Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ01 Θεολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: raskolnikov στις Νοεμβρίου 30, 2007, 12:47:15 pm
-
Συνάδελφοι, καλημέρα.
-
Καλησπέρα, συνάδελφε.
Αν και έχω δώσει ΑΣΕΠ 2 φορές, δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ. Απ' τις προηγούμενες φορές, η ύλη δεν διαφέρει ουσιαστικά. Είναι τόσο μεγάλη, όμως, που τι να πρωτοδιαβάσει κανείς... ??? ???
Επειδή προσωπικά δεν είχα πολύ χρόνο ν' αφιερώσω, με βοήθησαν και τα σχολικά εγχειρίδια όλων των τάξεων. ;)
Για νεότερα, θα τα ξαναπούμε! :)
Καλό κουράγιο και καλή μας επιτυχία!! :-\ :-\
-
Εγώ έχω ξεκινήσει με μια Εισαγωγή στην ΚΔ. Αλλά, αν υπολογίσεις ότι ο διαγωνισμός θα γίνει περίπου σε ένα χρόνο, η ύλη δεν βγαίνει με τίποτα. Εκκλησιαστική Ιστορία και Πατρολογία, μόνο, αρκούν για ένα τρίμηνο τουλάχιστον. Αν προσθέσω Ιστορία Θρησκευμάτων, Παλαιά Διαθήκη κλπ., ούτε σε δύο χρόνια δεν τελειώνω. Εύχομαι να είχα την άνεση να μη δουλεύω για κανένα χρόνο. Μόνο έτσι θα προλάβαινα. Ξέρεις αν υπάρχουν βιβλία καθηγητή για τις τάξεις του Λυκείου;
-
Δυστυχώς, δεν ξέρω αν υπάρχουν βιβλία καθηγητή.
Αλλά, γιατί να μην υπάρχουν; Επειδή είμαι στην Π.Ε.Θ. (Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων) θα ρωτήσω τους διορισμένους και αν όντως υπάρχουν και μου τα δώσουν, θα σε ενημερώσω.
Τουλάχιστον, εσύ έχεις ξεκινήσει να διαβάζεις. Εγώ επειδή δουλεύω, δεν προλαβαίνω. Τι να πω, ο Θεός είναι μεγάλος και μπορεί να μας λυπηθεί κι εμάς τους Θεολόγους.
Φαντάζεσαι να πήγαιναν Θεολόγοι στα Δημοτικά; Θα μας απορροφούσε όλους και ίσως και να μην φτάναμε.. (λέμε, τώρα!) Αλλά, σιγά μη γίνει ποτέ αυτό..
Εσύ έχεις δουλέψει ποτέ σε σχολείο; (ιδιωτικό, δημόσιο;)
-
Όχι, δεν έχω δουλέψει ποτέ ως καθηγητής. Τελείωσα τη σχολή το 1990, έμεινα αδιόριστος (παράξενο, ε;) για ένα δυο χρόνια και μετά, αφού είχα βρει άλλη δουλειά, δεν ξαναασχολήθηκα. Τώρα όμως αποφάσισα να ασχοληθώ με το ΑΣΕΠ, και έχω σκοπό να προχωρήσω δυναμικά. Αν είναι να αποτύχω, θα έχω πέσει ηρωικά... Σε ρώτησα για βιβλία καθηγητή επειδή υποψιάζομαι ότι θα είναι πολύ χρήσιμα στην ειδική διδακτική. Πάντως, για το γυμνάσιο υπάρχουν. Αν έχεις επαφή με διορισμένους, ρώτησέ τους πού μπορεί να βρει κανείς τα αντίστοιχα του λυκείου (αν υπάρχουν). Στην Αθήνα τέλειωσες;
-
βιβλια καθηγητη υπαρχουν και για το λυκειο κι εχουν κι ενδεικτικες ασκησεις.Αυτα βρισκονται κανονικα στα σχολεια,δεν επιτρεπεται ο καθηγητης να τα παιρνει μαζι του αλλα αρκετοι το κανουν κι οταν αργοτερα τα ζητησουν αλλοι συναδελφοι απλα δεν υπαρχουν.Ριξτε μια ματια εδω:http://www.dide.ach.sch.gr/thriskeftika/news/news.htm.Ειναι μια σελιδα απο τον συμβουλο της δυτικης ελλαδας που ειναι πολυ ενημερωμενη.Κι εδω η σελιδα του παιδαγωγικου ινστιτουτου,δυστυχως οχι τοσο καλη:http://www.pi-schools.gr/
-
Στην Αθήνα τελείωσα κι εγώ το 2004. Ούτε εγώ έχω διδάξει ποτέ, αλλά το παλεύω (αιτήσεις στη Σιβιτανίδειο κ.λπ.) αλλά τίποτα... :'( :'(
Η σελίδα της Δυτ. Ελλάδας δεν μου ανοίγει συνάδελφε resident. Υπάρχει άλλος τρόπος να τα δούμε; ???
