Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: quantic στις Οκτωβρίου 23, 2007, 08:35:56 pm
-
Θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να μου πει πού μπορώ να βρω πρόγραμμα κατασκευής ωρολόγιου προγράμματος Γυμνασίου. Αν κάποιος έχει, θα μπορούσε να μου το στείλει;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ρίξε μια ματιά εδώ ίσως βοηθήσει.
http://www.asctimetables.com/
-
Επίσης δες κι αυτό: http://www.wrologion.7host.com/wrologio.htm :)
-
Στο σχολείο μας έγινε χαμός. Κανείς δεν ήθελε να το αναλάβει ανάμεσα σε 50 καθηγητές! Μέχρι που τάξανε 6 ώρες μείωση ωραρίου κ πάλι κανεις δεν το ήθελε :o. Τελικά το πήρε κάποιος καλός συνάδελφος με συμφωνια να απαλλαγεί από τις εφημερίες 3 χρόνια!!! Εγω λόγω απειρίας κ επειδή τρόμαξα που κανείς δεν το ήθελε δε τόλμησα καν να το σκεφτώ...Απορώ όμως...Τόσο δύσκολο ειναι δλδ?Άκουσα να λένε ότι τα λογισμικά δίνουν ένα α πρόγραμμα, αλλά μετά θέλει ψείρισμα στις λεπτομέρειες που ειναι μανικι...Ας μεταφέρει κάποιος την εμπειρία του.
-
Αν και είμαι στο δημοτικό και συνήθως είναι ευθύνη του διευθυντή το πρόγραμμα, έχω τύχει σε σχολεία που το αναλαμβάνει κάποιος δάσκαλος.
Από ό,τι λένε οι παλιότεροι, είναι μπελάς, γιατί έχεις κουραστεί να το φτιάξεις και πάντα υπαρχουν παράπονα, κάποιοι συνάδελφοι έχουν τρελές απαιτήσεις, αλλοί σε κατηγορούν ότι κάνεις διακρίσεις κοκ.
Πάντως με απαλλαγή από εφημερίες ;D ;D ;D ;D, θα καθόμουν και εγώ να βγάζω το πρόγραμμα και ας μου έπαιρνε καιρό και ας γκρίνιαζαν όλοι.... ;)
-
Πράγματι έτσι είναι τα πραγματα...
Το asctimetables λένε ότι είναι καλό αλλά όχι τέλειο... Κάποιο καλύτερο κανείς;;;
-
όσοι έχετε ασχοληθεί με το ascTimetables, υπάρχει τρόπος να ορίσω ότι θέλω ο καθηγητής να μένει πχ το πολύ 5 ώρες (συνεχόμενες) στο σχολείο;
δεν έχω δει τέτοια επιλογή....
-
Πράγματι έτσι είναι τα πραγματα...
Το asctimetables λένε ότι είναι καλό αλλά όχι τέλειο... Κάποιο καλύτερο κανείς;;;
Πολύ καλά λόγια ακούγονται και για το FET: http://lalescu.ro/liviu/fet/ (http://lalescu.ro/liviu/fet/)
-
όσοι έχετε ασχοληθεί με το ascTimetables, υπάρχει τρόπος να ορίσω ότι θέλω ο καθηγητής να μένει πχ το πολύ 5 ώρες (συνεχόμενες) στο σχολείο;
δεν έχω δει τέτοια επιλογή....
βασικά θέλω να αποφύγω να μου βγάζει εκπαιδευτικούς να έχουν μάθημα από 1η-7η με κενά
-
.... δεν είναι δυνατόν να μην έχουν κενά ( δες το λογικά )
Σου προτείνω να ζητήσεις από τους συναδέλφους σου να δεχθούν "μέσες λύσεις" .
