Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: GEOLOGOI στις Νοεμβρίου 27, 2007, 06:14:00 pm
-
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
[/size][/u]
Μετά την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί όσον αφορά τις προσλήψεις αναπληρωτών στον κλάδο ΠΕ04 εις βάρος των Γεωλόγων
ΚΑΛΟΥΜΕ όσους Γεωλόγους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην προσπάθεια που γίνεται ώστε να αναδειχθεί το πρόβλημα και να διεκδικήσουμε μια ισότιμη και δίκαιη μεταχείριση στο χώρο της Παιδείας να παραβρεθούν στην Πανελλήνια συνάντηση που θα γίνει την :
Κυριακή 9 Δεκεμβρίου και ώρα 3:00μμ στα γραφεία της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης, Νίκης 20, Σύνταγμα
που δέχθηκε να μας φιλοξενήσει.
Συνάδελφοι βρισκόμαστε μπροστά στην απαξίωση ενός κατοχυρωμένου επαγγελματικού μας δικαιώματος γι’ αυτό καλούνται ΟΛΟΙ οι Γεωλόγοι που σχετίζονται με την εκπαίδευση να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια.
-Θα καθοριστούν οι επόμενες ενέργειές μας
-Σύσταση Συλλόγου Γεωλόγων Εκπαιδευτικών
-Την Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου θα θέσουμε το πρόβλημα στους αρμόδιους του ΥΠΕΠΘ.
Επικοινωνία:
geologoi@yahoo.gr
Blog:
http://geocities.com/geologoi/index.html
-
Μπορει να θεωρηθει προβοκατορικο σαν ερωτημα, αλλα δεν αντεχω να μην το κανω!
[b]Τι δουλεια εχουν οι γεωλογοι στην εκπαιδευση?[/b][/i]
Αν δεν κανω λάθος εκτος απο 2 ωρες Γεωγραφια στην Α και 2 στην
-
Δίκιο έχεις. Η γεωγραφία είναι 2 ώρες στην Α γυμνασίου και 2 στην
-
Νομίζω τα μπέρδεψες, Γεωγραφία κάνουν οι Γεωγράφοι, (υπάρχει τμήμα Γεωγραφίας στο πανεπιστήμιο Αιγαίου αν δεν κάνω λάθος) και όχι οι Γεωλόγοι.Οι γεωλόγοι δεν έχουν κανένα μάθημα αν δεν κάνω λάθος στο στην εκπαίδευση (η Γεωλογία υπάρχει ακόμα;). Παρ'όλα αυτά έχουν το θράσος
Απλά οι Γεωλόγοι επιβεβαιώνουν το ίδιο με άλλες ειδικότητες όπως Οικιακής Οικονομίας και άλλες που δεν θα ήθελα να πω αλλά όλοι ξέρουμε ποιες είναι. Ποιο;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ. Το μόνο που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι πως θα διορίσει κόσμο, και φυσικά τον κάθε καθηγητή πως θα χωθεί στο δημόσιο. Τώρα το τι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά πάει σε δεύτερη ή μάλλον 3η μοίρα.
-
Μάλλον εσύ κάνεις λάθος. Οι Γεωγράφοι δεν είναι καν καθηγητική σχολή και απ'ότι νομίζω δεν διδάσκουν στα σχολεία. Η ύλη της γεωγραφίας περιλαμβάνει και ένα μεγάλο μέρος γεωλογικών θεμάτων. Οι γεωλόγοι ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τους φυσικούς,χημικούς και βιολόγους (και τους πιο παλιούς φυσιωγνώστες) ως τώρα ήταν ενοποιημένος ο κλάδος και καθένας από αυτούς πρακτικά δίδασκε και όλα τα άλλα (γι'αυτό εξάλλου και στον προηγούμενο του τελευταίου ΑΣΕΠ όλοι εξετάστηκαν σε όλα). Στον τελευταίο ΑΣΕΠ οι γεωλόγοι εξετάστηκαν ΚΑΙ στην φυσική. Αλλά θεωρητικά τώρα ο καθένας κάνει το άμεσο αντικείμενο. Γεωλογία δεν υπαρχει αυτή τη στιγμή με αυτά που είπα και πιο πάνω μάλλον και εσύ προτιμάς ποιό πολλές κομμώτριες να διδάσκουν στα σχολεία.
