Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: neossos στις Ιουνίου 27, 2024, 05:25:35 pm
-
Ανοίγω το νήμα αυτό καθώς το συγκεκριμένο θέμα (που ήρθε στο φως στη συζήτηση για τους διορισμούς) φαίνεται πως θα μας απασχολήσει από τον Σεπτέμβρη.
Σήμερα έγιναν κάποιες δηλώσεις (https://www.kavalanews.gr/42753-goneis-perimenan-rantevoy-dieythyntria-ekpaideysis-amth-alla-den-irthe-giati-itan-arrosti.html) από τη διοίκηση της Π.Ε. Καβάλας (δείτε το βίντεο) με τις οποίες υποστηρίχθηκε πως οι υποβιβασμοί θα είναι μόνο διοικητικού χαρακτήρα (ώστε να μην απαιτούνται 6 δάσκαλοι + 1 διευθυντής όπως τώρα στα συγκεκριμένα σχολεία) και πως στην πράξη αυτά τα σχολεία θα λειτουργήσουν ως εξατάξια, με τον διευθυντή να αναλαμβάνει από μία τάξη (εξοικονομώντας έτσι έναν δάσκαλο). Προσωπικά δεν έχω ξανακούσει να συμβαίνει κάτι τέτοιο και δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να υλοποιηθεί με την ισχύουσα νομοθεσία (εκτός αν αυτή αλλάξει λίαν συντόμως).
Μάλιστα, η διευθύντρια εκπαίδευσης επιβεβαίωσε πλήρως τα όσα ειπώθηκαν εδώ στο forum για σχετικές οδηγίες από το υπουργείο προς τις διευθύνσεις (είπε συγκεκριμένα πως ήρθε η εντολή να εφαρμοστεί η νομοθεσία), υποστηρίζοντας όμως πως η αιτία δεν είναι η εξοικονόμηση χρημάτων.
-
Εκδόθηκε το ΦΕΚ των σχολικών μεταβολών για το νέο σχολικό έτος: Ιδρύσεις, Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις, Υποβιβασμοί και Προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2024-2025 (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/454093_plithos-katargiseon-syghoneyseon-kai-ypobibasmon-nipiagogeion-kai-dimotikon-ana).
Η εικόνα για τα δημοτικά σχολεία και τους ΠΕ70 διαμορφώνεται ως εξής:
ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ (Χάνονται 8 οργανικές)
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -5
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ -3
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ (Χάνονται 10 οργανικές)
Γ' ΑΘΗΝΑΣ -6
ΑΙΤΩΛΟΚΑΡΝΑΝΙΑΣ -2
ΑΧΑΪΑΣ -1
ΗΛΕΙΑΣ -1
ΥΠΟ
-
Neossos για άλλη μια φορά εχεις κάνει απίστευτη δουλειά!! Όλο αυτό που θεωρείς ότι αποσκοπεί ( αφού και καλα δεν το κάνουν για τα χρήματα) ; Μήπως ξέρουν οτι ο αριθμός των συντάξεων θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια και προσπαθούν να συμμαζέψουν την κατάσταση? Η βασίζεται στα λεγόμενα τους ότι θέλουν να εξαλείψουν τον δεσμό του αναπληρωτή και θα το κάνουν κυριολεκτικά;
-
Εκδόθηκε το ΦΕΚ των σχολικών μεταβολών για το νέο σχολικό έτος: Ιδρύσεις, Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις, Υποβιβασμοί και Προαγωγές Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων 2024-2025 (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/454093_plithos-katargiseon-syghoneyseon-kai-ypobibasmon-nipiagogeion-kai-dimotikon-ana).