Οι πιο λογικές ρυθμίσεις είναι οι παρακάτω ( οχι για ΕΠΑΛ όπου υπάρχουν συνεχή 5ωρα εργαστηρίων )
(http://imageshack.us/a/img17/848/timesjj.jpg)
..... 3 (ή 4) κενά συνολικά την εβδομάδα ( για να βγαίνει το πρόγραμμα ) .... ξεκίνα με 4 και κατέβαζε
.... 3-5 διδασκαλίες ανα ημέρα ( ώστε να μην υπάρχουν μέρες με 2 ώρες και μέρες με 6 ) Το 3-5 πιάνει και το 3*5=15 και το 5*5=25 άρα όλο το έυρος υποχρεωτικών ωρών
.... όχι 3 => όχι 2 κενά την ημέρα ( άρα 1 κενό την ημέρα ). Συνήθως έχουμε μονο το όχι 3 κενά ( δηλ οκ τα 2 )
... 3 ώρες το max των συνεχόμενων ωρών
Συνολικά βγάζεις 3 ώρες συνεχόμενα max + 1 κενό + 1 ή 2 ώρες = max 5 ωρες ανα ημέρα = οκ μέχρι 25 ώρες
Εάν πατήσεις το "σε όλα" μπορείς να δηλώσεις σε ποιούς καθηγητές θέλεις να εφαρμοστουν οι βασικές γραμμές .... Ξετικάρεις μερικές περιπ΄τωσεις ( δ/της ... υποδντης ... καθηγητές που είναι και σε άλλα σχολεία κτλ )
Ελπίζω να βοήθησα ...
-
ευχαριστώ. το παραπάνω όμως δεν θα αποτρέψει το πρόγραμμα να βγάλει το εξής:
1η-2η-3η ώρα μάθημα
4η ώρα κενό
5η ώρα μάθημα
6η ώρα κενό
7η ώρα μάθημα
........
δεν με νοιάζει πόσες ώρες θα διδάξει κάποιος ή πόσα κενά θα έχει. Αυτό που θέλω είναι να μην του βγάζει παραμονή στο σχολείο από την 1η μέχρι την 7η ώρα!
-
.... εχοντας δηλώσει ότι "δεν θα έχει 2 κενά την ημέρα" + ώρες μέχρι 5 => 6 ωρες παραμονή
YG .... ίσως πρεπει να δηλώσεις στο "οριο πλήθους κενών" ίσο με 5 ώστε να μοιράσει 1 κενό ανα ημέρα
-
Dadi να σε ρωτήσω και γω...
...σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα μπορούσε να το αφήσει να δημιουργήσει το πρόγραμμα και αν βγάλει 1η με 7η παραμονή στο σχολείο, τότε χειροκίνητα πλέον να μετακινήσει την χρωματιστή κάρτα σε κάποιο άλλο σημείο και να ζητήσει βελτίωση-έλεγχο- δημιουργία προγράμματος;
-
.... ΣΩΣΤΌ και αυτό αν και δεν μπορεί να σου εγγυηθεί την τελική κατάληξη ..... ( tip σωζε συνεχώς )
Εγω θα προτεινα να δουλέψει με τα Χ εναλλαξ 1η και 7η ώρα σε όλους και ότι κατσει ...
υγ. μια καλή βελτίωση επιτυγχάνεται μέσω του "κλειδώματος" τμημάτων του προγραμματος που επιγχάνουν τον στόχο σου. Σιγα σιγα θα φτάσεις στο ζητούμενο
-
..σε ευχαριστώ πολύ Dadi :)
Ήδη έφτιαξα κάτι για αρχή ..αλλά δυστυχώς περιμένουμε και άλλους καθηγητές και έχουμε αρκετούς περιορισμούς ...όμως κάνω αυτά που με συμβούλεψες... Μια άλλη ερώτηση: η έκδοση aSctimetables του 2012 έχει εξαγωγή στο excel όπως οι προηγούμενες;; (κάποιος μου είπε ότι δεν έχει και διστάζω να κάνω αναβάθμιση από την προηγούμενη έκδοση)
-
-
..."αγορασμένο" ναι 8) ...θα τα λάβω υπόψη μου αυτά που μου είπες!
