Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: fanh05 στις Ιουνίου 11, 2024, 05:48:53 pm
-
Οι εκπαιδευτικοί πάμε στο σχολείο σε αυτά που οι δήμοι αποφάσισαν κλειστά σχολεία και διακοπή μαθημάτων;
-
Λογικά δεν πηγαίνουν ούτε μαθητές, ούτε εκπαιδευτικοί, Σας ζήτησε ο διευθυντής να πάτε; Προσπαθώ να καταλάβω το κίνητρο της ερώτησης!
-
Ο διευθυντής μας δεν απαντά και δεν είναι ξερουμε τι πρέπει να κάνουμε, για να προγραμματίσουμε και για τα δικα μας παιδια για αύριο. Ίσως σε άλλα σχολεία είναι πιο ξεκαθαρο το πως πρέπει να κινηθούμε.
-
Θεωρώ ότι θα σας πει να μην πάτε εφόσον το σχολείο δεν λειτουργεί. Αφού και τα παιδιά σας δεν θα πάνε στο σχολείο τους, θα μείνετε στο σπίτι με τα δικά σας παιδιά. Αργότερα μέχρι το βράδυ πιστεύω ότι θα σας ενημερώσει και ο διευθυντής σας!
-
Εγώ απορώ αν θα υπάρξει έστω και ΕΝΑΣ μαθητής δημοτικού, ο οποίος να συνδεθεί σήμερα (και αύριο) για... τηλεκπαίδευση, ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ πριν από την τυπική λήξη του σχολικού έτους για τα παιδιά.
Γελάνε και οι διαδραστικοί πίνακες...
-
Οι εκπαιδευτικοί πάμε στο σχολείο σε αυτά που οι δήμοι αποφάσισαν κλειστά σχολεία και διακοπή μαθημάτων;
Όχι, δεν προσερχονται ούτε μαθητές ούτε εκπαιδευτικοι. Είναι ειδική συνθήκη που συνιστά την παραμονή σε εσωτερικούς χώρους και αποφυγή μετακινήσεων.
-
Η δική μας διευθύντρια θέλει να πάμε αύριο γιατί υπάρχουν δουλειές να γίνουν.
-
Στις περιοχές με κλειστά σχολεία κανονικά ισχύουν ειδικές συνθήκες εργασίας και ενθάρρυνση εξ αποστάσεως σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες. Μ αυτή τη λογική θα έπρεπε οι διευθυντές να ζητάνε πράγματα μα κάποια διακριτικότητα.
Ως απλός πολίτης πάντως, δεν κατανοώ τι εξυπηρετούν τα κλειστά σχολεία. Τα παιδιά θα ζεσταθούν λιγότερο στο σπίτι τους; Πάλι ζέστη θα έχει. Τ διαφορα θα κάνει;
-
Τα παιδία του δημοτικού βγαίνουν έξω στο διάλλειμα και τρέχουν πέρα δώθε μέσα στο ήλιο. Πολλά από αυτά μπορεί ν απάρουν από το κυλικείο σνακ ή άλλα τέτοια τα οποία πουλάνε παράνομα. μερικά από αυτά που έχουν και παραπάνω κιλά μπορεί α μην πίνουν πολύ νερό. Επίσης μέσα στις τάξεις και ανάλογα το σημείο της αίθουσας μπορεί να κάνει υπερβολική ζέστη. Π.χ σε δημοτικά των αθηνων με λευόμενες αίθουσες κα ιχαλασμένα κλιματιστικά. Όλα τα παραανω σε κανονική ημέρα δεν αποτελούν πρόβλημα. Σε μέρα κάθυσωνα όμως αποτελούν. Φυσικά το κράτος πρέπει να θεσμοθετήσει αυτόματα με τυο κλείσιμο των σχολείων ειδικη άδεια στους γονείς. Δηλαδή μία διαδικασία που θα γίνεται αυτόματα και χωρίς καθυστέρηση για φεκ και τέτοια. Αλλά το 41% έχει πάει να αγοράει χωράφια....
-
Δεν είναι το θέμα η άδεια των γονέων. Τα σχολεία δεν είναι χώρος φύλαξης και σε λίγες μέρες οι γονείς ούτως ή άλλως θα βρουν άλλη λύση. Φυσικά είναι πρόβλημα αν ξαφνικά βρεθείς να πρέπει να λείψεις από τη δουλειά ξαφνικά αλλά το σχολείο δεν μπορεί να ανοιγοκλείνει με αυτό το κριτήριο. Με προβληματίζει αυτή η λογική του κράτους, πρώτον ότι τον λιγο πιο έντονο για τα δεδομένα της εποχης καιρό τον έχουμε αναγάγει σε φυσική καταστροφή και δευτερον ότι δια πασαν νοσον, έχουμε λύση να κλείνουμε τα πάντα.
-
Δεν είναι το θέμα η άδεια των γονέων. Τα σχολεία δεν είναι χώρος φύλαξης και σε λίγες μέρες οι γονείς ούτως ή άλλως θα βρουν άλλη λύση. Φυσικά είναι πρόβλημα αν ξαφνικά βρεθείς να πρέπει να λείψεις από τη δουλειά ξαφνικά αλλά το σχολείο δεν μπορεί να ανοιγοκλείνει με αυτό το κριτήριο. Με προβληματίζει αυτή η λογική του κράτους, πρώτον ότι τον λιγο πιο έντονο για τα δεδομένα της εποχης καιρό τον έχουμε αναγάγει σε φυσική καταστροφή και δευτερον ότι δια πασαν νοσον, έχουμε λύση να κλείνουμε τα πάντα.
Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Το δικό σου το παιδί, θα το άφηνες να πάει στο σχολείο σε μια αίθουσα χωρίς κλιματισμό, χωρίς ανεμιστήρες, σε λυόμενο, χωρίς σκιά πουθενά; Δεν θέλω απάντηση. Σκέψου το μόνο.
Πάντως παρόμοιο με αυτό που λες είναι και η λογική κάποιον γονέων να φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο άρρωστα, εάν δεν έχουνε κάτι κολλητικό. Γιατί να είναι στο σπίτι και να μην είναι στο σχολείο; Αυτή είναι η (παράλογη) λογική τους
-
Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Το δικό σου το παιδί, θα το άφηνες να πάει στο σχολείο σε μια αίθουσα χωρίς κλιματισμό, χωρίς ανεμιστήρες, σε λυόμενο, χωρίς σκιά πουθενά; Δεν θέλω απάντηση. Σκέψου το μόνο.
Πάντως παρόμοιο με αυτό που λες είναι και η λογική κάποιον γονέων να φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο άρρωστα, εάν δεν έχουνε κάτι κολλητικό. Γιατί να είναι στο σπίτι και να μην είναι στο σχολείο; Αυτή είναι η (παράλογη) λογική τους
Με δεδομένο ότι εγω ούτε σπίτι μου έχω κλιματιστικό, αν μέναμε σπίτι πάλι θα ζεσταινόμασταν. Αλλά επειδή δεν μπορώ να πάρω άδεια σε περίοδο εξετάσεων, αν έκλεινε το σχολείο του, το παιδί μου θα το είχα μαζί μου στο δικό μου σχολείο, δηλαδή σε ίδιες συνθήκες αλλά χωρίς δραστηριότητα κατάλληλη για την ηλικία του. Όπως φαντάζομαι έκαναν πολλοί γονείς σήμερα. Επομένως, δεν βλέπω διαφορά.
