Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: raskolnikov στις Νοεμβρίου 07, 2007, 11:55:02 pm

Τίτλος: Ειδική Διδακτική: Τι ζητάει το ΑΣΕΠ;
Αποστολή από: raskolnikov στις Νοεμβρίου 07, 2007, 11:55:02 pm
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Επειδή όλα δείχνουν ότι πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για την επόμενη σφαγή... ε, συγνώμη, για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου, πριν νιώσουμε για άλλη μια φορά στο λαιμό μας το μαχαίρι του χασάπη-διορθωτή. Λοιπόν, εντάξει, το γνωστικό είναι ένα κουίζ, όπου ο καλύτερα προετοιμασμένος και ο πιο τυχερός κερδίζει. Η Γενική Παιδαγωγική είναι κάτι παρόμοιο. Αλλά η ειδική διδακτική; Έχει καταλάβει κανείς τι ζητάνε; Ρωτάω γιατί το έχω συζητήσει με αποτυχόντες και επιτυχόντες, και διαπίστωσα ότι όλοι γράφουμε λίγο πολύ τα ίδια, αφού στο κάτω κάτω είναι συγκεκριμένα πράγματα: Δώσ' του αφόρμηση, και δώσ' του παρουσίαση, και δώσ' του επεξεργασία, και δώσ' του διαθεματικότητα, και φτου κι απ' την αρχή. Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη πιο πολύ: Διάβασα στην alfavita σχόλια υποψηφίων που πήγαν να δουν τα γραπτά τους, και διαπίστωσαν ότι οι παρατηρήσεις των διορθωτών ήταν λιγοστές, αλλά το γραπτό ήταν κομμένο. Τέλος πάντων, τι πρέπει να γράψεις για να θεωρηθεί καλό το γραπτό; Μπορεί να μας πει κανένας που έπιασε καλή βαθμολογία; 
Τίτλος: Απ: Ειδική Διδακτική: Τι ζητάει το ΑΣΕΠ;
Αποστολή από: marion στις Νοεμβρίου 08, 2007, 09:12:04 pm
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα. Επειδή όλα δείχνουν ότι πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε για την επόμενη σφαγή... ε, συγνώμη, για τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου, πριν νιώσουμε για άλλη μια φορά στο λαιμό μας το μαχαίρι του χασάπη-διορθωτή. Λοιπόν, εντάξει, το γνωστικό είναι ένα κουίζ, όπου ο καλύτερα προετοιμασμένος και ο πιο τυχερός κερδίζει. Η Γενική Παιδαγωγική είναι κάτι παρόμοιο. Αλλά η ειδική διδακτική; Έχει καταλάβει κανείς τι ζητάνε; Ρωτάω γιατί το έχω συζητήσει με αποτυχόντες και επιτυχόντες, και διαπίστωσα ότι όλοι γράφουμε λίγο πολύ τα ίδια, αφού στο κάτω κάτω είναι συγκεκριμένα πράγματα: Δώσ' του αφόρμηση, και δώσ' του παρουσίαση, και δώσ' του επεξεργασία, και δώσ' του διαθεματικότητα, και φτου κι απ' την αρχή. Η κατάσταση περιπλέκεται ακόμη πιο πολύ: Διάβασα στην alfavita σχόλια υποψηφίων που πήγαν να δουν τα γραπτά τους, και διαπίστωσαν ότι οι παρατηρήσεις των διορθωτών ήταν λιγοστές, αλλά το γραπτό ήταν κομμένο. Τέλος πάντων, τι πρέπει να γράψεις για να θεωρηθεί καλό το γραπτό; Μπορεί να μας πει κανένας που έπιασε καλή βαθμολογία; 

Συνάδελφε raskolnikov, τι ειδικότητα είσαι;

Για παράδειγμα, εάν είσαι ΠΕ02 υπάρχουν αντίστοιχα topics με τίτλο "ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ" & "ΣΥΜ
Τίτλος: Απ: Ειδική Διδακτική: Τι ζητάει το ΑΣΕΠ;
Αποστολή από: raskolnikov στις Νοεμβρίου 08, 2007, 10:56:35 pm
Είμαι ΠΕ01 (θεολόγος). Ευχαριστώ για την απάντηση. Θα κοιτάξω στα σχετικά topics και θα προσπαθήσω να βγάλω συμπεράσματα από τους άλλους κλάδους.