Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μεταθέσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: ernie στις Ιουλίου 24, 2024, 08:17:35 pm
-
δεν ξέρω πώς και πού πάτησαν αλλά έγινε κι αυτό σε δύο νηπιαγωγεία,
υποψιάζομαι ότι είναι η αρχή μιας μεγαλύτερης και ευρύτερης κινητικότητας προς το νηπιαγωγείο
(και να σκεφτεί κανείς ότι όταν ο Κουκοδήμος ως υφυπουργός το όχι και τόσο μακρινό 2014 πρότεινε να μπούνε γυμναστές στα νηπιαγωγεία εξαναγκάστηκε σε παραίτηση αυθημερόν)
-
Μακάρι να είναι αυτό, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι περιοχές που είναι τα οργανικά κενά ίσως φτιάχτηκαν για να πάρουν μεταθέσεις στις περιοχές προτίμησης τους αυτοί που δεν πήραν τελικά. Δηλαδή πχ στη Λάρισα οι δύο οργανικές σε νηπιαγωγεία μπορεί να εξυπηρετήσουν συναδέλφους που περίμεναν καιρό να πάνε αν δεν είχε οργανικές σε δημοτικά.
-
Καλημέρα,
Οι νέες οργανικές θέσεις στα νηπιαγωγεία συνεπάγονται ότι η συμπλήρωση ωραρίου θα γίνεται σε νηπιαγωγεία μόνο;
-
Καλημέρα,
Οι νέες οργανικές θέσεις στα νηπιαγωγεία συνεπάγονται ότι η συμπλήρωση ωραρίου θα γίνεται σε νηπιαγωγεία μόνο;
Λογικά οχι. Οπως τωρα οι αγγλικων που τους λειπουν ωρες συμπληρωνουν σε κοντινα νηπιαγωγεια, το αντιστροφο μπορεί να συμβει πολυ ανετα γιατι προκεται για την ιδια διευθυνση και βαθμιδα
-
Άρα τα συγκεκριμένα νηπιαγωγεία είναι 4/Θ και άνω και δικαιολογειται έτσι η ύπαρξη οργανικής αγγλικων; Αλλιώς γιατί να μη δώσουν την οργανική στο ομορο δημοτικο...
-
Άρα τα συγκεκριμένα νηπιαγωγεία είναι 4/Θ και άνω και δικαιολογειται έτσι η ύπαρξη οργανικής αγγλικων; Αλλιώς γιατί να μη δώσουν την οργανική στο ομορο δημοτικο...
Για να μην έχουν γκρίνιες για τη διδασκαλία σε νηπιαγωγείο. Του τύπου "δε θέλω να συμπληρώσω σε νηπιαγωγείο". Ενώ αν είναι η οργανική στο νηπιαγωγείο... τσακ! Την πάτησες!
-
το ένα είναι 4/θ και το άλλο 6/θ, σύμφωνα με την σελίδα της διεύθυνσης και εντάξει το 6/θ είναι ένα αλλά 4/θ έχει αρκετά,
το +2 ή +4 ώρες νηπιαγωγείο δεν είναι και τόσο θέμα γιατί λίγο πολύ στους περισσότερους αργά ή γρήγορα κληρώνει και το περιμένουν, και υπάρχουν και οι αμω με 14 ώρες υποχρεωτικά νηπιαγωγείο που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν άποψη οπότε δεν νομίζω ότι αυτό ήταν το πρόβλημα
το βασικό θέμα είναι ότι έγινε για πρώτη φορά ever σύσταση οργανικής μη ΠΕ60 σε νηπιαγωγείο, και μόνο τυχαία δεν έγινε
-
Με την ελπίδα να μας αντιμετωπίσουν σαν ισότιμα μέλη του συλλόγου και όχι ως β' κατηγορίας...
-
Με την ελπίδα να μας αντιμετωπίσουν σαν ισότιμα μέλη του συλλόγου και όχι ως β' κατηγορίας...
