Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: triffid στις Ιουλίου 25, 2023, 03:38:47 pm
-
Γεια χαρά. Διορίστηκα πρόπερσι στα Δωδεκάνησα και φέτος πήρα μετάθεση στο Λασίθι. Τη χρονιά που μας πέρασε πήρα οργανική θέση σε ένα νησί αλλά δεν την υπηρέτησα καθώς πήρα απόσπαση για το νησί που ήμουν την πρώτη χρονιά του διορισμού. Στο μεταξύ - όπως προανέφερα - έκανα αίτηση για μετάθεση κι έτσι φεύγω από τη Δ' Δωδεκανήσου χωρίς ουσιαστικά να υπηρετήσω την οργανική μου (εννοώ στο σχολείο στο οποίο ανήκα). Το ερώτημά μου είναι: από εδώ και πέρα, αλλάζει κάτι; Αν εγώ π.χ. πάρω απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ από το ΓΕΛ Ιεράπετρας στο ΓΕΛ Σητείας, θεωρείται ότι έχω κάνει την οργανική μου κι έτσι μπορώ να κάνω κανονικά αίτηση για μετάθεση ή πρέπει οπωσδήποτε μια χρονιά να υπηρετήσω στο 1ο ΓΕΛ Ιεράπετρας;
-
Εφόσον πήρες οργανική, μέχρι να την υπηρετήσεις μία χρονιά δεν μπορείς να ζητήσεις μετάθεση ή βελτίωση.
Αν είσαι στη διάθεση και τοποθετηθείς σε λειτουργικό, τότε μπορείς να ζητήσεις μετάθεση του χρόνου.
-
Αν πάρεις απόσπαση, είτε εντός είτε εκτός ΠΥΣΔΕ δεν έχει διαφορά, θεωρείται ότι δεν έχεις υπηρετήσει την οργανική σου και δεν μπορείς να κάνεις ούτε αίτηση για μετάθεση ούτε για βελτίωση. Πρέπει να υπηρετήσεις μια χρονιά στο 1ο ΓΕΛ Ιεράπετρας.
Ξέρω ότι σας μπερδεύει αυτή η απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ως νεοδιόριστοι. Γράφεις:" φεύγω από τη Δ' Δωδεκανήσου χωρίς ουσιαστικά να υπηρετήσω την οργανική μου". Δεν είναι ακριβώς έτσι. Την υπηρέτησες την πρώτη χρονιά που διορίστηκες και έμεινες στη διάθεση. Όταν μένεις μια χρονιά στη διάθεση σε κάποιο ΠΥΣΔΕ, είτε μετά το διορισμό είτε μετά από μετάθεση, δεν χρειάζεται να υπηρετήσεις την οργανική που θα πάρεις (όταν την πάρεις). Θεωρείται ότι έχει υπηρετηθεί.
-
Ναι αλλά τότε γιατί δεν μας δόθηκε το δικαίωμα να κάνουμε αίτηση μετάθεσης και για μας λέγαν ότι πρέπει να υπηρετήσουμε την οργανική μας τη δεύτερη χρονιά? Στους νεοδιοριστους ; αναφέρομαι
-
Κατάλαβα! Ευχαριστώ!
-
Ναι αλλά τότε γιατί δεν μας δόθηκε το δικαίωμα να κάνουμε αίτηση μετάθεσης και για μας λέγαν ότι πρέπει να υπηρετήσουμε την οργανική μας τη δεύτερη χρονιά? Στους νεοδιοριστους ; αναφέρομαι
Δεν είμαι σίγουρη τι ρωτάς. Αν εννοείς γιατί δεν δόθηκε από την πρώτη χρονιά δικαίωμα μετάθεσης,η απάντηση είναι γιατί αποφασίστηκε οι νεοδιόριστοι να μένουν 2 χρόνια στον τόπο διορισμού. Δεν έχει ακριβώς να κάνει με υπηρέτηση οργανικής. Κάποιοι ίσως και να μην πήραν οργανική το δεύτερο χρόνο και να εμειναν στη διάθεση και τη δεύτερη χρονιά. Δικαίωμα για αίτηση μετάθεσης όμως ειχαν.Και μπορεί και να πήραν μετάθεση μετά τα 2 χρόνια χωρίς να έχουν πάρει οργανική. Η παραμονή των νεοδιοριστων για 2 χρόνια στον τόπο διορισμού δεν ίσχυε παλαιότερα. Οι νεοδιόριστοι μπορούσαν να φύγουν μετά τον πρώτο χρόνο. Κάποια στιγμή ίσχυαν πάλι τα 2 χρόνια, μετά καταργήθηκε ξανά. Αυτά αλλάζουν κατά καιρούς ανάλογα τον Υπουργό.
