλα. Το παράδειγμα είναι τυχαίο, για να εξηγήσω το σκεπτικό μου.
Και πάλι ευχαριστώ!
Εύχομαι ένα ξεκούραστο καλοκαίρι!
Δυστυχώς ο φόβος αυτός είναι βάσιμος. Μου έχει τύχει να μη βγάζει κενό στην φάση που προσλήφθηκα (ακόμη και α' φάση) η περιοχή που ήθελα και στην επόμενη φάση να δώσει μπόλικα δίπλα στο σπίτι μου με αποτέλεσμα να έχω αρκετό χρόνο μετάβασης από και προς τη δουλειά. Κέρδισα βέβαια τα όποια μόρια και χρήματα παραπάνω. Προηγούνται τόσοι άλλοι πριν τους αναπληρωτές (λογικό φυσικά) που ή ρισκάρουμε και δηλώνουμε λίγες ή μια περιοχές και περιμένουμε αν και πότε θα βγουν εκεί κενά, ή ανοίγουμε τον κύκλο των επιλογών ρισκάροντας και πάλι να δουλέψουμε νωρίτερα αλλά σε τόπο που δε μας βολεύει.
-
Αν μιλάς για Κυκλαδες, έχει ανακοινωθεί ότι μόλις γίνουν οι αποστάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ κ έχουν ολοκληρωθεί κ οι φορείς, θα βγουν λειτουργ κενά για να δηλώσουν περιοχές οι αποσπασμένοι εντός εκτός κλπ. Αυτό λογικά σε καμία δεκαριά μέρες θα έχει γίνει. Από κει και πέρα παρακολουθείς ανακοινώσεις και συγκρίνεις πίνακες πριν και μέτε τις τοποθετήσεις. Κι εφόσον επιθυμείς συγκεκριμένο νησί, καλύτερα πάρε τηλ τη μέρα της εφημερίας στα σχολεία του να ρωτήσεις τι συμβαίνει με τος θέσεις στην ειδικότητα που σε ενδιαφέρει.
-
Ωστόσο, να έχεις στο νου σου ότι το νησί που επιθυμείς μπορεί να καλυφθεί από τους νεορισθεντες. Λογικά, οι διορισμοί θα προηγηθούν των αναπληρωτών.
-
Καλησπέρα σε όλη την παρέα! Εργάζομαι ως ΠΕ86 τα τελευταία χρόνια. Γνωρίζετε αν θα μπορούμε να έχουμε από τις Δευτεροβάθμιες και τις Πρωτοβάθμιες εικόνα των λειτουργικών κενών πριν την δήλωση προτίμησης περιοχών; Με ενδιαφέρει μόνο η 1η φάση και σύμφωνα με τα μόριά μου, εκτιμώ ότι θα έχω μια αξιόλογη θέση στους προσωρινούς πίνακες των αναπληρωτών γενικής αγωγής (με επιφύλαξη).
Το ρωτάω, διότι, για την χρονιά που ακολουθεί, ενδιαφέρομαι για συγκεκριμένο νησί του Νοτίου Αιγαίου αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε, στις δηλώσεις περιοχών δηλώνουμε συμπλέγματα νησιωτικών περιοχών (πχ Α' Κυκλάδων με πιθανότητες για Κίμωλο, Σέριφο, Μήλο, Σίφνο).
Τέλος, οι προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιορισθέντων συναδέλφων θα βγουν, επίσης, πριν την δική μας δήλωση περιοχών;
Η δδε κυκλαδων μου κανει εντυπωση σημερα που μιλαμε οτι δεν εχει ολοκληρωσει ακομα τις οργανικες τοποθετησεις των μονίμων. Εχει τελειωσει στις 18/5 με τους υπεραριθμους και ως τις 26/5 ζητησε δηλωσεις για τις βελτιωσεις και καπου εκει παγωσαν τις υπολοιπες οργανικες διαδικασιες, παρολο οτι υπηρχε η γνωματευση του ΣτΕ και το ξεπαγωμα πριν τις δεύτερες εκλογες. Θα μπορουσαν εντος ιουνιου ή εστω μετα την ορκωμοσια της νεας κυβερνησης να εχουν συνεχισει και ολοκληρωσει τις οργανικες μεταβολες. Απομενει λοιπόν καταρχας να κανουν τη
-
.
-
@gtΠΕ02 η ΔΔΕ Κυκλάδων έχει κάνει οργανικές τοποθετήσεις. Δεν νομίζω να κάνω λάθος.
-
@gtΠΕ02 η ΔΔΕ Κυκλάδων έχει κάνει οργανικές τοποθετήσεις. Δεν νομίζω να κάνω λάθος.