Να ρωτήσω και κάτι άλλο...έμαθα πως κυκλοφορεί πρόγραμμα και για εφημερίες.. αληθεύει αυτό;
-
θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται να τεθει παραμετρος (σε προγραμμα κατασκευης ωρολογιου προγραμματος)
3 ή 4 συναδελφοι που μοιραζονται το ιδιο αυτοκινητο να εχουν κοινες ωρες ?
ο προγραμματιστης στο δικο μας σχολειο λεει οτι δεν γινεται. Λεει αληθεια ή δεν θελει να προσπαθησει?
-
ναι βρε γίνεται!! πχ έτσι φτιάχνεις τα Projects ή τα μαθήματα επιλογής όπου πρέπει τις ίδιες ώρες να διδάσκουν παράλληλα κάποιοι καθηγητές συγκεκριμένα.
Γίνεται πατώντας "Σύνδεση" του καθηγητη με άλλους καθηγητές, σε μια διδασκαλία
-
για να το ρωτησω πιο συγκεκριμενα λεω οτι σε καποιο σχολειο δουλευουν μαζι 1 φιλολογος 1 μαθηματικος 1 φυσικος και 1 αγγλικων . ολοι μεταφερομαστε απο την πολη Α που μενουμε στην πολη
-
δεν είναι και ότι πιο εύκολο για τον προγραμματιστή κάτι τέτοιο αλλά γίνεται με πολύ κόπο.
πες του να φτιάξει ένα τμήμα που θα το ονομάσει πχ CAR και εκεί θα ορίσει ότι την πρώτη ώρα θα γίνεται το εικονικό μάθημα "LESSON" διάρκειας 5 ωρών (1 ώρα για κάθε μέρα) και ως διδάσκοντες θα ορίσει ΚΟΙΝΟΥΣ (σύνδεση λέγεται αυτό στο πρόγραμμα) εσενα και τους υπόλοιπους.
Περιορισμό θα βάλει ότι το μάθημα αυτό θα διδάσκεται πχ κάθε Δευτέρα 1η ώρα, κάθε Τρίτη 2η ώρα, κάθε Τετάρτη 1η ώρα κ.ο.κ ανάλογα το πότε βολεύει να ξεκινάτε όλοι μαζί την κάθε μέρα. (ή κάθε μέρα 1η ώρα πχ)
Στη συνέχεια όταν θα γράψει το πρόγραμμα εκεί που λέει CAR θα γράψει πχ
-
... πρώτα πρώτα ... δεν πρέπει να γινει χαμός με τον προγραμματιστή. Ο συνάδελφός σου έχει ένα μάτσο χαρτάκια με διευκολύνσεις που πρέπει να εξυπηρετήσει χωρίς να αδικήσει κανέναν. Και πρέπει να βρεί την χρυσή τομή μιας που η διευκόλυνση του ενός δυσκολεύει τον άλλον.
Κατά την άποψη μου πρέπει να έχει τεθεί από την διεύθυνση ένα θέμα προτεραιοτήτων στις διευκολύνσεις. Τα άτομα που έρχοναται από άλλη πόλη - στο σχολείο μου - έχουν την απόλυτη προτεραιότητα. Όλοι οι άλλοι έπονται ( και είναι ισάξιοι μεταξύ τους )
Επίσης πρέπει να κάνεις και εσυ υποχωρήσεις ... ( πλήθος κενών ... θα χρειαστεί να περιμένεις 1 ώρα κτλ )
Στο σχολείο μου εφαρμόζουμε ΑΠΛΆ το Χ στην 1η και 7 ώρα .... απλά αποδέχονται το ωράριο του 9-1:15 και τέλος .... όταν δουλέυεις 4 ώρες ... φευγεις από το σπίτι σου στις 8 ( ειδικά τον χειμώνα ) και γυρνάς στις 2 ( και τρως μαζι με τα μικρά ) είσαι μια χαρά ...
