Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: belw στις Ιουνίου 12, 2024, 06:00:59 pm
-
Ποια είναι η γνώμη σας, οι εκτιμήσεις σας, για τα φετινά θέματα πανελληνίων εξετάσεων στη Φυσική;
-
Εγώ είμαι χημικός και δεν έχω άποψη πέρα από αυτή που αναφέρεται στις ανακοινώσεις της ΕΕΦ. Αν είναι όντως έτσι μου θυμίζει τα θέματα της χημείας πριν μερικά χρόνια, που οι καθηγητές θέλαμε 2 ωρες για ολοκληρωμένες λύσεις. Θεωρώ λοιπόν ότι πρέπει να κινηθεί μία δικαστική διαδικασία. Όχι για την δυσκολία ή όχι αλλά για το αν έχει ακολουθήσει η επιτροπή τα ΦΕΚ που αναφέρουν και ορίζουν το είδος των θεμάτων.
-
Την επόμενη φορά μπορούν να βάλουν και 100 σελίδες θέματα. Ή και 1000, γιατί όχι;
-
Οι ώρες Φυσικής στο Λύκειο θα πρέπει να αυξηθούν αντί να μειώνονται για να έχουν νόημα θέματα τέτοιας δυσκολίας.
-
Ποια είναι η γνώμη σας, οι εκτιμήσεις σας, για τα φετινά θέματα πανελληνίων εξετάσεων στη Φυσική;
Δεν θα πάρω θέση , όμως περίμενα να τεθεί από κάποιον εδώ και μπράβο σου ( για την ΕΕΦ που αναφέρθηκε- αν και ήταν καλή παρέμβαση- επίσης δεν θα πω κάτι...)
-
Οι ώρες Φυσικής στο Λύκειο θα πρέπει να αυξηθούν αντί να μειώνονται για να έχουν νόημα θέματα τέτοιας δυσκολίας.
Μ' αυτά που κάνουν θα 'ρχονται θετική μόνον υπερταλαντούχοι μαθητές. Δυο τρεις ανά λύκειο.
-
Κομπλεξικοί διδάκτορες βολεμένοι πίσω από την θεσούλα τους...
Μα ήταν θέματα αυτά...?
-
Λυπάμαι που ένα τόσο σημαντικό μάθημα κατάντησε ο φόβος και ο τρόμος των μαθητών. Ένας μαθητής που προετοιμάζεται 2 χρόνια δεν γίνεται να γράφει κάτω από τη βάση. Η λύση του να αυξηθούν οι ώρες για να προσθέσουμε και άλλη ύλη την έχουμε δει και είναι αποτυχημένη. Σίγουρα παίζονται πολλά παιχνίδια και σίγουρα η στρατηγική η φυσική να θεωρείται το πιο δύσκολο μάθημα αποφέρει πολύ χρήμα στους ιδιαιτεραδες
-
Το να εξαρταται η προσβαση των μαθητών σε Ιατρικες σχολες και σε Επιστημες υγειας από :
τροχαλιες , ραβδους , ελατηρια , μαγνητες
το θεωρώ αδιανόητο
(https://i.imgur.com/I49b70d.png)
-
Το να εξαρταται η προσβαση των μαθητές σε Ιατρικες σχολες και σε Επιστημες υγειας από :
τροχαλιες , ραβδους , ελατηρια , μαγνητες
το θεωρώ αδιανόητο
Δεκτό, αλλά τότε θα είναι σα να δίνεις σε μια ομάδα σχολών και όχι να δηλώνεις πολλά διαφορετικά (να το δουν και να υπάρχουν κατευθύνσεις και δέσμες μαθημάτων για ομάδα σχολών και επιπλέον μαθήματα ίσως για να πιάνεις και άλλες ομάδες . πάμε σχεδόν - μπορεί να υπάρξει ρύθμιση πάντως καλύτερη για τα σημερινά δεδομένα- στο παλαιό που έδιναν στις σχολές κάπως). Δεν είναι μόνο αυτό το "τεχνικό" ζήτημα πάντως , αλλά το εσωτερικό, του ίδιου του μαθήματος .
