Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: Gatos2009 στις Δεκεμβρίου 01, 2007, 11:04:22 pm
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συνάδελφους αδιόριστους φυσικούς πως τα βλέπουν τα πράγματα για τον κλάδο μας, για την επόμενη σχολική χρονιά όταν αυξάνονται και οι ώρες φυσικής στα ΕΠΑΛ και το μάθημα μας μπαίνει σε τροχιά πανελληνίων... (για τα ΕΠΑΛ μιλάμε πάντα)
-
Χάλια!
Σε κάλυψα?
;) ;) ;) ;)
-
Αγάπη μου, διαφωνώ. Τα πράγματα είναι πολύ αισιόδοξα παιδιά.
Σε όσες περιφέρειες έχω γνωστούς μου είπαν πως έχουν πάρει πάρα πολλούς ωρομίσθιους.
Στην περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας έχουν φτάσει να πάρουν ωρομίθιο, σε πρωινό ωράριο με 5 μήνες και κάτι προυπηρεσία.Του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα λόγω ΕΠΑΛ.
-
Αλήθεια λες !!!!!!!!!!!!!!!!!
Μακάρι να έχουμε τόσο θετικές εξελίξεις !!!!!!!!!!!
Είμαι,βέβαια πολύ χαμηλά, :(,αλλά ήθελα να ξέρω που βρισκόμαστε οι φυσικοί.
Έστειλα ένα mail στη Περιφερειακή Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
όπου τους ρωτούσα αν μπορούν να με ενημερώσουν για το που έφτασαν,αλλά όπως καταλαβαίνεις με έγραψαν κανονικά................
Αφού δεν απαντάνε γιατί το έχουν ????????
-
Καλύτερα τηλέφωνο να παίρνεις.
Όπως σου είπα στην Δυτική Μακεδονία πήραν και με 5,3 μήνες περίπου.Σε ποια περιφέρεια έχεις δηλώσει ωρομίσθια;
-
Σε όλη την Κεντρική Μακεδονία.
-
Πόσα μόρια έχεις; Δεν ξέρω πόσο βολικό σου είναι βέβαια, αλλά σου προτείνω την επόμενη χρονιά να δηλώσεις Δυτική Μακεδονία. Το έχουν κάνει και άλλοι και τους βγήκε σε καλό.Με την Εγνατία είσαι κοντά. Εκτός άμα είσαι από την πλευρά της Ανατολικής Μακεδονίας.(Αγάπη σου στέλνω και ένα προσωπικό μήνυμα).
-
Συνάδελφοι τα πράγματα για μας τους ΠΕ4 είναι πολύ αισιόδοξα. Φέτος με τις αλλαγές στα ΕΠΑΛ έχουμε πολλούς λόγους να χαιρόμαστε.
Π.χ. σε κάθε ΤΕΕ μέχρι πρόπερσι έφτανε 1 Φυσικός
φέτος χρειάζονται οπωσδήποτε 2
του χρονου πάμε 2,5+
Μη ξεχνάτε πως του χρόνου τα παιδιά στα Επαλ θα διδάσκονται Φυσικη Γεν Παιδείας, Φυσική Κατ και
-
Από το στόμα σας και στου Θεού τ'αυτί.........
Καιρός ήταν να δώσουμε λίγη αξία παραπάνω στη φυσικη δε νομίζετε?
-
Παιδιά τα 2-3 επόμενα χρόνια θα πάνε πολύ καλά τα πράγματα για ΠΕ04 και κυρίως για τους Φυσικους.
Στην Δυτική Μακεδονία μετά το σπάσιμο στους πε04 παίρνουν κυρίως Φυσικούς ακόμα και για Χημεία και για
-
Μη μου το θυμίζεις κι αυτό............. >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Τι δουλειά έχει ο βιολόγος να κάνει φυσική κατεύθυνσης στη
-
συμφωνοι αγαπη..αλλα οταν προκυπτει κενο βιολογιας σε καποιο σχολειο το δικαιο θα ειναι να προσλαμβανει ωρομισθιο βιολογο και οχι να δινει τις ωρες στο φυσικο για να συμπληρωνει.. και αντιστροφα
-
-
Και οταν θα σου πουν να τα κανεις τι θα τους πεις.. Γιατι το ξερεις και η ιδια οτι οι ωρες βιολογιας ειναι λιγες και παρολο που εσπασαν τους πινακες δεν γινεται το ιδιο και στην αναθεση μαθηματων.. Οποτε θα βαλει το φυσικο να κανει και τις λιγες ωρες χημειας βιολογιας..