Η εικόνα για τα δημοτικά σχολεία και τους ΠΕ70 διαμορφώνεται ως εξής:
ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ (Χάνονται 8 οργανικές)
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ -5
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ -3
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ (Χάνονται 10 οργανικές)
Γ' ΑΘΗΝΑΣ -6
ΑΙΤΩΛΟΚΑΡΝΑΝΙΑΣ -2
ΑΧΑΪΑΣ -1
ΗΛΕΙΑΣ -1
ΥΠΟ
-
Neossos για άλλη μια φορά εχεις κάνει απίστευτη δουλειά!! Όλο αυτό που θεωρείς ότι αποσκοπεί ( αφού και καλα δεν το κάνουν για τα χρήματα) ; Μήπως ξέρουν οτι ο αριθμός των συντάξεων θα αυξηθεί τα επόμενα χρόνια και προσπαθούν να συμμαζέψουν την κατάσταση? Η βασίζεται στα λεγόμενα τους ότι θέλουν να εξαλείψουν τον δεσμό του αναπληρωτή και θα το κάνουν κυριολεκτικά;
Ουσιαστικά οι μεταβολές αυτές γίνονται για να ταυτίζεται η λειτουργικότητα των σχολείων με την οργανικότητα, είναι δηλαδή ο "αλγόριθμος" της πρωτοβάθμιας. Όταν ένα σχολείο χάνει τμήματα, πρέπει να χάσει και τις αντίστοιχες οργανικές και αυτό γίνεται κάθε χρόνο με το συγκεκριμένο ΦΕΚ.
Μέχρι τώρα το πόσο γρήγορα συνέβαιναν οι καταργήσεις διέφερε από περιοχή σε περιοχή, αλλά κατά μέσο όρο τα τελευταία χρόνια νομίζω πως οι ΠΕ70 χάναμε λίγες εκατοντάδες θέσεις, κυρίως λόγω υποβιβασμών (ενώ σε πολλές περιπτώσεις η απώλεια τμημάτων λόγω της υπογεννητικότητας ήταν μεγαλύτερη).
Τώρα όμως έχουμε ένα μεγάλο "συμμάζεμα" σε εξέλιξη που ίσως επιταχύνει αυτή τη διαδικασία και δούμε στο αντιστοιχο ΦΕΚ του χρόνου μια εικόνα σαν του 2011 (https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20110201573) για παράδειγμα, που παρέθεσε και ο Patreas. Αυτός είναι ο κίνδυνος και επειδή πήρε το μάτι μου τα φετινά κενά αρκετών διευθύνσεων, έχω να πω πως η μείωση στα φετινά λειτουργικά κενά είναι μεγάλη και ενδεχομένως να έχουμε πολύ σύντομα πρόβλημα. Σαν νεοδιόριστοι με τις μεταθέσεις και σαν αναπληρωτές με τους διορισμούς. Εδώ θα είμαστε και θα τα συζητάμε...
@Mr daskalos Αν από τα 2.230 οργανικά κενά μετατάξεων αφαιρέσεις τους 1.379 διορισμούς και τις 159 καταργήσεις, θα μπορούσες να πεις πως έχουμε 692 εναπομείναντα οργανικά κενά πλέον.
-
Αρα @neossos πώς βλέπεις τους μόνιμους διορισμούς στην πρωτοβάθμια του χρόνου; Όσοι μείναμε φετος εκτός για ελάχιστες θέσεις ( με αρκετή προϋπηρεσία αναπληρωτή) καιγόμαστε.. θα έχουμε ανάλογο με τον φετινό αριθμό ή μικρότερο? Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες.
-
Η αλήθεια είναι ότι όλοι γύρω μας από προηγούμενα σχολεία και συναδέλφους ακούμε τις πιέσεις για συγχωνεύσεις τμημάτων… όσοι μείναμε απ έξω φέτος πρέπει να συσπειρωθούμε και να το παλέψουμε… για εμάς αλλά και για το μέλλον των σχολείων μας…
-
@Katrinab κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα συμβεί του χρόνου. Μπορεί να λένε για έμφαση στην πρωτοβάθμια, οι πράξεις τους όμως δείχνουν το αντίθετο. Ενώ θα περίμενε κανείς να δούμε τον μεγάλο κόφτη φέτος στη δευτεροβάθμια (από όπου αντλήθηκαν οι περισσότερες πιστώσεις για τους επιπλέον μόνιμους διορισμούς), βλέπουμε τον κόφτη στην πρωτοβάθμια που τροφοδοτείται κατά βάση με ΕΣΠΑ. Και δεν μου φαίνεται και πολύ λογικό να υπάρξουν γενναίοι διορισμοί στην πρωτοβάθμια, γιατί μετά θα περισσεύουν χρήματα ΕΣΠΑ που δεν θα μπορούν να πάνε αλλού.
-
Διάβασα το άρθρο https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/455622_pos-exafanizontai-ta-kena-sta-sholeia.
Μήπως ξέρει κανείς σε ποια εγκύκλιο αναφέρεται; Θέλω να την διαβάσω. Ευχαριστώ.
