Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikolas1989 στις Οκτωβρίου 02, 2024, 10:57:40 pm
-
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Αντιμετωπίζω το εξής δίλημμα, είμαι νεοδιόριστος και τοποθετημένος σε 3 σχολεία (επίτηδες, όλα ΕΠΑΛ) με σκοπό να έχω καλύτερη εικόνα του σχολείου που θα διαλέξω του χρόνου για οριστική τοποθέτηση μιας και αναπληρωτής στην συγκεκριμένη ΔΔΕ έχω κάνει μόνο 1 χρονιά άρα και η εμπειρία μου ήταν από μόνο 1 ΕΠΑΛ από τα 6 που έχουν την ειδικότητα μου σε πρωινά και με αυτήν την ταλαιπωρία μου φέτος θα έχω εικόνα για τα 4/6.
Το πρόβλημα μου τώρα, λόγο σημαντικής προϋπηρεσίας μου στον ιδιωτικό τομέα και της φύσης του κλάδου μου (Ηλεκτρολόγος) προφανώς επιθυμώ να ασχοληθώ με το εργαστηριακό κομμάτι, και όπως επίσης είναι λογικό σαν νέος διαλέγω τελευταίος μαθήματα άρα και οι πιθανότητες μειώνονται δραματικά. Σε ένα λοιπόν από τα 3 σχολεία που υπηρετώ φέτος το σχολείο έχει μόλις 1 μόνιμο εκπαιδευτικό της ειδικότητας μου και 3 μόνιμους "συγγενικής" ειδικότητας (Ηλεκτρονικοί) που αρκετά μαθήματα μας τα έχουν ως
-
Καλησπέρα συνάδελφοι.
Αντιμετωπίζω το εξής δίλημμα, είμαι νεοδιόριστος και τοποθετημένος σε 3 σχολεία (επίτηδες, όλα ΕΠΑΛ) με σκοπό να έχω καλύτερη εικόνα του σχολείου που θα διαλέξω του χρόνου για οριστική τοποθέτηση μιας και αναπληρωτής στην συγκεκριμένη ΔΔΕ έχω κάνει μόνο 1 χρονιά άρα και η εμπειρία μου ήταν από μόνο 1 ΕΠΑΛ από τα 6 που έχουν την ειδικότητα μου σε πρωινά και με αυτήν την ταλαιπωρία μου φέτος θα έχω εικόνα για τα 4/6.
Το πρόβλημα μου τώρα, λόγο σημαντικής προϋπηρεσίας μου στον ιδιωτικό τομέα και της φύσης του κλάδου μου (Ηλεκτρολόγος) προφανώς επιθυμώ να ασχοληθώ με το εργαστηριακό κομμάτι, και όπως επίσης είναι λογικό σαν νέος διαλέγω τελευταίος μαθήματα άρα και οι πιθανότητες μειώνονται δραματικά. Σε ένα λοιπόν από τα 3 σχολεία που υπηρετώ φέτος το σχολείο έχει μόλις 1 μόνιμο εκπαιδευτικό της ειδικότητας μου και 3 μόνιμους "συγγενικής" ειδικότητας (Ηλεκτρονικοί) που αρκετά μαθήματα μας τα έχουν ως
-
Λάθος κάνεις. Δεν θα διαλέξεις μαθήματα. Αν και είναι συγγενείς ειδικότητες πρώτα συμπληρώνει ο αρχαιότερος οργανικά με Α και
-
Δε θα σου παραθέσω νόμο ή εγκύκλιο. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν επιτρέπεται να το κάνεις αυτό και θα σου φέρω ένα γενικό παράδειγμα.
Οι φιλόλογοι έχουν Α αναθέσεις που δεν μπορεί να τις πάρει κανείς άλλος. Αυτές παίρνουν πρώτα. Δεν παίρνουν τις ιστορίες και μετά περιμένουν να έρθει άλλος φιλόλογος στο σχολείο για τις υπόλοιπες ώρες, ενώ οι καθηγητές ξένων γλωσσών που έχουν β ανάθεση την ιστορία φεύγουν σε άλλα σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο. Το ίδιο θα υποχρεωθείς να κάνεις κι εσύ. Ο Διευθυντής φροντίζει να δώσει έτσι τα μαθήματα ώστε να κρατήσει όσους περισσότερους γίνεται από τους οργανικά ανήκοντες.
Αυτά που σου γράφω τα έχει γράψει και το μέλος g.t αναλυτικά στο παρελθόν, που έχει υπηρετήσει σε ΠΥΣΔΕ.
-
συμφωνα με το ΦΕΚ 2737/2020 που εχω δει λεει, η τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω εγω, οτι διαλεγουμε ολοι μαθηματα Α αναθεσης και μονο οταν εγω συμπληρωσω ωραριο μπορει να μου παρει ενα μαθημα αλλος που το εχει
-
Δε θα σου παραθέσω νόμο ή εγκύκλιο. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν επιτρέπεται να το κάνεις αυτό και θα σου φέρω ένα γενικό παράδειγμα.
Οι φιλόλογοι έχουν Α αναθέσεις που δεν μπορεί να τις πάρει κανείς άλλος. Αυτές παίρνουν πρώτα. Δεν παίρνουν τις ιστορίες και μετά περιμένουν να έρθει άλλος φιλόλογος στο σχολείο για τις υπόλοιπες ώρες, ενώ οι καθηγητές ξένων γλωσσών που έχουν β ανάθεση την ιστορία φεύγουν σε άλλα σχολεία για να συμπληρώσουν ωράριο. Το ίδιο θα υποχρεωθείς να κάνεις κι εσύ. Ο Διευθυντής φροντίζει να δώσει έτσι τα μαθήματα ώστε να κρατήσει όσους περισσότερους γίνεται από τους οργανικά ανήκοντες.
