Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Oliver στις Ιουλίου 03, 2024, 12:45:46 am
-
Μέσα στην εν λόγω πρόσφατη δημοσίευση https://www.especial.gr/enimerosi-gia-nees-organikes-ekpaideytikon-kai-eep-evp-arithmo-diorismon-nomoshedia-ypourgeiou-paideias/ γράφεται:
Πολυνομοσχέδιο
Το δεύτερο είναι ένα πολυνομοσχέδιο που αφορά σε πολλά και διαφορετικά θέματα, το λεγόμενο και “ερανιστικό”, το οποίο περιλαμβάνει διάφορες ρυθμίσεις θεμάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Επαγγελματικής εκπαίδευσης, Ειδικής Αγωγής, Εκκλησιαστικής εκπαίδευσης και Ανώτατης εκπαίδευσης. Αυτό το νομοσχέδιο θα κατατεθεί οσονούπω σε Δημόσια Διαβούλευση.
Έχει ακούσει ή διαβάσει κανείς τι αλλαγές θα περιλαμβάνει;
-
Εδώ λέει κάποια πράγματα. Πάντως ο τελικός τους στόχος είναι να μας περάσουν στους δήμους.
https://e-wall.net/61567/anoikto-scholeio-to-neo-nomoschedio-gia-tin-paideia-ola-osa-prepei-na-perimenete/
Το υπουργείο παιδείας συγκρότησε νομοπαρασκευαστική επιτροπή για τη σύνταξη προσχεδίου νόμου για την Α/βααθμια και
-
Άντε να δούμε τι μας περιμένει... Όλοι έχουμε επικεντρωθεί στους διορισμούς (λογικό), μετά θα επικεντρωθούμε στους οριστικούς πίνακες της 2ΓΕ/2023 (λογικό) και θα σκάσει το νέο πολυνομοσχέδιο με δυσάρεστες εκπλήξεις και θα κλαίμε μετά...
-
Εδώ λέει κάποια πράγματα. Πάντως ο τελικός τους στόχος είναι να μας περάσουν στους δήμους.
https://e-wall.net/61567/anoikto-scholeio-to-neo-nomoschedio-gia-tin-paideia-ola-osa-prepei-na-perimenete/
Το υπουργείο παιδείας συγκρότησε νομοπαρασκευαστική επιτροπή για τη σύνταξη προσχεδίου νόμου για την Α/βααθμια και
-
Αν, τελικά αποφασίσουν να καταργήσουν τα ΤΕ και τα ειδικά σχολεία, θα το κάνουν στο πλαίσιο της λεγόμενης συμπερίληψης, (διάβαζε συγχώνευσης) της ειδικής εκπαίδευσης στη γενική.
Και αν περάσουν τα σχολεία στους δήμους, θα αλλάξουν πολλά προς το χειρότερο. Μεταξύ των άλλων, αυτό θα καταλήξει στο ότι και οι δήμοι θα έχουν λόγο στο πόσοι και ποιοι εκπαιδευτικοί θα στελεχώνουν κάθε σχολείο.
Συμφωνώ με όλους σας. Δεν πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις με καθαρά οικονομικούς όρους (επιλογή πιο ανέξοδης λύσης) χωρίς προηγούμενη μελέτη, σχεδιασμό, κριτήρια και κατάλληλες υποδομές.
-
Το νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή θα εφαρμοστεί από αυτόν Σεπτέμβριο; Πάντως από ότι διαβάζω δεν ακούγεται καθόλου καλό και είναι εις βάρος των παιδιών και των εκπαιδευτικών.
-
Εδώ λέει κάποια πράγματα. Πάντως ο τελικός τους στόχος είναι να μας περάσουν στους δήμους.
https://e-wall.net/61567/anoikto-scholeio-to-neo-nomoschedio-gia-tin-paideia-ola-osa-prepei-na-perimenete/
Καθε χρονο περνάμε στους δημους...!
