Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Νεοδιόριστοι => Μήνυμα ξεκίνησε από: Matina7 στις Σεπτεμβρίου 19, 2024, 05:17:19 pm
-
Πληροφορήθηκα από συναδέλφους ότι κανονικά η τελική αξιολόγηση των νεοδιόριστων γίνεται το δεύτερο χρόνο και ότι αξιολογούμαστε κάθε έτος ως νεοδιόριστοι. Οι δε σύμβουλοι της ΔΔΕ μας ενημέρωσαν ότι πλέον ξεκινά η αξιολόγηση και για τους ήδη μόνιμους. Κανονικά έπρεπε να αξιολογηθώ φέτος, το 2024-25, αλλά η ΔΔΕ μου εκ παραδρομής μού έστειλε email για αξιολόγηαη Α1 τον πρώτο χρόνο, την οποία και έκανα κατόπιν συνεννόησης με τη σύμβουλο μαθήματος πέρυσι το 2023-24. Έχω ολοκληρώσει και τις φάσεις Α2 και
-
Εγω ως νεοδιοριστος του 23 αξιοκογηθηκα περσυ σε Α1, Α2 και
-
Εγω ως νεοδιοριστος του 23 αξιοκογηθηκα περσυ σε Α1, Α2 και
-
Άλλαξε κατι στο ότι οι νεοδιόριστοι αξιολογούμαστε και το 1ο και το 2ο έτος; Πέρσι έτσι μου είχε πει ο σύμβουλος. Και ο νόμος αυτό δεν έλεγε;
-
Άλλαξε κατι στο ότι οι νεοδιόριστοι αξιολογούμαστε και το 1ο και το 2ο έτος; Πέρσι έτσι μου είχε πει ο σύμβουλος. Και ο νόμος αυτό δεν έλεγε;
Όχι απο οτι θυμάμαι. Αναφέρει για αξιολόγηση μια φορά. Όχι κάθε χρόνο.
-
Πληροφορήθηκα από συναδέλφους ότι κανονικά η τελική αξιολόγηση των νεοδιόριστων γίνεται το δεύτερο χρόνο και ότι αξιολογούμαστε κάθε έτος ως νεοδιόριστοι. Οι δε σύμβουλοι της ΔΔΕ μας ενημέρωσαν ότι πλέον ξεκινά η αξιολόγηση και για τους ήδη μόνιμους. Κανονικά έπρεπε να αξιολογηθώ φέτος, το 2024-25, αλλά η ΔΔΕ μου εκ παραδρομής μού έστειλε email για αξιολόγηαη Α1 τον πρώτο χρόνο, την οποία και έκανα κατόπιν συνεννόησης με τη σύμβουλο μαθήματος πέρυσι το 2023-24. Έχω ολοκληρώσει και τις φάσεις Α2 και
-
Άλλαξε κατι στο ότι οι νεοδιόριστοι αξιολογούμαστε και το 1ο και το 2ο έτος; Πέρσι έτσι μου είχε πει ο σύμβουλος. Και ο νόμος αυτό δεν έλεγε;
Σωστά τα λες , ο νόμος παραμένει ο ίδιος και διαχωρίζει εξαρχής την περιοδικότητα της αξιολόγησης δοκίμων, ότι γίνεται ανά έτος ( αρθ. 77, παρ. 4 του 4823/2021 ) και έτσι το είχαν καταλάβει κάποιοι σύμβουλοι και διευθύνσεις.