-
Αν πάρεις απόσπαση, είτε εντός είτε εκτός ΠΥΣΔΕ δεν έχει διαφορά, θεωρείται ότι δεν έχεις υπηρετήσει την οργανική σου και δεν μπορείς να κάνεις ούτε αίτηση για μετάθεση ούτε για βελτίωση. Πρέπει να υπηρετήσεις μια χρονιά στο 1ο ΓΕΛ Ιεράπετρας.
Ξέρω ότι σας μπερδεύει αυτή η απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ως νεοδιόριστοι. Γράφεις:" φεύγω από τη Δ' Δωδεκανήσου χωρίς ουσιαστικά να υπηρετήσω την οργανική μου". Δεν είναι ακριβώς έτσι. Την υπηρέτησες την πρώτη χρονιά που διορίστηκες και έμεινες στη διάθεση. Όταν μένεις μια χρονιά στη διάθεση σε κάποιο ΠΥΣΔΕ, είτε μετά το διορισμό είτε μετά από μετάθεση, δεν χρειάζεται να υπηρετήσεις την οργανική που θα πάρεις (όταν την πάρεις). Θεωρείται ότι έχει υπηρετηθεί.
«Μεταθέσεις Νεοδιόριστων Εκπαιδευτικών: Εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν σύμφωνα με την περ. α της παρ. 5 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (13 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 62 του ν. 4722/2020 (177 Α΄) έχουν δικαίωμα μετάθεσης μετά τη συμπλήρωση διετούς πραγματικής υπηρεσίας στην περιοχή διορισμού τους.» και ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ IΙΙ: «Στη συμπλήρωση του χρόνου θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών συμπεριλαμβάνεται και η απόσπαση από σχολείο σε σχολείο εντός της περιοχής διορισμού τους κατά το δεύτερο έτος υπηρεσίας. Ο χρόνος αυτός λαμβάνεται υπόψη τόσο για μετάθεση από περιοχή σε περιοχή όσο και για βελτίωση».
-
Ναι αλλά τότε γιατί δεν μας δόθηκε το δικαίωμα να κάνουμε αίτηση μετάθεσης και για μας λέγαν ότι πρέπει να υπηρετήσουμε την οργανική μας τη δεύτερη χρονιά? Στους νεοδιοριστους ; αναφέρομαι
να προσθεσω στα οσα ειπαν οι συναδελφοι ένα παραδειγμα
Διοριστηκες τον αυγουστο 22
Προσωρινη τοποθετηση από 1/9/2022 εως 30/6/2023 (με αυτη την υπηρετηση ξεχρεωσες προκαταβολικα την οργανικη που πηρες αυτη την εποχη γιατι οταν διοριστηκες τον αυγουστο δεν μπορουσε να σου δωσει οργανικη η υπηρεσια, αφου αυτη η διαδικασια γινεται απριλιο-μαιο καθε χρονο)
ΟΚΤΩ
-
Εκτός από τον διευθυντή σχολείου πώς αλλιώς μπορεί να βεβαιωθει εγγράφως η υπηρετηση οργανικης/τοποθετηση σε σχολείο ;
Χρειάζεται αυτή η βεβαίωση μέσα στο 4ημερο που τα σχολεία είναι κλειστά...
-
Εκτός από τον διευθυντή σχολείου πώς αλλιώς μπορεί να βεβαιωθει εγγράφως η υπηρετηση οργανικης/τοποθετηση σε σχολείο ;
Χρειάζεται αυτή η βεβαίωση μέσα στο 4ημερο που τα σχολεία είναι κλειστά...
στειλε στο mail της διευθυνσης (προς το τμημα προσωπικου) αιτηση για να λαβεις βεβαιωση υπηρετησης και τη δευτερα παρε και τηλ και εξηγησε την αναγκαιοτητα λήψης της . Παντως δυνανται και οι διευθυνσεις να δωσουν αυτου του ειδους τη βεβαιωση.
-
Θα ήθελα μια απάντηση από όποιον γνωρίζει σχετικά.
