Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dr_Michael στις Ιουλίου 30, 2006, 07:58:39 pm
-
Όσοι είστε διορισμένοι αλλά και όσοι διορίζεστε σε λίγες μέρες, πού προτιμάτε να εργαστείτε; Σε γραφείο ή σε σχολείο; Και γιατί;
Ψηφίστε με βάση την προτίμησή σας και όχι με βάση που εργάζεστε ήδη.
-
82% προτιμάνε σχολική αίθουσα από γραφείο; ::)
-
Υποτίθεται οτι μπήκαμε σε αυτή την διαδικασία (αλλος ΑΣΕΠ,άλλος αναπληρωτιλίκι) προκειμένου να γίνουμε εκπαιδευτικοί και όχι γραφειάδες.
-
Προτιμώ σχολείο.
Έχω απασχοληθεί σε γραφεία, και όλη αυτή η γραφειοκρατία μου χτυπούσε στα νεύρα.
Πέρσι με τα σχολεία είχα βρει την χαρά μου, είχε βγει ο πραγματικός μου εαυτός. :)
-
ΣΧΟΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!
-
Νομίζω ότι εξαρτάται από την ειδικότητα και από το είδος της απασχόλησης στο γραφείο. :-\
Ως ΠΕ20 αποσπασμένη στο ΥΠΕΠΘ, ασχολούμαι με το αντικείμενό μου και όχι βάζοντας σφραγίδες και ταξινομώντας έγγραφα. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι προτιμότερο για μένα από το να μπαίνω σε μια αίθουσα και να προσπαθώ να διδάξω το δεξί και αριστερό κλικ (που λέει ο λόγος). Επιπλέον δεν έχεις δουλειά για το σπίτι. Φεύγεις από το γραφείο και όλη η μέρα είναι δική σου. Καμία προετοιμασία για την επόμενη μέρα.
-
Νομίζω ότι εξαρτάται από την ειδικότητα και από το είδος της απασχόλησης στο γραφείο. :-\
Ως ΠΕ20 αποσπασμένη στο ΥΠΕΠΘ, ασχολούμαι με το αντικείμενό μου και όχι βάζοντας σφραγίδες και ταξινομώντας έγγραφα. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι προτιμότερο για μένα από το να μπαίνω σε μια αίθουσα και να προσπαθώ να διδάξω το δεξί και αριστερό κλικ (που λέει ο λόγος). Επιπλέον δεν έχεις δουλειά για το σπίτι. Φεύγεις από το γραφείο και όλη η μέρα είναι δική σου. Καμία προετοιμασία για την επόμενη μέρα.
-
82% προτιμάνε σχολική αίθουσα από γραφείο; ::)
87% προτιμάνε σχολείο; :o
-
Καλησπέρα και από εμένα!Είμαι καινούργια στον χώρο στον κλάδο ΠΕ02 και γι'αυτό δεν ξέρω τί να απαντήσω, αφού δεν γνωρίζω βασικά πράγματα για τα γραφεία της Δ/βάθμιας και τη λειτουργία τους.
-
Σχολείο και πάλι σχολείο!!!
-
Σχολείο βρε παιδιά!
Ακόμα κι αν πρέπει να ασχολείσαι με αριστερά και δεξιά κλικ, η σχέση με τα παιδιά είναι απίστευτη!
Για να μη σκεφτούμε (ειδικά για εμάς τους πληροφορικούς) τι έχουμε να τραβήξουμε πηγαίνοντας σε μια διεύθυνση, που οι περισσότεροι θα μας θέλουν για δακτυλογράφους, ή θα φωνάζουν πανικόβλητοι αν το καλώδιο του εκτυπωτή έχει τραβηχτεί γιατί χθες η καθαρίστρια σκούπισε!