Καμία σχέση με το να στέλνεις το παιδί άρρωστο στο σχολείο. Αυτό είναι κοινωνικός στ@ρχιδισμός.
-
Θα ήταν όμως υπό την επίβλεψη ευθύνη σου. Στο δημοτικό το να έχουμε παιδιά σε συνθήκες πέρα από τον έλεγχο μας δεν είναι ευθύνη που μας αναλογεί. Λιποθυμουν και αρρωσταινουν πριν από τον καύσωνα
-
Στην Ελλάδα ζούμε ρε παιδιά, δεν είμαστε Σουηδία που θα πεθάνουν από τη ζέστη επειδή είχε 30 βαθμούς.
Και μην αρχίσουμε για κλιματικές αλλαγές και τετοια γιατί είναι Ιούνιος, είμαστε στην Ελλάδα και έχουμε ζήσει ζεστες και καύσωνες όλοι μας και ως μαθητες και ως φοιτητές και ως εργαζόμενοι. Σε εποχές που οι υποδομές ήταν ακόμα πιο άθλιες (στη συγκοινωνία, στους χώρους εργασίας κλπ) και δεν σκεφτόταν κανείς ότι πρέπει να κλειστεί σπίτι του. Το πολύ πολύ να έκλεινε το δημόσιο στην Αθήνα μετά τις 12 κι αυτό για εξοικονόμηση ενέργειας όπως έλεγαν. Όχι βουρ όλοι σπίτι, κλιματισμό και τηλεργασια να τινάξουμε το δίκτυο στον αέρα.
-
Θα αρχίσουμε για κλιματικές αλλαγές, διότι όσο δεν υπάρχει κοινή πολιτική όλων των κρατών για τη μείωση των ρύπων και των επιβλαβών ανθρωπογενών δραστηριοτήτων για το κλίμα, τόσο η θερμοκρασία θα ανεβαίνει με ανεξέλεγκτες επιπτώσεις.
-
Θα αρχίσουμε για κλιματικές αλλαγές, διότι όσο δεν υπάρχει κοινή πολιτική όλων των κρατών για τη μείωση των ρύπων και των επιβλαβών ανθρωπογενών δραστηριοτήτων για το κλίμα, τόσο η θερμοκρασία θα ανεβαίνει με ανεξέλεγκτες επιπτώσεις.
-
Στην Ελλάδα ζούμε ρε παιδιά, δεν είμαστε Σουηδία που θα πεθάνουν από τη ζέστη επειδή είχε 30 βαθμούς.
Και μην αρχίσουμε για κλιματικές αλλαγές και τετοια γιατί είναι Ιούνιος, είμαστε στην Ελλάδα και έχουμε ζήσει ζεστες και καύσωνες όλοι μας και ως μαθητες και ως φοιτητές και ως εργαζόμενοι. Σε εποχές που οι υποδομές ήταν ακόμα πιο άθλιες (στη συγκοινωνία, στους χώρους εργασίας κλπ) και δεν σκεφτόταν κανείς ότι πρέπει να κλειστεί σπίτι του. Το πολύ πολύ να έκλεινε το δημόσιο στην Αθήνα μετά τις 12 κι αυτό για εξοικονόμηση ενέργειας όπως έλεγαν. Όχι βουρ όλοι σπίτι, κλιματισμό και τηλεργασια να τινάξουμε το δίκτυο στον αέρα.
Παντως σημερα στο πανεπιστημιο με κλιματιστικο να καιει απο τις 8 και μπηκαμε στις 10 στους 20 βαθμους, εγω σε καποια φαση χρειαστηκε να παω στην τουαλετα να καταβρεχθω γιατι δεν αισθανομουν καλα.
Ξερω 3 φοιτητριες, καλες, οι οποιες δεν ηρθαν να δωσουν γιατι δεν μπορούσαν τη ζεστη……
Δεν ειναι οπως ηταν!
-
Παντως σημερα στο πανεπιστημιο με κλιματιστικο να καιει απο τις 8 και μπηκαμε στις 10 στους 20 βαθμους, εγω σε καποια φαση χρειαστηκε να παω στην τουαλετα να καταβρεχθω γιατι δεν αισθανομουν καλα.
Ξερω 3 φοιτητριες, καλες, οι οποιες δεν ηρθαν να δωσουν γιατι δεν μπορούσαν τη ζεστη……
Δεν ειναι οπως ηταν!
Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.
-
Είμαστε αντιμέτωποι με μια τρομακτική κλιματική αλλαγή που εξελίσσεται ραγδαία. Εγώ αυτό ξέρω. Οι ανεμιστήρες είναι μια κοροϊδία όταν έχει άπνοια, όπως σήμερα στην Αθήνα. Κατά τ' άλλα, οι διαδραστικοί μας μάραναν....
-
Είμαστε αντιμέτωποι με μια τρομακτική κλιματική αλλαγή που εξελίσσεται ραγδαία. Εγώ αυτό ξέρω. Οι ανεμιστήρες είναι μια κοροϊδία όταν έχει άπνοια, όπως σήμερα στην Αθήνα. Κατά τ' άλλα, οι διαδραστικοί μας μάραναν....
Οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες καλοκαίρι στην Ελλάδα για ένα τριήμερο, δεν μου ακούγονται ακριβώς δείγμα κλιματικής αλλαγής, ας μας πει ένας ειδικός τη γνώμη του καλύτερα. Η κλιματική αλλαγή είναι ένα πολύ ωραίο αλλοθι για να μην κάνει τίποτα η κυβέρνηση για τις ανύπαρκτες υποδομές. Κλιματική αλλαγή οι πλημμυρισμένο ο δρόμοι, κλιματική αλλαγή οι πυρκαγιές, κλιματική αλλαγή να κλείνεσαι από χιόνι στην Αττική οδό μέρα μεσημέρι επειδή συνήθως χιονίζει βράδυ, τώρα είναι κλιματική αλλαγή και ο τυπικός καλοκαιρινός καύσωνας για να τρομοκρατήσουμε τον κόσμο να κλειστεί σπίτι και να ξεχασει λίγο και την ακρίβεια, που θα τη θυμηθεί όταν του έρθει το ρεύμα, αλλά θα την έχει ξεχασει μέχρι τις επόμενες κάλπες.
-
Έσπερος, η αλήθεια είναι ότι έχουν πεθάνει πολλοί από ζέστη. Και τέτοιες θερμοκρασίες Ιούνιο έχουμε να δούμε από το 2007. Μετά κάηκε όλη η Ελλάδα.
