Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Νεοδιόριστοι => Μήνυμα ξεκίνησε από: k_nassia στις Νοεμβρίου 16, 2024, 08:58:44 am
-
Καλημέρα σε όλους κι όλες. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος θα μπορούσε να με κατευθύνει για το τι να γράψω στην αυτοαξιολόγηση και αν κάποιος -α θα είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει ένα παράδειγμα από σχέδιο μαθήματος για να καταλάβω τι θέλουν να δουν οι σύμβουλοι. Ξέρω ότι είναι η προσωπική δουλειά και ο κόπος του καθενός, οπότε όποιος - α δεν έχουν πρόβλημα. Σας ευχαριστώ πολύ.
-
Υπάρχει όντως κάποια σχετική ομάδα, σε fb κλπ με βοήθεια πάνω στο συγκεκριμένο κομμάτι;
-
Καλημέρα σε όλους κι όλες. Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος θα μπορούσε να με κατευθύνει για το τι να γράψω στην αυτοαξιολόγηση και αν κάποιος -α θα είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει ένα παράδειγμα από σχέδιο μαθήματος για να καταλάβω τι θέλουν να δουν οι σύμβουλοι. Ξέρω ότι είναι η προσωπική δουλειά και ο κόπος του καθενός, οπότε όποιος - α δεν έχουν πρόβλημα. Σας ευχαριστώ πολύ.
Δες το σχετικό ΦΕΚ . Αναφέρει τι πρέπει να περιλαμβάνει η αυτοαξιολόγηση καθώς κ τα κριτήρια που βαθμολογούνται για το μάθημα. Φυσικά γράφει άπειρα πράγματα αλλά θα σχηματίσεις μια εικόνα
-
Συγνώμη που θα το πω αλλά δεν εννοείται εκπαιδευτικός να έχει διορισθεί και να μην ξέρει να κάνει σχέδιο μαθήματος. Δηλαδή , χωρίς καμία διάθεση για να την "πω" σε κανέναν κάπου έλεος!
Εκθεση αυτοαξιολόγησης γράφεις βασει του ΦΕΚ όπως σου προείπαν. Είναι δικιά σου έκθεση αυτοαξιολόγησης όποτε γράφεις ότι θεωρείς εσυ καλό για να υποστηριξεις τον εαυτο σου και την θεση σου. Κυκλοφορουν πραγματα και στο ιντερνετ αν ψαξεις.
Σχεδια μαθηματος επισης κυκλοφορουν. Σαν πρωτο βήμα όμως πρέπει να συζητησεις με το συμβουλο τι ακριβως θελει, αλλοι ζητανε πολυ αναλυτικα πραγματα και πληρη φακελο (φυλλο δραστηριοτητων κτλ) και αλλοι ζητανε επιγραμματικά πραγματα. Ιδεες μπορείς να παρεις και απο τα ψηφιακά αποθετηρια για τα σχειδια μαθηματος.
-
Συγνώμη που θα το πω αλλά δεν εννοείται εκπαιδευτικός να έχει διορισθεί και να μην ξέρει να κάνει σχέδιο μαθήματος. Δηλαδή , χωρίς καμία διάθεση για να την "πω" σε κανέναν κάπου έλεος!
Άραξε φίλος/η. Θέλω λίγο να ηρεμήσεις.
-
Άραξε φίλος/η. Θέλω λίγο να ηρεμήσεις.
Καλά δεν είμαστε φίλοι, ούτε ξέρεις αν είμαι αραχτός, ούτε ξέρεις αν είμαι ήρεμος ή όχι. :)
Απλά εγώ έγραψα αυτό που η πλειοψηφία μάλλον σκέφτηκε.
Είτε το θέλουμε είτε όχι είναι τραγικό να μην ξέρει κάποιος εκπαιδευτικός πως να κάνει σχέδιο μαθήματος.
Και ειλικρινά δεν τα λέω με διάθεση παρεξηγήσεων αλλά είναι φάουλ το όλο θέμα.
Παρόλα αυτά είδες ότι με διάθεση να βοηθήσω απάντησα και σοβαρά στην ερώτηση της.
-
Καλά δεν είμαστε φίλοι, ούτε ξέρεις αν είμαι αραχτός, ούτε ξέρεις αν είμαι ήρεμος ή όχι. :)
Απλά εγώ έγραψα αυτό που η πλειοψηφία μάλλον σκέφτηκε.