-
Σταδιακά υποθέτω ότι θα σπάσει και η ανάθεση των μαθηματων,ή τουλάχιστον μέχρι να φτάσουν σε εμένα........ ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Αν κατάλαβα καλά,βιόλογος είσαι σωστά?
Πως σου φαίνεται η ιδέα να κάνω εγώ βιολογία που το μόνο που θυμάμαι είναι ο κύκλος του Κρεμπς.αν δεν κάνω λάθος, το όνομα έτσι..... ;D ;D ;D ;D
-
Μαζι σου.. Το θεμα ειναι ομως οτι οπως διαμορφωθηκε η κατασταση τωρα παιρνουν μονο φυσικους ακομα και για βιολογια.. Το ειπε παραπανω ενας αλλος συναδελφος.. Και συ στην απαντηση σου γιατι δεν του εγραψες τι δουλεια εχουμε οι φυσικοι με τη βιολογια. Η πιθανοτητα να συμβει το αντιστροφο για το οποιο παραπονειστε ειναι σχεδον μηδεν. Ναι βιολογος ειμαι επιτυχοντας στον ασεπ πρωτος στον πινακα ωρομισθιων στο νομο και ωρομισθια δε βλεπω.. Αυτη ειναι η κατασταση. Δεν ειναι δυνατο να μην προεκυψαν εστω και πεντε ωρες κενο καπου
-
-
Συμφωνω με την Αγαπη! Ο καθενας εχει το ρολο του στο σχολειο. Ο καθενας ασχοληθηκε με ενα συγκεκριμενο αντικειμενο επι πολλα συναπτα ετη...Δεν μπορει να συνεχιζεται αυτο το καραγκιοζιλικι με τις αναθεσεις μαθηματων. Πρεπει επιτελους τη φυσικη να την διδασκουν κυριως φυσικοι!.. την βιολογια, βιολογοι, την χημεια, χημικοί και ουτω καθε εξης, με οποιοδηποτε κοστος αυτο.
-
μετά το σπάσιμο στους πε04 παίρνουν κυρίως Φυσικούς ακόμα και για Χημεία και για
-
Οπως ειπε κι η Αγαπη, τι δουλεια εχει ο
-
Οπως ειπε κι η Αγαπη, τι δουλεια εχει ο
-
Και επειδή τη διδάχθηκε ως μαθητης τη φυσική και,ήταν καλός δε λέω΄, αλλά έχει να ασχοληθεί μαζί της από τότε δικαιούτε και να τη διδάσκει?
-
Και επειδή τη διδάχθηκε ως μαθητης τη φυσική και,ήταν καλός δε λέω΄, αλλά έχει να ασχοληθεί μαζί της από τότε δικαιούτε και να τη διδάσκει?
Οχι βεβαια, αυτο δεν εγραψα? Οπως ειπε κι η Αγαπη, τι δουλεια εχει ο
-
Τη φυσικη κατ, τη βιολογια κατ δεν την εχει διδαχθει ΚΑΝΕΙΣ εκτος απο τους βιολογους.
κατά τη δική μου γνώμη, η βιολογία του γυμνασίου(το τονίζω ΜΟΝΟ του γυμνασίου) μπορεί να διδαχθεί άνετα από χημικούς, ιδιαίτερα αν έχουν ειδικευτεί στη βιοχημεία ή/και έχουν ένα μεταπτυχιακό σε αντίστοιχο αντικείμενο. θεωρώ ότι τα δύο αντικείμενα (βιολογία-χημεία) έχουν μεγαλύτερη σχέση από ότι
η φυσική-βιολογία. από την εμπειρία μου οι βιολόγοι είναι άσχετοι με τη φυσική, ενώ συμβαίνει και το αντίστροφο με τους φυσικούς και τη βιολογία.ας μην αναφερθώ στους γεωλόγους, οι οποίοι είναι άσχετοι και με τα δύο παραπάνω αντικείμενα...βέβαια δεν φταίει κανείς γι αυτό, παρά μόνο το ότι δυστυχώς το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν προσφέρει διεπιστημονική γνώση, ακόμα και σε συναφείς κλάδους, όπως αυτόν των φυσικών επιστημών(αναφέρομαι στην εκπαίδευση που γίνεται στα πανεπιστήμια)
-
Οπως ειπε κι η Αγαπη, τι δουλεια εχει ο
-
Καλημέρα σας!