-
Οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες καλοκαίρι στην Ελλάδα για ένα τριήμερο, δεν μου ακούγονται ακριβώς δείγμα κλιματικής αλλαγής, ας μας πει ένας ειδικός τη γνώμη του καλύτερα. Η κλιματική αλλαγή είναι ένα πολύ ωραίο αλλοθι για να μην κάνει τίποτα η κυβέρνηση για τις ανύπαρκτες υποδομές. Κλιματική αλλαγή οι πλημμυρισμένο ο δρόμοι, κλιματική αλλαγή οι πυρκαγιές, κλιματική αλλαγή να κλείνεσαι από χιόνι στην Αττική οδό μέρα μεσημέρι επειδή συνήθως χιονίζει βράδυ, τώρα είναι κλιματική αλλαγή και ο τυπικός καλοκαιρινός καύσωνας για να τρομοκρατήσουμε τον κόσμο να κλειστεί σπίτι και να ξεχασει λίγο και την ακρίβεια, που θα τη θυμηθεί όταν του έρθει το ρεύμα, αλλά θα την έχει ξεχασει μέχρι τις επόμενες κάλπες.
Το γεγονός η κλιματική αλλαγή χρησιμοποιείται ως άλλοθι για πολιτικούς λόγους, δεν σημαίνει ότι είναι ανύπαρκτη.
Για το σύνδεση της αύξησης της θερμοκρασίας με την κλιματική αλλαγή, υπάρχει πολλή πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία. Αν μπεις στο scholar, θα δεις πολλά άρθρα. Ενδεικτικά παραθέτω την παρακάτω εργασία, η οποία έχει πολύ γερή βιβλιογραφία:
Σύγχρονες εκτιμήσεις για την κλιματική αλλαγή στην περιοχή της Ευρώπης και της Μεσογείου: Παρόν–Μέλλον, στρατηγικές και Λήψη Μέτρων= Updated …(Καρανάσιου, 2023)
http://geolib.geo.auth.gr/digeo/index.php/grelit/article/view/12912
Εκτιμώ ό,τι έστω και για λίγες ημέρες, η κατάσταση είναι αρκετά σοβαρή και πρέπει να ληφθούν κλιμακωτά, κάποια μέτρα και όχι μόνο στα σχολεία.
-
Το γεγονός η κλιματική αλλαγή χρησιμοποιείται ως άλλοθι για πολιτικούς λόγους, δεν σημαίνει ότι είναι ανύπαρκτη.
Για το σύνδεση της αύξησης της θερμοκρασίας με την κλιματική αλλαγή, υπάρχει πολλή πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία. Αν μπεις στο scholar, θα δεις πολλά άρθρα. Ενδεικτικά παραθέτω την παρακάτω εργασία, η οποία έχει πολύ γερή βιβλιογραφία:
Σύγχρονες εκτιμήσεις για την κλιματική αλλαγή στην περιοχή της Ευρώπης και της Μεσογείου: Παρόν–Μέλλον, στρατηγικές και Λήψη Μέτρων= Updated …(Καρανάσιου, 2023)
http://geolib.geo.auth.gr/digeo/index.php/grelit/article/view/12912
Εκτιμώ ό,τι έστω και για λίγες ημέρες, η κατάσταση είναι αρκετά σοβαρή και πρέπει να ληφθούν κλιμακωτά, κάποια μέτρα και όχι μόνο στα σχολεία.
Λεγε ο,τι θες και εσυ και εγω και οποιος αλλος….
Το πρισμα εχει βγει…… ειναι ενα αλλοθι! Οι 40 βαθμοι ειναι ΟΚ τετοια εποχη και ειμαστε ολοι καλομαθημενοι!
Συγνωμη, αλλα δεν μπορω!
-
Δεν συνεννοούμαστε. Η κλιματική κρίση είναι ένα θέμα. Το να κλείνουν σχολεία σε ένα μεσογειακό κράτος επειδή το καλοκαίρι έκανε 40 βαθμούς, είναι δείγμα ότι είμαστε τρίτος κόσμος και ότι η κυβέρνηση σεν σκοπεύει να αναλάβει καμία ευθύνη παρα μόνο να κλείνει τον κόσμο στα σπίτια. Γιατί θα πάθουν κάτι από τη ζέστη τα πιτσιρίκια που οι γονείς τους τα πάνε στη θάλασσα στις 3 το μεσημέρι. Και οι δάσκαλοι πανηγυρίζουν αντί να είναι έξαλλοι με την ανατροπή όσων είχαν κανονίσει για τις τελευταίες μέρες που δεν θα αναπληρωθούν. Δεν μας φτάνει η κατάντια να χάνονται μέρες μαθήματος για τις εκλογές, από αρχές Ιουνίου έχουν κατεβάσει ρολά τα παιδιά, να κλείσουμε κιόλας νωρίς, ούτε ένα γεια να μην πουν μεταξύ τους και με τους δασκάλους τους. Και μετά απορούμε γιατί μας μουντζώνει ο κόσμος. Ζεσταινόμαστε και δεν θελουμε να πάμε διυλεια.
-
κάνε εσύ σωστά την δουλειά σου κάθε μέρα όλο το ακαδημαϊκό έτος και άσε την γκρίνια για το χάσιμο 2-3 ημερών..έλεος δλδ...
-
Το αν θα πάμε για δουλειά είναι σχετικό. Υποθέτω ότι δεν θα είμαστε οι μόνοι που θα πάμε αύριο γιατί έχουμε πράγματα να κάνουμε πριν την Παρασκευή που πρέπει να δοθούν βαθμοί, να γίνει μια γιορτή κλπ. Αλλά την ευθύνη των μικρών με θερμοπληξια δεν την θέλω γιατί δεν μου αναλογεί.
-
Το αν θα πάμε για δουλειά είναι σχετικό. Υποθέτω ότι δεν θα είμαστε οι μόνοι που θα πάμε αύριο γιατί έχουμε πράγματα να κάνουμε πριν την Παρασκευή που πρέπει να δοθούν βαθμοί, να γίνει μια γιορτή κλπ. Αλλά την ευθύνη των μικρών με θερμοπληξια δεν την θέλω γιατί δεν μου αναλογεί.
Αυτο!
Οι γινεις ας κανουν οτι θελουν με τα 1-2-3-5 καμαρια τους. Ας τα αφηνουν και ολη μερα στον ηλιο να τρεχουν. Εγω δεν θελω τα 25 να τα αφηνω σε μια αιθουσα με 35 βαθμους που τη χτυπα ο ηλιος αλυπητα
-
Μου είναι αδιάφορο αν ο γονιός θέλει τα πάει στην παραλία το μεσημέρι στους 45 βαθμούς. Τα σχολεία στην περιοχή μου καλώς έκλεισαν. Ούτε μάθημα με αυτές τις συνθήκες και χωρίς κλιματισμό μπορούσε να γίνει, ούτε να κάνουν διάλειμμα χωρίς να τα χτυπάει ο ήλιος ( στο δικό μας το σχολειο δεν υπάρχει σκια ούτε για δείγμα).
-
Το αν θα πάμε για δουλειά είναι σχετικό. Υποθέτω ότι δεν θα είμαστε οι μόνοι που θα πάμε αύριο γιατί έχουμε πράγματα να κάνουμε πριν την Παρασκευή που πρέπει να δοθούν βαθμοί, να γίνει μια γιορτή κλπ. Αλλά την ευθύνη των μικρών με θερμοπληξια δεν την θέλω γιατί δεν μου αναλογεί.