Χα χα χα χα χα
Ξέρω κι ένα ωραίο με τον Τοτό
Εδώ με την ελπίδα θα μείνουμε
-
Σιγά μην τους παρακαλάμε κιόλας... τους αφήνουμε απλά να νιώθουν σημαντικοί... ;D τόσο μπορούν
-
το βασικό θέμα είναι ότι έγινε για πρώτη φορά ever σύσταση οργανικής μη ΠΕ60 σε νηπιαγωγείο, και μόνο τυχαία δεν έγινε
Να το συνδέσουμε με τους καθηγητές που ακούστηκε ότι θα διδάξουν σε ιδιωτικά δημοτικά;
-
τι να σου πω αυτά πρέπει να είσαι από μέσα για να τα ξέρεις αλλιώς κάνεις εικασίες και περιμένεις να κρίνεις εκ του αποτελέσματος, όπως και να ‘χει θα φανεί,
αυτό με τους καθηγητές αν δεν κάνω λάθος ξεκίνησε από ένα άρθρο του Λακασά (γνωστός από εποχής μνημονίων ως κάτι σαν Προτοσάλτε της εκπαίδευσης) που με κάτι ιστορικές αναδρομές και λογικές ακροβασίες που δεν ανάγονται στις τρέχουσες συνθήκες έριξε το θέμα κατά παραγγελία για να ζυγίσουν οι παραγγέλλοντες αντιδράσεις, επίσης θα φανεί από το αποτέλεσμα
(πάντως προσωπικά είχα καλή εμπειρία από νηπιαγωγείο, ίσως ήταν η εξαίρεση)
-
Για να μην έχουν γκρίνιες για τη διδασκαλία σε νηπιαγωγείο. Του τύπου "δε θέλω να συμπληρώσω σε νηπιαγωγείο". Ενώ αν είναι η οργανική στο νηπιαγωγείο... τσακ! Την πάτησες!
Στη δυτική Θεσσαλονίκη πολλοί αγγλικών συμπληρωνουν κάθε χρόνο υποχρεωτικά σε ένα με δυο νηπιαγωγεια
-
Στη δυτική Θεσσαλονίκη πολλοί αγγλικών συμπληρωνουν κάθε χρόνο υποχρεωτικά σε ένα με δυο νηπιαγωγεια
Η Δυτική Θεσσαλονίκη είναι από τις λίγες διευθύνσεις που δε ρωτάει πού θες να συμπληρώσεις ωράριο, αλλά στο ανακοινώνει. Δε συμβαίνει παντού αυτό.
-
Μου φαίνεται σαν να πειραματίζονται με τις δυο οργανικές στην Λάρισα ( τον πιο κλειστό νομίζω νομό στην ειδικότητά μας). Αν πάει καλά και ανοίξουν γενικά οργανικές και σε άλλους νομούς στα πολυδύναμα νηπιαγωγείαμπορεί πιο εύκολα να πάμε κοντά στα σπίτια μας και φυσικά να γίνουν και περισσότεροι διορισμοί. Αρκεί να υπάρχει ερώτηση/επιλογή στις μεταθέσεις και στους διορισμούς αν επιθυμεί κάποιος τέτοια θέση γιατί δεν είναι καλό να βρεθούν καθηγήτριες/ καθηγητές Αγγλικών στα νηπιαγωγεία που δεν επιθυμούν τέτοια τοποθέτηση.
-
Μου φαίνεται σαν να πειραματίζονται με τις δυο οργανικές στην Λάρισα ( τον πιο κλειστό νομίζω νομό στην ειδικότητά μας). Αν πάει καλά και ανοίξουν γενικά οργανικές και σε άλλους νομούς στα πολυδύναμα νηπιαγωγείαμπορεί πιο εύκολα να πάμε κοντά στα σπίτια μας και φυσικά να γίνουν και περισσότεροι διορισμοί. Αρκεί να υπάρχει ερώτηση/επιλογή στις μεταθέσεις και στους διορισμούς αν επιθυμεί κάποιος τέτοια θέση γιατί δεν είναι καλό να βρεθούν καθηγήτριες/ καθηγητές Αγγλικών στα νηπιαγωγεία που δεν επιθυμούν τέτοια τοποθέτηση.
Συμφωνω απολυτα στο ότι θα πρέπει να δηλώνονται ξεχωριστά τα νηπιαγωγεια, όπως ακριβώς υπάρχει και η διάκριση μεταξύ δημοτικών και γυμνασίων/λυκειων. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση που δεν την επιθυμουν ολοι, αρα δε θα έχουμε τα καλύτερα δυνατα αποτελέσματα για τα παιδιά μας.
-
Συμφωνω απολυτα στο ότι θα πρέπει να δηλώνονται ξεχωριστά τα νηπιαγωγεια, όπως ακριβώς υπάρχει και η διάκριση μεταξύ δημοτικών και γυμνασίων/λυκειων. Πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση που δεν την επιθυμουν ολοι, αρα δε θα έχουμε τα καλύτερα δυνατα αποτελέσματα για τα παιδιά μας.
Δηλωνεται ομως η πρωτοβαθμια και η δευτεροβαθμια, σωστα;
Τα νηπιαγωγεια ανηκουν στην πρωτοβαθμια…..
-
Δηλωνεται ομως η πρωτοβαθμια και η δευτεροβαθμια, σωστα;
Τα νηπιαγωγεια ανηκουν στην πρωτοβαθμια…..
