Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: potri στις Σεπτεμβρίου 12, 2024, 11:57:01 pm
-
Γνωρίζετε τι ισχύει στην περίπτωση που ο προϊστάμενος σε ΚΕΔΑΣΥ δίνει σε νεοαποσπασμενο μαθηματικό, άπειρο σε αξιολογήσεις , να αναλάβει μόνο αξιολογήσεις στο κεδασυ ενώ στον φυσικό που έχει οργανική θέση και εμπειρία στο κεδασυ του αναθέτει μόνο υποστήριξη έξω στα σχολεία;
Να σημειωθεί ότι το κεδασυ έχει πολύ λίγες διεπιστημονικές ομαδες
-
Τι ισχύει νομικά ως προς την ανάθεση εργασίας;
Πώς μπορεί ο φυσικός με την οργανική να διεκδικήσει ίση κατανομή εργασίας με τον αποσπασμένο μαθηματικό, δηλαδή να κάνουν και οι δύο εξίσου αξιολογήσεις και υποστήριξη σε σχολεία;
Έχει τόση δύναμη εξουσία ο προϊστάμενος που αγνοεί την οργανική του φυσικού και του αναθέτει ο,τι θέλει; Πρώτη φορά γίνεται υποστήριξη στο κεδασυ γιατί δεν ξέρει ο προϊστάμενος τί να κάνει τους εκπαιδευτικούς
-
Σε κάθε ΚΕΔΑΣΥ ορίζεται 1 οργανική θέση, ΠΕ03 ή ΠΕ04. Εδώ δεν πάει με Α ανάθεση και 12ωρο όπως στα σχολεία. Θα μπερδεύεται ο προϊστάμενος με τα σχολεία. Αν είναι και άσχετος από νόμους....να ανοίξει τον νόμο 4823 να το βρει.
-
Δεν προβλέπονται διαχωρισμός και συγκεκριμένα καθήκοντα ανά ειδικότητα, του στυλ αλλα καθήκοντα ο φιλόλογος, αλλα ο μαθηματικός κ.ο.κ. Το να αφεθεί συνάδελφος χωρίς καμία εμπειρία να αναλάβει τις αξιολογήσεις, μόνος του, χωρίς υποστήριξη είναι αφελές ή/και κακοπροαίρετο.
Από κει και πέρα μπορείς να ζητήσεις να αλλάζουν οι αρμοδιότητες κυκλικά, για λόγους ίσης μεταχείρισης, π.χ. το επόμενο 5μηνο να αναλάβεις εσύ την υποστήριξη των σχολείων και ο φυσικός.τις αξιολογήσεις.
@belw δεν έχουν όλα τα κεδασυ οργανικές για ΠΕ03 η ΠΕ04.
-
Ναι, από τα 70 ΚΕΔΑΣΥ, τα 47 έχουν από μια οργανική ΠΕ03 ή ΠΕ04
-
Δεν προβλέπονται διαχωρισμός και συγκεκριμένα καθήκοντα ανά ειδικότητα, του στυλ αλλα καθήκοντα ο φιλόλογος, αλλα ο μαθηματικός κ.ο.κ. Το να αφεθεί συνάδελφος χωρίς καμία εμπειρία να αναλάβει τις αξιολογήσεις, μόνος του, χωρίς υποστήριξη είναι αφελές ή/και κακοπροαίρετο.
Από κει και πέρα μπορείς να ζητήσεις να αλλάζουν οι αρμοδιότητες κυκλικά, για λόγους ίσης μεταχείρισης, π.χ. το επόμενο 5μηνο να αναλάβεις εσύ την υποστήριξη των σχολείων και ο φυσικός.τις αξιολογήσεις.
Η Υποστήριξη δε γίνεται να είναι από μόνη της γιατί απαιτεί πολύ λίγες ώρες απασχόλησης ανά βδομάδα έως και καθόλου. Για να καταλάβεις δηλαδή οι αξιολογήσεις συν την υποστήριξη μπορούν άνετα να καλύπτονται εβδομαδιαίως από τον φυσικό που έχει την οργανική. Αλλά αν το έκανε αυτό ο προϊστάμενος θα περίσσευε ο μαθηματικός, και για να μη φαίνεται κάτι τέτοιο προς τα έξω, εφηύρε αυτήν την "πατέντα" που στην ουσία ακυρώνει την οργανική του φυσικού και του δίνει απασχόληση ψίχουλα.
-
Μια απορία, γιατί ο φυσικός στο ΚΕΔΑΣΥ κάνει αξιολόγηση μαθηματικά; Δεν είναι λογικό σωστά;
-
Μια απορία, γιατί ο φυσικός στο ΚΕΔΑΣΥ κάνει αξιολόγηση μαθηματικά; Δεν είναι λογικό σωστά;
Ο εκπαιδευτικός στο ΚΕΔΑΣΥ δεν περιορίζεται μόνο στις αξιολογήσεις.