Συγνώμμη για το ύφος αλλά είσαι εριστικός.
-
Α και δηλαδή υποστηρίζεις οτι τα παιδια δεν πρέπει να διδάσκονται γεωλογία?
-
θα συμφωνησω μαζι σου, ο καθενας να διδασκει το αντικειμενο των σπουδων του και να μη χωνεται στα χωραφια αλλων ειδικοτητων. Π.χ οι φυσικοι εχουν β αναθεση μαθηματικα γυμνασιου. Ο καθε κλαδος της φυσικομαθηματικης σχολης να απασχολειται αποκλειστικα με τα μαθηματα του τιτλου σπουδων του.
επισης θα συμφωνησω οτι σε μια σεισμογενη χωρα οπως η Ελλαδα, η οποια εκτος των αλλων εχει και ενα πλουσιο υπεδαφος, θα επρεπε να περιλαμβανει εστω και επιλογης μαθηματα γεωλογιας και σεισμολογιας.
ακομη να προσθεσω οτι οι αποφοιτοι του τμηματος γεωγραφιας προοριζονται και για την εκπαιδευση.
οπως λοιπον σου ειπε και η χρυσουλα η ΠΕΑΕ εχει θεση για ολους μας και απο κοινου μπορουμε να βρουμε λυσεις, βλεποντας μακρυτερα απο κοντοφθαλμες διεκδικησεις και με γνωμονα παντα τι εκπαιδευση ονειρευομαστε, χρειαζομαστε, απαιτουμε.
πολλα μας χωριζουν αλλα και πολλα μας ενωνουν.
-
Όπως είπα δεν διαφωνώ όσον αφορά την συμμετοχή στην ΠΕΑΕ. Πολλά μας ενώνουν όντως. Αλλά είναι κοντόφθαλμη διεκδίκηση όταν με το έτσι θέλω κάποιοι αποφάσισαν οτι θα προσλάβουν 9 γεωλόγους αντί για 29 και στην θέση τους πήραν φυσικους; Είναι κοντόφθαλμη διεκδίκηση ότι εγώ και άλλοι 19 συνάδελφοι θα δουλεύαμε αυτή τη στιγμή; Και σε μικρότερο βαθμό θίχτηκαν και βιολόγοι και χημικοί από αυτό που έγινε και ευνόησε τους φυσικούς.
Και θα πάρετε θέση υπερ μας? ποιος θα το κάνει αυτό απέναντι στους "πανίσχυρους" φυσικούς.
-
Μάλλον είσαι εκτός πραγματικότητας. Εδώ και χρόνια διοριζόσασταν μέσω ΑΣΕΠ και παίρνατε θέσεις Φυσικών Χημικών και λιγότερο
-
Το ότι εδω και χρόνια όλοι στον ΑΣΕΠ εξεταζόμασταν και στα άλλα αντικείμενα αυτό τι σου λέει. Ότι έκλεβα την θέση άλλου ή ότι κάποιοι ήταν καλύτερα προετοιμασμένος στα άλλα αντικείμενα;
Και τι θεωρείς πιο εύκολο; Εναν φυσικό να διαβάζει γεωλογία ή έναν γεωλόγο να διαβάζει φυσική;
Δεν μιλάμε για κλοπή επομένως αλλά για αξιολόγηση. Όσο για το ποιός θέλει να κάνει φυσική κατεύθυνσης στο λύκειο ή όχι ρώτα τους βολεμένους φυσικούς που κυνηγάνε τα γυμνάσιο μανιωδώς. Ας καλυφθούν πρώτα όλες οι ώρες γεωγραφίας με γεωλόγους και μετά αν περισσεψουν(πράγμα που αποκλείεται) στείλτους στο λύκειο.
