Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: bilstef στις Νοεμβρίου 06, 2007, 11:58:41 am
-
Ανακοίνωση Σ.ΕΚ.Ε.Α. (5/11/2007)
Τη Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007 αντιπροσωπεία του συλλόγου μας συναντήθηκε με τον υφυπουργό Παιδείας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζο στο γραφείο του στο Υπουργείο Παιδείας.
Στον κ. υφυπουργό ετέθησαν όλα τα θέματα τα οποία σχετίζονται με το σύστημα των διορισμών και την αξιολόγηση, όπως αυτά περιγράφονται σε αδρές γραμμές στο υπόμνημα του Σ.ΕΚ.Ε.Α..
Στο προσεχές διάστημα πρόκειται να πραγματοποιηθεί ακόμα μία συνάντηση μαζί του κατόπιν δικής του παραίνεσης.
Σ.ΕΚ.Ε.Α.
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων ΑΣΕΠ
-
Γεια σου Bill !!
Το ότι ετέθησαν δε μου λέει και πολλά...
Μάλλον έτσι κι αλλιώς τις ψιλοήξερε τις θέσεις του Σ.ΕΚ.Ε.Α.
Το θέμα είναι αν πήρε θέση και ποια είναι αυτή...
-
και γω αναρωτιεμαι γι αυτο
-
Με τι αιτήματα και με τι κόσμο πήγε ο ΣΕΚΕΑ στη συνάντηση; Από πότε έχει να κάνει διαδικασία ο σύλλογος αυτός;;;
-
Με τι αιτήματα και με τι κόσμο πήγε ο ΣΕΚΕΑ στη συνάντηση; Από πότε έχει να κάνει διαδικασία ο σύλλογος αυτός;;;
H ΣΕΚΕΑ προωθεί επιμέρους αιτήματα που η ΠΕΑΕ κακώς δεν τα έχει συμπεριλάβει στην πρόσφατη ανακοίνωση της.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Επιτυχόντων στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ προβάλλει αιτήματα, η ικανοποίηση των οποίων θα συμβάλλει ώστε το σύστημα των προσλήψεων των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης να γίνει αξιοκρατικό και ταυτόχρονα δίκαιο και αδιάβλητο.
Εξάλλου η κατάργηση της επετηρίδας αυτόν τον στόχο είχε αλλά με διάφορες νομοθετικές ρυθμίσεις (Ν. 3255/2004) τα αξιοκρατικά στοιχεία συνεχώς περιορίζονται και ο αδιάβλητος χαρακτήρας τους υπονομεύεται.
Μερικά από τα αιτήματα είναι:
- Ο τρόπος πρόσληψης να είναι ένας και μοναδικός, όπως επιτάσσει και το Σύνταγμα.
- Κατάργηση του Ν. 3255/2004.
- Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ να ξεφύγει από τα πλαίσια ενός τυπικού διαγωνισμού ελέγχου γνώσεων και να προσαρμοστεί στην απαίτηση επιλογής των κατάλληλων εκπαιδευτικών.
- Μέχρι την κατάργηση του Ν. 3255/2004 να μοριοδοτούνται όλες οι επιτυχίες στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
- Το μοίρασμα των περιοχών διορισμού ανάμεσα στους διοριστέους του ΑΣΕΠ και του ενιαίου πίνακα (40%) να είναι ισότιμο.
- Να ισχύει σε κάθε περίπτωση η αναλογία 60% - 40%.
- Τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να διατηρούνται μόνιμα και να αθροίζονται, όπως γίνεται και με τα μόρια της προϋπηρεσίας.
- Κάθε πρόσληψη μόνιμου μέσω του 40%, αναπληρωτή, ωρομίσθιου ή για την Π.Δ.Σ., να γίνεται αποκλειστικά από τους πίνακες αυτούς.
-
Τα μόρια από τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να διατηρούνται μόνιμα και να αθροίζονται, όπως γίνεται και με τα μόρια της προϋπηρεσίας. αυτο ειναι βασικο αιτημα γαιτι υπαρχουν ανθρωποι με 3-4 επιτυχιες ΑΣΕπ που δεν ετυχε να διοριστουν και αλλοι που με μια επιτυχια επειδη πήραν πολλους εκεινη την χρονια να εχουν διοριστει Αλλ α τελικα δεν μας απαντησατε "τι εγινε μετα την συναντηση? υπήρχε καμμια δεσμευση?
