Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: katpan στις Οκτωβρίου 10, 2023, 09:31:43 am
-
Συνάδελφοι καλημέρα!
Στο μάθημα της ειδικότητάς μου λείπουν ακόμα 8 ώρες για να καλυφθούν πλήρως όλα τα τμήματα. Επειδή δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα συνάδελφος που θα αναλάβει τις ώρες αυτές, η διεύθυνση του σχολείου μου είπε ότι πρέπει να μπαίνω εγώ σ'όλα τα τμήματα με περικοπή ωραρίου (κάνοντας σε κάποια τμήματα πχ 1 ώρα αντί για 2 που πρέπει κανονικά). Είναι νόμιμο αυτό; Είμαι υποχρεωμένη να το δεχτώ;
Ευχαριστώ πολύ
-
Αν τηρειται το ωράριό σου στο πρόγραμμα, δε βλέπω κάτι παράνομο. Το έχω κάνει και γω. Είναι φόρτος να μπαίνεις σε τόσα πολλά τμήματα αλλα και διαφορετικά αντικείμςνα αλλά θα είναι για λίγο καιρό.
-
Συνηθίζεται σαν
προσωρινή λυση, ενθαρρύνεται από πάνω, όταν περναει Οκτωβρης και 1-2 φάσεις προσλήψεων και δεν αναμένεται σύντομα να έρθει εκπαιδευτικός.
Αν το ζήτησαν, καταλαβαίνω ότι τα πράγματα δεν είναι ευοίωνα για την κάλυψη των υπολοίπων κενων γενικής παιδείας.
-
Αν τηρειται το ωράριό σου στο πρόγραμμα, δε βλέπω κάτι παράνομο. Το έχω κάνει και γω. Είναι φόρτος να μπαίνεις σε τόσα πολλά τμήματα αλλα και διαφορετικά αντικείμςνα αλλά θα είναι για λίγο καιρό.
Εγώ θα διαφωνήσω. Τη στιγμή που η σχετική νομοθεσία προβλέπει Χ ώρες για ένα μάθημα δεν μου ακούγεται κ πολύ νόμιμη η προφορική εντολή για μείωση των ωρών.
-
Πείτε ότι σε γυμνάσιο με 7 τμήματα υπάρχει μαθηματικός με 21 ώρες διδακτικό ωράριο. Με 4 ώρες ανά τμήμα καλύπτει μόνο 5 τμήματα. Αν ο διευθυντής πει μέχρι να μας στείλουν δεύτερο μαθηματικό είναι καλύτερα να κάνει κάθε τμήμα από 3 ώρες μαθηματικά, ώστε να μην μένει κανείς πίσω, ποιο είναι το κακό; Έχω δει να γίνεται και αλλού μέχρι να έρθουν όλοι οι εκπαιδευτικοί.
-
Εγώ θα διαφωνήσω. Τη στιγμή που η σχετική νομοθεσία προβλέπει Χ ώρες για ένα μάθημα δεν μου ακούγεται κ πολύ νόμιμη η προφορική εντολή για μείωση των ωρών.
Και είναι λογικό να κάνει φιλολογικά ένα ολόκληρο σχολείο και ένα μόνο τμήμα να μην έχει κάνει ούτε μια ώρα;
-
Εγώ θα διαφωνήσω. Τη στιγμή που η σχετική νομοθεσία προβλέπει Χ ώρες για ένα μάθημα δεν μου ακούγεται κ πολύ νόμιμη η προφορική εντολή για μείωση των ωρών.
Η νομοθεσία δεν προβλέπει να φτάνουμε μέσα Οκτώβρη και να λείπουν καθηγητές σε κενά που υπήρχαν από τον Αύγουστο…
Στο my school πάντως μπορείς να τροποποιήσεις τις ώρες που διδάσκεται κάθε μάθημα, υποθέτω ότι είναι προβλεψη και για αυτήν την περίπτωση.
Πασαλειμμα είναι και επιβάρυνση όποιου θα έχει πολλά τμήματα, αλλά πρακτικά μιλώντας, δεν είναι λογικό κάποια τμήματα να προχωρούν και άλλα όχι σε εξεταζόμενα μαθήματα, και γενικα δεν είναι λογικό σε ένα σχολείο τα μισά τμήματα να έχουν πλήρες ωράριο και άλλα 5ωρα.