Και η Οικ.Οικονομίας που λες τουλάχιστον νομιμοποιείται όπως και οι φυσικοί- χημικοί να κάνει γεωγραφία αφού την έχουν
-
Ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα, είναι πολύ πιο δύσκολο για τον γεωλόγο να διαβάσει φυσική από ότι για τον φυσικό γεωλογία. Άρα που καταλήγουμε? Ότι καλύτερα θα προετοιμαστεί ένας φυσικός για να κάνει γεωλογία στα παιδιά από ότι ένας γεωλόγος να τους κάνει Φυσική κατεύθυνσης. Δε συμφωνείς? ή τώρα θα το αλλάξεις και θα πεις ότι οι γεωλόγοι μπορούν να μάθουν καλύτερη φυσική από ότι οι φυσικοί γεωλογία?
Και τι θεωρείς πιο εύκολο; Εναν φυσικό να διαβάζει γεωλογία ή έναν γεωλόγο να διαβάζει φυσική;
-
Ακριβώς, συμφωνώ απόλυτα, είναι πολύ πιο δύσκολο για τον γεωλόγο να διαβάσει φυσική από ότι για τον φυσικό γεωλογία. Άρα που καταλήγουμε? Ότι καλύτερα θα προετοιμαστεί ένας φυσικός για να κάνει γεωλογία στα παιδιά από ότι ένας γεωλόγος να τους κάνει Φυσική κατεύθυνσης. Δε συμφωνείς? ή τώρα θα το αλλάξεις και θα πεις ότι οι γεωλόγοι μπορούν να μάθουν καλύτερη φυσική από ότι οι φυσικοί γεωλογία?
Συμφωνώ ότι ο φυσικός θα προετοιμαστεί καλυτερα να διδάξει γεωλογία, επειδή η φύση του πτυχίου τους είναι τέτοια και το θεωρώ από τα πιο δύσκολα στα ελληνικά πανεπιστήμια πιστεύω ότι ενας φυσικός μπορεί να προετοιμαστεί καλύτερα από ενα γεωλόγο να διδάξει γεωλογία, ή από ένα βιολόγο να διδάξει βιολογία ή από έναν πληροφορικό να διδάξει πληροφορική ή από εναν μαθηματικό να διδάξει μαθηματικά, ας σταματήσει τότε το Υπουργείο να προσλαμβάνει ένω σωρό διαφορετικές επιστημονικές ειδικότητες και ας πάρει όλους τους φυσικούς να τα κάνουν όλα επειδή θεωρητικά μπορούν να προετοιμαστούν καλύτερα.
Φίλε jaffarα μάλλον κάτι δεν κατάλαβες. ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ!!!
ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ, ΧΗΜΙΚΟΙ,
-
Και που θα συμπληρώνει ωράριο ο Γεωλόγος αν γίνει όπως τα λες;
Γιατί σε όλα τα σχολεία της περιφέρειας έχει από ένα τμήμα σε κάθε τάξη, άντε 2.
Αν εφαρμόσει το "αυστηρά το κάθε αντικείμενο σε καθηγητή της πρώτης ανάθεσης", θα πηγαίνεις σε 4-5 σχολεία για να συμπληρώσεις 21 ώρες;
Και τι θα γίνει με τα δυσπρόσιτα σχολεία (π.χ. Τήλο);
Αν γίνει κάτι τέτοιο, πρακτικά απλά θα 10πλασιάσει τους υποαπασχολούμενους, που ήδη είναι αρκετοί σε όλη την Ελλάδα.
Και στο λέει αυτό ένας Μαθηματικός, που μαζί με Φιλολόγους και Φυσικούς είμαστε οι μόνοι που δουλεύουμε ΣΙΓΟΥΡΑ φουλ πρόγραμμα, όπου και να πάμε.