Το θέμα πάντως δεν άνοιξε γιατί κάποιος εκπαιδευτικός αγανάκτησε που του ανατράπηκε ο προγραμματισμός. Η ερώτηση ήταν αν πρέπει οι εκπαιδευτικοί να είναι στα σχολεία με τη ζέστη. Λες και είμαστε μια ειδική κατηγορία εργαζομενων που διατρέχει ιδιαίτερο κίνδυνο από τη ζέστη σε σχέση με τους κοινούς θνητούς.
-
Επαναλαμβάνω ότι δεν έχει να κάνει με τους εργαζόμενους αλλά με τους μαθητές. Ποτέ δεν ήμασταν εμείς το θέμα
-
Ακριβώς. Είναι δύσκολο για όλους μας, αλλά εγώ σκέφτομαι περισσότερο και τους μικρότερους μαθητές, που βρίσκονται στοιβαγμένοι σε σχολεία-θερμοκήπια.
Σήμερα έμαθα ότι με απόφαση του τοπικού Δήμου έκλεισαν για σήμερα και αύριο όλα τα δημοτικά, τα νηπιαγωγεία και η ΔΥΕΠ στην περιοχή μας, για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
-
κάνε εσύ σωστά την δουλειά σου κάθε μέρα όλο το ακαδημαϊκό έτος και άσε την γκρίνια για το χάσιμο 2-3 ημερών..έλεος δλδ...
Είδαμε τι φοβερή δουλειά κάνουν οι δάσκαλοι που έρχονται παιδιά στο Γυμνάσιο και δεν ξέρουν πόσο κάνει το τρεις εννιά. Αντί λοιπόν να ασχοληθείτε να δώσετε γερές βάσεις στα παιδιά για τις επόμενες τάξεις, το μυαλό σας είναι πώς θα κλείσει το σχολείο άμα έχει 30,1C αντί για 30C, πώς θα κλείσει το σχολείο επειδή έριξε μια πούδρα χιόνι, πως τα παιδιά θα ζαλιστούν με το webex και άλλα παρόμοια. Φυσικά βάζετε μπροστά το δήθεν συμφέρον των παιδιών ή καλύτερα το δικό σας για να φραπεδιάσετε την ώρα του καύσωνα (εκεί δεν παθαίνετε θερμοπληξία, η θερμοπληξία εμφανίζεται αποκλειστικά την ώρα της εργασίας).
-
Την Τρίτη που είχα στο πρόγραμμα ολοήμερο μέχρι τις 15:00 έφυγα με ήπια συμπτώματα θερμοπληξίας, που είμαι ενήλικη, που έπινα νερό, που δεν βγήκαμε σε κανένα διάλειμμα έξω, που εργάζομαι σε σχολείο με θερμομόνωση και ήμουν και σε μια από τις δροσερές τάξεις. Στις πιο ζεστές αίθουσες φεύγαν παιδιά από τις 11-12 το πρωί με πονοκέφαλο, ζαλάδα, άνοιγε η μύτη τους από τη ζέστη.
Ευτυχώς δεν μίλησαν για webex γιατί θα ήταν κοροϊδία. Η διεύθυνση του σχολείου δεν απαίτησε από κανέναν μας να έρθει, γνωρίζαμε όμως ότι το σχολείο θα ήταν ανοικτό για όποιον ήθελε.
Προσωπικά είχα πολλές υποχρεώσεις να ολοκληρώσω πριν την Παρασκευή και να μαζέψω την τάξη και το υλικό των παιδιών, έτσι πήγα και τις δύο μέρες. Εχθές μέχρι και τις 11:30 άντεχες στην τάξη. Σήμερα με το ζόρι μέχρι τις 10 το πρωί.
-
Το θέμα πάντως δεν άνοιξε γιατί κάποιος εκπαιδευτικός αγανάκτησε που του ανατράπηκε ο προγραμματισμός. Η ερώτηση ήταν αν πρέπει οι εκπαιδευτικοί να είναι στα σχολεία με τη ζέστη. Λες και είμαστε μια ειδική κατηγορία εργαζομενων που διατρέχει ιδιαίτερο κίνδυνο από τη ζέστη σε σχέση με τους κοινούς θνητούς.
Αν δεν κάνω λάθος, δόθηκε εντολή/σύσταση για τηλεργασια κ σε άλλους κλάδους εργαζομένων. Κ μπορεί σε κάποιες περιοχές της επαρχίας να είναι ανεκτή η ζέστη, στα μεγάλα αστικά κέντρα ή σε περιοχές όπως το Αγρίνιο ή η Λάρισα που τα 40αρια ειναι για πλάκα, ναι χρειάζεται η τηλεργασια.
Τώρα, προφανώς το ιδανικό θα ήταν τα κτίρια να είχαν θερμομόνωση, σωστή κατασκευή, εξοπλισμό με ανεμιστήρες κ κλιματισμό, αλλά εδώ μιλάμε για λυόμενα, με αυλές τσιμεντένιες χωρίς δέντρα. Ε, δε θα πάθουν κ τίποτα να μη γίνει μάθημα τις τελευταίες μέρες ή να μην πάνε οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας στο σχολείο για τις δουλειές των τελευταίων ημερών. Μεταξύ μας, οι δουλειές δεν είναι πια κ τόσες πολλές που θα πάνε πίσω.
Απεναντίας, η θερμοπληξία είναι κάτι πολύ σοβαρό και μπορεί να σε στείλει κ νοσοκομείο.
-
Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.
Ασχολίαστο!
-
Ε, δε θα πάθουν κ τίποτα να μη γίνει μάθημα τις τελευταίες μέρες ή να μην πάνε οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας στο σχολείο για τις δουλειές των τελευταίων ημερών. Μεταξύ μας, οι δουλειές δεν είναι πια κ τόσες πολλές που θα πάνε πίσω.
Η δευτεροβάθμια έχει εξετάσεις ακόμα, τα σχολεία λειτουργούν και με παιδιά που γράφουν εξετάσεις. Και τα γυμνάσια - λύκεια δεν είναι απαραίτητα σε καλύτερα κτίρια από τα δημοτικά τουλάχιστον (τα νηπιαγωγεία γνωρίζω ότι είναι άθλια). Οπότε τα μισά παιδιά της χώρας, ήταν κανονικά στο σχολείο τους, δεν είχαν δικαίωμα να λείψουν γιατί δεν λείπεις έτσι απλά από τις εξετάσεις, κλπ κλπ. Να μην σχολιάσουμε για τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και έχουν την πίεσή τους. Και απ' όσο γνωρίζω, δεν έπαθε θερμοπληξία ούτε μαθητής, ούτε εκπαιδευτικός.