Όταν έχω νεότερα από τους διορισμένους για τα βιβλία των καθηγητών, θα ενημερώσω. ;)
-
αν δεν ανοιγει η σελιδα ετσι οπως τη μετεφερα,γραψτε στο google το ονομα Xρηστος Ζηκος(ειναι το ονομα του συμβουλου στην περιοχη) και ειναι το πρωτο αποτελεσμα που βγαζει.Πραγματικα η σελιδα εχει πολυ υλικο κι αξιζει να τη δειτε.Για τα βιβλια καθηγητη τα πραγματα ειναι ετσι οπως εγραψα πιο πανω(εχω διοριστει με τον πρωτο ασεπ)
-
Σε βοήθησαν αυτά τα βιβλία;
Είχες διαβάσει πολύ; ???
Πώς θ'αντέξουμε;;; :'(
-
τα βιβλια καθηγητη τα βρηκα αφου διοριστηκα και μετα.Αναφερουν σκοπο του μαθηματος,εχουν καποια ενδεικτικα σχεδια μαθηματος και ασκησεις για σχετικα υψηλο επιπεδο μαθητων.Νομιζω καλο ειναι να τα βρει καποιος και να ριξει μια ματια,θα παρει ιδεες για υποθετικες ασκησεις και δραστηριοτητες.Σχετικα με το διορισμο,ημουν τυχερη.τελειωσα το 1997 στη Θεσ/νικη κι ο πρωτος ασεπ εγινε τον ιουνιο του 1998.Δεν διαβασα γιατι τα ειχα ολα πολυ προσφατα.Στη σχολη καναμε πολλα παιδαγωγικα μαθηματα και στο τελευταιο ετος ειχαμε υποχρεωτικο εργαστηριο παιδαγωγικης με επισκεψεις σε σχολεια(ολοι μαζι οι φοιτητες αλλα και μονος του ο καθενας) και μετα συζητηση στην ταξη.Αυτα, με τις σημειωσεις του καθηγητη Λαππα βοηθησαν πολυ στα παιδαγωγικα,κυριως στην ειδικη διδακτικη.Μας ζητησαν τοτε ο,τι ειχαμε κανει με τον καθηγητη:τριμερες σχεδιο μαθηματος,χρηση εποπτικων μεσων,ομαδικη δουλεια στην ταξη κτλ
-
Οι απόφοιτοι της Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας στον Ασεπ. Σας λέει τίποτα αυτό; Οι άνθρωποι προσεγγίζουν τα πράγματα με πιο προοδευτική ματιά, γνωρίζουν διδακτική του μαθήματος και γενικότερα βρίσκονται πιο κοντά στο πνεύμα των εξετάσεων. Η σχολή της Αθήνας είναι πιο συντηρητική και πραγματικά φοβάται την πρόοδο. 'Οσον αφορά την ύλη, εκτός από τις γενικές γνώσεις που σίγουρα είναι απαραίτητες, χρειάζεται και πολύ καλή μελέτη των σχολικών εγχειριδίων. Μπαίνουν πολλά θέματα που αναφέρονται στα σχολικά βιβλία αυτούσια. Κατά τα άλλα κουράγιο χρειάζεται, γιατί έχουμε πραγματικά πολλή ύλη, αλλά νομίζω ότι βοηθάει και το φροντιστήριο, ειδικά για όσους δεν έχουν ιδέα από διδακτική και παιδαγωγικά. Πάντως, τι να λέμε, όταν διδάσκει κανείς και αρχίζει να ασχολείται επαγγελματικά με το αντικείμενο νιώθει μια δικαίωση για τις σπουδές που έχει κάνει.
