Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: aligator στις Φεβρουαρίου 01, 2008, 09:53:03 pm
-
Ψάχνω να βρω ιστοσελίδα σχολικού συμβούλου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν βρίσκω.
Ελπίζω να κάνω λάθος, αλλιώς τραγικα τα πραγματα.
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜ
-
Για να έχει κάποιος ιστοσελίδα θα πρέπει πρώτα να μάθει να φτιάχνει ιστοσελίδα, οι μισοί από αυτούς που έγιναν Σύμβουλοι ούτε μια ιστοσελίδα
δε μπορούν να φτιάξουν
-
Για δείτε και την ιστοσελίδα της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής, (προσπαθήστε και με το Firefox) να δείτε χάλια και μετά μιλάμε για τους συμβούλους...
www.pekap.gr
Άλλωστε αν δεν κάνω λάθος μόλις πρόσφατα πληρώθηκαν οι θέσεις τέτοιων συμβούλων.
-
Για να έχει κάποιος ιστοσελίδα θα πρέπει πρώτα να μάθει να φτιάχνει ιστοσελίδα, οι μισοί από αυτούς που έγιναν Σύμβουλοι ούτε μια ιστοσελίδα
δε μπορούν να φτιάξουν
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα συνάδελφοι. Τουλάχιστο, για Αθήνα τυγχάνει να ξέρω τους σχολικούς συμβούλους και πρόκειται για αξιολογότατους συναδέλφους με γνώσεις κτλ.
Πάντως έχετε δίκιο ότι θα πρέπει να σηκώσουν ιστοσελίδα.
Και όντως η σελίδα της ΠΕΚΑΠ είναι τραγική. Δεν ασχολείται κανένας μάλλον;
-
Όσες φορές έχω μιλήσει με καθηγητές, μου έχουν πει ότι έχουν κάτι χρόνια να δουν σχολικό σύμβουλο.
Έχω συγκεκριμένα έχω συναντήσει επτά (7) σχολικούς συμβουλους σε χώρο εργασίας και πιστέψτε με, @#$*βαράνε όλη τη χρονιά...
Καφενείο της εκπαίδευσης είναι οι περισσότεροι >:(
Μόνο αν τους καλέσεις θα έρθουν. Λίγοι είναι αυτοί που εκτελούν το έργο τους σωστά.
Μα φυσικά, αφού για να γίνουν σχολικοί σύμβουλοι, χρειάστηκε βισματάκι. Ποιό βισματάκι θα τους ελέγξει τώρα;;
Υ.Γ. Δεν απευθύνομαι σε όλους αλλά μιλάω για τους γνωστούς τεμπέληδες.
-
Ο σχολικός σύμβουλος δεν έρχεται στο σχολείο έστω μια φορά τη χρονιά (ο αντίστοιχος για κάθε ειδικότητα); Εσύ τον καλείς...;
-
1ον
Υπάρχουν Σχολικοί Σύμβουλοι που έχουν φτιάξει ιστοσελίδα.
Τη λογική: "αυτό που δεν γνωρίζω δεν υπάρχει" δεν την καταλαβαίνω.
2ον
Έχετε αναρωτηθεί πόσα σχολεία αναλογούν σε κάθε Σύμβουλο Πληροφορικής;
Η λογική: "όποιος με φωνάζει έχει προτεραιότητα" δίνει κάποιες λύσεις. Τί νόημα έχει να πάει ο Σχολικός Σύμβουλος και να βοηθήσει κάποιον που δε δέχεται καμία βοήθεια;
Εγώ τουλάχιστον μόλις φώναξα τον Σχολικό Σύμβουλο για να διευθετήσει ένα σημαντικό θέμα, ήρθε την ίδια εβδομάδα στο σχολείο μου. Λεπτομέρεια: Ο νομός που είναι το σχολείο μου είναι διαφορετικός από το νομό κατοικίας του Σχολικού Συμβούλου.
