Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: kaveiros στις Ιουλίου 17, 2006, 06:04:45 pm
-
Χαιρετώ τους συναδελφους.
Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωρίζει κάποιος από εσας τι ακριβώς συμβάινει με τα φροντιστήρια προετοιμασίας για ΑΣΕΠ. Απο μια πολυ μικρη και προσωπικη ερευνα αγοράς που έκανα στην Αθηνα, διαπίστωσα ότι υπάρχει μια πληθώρα τέτοιων φροντιστηρίων που φαίνεται να θησαυρίζει απο αυτην την ιστορία...Εντυπωσιάστηκα επίσης από το γεγονός ότι η προσέλευση των υποψηφίων στα φροντιστηρια αυτα φαινεται να είναι αθρόα...Γίνεται πραγματικά αξιόλογη δουλειά σ 'αυτα τα φροντιστήρια? Διδάσκουν άνθρωποι με εμπειρία στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ ? Παρέχονται βιβλία ή σημειώσεις? Είναι λογικό, και αν όχι λογικό, μπορεί να είναι χρήσιμο, το να ξανακαθήσουμε στα "θρανία" της τάξης ως μαθητες, προκειμένου να προετοιμαστούμε....ουτως ωστε να κάτσουμε κάποια στιγμή στην "έδρα" της ως καθηγητές ?
-
Καλημέρα.....θα σου πω την εμπειρία μου πάνω στο θέμα.Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να πάρω την απόφαση να πάω φροντιστήριο ακριβώς επειδή δεν είχα το κουράγιο να ξανακάτσω στο θρανίο και δεν ήξερα αν πραγματικά το είχα ανάγκη...Έτσι αποφάσισα να πάω σε 2 μαθήματα και όχι σε όλα για να δω πρώτα τι γίνεται.
Το πρώτο κάλο είναι ότι σε βάζει σε μια σειρά και σε αναγκάζει να διαβάσεις...αν εργάζεσαι μπορεις πολύ εύκολα από την κούραση της ημέρας να παρασυρθείς και να μην διαβάσεις...
Όλα τα άλλα είναι καθαρά θέμα καθηγητή,δηλαδή που θα πέσεις...εγώ γνώρισα και τις 2 περιπτώσεις.Ο καθηγητής μου στα αρχαία δεν μπορω ότι άξιζε τα λεφτά που έδωσα.....και να μην το είχα παρακολουθήσει το μάθημα το ίδιο θα ήταν...ο δε καθηγητής μου στη λογοτεχνία έκανε φοβερό μάθημα με φοβερές σημειώσεις...
Όσο για την εμερία τους....εκει που πήγα εγώ είχαν εμπειρία και είναι διορθωτές στον ασεπ έτσι λένε τουλάχιστον....εχουν ακουστεί όμως πολλά για καθηγητές που έχουν το ίδιο πτυχίο με έμας και τίποτε παραπάνω και μας διδάσκουν...
Οπότε οπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχουν συγκεκριμένες παράμετροι....μπορεις αν έχεις το κουράγιο να κάνεις μια γύρα στα φροντιστήρια και να παρακολουθείς 1 ώρα σε κάθε μάθημα για να μπορέσεις (όσο γίνεται βέβαια) να καταλάβεις αν ο καθηγητής αξίζει και πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσει...Σε όλα τα φροντιστήρια σου έπιτρέπουν να παρακολουθήσεις μια ώρα δοκιμαστικά.
Τελικά οι λόγοι που όλοι τρέχουν στα φροντιστήρια όπως και εγώ είναι καθαρά ψυχολογικοι.....για να πεις ότι προσπάθησες και δοκίμασες τα πάντα.....κατάλαβα και γω όπως και πολλοί συνάδελφοι ότι ο ασεπ τελικά θέλει πολύ προσωπικό διάβασμα...το φρόντιστήριο απλά είναι το προαιρετικό κερασάκι στην τούρτα...