Ναι, εννοω να υπάρχουν 3 επιλογές.
Νηπιαγωγεία - Δημοτικα - Γυμνασια/Λυκεια
Είναι πολυ διαφορετική η μεθοδολογία στα νηπιαγωγεία απο αυτη στο δημοτικο
-
Ναι, εννοω να υπάρχουν 3 επιλογές.
Νηπιαγωγεία - Δημοτικα - Γυμνασια/Λυκεια
Είναι πολυ διαφορετική η μεθοδολογία στα νηπιαγωγεία απο αυτη στο δημοτικο
Ένας καθηγητής ξένων γλωσσών έχει διδαχτει στην σχολή του τον τροπο να προσαρμοζει την μεθοδολογία ώστε να καλύπτει διδασκαλία από παιδιά προσχολικής ηλικιας έως ενήλικες. Στο φροντιστηριο το κάνουν συνεχεια και κανεις ποτέ δεν αναρωτιέται ούτε το αμφισβητεί , στην δημόσια εκπαίδευση ξαφνικά δεν γίνεται; Ήδη καλύπτουν οι μόνιμοι ανάγκες όπου τους ζητηθεί με μεγάλη επιτυχία, μην δημιουργούμε προβλήματα εκει που δεν υπάρχουν από ίδιο συμφερον
-
Ένας καθηγητής ξένων γλωσσών έχει διδαχτει στην σχολή του τον τροπο να προσαρμοζει την μεθοδολογία ώστε να καλύπτει διδασκαλία από παιδιά προσχολικής ηλικιας έως ενήλικες. Στο φροντιστηριο το κάνουν συνεχεια και κανεις ποτέ δεν αναρωτιέται ούτε το αμφισβητεί , στην δημόσια εκπαίδευση ξαφνικά δεν γίνεται; Ήδη καλύπτουν οι μόνιμοι ανάγκες όπου τους ζητηθεί με μεγάλη επιτυχία, μην δημιουργούμε προβλήματα εκει που δεν υπάρχουν από ίδιο συμφερον
Μαλλον δεν εξεφρασα ολοκληρωμενα τη σκεψη μου, εξου κ η παρανοηση. Δεν εννοω οτι δεν ειμαστε ικανοι για να βρισκόμαστε στο νηπιαγωγείο, καθε αλλο, γνωρίζουμε πολυ καλα πως να σταθούμε και να προσφέρουμε οτι καλύτερο στα μικρουλια μας. Αυτο που εννοω είναι οτι πολλοι εκπαιδευτικοι (μαζι κ εγω) νιωθουν οτι αποδιδουν καλυτερα ειτε στο δημοτικο ειτε στο γυμνασιο-λυκειο. Δεν έχει να κάνει με τις σπουδες και το γνωστικο υπόβαθρο, έχει να κανει με την προσωπικότητα του εκπαιδευτικού. Κάποιοι μπορούν να προσεγγίσουν αψογα τους εφήβους,να τους διδαξουν και να τους εμπνευσουν, αλλοι να αγκαλιάσουν τα παιδάκια του δημοτικου και να τους δωσουν γερες βασεις κι άλλοι να κανουν θαύματα με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου.
Προσωπικη αποψη βέβαια, ισως αλλοι να νιώθουν ότι αποδιδουν εξίσου σε ολες τις βαθμίδες.
-
Μαλλον δεν εξεφρασα ολοκληρωμενα τη σκεψη μου, εξου κ η παρανοηση. Δεν εννοω οτι δεν ειμαστε ικανοι για να βρισκόμαστε στο νηπιαγωγείο, καθε αλλο, γνωρίζουμε πολυ καλα πως να σταθούμε και να προσφέρουμε οτι καλύτερο στα μικρουλια μας. Αυτο που εννοω είναι οτι πολλοι εκπαιδευτικοι (μαζι κ εγω) νιωθουν οτι αποδιδουν καλυτερα ειτε στο δημοτικο ειτε στο γυμνασιο-λυκειο. Δεν έχει να κάνει με τις σπουδες και το γνωστικο υπόβαθρο, έχει να κανει με την προσωπικότητα του εκπαιδευτικού. Κάποιοι μπορούν να προσεγγίσουν αψογα τους εφήβους,να τους διδαξουν και να τους εμπνευσουν, αλλοι να αγκαλιάσουν τα παιδάκια του δημοτικου και να τους δωσουν γερες βασεις κι άλλοι να κανουν θαύματα με τα παιδάκια του νηπιαγωγείου.
Προσωπικη αποψη βέβαια, ισως αλλοι να νιώθουν ότι αποδιδουν εξίσου σε ολες τις βαθμίδες.
Απόλυτα δεκτή η άποψη σου