Με αυτήν την ρύθμιση ( που δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική ) δεν "βαραίνει" και η εφαρμογή και έτσι δεν "χωνεις" (πολύ) συναδέλφους
Υπάρχει και πιο ιδιάιτερη ρύθμιση που είναι εξόχως απαιτητική αλλά ακόμα και έαν σπάσει από την εφαρμογή δινει πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα
Σχεσεις > προχωριμένοι > στον τυπο σχεσης οριζεις "πρεπει να είναι στις ίδιες θέσεις" ( ταυτοχρονα μαθημα ) > οριζεις τους καθηγητες κτλ
Μπορείς να επιτρέψεις μερικές εξαιρέσεις ή την χαλαρότητα της σχ'εσης μιας που είναι ιδιαιτέρως δεσμετική για το προγραμμα.
(http://imageshack.us/a/img152/622/togetherz.jpg)
Μην τα βάλεις με τον προγραμματιστη σου εαν το αρνηθεί .... 1 φιλολογος 1 μαθηματικος 1 φυσικος ... εάν κάνουν 21 ώρες είναι το μισό σχολείο ... το πρόγραμμα των υπολλοίπων μπορεί να βγεί κουρέλι ....
Τα συκα συκα ... και ο Ριτσος Ριτσος .
-
υπάρχει λογισμικό σαν το ascTimetable που να φτιάχνει όμως το πρόγραμμα εξεταστικής και τις επιτηρήσεις;
Να ορίζω τις ημερομηνίες εξέτασης των μαθημάτων, τις βάρδιες, τους επιτηρητές κλπ
Δεν με ενδιαφέρει να μου το φτιάχνει αυτόματα, όσο το να με "προστατεύει" στους περιορισμούς πχ ο τάδε καθηγητής δεν θα έχει επιτήρηση ή εισήγηση αυτή τη μέρα γιατί είναι σε άλλο σχολείο κλπ, να μου λέει ότι για την τάδε ημερομηνία στην 2η βάρδια έχεις βάλει 1 επιτηρητή λιγότερο, ή ότι δεν έχουν οριστεί επιτηρητές για το τμήμα
-
υπάρχει λογισμικό σαν το ascTimetable που να φτιάχνει όμως το πρόγραμμα εξεταστικής και τις επιτηρήσεις;
Να ορίζω τις ημερομηνίες εξέτασης των μαθημάτων, τις βάρδιες, τους επιτηρητές κλπ
Δεν με ενδιαφέρει να μου το φτιάχνει αυτόματα, όσο το να με "προστατεύει" στους περιορισμούς πχ ο τάδε καθηγητής δεν θα έχει επιτήρηση ή εισήγηση αυτή τη μέρα γιατί είναι σε άλλο σχολείο κλπ, να μου λέει ότι για την τάδε ημερομηνία στην 2η βάρδια έχεις βάλει 1 επιτηρητή λιγότερο, ή ότι δεν έχουν οριστεί επιτηρητές για το τμήμα
-
παιδιά να ρωτήσω, το πρόγραμμα του ΕΠΑΦΟΥ είναι το ascTimetables;
ή άλλο το ένα άλλο το άλλο;
-
Οχι το προγραμμα του Επαφου και το Δ-βαση ειναι αυτα που χρησιμοποιουνται για τα δεδομενα του σχολειου(βαθμολογια, μεσοι οροι, ελεγχοι) ενω το asc time tables ειναι ενα απο τα προγραμματα που χρησιμοποιουν καποιοι για να βγαζουν το ωρολογιο προγραμμα
-
μάλλον δεν έθεσα σωστά την ερώτησή μου:
Το software που πουλάει ο ΕΠΑΦΟΣ για το ωρολόγιο πρόγραμμα είναι το ascTimetables?