και κάτι άλλο επίσης....το φροντιστήριο σου τρώει πολλές ώρες....μήπως τελικά αξίζει περισσότερο να κάτσεις σπίτι να διαβάσεις αυτές τις ώρες....? και μην ξεχνάς ότι θα βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.εγώ για 2 μαθήματα έδωσα 1000 ευρώ.Σίγουρα εκμεταλεύονται το άγχος και την ανάγκη μας...
ότι και να αποφασίσεις καλο διάβασμα και καλό κουράγιο
-
Καλημέρα Χρύσα και ευχαριστώ για την απάντηση.
Η αλήθεια είναι πως εχω κανει την έρευνα αγοράς μου και σε αθήνα και θεσσαλονίκη και διπίστωσα ιδίοις όμμασι τα όσα μου αναφέρεις σχετικα με τα φροντιστήρια. Ο λόγος που το θέτω σαν θέμα είναι ότι αντιλαμβάνομαι έναν διαχυτο πανικό σε όλους όσους επιθυμούν να δώσουν ασεπ(και προφανώς όχι αδικαιολογητο πανικο!) , αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτή η ιστορία με τα φροντιστηρια αντι να λειτουργεί αγχολυτικά στους υποψηφίους , το μόνο που φαίνεται να δημιουργεί είναι περισσοτερο αγχός, μεγαλύτερο πανικό, αυξημένη αίσθηση ανταγωνιστικότητας και ίσως τελικά μειωμένη απόδοση στο διάβασμα. Συμφώνω μαζί σου λοιπόν ότι η χρηστικότητα των φροντιστηρίων αφορά καθαρά σε ψυχολογικούς τομείς... απλά ακόμα και σε αυτόν τον τομέα δεν είμαι σίγουρη αν ή δραση τους είναι "ευεργετικη"...εχω την εντυπωση ότι οι "παρενεργειες" ( οπως πολυ σωστα ανεφερες και το οικονομικο ζητημα) ειναι πολύ περισσότερες... εγω απο την ερευνα που έκανα και μόνο αισθάνθηκα λύπη που κάποιοι συνάδελφοι εκμεταλλέυονται την αγωνία μας, προκειμένου να πλουτίσουν, την στιγμή που κάποια στιγμη βρεθηκαν και αυτή στην ίδια θέση...
Καλημέρα σε όλους!
-
Έτσι είναι τα πράγματα! Εγώ κατ ουσία πηγα για καθαρά ψυχολογικους λόγους .......να πω ότι το έκανα και αυτό...διότι το υλικό και τις γνώσεις που σου παρέχουν δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να το βρεις μόνος σου
και ναι σου δημιουργει πανικο.....οι περισσοτεροι εκεί ήταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης....εγώ είμαι εκ φυσεως λίγο αναίσθητη και δεν επηρεάστηκα πολυ....αλλά μπορείς πολύ εύκολα να πανικοβληθείς.
Σε ένα σύστημα έχουμε ενταχθεί όλοι.προσπαθουν να μας περάσουν το μήνυμα ότι είναι αναγκαίο το φροντιστηριο για να επωφεληθούν.
εκμεταλεύονται σαφώς.Το όλο πακέτο μπορει να αγγίξει και τις 2000 ευρώ.
τι ειδικότητα είσαι αλήθεια?
:)
-
τώρα το πρόσεξα!φιλόλογος και συ.....ακούγεται θα μας μειώσουν την υλη...μακάρι γιατί είναι ατελείωτη ;D
-
Προσωπικά, θεωρώ τα φροντιστήρια σκέτη απάτη. Δεν μπορούν να σου προσφέρουν τίποτα παραπάνω απ' όσα θα μπορούσες να δώσεις εσύ στον εαυτό σου με ένα καλό και οργανωμένο διάβασμα. Δηλαδή, να σου διδάξουν τι; Αυτά που θα πας εσύ να διδάξεις στα παιδιά; Δεν είναι αυτό καθαρά θέμα προσωπικής τριβής με το διδακτικό αντικείμενο; Δώσαμε τα μαλλιοκέφαλά μας σε φροντιστήρια για να περάσουμε στις πανελλήνιες. Και θα ξανα-μανα-πάμε στο φροντιστήριο για να μας διδάξουν τί; Μία ύλη εν πολλοίς κατωτέρου επιπέδου απ' ό,τι διδαχτήκαμε στο παν/μιο;
Θα μου πείς είναι και η
-
Στα περισσότερα θα συμφωνήσω με τη rica. Άλλωστε (σε άλλη ανάλογη συζήτηση) ξανάπα πως δε θα μας μάθει κάτι παραπάνω το φροντιστήριο, πχ στα Αρχαία, την Ιστορία ή τα Νέα. Για τα Παιδαγωγικά μονάχα, μιας και είναι εντελώς άγνωστο το αντικείμενο, αφού στο παν/μιο δε κάναμε αντίστοιχα μαθήματα, ίσως να χρειάζονται κάποιες κατευθύνσεις. Όχι ότι μόνος σου δε μπορείς να κάνεις δουλειά. Απλά, αν έχεις κάποιο "περίσσευμα", είσαι και κοντά σε κάποιο αστικό κέντρο ,το δοκιμάζεις.