Το σχολείο, που υπηρετώ με οργανική τοποθέτηση ενδέχεται από την επόμενη σχολική χρονιά να λειτουργήσει ως Πρότυπο ή Πειραματικό. Γνωρίζω ότι όποιοι από τους οργανικά ανήκοντες στο σχολείο θέλουν μπορούν να αιτηθούν να παραμείνουν σε αυτό για 2 χρόνια. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το εξής: 1) χρειάζεται να κάνουν αίτηση βελτίωσης, για να διεκδικήσουν νέα οργανική σε όμορο σχολείο, μιας και η δική τους καταργείται ή δεν χρειάζεται αφού αναφέρεται στο νόμο ότι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα ως υπεράριθμοι 2) εκπαιδευτικός του σχολείου που αποφασίζει με αίτηση του να παραμείνει για 2 χρόνια έχει δικαίωμα να δηλώσει όμορα σχολεία, για να λάβει νέα οργανική ή άπαξ και κάνει αίτηση για 2χρονη παραμονή στο Πρότυπο ή Πειραματικό χάνει αυτό το δικαίωμα;
Παρακαλώ όποιος ξέρει να απαντήσει άμεσα, γιατί αύριο λήγει η προθεσμία για τις βελτιώσεις
Ευχαριστώ πολύ
-
Θα ήθελα μια απάντηση από όποιον γνωρίζει σχετικά.
Το σχολείο, που υπηρετώ με οργανική τοποθέτηση ενδέχεται από την επόμενη σχολική χρονιά να λειτουργήσει ως Πρότυπο ή Πειραματικό. Γνωρίζω ότι όποιοι από τους οργανικά ανήκοντες στο σχολείο θέλουν μπορούν να αιτηθούν να παραμείνουν σε αυτό για 2 χρόνια. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το εξής: 1) χρειάζεται να κάνουν αίτηση βελτίωσης, για να διεκδικήσουν νέα οργανική σε όμορο σχολείο, μιας και η δική τους καταργείται ή δεν χρειάζεται αφού αναφέρεται στο νόμο ότι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα ως υπεράριθμοι 2) εκπαιδευτικός του σχολείου που αποφασίζει με αίτηση του να παραμείνει για 2 χρόνια έχει δικαίωμα να δηλώσει όμορα σχολεία, για να λάβει νέα οργανική ή άπαξ και κάνει αίτηση για 2χρονη παραμονή στο Πρότυπο ή Πειραματικό χάνει αυτό το δικαίωμα;
Παρακαλώ όποιος ξέρει να απαντήσει άμεσα, γιατί αύριο λήγει η προθεσμία για τις βελτιώσεις
Ευχαριστώ πολύ
Είτε κάνεις αίτηση τώρα για βελτίωση είτε όχι, τον Μάρτιο θα κριθείς υπεράριθμος.
-
Θα ήθελα μια απάντηση από όποιον γνωρίζει σχετικά.
Το σχολείο, που υπηρετώ με οργανική τοποθέτηση ενδέχεται από την επόμενη σχολική χρονιά να λειτουργήσει ως Πρότυπο ή Πειραματικό. Γνωρίζω ότι όποιοι από τους οργανικά ανήκοντες στο σχολείο θέλουν μπορούν να αιτηθούν να παραμείνουν σε αυτό για 2 χρόνια. Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το εξής: 1) χρειάζεται να κάνουν αίτηση βελτίωσης, για να διεκδικήσουν νέα οργανική σε όμορο σχολείο, μιας και η δική τους καταργείται ή δεν χρειάζεται αφού αναφέρεται στο νόμο ότι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα ως υπεράριθμοι
και τα δυο μπορουν να κανουν δηλ να κανουν δηλωση αρσης υπεραριθμιας και κατα προτερισοτητα να τοποθετηθουν σε σχολεια ιδιας ή ομορης ομαδας και στη συνεχεια (εαν τυχον δεν καταφερουν να τοποθετηθουν σε σχολειο αρεσκειας τους) δηλωση σχολειων για βελτιωση (εαν βεβαια καταθεσουν μεχρι αυριο στις 3 αιτηση βελτιωσης στο teachers ωστε να τοποθετηθουν σε σχολεια ολης της περιοχης μεταθεσης
2) εκπαιδευτικός του σχολείου που αποφασίζει με αίτηση του να παραμείνει για 2 χρόνια έχει δικαίωμα να δηλώσει όμορα σχολεία, για να λάβει νέα οργανική ή άπαξ και κάνει αίτηση για 2χρονη παραμονή στο Πρότυπο ή Πειραματικό χάνει αυτό το δικαίωμα; εχει το δικαιωμα
Παρακαλώ όποιος ξέρει να απαντήσει άμεσα, γιατί αύριο λήγει η προθεσμία για τις βελτιώσεις
Ευχαριστώ πολύ
-
Οπότε είτε κάνω αίτηση βελτίωσης είτε όχι το ίδιο είναι θα θεωρηθώ στους υπεράριθμους και θα έχω δικαίωμα να κάνω αίτηση για νέα οργανική είτε ζητήσω να παραμείνω στο σχολείο με αίτηση μου, είτε όχι.