-
Δεν είμαι μόνιμη,αλλά αν οι απαιτήσεις που θα προκύψουν από αυτήν την αλλαγή είναι λογικές και εφαρμόσιμες γιατί όχι................
-
vag_fys ποια είναι η γνώμη σας?
-
Vsk Και σε αυτο κανεις λάθος...Δεν τα ξερεις καλα. Την γεωγραφια δεν την διδασκουν οι γεωλόγοι αλλα οι γεωγραφοι κανονικα. Τι σχέση εχει ο γεωλογος με την γεωγραφια?
-
κατά τη δική μου γνώμη, η βιολογία του γυμνασίου(το τονίζω ΜΟΝΟ του γυμνασίου) μπορεί να διδαχθεί άνετα από χημικούς, ιδιαίτερα αν έχουν ειδικευτεί στη βιοχημεία ή/και έχουν ένα μεταπτυχιακό σε αντίστοιχο αντικείμενο. θεωρώ ότι τα δύο αντικείμενα (βιολογία-χημεία) έχουν μεγαλύτερη σχέση από ότι η φυσική-βιολογία.
Συμφωνω απολυτως. Και το αντιστροφο: η Χημεια μπορει να διδαχθει απο
-
Για παράδειγμα στο Γυμνάσιο που είμαι εγώ με 13 τμήματα, υπάρχουν οι εξής απαιτήσεις για τον κλάδο μας: Φυσική 16 ώρες, Χημεία 8 ώρες, Γεωγραφία 18 ώρες,
-
Μιλαμε για το σημερα οχι για πριν 100 χρονια! Το αν οι γεωγραφοι δεν ειναι καθηγητικη σχολη δεν εχει σχεση με το ποιος πρεπει να διδασκει την γεωγραφια...Τι σεχση εχει η γεωγραφια με την γεωλογια? Σκεψου το και μονος σου...Οση σχεση εχει η βιολογια με την φυσικη.
-
Σε κάποιο άλλο σημείο του φόρουμ, προσπάθησα (είναι αλήθεια) αρκετά ειρωνικά να σας εξηγήσω, ότι ο κίνδυνος για τους φυσικούς ή για όλους τους υπόλοιπους δεν είναι οι υπάρχουσες ειδικότητες. Αυτές υπήρχαν πολύ πριν γεννηθείτε πολλοί από σας.
Ο κίνδυνος του φυσικού θα είναι το ΕΑΠ, ο «φυσικός εφαρμογέας» ή ότι άλλο ήθελε προκύψει απ’ το πολυτεχνείο.
Του χημικού ο χημικός μηχανικός
Του βιολόγου τμήματα μοριακής βιολογίας.
Σίγουρα θα βρεθούν και πολλές άλλες σχολές που πριν ήταν πολύ δύσκολο να την «πέσουν» στην πρώην ενοποιημένη ειδικότητα.
Όλοι αυτοί θα απαιτήσουν θέσεις ειδικότητας και δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις. Θα το δείτε στο ερχόμενο διαγωνισμό, στην αρχή δειλά-δειλά και στη συνέχεια απροκάλυπτα.