Θα συμφωνήσω και στα περί "ψυχολογικού" τομέα εν όψει εξετάσεων. Είναι και αυτός σημαντικός παράγοντας.
Για την ύλη,βλέποντας και τα περσινά-τουλάχιστον- θέματα, ρε παιδιά έτσι πως είναι η φύση των ερωτήσεων, περισσότερη βάση δε χρειάζεται να δώσουμε στις "Γραμματολογίες" Αρχαίων, Νέων κλπ, παρά στα καθεαυτά κείμενα; Δε ξέρω, αλλά αυτή την αίσθηση έχω.. (χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως τα αφήνουμε τελείως... :o )
Ένας περιορισμός ύλης θα ταν καλός όμως (ιδίως αν είναι της τάξης του 57% ) ;D ;D ;D
-
;D ;D ;D Καλά θα'ταν, άντε κάντο 60%, να το στρογγυλέψουμε. Ναι, νομίζω ότι έχεις δίκιο για τα περί γραμματολογίας. Από το να αναλίσκεσαι στην ανάλυση αυτών καθεαυτών των κειμένων καλύτερα να έχεις μία συνοπτική εικόνα του έργου του συγγραφέα και το κείμενο, κουτσά στραβά, θα το βγάλεις. Όπως με τον Καρυωτάκη που έπεσε πέρισυ και τις Polaroid (ή Polaroyd?). Είναι γεγονός ότι δεν αφήνουν και τίποτα απ' έξω στη γραμματολογία και πέρισυ ρώτησαν πολύ κουφά πράγματα: βλ. ερώτηση για "από μηχανής θεό", για την αληθεστάτη πρόφαση του Θουκυδίδη και διάφορα άλλα κουλά. Το θέμα είναι ότι όλα αυτά βρίσκονται μέσα στο Easterling & Knox ( :P :P :P) και όποιος έχει ιδέα περί τίνους πρόκειται καταλαβαίνει και τι μανίκι είναι. Εγώ πάντως θα' θελα από γραμματολογία αρχαίων να κόψουν. ;)
Γιατί έχω την εντύπωση ότι πρέπει να μεταφέρουμε τη συζήτηση αλλού;;;;
-
...το θέμα είναι ότι όλα αυτά βρίσκονται μέσα στο Easterling & Knox και όποιος έχει ιδέα περί τίνους πρόκειται καταλαβαίνει και τι μανίκι είναι. Εγώ πάντως θα' θελα από γραμματολογία αρχαίων να κόψουν....
Και αυτό εννοούμε όταν λέμε για μεγάλη ύλη. Σωστά λες πως τα κείμενα εύκολα ή πιο δύσκολα, βγαίνουν, οπότε στις 1000+..σελίδες του Lesky ή των Easterling & Knox εντοπίζεται το "μανίκι". :o
Και για να μη ξεφύγουμε άλλο απ' το θέμα ( :-[ ) ,σε δύο φροντιστήρια της Θεσ/νίκης που γνωρίζω, στα Αρχαία αυτό που κάνουν κυρίως είναι γραμματική ,ενώ από θέμα Γραμματολογίας , το πόσο διαβασμένος θα κατέβεις στο διαγωνισμό, έγγυνται περισσότερο σε σένα ,παρά σε αυτά που θα σου δώσει το φροντιστήριο.