-
Η δευτεροβάθμια έχει εξετάσεις ακόμα, τα σχολεία λειτουργούν και με παιδιά που γράφουν εξετάσεις. Και τα γυμνάσια - λύκεια δεν είναι απαραίτητα σε καλύτερα κτίρια από τα δημοτικά τουλάχιστον (τα νηπιαγωγεία γνωρίζω ότι είναι άθλια). Οπότε τα μισά παιδιά της χώρας, ήταν κανονικά στο σχολείο τους, δεν είχαν δικαίωμα να λείψουν γιατί δεν λείπεις έτσι απλά από τις εξετάσεις, κλπ κλπ. Να μην σχολιάσουμε για τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες και έχουν την πίεσή τους. Και απ' όσο γνωρίζω, δεν έπαθε θερμοπληξία ούτε μαθητής, ούτε εκπαιδευτικός.
Ναι γιατι οι γονεις πηγαν ανεμιστηρες στα σχολεια!!!!!!
Παραβλεπουμε αυτα τα ρεζιλικια!
Επισης οι πανελλαδικες τελειωνουν μεχρι τις 11….. τα ολοημερα λειτουργουν μεχρις τις 4!
-
Οι πανελλήνιες τελειώνουν 12 γιατί είναι τρίωρες, μπορεί και αργότερα αν αργήσουν τα θέματα, η εκτύπωσή τους κτλ. Αν αντί λοιπόν να βρίσκεστε στο σπίτι σας λόγω καύσωνα και να γράφετε δημοσιεύσεις για το κακό κράτος που σας αναγκάζει να πάτε στη δουλειά όταν έξω έχει ζέστη, ήσασταν επιτηρητές, θα γνωρίζατε τη διάρκεια των πανελληνίων.
-
Χωρίς λόγια...
(https://i.imgur.com/HMPm5qQ.png)
-
Οι ενδοσχολικές στα γυμνάσια μπορεί να τελειώσουν και στις 2. και τα λύκεια δεν έχουν ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες;
-
Οι πανελλήνιες τελειώνουν 12 γιατί είναι τρίωρες, μπορεί και αργότερα αν αργήσουν τα θέματα, η εκτύπωσή τους κτλ. Αν αντί λοιπόν να βρίσκεστε στο σπίτι σας λόγω καύσωνα και να γράφετε δημοσιεύσεις για το κακό κράτος που σας αναγκάζει να πάτε στη δουλειά όταν έξω έχει ζέστη, ήσασταν επιτηρητές, θα γνωρίζατε τη διάρκεια των πανελληνίων.
8 δεν ξεκινανε;
Προς ενημερωση σας, ΔΕΝ ειμαι στη δευτεροβαθμια ουτε στην πρωτοβαθμια!
Κανονικα παω στη δουλεια μου και, ευτυχως, ειμαι απο τους τυχερους με aircondition που κατεβαζει τη θερμοκρασια των αιθουσων στους 32-33 μετα απο 3 ωρες λειτουργιας
-
Οι ενδοσχολικές στα γυμνάσια μπορεί να τελειώσουν και στις 2. και τα λύκεια δεν έχουν ενδοσχολικές μετά τις πανελλήνιες;
Ένας λόγος παραπάνω για να μην πάνε τα παιδιά στα σχολεία. Μπορεί κανείς να γράψει εξετάσεις σε αίθουσες που βράζουν; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή τη στάση του οσιομάρτυρα τη στιγμή που το Υπουργείο μάς έχει διαχρονικά γραμμένους. Προφανώς κ δε μπορεί να είναι πανάκεια το κλείσιμο των σχολείων για τις δυσμενείς συνθήκες κ θα πρέπει εκπαιδευτικοί κ γονείς να διεκδικήσουμε συνθήκες βιώσιμες, αλλά μέχρι να γίνουν πράξη, για ποιον λόγο να μην παραταθούν οι ενδοσχολικες μια δυο μέρες;
-
Ένας λόγος παραπάνω για να μην πάνε τα παιδιά στα σχολεία. Μπορεί κανείς να γράψει εξετάσεις σε αίθουσες που βράζουν; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή τη στάση του οσιομάρτυρα τη στιγμή που το Υπουργείο μάς έχει διαχρονικά γραμμένους. Προφανώς κ δε μπορεί να είναι πανάκεια το κλείσιμο των σχολείων για τις δυσμενείς συνθήκες κ θα πρέπει εκπαιδευτικοί κ γονείς να διεκδικήσουμε συνθήκες βιώσιμες, αλλά μέχρι να γίνουν πράξη, για ποιον λόγο να μην παραταθούν οι ενδοσχολικες μια δυο μέρες;
Μα δεν είναι εμπαιγμός για τα παιδιά να έχουν διαβάσει (όσοι έχουν) και να αναβληθούν; Θα περάσουν 2-3 μέρες σπίτι τους που πάλι θα ζεσταίνονται και θα σκέφτονται ότι αντί να τελειώνουν, η διαδικασια παρατείνεται.
-
Εσπερε, κατ' αρχάς, δεν ξέρεις τι συνθήκες επικρατούν στο σπίτι του καθενός. Λίγο δύσκολο να είναι ίδιες και χειρότερες από αυτές ενός σχολείου που δεν έχει καν ανεμιστήρα.
Έπειτα, δεν ξέρεις τα προβλήματα υγείας που τυχόν έχουν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί και πώς θα επιβαρυνθούν με τη ζέστη. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε σοβαρά προβλήματα, που κι αυτά υπάρχουν, αλλά ακόμα και στο πιο απλό, να πέφτει σε κάποια η πίεση.
Εμένα λχ με τη ζέστη πέφτει η πίεση μου κάτω από το 10 και είτε σέρνομαι είτε λιποθυμάω. Ξέρεις τι ζόρι ήταν για εμένα και τι ανασφάλεια ένιωθα, όταν έπρεπε να πάω στη σχολή με καύσωνα να γράψω εξετάσεις; Δεν σου λέω καν τι διαύγεια έχεις σε τέτοια κατάσταση. Εννοείται πως θα ήμουν καλύτερα στο σπίτι τέτοιες μέρες.
Το θέμα είναι ότι έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση με το κλίμα, θα έχουμε όλο και πιο συχνά καύσωνες. Όπως τα βόρεια κράτη από χρόνια έχουν προνοήσει για τις μέρες που χιονίζει και κάνει κρύο, έτσι πρέπει να προνοήσουν πλέον κι εδώ για τους καύσωνες. Ή θα αναβάλλονται δραστηριότητες ή το λιγότερο, θα πρέπει να υπάρχουν ανεμιστήρες.
-
Οι πανελλήνιες τελειώνουν 12 γιατί είναι τρίωρες, μπορεί και αργότερα αν αργήσουν τα θέματα, η εκτύπωσή τους κτλ. Αν αντί λοιπόν να βρίσκεστε στο σπίτι σας λόγω καύσωνα και να γράφετε δημοσιεύσεις για το κακό κράτος που σας αναγκάζει να πάτε στη δουλειά όταν έξω έχει ζέστη, ήσασταν επιτηρητές, θα γνωρίζατε τη διάρκεια των πανελληνίων.
-
Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.
Αλίμονο, και το όχι και τόσο μακρινό 1987 μαζεύανε νεκρούς από θερμοπληξία... τι διαβάζω Θεέ μου, κατά τ άλλα μιλάνε κάποιοι για κοινωνικό "στα@@δισμό"!!