-
Ερχεσαι στα λόγια μου... αφού αυτό είναι αδύνατο να εφαρμοστεί στην πράξη τότε γιατί το υπουργεί ξαφνικά και χωρίς καμμια προειδοποίηση θεωρεί ότι ο φυσικός είναι ικανος να τα κάνει όλα αλλά ο γεωλόγος είναι ικανός να κάνει μονο γεωγραφία??? αυτό εννοώ 2 μέτρα και 2 σταθμά.Όταν είναι να καλέσουν αναπληρωτές σου λέει αφού έσπασε ο κλάδος τόσα κενά είχαμε σε κάθε ειδικότητα τόσους καλέσαμε αλλά μόλις πάς στο σχολείο ο φυσικός κάνει χημεία ο χημικός γεωγραφία ο γεωλόγος φυσική κλπ...
Λοιπόν δεν έχει νόημα δεν θέλω νας πείσω για κάτι. πιστεύω ότι φτάσαμε να ζητιανεύουμε για τα αυτονόητα... ΤΕΛΟΣ
-
Δεν είναι το ίδιο, γιατί μεγάλο ποσοστό των φυσικών κάνει μόνο φυσική, ενώ δεν υπάρχει Γεωλόγος να κάνει μόνο Γεωγραφία, που δεν είναι και Γεωλογία κιόλας.
Για μένα δεν είναι καθόλου αυτονόητο και δε βλέπω κανένα λόγο να προσληφθεί ούτε ένας Γεωλόγος, εφόσον καταργήθηκε η Γεωλογία σα μάθημα.
Και σε πληροφορώ ότι την καλύτερη φυσική μετά τους Φυσικούς την ξέρουν οι Μαθηματικοί και μετά όλοι οι υπόλοιποι.
Επίσης, είναι αγενές να ανοίγεις ένα θέμα και μόλις κάποιοι γράψουν κάτι που δε σου αρέσει ή δε συμφωνείς να λες "ΤΕΛΟΣ".
-
Να συμπληρώσω μόνο οτι τμήμα γεωγραφίας έχει και το Χαροκόπειο .
Επίσης υπάρχει μια αντίφαση σε αυτά που λές ...........
Για τα μικρά μερη που δεν μπορεί ενας γεωλόγος να συμπληρώσει ωράριο με γεωγραφία :
Οι φυσικοί μαθαίνουν πιο ευκολα γεωγραφία απο οτι οι γεωλόγοι φυσική (και μπορούν να τη διδάξουν καλύτερα)
Οι φυσικοί έχουν πιο πολλές ώρες Α ανάθεσης σε σχολείο (γυμνάσιο ή λύκειο)
και λες επίσης :
Ενας φυσικός είναι ικανός να τα κάνει όλα ενω ενας γεωλόγος μόνο γεωγραφία ?????????? (εσυ δεν ειπες οτι για τον φυσικό είναι πιο εύκολο?)
Οποτε συνοψίζοντας :
Γεωγραφία κανονικά πρέπει να κάνει κατα κύριο λόγο αυτός που εχει τελειώσει τμήμα γεωγραφίας και έπειτα ένας γεωλόγος και επειτα ενας φυσικός .
Ομως στην επαρχία που ενας γεωλόγος απέχει πολύ απο τα να συμπληρώσει ωράριο με Γεωγραφία , η προσωπική μου άποψη είναι να καλύπτονται οι ώρες της Γεωγραφίας απο τους Φυσικούς ............
Γιατί πολύ απλά ο Φυσικός εχει περισσότερες ώρες πρώτης ανάθεσης σε σχολείο και το μάθημα του είναι μεγαλύτερης βαρύτητας (το δίνουν σε πανελλαδικό επίπεδο στο λύκειο) και τέλος μπορεί να διδάξει καλύτερα γεωγραφία απο οτι ενας γεωλόγος φυσική !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τέλος :P
-
Το μόνο που έχω να πω, συνάδελφοι, είναι ότι δεν είναι ύφος συναδελφικής συζήτησης αυτό. Καλό είνια να μη σκεφτόμαστε ως συντεχνίες. Εγώείμια φιλόλογος και έχω τελειώσει τμήμα ελληνικής φιλολογίας. Δε μου φταίνε οι συνάδελφοι του ΦΠΨ, που δεν κάνουν και τόσα λατινικά, επειδή δεν έχω δουλειά. Μου φταίει ένα σύστημα που δεν καλύπτει τα κενά και δε φροντίζει συνολικά για τα εργασιακά δικαιώματα των πτυχιούχων. Και καλό θα είναι να καταλαβαίνουμε τι πάει να γίνει με αυτή την ιστορία και την προσπάθεια από την πλευρά του κράτους αντί να εντοπίζουμε από κοινού και να είμαστε ενωμένοι απέναντι στον πραγματικό "ένοχο", να τρωγόμαστε μεταξύ μας.