Τώρα που αντέχουμε την τάξη... Αργότερα ίσως ένα διαλειματάκι δε θα έβλαπτε, αλλά η γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος μπορεί να αντέξει την πίεση της τάξης, να μείνει στην α' γραμμή (όπως λένε κι οι παλιότεροι)
-
Συμφωνω με ολα τα παραπανω
απλα πιστευω οτι ολοι πρεπει να περασουμε απο το γραφειο. Μεσα στο γραφειο μαθαινεις σημαντικα πραγματα πχ νομοθεσιες, δικαιωματα, πως γινεται ο ελεγχος των μεταθεσεων, πως βγαινουν τα μορια (πραγματα που μας χρειαζονται και οταν δουλευουμε στο σχολειο). Ολοι πρεπει να δουμε τη διαδικασια που γινεται για την διεκπεραιωση διαφορων εγγραφων, καταστασεων...η αληθεια ειναι οτι σαν πληροφορικο σε αντιμετωπισουν με διαφορετικο τροπο...σε χωνουν παντου, σε υποχρεωνουν να ασχοληθεις με ολους και με ολα, απο την συνταξη ενος απλου εγγραφου σε word εως τη οργανωση ημεριδων και τη συντηρηση των υπολογιστων.
Φυσικα το περιβαλλον παιζει πολυ μεγαλο ρολο και στο γραφειο και στο σχολειο. Γνωριζω ατομα που δουλευουν σε σχολειο και εχουν τρομερο προβλημα με συναδερφους μεσα απο τον συλλογο και καποιοι αλλοι που δουλευουν σε γραφειο εχουν τρομερο προβλημα με την συμπεριφορα του προϊσταμενου τους.
προσωπικη εμπειρια:Περυσι δουλευα σε σχολειο και περνουσα τελεια, ειχα απιστευτη συνεργασια με τους συναδερφους, αναπτυξαμε φιλιες και ακομη μιλαω με τον διευθυντη του σχολειου. Με τα παιδια εχω κρατησει επικοινωνια
Φετος δουλευω σε γραφειο, το περιβαλλον ειναι πολυ ομορφο και συνεργαζομαστε ολοι τελεια σαν μια οικογενεια, ο διευθυντης μου ειναι πολυ σωστος απεναντι μας. Φυσικα, υπαρχουν μερες που δεν προλαβαινουμε να παρουμε ανασα αλλα και μερες που κοιταμε το ρολοι για να σχολασουμε.Η αληθεια ειναι οτι μου λειπει η επαφη με τα παιδια
Συμπερασμα: θα μπορουσα να δουλευω και σε γραφειο και σε σχολειο πολυ ανετα, αλλα προτιμω το σχολειο.
-
Σχολείο με χίλια!
Υπάρχουν βέβαια και στιγμές που τα παιδιά μπορούν να σε βγάλουν απο τα ρούχα σου αλλά η επαφή μαζί τους, η ενεργετικότητά τους που εκπέμπει πάνω σου και η χαρά ζωής που έχουν, με κάνουν και ξεχνώ κάθε άσχημη συμπεριφορά τους.
Αυτο που με συγκινεί ιδιαίτερα ειναι όταν συναντώ μαθητές μου στο δρόμο ή στο super market και με χαιρετούν απο μακρυά με ένα τεράστιο χαμόγελο. Αυτό αξίζει παραπάνω απο τα 970
-
Νομίζω ότι λεγόμαστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, άρα πρέπει να ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ την εκπαίδευση με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί ο καθένας. Αλλιώς ας γινόμασταν γραμματείς, λογιστές, κτλ. Άλλωστε δεν έχει καμία σχέση το λειτούργημα του εκπαιδευτικού με το επάγγελμα-διεκπαιρέωση εργασιών γραφείου σε οποιοδήποτε γραφείο.
Έτσι δεν είναι; Αλλιώς τί δουλειά έχουμε στην εκπαίδευση. Απλώς για να πέρνουμε ένα σίγουρο σταθερό μισθό; ;)
-
Νομίζω ότι λεγόμαστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, άρα πρέπει να ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ την εκπαίδευση με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί ο καθένας. Αλλιώς ας γινόμασταν γραμματείς, λογιστές, κτλ. Άλλωστε δεν έχει καμία σχέση το λειτούργημα του εκπαιδευτικού με το επάγγελμα-διεκπαιρέωση εργασιών γραφείου σε οποιοδήποτε γραφείο.