(ο ΕΠΑΦΟΣ δεν πουλάει μόνο το δ-βάση για τα δεδομένα του σχολείου, αλλά και άλλα προγράμματα όπως software για το ωρολόγιο πρόγραμμα). Στην ιστοσελίδα του το λέει Advanced Timetable και ήθελα να ξέρω αν πρόκειται για το ascTimetables
-
Kαμμια σχεση. Ο επαφος παραγει ττα παρακατω προιοντα http://www.epafos.gr/index.php/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%85.html
ενω το το asc timetables δεν ειναι ελληνικη εταιρια και χρησιμοποιηται απο πολλες χωρες. Η aSc (Applied Software Consultants s.r.o) ειναι εταιρια απο τη σλοβακια http://www.asctimetables.com/contact_en.html
-
Έχω την εντύπωση ότι το ascTimetables και το Advanced του Έπαφου είναι διαφορετικά softwares!!!
-
Kαμμια σχεση. Ο επαφος παραγει ττα παρακατω προιοντα http://www.epafos.gr/index.php/%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%85.html
ενω το το asc timetables δεν ειναι ελληνικη εταιρια και χρησιμοποιηται απο πολλες χωρες. Η aSc (Applied Software Consultants s.r.o) ειναι εταιρια απο τη σλοβακια http://www.asctimetables.com/contact_en.html
πάντως αν μπεις στην ιστοσελίδα του προγράμματος ascTimetables στο www.asctimetalbes.com και πας Documentation\Greek\Γενικά\Καλωσήρθατε σε παραπέμπει στον ΈΠΑΦΟ!!!!
άρα ο Επαφος είναι dealer του ascTimetalbes. Δεν το φτιάχνει ο ίδιος.
Τώρα αν ο ΕΠΑΦΟΣ έχει και δικό του διαφορετικό software και το ονομάζει Advanced Timetable δεν το γνωρίζω
-
Εχεις δικιο. Μαλλον συνεργαζοταν επειδη ο επαφος ειναι το επισημο σχολικο software ενω το asc timetables oxι. Τωρα ποτε εβγαλε ο επαφος δικο του software για ωρολόγιο προγραμμα, τωρα το προσεξα πρωτη φορα.
Παντως ειναι περιεργο που και στη σελιδα του asc timetables αναφερεται σαν advanced timetables. Τελικα μηπως ειναι το ιδιο? Η τιμη του παντως ενω το advanced απο τον επαφο ειναι 299ΕΥΡΩ το asc κοστιζει στην Αγγλια και USA 499ευρω
-
Αυτό συνέβη και σε μένα όσες φορές επιχείρησα να μπώ στο site της asc, με παρέπεμπε στον έπαφο (τουλάχιστον παλιότερα)
Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι οτι τώρα η asc timetables παρέχει τη δυνατότητα να κατεβάσεις μία unlimited trial εκδοση, που έχει κάποιους περιορισμούς κυρίως στην εξαγωγή σε excel, ενώ δίνει εκτύπωση μόνο με watermark (μικρό το κακό, αν το θέλει κανείς για δοκιμαστικούς λόγους)! :D
http://www.asctimetables.com/download_gr.html#free
-
Το να πουλάει ο Έπαφος δύο προγράμματα software για το Ωρολόγιο Πρόγραμμα (το ascTimetables της Σλοβάκικης εταιρίας και ένα δικό του) μου φαίνεται δύσκολο.
Εξάλλου στην σελίδα του ο Έπαφος στην σελίδα του διαφημίζει μόνο ένα που το λέει Advanced Timetables.
Από την άλλη στην σελίδα του ascTimetables λέει ότι το πρόγραμμα αυτό το υποστηρίζει ο ΕΠΑΦΟΣ στην Ελλάδα.
Συμπέρασμα: το ascTimetalbes και το Advanced Timetables είναι ένα και το αυτό πρόγραμμα!