Το υπουργείο , και επειδή αρχές του 2024 γίνονταν διάφορα και ερωτήματα (είχαν βγει και στα μανταλάκια) , έκρινε μάλλον σκόπιμο να βγάλει την 16870/ΓΔ5/16-2-2024 (https://diavgeia.gov.gr/doc/67%CE%9E%CE%A946%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%977%CE%97?inline=true) διευκρινιστική του ΓΓ για μη επανάληψη (επιτυχών) πεδίων ( δείτε αναλυτικά το 4. : με την αναφορά ότι είστε πολλοί , με αιτιολόγηση δηλαδή συγκεκριμένη συγκυρία- χρονική περίοδο διορισμών), ενώ υπάρχει αναφορά και αργότερα στην 43974/Ε3/25-04-2024 (https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9B%CE%A3%CE%9F46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9A%CE%9F6?inline=true) περί μονιμοποίησης του ιδίου, υποσ 2. Άρα για κάποιους έχει λήξει το θέμα οριστικά. Κάτι νεότερο σε εγκύκλιο δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου. (Γιατί, όμως, αναφέρουν συγκεκριμένη περίοδο διορισμών και όχι γενική διευκρίνιση επί της διάταξης, οπότε ίσως υπάρξουν αναλογικά παρόμοιες διευκρινιστικές και για επόμενους «νεοδιόριστους» μέχρι κάποια φάση; Αναλογικά κάτι θα βγει/ισχύσει/αναφερθεί εκ νέου, αλλιώς δεν θα έχει λογικά γκρίνια-αντιδράσεις ; )
-
Σωστά τα λες , ο νόμος παραμένει ο ίδιος και διαχωρίζει εξαρχής την περιοδικότητα της αξιολόγησης δοκίμων, ότι γίνεται ανά έτος ( αρθ. 77, παρ. 4 του 4823/2021 ) και έτσι το είχαν καταλάβει κάποιοι σύμβουλοι και διευθύνσεις.
Το υπουργείο , και επειδή αρχές του 2024 γίνονταν διάφορα και ερωτήματα (είχαν βγει και στα μανταλάκια) , έκρινε μάλλον σκόπιμο να βγάλει την 16870/ΓΔ5/16-2-2024 (https://diavgeia.gov.gr/doc/67%CE%9E%CE%A946%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%977%CE%97?inline=true) διευκρινιστική του ΓΓ για μη επανάληψη (επιτυχών) πεδίων ( δείτε αναλυτικά το 4. : με την αναφορά ότι είστε πολλοί , με αιτιολόγηση δηλαδή συγκεκριμένη συγκυρία- χρονική περίοδο διορισμών), ενώ υπάρχει αναφορά και αργότερα στην 43974/Ε3/25-04-2024 (https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9B%CE%A3%CE%9F46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9A%CE%9F6?inline=true) περί μονιμοποίησης του ιδίου, υποσ 2. Άρα για κάποιους έχει λήξει το θέμα οριστικά. Κάτι νεότερο σε εγκύκλιο δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή μου. (Γιατί, όμως, αναφέρουν συγκεκριμένη περίοδο διορισμών και όχι γενική διευκρίνιση επί της διάταξης, οπότε ίσως υπάρξουν αναλογικά παρόμοιες διευκρινιστικές και για επόμενους «νεοδιόριστους» μέχρι κάποια φάση; Αναλογικά κάτι θα βγει/ισχύσει/αναφερθεί εκ νέου, αλλιώς δεν θα έχει λογικά γκρίνια-αντιδράσεις ; )
https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9B%CE%A3%CE%9F46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9A%CE%9F6?inline=true στην υποσημείωση 2 αναφέρει όσους αξιολογήθηκαν επιτυχώς τη σχολική χρόνια 2022-2023. Τι γίνεται με όσους διορίστηκαν το 2023 κι αξιολογήθηκαν επιτυχώς στα πεδία Α1 Α2 και
-
https://diavgeia.gov.gr/doc/9%CE%9B%CE%A3%CE%9F46%CE%9D%CE%9A%CE%A0%CE%94-%CE%9A%CE%9F6?inline=true στην υποσημείωση 2 αναφέρει όσους αξιολογήθηκαν επιτυχώς τη σχολική χρόνια 2022-2023. Τι γίνεται με όσους διορίστηκαν το 2023 κι αξιολογήθηκαν επιτυχώς στα πεδία Α1 Α2 και
-
Καλησπέρα σας και καλή σχολική χρονιά, μήπως γνωρίζει κάποιος με σχετική εγκυρότητα, αν όσοι διορίστηκαν πέρυσι και αξιολογήθηκαν επιτυχώς σε όλα τα πεδία θα επαναξιολογηθουν και φέτος ώστε να πάρουν τη μονιμότητα;
-
Καλησπέρα σας και καλή σχολική χρονιά, μήπως γνωρίζει κάποιος με σχετική εγκυρότητα, αν όσοι διορίστηκαν πέρυσι και αξιολογήθηκαν επιτυχώς σε όλα τα πεδία θα επαναξιολογηθουν και φέτος ώστε να πάρουν τη μονιμότητα;
Ναι, προβλέπεται η αξιολόγηση και τις δύο χρονιές. Στην πράξη όμως, δύσκολα συμβαίνει, καθώς δεν προλαβαίνουν οι αξιολογητές.