Έχω ακούσει Σχολικό Σύμβουλο άλλης ειδικότητας που ήταν Σύμβουλος σε δύο νομούς να αναφέρει ότι με δυσκολία και πολύ τρέξιμο μπόρεσε να επισκεφτεί μία φορά κάθε σχολείο μέσα στα 4 χρόνια της θητείας.
===================
Είναι κέρδος του κλάδου της Πληροφορικής που μετά από τόσα χρόνια αποκτήσαμε Σχολικούς Συμβούλους.
Χρειαζόμαστε πιο πολλούς Σχολικούς Συμβούλους και στην Πληροφορικής αλλά και σε όλες τις ειδικότητες.
Με τα σχόλιά μας και τη στάση μας προς αυτήν την κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε.
-
Υπάρχει σχολικός σύμβουλος πληροφορικής (πρώην ΠΛΗΝΕΤ) σε περοχή της Αθήνας ο οποίος τριγυρίζει κάθε μέρα στο γραφείο του ΠΛΗΝΕΤ και προσπαθεί να "τσιμπήσει" κάποιον τεχνικό για να του φτιάξει ιστοσελίδα. Αυτό που σου φαίνεται ? Είναι έγκυρο έτσι.
Επίσης και ο ίδιος σύμβουλος ζήτησε από τους διευθυντές!!! της περιοχής του να του στείλουν λέει φωτοτυπία του βιβλίου ύλης στη σελίδα της ΑΕΠΠ. Πως σου φαίνεται αυτό? είναι παράτυπο? Δεν έχω δει το χαρτί με τα μάτια μου αλλά το άκουσα που το έλεγε χθες ο καθηγητής Πληροφορικής του Λυκείου.
-
Εγώ πάντως στην αρχή της χρονιάς, απευθυνόμενος στον οικείο σύμβουλο πληροφορικής, ώστε να μου προτείνει μια λύση στην έλλειψη του Μικρόκοσμου στο Γυμνάσιο που είμαι, ούτε λίγο ούτε πολύ μου απάντησε με ένα email που μου πρότεινε ή να το ψάξω μόνος (=αντιγραφή, μιας και ΔΕΝ παίζει να δώσει το σχολείο λεφτά) ή να βρω μόνος λύση.... Από τότε σιγή στο κανάλι.....
Όσο για την ύλη που λέει ο jaffar είναι 100% νόμιμο και επιβάλεται!!! Ίσως όχι με φωτοτυπία αλλά εμείς το κάναμε με μια φόρμα για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πέρυσι... Γίνεται σε όλα τα μαθήματα ώστε να γνωρίζει και ο σύμβουλος και το ΥΠΕΠΘ και όλοι οι συνάδελφοι σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκονται τα σχολεία που ετοιμάζονται για Πανελλήνιες...
-
Δεν με κατάλαβες, δε μιλάμε για το που είσαι στην ύλη, μιλάμε ότι ζήτησε φωτοτυπία ολόκληρου του βιβλίου ύλης που αναφέρεται στο μάθημα. Επιτρέπεται αυτό το έγγραφο να βγει έξω από το σχολείο. Και στο κάτω κάτω γιατί το ζητάει από τον διευθυντή και όχι από τον καθηγητή με τον οποίο πρέπει να συνεργάζεται? τι το παίζει? εγώ είμαι υπεράνω και σε ελέγχω?
Εγώ πάντως στην αρχή της χρονιάς, απευθυνόμενος στον οικείο σύμβουλο πληροφορικής, ώστε να μου προτείνει μια λύση στην έλλειψη του Μικρόκοσμου στο Γυμνάσιο που είμαι, ούτε λίγο ούτε πολύ μου απάντησε με ένα email που μου πρότεινε ή να το ψάξω μόνος (=αντιγραφή, μιας και ΔΕΝ παίζει να δώσει το σχολείο λεφτά) ή να βρω μόνος λύση.... Από τότε σιγή στο κανάλι.....