Εκτός αν για κάποιο λόγο ο Έπαφος στην σελίδα του δεν διαφημίζει το ascTimetable της Σλοβάκικης εταιρίας που μου φαίνεται λίγο απίθανο, από τη στιγμή που η Σλοβάκικη εταιρία παραπέμπει από την ιστοσελίδα της τον αγοραστή στον ΕΠΑΦΟ.
Τέλος πάντων, ας μας λύσει την απορία κάποιος που αγόρασε από τον Επαφο το Advanced Timetable
-
Στην φόρμα του ωρολογίου προγράμματος, όσον αφορά τη στήλη που αναγράφεται το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ωράριο των συναδέλφων, γράφουμε το ωράριο που αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας του καθενός ή αυτό που προκύπτει μετά τις μειώσεις που ενδεχομένως δικαιείται;
Για παράδειγμα ο πληροφορικός έχει 3 ώρες μειωμένο ωράριο λόγω υπεύθυνου εργαστηρίου. Αν το υποχρεωτικό του ωράριο είναι 23 (ας πούμε ότι είναι νεοδιόριστος) τότε πρέπει να γραφτεί 23 ή 20;
άλλο παράδειγμα: κάποιος έχει υποχρεωτικό ωράριο 23 ώρες αλλά έχει 2 ώρες μειωμένο ωράριο λόγω ανατροφής τέκνου κάτω των 4 ετών, θα γράψω 23 ή 21 με την παρατήρηση μείωση ωραρίου;
άλλο παράδειγμα: κάποιος είναι υποδιευθυντής. έχει 23 ώρες κανονικά. θα γραφτεί 23 ή 17;
σε κάθε περίπτωση στις παρατηρήσεις γράφονται τα "υπεύθυνος εργ", "υποδιευθυντής" κλπ Αλλά τι γράφεται στην στήλη Υποχρεωτικό ωράριο.
εγώ πιστεύω ότι πρέπει να αναγραφεί αυτό που αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας ώστε να ξέρουμε τι μας γίνεται!
-
στο AscTimetables ξέρει κανείς πως μπορώ να απενεργοποιήσω την από ορισμού συμπεριφορά του προγράμματος να αποτρέπει το ίδιο μάθημα να τοποθετείται την ίδια μέρα;
Ας πουμε έχω 5 ώρες μαθηματικά ή 5 ώρες αρχαία, το πρόγραμμα εξ ορισμού θα προσπαθήσει να τοποθετήσει 1 ώρα κάθε μέρα. Επειδή δεν με πειράζει να μου τοποθετήσει το ίδιο αντικείμενο 2 ώρες την ίδια μέρα, ξέρει κανείς πως να απενεργοποιήσω αυτή τη συμπεριφορά του προγράμματος;
το πρόγραμμα "σκάει" στον έλεγχο γιατί δεν μπορεί να τοποθετήσει 1 κάρτα, η οποία όμως τοποθετείται αρκεί να μπει το ίδιο μάθημα 2 ώρες την ίδια μέρα. Θέλω να περνάει επιτυχώς τον έλεγχο το πρόγραμμα και ας τοποθετεί το ίδιο μάθημα 2 ώρες την ίδια μέρα. Μετά χειροκίνητα εγώ θα δω τι θα κάνω.
-
νομιζω αν πας στα μαθηματα, επιλέγεις πχ μαθηματικα, πας στις συνθηκες, και αλλάζεις την κατανομη, όχι ιδανική αλλά μέτρια, σου εξηγει απο κάτω οτι μπορει το μαθημα να γινει δυο φορες την ίδια μέρα
-
δεν βλέπω κατι τέτοιο. Επιλέγω μάθημα και πατάω "Περιορισμοί". Εκεί βγάζει τις ώρες της βδομάδας, αν θέλω να "κόψω" κάποιες ώρες....
-
Πήγαινε στα Μαθήματα.
Κάνε κλικ στα μαθηματικα.