-
Γεια σας παιδιά!
Η Σχολή της Αθήνας, όντως - και κατά την γνώμη μου είναι πολύ συντηρητική και ως η αρχαιότερη θα έπρεπε να έχει πρωτοστατήσει στον αγώνα για την εξασφάλιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων θεολογίας.
Διδασκόμαστε Αρχαιολογία, Κοινωνιολογία, Ψυχολογία και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έχουμε κανένα επαγγελματικό δικαίωμα μετά σε κανένα παρεμφερές αντικείμενο στη συνέχεια ούτε με μεταπτυχιακό, μας κόβουν και από τις πιο απλές προκηρύξεις. Θα πρέπει να αντιδράσουμε και πρωτίστως στα δικά μας συλλογικά όργανα (π.χ. Π.Ε.Θ.)
Για την βιβλιογραφία τώρα , έχω μια προτεινόμενη και ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ
--Εκκλ. Ιστορία :
-
Λατρεία. Καλύπτει το βιβλίο της Α' Λυκείου. Από χριστιανική τέχνη τι διαβάζετε;
-
Εγώ είμαι λίγο άσχετος από Τέχνη, ωστόσο λέω να ρίξω (συμπληρωματικά ως προς το σχολικό εγχειρίδιο μόνο) το βίβλιο που είχα στο πανεπιστήμιο του Charles Delvoye και είναι πολύ καλό, μιας και πιάνει (ιστορικό-χρονικά) από την πρώιμη
-
Σε ευχαριστώ συνάδελφε για την πληροφόρηση! Από την άλλη όμως σκέψου! Για μια ή το πολύ δύο ερωτήσεις που βάζουν συνήθως από την τέχνη αξίζει να φάμε τόσο χρόνο με πανεπιστημιακά εγχειρίδια;
-
Κι εγώ που το συζητάω με παιδιά που έχουν ξαναδώσει , μου είπαν δεν αξίζει τον κόπο, γι' αυτό και μου είπαν να εστιάσω στα σχολικά εγχειρίδια και μόνο για απορίες - συμπληρωματικά να κοιτάξω τι λένε τα επιστημονικά. Επίσης τα επιστημονικά μου είπαν να τα κοιτάξω από μόνα τους , εάν και εφόσον βρω χρόνο μετά το διάβασμα των σχολικών... γίνεται ένας χαμός, χρόνος δεν υπάρχει , πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω... ούτως ή άλλως μπορούν να ρωτήσουν ό,τι μπορεί να φανταστεί ο καθένας γι' αυτό και αναγκαστικά θα πρέπει να κάνουμε επιλογή των όσων είναι να διαβάσουμε.. εμένα με ανησυχεί το σχέδιο διδασκαλίας μαθήματος, μιας και δεν έχουμε κανέναν να μας πει αν είναι σωστό ή αν θέλει διορθώσεις.. (τουλάχιστον για όσοι απο μας δεν επέλεξαν να κάνουν Φροντιστήριο ή ιδιαίτερα)
-
Φαντάζεσαι να πήγαιναν Θεολόγοι στα Δημοτικά; Θα μας απορροφούσε όλους και ίσως και να μην φτάναμε.. (λέμε, τώρα!) Αλλά, σιγά μη γίνει ποτέ αυτό..
Γι' αυτό συνάδελφε είχε γίνει πρόταση από την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων την οποία είχε επικροτήσει και ο Μακαριστός Χριστόδουλος, υποσχόμενος ότι θα την έβαζε στο τραπέζι των συζητήσεων και των διαπραγματεύσεων με το Υπουργείο Παιδείας...αλλά δυστυχώς τον πρόλαβε ο Θάνατος... ???