-
Αν χάσαμε μονο 159 θέσεις πάλι καλά να λέμε. Άρα οργανικά κενά πάνω κάτω έχουμε 1900; Κανονικά οργανικά.
Μου κάνει εντυπωση παντως πως δεν εμφανιζονται υποβιβασμοι σχολικων μοναδων στην Δυτικη Θεσσαλονικη οταν υπαρχει πχ σχολειο με οργανικότητα 12 και λειτουργικοτητα 6 και αρκετα άλλα που έχουν διαφορα 2 θεσεων παραπανω στην σχέση οργανικοτητας /λειτουργικοτητας
-
Μου κάνει εντυπωση παντως πως δεν εμφανιζονται υποβιβασμοι σχολικων μοναδων στην Δυτικη Θεσσαλονικη οταν υπαρχει πχ σχολειο με οργανικότητα 12 και λειτουργικοτητα 6 και αρκετα άλλα που έχουν διαφορα 2 θεσεων παραπανω στην σχέση οργανικοτητας /λειτουργικοτητας
Προφανώς κάποιοι διεκδικούν με περισσότερη επιμονή και σθένος έναντι των συγχωνεύσεων, ενώ άλλοι τρέχουν να κάνουν το καλό παιδί, ενδεχομένως ελπίζοντας σε μελλοντική προαγωγή τους σε γ.γ.
-
@gismix η εγκύκλιος στην οποία ανεφέρεται το βήμα 1 για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει τίτλο «Συγκρότηση τμημάτων και Ενισχυτική Διδασκαλία. Όροι και προϋποθέσεις.» (https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%9A%CE%9E%CE%A646%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-8%CE%A3%CE%A6) και ουσιαστικά λειτουργεί όπως ακριβώς γράφει το πολύ εύστοχο άρθρο που παρέθεσες (είχα θίξει το ζήτημα με το που εκδόθηκε η εγκύκλιος στο forum (https://www.pde.gr/index.php?topic=37230.msg1217673#msg1217673), βέβαια οι περισσότεροι συνδικαλιστές πιάστηκαν στον ύπνο ως συνήθως). Ανάλογες εγκύκλιοι υπήρξαν και για τη δευτεροβάθμια, θεωρώ όμως πως απλά καθυστέρησαν την συγκρότηση των τμημάτων ώστε να περικοπεί όσο γίνεται ο αριθμός των κενών της α' φάσης (π.χ. η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/455726_epal-pepal-ta-oligomeli-tmimata-poy-egkrithikan-gia-sholiko-etos-2024-2025) συνέβη χθες το μεσημέρι).
Το αποτέλεσμα ήταν απλά να μην ξεφύγουμε πολύ πάνω από τα 40.000 κενά α' φάσης που είχαμε πέρυσι. Γιατί παρά τους 10.000 διορισμούς και όλες αυτές τις κινήσεις εξορθολογισμού φτάσαμε και πάλι σε αυτό το νούμερο, λόγω της αύξησης των αναγκών στην ειδική αγωγή. Και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν όλοι αυτοί οι κόφτες φέτος.
Ως προς τους κόφτες στην παράλληλη στήριξη (βήμα 3) είναι σε ισχύ η περσινή εγκύκλιος (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/425187_ypoyrgeio-paideias-dieykriniseis-gia-tin-parallili-stirixi-kai-tis-proslipseis) με βάση την οποία πρέπει οι διευθύνσεις να δηλώνουν τα κενά (και όχι με τη λογική 1 γνωμάτευση = 1 κενό), ενώ φέτος δόθηκαν και διευκρινιστικες οδηγίες, όπως επικαλείται (https://www.pde.gr/index.php?topic=37667.msg1221783#msg1221783) η εγκύκλιος για τη δήλωση των κενών της α' φάσης, το ακριβές περιεχόμενο των οποίων δεν το γνωρίζω (δεν πήρε πουθενά το μάτι μου το έγγραφο, αλλά το e-wall ισχυρίστηκε πως υπήρξε οδηγία για δήλωση ενός κενού παράλληλης ανά τάξη και όχι ανά τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού γνωματεύσεων).