Επίσης, διδακτικό είναι από αυτή την ιστορία ότι η διάσπαση των σχολών και των Π.Ε. μπορεί ευκαιριακά να βολεύει στις εξετάσεις, στην εργασιακή πραγματικότητα, όμως, δημιουργεί πολύ σοβαρά προβλήματα.
-
Επίσης, διδακτικό είναι από αυτή την ιστορία ότι η διάσπαση των σχολών και των Π.Ε. μπορεί ευκαιριακά να βολεύει στις εξετάσεις, στην εργασιακή πραγματικότητα, όμως, δημιουργεί πολύ σοβαρά προβλήματα.
Προφανώς κάθε αλλαγή (όπως αυτή του κλάδου ΠΕ04) θα ευνοεί κάποιους και θα ζημιώνει κάποιους άλλους.
Ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι κάθε αλλαγή είναι προς το κακό.
Όταν οι ανάγκες σε διδακτικές ώρες είναι 65% σε Φυσική, 15% σε Χημεία, 15% σε
-
Για να καταλάβετε για ποιο θέμα μιλάμε, σχηματοποιείστε την εξής εικόνα:
-
Νομίζω ότι "το παιχνίδι" παίζεται αλλού. Είμαι ΠΕ02, αλλά μπορώ να καταλάβω κάποια πράγματα από αυτή την κουβέντα...θεωρώ ότι το ΥΠΕΠΘ αντί να αναλάβει τις ευθύνες του τελικά βάζει εμάς μεταξύ μας να τσακωνόμαστε. Είναι μάλλον σαν να λέγαμε εμείς ότι οι του ιστορικού/αρχαιολογικού δεν μπορούν να διδάξουν αρχαία. Νομίζω ότι στην παρούσα φάση, μην μπορώντας να έχουμε κάποια σοβαρή παρέμβαση σε ένα άλλο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων, τουλάχιστον θα έπρεπε να λέμε πως ότι ισχύει για έναν μόνιμα διορισμένο εκπαιδευτικό πρέπι να ισχύει και για τον ωρομίσθιο και για τον αναπληρωτή και μάλλον κάτι τέτοιο λένε και οι γεωλόγοι.
-
Το τι κάνει το κράτος με τους αναπληρωτές και τους ωρομισθίους αντί να διορίσει παραπάνω άτομα είναι άλλη κουβέντα, στην οποία πιθανότατα να συμφωνούμε.
Συνάδελφε αυτήν την απορία είχα και εγω πριν παρω μετάθεση για Αθήνα !!!!!!!
Οταν ήρθα Αθήνα ξέρεις πόσοι απο τους μόνιμους είδα οτι ήταν χρόνια υπεράριθμοι ?????????
Πάρα πολλοί ........... πολλοί κάνουν αρκετά χρόνια να πάρουν οργανική ........
Και πως δημιουργούνται τότε τα κενά , ευλογα αναρρωτιέται κανείς .........
Δεν είναι μόνο οι άδειες που τα δημιουργούν ..........
Πολλοί απο τους μόνιμους βολευονται στα γραφεία καταλαμβάνοντας όμως τη θέση σε κάποιο σχολείο .........
(μονο το Υπουργείο έχει γύρω στους 1000 νομίζω)
Πιστευω οτι οι μόνιμοι είμαστε πάνω απο αρκετοί για να καλύψουμε τα κενά , αλλα λόγω των βυσματικών αποσπάσεων τα σχολεία έχουν λειτουργικά κενά , που καλούνται οι αναπληρωτές να καλύψουν !