Το ίδιο και στην Ιστορία...
Τώρα για τα Παιδαγωγικά και τη Διαδακτική,αλλάζει λιγάκι το πράγμα (γεγονός που και αυτό βέβαια είναι καθαρά υποκειμενικό...)
-
Παίδες απ΄όσο γνωρίζω και γω απο Γραμματολογία δεν κάνουν τίποτα στα φροντιστήρια, πέρα απ΄το να σε παραπέμψουν σε κάποια βιβλιογραφία, κίνηση την οποία νομίζω είμαστε να κάνουμε και μόνοι μας χωρίς να πληρώσουμε τα μαλλιοκέφαλα μας. Εγω προσωπικά θα δώσω πρώτη φορά, αν και έχω τελειώσει εδώ και αρκετά χρονια, και τώρα αποφάσισα να ξεκινήσω και διάβασμα ΜΟΝΗ μου. Για τα Νεα Ελληνικά, ξεκίνησα την Εισαγωγή του Πολίτη, για Αρχαία έχω πάρει του Lesky, και για τα παιδαγωγικά λόγω του ότι προέρχομαι απο φιλοσοφική σχολή έχω ούτως η αλλώς μια άρκετα καλή επαφή με το αντικείμενο αλλα απ οσο είδα και απο τα παλαιότερα θέματα(ειδικά τα τελευταια) αγγίζουν τα όρια του γελοίου!. Τωρα οσον αφορά στην Ιστορία....δεν μπορώ να διαννοηθω οτι το φροντιστηριο μπορει να προσφέρει τιποτα σε κανέναν. Οπως και στις Πανελληνιες το θεωρούσα άχρησο να χανεις χρόνο στο φροντιστήριο για ένα μάθημα καθαρα θεωρητικά όπως η Ιστορία, το ίδιο νομίζω πως ισχύει και για τις συγκεκριμένες εξετάσεις..θέμα προσωπικού και μόνο διαβάσματος. Ισως εκεί που θα μπορούσε να έχει κάποιοα αξία το φροντιστήριο να είναι στο μάθημα της Διδακτικής, γιατί είναι περισσότερο πρακτικού χαρακτήρα, αλλά και σε αυτό υπάρχουν βιβλία που μπορούν να μας βοηθήσουν να ετοιμαστούμε μόνοι μας
-
Εγώ όσο περνάει ο καιρός αλλάζω γνώμη για το φροντιστήριο, έλεγα ότι θα κάτσω να διαβάσω μόνη μου αλλά μέχρι τώρα δεν... Άσε που από Ειδική Διδακτική δεν έχω ιδέα τι να διαβάσω (από μία μικρή έρευνα που έκανα δε βρήκα και καμία φοβερή βιβλιογραφία μια και στον κλάδο μας μέχρι πρόσφατα δεν έδιναν χωρίς ΣΕΛΕΤΕ) κι επίσης δεν ξέρω καθόλου από σχέδια μαθήματος Οικονομικών. Αλλά και τα Παιδαγωγικά και η Γενική Διδακτική μου φαίνονται βουνό επειδή κυκλοφορούν μεν ένα σωρό βιβλία αλλά δεν έχω τη δυνατότητα να ξέρω ποιό είναι καλό και ποιό όχι λόγω μη επαφής με το αντικείμενο. Κοινώς ::) ???
-
Αν το πρόβλημά σου είναι η ειδική διδακτική και αν θέλεις να αποφύγεις την "χειρότερη λέξη" που λες, μία λύση είναι να έρθεις σε επαφή με κάποιον καθηγητή σου από τη σχολή και να σου προτείνει βιβλιογραφία ;)
Ο Σαββάλας έχει καλά παιδαγωγικά.