Αυτά που σου γράφω τα έχει γράψει και το μέλος g.t αναλυτικά στο παρελθόν, που έχει υπηρετήσει σε ΠΥΣΔΕ.
Συναδελφε καταρχας ο μονος που δεν μπορει να φυγει σε αλλο σχολειο ειμαι εγω, η οποιος τελικα παρει την οργανικη σε αυτο το σχολειο, καθως αν γινει το παραπανω σεναριο ο ηλεκτρολογος που θα παει θα εχει 30+ ωρες Α αναθεσης να διαλεξει σε αντιθεση με τους αλλους συναδελφους της αλλης ειδικοτητας που θα εχουν απο 12 ο καθενας και θα πρεπει να παρουν
-
Άρθρο 100 του ν. 4823/2021
Σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία (Άρθρο 100 του νόμου 4823/2021) στην αρχή του διδακτικού έτους και το αργότερο εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την έναρξή του, οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν στον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας τις προτιμήσεις τους ως προς τις αναθέσεις διδασκαλίας των μαθημάτων στις τάξεις και στα τμήματα.
Λέξη κλειδί η "προτίμηση". Δεν διαλέγεις αλλά λές τι προτιμάς.
Δες και εδώ
https://vaspapachristou.gr/%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD/
Όπως και να έχει εσυ και οι συνάδελφοι θα υποβάλλετε τι μαθήματα θέλετε. Αν δεν τα βρείτε οπότε δεν επικυρώσει ο σύλλογος τις αναθέσεις θα το κάνει ο διευθυντής όπως θέλει αυτός. Καταλαβαίνω οτι το βλέπεις απο το νομικό κομμάτι αλλά πίστεψε με δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπορέσεις να στείλεις το συνάδελφο αλλού επειδή διάλεξες βολικά για σένα μαθήματα. Ακόμα και να το έκανες το τίμημα που θα πλήρωνες θα σε έκανε να αλλάξεις γνώμη.
Το αρχειο που εστειλες εχει το 3)
-
Το λάθος στη λογική σου είναι η επιλογή μαθημάτων με βάση την αρχαιότητα. ΟΧΙ και με το νόμο.
Ο αρχαιότερος καλύπτει ωράριο (δε βγαίνει δηλαδή υπεράριθμος) με μαθήματα Α και
-
Καλησπέρα, αν προσληφθούμε στη
-
Καλησπέρα, αν προσληφθούμε στη
-
Καλησπέρα, αν προσληφθούμε στη
-
Πέρυσι πάντως, που ήμουν από Α φάση, τα μοιράσαμε τρεις φορές, κάθε φορά που ερχόταν κάποιος. Και ο διευθυντής έλεγε ότι έτσι είναι το σωστό για να μπορούν όλοι να επιλέγουν και να μην δίνονται στους επόμενους τα περισσεύματα των άλλων.
-
Συνήθως, όχι. Παιδαγωγικά το καλύτερο είναι να μην αλλάζουν οι διδάσκοντες στα μαθήματα. Οι μαθητές έχουν μπει ήδη σε μια σειρά.
Αν δεν γίνεται αλλιώς, για κάποιο σοβαρό λόγο, τότε μπορεί να γίνει κάποια αλλαγή. Η λογική τα ξαναμοιράζουμε από την αρχή είναι λάθος.
Αρκεί να έχει γίνει σωστή μοιρασιά απο την αρχή. Αν έχει μείνει όλη η "σαβούρα" και ο αναπληρωτής πχ φιλόλογος που θα έρθει έχει 10 αντικείμενα νομίζω πρέπει να ξαναμοιραστούν όλα απο την αρχή.
-
Πέρυσι πάντως, που ήμουν από Α φάση, τα μοιράσαμε τρεις φορές, κάθε φορά που ερχόταν κάποιος. Και ο διευθυντής έλεγε ότι έτσι είναι το σωστό για να μπορούν όλοι να επιλέγουν και να μην δίνονται στους επόμενους τα περισσεύματα των άλλων.
Αυτό είναι καλό για τους συναδέλφους, αλλά όχι για τους μαθητές. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορεί να ευνοηθούν οι μαθητές είναι αν ο νέος συνάδελφος έχει εξειδίκευση σε κάποιο διδακτικό αντικείμενο ή αν ο καθηγητής που δίδασκε ένα μάθημα δεν το προτιμούσε και το ανέλαβε μέχρι να προσληφθεί κάποιος άλλος για να το πάρει.
Θεωρώ ότι αυτό που περιγράφεις δεν θα γίνεται στα μεγάλα αστικά κέντρα. Είναι πιο πιθανό να συμβαίνει στην επαρχία και στα νησιά.
-
Αρκεί να έχει γίνει σωστή μοιρασιά απο την αρχή. Αν έχει μείνει όλη η "σαβούρα" και ο αναπληρωτής πχ φιλόλογος που θα έρθει έχει 10 αντικείμενα νομίζω πρέπει να ξαναμοιραστούν όλα απο την αρχή.
Σωστό αυτό που λες. Θεωρώ ότι οι ευσυνείδητοι συνάδελφοι αφήνουν σε αυτόν που περιμένουν ένα λογικό πακέτο ωρών, που δεν έχει πολλά αντικείμενα. Για ΠΕ02 τα αντικείμενα είναι καλό να μην είναι πάνω από 4 ή 5 ανά εκπαιδευτικό.