Ελπίζω να τα κατάλαβα καλά
Ευχαριστώ πολύ
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ
-
Οπότε είτε κάνω αίτηση βελτίωσης είτε όχι το ίδιο είναι θα θεωρηθώ στους υπεράριθμους και θα έχω δικαίωμα να κάνω αίτηση για νέα οργανική είτε ζητήσω να παραμείνω στο σχολείο με αίτηση μου, είτε όχι.
Ελπίζω να τα κατάλαβα καλά
δεν ειναι ετσι ακριβως.Κοιτα, οντως αν γινει προτυπο θα γινετε αυτοματως ολοι οι οργανικα ανηκοντες του σχολειου σας υπεραριθμοι και θα μπορεστε να διεκδικησετε, κατα προτεραιοτητα, σχολεια συγκρινομενοι με τους υπολοιπους υπεραριθμους των αλλων σχολειων. Ομως τα σχολεια που θα μπορεσετε να διεκδικησετε ως υπεραριθμοι ειναι της ιδιας ομαδας σχολειων ή τα γειτοινικα (ομορα) δηλ ο υπεραριθμος δεν μπορει να διεκδικησει κατα προτεραιοτητα οποιοδηποτε σχολειο της περιοχης μεταθεσης πχ ενα σχολειο που βρισκεται στην αλλη ακρη της περιοχης. Ενω αν μπεις σημερα ή αυριο μεχρι της 3 στο teachers και κανεις αιτηση βελτιωσης, τοτε τον απριλη θα εχεις και μια επιπλεον εναλλακτικη λυση να διεκδικησεις επιπλεον σχολεια στη φαση των βελτιωσεων και τυχον νεων κενων που θα δημιουργηθουν απο τις καραμπολες
Ευχαριστώ πολύ
-
Ναι το κατάλαβα
Ευχαριστώ πάρα πολύ
-
Δύο νέες απορίες
Επομένως, αν δεν αρθεί η υπεραριθμία, δηλαδή δεν πάρει νέα οργανική, ο εκπαιδευτικός τίθεται εκ νέου στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, αν δεν κάνει αίτηση παραμονής στο σχολείο που είχε οργανική πριν γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό;
Κατά τη διάρκεια της 2χρονης παραμονής του σε αυτό συνεχίζει να θεωρείται υπεράριθμος και να προηγείται στις τοποθετήσεις ή πρέπει να κάνει αίτηση βελτίωσης ή οριστικής τοποθέτησης;
Ευχαριστώ πολύ
-
Δύο νέες απορίες
Επομένως, αν δεν αρθεί η υπεραριθμία, δηλαδή δεν πάρει νέα οργανική, ο εκπαιδευτικός τίθεται εκ νέου στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ
, αν δεν κάνει αίτηση παραμονής στο σχολείο που είχε οργανική πριν γίνει Πρότυπο ή Πειραματικό;
δεν τιθεται στη "διαθεση του πυσδε", αλλα θεωρειται "λειτουργικα υπεραριθμος" και προηγειται εναντι των υπολοιπων δηλ των υπο διαθεση πυσδε και των αποσπασμενων για τις τοποθετησεις σε λειτουργικα κενα του σεπτεμβρη 2024
Κατά τη διάρκεια της 2χρονης παραμονής του σε αυτό συνεχίζει να θεωρείται υπεράριθμος και να προηγείται στις τοποθετήσεις ΝΑΙ ή πρέπει να κάνει αίτηση βελτίωσης ή οριστικής τοποθέτησης
Η ΑΙΤΗΣΗ βελτιωσης ειναι ετερον εκατερον και θα πρεπει να γινεται για να εχει ο εκπκος το συνολο των εναλλακτικων λυσεων διαθεσιμο στα χερια του;
Ευχαριστώ πολύ
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Με βοήθησες πολύ. Να είσαι καλά
-
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Με βοήθησες πολύ. Να είσαι καλά
παρολα αυτα ομως στο αρχικο σου ερωτημα ο kapoioskapoykapote σου εδωσε ακριβεστερη απαντηση μιας και δεν διαβασα καλα το αρχικο σου μηνυμα δηλ οπως σου ειπε και να μην υποβαλλεις σημερα αιτηση βελτιωσης, την ανοιξη θα κριθεις υπεραριθμ@ αυτοδικαια λογω μετατροπης σε προτυπο. Η μεχρι και σημερα υποβολη αιτησης βελτιωσης ειναι ασχετη με την κριση σου ως υπεραριθμ@
-
Ευχαριστώ πολύ