@topsy θα γίνουν σίγουρα υποβιβασμοί αργά ή γρήγορα, η κατάσταση φέτος διευρύνθηκε και άλλο με τους πολλούς λειτουργικούς υποβιβασμούς στο πλαίσιο του "συμμαζέματος". Κατά τη γνώμη μου ορθότερη στάση ως προς το ζήτημα έχει η Α' Θεσσαλονίκης που καταργεί έναν λελογισμένο αριθμό οργανικών θέσεων κάθε χρόνο, χωρίς να πλήττονται οι μεταθέσεις λόγω των πολλών συνταξιοδοτήσεων (και μετά μένει και ένας λογικός αριθμός κενών για αποσπάσεις και αναπληρωτές). Η
-
@gismix η εγκύκλιος στην οποία ανεφέρεται το βήμα 1 για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση έχει τίτλο «Συγκρότηση τμημάτων και Ενισχυτική Διδασκαλία. Όροι και προϋποθέσεις.» (https://diavgeia.gov.gr/decision/view/6%CE%9A%CE%9E%CE%A646%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-8%CE%A3%CE%A6) και ουσιαστικά λειτουργεί όπως ακριβώς γράφει το πολύ εύστοχο άρθρο που παρέθεσες (είχα θίξει το ζήτημα με το που εκδόθηκε η εγκύκλιος στο forum (https://www.pde.gr/index.php?topic=37230.msg1217673#msg1217673), βέβαια οι περισσότεροι συνδικαλιστές πιάστηκαν στον ύπνο ως συνήθως). Ανάλογες εγκύκλιοι υπήρξαν και για τη δευτεροβάθμια, θεωρώ όμως πως απλά καθυστέρησαν την συγκρότηση των τμημάτων ώστε να περικοπεί όσο γίνεται ο αριθμός των κενών της α' φάσης (π.χ. η έγκριση των ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/455726_epal-pepal-ta-oligomeli-tmimata-poy-egkrithikan-gia-sholiko-etos-2024-2025) συνέβη χθες το μεσημέρι).
Το αποτέλεσμα ήταν απλά να μην ξεφύγουμε πολύ πάνω από τα 40.000 κενά α' φάσης που είχαμε πέρυσι. Γιατί παρά τους 10.000 διορισμούς και όλες αυτές τις κινήσεις εξορθολογισμού φτάσαμε και πάλι σε αυτό το νούμερο, λόγω της αύξησης των αναγκών στην ειδική αγωγή. Και πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τι θα συνέβαινε αν δεν υπήρχαν όλοι αυτοί οι κόφτες φέτος.
Ως προς τους κόφτες στην παράλληλη στήριξη (βήμα 3) είναι σε ισχύ η περσινή εγκύκλιος (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/425187_ypoyrgeio-paideias-dieykriniseis-gia-tin-parallili-stirixi-kai-tis-proslipseis) με βάση την οποία πρέπει οι διευθύνσεις να δηλώνουν τα κενά (και όχι με τη λογική 1 γνωμάτευση = 1 κενό), ενώ φέτος δόθηκαν και διευκρινιστικες οδηγίες, όπως επικαλείται (https://www.pde.gr/index.php?topic=37667.msg1221783#msg1221783) η εγκύκλιος για τη δήλωση των κενών της α' φάσης, το ακριβές περιεχόμενο των οποίων δεν το γνωρίζω (δεν πήρε πουθενά το μάτι μου το έγγραφο, αλλά το e-wall ισχυρίστηκε πως υπήρξε οδηγία για δήλωση ενός κενού παράλληλης ανά τάξη και όχι ανά τμήμα, ανεξαρτήτως αριθμού γνωματεύσεων).
@topsy θα γίνουν σίγουρα υποβιβασμοί αργά ή γρήγορα, η κατάσταση φέτος διευρύνθηκε και άλλο με τους πολλούς λειτουργικούς υποβιβασμούς στο πλαίσιο του "συμμαζέματος". Κατά τη γνώμη μου ορθότερη στάση ως προς το ζήτημα έχει η Α' Θεσσαλονίκης που καταργεί έναν λελογισμένο αριθμό οργανικών θέσεων κάθε χρόνο, χωρίς να πλήττονται οι μεταθέσεις λόγω των πολλών συνταξιοδοτήσεων (και μετά μένει και ένας λογικός αριθμός κενών για αποσπάσεις και αναπληρωτές). Η
-
Μια ερώτηση κι από μένα. Επειδή οι συγχωνεύσεις τμημάτων φέτος έχουν "πάρει μπάλα" όλα τα σχολεία, με παράπλευρες απώλειες και για τα τμήματα που δεν συγχωνεύονται, π.χ. αναγκαστικά χάνουν τον δάσκαλό τους, θεωρείτε ότι ο Σύλλογος Γονέων έχει λόγο για όλο αυτό; Γιατί ρώτησα τον Σύλλογο Γονέων και με παρέπεμψαν στη διεύθυνση...Υπάρχουν περιοχές όμως στις οποίες οι Σύλλογοι συμπράττουν με τους Δήμους και αντιδρούν (ειδικά αν ο Δήμος δεν είναι φιλοκυβερνητικός).