Στο πλάι δεξια βγάζει έξι επιλογές
"Προσθήκη"
"επεξεργασια"
"διαγραφή"
"διδασκαλία"
"περιορισμοί"
"συνθήκες"
Κάνε κλικ στις "συνθήκες"
εκεί σου βγάζει την επιλογή "κατανομή καρτών την εβδομάδα"
Μήπως έχεις παλιά έκδοση του timetables?
-
εντάξει το βρήκα αυτό που λες (κατανομή καρτών) όχι από τη διαδικασία που περιγράφεις αλλά από αλλού (προφανώς έχω παλαιά έκδοση).
Πηγαίνω στο ΣΧΕΣΕΙΣ του κεντρικού μενού της εφαρμογής, Προσθήκη σχέσης, και εκεί εισάγω μάθημα και μετά κατανομή καρτών κλπ
-
Πρόσεξε, αν το σχολείο έχει καινούρια έκδοση, πρέπει να σου τη δώσει. Ό,τι επεξεργάζεσαι σε καινουρια έκδοση, νομίζω η παλιότερη δεν το βλέπει.
-
Καλησπέρα σας. Με το πρόγραμμα ascTimetalbes είναι εφικτό (έχοντας κάθε εκπαιδευτικός 4 ώρες κενό ανά εβδομάδα) να προκύπτει κάθε μέρα και κάθε ώρα (1η με 6η) ένας εκπαιδευτικός να είναι στο γραφείο να σηκώνει τηλέφωνα (ή για ό,τι άλλο προκύψει); Αναφέρομαι σε γυμνάσιο με 3 τμήματα ανά τάξη.
-
Γιατί να το κάνουν αυτό οι εκπαιδευτικοί; Όρισε να μην έχει μάθημα ο διευθυντής όταν έχει μάθημα ο υποδιευθυντής. Έτσι, κάποιος από τους δύο α είναι στο γραφείο να σηκώνει τα τηλέφωνα.
-
Καλησπέρα σας. Με το πρόγραμμα ascTimetalbes είναι εφικτό (έχοντας κάθε εκπαιδευτικός 4 ώρες κενό ανά εβδομάδα) να προκύπτει κάθε μέρα και κάθε ώρα (1η με 6η) ένας εκπαιδευτικός να είναι στο γραφείο να σηκώνει τηλέφωνα (ή για ό,τι άλλο προκύψει); Αναφέρομαι σε γυμνάσιο με 3 τμήματα ανά τάξη.
Όλες οι ώρες είναι 30 (1η με 6η στο πενθήμερο). Αν έχετε 8 καθηγητές με 4 κενά ο καθένας, καλύπτονται τα 30 κενά (4x8=32).
-
Ναι, σίγουρα όσον αφορά το 4 επί 8 ίσον 32! Συνηθίζεται στο σχολείο μας αυτή η τακτική, ανεξάρτητα με τα κενά διευθυντή και υποδιευθυντή. Εγώ τώρα μαθαίνω την κατασκευή προγράμματος. Σε τυχαίο πρόγραμμα μπορεί να προκύψουν πχ 3 ώρες την εβδομάδα να μην είναι κανείς στο γραφείο. Ενδιαφέρουσα η ιδέα σου συμπληρωματικά να μην έχουν ίδια ώρα μάθημα διευθ.-υποδ. Ούτε αυτό ξέρω πώς γίνεται. Αν είναι εύκολο, να μου πεις. Επίσης, γίνονται ίσως σεμινάρια εκμάθησης κατασκευής ωρολ. προγράμματος;
-
Εννοείς μήπως να κλειδώσω το πρόγραμμα υποδιευθυντή π.χ. και με χ στις ώρες αυτές να βγάλω ώρες για διευθυντή; Κάπως έτσι;
-
Εννοείς μήπως να κλειδώσω το πρόγραμμα υποδιευθυντή π.χ. και με χ στις ώρες αυτές να βγάλω ώρες για διευθυντή; Κάπως έτσι;
Όχι. Υπάρχουν και πιο αυτοματοποιημένοι τρόποι. Για παράδειγμα, τους βάζεις να διδάσκουν στην ίδια αίθουσα και έτσι ποτέ δεν έχουν ταυτόχρονα μάθημα. Υπάρχει και μια σχέση για προχωρημένους, η #21 που μπορείς να ορίσεις ότι δύο εκπαιδευτικοί δεν έχουν ποτέ μάθημα την ίδια περίοδο (διδακτική ώρα).