-
Μιλάω προσωπικά και όχι ως ΠΕΑΕ, γιατί δε μου αντιστοιχεί αυτό φυσικά. Δεν μπορώ με τίποτα να υποστηρίξω ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να είναι αξιοκρατικός. Ποιες εξετάσεις μπορεί να είναι αξιοκρατικές και τελικά, ας συζητήσουμε τι σημαίνει αξιοκρατία. Η κατάργηση της επετηρίδας δεν έγινε ποτέ με το επιχείρημα ότι δε διασφάλιζε την αξιοκρατία. Ούτε το ΥΠΕΠΘ είπε ή έδειξε κάτι τέτοιο. Το επιχείρημα και η βάση απαξίωσής της ήταν το γεγονός ότι ο κόσμος δε διορίζεται. Μόνο που το ίδιο τελικά συμβαίνει και με το ΑΣΕΠ. Όχι γιατί δεν υπάρχει αξιοκρατία, αλλά γιατί τελικά ό, τι κι αν γίνεται, όποιο σύστημα διορισμού κι αν υπάρχει, αν υπάρχει αδιοριστία είναι παντού η ίδια. Επίσης, τι σημαίνει κατάλληλος εκπαιδευτικός και πόσο αντικειμενικό μπορεί να είναι αυτό;
Τέλος, σχετικά με το αίτημα της διατήρησης του 60-40 εγώ συμφωνώ, όπως, επίσης, συμφωνώ και για την ενιαιότητα των πινάκων. Το θέμα της διατήρησης των μορίων δεν το έχω λήξει, γιατί δημιουργούνται πολλά ζητήματα που μόνο αν τα συζητήσουμε εγώ θα τα λήξω. Απλώς, Λένα, η ΠΕΑΕ δεν έχει πει πολλά που θα μπορούσε να πει, γιατί τα αιτήματά της βγαίνουν μέσα από τη συνέλευση και όχι από κάποιο γραφείο. Αν, λοιπόν, κάτι δεν τεθεί σε αυτή ή ακόμα κι αν τεθεί δε λήξει και η συζήτηση μείνει ανοιχτή, δεν μπορεί να το πει. Προτιμώ να λέμε λίγα, αλλά να ξέρουμε γιατί τα λέμε και να τα υποστηρίζουμε, παρά τα πάντα κα κανείς να μην τα καταλαβαίνει.
Τέλος, επειδή ο διάλογος γίνεται μέσω μηνυμάτων και δεν υπάρχει ζωντανή επιοκοινωνία θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι. Όντας από αυτούς που ήταν έξω από τα εξεταστικά πριν 10 χρόνια να πω ότι χωρίς να μέμφομαι κάποιον και με απόλυτη ψυχραιμία μετά από τόσα χρόνια θέλω να πω πως αν κάποιο συνάδελφοι, που ήταν και μειοψηφία, δεν είχαν πάει τότε να δώσουν τώρα θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα. Και δεν εννοώ ότι αν είχε μείνει η επετηρίδα θα ήταν όλα καλά. Άλλωστε τότε δε ζητούσαμε αυτό. Λέγαμε για την αξία του πτυχίου, το διακαίωμ ά μας στη δουλειά, τους μαζικούς διορισμούς, ένα σχολείο ανοιχτό για όλους. Θεωρώ ότι η μερικότητα που αντιμετωπίζει τα πράγματα ο ΣΕΚΕΑ είναι λανθασμένη. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι χρειάζεται μεταξύ μας κουβέντα.
-
Δεν μπορώ με τίποτα να υποστηρίξω ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ μπορεί να είναι αξιοκρατικός.
Μήπως θα βοηθούσε ένα ποτηράκι νερό; ;D
-
Πειράζει που δεν κατάλαβα;;;;;;;;;;;;
-
Εντελώς αξιοκρατικός φυσικά δεν είναι, αλλά πλησιάζει αρκετά.
Αν ο ΑΣΕΠ σου φαίνεται αναξιοκρατικός, τότε ποια είναι η γνώμη σου για τον ενιαίο;
Αδιόριστη φιλόλογος ενός διπλανού χωριού πήρε επ'ώμου την ΠΔΣ στο (δυσπρόσιτο) σχολείο, ενώ τα προηγούμενα χρόνια πάλι είχε φουλ πρόγραμμα ΠΔΣ σε κάποιο άλλο σχολείο της περιοχής.