-
Ναι, προβλέπεται η αξιολόγηση και τις δύο χρονιές. Στην πράξη όμως, δύσκολα συμβαίνει, καθώς δεν προλαβαίνουν οι αξιολογητές.
Σωστά, απλά η μονιμοποίηση είναι εντελώς ανεξάρτητη από αυτό. Εφόσον υπάρχει αξιολόγηση και στα 3 πεδία ακολουθεί η μονιμοποίηση όπως και να έχει (με το κλείσιμο των δύο ετών φυσικά).
-
Σωστά, απλά η μονιμοποίηση είναι εντελώς ανεξάρτητη από αυτό. Εφόσον υπάρχει αξιολόγηση και στα 3 πεδία ακολουθεί η μονιμοποίηση όπως και να έχει (με το κλείσιμο των δύο ετών φυσικά).
Ένας νεοδιοριστος του 24 που αξιολογηθηκε και στα 3 πεδία για να μονιμοποιηθει πρέπει κανονικά να αξιολογηθεί εκ νέου στα 3 πεδία τη φετινή χρονιά. Βέβαια και με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία δε νομίζω ότι θα σπεύσουν οι αρμόδιοι να αξιολογήσουν ξανά τους νεοδιοριστους του 24 γιατί δεν ορολαβαινουν.
Οι νεοδοοριστοι του 23 κ παλαιότερα μομιμοποιηθηκαν με την αξιολόγηση στα 3 πεδία από μια φορα
-
Σωστά, απλά η μονιμοποίηση είναι εντελώς ανεξάρτητη από αυτό. Εφόσον υπάρχει αξιολόγηση και στα 3 πεδία ακολουθεί η μονιμοποίηση όπως και να έχει (με το κλείσιμο των δύο ετών φυσικά).
Στη νομοθεσια προβλέπεται αξιολόγηση και τις δύο χρονιές. Στη πράξη αυτό συνήθως δε συμβαίνει λόγω αδειών ή λόγω φόρτου εργασίας των αξιολογητων. Αν δε σας καλέσουν για αξιολόγηση τη δεύτερη χρονιά, δε θα έχετε κανένα θέμα με τη μονιμοποίηση, καθώς είναι ευθύνη του αξιολογητη. Σε περίπτωση όμως που κάποιος αρνηθεί την αξιολόγηση τη δεύτερη χρονιά, δε νομίζω να μονιμοποιηθει, καθώς ο νόμος είναι σαφής.
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Νομίζω είναι άδικο πάντως όλες τις χρονιές να αξιολογούνται μια φορά και φέτος να εφαρμοστεί δεύτερη συνεχόμενη αξιολόγηση για μονιμοποίηση!
-
Είμαι Νεοδιόριστος και εγώ!
Αυτό που ακούω συχνά στο Σχολείο μου είναι πως δεν έχω εμπειρία. Κυρίως από το διευθυντή. Βασικά τα λάθη που έχει κάνει ο ίδιος στο παρελθόν ή τώρα, προσπαθεί να τα αποδώσει σε εμένα, κουκουλώνοντας τα με τη δικαιολογία πως, δήθεν εγώ δεν ξέρω ως μη έμπειρος.
Πιστεύω, οι Νεοδιόριστοι (οι περισσότεροι) έχουν αρκετές σπουδές στη πλάτη τους. Βασικό (ά) πτυχία, μεταπτυχιακό (ά), έχουν ζήσει εντος και έκτος Ελλάδας, έχοντας εκτεθεί σε πρακτικές του εξωτερικού. Αυτό τους καθιστά ιδιαίτερα ικανούς, προσεκτικούς και να έχουν αντίληψη των πραγμάτων. Μάλιστα έχουν μοντέρνες ιδέες, φρέσκες, όσον αφορά τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και παιδαγωγικές τεχνικές. Εντοπίζουν εύκολα λάθη που έχουν παγιωθεί σε κάποιο σχολείο με τα χρονιά. Αυτά οι άλλοι Συνάδελφοι τα έχουν συνηθίσει, αποδεκτεί ή δεν ξέρουν πώς να τα διαχειριστούν, διαιωνίζοντάς τα.