Έτσι δεν είναι; Αλλιώς τί δουλειά έχουμε στην εκπαίδευση. Απλώς για να πέρνουμε ένα σίγουρο σταθερό μισθό; ;)
καλως ή κακως για να λειτουργήσει μια υπηρεσια ειτε ειναι γραφειο Δ/νσης ειτε γραφειο σχολειου χρειαζονται πολλα ατομα. Γι΄αυτο και μας καλουν να τα στελεχωσουμε απλα δεν θεωρω οτι ειναι εκτος των καθηκοντων ενος εκπαιδευτικου και σαφως δεν ειναι χασιμο χρονου. Μαθαινεις τοσα πολλα που σου χρειαζονται ακομα και μεσα στην ταξη. Ειναι καλη εμπειρια η δουλεια μεσα στο γραφειο. Λειτουργημα δεν ειναι οτι εργαζεσαι σε μια Δ/νση και κανεις πραγματα που οργανωνουν μια σχολικη μονάδα για παραδειγμα
-
Πιστεύω πως η δουλειά σε Γραφείο
-
Σχολείο 100%. Τουλάχιστον για το ΠΕ 60 δεν συγκρίνεται η δημιουργικότητα της τάξης με την βαριεστημάρα των εγγράφων και τα γραφειοκρατικά.
-
Σχολείο ασυζητητί!
-
Σέβομαι την άποψη όσων συναδέλφων θεωρούν την εργασία στο γραφείο απαραίτητη για έναν εκπαιδευτικό ή λιγότερο πονοκέφαλο, αλλά δυστυχώς τα πράγματα είναι πάρα πολύ σχετικά. Έχω ήδη πει την άποψή μου παραπάνω, αλλά θέλω να κάνω μια εμπειρική παρατήρηση. Φέτος, είμαι σε γραφείο και, για να πω τη μαύρη μου αλήθεια, ούτε έμαθα τίποτα σπουδαίο, ούτε είχα λιγότερο πονοκέφαλο - το αντίθετο μάλιστα!...Ενδεχομένως, αν το κλίμα συνεργασίας ήταν ευνοϊκότερο και η δουλειά πιο δημιουργική να είχα διαφορετική άποψη. Με τις παρούσες συνθήκες, όμως, θεωρώ ότι δεν μου ήταν απαραίτητοι οχτώ μήνες μέχρι τώρα για να μάθω να βάζω σφραγίδες, να κάνω κοινοποιήσεις εγγράφων, να μάθω πώς γίνονται οι προσλήψεις, ή τι δικαιώματα και υποχρεώσεις έχω ως εκπαιδευτικός και ως δημόσιος υπάλληλος. Αν κάποιος δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο ή "βαρβάτο" πόστο ευθύνης στο γραφείο, τα περισσότερα είναι θέμα κοινής λογικής, καλής θέλησης και ξεκάθαρης επικοινωνίας. Χώρια που πολλά απ'αυτά μπορεί να τα μάθει ανετότατα ένας εκπαιδευτικός στο σχολείο μέσω άλλων συναδέλφων, αιρετών εκπροσώπων και φυσικά μέσω ίντερνετ.
Το θέμα είναι, όμως, και σε τι προϊσταμένους και τι συναδέλφους θα πέσεις στο γραφείο. Γιατί άλλο είναι να παλεύεις με μια τάξη παιδιών, τα οποία στην τελική θα πάρουν και πέντε πράγματα από σένα - και εσύ από εκείνα - μέχρι το τέλος της χρονιάς, και άλλο να αντιμετωπίζεις καθημερινά - και χωρίς άλλη δημιουργική διέξοδο - τις κλίκες, τα κουτσομπολιά, την ημιμάθεια, το θράσος και την κουτοπονηριά κάποιων καρεκλοκένταυρων εκπαιδευτικών που απλά έχουν "πλάτες" και τους έρχονται όλα εύκολα...
Με άλλα λόγια, θα το σκεφτόμουν πάρα πάρα πολύ να το ξαναρισκάρω! Ίσως, πολύ πολύ αργότερα και με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια ως προς το πόστο που θα επιθυμούσα να αναλάβω.