-
Χα! Νομίζεις πως δεν το σκέφτηκα; Έστειλα 2 mail στους καθηγητές που διδάσκουν πλέον (όταν ήμουν εγώ στη σχολή δεν υπήρχαν) παιδαγωγικά & διδακτική των Οικονομικών όπου τους εξηγούσα ότι είμαι απόφοιτη του τμήματος και θέλω να δώσω στον ΑΣΕΠ και αν έχουν να μου προτείνουν κάποια ύλη και με γείωσαν κανονικότατα! Κατά τύχη βρήκα το βιβλίο για 1 από τα 4 μαθήματα που διδάσκονται και όχι από αυτούς.
Εν τω μεταξύ οι άνθρωποι εκεί μέσα είναι τόσο ανεγκέφαλοι που ενώ έχουν φτιάξει μια χαρά site δεν ανεβάζουν βιβλιογραφία και ύλη για κάθε μάθημα!
Θα το δω και για το Σαββάλα, ευχαριστώ! ;D
-
Burburu ποιο βιβλίο βρήκες για διδακτικη οικονομικών...
Γιατι για παιδαγωγικά άντε και βρίσκεις άκρη..Ειδική διδακτική όμως?
-
Amelie το βιβλίο λέγεται "Οικονομική εκπαίδευση. Διδακτική των οικονομικών" των D. J. Whitehead και Δ. Μακρίδου-Μπούσιου, εκδόσεις GUTENBERG. Δεν το έχω διαβάσει ακόμα αλλά από μία ματιά που έριξα δε σε καλύπτει αναφορικά με σχέδια μαθήματος κλπ.
Για τα παιδαγωγικά και την ειδική διδακτική εσύ έχεις να προτείνεις κάτι;
-
Λοιπόν..
Για Παιδαγωγικά διάβασα Ματσαγγούρα - Η σχολική τάξη Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας Ι
και Καψάλη Σύγχρονη διδακτική και του ιδίου Παιδαγωγική ψυχολογία
Ο Καψάλης είναι και ευκολος να τον διαβάσεις..Απλή γλώσσα και κατανοητή....
Τωρα για ειδική είχα κάποιες φωτοτυπίες με τα στάδια..αλλα τα έχει και ο Καψάλης...
Και φυσικά τα προηγούμενα θέματα...
-
Αναφέρεται ο Καψάλης στην ειδική διδακτική των οικονομικών;; :o
-
ο Καψαλης αναφέρεται στα παιδαγωγικά και στην διδακτική γενικότερα..
-
Επειδή τα γνωστά λαμόγια ήδη ξεκίνησαν τη διαφήμιση στην Αθήνα για το διαγωνισμό εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ 2009 θυμίζω την πανωλεθρία τους όσον αφορά τις απαντήσεις στο διαγωνισμό που πέρασε :
Στα Αρχαία Ελληνικά
ΑΛΕΞΑΝΤΕΡ : 4 λάθη στα 10 !!! (4,5,6,10 ερώτηση)
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ (Τα Νέα) : 4 λάθη στα 10!!! (4,5,6,10 ερώτηση)
ΨΑΧΟΥΛΙΑΣ (Ελ. Τύπος) : 3 λάθη στα 10 (4,6,8 ερώτηση)
Έθνος : 2 λάθη στα 10 (6,9 ερώτηση)
Ελευθεροτυπία : 1 λάθος (10 ερώτηση)
ΜΠΟΝΙΑΣ : 1 λάθος (10 ερώτηση)
Στα Νέα Ελληνικά
ΨΑΧΟΥΛΙΑΣ (Ελ. Τύπος) : 6 λάθη στα 30 !!! (5,9,11,22,26,29 ερώτηση)
Έθνος : 5 λάθη στα 30 (5,13,15,26,29 ερώτηση)
Άλφα
-
http://www.bonias.gr/LH2Uploads/ItemsContent/5109/TTim.pdf
Και το τιμολόγιο μιας από τις επιχειρήσεις (3.000 ευρώ για το πακέτο ΠΕ02 από φροντιστήριο που έκανε 8 λάθη με ανοιχτά βιβλία)
-
Χίλια μπράβο, Ovidius!!!!Έπρεπε να ξεσκεπαστεί "αναλυτικά" η απάτη...Να'σαι καλά!