-
Το να εξαρταται η προσβαση των μαθητές σε Ιατρικες σχολες και σε Επιστημες υγειας από :
τροχαλιες , ραβδους , ελατηρια , μαγνητες
το θεωρώ αδιανόητο
Το να μπαίνεις σε σχολές Πληροφορικής χωρίς να εξεταστείς σε Ηλεκτρομαγνητισμό πώς το θεωρείς; Το να περνάς Ιατρική, Πολυτεχνείο και Θετικές Επιστήμες από το ΕΠΑΛ χωρίς Φυσική, Χημεία,
-
Εν τω μεταξύ, έσκασε σήμερα ότι αυτά τα θέματα είχαν πέσει πρόσφατα σε ενδοσχολικες προτύπου σχολείου..
Ελπίζω να εκτεθούν όσοι πρέπει να εκτεθούν γιατί πραγματικά όλο αυτό το θεωρώ "σπρωξιμο" προς τα ιδιωτικά κ καθόλου τυχαίο δεν μου φαίνεται..
-
Εν τω μεταξύ, έσκασε σήμερα ότι αυτά τα θέματα είχαν πέσει πρόσφατα σε ενδοσχολικες προτύπου σχολείου..
Ελπίζω να εκτεθούν όσοι πρέπει να εκτεθούν γιατί πραγματικά όλο αυτό το θεωρώ "σπρωξιμο" προς τα ιδιωτικά κ καθόλου τυχαίο δεν μου φαίνεται..
Γιατί όχι και σπρώξιμο προς την Οικονομίας-Πληροφορικής;... Απαιτητικά ήταν και τα θέματα της Ιστορίας παρεμπιπτόντως.
-
Ναι ναι, καλα λες..Λυπάμαι τα καημένα τα παιδιά για το στρες που τράβηξαν, αλλά κ για όλα τα επόμενα για την γενικότερη λαίλαπα που έρχεται..
-
Εν τω μεταξύ, έσκασε σήμερα ότι αυτά τα θέματα είχαν πέσει πρόσφατα σε ενδοσχολικες προτύπου σχολείου..
Ελπίζω να εκτεθούν όσοι πρέπει να εκτεθούν γιατί πραγματικά όλο αυτό το θεωρώ "σπρωξιμο" προς τα ιδιωτικά κ καθόλου τυχαίο δεν μου φαίνεται..
Ειπαν και το ονομα του καθηγητη της
-
Δεν ήταν μέλος της ΚΕΓΕ ο φυσικός του
-
Δεν ήταν μέλος της ΚΕΓΕ ο φυσικός του
-
Εδώ η διάψευση.
https://www.esos.gr/arthra/88625/fysikos-barbakeioy-tha-kinitho-nomika-ean-o-p-polakis-den-anakalesei
-
Εδώ η διάψευση.
https://www.esos.gr/arthra/88625/fysikos-barbakeioy-tha-kinitho-nomika-ean-o-p-polakis-den-anakalesei
Δεκτο!!!!
Το παιρνω πισω λοιπον
-
Πρώτη φορά στα χρονικά διαρρέει όνομα θεματοδοτη. Ο Πολάκης λέει για θέμα Γ και ΘΕΜΑ Δ!!!!! Ο καθηγητής του πρότυπου σχολείου
-
Πρώτη φορά στα χρονικά διαρρέει όνομα θεματοδοτη. Ο Πολάκης λέει για θέμα Γ και ΘΕΜΑ Δ!!!!! Ο καθηγητής του πρότυπου σχολείου
-
Θέλω να ξέρω ποιος έβαλε και το θέμα
-
Όλο το διαγώνισμα έδωσε στη δημοσιότητα ο φυσικός του
-
Αντίλογο δεν θα μπορούσες να ακούσεις σε αυτό το κείμενο. Θα μπορούσε να είναι υπόμνημα σε υπουργό, λιτό περιεκτικό, χωρίς κρίσεις, καθαρή αλήθεια. Ευχαριστώ.