-
Το νομοσχέδιο για την ειδική αγωγή θα εφαρμοστεί από αυτόν Σεπτέμβριο; Πάντως από ότι διαβάζω δεν ακούγεται καθόλου καλό και είναι εις βάρος των παιδιών και των εκπαιδευτικών.
Αυτο το πολυνομοσχέδιο είναι το απόλυτο έκτρωμα. 100 φορές χειρότερο από το νόμο Γαβρόγλου και την αξιολόγηση μαζί. Το πολυνομοσχέδιο όχι μόνο προβλέπει γραπτό ΑΣΕΠ αλλά εκ θεμελίων αναδιαμόρφωση της ειδικής αγωγής. Ειδικά στην ειδική αγωγή , την πληρώνουν όλοι, Τμήματα ένταξης, παράλληλες και ειδικά σχολεία. Όλα ένας αχταρμάς, όλα θα τα κάνουν ένα μεγάλο βούρκο μόνο και μόνο για να γλιτώσουν λεφτά. Ντροπή πραγματικά. Και καλά θα βάλουν το νομοσχέδιο σε δημόσια διαβούλευση για τα μάτια του κόσμου και στη
-
Καθε χρονο περνάμε στους δημους...!
Έννοια σου και φτάνει εκείνη η αποφράδα χρονιά. Ψήνεται. Σαν το κοκκινιστό.
ΥΓ: Και μη μου πει κάποιος ότι είναι αντισυνταγματικό. Ναι, είναι. Και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια αντισυνταγματικά ήταν. Η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι περνά, χωρίς να ιδρώνει τ' αυτί κανενός, αντισυνταγματικά νομοσχέδια και σου λέει μετά "τρέχα στο ΣτΕ". Δεν ορρωδούν προ ουδενός.
-
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι έχουν γράφουν λες και έχουν διαβάσει το νομοσχέδιο, μπορούν να μας πουν την πηγή τους; Όχι ονομαστικά αλίμονο.
Ελπίζω η πηγή να είναι η γνωστή συνωμοσιολογία-τρομοκρατία που αναπαράγουν συγκεκριμένες παρατάξεις.
-
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι έχουν γράφουν λες και έχουν διαβάσει το νομοσχέδιο, μπορούν να μας πουν την πηγή τους; Όχι ονομαστικά αλίμονο.
Ελπίζω η πηγή να είναι η γνωστή συνωμοσιολογία-τρομοκρατία που αναπαράγουν συγκεκριμένες παρατάξεις.
Οι προθέσεις για την ειδική αγωγή φάνηκαν από τις οδηγίες που εφαρμόστηκαν το 23-24 και από όσα έχουν αφήσει να εννοηθούν πχ τμήμα ένταξης με εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη. Δεν θέλει και πολλή φαντασία να μαντέψει κανείς τις προθέσεις, ακόμα κι αν υπάρχει μια δόση υπερβολής στα δημοσιεύματα.
-
Οι προθέσεις για την ειδική αγωγή φάνηκαν από τις οδηγίες που εφαρμόστηκαν το 23-24 και από όσα έχουν αφήσει να εννοηθούν πχ τμήμα ένταξης με εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη. Δεν θέλει και πολλή φαντασία να μαντέψει κανείς τις προθέσεις, ακόμα κι αν υπάρχει μια δόση υπερβολής στα δημοσιεύματα.
Πηγές επίσημες υπάρχουν;
-
Πηγές επίσημες υπάρχουν;
Έβαλα το σύνδεσμο του e-wall παραπάνω. Η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη δημοσιέψει κάτι. Υποχρεούται, όμως, να το σερβίρει σε λίγο στη διαβούλευση. Οπότε οφφισιέλ θα το δούμε τότε.
-
Επειδή βλέπω ότι κάποιοι έχουν γράφουν λες και έχουν διαβάσει το νομοσχέδιο, μπορούν να μας πουν την πηγή τους; Όχι ονομαστικά αλίμονο.
Ελπίζω η πηγή να είναι η γνωστή συνωμοσιολογία-τρομοκρατία που αναπαράγουν συγκεκριμένες παρατάξεις.