Και τώρα το τόσο δίκαιο αίτημά μας έμεινε Όνειρο Εαρινής Νυκτός... :(
Εδώ κοιτάνε να μας πετάξουν και από τη Δευτεροβάθμια...τι λέμε τώρα...και η Εκκλησία...σιωπά... :'(
-
Κι εγώ που το συζητάω με παιδιά που έχουν ξαναδώσει , μου είπαν δεν αξίζει τον κόπο, γι' αυτό και μου είπαν να εστιάσω στα σχολικά εγχειρίδια και μόνο για απορίες - συμπληρωματικά να κοιτάξω τι λένε τα επιστημονικά. Επίσης τα επιστημονικά μου είπαν να τα κοιτάξω από μόνα τους , εάν και εφόσον βρω χρόνο μετά το διάβασμα των σχολικών... γίνεται ένας χαμός, χρόνος δεν υπάρχει , πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω... ούτως ή άλλως μπορούν να ρωτήσουν ό,τι μπορεί να φανταστεί ο καθένας γι' αυτό και αναγκαστικά θα πρέπει να κάνουμε επιλογή των όσων είναι να διαβάσουμε.. εμένα με ανησυχεί το σχέδιο διδασκαλίας μαθήματος, μιας και δεν έχουμε κανέναν να μας πει αν είναι σωστό ή αν θέλει διορθώσεις.. (τουλάχιστον για όσοι απο μας δεν επέλεξαν να κάνουν Φροντιστήριο ή ιδιαίτερα)
Φίλε μου. Έκανα φροντιστήριο στην διδακτική. Μη πω που, πρόκειται για γνωστό όνομα. Μάπα το καρπούζι. Μας αράδιαζε ένα σωρό αμπελοφιλοσοφίες αυτή που έκανε το μάθημα. Μια φορά της είπα ότι είναι κουραστικό το 8ωρο μέσα στο Σαββατοκύριακο. Της είπα πόσα θέλει η ίδια να μου κάνει τις μισές ώρες δίνοντάς μου "πατέντες" σχεδίου. Πρακτικά πράγματα δηλ. αλλά το παιζε επιστήμονας. Στην τελική αυτά τα φροντιστήρια πουλάνε μούρη και δεν αξίζει να ξοδεύεται κάποιος. Γιατί ενώ μας έπριξε τον έρωτα με πολλά και διάφορα, στο τέλος όπως θυμάσαι μας δώσανε μια διήγηση από "Γεροντικό" και με βάση αυτή θα έπρεπε πρώτα να κατασκευάσουμε εμείς το μάθημα και εν συνεχεία να βγάλουμε σχέδιο! Δηλ. μια περίπτωση που ούτε την άγγιξαν στο εν λόγω φροντιστήριο. Αρπαχτές φίλε μου. Η καλύτερη λύση είναι όποιος έχει χρόνο να παρακολουθεί στην θεολογική σχέδιο διδασκαλίας!
-
Πες τα Ναυσικα! ;)
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαριστού... :'(
Ας ελπίσουμε τουλάχιστον να μην μας βγάλουν εντελώς από τα σχολεία (απ' ό,τι φαίνεται, εκεί οδηγούνται τα πράγματα). :-\
Όσο για την ΠΕΘ, νομίζω ότι πιο πολύ νοιάζονται για τα ζητήματα των διορισμένων και όχι για εμάς... Δυστυχώς!!! :(
-
Λοιπόν συνάδελφοι. Κατά την διάρκεια της αναμονμής ούτε είχα όρεξη να συζητώ για ΑΣΕΠ, για διαβάσματα κλπ....Τώρα που είμαι σε μια πιο νηφάλια κατάσταση, θα σας πω τα εξής. Ό,τι μόρια μάζαψα τα μέζαψα από ΑΣΕΠ (3 φορές) επιτυχών και μη διοριστέος, αλλά με βοήθησαν να κάνω 2 φορές ωρομίσθιος και τώρα αναπληρωτής. Το βιβλίο που με βοήθησε και θα το κάνω εικόνισμα, είναι η Εκκλησιαστική Ιστορία του Στεφανίδη (780 σελίδες περίπου) με την οποία καλύπτεις επαρκέστατα τα εξής αντικείμενα:
-Εκκλησιαστική Ιστορία
-Δογματική
-Λειτουργική
-Τέχνη
-Εκκλησιαστική γραμματολογία
Φυσικά είναι σε αρχαΐζουσα και θέλει γερά νεύρα. Όμως καλύπτεις επαρκέστατα όλα τα παραπάνω αντικείμενα που ζητούν στον ΑΣΕΠ.
-
-
Συμφωνώ μαζί σου συνάδελφε, η Ιστορία Στεφανίδη, είναι καταπληκτική, και με αυτήν του Φειδά όμως κάτι κάνει κανείς πιστεύω, εγώ από εκεί διαβάζω (αν και λίγο σπάνια βέβαια) ;D