-
Μια ερώτηση κι από μένα. Επειδή οι συγχωνεύσεις τμημάτων φέτος έχουν "πάρει μπάλα" όλα τα σχολεία, με παράπλευρες απώλειες και για τα τμήματα που δεν συγχωνεύονται, π.χ. αναγκαστικά χάνουν τον δάσκαλό τους, θεωρείτε ότι ο Σύλλογος Γονέων έχει λόγο για όλο αυτό; Γιατί ρώτησα τον Σύλλογο Γονέων και με παρέπεμψαν στη διεύθυνση...Υπάρχουν περιοχές όμως στις οποίες οι Σύλλογοι συμπράττουν με τους Δήμους και αντιδρούν (ειδικά αν ο Δήμος δεν είναι φιλοκυβερνητικός).
Αν έδειξες εσύ ενδιαφέρον κι ο σύλλογος γονέων σε παρέπεμψε αλλού, νομίζω δε χρειάζεται κάτι παραπάνω. Αδιάφοροι γονείς...
-
Ναι, αγαπητέ, ακριβώς αυτό έγινε. Θέλω όμως στοιχεία για να την "ακούσουνε" καλά... Γιατί πλήττεται το τμήμα του δικού μου παιδιού, όχι του δικού τους. Και όχι μόνο αυτό. Έμαθα εκ των υστέρων ότι ένας μόνο δάσκαλος τόλμησε να ψελλίσει κάτι για την απώλεια ενός τμήματος και την συνένωση δύο σε ένα... και δεν κουνήθηκε ρούπι.
-
Ναι, αγαπητέ, ακριβώς αυτό έγινε. Θέλω όμως στοιχεία για να την "ακούσουνε" καλά... Γιατί πλήττεται το τμήμα του δικού μου παιδιού, όχι του δικού τους. Και όχι μόνο αυτό. Έμαθα εκ των υστέρων ότι ένας μόνο δάσκαλος τόλμησε να ψελλίσει κάτι για την απώλεια ενός τμήματος και την συνένωση δύο σε ένα... και δεν κουνήθηκε ρούπι.
Θα πρέπει το λιγότερο ΟΛΟΙ οι γονείς του τμήματος να κινητοποιηθούν. Σε συνεργασία με όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου και τον σύλλογο/ΕΛΜΕ. Καλό θα ήταν να πάρει και δημοσιότητα κι εννοώ τα ΜΜΕ (έστω και τοπικά), όχι τίποτα alfavita που τα διαβάζουμε μόνο εμείς.
-
Δυστυχώς, τίποτε από αυτά δεν θα γίνει.....
-
Την αποκλειστική ευθύνη για το φετινό μπάχαλο φέρει η ΔΟΕ. Και εξηγώ..
Η εγκύκλιος στην οποία στηρίχθηκαν οι συγχωνέυσεις είναι ενα κόψιμο ράψιμο και μία νομολογία (δηλαδή εξήγηση του νόμου) σύμφωνα με τις απόψεις και θέσεις του υπουργείου. Το νομικό τμήμα της ΔΟΕ έπρεπε να κάνει τα εξής:
α) Να μελετήσει την εγκύκλιο και να αντικρούσει αυτά που λέει
β) να ζητήσει άμεσα την μη εφαρμογή της σε διοικητικό δικαστήριο, λαμβάνοντας επείγοντα ασφαλιστικά μέτρα ( τον ακριβη τρόπο θα τον έβρισκαν οι δικηγόροι).