-
Αλίμονο, και το όχι και τόσο μακρινό 1987 μαζεύανε νεκρούς από θερμοπληξία... τι διαβάζω Θεέ μου, κατά τ άλλα μιλάνε κάποιοι για κοινωνικό "στα@@δισμό"!!
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά.
Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό ειναο γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία. Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε. Κι απ ο,τι βλεπω θελουμε να κλείνουν και βρέχει, όταν φυσάει, όταν εκρήγνυται ηφαίστειο στη Γροιλανδία, όταν έχει τσουνάμι στον Ειρηνικό, στην
περίοδο των Μουσώνων, για να είμαστε σίγουροι. Μπράβο στο υπουργείο μας λοιπόν. Έχουμε ένα κράτος που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών απέναντι στα έντονα καιρικά φαινόμενα και ως μόνη λύση βρίσκει το κλείσιμο, και πανηγυρίζουμε.
-
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά.
Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό ειναο γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία. Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε. Κι απ ο,τι βλεπω θελουμε να κλείνουν και βρέχει, όταν φυσάει, όταν εκρήγνυται ηφαίστειο στη Γροιλανδία, όταν έχει τσουνάμι στον Ειρηνικό, στην
περίοδο των Μουσώνων, για να είμαστε σίγουροι. Μπράβο στο υπουργείο μας λοιπόν. Έχουμε ένα κράτος που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών απέναντι στα έντονα καιρικά φαινόμενα και ως μόνη λύση βρίσκει το κλείσιμο, και πανηγυρίζουμε.
Μα δεν υποστήριξε κανεις οτι το κράτος δεν έχει ευθυνες, αλλά να που εν προκειμένω ΔΕΝ μπορεί/ δε θέλει να αλλάξει τα κτίρια ούτε να βάλει ανεμιστηρες κ κλιματισμό! Ούτε λεμε πως θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποιημένη αντιμετώπιση των μαθητών διαφορετικής βαθμίδας αφού ζοριζονται κ τα πιτσιρίκια του δημοτικού και οι μαθητές που δίνουν εξετάσεις. Απεναντίας, λέμε ότι οι συνθήκες είναι αβιωτες για όλους/Ες είτε στη δευτεροβάθμια είτε στην πρωτοβάθμια είτε στον ιδιωτικό τομέα λογω της αδιαμφισβήτητης κλιματικής αλλαγής που απ' ο,τι φαίνεται δεν αποδέχεσαι υποβαθμίζοντας την κατάσταση ("Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.")- κ συ αντί αυτού όχι μόνο δεν παραδέχεσαι την επικινδυνότητα αλλά υποτιμάς και τους συναδέλφους αφού λες ουσιαστικά ότι όλο αυτό γινεται για να κάνουν οι δάσκαλοι δυο μέρες παραπάνω διακοπές και κοροϊδεύεις κιολας από πάνω! Ειλικρινά, δεν έχω λόγια!
-
Μα δεν υποστήριξε κανεις οτι το κράτος δεν έχει ευθυνες, αλλά να που εν προκειμένω ΔΕΝ μπορεί/ δε θέλει να αλλάξει τα κτίρια ούτε να βάλει ανεμιστηρες κ κλιματισμό! Ούτε λεμε πως θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποιημένη αντιμετώπιση των μαθητών διαφορετικής βαθμίδας αφού ζοριζονται κ τα πιτσιρίκια του δημοτικού και οι μαθητές που δίνουν εξετάσεις. Απεναντίας, λέμε ότι οι συνθήκες είναι αβιωτες για όλους/Ες είτε στη δευτεροβάθμια είτε στην πρωτοβάθμια είτε στον ιδιωτικό τομέα λογω της αδιαμφισβήτητης κλιματικής αλλαγής που απ' ο,τι φαίνεται δεν αποδέχεσαι υποβαθμίζοντας την κατάσταση ("Αφού έχουμε καλομάθει όλοι με τα κλιματιστικά. Εμείς μικρά δεν είχαμε κλιματιστικό, με ανεμιστήρες τη βγάζαμε, δεν θεωρούσε κανείς ότι θα πεθάνουμε.")- κ συ αντί αυτού όχι μόνο δεν παραδέχεσαι την επικινδυνότητα αλλά υποτιμάς και τους συναδέλφους αφού λες ουσιαστικά ότι όλο αυτό γινεται για να κάνουν οι δάσκαλοι δυο μέρες παραπάνω διακοπές και κοροϊδεύεις κιολας από πάνω! Ειλικρινά, δεν έχω λόγια!
Ακριβως!!!!!!
Κανενας, εκτος απο εσενα Εσπερε, δεν μιλησε ΜΟΝΟ για τα δημοτικα! Κανενας!
Κανενας, επισης, δεν υποβιβασε τοσο τις συνεπειες τους καυσωνα εκτος απο εσενα!
-
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά.
Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό ειναο γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία. Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε. Κι απ ο,τι βλεπω θελουμε να κλείνουν και βρέχει, όταν φυσάει, όταν εκρήγνυται ηφαίστειο στη Γροιλανδία, όταν έχει τσουνάμι στον Ειρηνικό, στην
περίοδο των Μουσώνων, για να είμαστε σίγουροι. Μπράβο στο υπουργείο μας λοιπόν. Έχουμε ένα κράτος που δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών απέναντι στα έντονα καιρικά φαινόμενα και ως μόνη λύση βρίσκει το κλείσιμο, και πανηγυρίζουμε.
Αγαπητέ/η Έσπερε, θα μπορούσατε αντί να μας αναλύετε περί επιλεκτικής ευαισθησίας και κλιματικής αλλαγής - ενδεχόμενης ή όχι- μήπως να μας προτείνατε να κάναμε τηλεκπαίδευση για δύο μέρες λίγο πριν την επίσημη λήξη της σχολικής χρονιάς (σήμερα δηλαδή);;Ετσι κι αλλιώς η τηλεργασια θεωρείται πλέον "θεραπεία" για πάσα..κλιματική νόσο μετά τον Covid 19 ή κάνω λάθος;; Τουλάχιστον θα είχατε μια πιο ειλικρινή στάση και άποψη απέναντι στους συναδέλφους της πρωτοβάθμιας.
-
Αυτά τα περί του αν αρνούμαι την κλιματική αλλαγή τα προσπερνάω, ειναι αστεία.
ΥΠενθυμίζω ότι αυτή η συζήτηση δεν ξεκίνησε από απογοητευμένους δασκάλους που έχασαν τις 2 τελευταίες ημέρες με τα παιδιά τους, που ίσως είχαν προγραμματίσει πράγματα που δεν κατάφεραν, που δεν κατάφεραν να τα χαιρετίσουν όπως πρέπει, δεν είδα μια στενοχώρια ρε παιδί μου, μια αναστάτωση, μια ερώτηση για ιδέες για το πώς μπορεί να αναπληρωθεί αυτό. Έστω μια αγανάκτηση για το ότι η κυβέρνηση αποφασίζει τόσο εύκολα να παίζει με τη λειτουργία των σχολείων σαν να μην υπάρχει ένας προγραμματισμός. Το θέμα άνοιξε για να ρωτήσει κάποιος αν ο διευθυντής μπορεί να τον υποχρεώσει να πάει στη δουλειά του. Φαίνονται οι προτεραιότητες.
