Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: harac στις Ιουλίου 10, 2024, 10:20:11 pm
-
Νέα διάταξη για τις αυτόνομες τάξεις Γυμνασίου σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές. Θα προτιμούσαμε να γίνονται με φυσική παρουσία όλα τα μαθήματα, αλλά από τα να μη διδάσκεται καθόλου κάποιο μονόωρο μάθημα ή να διδάσκεται από μία άσχετη ειδικότητα που βρίσκεται στο σχολείο του ορεινού χωριού ή του πολύ μικρού νησιού, μήπως θα είναι καλύτερα έτσι;
https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes (https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes)
-
Με αυτές τις συνθήκες δεν θεωρώ ότι είναι χειρότερο από τα μικρά γυμνάσια στα οποία όλοι κάνουν τα πάντα. Το βασικό πρόβλημα πιστεύω ότι είναι ο αφύσικους τρόπος να μεγαλώνουν τα παιδιά εκτός κοινωνίας, αλλά αυτό πια είναι πρόβλημα της οικογένειας τους, αν δεν μπορεί να το αντιληφθει.
Αυτά θα λειτουργούν και σαν λυκειακές τάξεις;
-
Νέα διάταξη για τις αυτόνομες τάξεις Γυμνασίου σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές. Θα προτιμούσαμε να γίνονται με φυσική παρουσία όλα τα μαθήματα, αλλά από τα να μη διδάσκεται καθόλου κάποιο μονόωρο μάθημα ή να διδάσκεται από μία άσχετη ειδικότητα που βρίσκεται στο σχολείο του ορεινού χωριού ή του πολύ μικρού νησιού, μήπως θα είναι καλύτερα έτσι;
https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes (https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes)
Έτσι όπως το διάβασα, πήγε το μυαλό μου σε γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις. Αυτό τι θα είναι, δημοτικό με γυμνασιακές τάξεις; Ή ψηφιακό σχολείο;
Ενημέρωση: Παράρτημα γυμνασίου σε χώρο/ τάξη μακριά από το γυμνάσιο αναφοράς κτηριακά. Μάλιστα... Για να δούμε... Ως χώρα έχουμε τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα των πολύ ορεινών και δυσβατων περιοχών και των νησιών. Καλή σκέψη, να δούμε.πώς θα τσουλήσει. Είναι του στυλ αντί να πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, έρχεται το βουνό στο Μωάμεθ.
-
Το θέμα είναι η έκταση στην οποία θα εφαρμοστεί. Αν είναι για κάτι φάσεις που είναι 2 παιδιά σε ένα μικρό νησί βλ Γαύδος ή κάτι άλλα που τώρα είναι δημοτικό, οκ. Είναι πολύ ιδιάζουσες περιπτώσεις και προφανώς είναι πολύ ιδιαίτερες και οι οικογένειες. Μην πάει αυτό όμως να παγιωθεί ευρύτερα, φοβάμαι. Αντί να λύσει ένα πρόβλημα, μην δημιουργήσει άλλα.
-
Ολα τα παιδιά δικαιούνται την ίδια προσβαση στην παιδεια. Ακομα κ αν είναι 1 παιδι σε ενα ξερονησι το κράτος οφείλει να του παρέχει οτι παρέχει σε ενα παιδί στην πρωτεύουσα.
-
Το θέμα είναι η έκταση στην οποία θα εφαρμοστεί. Αν είναι για κάτι φάσεις που είναι 2 παιδιά σε ένα μικρό νησί βλ Γαύδος ή κάτι άλλα που τώρα είναι δημοτικό, οκ. Είναι πολύ ιδιάζουσες περιπτώσεις και προφανώς είναι πολύ ιδιαίτερες και οι οικογένειες. Μην πάει αυτό όμως να παγιωθεί ευρύτερα, φοβάμαι. Αντί να λύσει ένα πρόβλημα, μην δημιουργήσει άλλα.
Αυτό αν δεν ενισχύσει την αποκέντρωση, σίγουρα θα κάνει πιο φιλική την επαρχία για μόνιμη ή ημιμόνιμη εγκατάσταση. Κι από την άλλη θα υπάρξει περισσότερο προσωπικό να δουλέψει και να καλύψει τις ανάγκες. Το βλέπω win - win.
Σα σύλληψη είναι καλό. Στην εκτέλεση θα δούμε.
-
Ολα τα παιδιά δικαιούνται την ίδια προσβαση στην παιδεια. Ακομα κ αν είναι 1 παιδι σε ενα ξερονησι το κράτος οφείλει να του παρέχει οτι παρέχει σε ενα παιδί στην πρωτεύουσα.
-
Το συστημα αυτο μεικτης διδασκαλιας εφαρμοζεται χρονια στην Γαλλια.