Αυτά τους καθιστούν πολύ συχνά, αρκετά πιο αποδοτικούς, λειτουργικούς και (κυρίως) αποτελεσματικούς συγκριτικά με άλλους Συναδέλφους με δεκαετίες στην πλάτη τους στο πεδίο της Εκπαίδευσης.
Ευχαριστώ!
-
Είμαι Νεοδιόριστος και εγώ!
Αυτό που ακούω συχνά στο Σχολείο μου είναι πως δεν έχω εμπειρία. Κυρίως από το διευθυντή. Βασικά τα λάθη που έχει κάνει ο ίδιος στο παρελθόν ή τώρα, προσπαθεί να τα αποδώσει σε εμένα, κουκουλώνοντας τα με τη δικαιολογία πως, δήθεν εγώ δεν ξέρω ως μη έμπειρος.
Πιστεύω, οι Νεοδιόριστοι (οι περισσότεροι) έχουν αρκετές σπουδές στη πλάτη τους. Βασικό (ά) πτυχία, μεταπτυχιακό (ά), έχουν ζήσει εντος και έκτος Ελλάδας, έχοντας εκτεθεί σε πρακτικές του εξωτερικού. Αυτό τους καθιστά ιδιαίτερα ικανούς, προσεκτικούς και να έχουν αντίληψη των πραγμάτων. Μάλιστα έχουν μοντέρνες ιδέες, φρέσκες, όσον αφορά τις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και παιδαγωγικές τεχνικές. Εντοπίζουν εύκολα λάθη που έχουν παγιωθεί σε κάποιο σχολείο με τα χρονιά. Αυτά οι άλλοι Συνάδελφοι τα έχουν συνηθίσει, αποδεκτεί ή δεν ξέρουν πώς να τα διαχειριστούν, διαιωνίζοντάς τα.
Αυτά τους καθιστούν πολύ συχνά, αρκετά πιο αποδοτικούς, λειτουργικούς και (κυρίως) αποτελεσματικούς συγκριτικά με άλλους Συναδέλφους με δεκαετίες στην πλάτη τους στο πεδίο της Εκπαίδευσης.
Ευχαριστώ!
Έχει και χειρότερα. Σκέψου ότι έκανα αίτηση για τη θέση Συμβούλου Σχολικής Ζωής έχοντας μεταπτυχιακό σε επιστήμες αγωγής, ΕΠΠΑΙΚ ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕΣΥΠ ΑΣΠΑΙΤΕ (συμβουλευτική) και δεύτερο πτυχίο σε κοινωνικές επιστήμες (αναφέρω προσόντα που αναφέρονται στην εγκύκλιο και άλλα που μπορούν να θεωρηθούν συνεκτιμώμενα). Τη θέση λοιπόν πήρε άτομο που δεν είχε κανενα μεταπτυχιακό ή άλλο προσόν πέρα του πτυχίου του,ούτε πρότερη εμπειρία στη θέση (να σημειωθεί κι αυτο-δηλαδη δεν ήταν και πέρυσι ή παλιότερα να πεις οκ) αλλά ήταν πολλά χρόνια στο σχολείο κι αποφασίζει ο διευθυντής όπως είπε. Ήθελα να ήξερα δεν τους ελέγχουν από πάνω για τόσο σοβαρά θέματα; Πείτε μου τώρα ότι αυτό δεν είναι ντροπή και τεκμηριώστε το.