Αντι αυτού, οι αντιδράσεις ήταν άτονες και περιοριστηκαν σε αναρτήσεις στην ΑΛΦ
-
Και γιατί η ΔΟΕ δεν κάνει αυτό που οφειλει να κάνει;
Ποτε θα καταλάβουμε οτι ολα οσα συμβαίνουν αφορούν τη δικιά μας ζωη, τη δικια μας καθημερινότητα ως πολιτες; Ποτε θα δρασουμε;
-
Η ΔΟΕ είναι ακόμη πιο ανίσχυρη από όσο πιστεύουμε/θεωρούμε. Όταν λέω ότι αντί για σοβαρή νομική αντιπολίτευση, αρκούνται (ίσως κι επίτηδες) σε επαναστατικά τσιτάτα, χτυπήματα στην πλάτη και διαβεβαιώσεις ότι "όλα θα πάνε καλά", είμαι υπονομευτής του αγώνα κι υπηρέτης του συστήματος.
Είναι ανίκανη/ανίσχυρη να διεκπεραιώσει πολύ πιο απλά ζητήματα από αυτό. Η εικόνα που έχω διαμορφώσει από αυτά που ξέρω, είναι ότι της δίνουν τόση σημασία στο υπουργείο, όση θα έδιναν στον οποιονδήποτε από εμάς αν έπαιρνε τηλέφωνο να ρωτήσει κάτι.
-
Προσπαθώ να καταλάβω το ποιος φταίει για αυτή την σκούπα που έχει βάλει η κυβέρνηση και απάντηση δεν έχω. Μιλάμε όλοι για συγχνευσεις τμημάτων, κατάργηση τμημάτων και δεν μιλάμε ακόμη και για κατάργηση δημοτικού. Κλείσιμο σχολείο... λογω μη κατάλληλου κτηριου... απόφαση δημοτικής αρχής.
-
Σε αυτό το νήμα βλέπουμε να ζητά η πρωτοβάθμια να διατηρηθούν οργανικές θέσεις χωρίς τμήματα, και μάλιστα βλέπουμε ότι το πετυχαίνουν.
Σε άλλο νήμα, ζητάμε ίσο ποσοστό κάλυψης σε διορισμούς για όλες τις ειδικότητες!!
-
Σε αυτό το νήμα βλέπουμε να ζητά η πρωτοβάθμια να διατηρηθούν οργανικές θέσεις χωρίς τμήματα, και μάλιστα βλέπουμε ότι το πετυχαίνουν.
Σε άλλο νήμα, ζητάμε ίσο ποσοστό κάλυψης σε διορισμούς για όλες τις ειδικότητες!!
Όχι δεν ζητάμε αυτό, συζητάμε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων που έχουν 26-30 μαθητές ή και λιγότερους από 26 τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (καταπάτηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, λόγω εφαρμογής παράνομης εγκυκλίου την οποία δεν προσέβαλε η ΔΟΕ). Και συζητήσαμε και για υποβιβασμούς 6/θεσίων σχολείων σε ολιγοθέσια με κύριο σκοπό την αποψίλωση ολόκληρων χωριών με μειούμενο πληθυσμό και την συγχώνευση των μικρών σχολείων με μεγαλύτερα.
Αν αυτά περάσουν στην πρωτοβάθμια, θα περάσουν πολύ ευκολότερα μετά και στην επόμενη βαθμίδα που είναι η δευτεροβάθμια. Οπότε δεν τίθεται ζήτημα συντεχνιακό, τις οργανικές αργά ή γρήγορα θα τις χάσουμε θέλουμε δεν θέλουμε αν δεν υπάρχουν τα τμήματα και το ίδιο θα συμβεί και στη δευτεροβάθμια. Στο νήμα αυτό αναδεικνύουμε τι είναι πραγματικά το "συμμάζεμα" και ο "εξορθολογισμός" που προωθείται.
-
Όχι δεν ζητάμε αυτό, συζητάμε για τις συγχωνεύσεις τμημάτων που έχουν 26-30 μαθητές ή και λιγότερους από 26 τη στιγμή που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (καταπάτηση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, λόγω εφαρμογής παράνομης εγκυκλίου την οποία δεν προσέβαλε η ΔΟΕ). Και συζητήσαμε και για υποβιβασμούς 6/θεσίων σχολείων σε ολιγοθέσια με κύριο σκοπό την αποψίλωση ολόκληρων χωριών με μειούμενο πληθυσμό και την συγχώνευση των μικρών σχολείων με μεγαλύτερα.