-
Το θέμα είναι η έκταση στην οποία θα εφαρμοστεί. Αν είναι για κάτι φάσεις που είναι 2 παιδιά σε ένα μικρό νησί βλ Γαύδος ή κάτι άλλα που τώρα είναι δημοτικό, οκ. Είναι πολύ ιδιάζουσες περιπτώσεις και προφανώς είναι πολύ ιδιαίτερες και οι οικογένειες. Μην πάει αυτό όμως να παγιωθεί ευρύτερα, φοβάμαι. Αντί να λύσει ένα πρόβλημα, μην δημιουργήσει άλλα.
Συμφωνώ. Μέχρι ενός σημείου λύνει προβλήματα, αλλά αν ξεφύγει από τη μικρή κλίμακα περιοχών, θα έχουμε περισσότερα.
-
Νέα διάταξη για τις αυτόνομες τάξεις Γυμνασίου σε απομακρυσμένες – ορεινές περιοχές. Θα προτιμούσαμε να γίνονται με φυσική παρουσία όλα τα μαθήματα, αλλά από τα να μη διδάσκεται καθόλου κάποιο μονόωρο μάθημα ή να διδάσκεται από μία άσχετη ειδικότητα που βρίσκεται στο σχολείο του ορεινού χωριού ή του πολύ μικρού νησιού, μήπως θα είναι καλύτερα έτσι;
https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes (https://www.esos.gr/arthra/88957/i-nea-diataxi-gia-tis-aytonomes-taxeis-gymnasioy-se-apomakrysmenes-oreines-periohes)
Η απάντηση είναι καλύτερα να μην διδάσκετε καθόλου. Τι θα κερδίσει δλδ ένα παιδί αν κάνει καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική, τεχνολογία με μια οθόνη; Φυσικά όμορφα το αναφέρουν σαν τάξη, για να μην χρειαστεί να πληρώνουν και επίδομα θέσης!
-
Ο Serraios έχει δίκιο. Φυσικά να μη διδάσκεται καθόλου. Από τζάμι θα γίνεται μάθημα; Σοβαρά τώρα; Δουλευόμαστε; Κανονικοποιούμε τις έκτακτες συνθήκες λόγω πανδημίας;
-
Κανονικοποιούμε τις έκτακτες συνθήκες λόγω πανδημίας;
Στην αρχή οι "έκτακτες συνθήκες λόγω πανδημίας" και στη συνέχεια ο "εξορθολογισμός των πόρων". Αν ανοίξει ο ασκός του Αιόλου, οι άνεμοι δεν ξαναμπαίνουν μέσα. Οφείλαμε να το γνωρίζουμε -και δεν αναφέρομαι μόνο στους εκπαιδευτικούς, σε όλο το λαό αναφέρομαι- όταν αποδεχόμασταν "έκτακτες συνθήκες" "για το καλό μας". Άλλωστε, όπως "δεν θα χαθεί ο κόσμος αν δεν υπάρχουν σχολικοί φύλακες", έτσι "δεν θα χαθεί ο κόσμος αν δεν διδάσκονται κάποια μαθήματα όσοι παραμένουν απομονωμένοι στα μικρονήσια". Μην ξεχνάμε επίσης ότι "όποιος δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει".
(Πολλά εισαγωγικά, αλλά δεν φταίω εγώ για αυτά.)
-
Η απάντηση είναι καλύτερα να μην διδάσκετε καθόλου. Τι θα κερδίσει δλδ ένα παιδί αν κάνει καλλιτεχνικά, μουσική, γυμναστική, τεχνολογία με μια οθόνη; Φυσικά όμορφα το αναφέρουν σαν τάξη, για να μην χρειαστεί να πληρώνουν και επίδομα θέσης!
Κάποια απ αυτά θα μπορεί να τα κάνει με τις ειδικότητες του κοντινού δημοτικού, όπως λέει. Αν και σε αυτά τα μερη αμφιβάλλω αν θα υπάρχει δημοτικό με τόσο προσωπικό. Οπότε πάμε για μεταφορα του μοντέλου των ολιγοθέσιων δημοτικών, στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά αυτά έτσι ήταν στο δημοτικό, δεν θα ζησουν κάτι διαφορετικό, εμάς μας κάνει εντύπωση. Δεν νομίζω ότι θεωρούμε λειτουργικό να υπάρχει ένα πλήρως στελεχωμένο δημοτικό και πλήρως στελεχωμένο γυμνάσιο, 10 εκπαιδευτικοί για 2 μαθητες.
-
Γνωρίζει κανείς τέτοιες περιπτώσεις (εκτός από τη Γαύδο που την αναφέρουν συνέχεια); Και αν κάποιο γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις σε ένα μικρό νησί λειτουργεί κανονικά, υπάρχει περίπτωση να μεταπέσει στο νέο καθεστώς;
-
Κάποια απ αυτά θα μπορεί να τα κάνει με τις ειδικότητες του κοντινού δημοτικού, όπως λέει. Αν και σε αυτά τα μερη αμφιβάλλω αν θα υπάρχει δημοτικό με τόσο προσωπικό. Οπότε πάμε για μεταφορα του μοντέλου των ολιγοθέσιων δημοτικών, στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά αυτά έτσι ήταν στο δημοτικό, δεν θα ζησουν κάτι διαφορετικό, εμάς μας κάνει εντύπωση. Δεν νομίζω ότι θεωρούμε λειτουργικό να υπάρχει ένα πλήρως στελεχωμένο δημοτικό και πλήρως στελεχωμένο γυμνάσιο, 10 εκπαιδευτικοί για 2 μαθητες.