-
Ναι, σίγουρα όσον αφορά το 4 επί 8 ίσον 32! Συνηθίζεται στο σχολείο μας αυτή η τακτική, ανεξάρτητα με τα κενά διευθυντή και υποδιευθυντή. Εγώ τώρα μαθαίνω την κατασκευή προγράμματος. Σε τυχαίο πρόγραμμα μπορεί να προκύψουν πχ 3 ώρες την εβδομάδα να μην είναι κανείς στο γραφείο. Ενδιαφέρουσα η ιδέα σου συμπληρωματικά να μην έχουν ίδια ώρα μάθημα διευθ.-υποδ. Ούτε αυτό ξέρω πώς γίνεται. Αν είναι εύκολο, να μου πεις. Επίσης, γίνονται ίσως σεμινάρια εκμάθησης κατασκευής ωρολ. προγράμματος;
Το asc timetables έχει πάρα πολλές σχέσεις. Κάποια θα σου ταιριάζει για να βρεις τρόπο να προγραμματίσεις κάθε φορά αυτό που θες.
Όμως, συνήθως όταν αρχίζεις να μαθαίνεις τη λειτουργία του λογισμικού ξεκινάς από τα απλά και όχι από όσα είναι για προχωρημένους.
Σεμινάρια εκμάθησης δημιουργίας ωρολογίου προγράμματος δεν υπάρχουν. Όλοι μαθαίνουμε σιγά σιγά καθώς προκύπτουν ζητήματα.
Αναζητούμε λύσεις σε προβλήματα του ωρολογίου προγράμματος, που άλλοτε τις βρίσκουμε μόνοι μας και άλλοτε μας βοηθάνε φίλοι.
Μερικά πράγματα τα αντιλαμβάνεσαι μόνο με την εμπειρία, οπότε ένας πιο έμπειρος μπορεί να σε βοηθήσει σε διάφορα ζητήματα.
-
Οκ. Σε ευχαριστώ. Εσύ που γνωρίζεις όλες τις δυνατότητες του timetables, δουλεύεις το ωρολόγιο πρόγραμμα πάντα μέσω αυτού ή το δουλεύεις και "χειροκίνητα" στο χαρτί στο τέλος; Σύμφωνα με κάποιους το ωρολόγιο που προκύπτει από το timetables πρέπει να δουλευτεί στο χαρτί. Μια ερώτηση ακόμα. Όταν δεν έχουν προσληφθεί κάποιοι συνάδελφοι στην αρχή της χρονιάς τους συμπεριλαμβάνεις στο πρόγραμμα (και στη συνέχεια μαζεύεις το πρόγραμμα) ή βάζεις όσους έχεις και όταν έρχεται κάποιος προσθέτεις τα μαθήματα του και τις ώρες του στο timetables;
-
Παρακαλώ pyramida. Ποτέ σε χαρτί. Πάντα δουλεύω το ωρολόγιο πρόγραμμα στο timetables. Αν χρειαστεί στο τέλος μπορεί να κάνω κάποιες βελτιώσεις "παίζοντας" με τα πλακίδια του λογισμικού. Σε μεγάλα σχολεία (κυρίως ΕΠΑΛ) ξέρω ότι βάζουν και όσους καθηγητές δεν έχουν προσληφθεί ακόμα και έτσι οι μαθητές κάνουν κενά. Σε γυμνάσιο με 9 τμήματα προτιμώ να προσθέτω τις διδασκαλίες κάθε φορά που τοποθετείται κάποιος στο σχολείο.