Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: sirina στις Φεβρουαρίου 04, 2008, 03:20:17 pm
-
Κανω μαθημα σε ενα κοριτσακι, δ δημοτικου, δυσλεκτικο και οχι μεγαλη φαν του διαβασματος. Η μητερα της επειδη ειναι ευχαριστημενη με την δουλεια μου θεωρησε καλο να την αναλαβω και στα αγγλικα(ειμαι φιλολογος). Θελει να μαθει τα βασικα, ωστε να μην ειναι τουριστας στο σχολειο. Αγορασα μετα απο προταση μιας φιλης το Wonderland, μου φαινεται αρκετα καλο, αλλα δηλωνω αγνοια με την διδασκαλια.
Οσοι ειστε της Αγγλικης ή εχετε εμπερια μπορειτε να μου πειτε πως περιπου ν οργανωσω το μαθημα? Θα της μεταφραζω τις λεξεις και να της μαθαινει σιγα σιγα. ???
-
Δύσκολα τα πράγματα. Σ ε ιδιαίτερο παλιότερα είχα δύο μαθητές δυσλεκτικούς αλλά με διαφορετικά συμπτώματα. Η μέθοδος πρέπει να είναι διαφορετική για κάθε τύπο δυσλεξίας.
Εγώ προσωπικά τους έβαζα λέξεις να μαθαίνουν , αρχίζοντας με το πολύ 3 λέξεις . Είχαν όμως πρόβλημα στην προφορά. Ανα΄γνώριζαν την λέξη και την σημασία αλλά αυτό που πρόφεραν δεν είχε καμία σχέση.
Τα flash cards βοηθάνε , καθώς και η αντιγραφή και η μετάφραση. Ο ένας μαθητής μου έφτασε σε σημείο να μαθαίνει 2 λέξεις την φορά χωρίς λάθη αλλά ο δεύτερος του έλεγα να γράψει στην πρώτη γραμμή και πήγαινε στην τέταρτη οπότε πως να μάθει αγγλικά. Αν αναφέρεις ποιά προβλήματα ακριβώς έχει ίσως μπορέσω να βοηθήσω κάπως.
-
Αλήθεια γιατί δεν επέλεξες να κάνει το ίδιο βιβλίο με του σχολείου το οποίο αρχίζει με το αλφάβητο και είναι αρκετά κατάλληλο για α' τζούνιορ; Θα ένιωθε και καλύτερα στο σχολείο. Εμείς τα βιβλία τα σχολικά κάναμε και απλά τους πρόσθετα ασκήσεις πιο κτανοητές δικές μου.
-
Τι επειπεδυ δυσλεξιας ειναι δεν ξερω. Παντως δυσκολευεται στην αναγνωση αλλα το βασικοτερο βαριεται. Εγω σκεφτομουν σε καθε σελιδα να τη ςγραφω με ελληνικους χαρακτηρες την προφορα και φυσικα την ερμηνεια μπας και μαθει. Δεν ξερω και εγω αγχωθει..
-
Ξεκινα μονο με εικονες. και προφορικες ασκησεις. Εγω δεν θα τους εβαζα καθολου γραψιμο. Επαναληψεις συνεχως στα ηδη γνωστα και με πολυ αργους ρυθμους τα καινουρια. Χρησιμοποιησε τραγουδια και κασσεττες.
Και ελπιζω να εχεις πολυ υπομονη ;)
-
Πρέπει να του γράφεις την προφορά και διαφωνώ στο ότι δεν πρέπει να αρχίσει να γράφει. Θα δυσκολεύεται αλλά αν είναι λίγες οι λέξεις θα τα καταφέρει.
Πρώτα όμως θα πρέπει να του δείξεις εσύ έναν τρόπο να μαθαίνει τις λέξεις.
Εμείς τις μαθαίναμε μαζί καιμετά τις έκανε επανάληψη για το επόμενο μάθημα μόνο του. Ούτως ή αλλώς θα σας μένει πολύς χρόνος γιατί δεν θα μπορείτε να προχωράτε γρήγορα.
-
Vassilo, αυτο σκεφτομουν. Ελεγα να της γραφω τις προφορες και να την βαζω να αντιγραφει την λεξη, την μεταφραση και την προφορα 2-3 φορες.Οχι πολλα πραγματα ομως. Την επομενη φορα τα εξεταζω και ουτω καθεξης.