Από κει και πέρα η απάντησή στο ερώτημά σου είναι γιατί δεν "βρέθηκε" μαθηματικός. Συνήθως τρέχει το σύστημα αναπληρωτών/αποσπάσεων/μεταθέσεων, πρώτα για ΠΕ03 κι έπειτα για ΠΕ04.01, 0.2 κ.ο.κ.
Υπάρχει φυσικά και το ενδεχόμενο ο/η προϊστάμενος να δηλώνει στοχευμένα το κενό όπως θέλει. Για τα λειτουργικά κενά μάλιστα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία.
-
Μια απορία, γιατί ο φυσικός στο ΚΕΔΑΣΥ κάνει αξιολόγηση μαθηματικά; Δεν είναι λογικό σωστά;
Εαν δεν υπαρχει ουτε φυσικος ουτε μαθηματικος αλλα μονο φιλολογος;
Εκει ειναι το μεγαλο θεμα! Αξιολογηση μαθηματικων (πολυ βασικη*) κανει ο/η φιλολογος!
Επισης, αν δεν υπαρχει ουτε φιλολογος, εξιολογηση δευτεροβαθμιας κανει ο/η εκπαιδευτικος πρωτοβαθμιας (και οι νηπιαγωγοι πρωτοβαθμια ειναι)!
*ποια ειναι η «πολυ βασικη»; Αλλο ερωτημα!
-
Η Υποστήριξη δε γίνεται να είναι από μόνη της γιατί απαιτεί πολύ λίγες ώρες απασχόλησης ανά βδομάδα έως και καθόλου. Για να καταλάβεις δηλαδή οι αξιολογήσεις συν την υποστήριξη μπορούν άνετα να καλύπτονται εβδομαδιαίως από τον φυσικό που έχει την οργανική. Αλλά αν το έκανε αυτό ο προϊστάμενος θα περίσσευε ο μαθηματικός, και για να μη φαίνεται κάτι τέτοιο προς τα έξω, εφηύρε αυτήν την "πατέντα" που στην ουσία ακυρώνει την οργανική του φυσικού και του δίνει απασχόληση ψίχουλα.
Το αν η υποστήριξη είναι αρκετή ως αποκλειστική αρμοδιότητα ή όχι εξαρτάται από το πλήθος και τις ανάγκες των σχολείων που καλύπτετε. Με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, τέτοια αιτήματα εμφανίζουν αυξητική τάση.
Επί του θέματος τώρα, αν οι αξιολογήσεις σας πάνε τρένο, έχετε πολλές αναμονές κι ο προϊστάμενος επιμένει να απασχολεί τον έναν εκεί και τον άλλον σε υποστήριξη όπου αποδεδειγμένα τα ξύνει τότε μπορείς να το θέσεις στην ολομέλεια και να ζητήσεις για λόγους ίσης μεταχείρισης να αλλάζουν τα "πόστα" κυκλικά.
Αν οι υπόλοιποι συνάδελφοι είναι όντως συνάδελφοι, θα σε στηρίξουν.
-
@emmaki πολύ σωστή!!
Υπάρχουν νόμοι που θωρακίζουν τον εκπαιδευτικό και όχι ο,τι του φανεί του λωλοστεφανή προϊσταμένου π.χ. κάνε μια ολομέλεια ενώ υπάρχουν νόμοι και άσε θα επιβαρυνθούν οι άμοιροι που θα βάλουν υπογραφές.
Τα μαθηματικά είναι αστεία που εξεταζουν, διαβάζοντας τις γνωματεύσεις μαθητών. είναι και οι δύο εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής όπως αντίστοιχα γίνεται στα τμήματα ένταξης
Από αυτά που διαβάζω , με το ζόρι όσο και να το τραβάς ωράριο δεύτερου εκπαιδευτικού ΠΕ03 ΠΕ04 δε σηκώνει εκεί. Άσε που μου κάνει εντύπωση πως ο μαθηματικός πήρε την απόσπαση όταν έχουν κοπεί τόσοι για ΚΕΔΑΣΥ εφέτος!!!
-
Μια απορία, γιατί ο φυσικός στο ΚΕΔΑΣΥ κάνει αξιολόγηση μαθηματικά; Δεν είναι λογικό σωστά;
Ας γράψουν διαγώνισμα σε μαθηματικά πανεπιστημίου 10 φυσικοί και 10 μαθηματικοί να δούμε ποσοστά επιτυχίας. Ποιοι θα γράψουν καλύτερα οεοοο;; Από όσα έχω δει, πιστεύω οι φυσικοί θα γράψουν καλύτερα και ας μη σου φαίνεται λογικό με βάση τον τίτλο πτυχίου.