Επίσης χρειάζονταν δύο άτομα λόγω αριθμου μαθητών οπότε τη μια θέση την πήρε ο παλιός και την άλλη τη φόρτωσαν σε κάποιον άσχετο απλώς να μην την πάρω εγώ (διορίστηκα πέρυσι). Το μένος που βγάζουν στους προσοντουχους δεν περιγράφεται. Και ειδικά στον τύπο σχολείου που είμαι φέτος όχι δε δικαιολογείται αλλά είναι κι εγκληματικό... Ειλικρινά πείτε μου αν πιστεύετε ότι έχω άδικο ... πραγματικά θέλω να ακούσω απόψεις. Είχαν δύο θέσεις... ας έβαζαν τον παλιό και ας έβαζαν τον καινούργιο που έχει τόσα προσόντα σχετικά. Να σημειωθεί ότι πέρυσι αν και προβλέπεται δεν είχαν βάλει δεύτερο συμβουλο. Φέτος που έκανα αίτηση εγώ θυμήθηκαν να καλύψουν και τη δεύτερη θέση με ένα παλιό! Άραγε ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ενημερώθηκε για τις αιτήσεις ή την έθαψαν τη δική μου για να μη ξεφτιλιστουν; Πραγματικά πείτε μου απόψεις σας, μη φοβηθείτε να μου την πείτε αν έχω άδικο.
-
Έγγραφο στον Επόπτη Ποιότητας όπου να αναφέρεις όλα αυτά που γράφεις εδω. Και στο Διευθυντή Εκπαίδευσης
-
Έγγραφο στον Επόπτη Ποιότητας όπου να αναφέρεις όλα αυτά που γράφεις εδω. Και στο Διευθυντή Εκπαίδευσης
Δυστυχώς θέλω να το αποφύγω αυτό.... έχω πάρει απόσπαση με μονοετή θητεία και θα με αξιολογήσει ο διευθυντής....(καταλαβαίνετε και για τί σχολείο μιλαμε-κατι που το κάνει ακόμη πιο τραγικό...). Να σημειωθεί ότι αν και διορίστηκα πέρυσι έχω αξιολογηθεί από τον περσινό διευθυντη καθώς και τον σύμβουλο με βαθμό εξαιρετικά καθώς ήθελα πολύ να πάω σε πειραματικό την επόμενη χρονιά (δηλαδή φέτος και θεωρούσα ότι θα βοηθούσε). Οπότε επειδή και φέτος θα αξιολογηθω για ανανέωση απόσπασης με τετραετή θητεία φοβάμαι μην με αξιολογήσει αρνητικά ή μου χαλασει το βαθμό. Το νιωθω ως ότι υπάρχει αρνητικοτητα. Ειλικρινά πρέπει να υπάρξει έλεγχος! Είναι ντροπή τα όσα γίνονται....Έστω μια πλατφόρμα για τέτοιες αιτήσεις για να μπορούν να ελεγχθούν ανά πάσα στιγμή. Είναι απαράδεκτο αυτό που έγινε, και το χειρότερο είναι ότι αν κάνω κάτι για αυτό θα με βγάλουν ότι δε συνεργάζομαι, δημιουργώ προβλήματα, κτλ Ανθρωποι στο υπουργείο έχετε ιδέα τί γίνεται από κάτω; Θα φτιάξει τίποτα ποτέ σε αυτόν τον τόπο;
-
ααα είναι πιο αστείο από όσο νόμιζα. Αναφέρεσαι σε θητεία σε ΠΡΟ-ΠΕΙ που έχει άλλους κανόνες αξιολόγησης;
-
ααα είναι πιο αστείο από όσο νόμιζα. Αναφέρεσαι σε θητεία σε ΠΡΟ-ΠΕΙ που έχει άλλους κανόνες αξιολόγησης;
Ξεκάθαρα ναι....δηλαδή λίγη ντροπή...οι επιτροπές τί κάνουν, κοιμούνται; Ειλικρινά magioladitis κι οποιοσδήποτε άλλος πείτε μου αν είναι λάθος ή πλευρά μου ή έχω άδικο. Πραγματικά θέλω να ακούσω γνώμες....για αυτό το γράφω ( που κι αυτό είναι επικίνδυνο να το διαβάσουν από κει που είμαι). Με πνίγει το δίκιο....Επίσης ζητώ συγγνώμη για τα λάθη που βλέπω σε κάθε μου ανάρτηση παρά τις τροποποιήσεις που κάνω αλλά γράφω από κινητό συν ταράζομαι όταν μιλάω για το θέμα αυτό που είναι και φρέσκο....