-
Διαφωνω!Διαφωνω! Το να γραφεις την προφορα ειναι ξεπερασμενη μεθοδος πλεον. Ετσι μαθαιναμε εμεις αγγλικα πριν 20 χρονια. Κολλα την αγγλικη λεξη πανω σε flashcards και σιγα σιγα θα αρχισει να την ξεχωριζει.Αν δεν δυσκολευεται στην ελληνικη γραφη τοτε ισως δεν θα εχει προβλημα με την αγγλικη. Αν ομως εχει προβλημα και στα ελληνικα θα το ταλιαπωρησεις το παιδι πιστευω. Εξαλλου πολλοι υποστηριζουν οτι ο προφορικος λογος μπαινει σε δευτερη μοιρα στη διδασκαλια της αγγλικης στην Ελλαδα, μιας και εχουμε μανια με το γραψιμο,την ορθογραφια και τις ασκησεις ενω δεν θα επρεπε να ειναι ετσι.
-
Τι ειναι τα flashcards?
-
Tην προφορά θεωρώ ότι πρέπει η Σιρίνα να την γράφει γιατί όταν ένα παιδί μείνει στο σπίτι και θα θελήσει να διαβάσει μόνο του απορώ πως θα διαβάσει την λέξη αν δεν την θυμάται. Αν ο γονιός πάλι δεν ξέρει γρι αγγλικά πως θα βοηθήσει το παιδί του; Θυμίζω επίσης ότι τα περισσότερα βιβλία , μοντέρνα και όχι του ογδόντα, περιέχουν ασκήσεις με τα φωνητικά σύμβολα . Επίσης δεν είναι όλα τα παιδιά οπτικοί τύποι.
Αλλά Σιρίνα δεν θα πρέπει να το βάζεις να αντιγράφει την προφορά γιατί μετά αντί να σου γράφει τα ξένα γράμματα θα σου γράφει την προφορά. Αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσεις από την αρχή.
Επίσης Μις Ελένιους πως μπορείς να εξηγήσεις ότι οι εξετάσεις των Αγγλικών στο περισσότερο μέρος τους είναι γραπτές; Ακόμη και σε βιβλία τζούνιορ τα παιδιά πρέπει να γράψουν . Για πόσο καιρό μπορείς να δείχνεις flashcards? Στο κάτω κάτω για τα προφορικά δεν φταίει το ότι μπορεί κάποιος να τα βάζει να γράφουν . Πόσο θα πάρει η ορθογραφία ; 10-15 λεπτά ; Υποάρχουν άλλα τριάντα για προφορικά . Από εμάς εξαρτάται να τα χρησιμοποιήσουμε.
-
Sirina, αν σε ενδιαφέρει το θέμα των flashcards, μπορείς να επισκεφθείες αυτόν εδώ τον διαδικτυακό τόπο:
http://www.eslflashcards.com/, που τουλάχιστον εμένα με έχει βοηθήσει πολύ. Από εκεί μπορείς ακόμα και να τυπώνεις μόνη σου τις flashcards που σε ενδιαφέρουν και είναι σχετικές με το μάθημα που κάθε φορά παραδίδεις. Ελπίζω να σε βοήθησα.
-
Tην προφορά θεωρώ ότι πρέπει η Σιρίνα να την γράφει γιατί όταν ένα παιδί μείνει στο σπίτι και θα θελήσει να διαβάσει μόνο του απορώ πως θα διαβάσει την λέξη αν δεν την θυμάται. Αν ο γονιός πάλι δεν ξέρει γρι αγγλικά πως θα βοηθήσει το παιδί του; Θυμίζω επίσης ότι τα περισσότερα βιβλία , μοντέρνα και όχι του ογδόντα, περιέχουν ασκήσεις με τα φωνητικά σύμβολα . Επίσης δεν είναι όλα τα παιδιά οπτικοί τύποι.
Αλλά Σιρίνα δεν θα πρέπει να το βάζεις να αντιγράφει την προφορά γιατί μετά αντί να σου γράφει τα ξένα γράμματα θα σου γράφει την προφορά. Αυτό πρέπει να το ξεκαθαρίσεις από την αρχή.
Επίσης Μις Ελένιους πως μπορείς να εξηγήσεις ότι οι εξετάσεις των Αγγλικών στο περισσότερο μέρος τους είναι γραπτές; Ακόμη και σε βιβλία τζούνιορ τα παιδιά πρέπει να γράψουν . Για πόσο καιρό μπορείς να δείχνεις flashcards? Στο κάτω κάτω για τα προφορικά δεν φταίει το ότι μπορεί κάποιος να τα βάζει να γράφουν . Πόσο θα πάρει η ορθογραφία ; 10-15 λεπτά ; Υποάρχουν άλλα τριάντα για προφορικά . Από εμάς εξαρτάται να τα χρησιμοποιήσουμε.