Οι μόνιμοι φιλόλογοι του σχολείου φυσικά πήραν μόνο 2 ώρες (και οι 4 μαζί, δηλαδή από 1 ώρα οι 2 από τους 4), με εντολή της Δ/νσης.
Μάλιστα η κοπέλα είναι σίγουρη ότι και του χρόνου θα είναι στην ίδια θέση, ενώ από του παραχρόνου θα έχει καλές πιθανότητες για αναπληρώτρια και τελικά διορισμό.
Και γαμώ τις αξιοκρατίες έτσι;
-
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??
-
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??
Υπάρχει μια πραγματικότητα:
ο υπέρ-υπέρ-πληθωρισμός πτυχιούχων καθηγητικών σχολών (και συνεχώς αποφοιτούν νέες στρατιές!!!) οι οποίοι ασφαλώς και ΔΕΝ μπορούν να διοριστούν όλοι τους στη δημόσια εκπαίδευση.
Ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ (σήμερα) αποτελεί ένα τρόπο επιλογής με αδυναμίες ίσως (οι οποίες και θα πρέπει να διορθωθούν)
αλλά χωρίς τα πατροπαράδοτα ρουσφέτια (διορισμοί από προϋπηρεσίες σε ΠΔΣ, ΣΜΕΑ, Σιβιτανίδειο, ΤΑΔ, ΣΔΕ μουσικά σχολεία κτλ – χαριστικές νομοθετικές ρυθμίσεις)
που παράλληλα εξασφαλίζει το «επί ίσοις όροις» για όλους όσους επιθυμούν να δουλέψουν στα δημόσια σχολεία.
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??
Που είχες το μυαλό σου εκείνη τη στιγμή; ;D ;D ;D
-
Tελικά, το Πανεπιστήμιο έχει ή δεν έχει χρέος να μας κάνει ικανούς εκπαιδευτικούς??
Όσοι αποφοιτούν από τις σχολές είναι ή δεν είναι δυνάμει ικανοί να διδάξουν??
Ποιός κρίνει ότι η αδιόριστη κοπέλα που ανέλαβε την ΠΔΣ στο δυσπρόσιτο δεν είναι εξίσου ικανή ή περισσότερο από τους διορισμένους??
Πώς γίνεται από τους 17.000 ΠΕ02 να είναι ικανοί μόνον οι 840 κι όχι κι οι 17.000??
Για ποιο πράγμα τέλος πάντων δίνουμε όρκο όταν αποφοιτούμε??
Το θέμα μας δεν είναι αν το πανεπιστήμιο βγάζει ικανούς εκπαιδευτικούς ή όχι, αλλά θα σου απαντήσω και σ'αυτό.
Το ότι κάποιος σπούδασε π.χ. Μαθηματικά τον καθιστά (τυπικά τουλάχιστον) γνώστη της επιστήμης του. Το πρόγραμμα σπουδών που παρακολούθησε είναι σχεδιασμένο ώστε να αποκτά τις βασικές γνώσεις στα κεντρικά παρακλάδια της επιστήμης του και τις εφαρμογές αυτής, ενώ μέσω των επιλεγόμενων μαθημάτων κάποιος μπορεί να εμβαθύνει σε (επιστημονικούς) τομείς και εφαρμογές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του. Μαθήματα διδακτικής και παιδαγωγικών προστέθηκαν στο υποχρεωτικό πρόγραμμα από το 1994 (3 επί συνόλου 41), αλλά και πάλι ήταν γενικόλογα.
Μάλιστα, κάποιος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι μπορεί να αφορούσαν εξίσου κάποιον που ενδιαφερόταν για πανεπιστημιακή έδρα.
Αν το τμήμα ήταν σχεδιασμένο ώστε να παράγει καθηγητές Γυμνασίου-Λυκείου, τότε θα λεγόταν "Μαθηματικών Μέσης Εκπαίδευσης", θα είχε υποχρεωτικά μαθήματα διδακτικής για τα σχολικά μαθήματα, παρουσιάσεις μαθημάτων σε τάξεις, κλπ, και όλα αυτά σε ποσοστό πολύ μεγαλύτερο του 7% του προγράμματος.