Αν αυτά περάσουν στην πρωτοβάθμια, θα περάσουν πολύ ευκολότερα μετά και στην επόμενη βαθμίδα που είναι η δευτεροβάθμια. Οπότε δεν τίθεται ζήτημα συντεχνιακό, τις οργανικές αργά ή γρήγορα θα τις χάσουμε θέλουμε δεν θέλουμε αν δεν υπάρχουν τα τμήματα και το ίδιο θα συμβεί και στη δευτεροβάθμια. Στο νήμα αυτό αναδεικνύουμε τι είναι πραγματικά το "συμμάζεμα" και ο "εξορθολογισμός" που προωθείται.
Η
-
Κι εγώ επιβεβαιώνω ότι στην Γ΄ Αθήνας συγχωνεύονται τμήματα με μαθητές με σοβαρά θέματα υγείας που χρήζουν παράλληλης...
-
Η
-
[...]
Αυτό θα συμπαρασύρει μετά τα γυμνάσια και τα λύκεια (και θα γίνει πιο εύκολα εκεί γιατί δεν υπάρχει ο βραχνάς της μεταφοράς των μαθητών και η ανάγκη το σχολείο να είναι πολύ κοντά στον τόπο διαμονής του μαθητή). Απλά το πρώτο βήμα είναι να κατευθύνουν τον μαθητικό πληθυσμό στα σχολεία που αυτοί επιθυμούν υποβαθμίζοντας τα σχολεία που είναι προς συγχώνευση ή κατάργηση με βάση τις μελλοντικές εγγραφές (υπάρχει εσωτερικός σχεδιασμός ήδη σε κάποιες ΔΠΕ). Δεν καταστροφολογώ, αλλά δεν έχετε δει την υπογεννητικότητα ακόμα να εισέρχεται καλά καλά στη δευτεροβάθμια.
Έχουν ήδη ξεκινήσει αδικαιολόγητες συγχωνεύσεις τμημάτων και στη β/θμια. Μπορώ να το επιβεβαιώσω και για σχολεία της Δ' Δωδ., και μάλιστα σε τμήματα με παιδιά με σοβαρά θέματα υγείας, που χρειάζονται παράλληλη.
-
Εδώ και τόσα χρόνια δεν αντιδρούσαμε όταν είχαμε τμήματα με πολλά παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, πάντοτε οι διευθυντές είχαν την δικαιολογία "δεν έχω αίθουσες", τώρα τι θα πουν; Πάντοτε ο διευθυντής να κοιτάει την βόλεψή του εις βάρος των μαθητών....
-
Θεσσαλονίκη: Δεν έγινε αγιασμός στο 2ο ΓΕΛ – Αρνήθηκαν να μπουν οι μαθητές (https://www.typosthes.gr/thessaloniki/362863_thessaloniki-den-egine-agiasmos-sto-2o-gel-arnithikan-na-mpoyn-oi-mathites)
Αν γινόταν αυτό σε κάθε σχολείο που επηρεάζεται απο τον "εξορθολογισμό", δεν θα ασκούνταν σημαντική πίεση στο υπουργείο; Νομίζω πως πρόκειται για ένα ζήτημα που απαιτεί συστράτευση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων εδώ και τώρα.
Και να δούμε μέχρι που θα φτάσουν. Ακούγεται ότι (κατόπιν προφορικών εντολών όπως πάντα) έχουν μπλοκάρει οι μετεγγραφές που οδηγούν σε σπάσιμο τμήματος τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια. Αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μην μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο στο οποίο υπάγονται βάσει της (νέας) διεύθυνσης διαμονής τους.
-
Θεσσαλονίκη: Δεν έγινε αγιασμός στο 2ο ΓΕΛ – Αρνήθηκαν να μπουν οι μαθητές (https://www.typosthes.gr/thessaloniki/362863_thessaloniki-den-egine-agiasmos-sto-2o-gel-arnithikan-na-mpoyn-oi-mathites)
Αν γινόταν αυτό σε κάθε σχολείο που επηρεάζεται απο τον "εξορθολογισμό", δεν θα ασκούνταν σημαντική πίεση στο υπουργείο; Νομίζω πως πρόκειται για ένα ζήτημα που απαιτεί συστράτευση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων εδώ και τώρα.
Και να δούμε μέχρι που θα φτάσουν. Ακούγεται ότι (κατόπιν προφορικών εντολών όπως πάντα) έχουν μπλοκάρει οι μετεγγραφές που οδηγούν σε σπάσιμο τμήματος τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια. Αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μην μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο στο οποίο υπάγονται βάσει της (νέας) διεύθυνσης διαμονής τους.