-
αν οι αξιολογήσεις σας πάνε τρένο, έχετε πολλές αναμονές κι ο προϊστάμενος επιμένει να απασχολεί τον έναν εκεί και τον άλλον σε υποστήριξη όπου αποδεδειγμένα τα ξύνει τότε μπορείς να το θέσεις στην ολομέλεια και να ζητήσεις για λόγους ίσης μεταχείρισης να αλλάζουν τα "πόστα" κυκλικά.
Αν οι υπόλοιποι συνάδελφοι είναι όντως συνάδελφοι, θα σε στηρίξουν.
Για να μη δημιουργηθεί σύγχυση στα πρόσωπα, ο φυσικός είναι είναι αυτός που διαμαρτύρεται για την άνιση μεταχείριση με τον οποίο ήμασταν συμφοιτητές.
-
@emmaki πολύ σωστή!!
Υπάρχουν νόμοι που θωρακίζουν τον εκπαιδευτικό και όχι ο,τι του φανεί του λωλοστεφανή προϊσταμένου π.χ. κάνε μια ολομέλεια ενώ υπάρχουν νόμοι και άσε θα επιβαρυνθούν οι άμοιροι που θα βάλουν υπογραφές.
Τα μαθηματικά είναι αστεία που εξεταζουν, διαβάζοντας τις γνωματεύσεις μαθητών. είναι και οι δύο εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής όπως αντίστοιχα γίνεται στα τμήματα ένταξης
Από αυτά που διαβάζω , με το ζόρι όσο και να το τραβάς ωράριο δεύτερου εκπαιδευτικού ΠΕ03 ΠΕ04 δε σηκώνει εκεί. Άσε που μου κάνει εντύπωση πως ο μαθηματικός πήρε την απόσπαση όταν έχουν κοπεί τόσοι για ΚΕΔΑΣΥ εφέτος!!!
-
Ξέρετε αν εκτός από μαθηματικό και φυσικό είναι δυνατόν να προσληφθεί χημικός σε Κεδασυ;
-
Γνωρίζετε τι ισχύει στην περίπτωση που ο προϊστάμενος σε ΚΕΔΑΣΥ δίνει σε νεοαποσπασμενο μαθηματικό, άπειρο σε αξιολογήσεις , να αναλάβει μόνο αξιολογήσεις στο κεδασυ ενώ στον φυσικό που έχει οργανική θέση και εμπειρία στο κεδασυ του αναθέτει μόνο υποστήριξη έξω στα σχολεία;
Να σημειωθεί ότι το κεδασυ έχει πολύ λίγες διεπιστημονικές ομαδες
Πολλοι είναι οι λόγοι που ο προϊστάμενος πιθανόν δεν θέλει τον φυσικό στις αξιολογήσεις. Πάντως δεν είναι λογικό γιατί η υποστήριξη στα σχολεία δεν έχει την ίδια κούραση με τις αξιολογήσεις. Το δικαιο είναι να μοιράζονται οι δουλειές εναλλάξ ανά ημέρα, μια μέρα ο ένας αξιολόγηση και ο άλλος σχολείο, την επόμενη μέρα ανάποδα.
-
Ξέρετε αν εκτός από μαθηματικό και φυσικό είναι δυνατόν να προσληφθεί χημικός σε Κεδασυ;
Ναι, είναι δυνατόν.
Συνήθως τρέχει το σύστημα αναπληρωτών/αποσπάσεων/μεταθέσεων, πρώτα για ΠΕ03 κι έπειτα για ΠΕ04.01, 0.2 κ.ο.κ.
Υπάρχει φυσικά και το ενδεχόμενο ο/η προϊστάμενος να δηλώνει στοχευμένα το κενό όπως θέλει. Για τα λειτουργικά κενά μάλιστα υπάρχει μεγαλύτερη ελευθερία.
-
Nora Kak
Θα σου πω εγώ τον λόγο για τον συγκεκριμένο μαθηματικό που από την ώρα που έχει πατήσει το πόδι του στο ΚΕΔΑΣΥ διατυμπανίζει το σούπερ κονέ που έχει και είναι ρυθμιστικός παράγοντας για τις προσλήψεις αναπληρωτών και των αποσπάσεων στα ΚΕΔΑΣΥ. Στην αρχή έταζε αναπληρωτές, τώρα τάζει και αποσπάσεις ώστε να εξασφαλίσει τη δική του απόσπαση με τη νέα σχολική χρονιά.