-
Και είναι λογικό να κάνει φιλολογικά ένα ολόκληρο σχολείο και ένα μόνο τμήμα να μην έχει κάνει ούτε μια ώρα;
Δεν αναφέρομαι στο αν είναι λογικό αλλά στο αν είναι νόμιμο.
-
Η νομοθεσία δεν προβλέπει να φτάνουμε μέσα Οκτώβρη και να λείπουν καθηγητές σε κενά που υπήρχαν από τον Αύγουστο…
Οπότε το σκεπτικό πιο είναι; Αφού δεν λειτουργούν σωστά τα πράγματα έτσι κ αλλιώς ας δεχτούμε άλλο ένα στραβό?
-
Πείτε ότι σε γυμνάσιο με 7 τμήματα υπάρχει μαθηματικός με 21 ώρες διδακτικό ωράριο. Με 4 ώρες ανά τμήμα καλύπτει μόνο 5 τμήματα. Αν ο διευθυντής πει μέχρι να μας στείλουν δεύτερο μαθηματικό είναι καλύτερα να κάνει κάθε τμήμα από 3 ώρες μαθηματικά, ώστε να μην μένει κανείς πίσω, ποιο είναι το κακό; Έχω δει να γίνεται και αλλού μέχρι να έρθουν όλοι οι εκπαιδευτικοί.
Το κακό κατά τη γνώμη μου είναι ότι έτσι επαναπαύονται οι αρμόδιοι σε τέτοιες λύσεις
με αποτέλεσμα να υπάρχουν κενές ώρες που δεν καλύπτονται ποτέ( το έχω συναντήσει αρκετές φορές μάλιστα)Συνάδελφοι μενουν άνεργοι κ τα παιδιά δεν προχωρούν όπως θα έπρεπε.
-
Οπότε το σκεπτικό πιο είναι; Αφού δεν λειτουργούν σωστά τα πράγματα έτσι κ αλλιώς ας δεχτούμε άλλο ένα στραβό?
Το σκεπτικό μου είναι αυτό επιβαρύνει τον εκπαιδευτικό που θα το κάνει λιγότερο από μια υπερωρία και ομαλοποιείται τη λειτουργία του σχολείου χωρθς μα παραβιάσει τα εργασιακά δικαιώματα των διδασκόντων.
Επειδή φέτος είμαστε σ αυτή τη θέση σαν σχολείο, και τέθηκε το ζήτημα αυτό εξαρχής σαν μελλοντικό σενάριο, και κανεις δεν «τόλμησε» να το ζητήσει από μια από τις εμπλεκόμενες γιατί θα αρνιόταν, και τώρα είμαστε αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο να περιμένουμε μέχρι Δεκέμβρη για να έρθει το άτομο που περιμένουμε, και μέχρι τότε να μένουν παντελωσ αδίδακτα μαθήματα που εξετάζονται τον Ιούνιο, έχω πλήρη επίγνωση όλων των διαστάσεων του ζητήματος.
-
Είναι ευκολο να υπάρχει αλληλεγγύη όταν το προβλημα δεν είναι στην πορτα σου και δεν σε αφορά ως γονέα… Το παιδί μου δεν έχει κάνει ούτε μια ώρα φιλολογικών και είναι στο λύκειο με τράπεζα θεμάτων γιατί στο σχολείο του υπάρχουν τμήματα που καλύφθηκαν 100/100 ενώ άλλα κάνουν τρίωρα και τετραωρα
-
Ναι νόμιμο είναι- τα υπόλοιπα π διαβάζω δω μέσα είναι κουβέντα καφενείου. Άσχετα μ τις παθογένειες τ συστήματος, προφανώς κ ο δντης κ ο δντης δθμιας πρέπει κάπως να υπερασπιστουν τα δικαιωματα των παιδιών π για όποιο λόγο δεν έχουν κάνει 1ωρα μαθηματικά πχ.
