Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: ahgioma στις Μαΐου 31, 2024, 10:55:47 pm
-
Καλησπέρα,
πηρα οργανικη φετος σε ενα σχολειο μονο με 12 ωρες κενο.Την Ιστορια την εχει αναλαβει η καθηγητρια των Αγγλικων ως β αναθεση.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
-
Την παίρνεις εσύ για να συμπληρώσεις ωράριο, εκτός αν θες να πας να συμπληρώσεις σε άλλο σχολείο. Αν την είχατε και οι δύο σε α ανάθεση ή β ανάθεση, τις παίρνει η παλαιότερη οργανική.
-
Καλησπέρα,
πηρα οργανικη φετος σε ενα σχολειο μονο με 12 ωρες κενο.Την Ιστορια την εχει αναλαβει η καθηγητρια των Αγγλικων ως β αναθεση.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
Αν είστε Φιλόλογος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι την παίρνετε εσείς Αν είστε άλλου κλάδου που δικαιούται να πάρει ιστορία ως β΄ ανάθεση (ακόμη κι αν έχετε δεύτερο πτυχίο τμήματος ιστορίας) θα πάρει το μάθημα ως β΄ ανάθεση αυτός που έχει τοποθετηθεί πιο πριν στην σχολική μονάδα. Ακόμη κι αν δεν θέλετε να πάρετε την ιστορία αλλά να συμπληρώσετε σε άλλο σχολείο (ή αν σας "πιέσουν' να μην την πάρετε προκειμένου να μείνει η ξενόγλωσση στο σχολείο_, έχετε δικαίωμα να αρνηθείτε, εκείνη πρέπει να συμπληρώσει αλλού...
-
Σας ευχαριστώ πολυ για την αμεση απάντηση
Φιλολογος ειμαι.
-
Πάντως σε σχεση με τη δυνατοτητα που εχει ενας καθηγητης να συμπληρωσει το ωραριο του σε αλλο σχολειο, εαν τυχον δεν επιθυμει να το συμπληρωσει στο σχολειο του, πολλοι συναδελφοι θεωρουν οτι επαφιεται απλα στη θέληση τους καθως και στη θεληση του διευθυντη να το προτεινει προς το Υ.Σ. Ομως δεν ειναι ορθη αυτη η αποψη. Συγκεκριμενα, για να συμβει αυτο θα πρεπει, στο παραδειγμα του φιλολογου, να υπαρχει πλεονασμα ωρων ωστε να εχει δικαιωμα να κανει αιτηση συμπληρωσης σε αλλο σχολειο ως υπεραριθμος. Εαν με τις ωρες ιστοριας και οι οποιες θα καταγραφουν από το ΥΣ στο πε02 υποχρεωτικα*, κλεινει ωραριο στο σχολειο του, τοτε η οποια αιτησή του δε θα εξεταστει απο το συμβουλιο καθως προηγουνται οι αιτησεις των πλεοναζόντων εκπκων των αλλων σχολειων.
*ως προς το ζητημα του ποια ειδικοτητα θα αναλαβει ποια μαθηματα σε ενα σχολειο, επισης θα πω οτι δεν αποφασιζεται μεταξυ των εκπκων και του διευθυντη , αλλα ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του πυσδε. Κι εννοω το εξης:
οταν θα καταρτισει το ΥΣ τον κεντρικο πινακα λειτουργικων κενων πλεονασματων (αυγουστο ή πρωτες μερες σεπτεμβρη), στο παραδειγμα των φιλολογων μπορει πχ να θελει ο φιλολογος να αφησει την ιστορια και να αναλαβει πχ ΚΠΑ με β αναθεση. Και να το πει στον διευθυντη και ο διευθυντης να συμφωνησει. Ομως το πυσδε, οταν θα αναρτησει τον πινακα έιτουργικων κενων, θα υπολογισει στο πε02 τις ωρες ιστοριας και θα καταγραψει ελλειμμα για τις ωρες ΚΠΑ, αφου αυτες ειναι Α αναθεση του πε78 και τις οποιες δικαιουται να αιτηθει να τις παρει ο πε78 ενος αλλου σχολειου με μερικη διαθεση.
Οταν ομως σε ενεα γυμνασιο πχ με 9 τμημτα υπαρχουν 2 πε04 για 39 ωρες, η καλυψη των ωρων ειναι ουσιαστικα ζητημα που αφορα στις επιλογες των 2 εκπκων και δεν προκειται να εμπλακει στην περιπτωση αυτη το ΥΣ και το οποιο απλα θα αναμενει την εισηγηση του διευθυντη για το πως μοιραστηκαν τα μαθηματα. Ομοιως δεν εμπλεκεται στον διαμοιρασμο κοινων αναθεσεων μεταξυ ειδικοτητων του ΕΠΑΛ.
Προφανως βεβαια το πυσδε κατα τις προαναφερομενες διαδικασιες θα λαβει υποψη του την 85980/δ2 που αναφερεται στο ποιος προηγειται στην καλυψη των ωρων (ο αρχαιοτερος στο σχολειο)
-
Το θέμα που ανήκει σε γκρίζες ζώνες δεν είναι κάποιο από όσα αναφέρθηκαν. Φυσικά αυτός που έχει ένα μάθημα α ανάθεση θα πάρει τις που ώρες του αναλογούν θέλοντας και μη . Το θέμα επίναι άλλο
π.χ
-
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων όπως αναφερεται στο πδ 50/96.
Υποθετουμε ότι σε ένα σχολειο υπαρχουν δυο πε04 εκ των οποιων ο ενας συμπληρωνει με ωρες Α αναθεσης και ο τελευταιος τοποθετηθεις πε04 (Χ) για να συμπληρωσει το ωραριο του θα χρειαστει να παρει καποιες ωρες Α και λιγες ωρες
-
ΠΡΟΤΑΣΗ: Μήπως όλα αυτά που δεν υπάρχουν σε ΦΕΚ και αφήνονται στην κρίση των ΠΥΣΔΕ / ΠΥΣΠΕ να τα συμπεριλάβουν σε ένα ΦΕΚ για να λειτουργούν όλα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια με τον ίδιο ακριβώς διαφανή τρόπο; Αυτοί που διαβάζουν το pde και είναι δίπλα στον Υπουργό μας, ας του μεταφέρουν ότι (πέρα από την ψηφιακή αναβάθμιση) πρέπει να οργανωθεί κάπως η διάσπαρτη σε πολλά ΦΕΚ και εγκυκλίους εκπαιδευτική νομοθεσία.