Ειδικά για τους Μαθηματικούς, σε ΔΙΑ
-
Aγαπητε siobaras θα απευθυνθω σε εσενα γιατι οπως ο ιδιος εχεις αναφερει εχεις προσπαθησει να εισαι οσο το δυνατον πιο επαρκης στην επιστημη σου κανοντας μεταπτυχιακο . Θα απευθυνθω λοιπον σε εσενα γιατι θεωρω οτι εχουμε κατι κοινο και θα με καταλαβεις. :) Εχω δυο πτυχια και ενα μεταπτυχιακο. Περασα στη Φιλοσοφικη Αθηνας με καλη σειρα και τελειωσα με καλη σειρα. Εκανα δευτερο πτυχιο και μεταπτυχιακο σε πανεπιστημιο στην Αγγλια (εχει κριθει ως ενα απο τα καλυτερα για το μεταπτυχιακο μου) Δουλευω 13 χρονια στα φροντιστηρια και εχω αμετρητους μαθητες μου επιτυχημενους επιστημονες αυτη τη στιγμη. Εχω δημοσιευσεις και εργασιες και παρολ'αυτα δεν καταφερα να περασω τη μια ενοτητα στον ΑΣΕΠ επειτα απο εξαντλητικο διαβασμα δυο ετων. Οταν ειδα το γραπτο μου στον ΑΣΕΠ δεν ειδα τιποτα σημειωμενο ουτε θεωρω μετα απο ερευνα που εκανα οτι θα επρεπε να παρω το συγκεκριμενο βαθμο. Κοπηκα στο γνωστικο για 0,6 ενω ειχα 93 παιδαγωγικα. Οπως καταλαβαινεις αν ειχα αυτο το 0,6 συν την προσαυξηση πτυχιου συν το μεταπτυχιακο θα ημουν σε καλυτερη μοιρα τωρα.Δεχτηκα το γεγονος οτι καποιοι με θεωρησαν ασχετη επειδη δεν απαντησα μια απο τις εγκυκλοπαιδικης γνωσεως ερωτησεις ιστοριας αλλα δεν μπορω να δεχτω οτι συναδελφοι που εχουν κανει τον ιδιο αγωνα με εμενα, που εχουν περασει οτι εχω περασει και εγω ακριτα διακρινουν τους επιτυχοντες ως αξιους και τους αποτυχοντες ως αχρηστους.
Εγω ποτε δεν σχολιασα το γεγονος οτι υπαρχουν επιτυχοντες με ενα απλο πτυχιο και μερικες φορες κοντα στο 5. Τους βγαζω το καπελο, τους δινω συγχαρητηρια και τους ευχομαι καλη δυναμη στο λειτουργημά τους. Δεν μπορω ομως να δεχτω οτι επειδη δεν περασα στον ΑΣΕΠ πρεπει να μου ακυρωθουν ολες οι σπουδες ολος ο αγωνας που εχω κανει τη στιγμη που βλεπω γυρω μου αμετρητες αδικιες. (Παρολο που το μεταπτυχιακο μου ανηκει στις μαθησιακες δυσκολιες ποτε δεν μου αναγνωριστηκε ως τετοιο για να μπορω να μπω στα ΣΜΕΑ σε αντιθεση με συναδελφους που εχουν μπει με ενα απλο σεμιναριο των 300 ωρων). Δεν απογοητευομαι ομως γιατι ξερω οτι κανω το σωστο. Ουτε θα ερθω σε αντιπαραθεση με τα παιδια που τα καταφεραν γιατι θεωρω οτι αφου περασαν αυτο το κυκεωνα και σταθηκαν ορθια τους αξιζουν θερμα συγχαρητηρια.
Ως προς το οτι ειμαστε πολλοι οι αδιοριστοι και δεν μπορουμε να διορσιτουμε ολοι παραπεμπω στην περιπτωση των δασκαλων. Αν και εχουμε υπογεννητικοτητα αυτη τη στιγμη το ολοημερο δημοτικο και η μειωση του αριθμου των παιδιων ανα ταξη ανοιξαν τις θεσεις των δασκαλων και αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει ουτε ενας αδιοριστος δασκαλος. Αν λοιπον υπηρχε μια πολιτικη βουληση και ηθελαν να διαθεσουν καποια χρηματα για την παιδεια θεωρω οτι τα πραγματα θα ηταν καλυτερα. :)
-
Αγαπητή Kelly διαβάζοντας προσεκτικά το μήνυμά σου, καταλήγω στο ότι δε διαφωνούμε σε κάτι.
Από την αρχή είπα ότι ούτε ο ΑΣΕΠ σημαίνει 100% αξιοκρατία.