οντως κανανε στις 26/5 και δεν το ειδα
-
Υπάρχει κάπου ο πίνακας με τα λειτουργικά κενά που έδωσαν οι διευθύνσεις για το 2023-24;
-
αν εννοεις τα κενα δευτεροβαθμιας που δοθηκαν απο τις διευθυνσεις προς το υπουργειο πριν μερικες μερες για τη διενεργεια των αποσπασεων ειναι δω
https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/epikairotita/?fbclid=IwAR2DR3JXfuMnhXZpqwTDcm3RtM871PoKY2k1eoOL3ImzW6zXEgt461vJFj0
Αν προσθ-αφαιρσεις όσους φυγανε -ηρθανε με αποσπαση σε καθε δδε θα εχεις μια εικονα κενών σε επιπεδο συνολικα της καθε δδε.
Ομως αυτη την εποχη θα υπολογισουν εκ νεου οι δδε τα επικαιροποιημενα λειτουργικα κενά ΑΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ με εναν τροπο υπολογισμου που ειναι διαφορετικος σε σχεση με τον αντιστοιχο που χρησιμοποιηθηκε για να βγουν τα κενα για αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε . Πιο συγκεκριμενα,
για τον υπολογισμο κενων για αποσπασεις απο πυσδε σε πυσδε:
τo Y.Σ αρχικα υπολογισε τους πινακες κενων ανα σχολ μοναδα με τον ιδιο τροπο υπολογισμου που θα εφαρμοσει για τον υπολογ των κενων για τις τοποθετησεις του αυγουστου, ΟΜΩΣ στους πινακες αυτους συνυπολογισε τους καθηγητες που ειναι στη διαθεση στα σχολεια που ειχαν προσωρινα τοποθετηθει το τρεχον σχολ ετος. Επειτα αθροιστηκαν σε επιπεδο ΣΥΝΟΛΙΚΑ της δδε ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑ ΟΜΟΡΗ ΟΜΑΔΑ (οπως γινεται στον υπολογισμο κενων για μεταθεσεις), οι ωρες ελλειμματος/πλεονασματος ανα ειδικοτητα και προεκυψε ενα τελικο ελλειμμα ή πλεονασμα . Σε αυτο προστεθηκαν και οι νεοδιοριζομενοι με ενα μεσο ωραριο 20 μοναδες και το αποτελεσμα σταλθηκε στο υπουργειο.
Ως προς τον υπολογισμο κενων για τις τοποθετησεις του αυγουστου για την καλυψη λειτουργικων κενων ανα σχολειο :
τo Y.Σ θα υπολογισει τους πινακες κενων ανα σχολ μοναδα με τον ιδιο τροπο υπολογισμου που εφάρμοσε για τις αποσπασεις. ΟΜΩΣ στους πινακες αυτους ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΥΠΟΛΓΙΣΕΙ (οπως ειναι λογικο) τους καθηγητες που ειναι στη διαθεση στα σχολεια που ειχαν προσωρινα τοποθετηθει το τρεχον σχολ ετος, εφοσον αυτοι οι καθηγητες θα δηλωσουν απο την αρχη προτιμησεις για σχολεια. Επισης θα συνυπολγισει τυχον νεες μακροχρονιες αδειες που εγκριθηκαν, καθως και τις εγκρισεις ολιγομελων τμηματων +την προσθαφαιρεση ολων των αποσπασμενων στοχευμενα απο ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ και οχι σε επιπεδο ΣΥΝΟΛΙΚΑ Της δδε, με αποτελεσμα να προκυψει ενα νεο τοπιο λειτουργικων κενων.
Ενα χοντρικο παραδειγμα για να φανει η κυρια διαφορα με αριθμους μεταξυ αυτων των δυο τροπων υπολογισμου:
Οταν πριν μερικες ημερες η δδε υπολογιζε συνολικα σε επιπεδο δδε τα κενα για να τα στειλει στο υποουργειο μπορει να βρηκε σε 5 σχολεια της διευθυνσης σε μια ειδικοτητα Χ, ενα ελλειμμα 4 ωρων/σχολειο. Αυτο σημαινει οτι σταλθηκε 1 κενο για αποσπαση στο υπουργειο, αφου 5 επι 4 ωρες =20 ωρες δηλ 1 κενο. Αυτη την εποχη ομως και σε σχεση με τον 2ο τροπο υπολγισμου, θα επρεπε να αναρτησει πινακα που να δειχνει αυτο το ελλειμμα των 4 ωρων σε καθενα απο τα 5 σχολεια δηλ δε σημαινει οτι λειπει ενας ολοκληρος εκπκος αλλα 5 τετραωρα
-
Υπάρχει κάπου ο πίνακας με τα λειτουργικά κενά που έδωσαν οι διευθύνσεις για το 2023-24;
Γιατί χρησιμοποιήθηκαν οι πίνακες για τις αποσπάσεις; Σ εμας χωρίς κανένα λειτουργικό κενο ήρθαν εννέα (!) άτομα με αποσπαση στην ειδικοτητα μου
-
Γιατί χρησιμοποιήθηκαν οι πίνακες για τις αποσπάσεις; Σ εμας χωρίς κανένα λειτουργικό κενο ήρθαν εννέα (!) άτομα με αποσπαση στην ειδικοτητα μου
χαχαχαχαχα, σου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση φέτος και το τονίζεις. για σένα δουλεύουν, μωρέ, να έχεις μειωμένο ! (δευτεροβάθμια είσαι; νόμιζα πρωτοβάθμια. εκεί ξέρει κανείς τι δηλώθηκε; δεν είδα πουθενά διακίνηση κενών. αλλά δώσε...)