Επίσης αν τίθεται τόσο σοβαρό θέμα για την υγεία των μαθητών όλων, δεν είδα να γράφουν αγανακτισμένοι πρόεδροι εξεταστικών κέντων και να αναρωτιούνται γιατί δεν αναβάλλονται οι πανελλήνιες, ούτε είδα διευθυντές γυμνασίων να συζητάνε για το πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία τους με τη ζέστη. Φαίνεται ότι ο κόσμος ζεσταίνεται επιλεκτικά.
-
Οι ευπαθείς ομάδες στον καύσωνα έχουν πρόβλημα. Αυτό εινα γνωστό αλλά είναι άσχετο με τα σχολεία.
Πώς είναι άσχετο, αφού σε ευπαθείς ομάδες μπορεί να ανήκουν μαθητές και εκπαιδευτικοί;
Η ευαισθησία είναι επιλεκτική για παιδιά συγκεκριμένης βαθμίδας όμως. Τα άλλα που γράφουν εξετάσεις είναι μια χαρά.
Καθόλου καλά δεν είναι για κανέναν. Πρέπει να υπάρχει πρόνοια για όλους. Είτε αναβολή είτε κάποιου είδους κλιματισμός.
Το να τρέχουν οι γονείς με ανεμιστήρες τελευταία στιγμή δείχνει έλλειψη οργάνωσης. Αυτό πρέπει να αλλάξει, γιατί οι καύσωνες δεν είναι πια σπάνιο φαινόμενο.
Τέλος πάντων, οι δάσκαλοι ήταν ευχαριστημένοι που έκλεισαν τα σχολεία, αυτό κρατάμε.
Και οι δυσαρεστημένοι ποιοι ήταν, για να το κρατήσουμε κι αυτό; Μήπως κάποιοι γονείς που ειδικά αυτές τις δύο μέρες από όλο το καλοκαίρι δεν ήξεραν πού να αφήσουν τα παιδιά τους;
Δεν το θεωρώ ασήμαντο πρόβλημα. Όμως, θα έπρεπε να ενδιαφέρονται και για τις συνθήκες που θα επικρατούσαν εκεί που θα ήταν τα παιδιά τους, να ζητούν έστω κάτι να βελτιωθεί σε επίπεδο υποδομών και όχι απλά να είναι ανοικτά τα σχολεία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
-
Και οι δυσαρεστημένοι ποιοι ήταν, για να το κρατήσουμε κι αυτό; Μήπως κάποιοι γονείς που ειδικά αυτές τις δύο μέρες από όλο το καλοκαίρι δεν ήξεραν πού να αφήσουν τα παιδιά τους;
Δεν το θεωρώ ασήμαντο πρόβλημα. Όμως, θα έπρεπε να ενδιαφέρονται και για τις συνθήκες που θα επικρατούσαν εκεί που θα ήταν τα παιδιά τους, να ζητούν έστω κάτι να βελτιωθεί σε επίπεδο υποδομών και όχι απλά να είναι ανοικτά τα σχολεία υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
Θα το ξαναπω……
Ολο αυτο εμενα μου φερνει στο μυαλο τους γονεις που φερνουν τα παιδια αρρωστα στο σχολειο και λενε «τι να ειναι αρρωστο στο σπιτι, τι να ειναι αρρωστο στο σχολειο», χωρις να σκεφτονται το ιδιο το παιδι
Και οταν αυτα ακουγονται απο εκπαιδευτικους, κανει ακομα πιο κακη εντυπωση
-
Ακριβώς επειδή είμαι εκπαιδευτικός, αναρωτιέμαι για την επαγγελματική συνείδησή μας.
Ο γονέας που θέλει το σχολείο κλειστό γιατί έχει καύσωνα, μιλάει εκ του ασφαλούς. έχει σπίτι κλιματιστικό και προφανώς το ανάβει χωρς να υπολογίζει το κόστος του ρεύματος. Άρα δεν μιλάμε για αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Και κρίνουμε με τη ματιά του προνομιούχου.
-
Ακριβώς επειδή είμαι εκπαιδευτικός, αναρωτιέμαι για την επαγγελματική συνείδησή μας.
Ο γονέας που θέλει το σχολείο κλειστό γιατί έχει καύσωνα, μιλάει εκ του ασφαλούς. έχει σπίτι κλιματιστικό και προφανώς το ανάβει χωρς να υπολογίζει το κόστος του ρεύματος. Άρα δεν μιλάμε για αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Και κρίνουμε με τη ματιά του προνομιούχου.
Ενω τα 25 στο σχολειο στην ταξη με 35 βαθμους……. Και επειδη εγω εχω επαγγελματικη συνειδηση, ζοριζομαι να βλεπω τα παιδια σε τετοιες συνθηκες και στο νηπιαγωγειο, και στο δημοτικο και στο γυμνασιο και στο λυκειο και στο πανεπιστημιο! (Σημερα ημασταν σε μια αιθουσα 20 ατομα με 2 κλιματιστικα απο τις 9 το πρωι και κατα τις 4:30 ειχε πεσει η θερμοκρασια στους 29)
Ξαναλεω η λογικη ειναι ιδια με το γονιο που φερνει αρρωστο παιδι! Και εκει στεκεται αυτη η «δικαιολογια»
-
Ακριβώς επειδή είμαι εκπαιδευτικός, αναρωτιέμαι για την επαγγελματική συνείδησή μας.
Ο γονέας που θέλει το σχολείο κλειστό γιατί έχει καύσωνα, μιλάει εκ του ασφαλούς. έχει σπίτι κλιματιστικό και προφανώς το ανάβει χωρς να υπολογίζει το κόστος του ρεύματος. Άρα δεν μιλάμε για αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Και κρίνουμε με τη ματιά του προνομιούχου.
Καλα τωρα ας μην το γυρναμε στην ταξικότητα (την οποία κανείς δεν αμφισβητησε) και κοιταμε το δεντρο και όχι το δασος.
Αλλα ακόμη κι ετσι, στο σπιτι τουλαχιστον το παιδι μπορει να κατσει να δροσιστει κ να χαλαρωσει μ ενα ντους απ το να βραζει στο λυόμενο. Εκτος κι αν πιασουμε τωρα κ τις περιπτωσεις που δεν εχουν ποσιμο νερο στο σπίτι.
(Σ αυτό το forum φαίνεται ότι σε καποιους ειναι τοσο -μα τοσο δυσκολο- να αποδεχτουν οτι εκαναν λαθος)
-
Εκτος κι αν πιασουμε τωρα κ τις περιπτωσεις που δεν εχουν ποσιμο νερο στο σπίτι.