-
Είναι ευκολο να υπάρχει αλληλεγγύη όταν το προβλημα δεν είναι στην πορτα σου και δεν σε αφορά ως γονέα… Το παιδί μου δεν έχει κάνει ούτε μια ώρα φιλολογικών και είναι στο λύκειο με τράπεζα θεμάτων γιατί στο σχολείο του υπάρχουν τμήματα που καλύφθηκαν 100/100 ενώ άλλα κάνουν τρίωρα και τετραωρα
Το τι με αφορα κ τι όχι δεν μπορείς να το ξέρεις. Συγνώμη κιόλας . Μόλις ακούσετε μια διαφορετική άποψη αρχίζετε τις προσωπικές επιθέσεις.
-
Ναι νόμιμο είναι- τα υπόλοιπα π διαβάζω δω μέσα είναι κουβέντα καφενείου. Άσχετα μ τις παθογένειες τ συστήματος, προφανώς κ ο δντης κ ο δντης δθμιας πρέπει κάπως να υπερασπιστουν τα δικαιωματα των παιδιών π για όποιο λόγο δεν έχουν κάνει 1ωρα μαθηματικά πχ.
Ωραία. Αφού είναι νόμιμο και μιας και εσύ κάνεις σοβαρές κουβέντες και όχι καφενείου (στις προσβολές είστε πρώτοι εδώ μέσα)μπορείς να μας παραπέμψεις σχετική έγγραφη πρόβλεψη? Προσωπικά δεν γνωρίζω να υπάρχει κάτι τέτοιο. Αν μπορείς να μας διαφωτίσεις θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο.
-
Το σκεπτικό μου είναι αυτό επιβαρύνει τον εκπαιδευτικό που θα το κάνει λιγότερο από μια υπερωρία και ομαλοποιείται τη λειτουργία του σχολείου χωρθς μα παραβιάσει τα εργασιακά δικαιώματα των διδασκόντων.
Επειδή φέτος είμαστε σ αυτή τη θέση σαν σχολείο, και τέθηκε το ζήτημα αυτό εξαρχής σαν μελλοντικό σενάριο, και κανεις δεν «τόλμησε» να το ζητήσει από μια από τις εμπλεκόμενες γιατί θα αρνιόταν, και τώρα είμαστε αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο να περιμένουμε μέχρι Δεκέμβρη για να έρθει το άτομο που περιμένουμε, και μέχρι τότε να μένουν παντελωσ αδίδακτα μαθήματα που εξετάζονται τον Ιούνιο, έχω πλήρη επίγνωση όλων των διαστάσεων του ζητήματος.
Κατανοητό απολύτως το σκεπτικό σου συναδέλφισσα. Η δική μου η ένταση βρίσκεται στο γεγονός ότι γνωρίζω περιπτώσεις που η προσωρινή αυτή περικοπή ωρών έγινε τελικά μόνιμη κ ακολουθήθηκε σαν πολιτική από διευθύνσεις εκπαίδευσης επί σειρά ετών....
-
Κατανοητό απολύτως το σκεπτικό σου συναδέλφισσα. Η δική μου η ένταση βρίσκεται στο γεγονός ότι γνωρίζω περιπτώσεις που η προσωρινή αυτή περικοπή ωρών έγινε τελικά μόνιμη κ ακολουθήθηκε σαν πολιτική από διευθύνσεις εκπαίδευσης επί σειρά ετών....
Από τη δική μου εμπειρία, αυτό το έχω δει σε "προσωρινές" υπερωρίες που έγιναν μόνιμες. Με περικοπή ωρών δεν το έχω ακουσει ξανά. Να μείνουν επίσης μαθήματα τελείως αδίδακτα, όταν δεν υπάρχει καθόλου καθηγητής στο σχολείο και το μάθημα δεν θεωρειται "επείγον" (πχ μη εξεταζόμενο στο Γυμνάσιο), επίσης το έχω ακούσει. Για μαθήματα όμως που έχουν έναν όγκο ύλης και μπαίνει και το θέμα της εξέτασης, η κατάσταση είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα, αλλά δεν βλέπω άλλη λύση από το να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο αν ας πούμε αρχές Νοεμβρίου δεν καλυφθεί κάποιο κενό με την όποια φάση γίνει τότε -αν γίνει.