Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: never_give_up στις Σεπτεμβρίου 15, 2023, 10:39:25 pm
-
Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω για τη γλώσσα Α γυμνασίου.Διαβαζω τις οδηγίες που αναφέρει για συνδιδασκαλια κάποιων ενοτήτων,πχ την 1 και τη 2 και την 6.Αυτο πρακτικά πώς γίνεται? Πώς παραδίδουμε το μαθημα?Εσείς πώς τη διδάσκετε? Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε πληροφορία,έχω πελαγωσει.
-
Κάποιοι το εφαρμόζουν, αρκετοί το αποφεύγουν. Θεωρητικά μπορεί να γίνει με δικά σου φύλλα εργασίας.
-
Η συνδιδασκαλία αφορά τη θεματική. Πχ όσο συζητάς το θέμα «σχολείο» με κείμενα του βιβλίου ή άλλα, ολοκληρώνεις γραμματική -συντακτικό ενοτήτων 1-2. Μετά μπορείς να βάλεις μαζί την 5 (θέατρο-κινηματογράφος) μαζί με την 6 (δημιουργ δραστηριότητες) ή / και την οθόνη ή τον αθλητισμό (σαν ενιαίο για δραστηριότητες -χομπι ή τέχνη αναλόγως κοκ. Αναλύεις αυτή τη θεματική με διαφορα κείμενα και στο τέλος λες ότι σαν ύλη για παραγωγή λόγου είναι οι τάδε κ τάδε θεματικές που περιλαμβάνονται στις τάδε ενότητες.
Στην πράξη, μη σκας. Το βιβλίο είναι ούτως ή άλλως ακαταλληλο, ζήτημα αν έχει 15 κείμενα όλα κι όλα που να αξίζουν. Πρέπει να βρίσκεις δικά σου. Οπότε συνεννοεισαι λίγο με άλλους για να έχετε έναν υποτίθεται κοινό προγραμματισμό. Το σχολείο ως θεματική το έχουμε όλοι. Λες λοιπόν ότι συνδιδάσκεις τις 1-2. Η 3 έχει ταξίδια και περιβάλλον και συνήθως μπαίνει στην ύλη, το ίδιο κ η διατροφή. Αυτή μπορείς να πεις ότι θα την κανεις μαζί με τον αθλητισμό, δίνεις 1-2 κείμενα που ασχολούνται με την άθληση και την υγεία κ ονομάζεις τη θεματική σου «διατροφή και υγεία». Μετά συνδυάζεις την 5-6 ως χομπι. Έτσι με 4 θεματικές εχεις καλυψει τουλάχιστον 6 ενότητες.
-
Η συνδιδασκαλία αφορά τη θεματική. Πχ όσο συζητάς το θέμα «σχολείο» με κείμενα του βιβλίου ή άλλα, ολοκληρώνεις γραμματική -συντακτικό ενοτήτων 1-2. Μετά μπορείς να βάλεις μαζί την 5 (θέατρο-κινηματογράφος) μαζί με την 6 (δημιουργ δραστηριότητες) ή / και την οθόνη ή τον αθλητισμό (σαν ενιαίο για δραστηριότητες -χομπι ή τέχνη αναλόγως κοκ. Αναλύεις αυτή τη θεματική με διαφορα κείμενα και στο τέλος λες ότι σαν ύλη για παραγωγή λόγου είναι οι τάδε κ τάδε θεματικές που περιλαμβάνονται στις τάδε ενότητες.
Στην πράξη, μη σκας. Το βιβλίο είναι ούτως ή άλλως ακαταλληλο, ζήτημα αν έχει 15 κείμενα όλα κι όλα που να αξίζουν. Πρέπει να βρίσκεις δικά σου. Οπότε συνεννοεισαι λίγο με άλλους για να έχετε έναν υποτίθεται κοινό προγραμματισμό. Το σχολείο ως θεματική το έχουμε όλοι. Λες λοιπόν ότι συνδιδάσκεις τις 1-2. Η 3 έχει ταξίδια και περιβάλλον και συνήθως μπαίνει στην ύλη, το ίδιο κ η διατροφή. Αυτή μπορείς να πεις ότι θα την κανεις μαζί με τον αθλητισμό, δίνεις 1-2 κείμενα που ασχολούνται με την άθληση και την υγεία κ ονομάζεις τη θεματική σου «διατροφή και υγεία». Μετά συνδυάζεις την 5-6 ως χομπι. Έτσι με 4 θεματικές εχεις καλυψει τουλάχιστον 6 ενότητες.
Ευχαριστώ θερμοτατα για τον χρόνο...ένα μπαχαλο!