Είτε το θέλουμε είτε όχι είναι τραγικό να μην ξέρει κάποιος εκπαιδευτικός πως να κάνει σχέδιο μαθήματος.
Και ειλικρινά δεν τα λέω με διάθεση παρεξηγήσεων αλλά είναι φάουλ το όλο θέμα.
Παρόλα αυτά είδες ότι με διάθεση να βοηθήσω απάντησα και σοβαρά στην ερώτηση της.
Μηπως είσαι εσυ ο τραγικός σε αυτή την περιπτωση?
Αν τόσα χρόνια χρειαζόμασταν σχέδια μαθήματος για να μπούμε στην τάξη τότε θα ήμασταν άχρηστοι και μάλλον άσχετοι με το αντικείμενο.
Ποιος μπαίνει με σχέδιο μαθήματος, ούτε το 5%...
Είδαμε και τις πιπεριές με την ανεστραμμένη τάξη που μας ζαλιζαν πριν λίγα χρόνια και τώρα ούτε που την αναφέρει κανείς...
-
Σας Ευχαριστώ όλους κι όλες για την άμεση ανταπόκριση ακόμη και για την κακεντρέχεια μερικών. Το ότι κάποιος μπορεί να ζητήσει καλοπροαίρετα το σχέδιο μαθήματος δε σημαίνει ότι δεν έχει κάνει σχέδια μαθήματος. Το να ζητάς βοήθεια μπορεί να σημαίνει ότι θέλεις να σε διαφωτίσουν κάποιοι που το έχουν περάσει και γνωρίζουν τις απαιτήσεις των συμβούλων.Και δεν μπορείτε να κρίνετε έτσι κάποιον άνθρωπο που δεν γνωρίζετε τι έχει κάνει στη ζωή του. Γιατί πάντα θα πρέπει σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε να την λέμε στον άλλον και να τον χαρακτηρίζουμε ανεπαρκή χωρίς καν να τον γνωρίζουμε? Κάποιες φορές αν δεν έχουμε διάθεση να βοηθήσουμε δε χρειάζεται να γράφουμε. Πάντως ελπίζω στη ζωή σας να τα πηγαίνετε σε όλα καλά και να μην χρειαστείτε ποτέ την βοήθεια κάποιου άλλου.
-
Βασικά δεν σε χαρακτήρισα πουθενά ανεπαρκή σε αντίθεση με εσένα που με χαρακτήρισες κακεντρεχή. Για να μην σχολιάσω και τα υπόλοιπα.
Αν όλο αυτό σε βολεύει οκ έχεις δίκιο, πάω πάσο. Δεν έχω διάθεση για τσακωμούς.
Απλά σοφότερο είναι να δεις τι ακριβώς θέλει ο δικός σου σύμβουλος, δεν ζητάνε όλοι τα ίδια.
-
Δηλαδή, υπάρχει καθηγητής που κάνει σχέδια μαθήματος πριν μπει στην τάξη; Εγώ δεν κάνω.
-
Γιατί σου έχει κάνει ο σύμβουλος υποδειγματική διδασκαλία;;; Ρε κατούρα τους και αν θέλει ας σου βάλει σεμινάριο... Ρε δεν μας παρατάνε λέω γω;;;;;
-
Δηλαδή, υπάρχει καθηγητής που κάνει σχέδια μαθήματος πριν μπει στην τάξη; Εγώ δεν κάνω.
Κανένας δεν κάνει γραπτό, αλλά το έχει στο μυαλό του πριν μπει στην τάξη. Όταν κανεις το μάθημα σου, ξερεις τι θα διδάξεις, σε ποιους, με ποιον τρόπο και τι περιμένεις να πετύχεις και πως θα το αξιολογήσεις. Ο σύμβουλος σου ζητάει απλά να τα βάλεις στο χαρτί. Άλλοι σύμβουλοι ζητάνε πλήρως χρονολογημένο μάθημα (βλακεία κατ´ εμε) και άλλοι χοντρικα τους στόχους σου και τις δραστηριότητες που υπολογίζεις να χρησιμοποιήσεις, για αυτό είναι καλό να επικοινωνεί κανεις με τον σύμβουλο που τα τον αξιολογήσει.