Θα πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά το εξής : οι περισσότεροι φυσικοί με πολλά χρόνια υπηρεσίας έχουμε διδάξει όλα τα μαθήματα ειδικότητας χωρίς σοβαρά προβλήματα. Πότε άρχισαν τα όργανα με τις ειδικότητες; Γιατί; Ποιος κερδίζει;
Και τέλος physicisst το κόλλημά σου με τους γεωλόγους είναι περίεργο έως απίστευτο. Εσένα τι σε κόφτει για τους γεωγράφους; Άλλες ειδικότητες θα σου φάνε θέσεις, όχι οι γεωλόγοι. Απλά οι συμπαθείς γεωλόγοι θα ανταγωνιστούν στον ασεπ για τις ίδιες θέσεις με τους γεωγράφους. Σαφώς θα έχουν πλεονέκτημα αφου τα καταφέρνουν καλύτερα στη φυσική (είναι το δεύτερο μάθημα). Η πρώτη ανάθεση τώρα της γεωγραφίας θα είναι γεωλόγοι-γεωγράφοι. Τι αλλάζει σε σένα;
-
Αυτή η βλακεία που ισχύει με τις αναθέσεις μόνο στο δικό μας κράτος λειτουργεί και έχουμε καταντήσει να σπουδάζουμε κάτι και μετά να διδάσκουμε κάτι άλλο...
-
Σε κάποιο άλλο σημείο του φόρουμ, προσπάθησα (είναι αλήθεια) αρκετά ειρωνικά να σας εξηγήσω, ότι ο κίνδυνος για τους φυσικούς ή για όλους τους υπόλοιπους δεν είναι οι υπάρχουσες ειδικότητες. Αυτές υπήρχαν πολύ πριν γεννηθείτε πολλοί από σας.
Ο κίνδυνος του φυσικού θα είναι το ΕΑΠ, ο «φυσικός εφαρμογέας» ή ότι άλλο ήθελε προκύψει απ’ το πολυτεχνείο.
Του χημικού ο χημικός μηχανικός
Του βιολόγου τμήματα μοριακής βιολογίας.
Σίγουρα θα βρεθούν και πολλές άλλες σχολές που πριν ήταν πολύ δύσκολο να την «πέσουν» στην πρώην ενοποιημένη ειδικότητα.
Όλοι αυτοί θα απαιτήσουν θέσεις ειδικότητας και δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις. Θα το δείτε στο ερχόμενο διαγωνισμό, στην αρχή δειλά-δειλά και στη συνέχεια απροκάλυπτα.
Θα πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά το εξής : οι περισσότεροι φυσικοί με πολλά χρόνια υπηρεσίας έχουμε διδάξει όλα τα μαθήματα ειδικότητας χωρίς σοβαρά προβλήματα. Πότε άρχισαν τα όργανα με τις ειδικότητες; Γιατί; Ποιος κερδίζει;
Και τέλος physicisst το κόλλημά σου με τους γεωλόγους είναι περίεργο έως απίστευτο. Εσένα τι σε κόφτει για τους γεωγράφους; Άλλες ειδικότητες θα σου φάνε θέσεις, όχι οι γεωλόγοι. Απλά οι συμπαθείς γεωλόγοι θα ανταγωνιστούν στον ασεπ για τις ίδιες θέσεις με τους γεωγράφους. Σαφώς θα έχουν πλεονέκτημα αφου τα καταφέρνουν καλύτερα στη φυσική (είναι το δεύτερο μάθημα). Η πρώτη ανάθεση τώρα της γεωγραφίας θα είναι γεωλόγοι-γεωγράφοι. Τι αλλάζει σε σένα;
«11. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων μπορεί να ορίζονται οι ειδικότητες και ο αριθμός των διοριστέων για κάθε ειδικότητα που διορίζονται κάθε φορά, ανάλογα με τις υπάρχουσες ανάγκες για κάλυψη των διδασκόμενων μαθημάτων, του κλάδου ΠΕ04.»
β. Ως προσόν διορισμού στον κλάδο ΠΕ04, πέραν των προβλεπομένων στην παρ. 8 περ. δ΄ του άρθρου 14 του Ν.1566/1985, ορίζεται το Δίπλωμα της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και πιστοποιητικό παρακολούθησης του Προγράμματος Σπουδών της κατεύθυνσης Φυσικού Εφαρμογών ή πτυχίο του Τμήματος
-
Ωραία...........να έρθουνε και αυτοί,να γίνουμε πολλές............