Ίσως στους φιλολόγους να είναι και λίγο παραπάνω άδικος, αφού (απ'ότι ακούω) η ύλη είναι κάπως αχανής και ζητάνε τις λεπτομέρειες.
Επίσης, φυσικά και δε θεωρώ τους αποτυχόντες ως άχρηστους.
Είναι σα να διαλέγει από 100 άτομα τον πιο ψηλό. Δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι 99 είναι κοντοί.
Ίσως και να έγινε και κάποιο λάθος στη μέτρηση και αυτός ο ένας να μην ήταν και ο ψηλότερος τελικά. Πάντως πιθανότατα δεν είναι ούτε κοντός.
Μακάρι από τους 17000 να έπαιρνε τους 10000 ψηλότερους, ή και όλους.
Πρώτος έχω πει ότι μακάρι κάποια στιγμή να τελειώσει το καραγκιοζιλίκι με τους αναπληρωτές και τους ωρομισθίους και να καλύψει τα κενά με διορισμούς.
Όταν όμως "επισήμως" τα κενά είναι 850 και οι υποψήφιοι 17000, αυτοί πρέπει με κάποιον τρόπο να επιλεγούν.
(Το χαμηλό ποσοστό διορισμών σε σχέση με τους υποψηφίους, κατά τη γνώμη μου εξηγεί γιατί είναι έτσι η ύλη και τα θέματα στον κλάδο σας. Το ίδιο γινόταν και με τους γυμναστές, που είχαν για ύλη όλη τη σχολή τους και τα θέματα ήταν δύσκολα)
Για μένα ο διαγωνισμός είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ πιο αδιάβλητος από τον ενιαίο. Ωστόσο:
1) Μπορώ να συμφωνήσω σε οποιοδήποτε παράπονο σχετικά με την ύλη, τα θέματα, τις προσαυξήσεις, κλπ. και σίγουρα θα υπάρχουν και αδικίες.
Δε λέω ότι η σημερινή του μορφή είναι η βέλτιστη. Αλλά αυτό είναι μια ολόκληρη νέα κουβέντα...
2)Επίσης, είναι σίγουρα εξαντλητικό και σκληρό να προετοιμάζεσαι 2 χρόνια και να μην τα καταφέρνεις.
Παρόλα αυτά θεωρώ προτιμότερο το διαγωνισμό, από τα παράθυρα που εκμεταλλεύονται κάποιοι (αρκετοί) για να χωθούν στον πίνακα.
Αν υπήρχαν διαφανή αξιοκρατικά κριτήρια, πλήρης δημοσίευση των αναθέσεων της ΠΔΣ και ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ στον τρόπο απόκτησης της προϋπρεσίας, τότε μπορεί να το έβλεπα και διαφορετικά...
Από όσο σε έχω γνωρίσει μέσω του φόρουμ, είσαι τρομερό αντιπαράδειγμα στα όσα κατά καιρούς έχω γράψει.
Και αν δε βρει το δημόσιο τρόπο να σε επιλέξει, μάλλον σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί ο σωστός τρόπος επιλογής.
Όπως και να'χει, άνθρωπος που ξέρει και αγαπά τη δουλειά του, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη μεγαλουργήσει σε αυτή.
-
Siobaras κατ'αρχην σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια :) Πιστευω οτι πραγματικα εχουμε κοινες αποψεις σε πολλα πραγματα . Και εγω συμφωνω οτι δεν ειναι σωστο αλλοι να διαβαζουν σαν τρελλοι για να περασουν στον Ασεπ και αλλοι να πηγαινουν μεσω Σιβιτανιδειου ή Εκκλησιαστικων ή 10 ωρες ΠΔΣ σε δυσπροσιτα κατευθειαν σε διορισμο. Ομως τι να πουν και αυτοι που διαβαζουν , στον ιδιωτικο τομεα με συνεχη αξιολογηση θεωρουνται επαρκεις, διαβαζουν, ενημερωνονται, παρακολουθουν σεμιναρια και στο τελος ερωτωνται 40 ερωτησεις ιστοριας απο το ποιος θελει να γινει εκατομυριουχος?