Ειδικά εσύ συνάδελφε μπορείς άνετα να ενημερώνεσαι από εδώ.
https://dakedek.blogspot.com/?m=1
-
Έβαλα το σύνδεσμο του e-wall παραπάνω. Η κυβέρνηση δεν έχει ακόμη δημοσιέψει κάτι. Υποχρεούται, όμως, να το σερβίρει σε λίγο στη διαβούλευση. Οπότε οφφισιέλ θα το δούμε τότε.
Το ewall από πάντα έγραφε τα γνωστά τρομοκρατικά που γράφουν οι γνωστές παρατάξεις που φυσικά ποτέ δεν έχουν επαληθευθεί. Εάν αυτή είναι η πηγή τότε όλα καλά.
Θα δούμε στην διαβούλευση την αλήθεια μέχρι τότε θα κάνουμε υπομονή να διαβάζουμε συνομωσίες.
-
Το ewall από πάντα έγραφε τα γνωστά τρομοκρατικά που γράφουν οι γνωστές παρατάξεις που φυσικά ποτέ δεν έχουν επαληθευθεί. Εάν αυτή είναι η πηγή τότε όλα καλά.
Θα δούμε στην διαβούλευση την αλήθεια μέχρι τότε θα κάνουμε υπομονή να διαβάζουμε συνομωσίες.
Δεν καταλαβαίνω την οργή σου αφού πόσταρα και το κατάλληλο λινκ για να ενημερώνεσαι εσύ. Για όλα φροντίζω.
-
Δεν καταλαβαίνω την οργή σου αφού πόσταρα και το κατάλληλο λινκ για να ενημερώνεσαι εσύ. Για όλα φροντίζω.
Καμία οργή, ίσα ίσα ανακούφιση.
-
Καμία οργή, ίσα ίσα ανακούφιση.
-
Καμία οργή, ίσα ίσα ανακούφιση.
-
Με το νομοσχέδιο αυτό τι γίνεται ; Δεν ήταν να κατατεθεί αυτήν την εβδομάδα; Αποκλείεται να είναι αυτό που κατέθεσε ο Πιερρακάκης χθες έτσι δεν είναι; Αλλά αν υπάρχει κι άλλο πολυνομοσχέδιο που είναι;
-
Έννοια σου και φτάνει εκείνη η αποφράδα χρονιά. Ψήνεται. Σαν το κοκκινιστό.
Εδώ υπάρχουν περιπτώσεις ολόκληρων περιοχών (Διευθύνσεων) όπου δεν έχουν εκδοθεί οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης ακόμα και όσων δοκίμων ολοκλήρωσαν και τα τρία πεδία της αξιολόγησης. Δεν ξέρω πόσο "συμπτωματική" μπορεί να είναι αυτή η καθυστέρηση. Για όσους μάλιστα διοριστούν από φέτος και εξής, υπάρχει άφθονος χρόνος να περάσει η αλλαγή της υπαγωγής των σχολείων (να μεταφερθούν στους δήμους) και να αλλάξει και το εργασιακό καθεστώς των εκπαιδευτικών, και συνακόλουθα ο τρόπος επιλογής τους σε όλα τα στάδια (αρχική πρόσληψη, τοποθετήσεις, υπηρεσιακές μεταβολές) σε κάτι πιο (νεοφιλ)"ελεύθερο".
-
Δε νομίζω ότι υπάρχιε διεύθυνση που δεν έχει εκδώσει διαπιστωτικές για του 2020 και του 2021. Για το 2022 ακόμα δεν έχει σμυπληρωθεί η διετία δόκιμης θητείας.
-
Δε νομίζω ότι υπάρχιε διεύθυνση που δεν έχει εκδώσει διαπιστωτικές για του 2020 και του 2021.
Κι όμως, υπάρχουν, τουλάχιστον για το 2021.
-
Από τις 57 διευθύνσεις έχω βρει ότι έχουν κάνει τουλάχισατον μια πράξη οι κάτωθι:
ΔΕΥΤΕΡΟ