-
χαχαχαχαχα, σου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση φέτος και το τονίζεις. για σένα δουλεύουν, μωρέ, να έχεις μειωμένο ! (δευτεροβάθμια είσαι; νόμιζα πρωτοβάθμια. εκεί ξέρει κανείς τι δηλώθηκε; δεν είδα πουθενά διακίνηση κενών. αλλά δώσε...)
Πρωτοβαθμια είμαι πλεον και θα τρέχω πάλι να βρω ώρες να συμπληρώσω γιατί είμαι ειδικότητα και συμπληρώνουμε όλο το ωράριο μέχρι τελευταίας ώρας.
-
Γιατί χρησιμοποιήθηκαν οι πίνακες για τις αποσπάσεις; Σ εμας χωρίς κανένα λειτουργικό κενο ήρθαν εννέα (!) άτομα με αποσπαση στην ειδικοτητα μου
Απίστευτο μου φαίνεται! Στη δ/νσή μου, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια που παρακολουθώ, δε γίνεται απόσπαση χωρίς λειτουργικό!Εκτός αν πρόκειται για αποσπάσεις κατά προτεραιότητα, σοβαρό λόγο κλπ όπου δε χρειάζεται να υπάρχει κενό.
-
Οταν πριν μερικες ημερες η δδε υπολογιζε συνολικα σε επιπεδο δδε τα κενα για να τα στειλει στο υποουργειο μπορει να βρηκε σε 5 σχολεια της διευθυνσης σε μια ειδικοτητα Χ, ενα ελλειμμα 4 ωρων/σχολειο. Αυτο σημαινει οτι σταλθηκε 1 κενο για αποσπαση στο υπουργειο, αφου 5 επι 4 ωρες =20 ωρες δηλ 1 κενο. Αυτη την εποχη ομως και σε σχεση με τον 2ο τροπο υπολγισμου, θα επρεπε να αναρτησει πινακα που να δειχνει αυτο το ελλειμμα των 4 ωρων σε καθενα απο τα 5 σχολεια δηλ δε σημαινει οτι λειπει ενας ολοκληρος εκπκος αλλα 5 τετραωρα
Αυτό πρακτικά δε σημαίνει ότι θα χρειαστεί ένας αναπληρωτής της Χ ειδικότητας, στη συγκεκριμένη δ/νση;
αν εννοεις τα κενα δευτεροβαθμιας που δοθηκαν απο τις διευθυνσεις προς το υπουργειο πριν μερικες μερες για τη διενεργεια των αποσπασεων ειναι δω
https://thodoros-katsonopoulos.webnode.gr/epikairotita/?fbclid=IwAR2DR3JXfuMnhXZpqwTDcm3RtM871PoKY2k1eoOL3ImzW6zXEgt461vJFj0
Αν προσθ-αφαιρσεις όσους φυγανε -ηρθανε με αποσπαση σε καθε δδε θα εχεις μια εικονα κενών σε επιπεδο συνολικα της καθε δδε.