Όσο για την ύλη που λέει ο jaffar είναι 100% νόμιμο και επιβάλεται!!! Ίσως όχι με φωτοτυπία αλλά εμείς το κάναμε με μια φόρμα για όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα πέρυσι... Γίνεται σε όλα τα μαθήματα ώστε να γνωρίζει και ο σύμβουλος και το ΥΠΕΠΘ και όλοι οι συνάδελφοι σε ποιό σημείο της ύλης βρίσκονται τα σχολεία που ετοιμάζονται για Πανελλήνιες...
-
Στραβά θα είναι ο γιαλός (αποκλείεται να αρμενίζουμε εμείς στραβά, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!)
1. Ένας Σχολικός Σύμβουλος δεν χρειάζεται να ξέρει να φτιάχνει ιστοσελίδες! Εγώ δεν θέλω το Σχολικό Σύμβουλο για να μου φτιάχνει ιστοσελίδες.
Άλλος, νομίζω, είναι ο ρόλος του.
Δεν ξέρω τι κακό είναι αυτό με εμάς τους Πληροφορικούς, που όταν ξέρουμε κάτι και δεν το ξέρει ο άλλος, αυτόματα πρέπει ο άλλος να καεί στο πυρ το εξώτερο.
Να αρχίσω να μιλάω για τον παιδαγωγικό ρόλο του Σχολικού Συμβούλου, ..., και θα σας κουράσω και δεν θα με ακούσει κανείς.
Μας ενδιαφέρει ΠΩΣ θα διδάξουμε; Ή μας ενδιαφέρει να λέμε τι παραπάνω ξέρουμε από τον Σχολικό Σύμβουλο;
Γιατί, ισχυρίζομαι, από οποιονδήποτε Καθηγητή Πανεπιστημίου, σε οποιαδήποτε επιστήμη, αν επιλέξω ένας τομέα που δεν είναι η ειδίκευσή του, μπορώ να μάθω πιο πολλά από αυτόν.
Για παράδειγμα γνωρίζω πολύ περισσότερα για τα αιμαγγειώματα από τον τάδε Ορθοπεδικό. Τι σημαίνει αυτό; Ένα μεγάλο ΤΙΠΟΤΑ.
Μάλλον μας ενδιαφέρει να γυρίζουμε το δάχτυλο στην παλάμη μας και να λέμε: Εσύ δεν το ξέρεις. Ζήλεια! Ψώρα!
2. Ένας Σχολικός Σύμβουλος δεν διαχειρίζεται σε κονδύλια ούτε 1 ευρώ. Αν εμείς δεν έχουμε το άλφα λογισμικό στο Εργαστήριο τι πρέπει να κάνει;
Πώς θα μας βρει λύση; Εμείς τι θα κάναμε δηλαδή στη θέση του αν είμασταν Σχολικοί Σύμβουλοι;
Θα το αγοράζαμε από την τρέπη μας;
Στο σχολείο ο Διευθυντής διαχειρίζεται τα κονδύλια και σε μια αγαστή συνεργασία πρέπει να προσπαθήσουμε να τον πείσουμε να δώσει 150 ή 200 ευρώ να αγοράσει λογισμικό που κρίνουμε ότι είναι απαραίτητο για το μάθημά μας.
Τελειώνοντας...
Ένας Σχολικός Σύμβουλος δεν είναι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της Πολιτείας και πρέπει να βρίσκει λύσεις σε ότι η Πολιτεία δεν έχει προνοήσει.
Αν ήταν δεν, θα διοριζόταν με κρίσεις, αλλά με εκλογές.
.-
-
Ψάχνω να βρω ιστοσελίδα σχολικού συμβούλου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν βρίσκω.
Ελπίζω να κάνω λάθος, αλλιώς τραγικα τα πραγματα.
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜ
-
Ψάχνω να βρω ιστοσελίδα σχολικού συμβούλου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και δεν βρίσκω.
Ελπίζω να κάνω λάθος, αλλιώς τραγικα τα πραγματα.
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