Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: weissheit στις Νοεμβρίου 22, 2023, 02:30:05 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι. Μπορείτε να με παραπέμψετε σε κάποιο ΦΕΚ/οδηγίες για το πώς πρέπει να είναι το διαγώνισμα τετραμήνου στα φιλολογικά μαθήματα του λυκείου; Έχω βρει ένα ΦΕΚ για την αξιολόγηση των μαθημάτων, αλλά αφορά απ' ό,τι κατάλαβα τις προαγωγικές εξετάσεις στο τέλος. Τι ασκήσεις πρέπει να βάλω σε μια ωριαία δοκιμασία στα αρχαία και στην ιστορία της α' λυκείου και στα αρχαία προσανατολισμού στη β' λυκείου; επίσης, μπορώ στον επιτάφιο να βάλω αντί για διαγώνισμα, εργασία τετραμήνου;
-
Όπως στις προαγωγικές - απολυτήριες είναι η δομή, με ανάλογη προσαρμογή στον χρόνο (του 40λεπτου). Ναι, μπορείς να αναθέσεις εργασία. Επίσης, "γραπτή ωριαία δοκιμασία" μπορεί να είναι, πέραν της επαναληπτικής - προειδοποιημένης, και απροειδοποίητη στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
-
Ευχαριστώ! Απλώς μου φαίνεται πολύ φορτωμένο σε διαγώνισμα αρχαίων της α' λυκείου π.χ. να μπει: πρωτότυπο, μεταφρασμένο, ερμηνευτικές, λεξιλογικές-συντακτικό-γραμματική και ερωτήσεις εισαγωγής σε 40 λεπτά. Πώς θα προλάβουν οι μαθητές; Δεν μπορεί, ας πούμε, η εισαγωγή να μπει μόνη της ως τεστ;
-
-
Η ίδια προσαρμογή των 40 λεπτών πρέπει να γίνει και στα αρχαία προσανατολισμού στη β' λυκείου που οι μαθητές έχουν να δουλέψουν και αδίδακτο κείμενο;
-
Η ίδια προσαρμογή των 40 λεπτών πρέπει να γίνει και στα αρχαία προσανατολισμού στη β' λυκείου που οι μαθητές έχουν να δουλέψουν και αδίδακτο κείμενο;
Λογικά, θα έχεις δίωρο συνεχόμενο στο ωρολόγιο και θα τους το βάλεις εκεί (πάλι προσαρμοσμένο στον χρόνο). Αν δεν έχει προβλεφθεί κάτι τέτοιο, πάρε μία ώρα από άλλον/η συνάδελφο/ισσα.