Αυτό εννοώ, αφαιρώντας τους αποσπασμένους, μπορεί να αποτυπωθεί μια σχετικά safe εικόνα για τα λειτουργικά κενά που θα προορίζονται για αναπληρωτές, σωστά;
-
Αυτό πρακτικά δε σημαίνει ότι θα χρειαστεί ένας αναπληρωτής της Χ ειδικότητας, στη συγκεκριμένη δ/νση;
Αυτό εννοώ, αφαιρώντας τους αποσπασμένους, μπορεί να αποτυπωθεί μια σχετικά safe εικόνα για τα λειτουργικά κενά που θα προορίζονται για αναπληρωτές, σωστά;
αν αυτα τα 4ωρα που αναφερθηκαν ως παραδειγμα δεν καλυφτουν καταρχας απο υπεραριθμους που δε συμπληρωνουν ωραριο στους σχολειο τους ή απο αυτούς που ειναι στη διαθεση ή απο οσους εκαναν αιτηση για αποσπαση εντος πυσδε +οσους ηρθαν απο αλλα πυσδε (πχ να τοποθετηθουν σε ενα σχολειο και να συμπληρωσουν με ενα απο αυτα τα 4ωρα) , τοτε θα δοθουν για προσληψη ενός αναπληρωτη
Αν τωρα αφαιρεσεις αποσπασμενους που εφυγαν +προσθεσεις οσους αποσπασμενους ηρθαν απο αλλα πυσδε μπορεις να εχεις μια σχετικη εικονα για προσληψεις αναπληρωτων. Ομως μεχρι να φτασουμε στον υπολογισμό κενων για αναπληρωτες μεσολαβουν, οπως ειπα σε αυτο αλλά και στο προηγουμενο μηνυμα, αρκετες ακομα διαδικασιες (διαθεσεις υπεραριθμων, τποθετησεις διαθεσιτων+αποπσαμένων, μακροχρονιες αδειες, εγκρισεις ολιγομελων τμηματων, υποχρεωτικα ωραρια καθώς και τι ειδους β αναθεσεις παιρνανε οσοι εφυγαν με αποσπαση και οσοι ηρθαν με αποσπαση, ποσοι εκπαιδευτικοι των ειδικοτητων που χρησιμοποιουνται- κατα κορον- για καλυψη β αναθεσεων εχουν ασυμπληρωτο ωραριο ωστε να χρησιμοποιοηθουν για καλυψη β αναθεσων κλπ κλπ)
-
.
-
Καλησπέρα, τα φώτα σας παρακαλώ γιατί θα μας τρελάνουν. Υπάρχει λειτουργικό κενό με πλήρες ωράριο κ αντί να το δώσουν στον πρώτο στη διάθεση του πυσδε που δεν έχει καθόλου ώρες, το σπάνε στα 3 κ στα 4 για να καλύψουν ωράριο αυτοί που τους λείπουν 4-5 ώρες. Σημειωτέον ότι υπάρχουν κ άλλα σχολεία εντός της πόλης που έχουν κενό 4-5 ωρών για να καλύψουν το ωράριο τους οι συνάδελφοι. Λογικό ή αυθαιρεσία της συγκεκριμένης ΔΔΕ;
-
Καλησπέρα, τα φώτα σας παρακαλώ γιατί θα μας τρελάνουν. Υπάρχει λειτουργικό κενό με πλήρες ωράριο κ αντί να το δώσουν στον πρώτο στη διάθεση του πυσδε που δεν έχει καθόλου ώρες, το σπάνε στα 3 κ στα 4 για να καλύψουν ωράριο αυτοί που τους λείπουν 4-5 ώρες. Σημειωτέον ότι υπάρχουν κ άλλα σχολεία εντός της πόλης που έχουν κενό 4-5 ωρών για να καλύψουν το ωράριο τους οι συνάδελφοι. Λογικό ή αυθαιρεσία της συγκεκριμένης ΔΔΕ;
Πρώτα τοποθετούνται οι λειτουργικά υπεραριθμοι στα υπάρχοντα κενα και μετά αυτοί που είναι στη διαθεση. Πιθανόν να υπάρχουν αρκετά άτομα που είναι λειτουργικά υπεραριθμοι και για να τους τακτοποιήσουν ολους να πρέπει να σπάσουν τις ωρες αυτού του σχολειου. Αυτοί που είναι στη διαθέση παίρνουν ο,τι περισσέψει στη συνεχεια
-
Το ξέρω ότι έτσι είναι αλλά μου φαίνεται παράλογο στη συγκεκριμένη περίπτωση, καταλαβαίνετε πώς το λέω, για την εύρυθμη λειτουργία, εφόσον υπάρχουν πολλά σχολεία με τις ώρες που λείπουν από τον καθένα, δεν χρειάζεται να σπάσουν αυτες οι ώρες.
-
Έτσι όπως το βλέπεις εσύ δεν είναι λογικό και "δεν χρειάζεται" να σπάσουν ολόκληρο κενό σε μικρά για να συμπληρώσουν αυτοί που χρωστάνε ώρες.
Έλα όμως που αυτοί προηγούνται στην συμπλήρωση από αυτούς που είναι στη διάθεση, οπότε με αυτό το δεδομένο δες αν τελικά χρειάζεται ή δεν χρειάζεται.
Ακόμα καλύτερα: το ολόκληρο λειτουργικό κενό και τα μικρά κενά των 4-5 ωρών είναι σε σχολεία της ίδιας ομάδας;
-
Είναι όλα σχολεία της πόλης, όχι απλά στην ίδια ομάδα. Δεν με αφορά άμεσα, αλλά μου κάνει εντύπωση κάθε φορά, με πιάνει OCD
-
Στους λειτουργικά υπεράριθμους λείπουν πολλές ώρες. Όχι τέσσερες πέντε. Αλλά μια ντουζίνα. Μου κάνει εντύπωση που σπάσαν το κενό. Δε συνηθίζεται.