Φυσικά και το θεωρουμε, οπως και το θεωρουμε ΔΙΚΑΙΟ. Ιση πρόσβαση στην παιδεία για ΟΛΑ τα παιδιά.
-
Φυσικά και το θεωρουμε, οπως και το θεωρουμε ΔΙΚΑΙΟ. Ιση πρόσβαση στην παιδεία για ΟΛΑ τα παιδιά.
Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;
-
Ο δασκαλος(καθηγητης ) ειναι εμπνευστης πανω απο ολα!Μπορει να δωσει πνοη και ωθηση στα παιδια στους μαθητες πισω απο ενα τζαμι μπροστα τους χιλιομετρα μακρυα οπου και να βρισκεται. Σε λιγα χρονια και βεβαια δεν θα μιλαμε για τα σχολεια οπως τα ξερουμε! Ηρθε ο καιρος να δωσουμε στις απομακρυσμενες περιοχες γνωση! Ααααα και για να μην παρεξηγηθω δεν συμφωνω με την κυβερνηση αυτη και καλα των αριστων αλλα αυτο που συμβαινει αν γινει και σοβαρα και σωστα θα δωσει μελλον σε πολλα παιδια!
-
Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;
Φυσικα και θεωρώ αδικα τα ολιγοθεσια. Για ποιο λογο το παιδί στο διθεσιο να μην κανει τα μαθήματα των ειδικοτήτων ; Για ποιο λογο να μην κανει 100% τα μαθήματα που προβλέπονται για την ταξη του και να μοιράζεται το χρόνο που θα το διδασκε ο δάσκαλος του με κάποιο παιδι αλλης ταξης;
Υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικος που τα θεωρεί δικαια θελετε να μου πειτε για το παιδι;
-
Γνωρίζει κανείς τέτοιες περιπτώσεις (εκτός από τη Γαύδο που την αναφέρουν συνέχεια); Και αν κάποιο γυμνάσιο με λυκειακές τάξεις σε ένα μικρό νησί λειτουργεί κανονικά, υπάρχει περίπτωση να μεταπέσει στο νέο καθεστώς;
Αγαθονήσι. Τον Σεπτέμβριο που μας έρχεται: 2 μαθητές στο Δημοτικό, 2 στο Γυμνάσιο.
Τη χρονιά που πέρασε, αν θυμάμαι καλά, ο σύλλογος στο Γυμνάσιο με Λ/Τ είχε πέντε εκπαιδευτικούς.
-
Άρα μ αυτή τη λογική θεωρούμε άδικα και τα ολιγοθεσια δημοτικά. Ή όχι;
Το μονοθέσιο αποτελεί την καλύτερη εμπειρία της ζωής μου γιατί είναι ρεαλιστικό κοινωνικό μοντέλο. Παιδιά διαφορετικών ηλικιών και δυνατοτήτων που λάμπουν το καθένα μέσα στην ιδιαιτερότητά τους και την ιδιαίτερη κλίση τους και ικανότητα την οποία μοιράζονται με τους συμμαθητές τους. Δεν ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο λόγω της αναγνώρισης της διαφορετικότητας σε επίπεδο γνωστικής ικανότητας και λόγω της διαφοράς ηλικίας
Παρά τις όποιες προστριβές τα παιδιά αποκτούν κοινωνική μόρφωση και μαθαίνουν στην ευγενή άμιλλα, όχι στον ανταγωνισμό και το κυριότερο πώς να κοινωνικοποιούνται με άτομα διαφορετικής ηλικίας και ψυχολογικών αναγκών. Γίνονται υπεύθυνα, αναλαμβάνουν ευθύνες. Το σύστημα διδασκαλίας λειτουργεί και με αλληλοδιδακτική και είναι πολύ κοντά στο μοντεσσοριανό της αυτενέργειας. Σε βάθος χρόνου, μόνο όφελος είναι γιατί το παιδί μαθαίνει να είναι ευπροσάρμοστο και να λαμβάνει πρωτοβουλίες κι ας υστερεί στο γνωστικό, το οποίο αντισταθμίζεται από την ωριμότητα που αποκτά για να το καλύψει και από μόνο του.
Για μένα τα ολιγοθέσια πρέπει να αυξηθούν και επειδή κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μορφώνεται στον τόπο του, αλλά και επειδή αποτελεί όφελος για την ανάπτυξή του.
Κατά τον ίδιο τρόπο και οι αυτόνομες γυμνασιακές τάξεις - αν και εκεί πιστεύω θα έχουν την ελάχιστη διάκριση σε επίπεδα (Α',