Γιατί είχε πρόβλημα η στάμνα με το νερό από τη βρύση ; Άντε τώρα να βάλεις και το φαΐ που περίσσεψε στο φανάρι , μη μένει έξω με τις μύγες (δεν φαντάζομαι να ανοίγεις ΚΑΙ κλιματιστικό και να έχεις ΚΑΙ ψυγείο ! Τι πάθανε οι δικοί μας που είχαν φανάρι στο χωριό δηλαδή;;;;; ). Όλο "ασχολίαστο", αλλά όλο γράφεις.
ΥΓ. Πού είναι το νομοσχέδιο , πιερ, για το ανοιχτό σχολείο που είναι ΟΛΟΚΛΗΡΑ σαββατοκύριακα κλειστά με καύσωνα ή χωρίς ;;;;; Σα δε ντρεπόμαστε
-
Άρα δεν μιλάμε για αντιπροσωπευτικό δείγμα του πληθυσμού. Και κρίνουμε με τη ματιά του προνομιούχου.
Το αντιπροσωπευτικό δείγμα δηλαδή δεν μπορεί να ανοίξει ούτε καν ανεμιστήρα στο σπίτι, ούτε διαθέτει νερό για συχνά ντους.
Εχω μια αμφιβολία αν είναι το αντιπροσωπευτικό, αλλά σίγουρα είναι υπαρκτό. Είναι το ίδιο δείγμα που δεν έχει νόημα -για να θυμηθούμε παλιότερη συζήτηση- να πάει σώνει και καλά να ζήσει σε μεγάλες πόλεις, για να έχει πρόσβαση σε περισσότερα ερεθίσματα, αφού δεν έχει ούτε για τα βασικά.
Αυτοί λοιπόν οι μη προνομιούχοι γονείς θα έπρεπε να ήταν οι πρώτοι που θα ζητούσαν να υπάρχει έστω στις τάξεις αυτό που δεν μπορούν να προσφέρουν οι ίδιοι στα παιδιά τους. Ήδη κάποιοι δήμοι ανοίγουν κλιματιζόμενες αίθουσες σε μη προνομιούχους. Δεν λένε "μείνετε σπίτι, γιατί ίδια ζέστη θα βρείτε και αλλού". Αυτό λέγεται στοιχειώδης ενσυναίσθηση και πρόνοια.
-
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τόση "φασαρία".
Λες και είναι δική μας απόφαση πότε και γιατί κλείνουν τα σχολεία.
-
Δε μπορώ να καταλάβω γιατί τόση "φασαρία".
Λες και είναι δική μας απόφαση πότε και γιατί κλείνουν τα σχολεία.
Το θεμα ειναι οι αντιδρασεις!!!!!
-
Αυτό λέω, από τη στιγμή που δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι, οι αντιδράσεις δε μας αφορούν.
-
Το θεμα ειναι οι αντιδρασεις!!!!!
Η έλλειψη αυτών, θα έλεγα.
Όλοι εσείς δηλαδή είπατε α τι ωραία ευτυχώς τα έκλεισαν και δεν πειράζει που δεν αναπληρώνονται όσα είχαμε προγραμματίσει. Οκ καλύφθηκα. Δεν υπάρχει νόημα να συνεχίζεται η συζήτηση. Ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια. Εγω μάλλον ζω σε άλλο κόσμο γιατί ποτέ δεν είχα σκεφτεί ότι θα έπρεπε να ζητάμε κλιματιστικά σε σχολεία. Φαίνεται ότι όλοι το θεωρούν αυτονόητο. Τα κλιματιστικά πάντως ευθύνονται και για την κλιματική κρίση. Οπότε είναι κάπως οξύμωρο από τη μια να πανικόβαλλομαστε για τις επιπτώσεις της και από την άλλη να θελουμε τον κόσμο στα σπίτια του να δουλεύει τα κλιματιστικά στο φουλ.
-
Τα σχολεία κλείνουν το καλοκαίρι στη χώρα μας λόγω καιρικών συνθηκών ή έτσι νομίζω εγώ και η οικογένειά μου. Δεν έχουμε μοιρασμένες διακοπές τον χειμώνα όπως σε άλλες χώρες και αυτό μάλιστα -σε παλιότερες αναφορές που είχα διαβάσει- είχε και ρόλο προστασίας του πολίτη από την κακοκαιρία, εξ ου και τα καλοριφέρ μετέπειτα. Κανένας δεν έχει εισηγηθεί, ή δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου έστω, αγορά κλιματιστικού για συνθήκες καύσωνα. Ούτε έχει αναφερθεί ηλίαση σε σχολείο, πάλι με βάση την έρευνά μου. Απεναντίας, στις λίγες ζεστές μέρες πριν κλείσουν τα σχολεία δίνονται από τους δασκάλους οδηγίες στα μικρά παιδιά για το τι θα πρέπει να κάνουν και ποιες ώρες το καλοκαίρι. Επειδή δάσκαλος δεν σημαίνει μόνο κάνω ένα βιβλίο, αλλά μαθαίνω το σωστό στους νέους (ακόμη και αν οι γονείς είναι στον κόσμο τους και πάνε καταμεσήμερο για μπάνιο, ένα παιδί μπορεί να αντιδράσει). Σε αγορά κλιματιστικού δεν προχωρά κανένα σχολείο επειδή πανεύκολα ένας γονέας μπορεί να αντιδράσει. Όλοι ξέρουμε πως ελάχιστοι άνθρωποι είναι σε θέση να προγραμματίσουν σωστή θερμοκρασία και να μην έχουμε το φαινόμενο: μέσα κόκαλο και έξω δεν μπορώ να ανασάνω μετά και όλοι γνωρίζουμε πως ένα κλιματιστικό θέλει τακτικό έλεγχο αλλιώς μπορεί να δημιουργήσει σοβαρότατα προβλήματα υγείας. Ένας γονέας λοιπόν έχει δικαίωμα να μην συναινεί το παιδί του να βρίσκεται σε τέτοιο χώρο. Σε όσους μιλούσαν για πανεπιστήμιο, εκεί τα πράγματα είναι αλλιώς, μιλάμε για ενήλικες φυσικά και τα πανεπιστήμια δεν κλείνουν ακριβώς...
Στο θέμα μας, έχω να πω πως εμένα μου κακοφάνηκε η ερώτηση αν θα πάει ένας εκπαιδευτικός στο σχολείο του ή όχι. Άλλο να ζητάει να μην είναι σε λυόμενο, να έχει υλικά και να αντιμετωπίζεται σαν άνθρωπος, τον χειμώνα να μην ξεπαγιάζει και άλλο να κολλάει κοντά στα μωρά που καλώς ή κακώς αποφασίστηκε να μην πάνε μερικές μέρες. Παρόλο που μπορεί να μην ρωτούσε με αυτό τον σκοπό, απλά να ήθελε να μάθει τι ισχύει και να μην βγήκε έτσι στον γραπτό λόγο. Περισσότερο όμως μου κακοφάνηκε που σε γυμνάσιο έγραφαν παιδιά 3 μαθήματα μαζί λόγω συνεξέτασης, 5 ώρες δηλ. Σε κανένα σχολείο δεν θεωρώ πως τέτοιο πρόγραμμα σεβάστηκε τους μαθητές.