Υ.Γ. Όσο για τις σχολικές μονάδες, Ηeren, η ψυχή της οργάνωσής τους δεν βρίσκεται στο γραφείο, αλλά στο έργο των δασκάλων που υπηρετούν σε αυτές.
-
Προσωπικά, πριν δουλέψω σε σχολείο δούλευα σε γραφείο (όχι στην εκπαίδευση).
Εκεί συνειδητοποίησα ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένα σχιζοφρενικό σύστημα, το οποίο δεν πρόκειται να σε αφήσει να δουλέψεις .Όσο καλός ,φιλότιμος , ή ταλαντούχος κι αν είσαι ,θα σε κατασπαράξει.
Ο μόνος τρόπος, λοιπόν, να προστατευτείς είναι η ανεξαρτησία. Αυτήν στην προσφέρει ΜΟΝΟ η σχολική τάξη.
Όταν είσαι στο γραφείο -οπουδήποτε στην Ελλάδα- αν δε σε εξοντώσει κάποιος ψυχοπαθής, κομπλεξικός προϊστάμενος, θα σε εξαφανίσει, ή αχρηστέψει το ίδιο το σύστημα. Και επειδή είναι ηλίθιο να πέφτει κανεις συνεχώς θύμα του συστήματος, και είναι παρανοϊκό να προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας, ψηφίζω ΣΧΟΛΕΙΟ και όχι γραφείο!
Φυσικά, η τάξη απαιτεί διάφορα χαρίσματα για να μπορέσει κανείς να σταθει! Δεν είναι μόνο ξερές γνώσεις, αλλά και προσόντα που σχετίζονται με το χαρακτήρα του κάθε καθηγητή. Συνεπώς, όποιος δεν αντέχει , ας πάει στο γραφείο, αλλά για μένα είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα θα αχρηστευτεί.
Το σύστημά μας , η νοοτροπία όλων μας, είναι διαποτισμενη από αυτή την αχρηστευτική νοοτροπία!
Και στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα. Δεν είναι τυχαίο, ότι με τόσα πακέτα από την ΕΕ τόσα χρόνια, παραμένουμε αμετακίνητα στον πάτο. Είναι θέμα νοοτροπίας του καθενός μας. Δε φταίνε κάποιοι συγκεκριμένοι ηγέτες, φταίμε όλοι ! Μια μιζέρια και μια κακομοιριά μας δέρνει όλους. Αν δε συνέλθουμε, φοβάμαι ότι θα εκλείψουμε.
-
Στην συγχρονη παντως ορολογια της σχολικης ψυχολογιας υπαρχει ο ορος του καμενου καθηγητη που αναφερεται στα προβληματα αντιληψης κ συμπεριφορας που αποκτουν οι εκπαιδευτικοι στη διαρκεια της θητειας τους.Ενα ποσοστο 70 % των ενεργων εκπαιδευτικων στη γερμανια αντιμετωπιζουν τετοια προβληματα και υπαρχουν μαλιστα ειδικα θερετρα για αντιμετωπιση αναλογων προβληματων που καλυπτονται απο τα ταμεια.Προσωπικα πιστευω οτι μονο η ενασχοληση με ψυχαναληση ψωχοδραμα δραματοποιηση μπορει να στηριξει τον εκπαιδευτικο.Και βεβαια ενα δευτερο επαγγελμα.
-
Στην συγχρονη παντως ορολογια της σχολικης ψυχολογιας υπαρχει ο ορος του καμενου καθηγητη που αναφερεται στα προβληματα αντιληψης κ συμπεριφορας που αποκτουν οι εκπαιδευτικοι στη διαρκεια της θητειας τους.
Αν αναφέρεσαι στο δική μου άποψη, δεν εννοώ μόνο "καμένους καθηγητές", αλλά μια "καμένη γη" που υπάρχει στην Ελλάδα γενικότερα και αχρηστεύει τους πάντες και τα πάντα.
