Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: CHRISOYLA στις Ιανουαρίου 21, 2008, 09:45:30 am
-
Το παρακάτω κείμενο το στείλαμε ως ΠΕΑΕ προς όλες τις διευθύνσεις δευτεροβάθμιας, προκειμένου να μπορούμε να έχουμε μια πρώτη μορφή στοιχείων για τα πραγματικά κενα τόσο καθηγητών που λείπουν όσο και για το ότι πολλά κενά μόνιμων καλύπτονται από ωρομίσθιους ή αναπληρωτές. Πέρα από τα στατιστικά στοιχεία που θα πάρουμε, θα έχουμε πλέον και στοιχεία για να πιέσουμε το ΥΠΕΠΘ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Αθήνα, 16/1/08
Α.Π.: 5
Θέμα: Διορισμοί εκπαιδευτικών μόνιμων, αναπληρωτών και ωρομισθίων. Ύπαρξη κενών και ελλείψεων στα σχολεία.
Η Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών ζητά από την υπηρεσία σας αναλυτικά στοιχεία σχετικά με την πρόσληψη εκπαιδευτικών στα σχολεία της δικαιοδοσίας σας – πόσοι μόνιμοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί απασχολούνται σε κάθε σχολείο, από ποιες Π.Ε. και τι ωράριο καλύπτουν. Ταυτόχρονα, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για τυχόν ελλείψεις και κενά που υπάρχουν στα σχολεία. Τέλος, θα θέλαμε να μας παραδώσετε τα στοιχεία και τους πίνακες βάσει των οποίων έγιναν οι προσλήψεις των ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στην πρόσθετη και ενισχυτική διδασκαλία. Παρακαλείσθε να αποστείλετε τα παρακάτω στοιχεία στη διεύθυνση Πανελλήνια Ένωση Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, Χρυσολωρά 18, 11473, Αθήνα, υπόψη Παπαγεωργίου Χρυσούλας ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση adioristia@freemail.gr
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση
Η συντονιστική επιτροπή της Π.Ε.Α.Ε.
-
Καλημέρα συνάδελφοι! Δεν ξέρω αν το είδατε ήδη, αλλά η αλφαβήτα δημοσίευσε σήμερα την ανακοίνωση σας. Καλοσύνη τους! Πάντως τα οποιαδήποτε στοιχεία που θα σας αποσταλούν θα είναι χρήσιμο να τα γνωρίζουμε όσοι διαβάζουμε το φόρουμ. Καλή επιτυχία!
-
Εμείς στέλνουμε όλες τις ανακοινώσεις και στην alfavita. Προφανώς και όλα τα στοιχεία θα δημοσιοποιηθούν...
-
Ισως έπρεπε να ζητηθεί και το αντικείμενο που διδάσκει ο κάθε ωρομίσθιος, γιατί η Γερμανικής φιλολογίας κάνει ιστορία στο Λύκειο και η Οικιακής Οικονομίας Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή. Τότε μόνο θα φαινόταν το πραγματικό μπάχαλο. Τα πραγματικά κενά δεν φαίνονται αλλιώς, με αποτέλεσμα οι αντικειμενικές ανάγκες να μην φτάνουν ποτέ από τις