-
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη: Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος
(https://www.minedu.gov.gr/news/61374-29-04-25-sofia-zaxaraki-anavathmizoume-ti-leitourgia-ton-ke-d-a-s-y-me-nea-psifiaka-ergaleia-kai-texnologiko-eksoplismo-stoxos-na-ginei-katholiki-praktiki-i-paroxi-ypostiriksis-entos-tou-sxolikoy-perivallontos)
29-04-25 Σοφία Ζαχαράκη: Αναβαθμίζουμε τη λειτουργία των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό - Στόχος, να γίνει καθολική πρακτική η παροχή υποστήριξης εντός του σχολικού περιβάλλοντος
Σε πλήρη ανασχεδιασμό και ψηφιακή αναβάθμιση της λειτουργίας των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης ( ΚΕΔΑΣΥ) προχωρά το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ώστε να βελτιωθούν περαιτέρω οι σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται στους μαθητές και στις οικογένειές τους.
Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται:
Ένταξη εννέα (9) σύγχρονων αξιολογικών εργαλείων που για πρώτη φορά θα αφορούν όλες τις επιστημονικές ειδικότητες των ΚΕΔΑΣΥ.
Η διεπιστημονική αξιολόγηση αποτελεί το πρώτο βήμα για την ολόπλευρη υποστήριξη και μέρος αυτής, ανάλογα με τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες, θα μπορεί να διενεργείται μέσα στο σχολείο. Τα μέλη των Διεπιστημονικών Ομάδων αποκτούν τη δυνατότητα να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για τακτικές επισκέψεις στις σχολικές μονάδες ευθύνης τους για υποστήριξη τόσο των μαθητών/τριών όσο και της σχολικής κοινότητας γενικότερα.
Δημιουργία Ψηφιακής Πλατφόρμας στην οποία θα κατατίθενται τα αιτήματα αξιολόγησης αλλά και ο ηλεκτρονικός φάκελος του μαθητή. Κάθε μέλος των Διεπιστημονικών Ομάδων των ΚΕΔΑΣΥ θα αναρτά τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του και τις προτάσεις υποστήριξης. Η ψηφιακή πλατφόρμα θα περιλαμβάνει επίσης πρωτόκολλα για τη λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ και την έκδοση Αξιολογικών Εκθέσεων με κοινά κριτήρια και κοινές διαδικασίες. Στην ίδια πλατφόρμα θα αναρτάται η Αξιολογική Έκθεση του ΚΕΔΑΣΥ και το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης κάθε μαθητή με αναπηρία ή εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως πρώτο βήμα στο πλαίσιο αναβάθμισης των ΚΕΔΑΣΥ, το ΥΠΑΙΘΑ, προχωρά στον εξοπλισμό τους, με το αναγκαίο τεχνολογικό υλικό.
Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, υπέγραψε απόφαση να ενταχθούν και τα ΚΕΔΑΣΥ στο πρόγραμμα διάθεσης υπολογιστών, laptop και λοιπών υποστηρικτικών μέσων, συνολικού προϋπολογισμού 2.800.000 ευρώ.
Ειδικότερα στα 71 ΚΕΔΑΣΥ που λειτουργούν στη χώρα θα διατεθούν:
2.000 laptop
192 σταθεροί υπολογιστές, ισάριθμες κάμερες και μικρόφωνα
118 πολυμηχανήματα πολλαπλών χρήσεων ( εκτύπωση, σκανάρισμα, λειτουργία σε δίκτυο)
71 φωτοαντιγραφικά
118 εξωτερικοί δίσκοι για αποθήκευση δεδομένων.
Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε σχετικά: «Αλλάζουμε τη φιλοσοφία λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ με σκοπό να ενισχύσουμε την παρουσία των διεπιστημονικών ομάδων στα σχολεία, καθώς η συστηματική και ολιστική αξιολόγηση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση για την παροχή εξατομικευμένης και αποτελεσματικής εκπαιδευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης. H καλύτερη και άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, που γνωρίζουν τα παιδιά, τις ανάγκες τους αλλά πολλές φορές και την καθημερινότητα της οικογένειας είναι κομβικής σημασίας. Η δυνατότητα που δίνεται η αξιολόγηση να γίνεται μέσα στο σχολείο θα επιλύσει και το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρέπει να μετακινηθούν για να βρεθούν σε κάποιο ΚΕΔΑΣΥ μακριά από το χώρο κατοικίας τους. Επιπλέον, με τα νέα ψηφιακά εργαλεία, τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενισχύουμε περαιτέρω το έργο των ειδικών επιστημόνων ώστε να διασφαλίσουμε ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση και αρμονική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των παιδιών. Τα ΚΕΔΑΣΥ είναι πολύτιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά και στη συμβουλευτική υποστήριξη της οικογένειας και η ουσιαστική αναβάθμισή τους, αποτελεί κυβερνητική αλλά και προσωπική μου μέριμνα»