Στην περίπτωση των καθηγητών, φαντάσου όποιον από εμάς θέλει να κάνει σωστά τη δουλειά του και να δείξει την πραγματική εικόνα τον παιδιών και όχι τους "φουσκωμένους" βαθμούς που βλέπουν οι γονείς και χαίρονται.
Αν πει την αλήθεια, αμέσως όλοι οι γονείς θα πέσουν πάνω του, θα τον κατηγορήσουν ως άχρηστο, ότι δεν εμπνέει τα παιδιά, ότι δεν τα ενθαρρύνει και ίσως το κάνει επίτηδες για να κάνει ιδιαίτερα !!! Οι άλλοι συνάδελφοι, φυσικά, φουσκώνουν τους βαθμούς για να έχουν το κεφάλι του ήσυχο. Σύντομα, λοιπόν, αυτός που αποφάσισε να πει την αλήθεια, να αναδείξει το πρόβλημα και να ψάξει για ουσιαστικές λύσεις ή θα συμβιβαστεί με την εικονική πραγματικότητα των φουσκωμένων ψεύτικων βαθμών, ή θα εκτοπιστεί σε κανένα γραφείο και θα μπει στο ψυγείο.
Και η Ελληνική κοινωνία επιστρέφει στη Νιρβάνα των παραισθήσεών της...
-
Δεν είναι τυχαίο, ότι με τόσα πακέτα από την ΕΕ τόσα χρόνια, παραμένουμε αμετακίνητα στον πάτο. Είναι θέμα νοοτροπίας του καθενός μας. Δε φταίνε κάποιοι συγκεκριμένοι ηγέτες, φταίμε όλοι ! Μια μιζέρια και μια κακομοιριά μας δέρνει όλους. Αν δε συνέλθουμε, φοβάμαι ότι θα εκλείψουμε.
Φίλε prde με αυτά που λές μας απογοητεύεις και εμας τους καινούργιους! Δηλαδή πώς θα πάμε να γίνουμε τώρα καθηγητές κάποιου επηπέδου; Μας κοβεις τα φτερα, μας πονηρεύεις, μας τσαλαπατας τα όνειρα……….. Επειδή «η ελλάδα ποτε δεν πεθαινει» έχω μια ερωτηση τρόπον τινά και ας μου την απαντήσει όποιος είναι έτσι κάπως γερος στην ψυχολογία. Όταν μπορούμε να κλέψουμε τα λεφτά του δημοσίου και να την κάνουμε ταράτσα για γενεές 14, γιατί να ασχοληθούμε με τα ψίχουλα της ΕΕ; Χαζοί είμαστε;
-
Φίλε prde με αυτά που λές μας απογοητεύεις και εμας τους καινούργιους! Δηλαδή πώς θα πάμε να γίνουμε τώρα καθηγητές κάποιου επηπέδου; Μας κοβεις τα φτερα, μας πονηρεύεις, μας τσαλαπατας τα όνειρα……….. Επειδή «η ελλάδα ποτε δεν πεθαινει» έχω μια ερωτηση τρόπον τινά και ας μου την απαντήσει όποιος είναι έτσι κάπως γερος στην ψυχολογία. Όταν μπορούμε να κλέψουμε τα λεφτά του δημοσίου και να την κάνουμε ταράτσα για γενεές 14, γιατί να ασχοληθούμε με τα ψίχουλα της ΕΕ; Χαζοί είμαστε;
Φίλε dino επειδή κάποιοι κλέβουν τα λεφτά του δημισίου και την κάνουν ταράτσα όπως λες, εγώ φέτος, παρότι είχα γύρω στα 4000 ευρώ λιγότερο εισόδημα,
πλήρωσα 50% περισσότερο φόρο!!!
Μιλάμε για πλιάτσικο!
Κι αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει με την επόμενη κυβέρνηση όποια και να 'ναι!
Η αχρηστία μας είναι φαινόμενο πανελλαδικό παλλαϊκό. Και επαναλαμβάνω ! Ή θα διορθωθούμε, ή θα εκλείψουμε. Τα ψέματα τέλειωσαν!
-
Σχολείο με χίλια !!!