Όντως ισχύει αυτό στη
-
Θεσσαλονίκη: Δεν έγινε αγιασμός στο 2ο ΓΕΛ – Αρνήθηκαν να μπουν οι μαθητές (https://www.typosthes.gr/thessaloniki/362863_thessaloniki-den-egine-agiasmos-sto-2o-gel-arnithikan-na-mpoyn-oi-mathites)
Αν γινόταν αυτό σε κάθε σχολείο που επηρεάζεται απο τον "εξορθολογισμό", δεν θα ασκούνταν σημαντική πίεση στο υπουργείο; Νομίζω πως πρόκειται για ένα ζήτημα που απαιτεί συστράτευση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων εδώ και τώρα.
Και να δούμε μέχρι που θα φτάσουν. Ακούγεται ότι (κατόπιν προφορικών εντολών όπως πάντα) έχουν μπλοκάρει οι μετεγγραφές που οδηγούν σε σπάσιμο τμήματος τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια. Αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μην μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο στο οποίο υπάγονται βάσει της (νέας) διεύθυνσης διαμονής τους.
Αν εξαιρέσουμε το γεγονός οτι οι μαθητές θα χασουν τους συμμαθητές τους, τα δυο σχολεια, το 2ο και το 15ο ειναι σε πολυ μικρή απόσταση το ενα απο το άλλο ετσι ωστε να δικαιολογείται η υπαρξη πολυ μικρων τμημάτων στο καθε ΓΕΛ
-
Σε σχολείο στα Δωδεκάνησα δέχτηκαν μόνο το ενα αδερφάκι στο σχολείο και τον αδερφό του τον έστειλαν σε αλλο σχολείο γιατί αν ερχόταν θα έσπαζε το τμήμα
-
Έχουμε 71.000 τμήματα και το πρόβλημα αφορά μόνο περίπου 900 τμήματα. Πρέπει να σεβόμαστε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων τα οποία δαπανώνται στην παιδεία. Οι λόγοι των συγχωνεύσεων είναι εκπαιδευτικοί και όχι οικονομικοί. Αυτά είπε ο κύριος πιερρακακης.... ενώ μίλησε καθαρά για χρήματα μετά μίλησε για λόγους εκπαιδευτικούς. Δεν μας είπε όμως για την περίπτωση των δύο αδελφών στα Δωδεκάνησα δεν μας είπε επίσης για την έλλειψη εκπαιδευτικών στο αγιασμό του σχολείου στα Χανιά,σε ένα νόμο με τεράστια κενά και ελάχιστους αναπληρωτες.
-
Και κάτι ακόμη η κυρία Μακρη μίλησε για 1600 τμήματα και ο κύριος πιερρακακης για 900,δηλ σχεδόν τα μισά.
-
Όταν οι γονείς αντικαθηστούν την ΔΟΕ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/456761_goneis-petyhan-asfalistika-metra-kata-dieythynsis-ekpaideysis-gia-anagkastikes
-
Όταν οι γονείς αντικαθηστούν την ΔΟΕ
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/456761_goneis-petyhan-asfalistika-metra-kata-dieythynsis-ekpaideysis-gia-anagkastikes
Δυστυχώς, για να έχουν να λένε από την κυβέρνηση ότι διόρισαν, θα καταργήσουν τμήματα και θα συγχωνεύσουν ώστε να μειωθούν οι αναπληρωτές στο μισό και να διορίσουν όσο πιο λίγους γίνεται τα προσεχή έτη.Η κάνουλα έχει να σφίξει κι άλλο.
Είναι και μορφή αντιποίνων για την άρνηση της αξιολόγησης.
-
Το πρόβλημα είναι ότι για πολλά χρόνια υπήρχαν σχολεία σε απόσταση 100 μέτρων το ένα από το άλλο που συντηρούνταν με τμήματα των 8-10 παιδιών ανα τάξη αντί να ενώνονται με το κοντινό τους για να μην χαθούν οι οργανικές. Τα παιδιά αυτών των σχολείων βέβαια δεν έκαναν μαθήματα όλων των ειδικοτήτων, άρα ήταν σε μειονεκτικότερης θέση με τα παιδιά με τα οποία συναντήθηκαν στο γυμνασιο. Τώρα που άρχισε επιτέλους να γίνεται ένας εξορθολογισμός, πήγαμε στο άλλο ακρο και παίρνει η μπάλα και τα τμήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