-
Χαίρω πολύ. Και στο σχολείο μου που κάνω τη μισθοδοσία έχουμε σύλλογο 16 ατόμων και το σχολείο πληρώνει 52.
-
Χαίρω πολύ. Και στο σχολείο μου που κάνω τη μισθοδοσία έχουμε σύλλογο 16 ατόμων και το σχολείο πληρώνει 52.
Τέτοια διαφορά ??? αλήθεια ?
Τότε θα καταλαβαίνεις φαντάζομαι οτι δεν μπορεί να διορίσει παραπάνω άτομα .........
ήδη έχει παραπάνω απο οσους χρειάζεται και γιαυτο και δεν μπορούμε να παρουμε οργανική για χρόνια .........
-
Ρε συνάδελφοι, συμφωνώ με πολλά απο αυτά που λέτε για υπεραριθμίες και λειτουργικά κενά,
ΑΛΛΑ τι σχέση έχουν με τους γεωλόγους στην εκπαίδευση;
ΝΑΙ, πρέπει να χωρίσουν οι ειδικότητες κι αυτό πρέπει να ειναι ΑΙΤΗΜΑ της ΟΛΜΕ και των ΠΕ04. Αλλά δυστυχώς μόνο οι κακοί φυσικοί το ζητούν γιατί οι άλλοι θα πρέπει να μοιράζονται σε δέκα σχολεία και δεν συμφέρει.
Γιαυτό το μόνο που προτεινω ειναι να μην ειναι τόσο προκλητικοί οι υπόλοιποι και εντελώς συναδελφικά να κοιτάξουμε να προάγουμε συνολικά την εκπαίδευση με τις κατάλληλες επιμορφώσεις και αγώνες για καλύτερες οικονομικές απολαβές κλπ κλπ
-
Ρε συνάδελφοι, συμφωνώ με πολλά απο αυτά που λέτε για υπεραριθμίες και λειτουργικά κενά,
ΑΛΛΑ τι σχέση έχουν με τους γεωλόγους στην εκπαίδευση;
Αν αναφέρεσαι στα 2 τελευταία μηνυματα μου, είμαι εκτός θέματος ........
Δες το σαν παρενθεση ........
Για τους ΠΕ4 εξάλλου έχω ήδη εκφράσει αποψη !
Συγνωμη για την παρένθεση ....
-
Για τα μικρά μερη που δεν μπορεί ενας γεωλόγος να συμπληρώσει ωράριο με γεωγραφία :
Η λυση σε αυτο ειναι πολυ απλη: στα μικρα μερη δε θα διοριζεται Γεωλογος. Στα μεγαλα μερη, ομως, γιατι να μη διοριζεται αφου με 5 τμηματα στο Γυμνασιο εχουν καλυψει ωραριο? 'Η πηγαινοντας σε δυο Γυμνασια, αν το σχολειο τους εχει λιγοτερα τμηματα? Εγω συμφωνω με τους GEOLOGOI και CHRISOYLA. Η λυση στο προβλημα των ωρων των Γεωλογων δεν ειναι να διωχθουν οι Γεωλογοι απο την Εκπαιδευση. Οσο απαραδεκτο βρισκω να κανει ενας Γεωλογος Φυσικη ή
-
Δεν θα διαφωνήσω αρκεί να υπάρχει πρόβλεψη , ώστε ένας Φυσικός με περισσότερα μόρια να μην αναγκάζεται να πάει σε ένα ξερονήσι , ενώ συνάδελφος του Γεωλόγος με λιγότερα μόρια να διοριζεται κοντά στο σπίτι του !!!
Κάτι τέτοιο δίκαια θα ξεσήκωνε τους Φυσικούς ............
Μπορεί βέβαια να λυθεί με το να χωριστουν οι ειδικότητες ......... για να μην είναι εμφανής η αδικία .......... αφού οι συγκρίσεις γίνονται μέσα στον ίδιο κλάδο !! :P
-
Τελικά τι έγινε στην συνάντηση;