Απ'οτι μου εχεις πει παλιοτερα δουλευες σε αλλο τομεα για τον οποιο εχω μεγαλη συμπαθεια καθ'ότι εκει εργαζεται και ο συζυγος ;) ;) Ομως για τους μαθηματικους θεωρω οτι ειναι πιο ευκολο να εισχωρησουν σε τετοις θεσεις σε τραπεζα, σε εταιρεια και στο δημοσιο παιρνουν συνεχεια την ειδικοτητα σας για οικονομικο. Εμας ομως τους φιλολογους δεν μας παιρνουν πουθενα ουτε βγαζουν καμια αλλη προκηρυξη για φιλολογους. Το πολυ πολυ να μας παρουν σε καμια εταιρεια ως γραμματεις για 600 ευρω και απο εκει και περα το χαος των φροντιστηριων. Καποτε πηγα να δουλεψω σε ενα ιδιωτικο κεντρο για μαθησιακες δυσκολιες και εφυγα τον πρωτο μηνα. Ειχαν δεν ειχα τα παιδια μαθησιακο εγω επρεπε να λεω οτι ειχαν για να βγαλουν αυτοι λεφτα. Οι πιο πολλοι ομως ανθρωποι ήταν φτωχοι και αυτοι ζητουσαν 40 ευρω την ωρα για παιδια που μονο μαθησιακες δυσκολιες δεν ειχαν. Το πρωτο μηνα εφυγα γιατι κοντευα να αρρωστησω. Τωρα κανω αυτο που αγαπω στο σκληρο περιβαλλον ενος εκμεταλλευτη φροντιστηριου που ομως μου δινει τουλαχιστον τη δυνατοτητα να ανθισω σαν εκπαιδευτικος. Δυστυχως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα. Για τον Ασεπ θα συνεχισω να το παλευω. Δε θελω ομως να απαξιωνεται ο κοπος μου καθημερινα απο ανθρωπους που δε με ξερουν ,δε ξερουν το εργο μου και τον αγωνα μου. Αλλα πιο πολυ αυτο με πληγωνει οταν γινεται απο ορισμενους συναδελφους που δεν εχουν ουτε τη μιση επιστημονικη συνειδηση απο αυτη που εχω εγω. Και οσο και αν ακουστει αυτο αλλαζονικο, θεωρω οτι ισως για το μονο πραγμα που μπορω να ειμαι τοσο υπερηφανη ειναι για τη δουλεια μου και για οσα νομιζω οτι εχω προσφερει. Την πρωτη φορα που εκατσα στα ιδια θρανια του ΑΣΕΠ με πρωην μαθητες μου ντραπηκα. Τωρα ομως νιωθω περηφανη γιατι με χαιρετουν με αγαπη και σεβασμο και ξερουν οτι εστω και λιγο εχω συμβαλλει και εγω κατι στην επιτυχια τους. Και αυτο ειναι κατι που με γεμιζει οπως επισης οτι εχω και την αποδοχη καποιων συναδελφων (αναμεσα σε αυτους και εσυ ;))που εχουν σκοπο τους να δουλεψουν σε αυτο το πολυπαθο ελληνικο σχολειο με αγαπη και πραγματικο ενδιαφερον για τα παιδια. :D Και σιγουρα αυτο με κανει να νιωθω πιο αισιοδοξη.
-
Από όσο σε έχω γνωρίσει μέσω του φόρουμ, είσαι τρομερό αντιπαράδειγμα στα όσα κατά καιρούς έχω γράψει.
Και αν δε βρει το δημόσιο τρόπο να σε επιλέξει, μάλλον σημαίνει ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί ο σωστός τρόπος επιλογής.
Όπως και να'χει, άνθρωπος που ξέρει και αγαπά τη δουλειά του, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη μεγαλουργήσει σε αυτή.
φιλε siobaras, που ομολογω να πω εισαι ιδιαιτερα συμπαθης σε μας τους φιλολογους, νομιζω αυτο που ειπες ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσες να σκεφτεις για την kellykou, πραγματι φαινεται ανθρωπος σπαθι και αξια εκπαιδευτικος.ειναι πραγματικα να θυμωνεις οταν τετοια ατομα μενουν απ εξω.
επισης θα συμφωνησω μαζι σου, ο ασεπ ειναι πολυ καλυτερος απο τον πινακα. βεβαια χρειαζεται πολλες μα πολλες αλλαγες
-
swtia μου πραγματικα σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια. :-[Τι να πω... Χαιρομαι που με εκτιμουν συναδελφοι σαν και εσας.. Τα αισθηματα αλλωστε ειναι αμοιβαια :-*