Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: sxetikotita στις Ιουλίου 11, 2024, 08:34:07 pm
-
Σε γυμνασιο με λιγότερους από 300 μαθητές που έχει μαθηματικό ένταξης κ φιλόλογο ένταξης
τα παιδιά στο μάθημα της φυσικής μένουν ακάλυπτα η το κάνει ο μαθηματικός της ένταξης;
-
Προφανώς κάνει το μάθημα ο μαθηματικός που έχει τη φυσική β΄ ανάθεση.
-
Αν φτάνουν οι ώρες βέβαια και ανάλογα και με τη σύμφωνα που θα γίνει για τα μαθηματικά (δλδ πόσες από τις 4 ώρες θα κάνουν ένταξη). Συνήθως προσπαθούν να καλύψουν και 1 ώρα φυσικής, αν βολεύει.
Ούτε τα φιλολογικά καλύπτονται όλα έτσι κι αλλιώς.
-
Σε γυμνασιο με λιγότερους από 300 μαθητές που έχει μαθηματικό ένταξης κ φιλόλογο ένταξης
τα παιδιά στο μάθημα της φυσικής μένουν ακάλυπτα η το κάνει ο μαθηματικός της ένταξης;
Στην περίπτωση που αναφέρεις, οι ώρες των φυσικών επιστημών, συνήθως μόνο της φυσικής, δηλώνονται για λειτουργικό κενό.
Από κει και πέρα το πως θα καλυφθούν εξαρτάται. Προφανώς, αν δε συμπληρώνει ωράριο ο μαθηματικός που έχει οργανική εκεί, που συνήθως δε συμπληρώνει μόνο με μαθηματικά, θα κάνει τις ώρες της φυσικής, κι αν πάλι δε συμπληρώνει θα κάνει και γεωλογία-γεωγραφία. Σε αντίθετη περίπτωση ή θα καλυφθούν από αναπληρωτή ή οι μαθητές θα παρακολουθούν τα μαθήματα φυσικών επιστημών στην τάξη από τον εκπαιδευτικό γενικής.