-
Το να εξαρταται η προσβαση των μαθητών σε Ιατρικες σχολες και σε Επιστημες υγειας από :
τροχαλιες , ραβδους , ελατηρια , μαγνητες
το θεωρώ αδιανόητο
(https://i.imgur.com/I49b70d.png)
κλαίω ;D ;D
-
Αρα τι πρέπει ?Να εξαφανίσουμε τη Φυσική από τις Πανελλήνιες?Εξαφανίσαμε τη Φυσική Γενικής και την Ηλεκτρολογια απο το Γενικο Λύκειο ,μειώσαμε τις ωρες κατεύθυνσης στη
-
Το ίδιο λέγανε και για τα μαθηματικά που δίνανε πριν απο χρονια για να περάσουν ιατρικη. Και κατάφεραν να τα καταργήσουν . Τώρα πως θα χειριστείς τις θετικές επιστημες , βιολογια , χημεια , στατιστικη και όλα τα άλλα παράγωγα χωρίς να ξερεις μαθηματικά και φυσική και θα γίνεις γιατρός δεν το καταλαβαίνω . ¨ομως πρέπει να λαβουμε υποψιν και τον άλλο παράγοντα . Οι πανελλήνιες είναι τέστ δεξιοτήτων όπου οι υποψηφιοι καλούνται να αποδείξουν την νοημοσύνη τους την ψυχραιμία τους , την πνευματική τους διαυγεια και άλλες αρετές που πρέpει να έχει ο οποιοσδήποτε απόφοιτος πανεπιστημίου.Σε τι να τους εξετάζουμε δηλαδή ;Στην αποστήθιση;
-
Οι πανελλήνιες είναι τέστ δεξιοτήτων όπου οι υποψηφιοι καλούνται να αποδείξουν την νοημοσύνη τους την ψυχραιμία τους , την πνευματική τους διαυγεια και άλλες αρετές που πρέpει να έχει ο οποιοσδήποτε απόφοιτος πανεπιστημίου.
Aυτό δεν μπορεί να λειτουργεί ως άλλοθι για την ασυδοσία και την προχειρότητα της εκάστοτε επιτροπής. Δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα πέρα από τις δυνατότητες -γνωστικές ή χρονικές- των μαθητών, όπως δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα στα οποία απαντούν λάθος οι ίδιοι (το έχουμε δει κι αυτό στο παρελθόν).
Δεν μπορούν να απαιτούν από μαθητές να διαχειριστούν με ψυχραιμία τη δική τους ανευθυνότητα. Διότι σε τελευταία ανάλυση, αν μέσω των εξετάσεων διδάσκονται οι αρετές του καλού επιστήμονα, αυτοί τι πρότυπο επιστήμονα προβάλλουν με τέτοια συμπεριφορά;
-
Aυτό δεν μπορεί να λειτουργεί ως άλλοθι για την ασυδοσία και την προχειρότητα της εκάστοτε επιτροπής. Δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα πέρα από τις δυνατότητες -γνωστικές ή χρονικές- των μαθητών, όπως δεν δικαιολογείται να βάζουν θέματα στα οποία απαντούν λάθος οι ίδιοι (το έχουμε δει κι αυτό στο παρελθόν).
Δεν μπορούν να απαιτούν από μαθητές να διαχειριστούν με ψυχραιμία τη δική τους ανευθυνότητα. Διότι σε τελευταία ανάλυση, αν μέσω των εξετάσεων διδάσκονται οι αρετές του καλού επιστήμονα, αυτοί τι πρότυπο επιστήμονα προβάλλουν με τέτοια συμπεριφορά;
Συμφωνω και επαυξάνω... Τα θέματα ηταν απαράδεκτα .... εγω απλως απάντησα για την χρησιμότητα του κάθε μαθήματος που έχει εξανεμιστεί στον βωμό της εξειδίκευσης.