Μπορω πολυ να σου εξηγησω οτι αλλα ειναι τα phonetics και αλλο να γραφεις απο διπλα την λεξη στα ελληνικα. Θεωρω οτι ειναι λαθος. Ποτε σε μαθημα μου δεν εχω γραψει προφορα στα ελληνικα και ποτε οι μαθητες μου δεν ειχα προβλημα με την προφορα των λεξεων . Τις λεξεις τα παιδια πρεπει να τις μαθαινουν μεσα στο μαθημα και οχι στο σπιτι. Δεν μπορω να βασιζομαι στο εαν ο γονεας ξερει αγγλικα ή οχι. αν η ορθογραφια σου παιρνει 15 λεπτα σε καθε μαθημα τοτε το εχασες το παιχνιδι. Μισω την ορθογραφια , το ιδιο και τα παιδια. Οι λεξεις μαθαινονται μεσα απο τη χρηση και οχι με την αποστηθηση.
Κι επισης, vasilo, δεν καταργω τον γραπτο λογο. Καθε αλλο. Αλλο ομως γραπτος λογος και αλλο κατεβατα ακησεων. Επισης μην ξεχναμε οτι εδω προκειται για ενα δυσλεκτικο παιδι, τα οποια απ'οτι ξερω στις ελληνικες σχολικες εξετασεις απαλλασσονται απο τα γραπτα, αρα ισως δυσκολευτει στα αγγλικα.
Οσο για τα ξενα πτυχια ο γραπτος λογος αποτελει παντα στα περισσοτερα μερος της εξετασης μαζι με το listening και το speaking και οχι το βασικο μερος. Αλλα, εμενα αυτο που με ενδιαφερει ειναι να μαθουν τα παιδια να παραγουν λογο.
Αυτα
-
Rwxanh πολυ ενδιαφερουσα η ιστοσελιδα με τα flashcards!!!Αρχισα ηδη να κατεβαζω πολυ ενδιαφεροντα πραγματα....Μiss Elenious συμφωνω απολυτα με την προσεγγιση σου...
-
leti77 ευχαριστω.
Επισης rwxanh το site με τα flashcards ειναι πολυ καλο. ευχαριστουμε.
-
Συμφωνώ, επίσης, με Miss Elenious.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ανάγνωση έχουν ταυτόχρονα μια «μαγική» ικανότητα να θυμούνται ήχους και να τους συνδυάζουν με εικόνες. Άρα οι flashcards (όπως προτείνει και η λέξη είναι κάρτες που απεικονίζουν διάφορες έννοιες). Προσοχή! Το σκεπτικό των καρτών αυτών είναι να κεντρίζουν το ενδιαφέρον του μαθητή και να κάνουν σχεδόν άμεσα την σύνδεση του ήχου-λέξης με την εικόνα. Πολύ καλές για παρουσίαση νέου λεξιλογίου αλλά και επανάληψη.
Επίσης, υπάρχουν και τα φυσικά αντικείμενα του περιβάλλοντος χώρου (realia). Το γεγονός μάλιστα ότι το μάθημα γίνεται και μέσα στο σπίτι κάνει πιο ευνοϊκή τη χρήση τους. Για παράδειγμα, όταν θα μάθετε desk, chair, bed κ.τ.λ., θα δεις ότι όλα αυτά θα τα έχεις έτοιμα μπροστά σου! Έτσι, αποκτά και νόημα η εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Μπορώ να μιλάω για πράγματα, καταστάσεις που βρίσκονται στο χώρο μου κι έτσι τα αγγλικά δεν είναι απλώς βιβλία, ασκήσεις και εξετάσεις για την απόκτηση ενός πιστοποιητικού.
Μην φοβάσαι να βάζεις το παιδί να επαναλαμβάνει τις λέξεις που εσύ (ή το CD) θα προφέρει(ς). Απλώς, μελέτησε τους ήχους καλά ώστε να δίνεις όσο πιο σωστά γίνεται την εκφορά των λέξεων. Το παιδί, λοιπόν, επαναλαμβάνει κι έτσι θυμάται τις λέξεις και δεν χρειάζεται να γράψεις πουθενά το πώς προφέρονται με ελληνικά γράμματα.
Τέλος, τα παιδιά μαθαίνουν εύκολα όταν κινούνται. Παίξτε miming games, ή βάλτε κινήσεις καθώς ακούτε και τραγουδάτε κάποιο τραγούδι. Να σηκώνεστε συχνά από την καρέκλα ακόμη κι αν αυτό που θα κάνετε δεν είναι και τόσο σημαντικό.
Πολύ καλό βιβλίο για Juniors είναι και το Brilliant γιατί έχει συστηματική επανάληψη λεξιλογίου.
Ένα ακόμη site με flashcards--->http://www.mes-english.com/ (http://www.mes-english.com/)
-
Ανεξάρτητα από το ποιά είναι η άποψή σας , να σας θυμίσω ότι η ορθογραφία και η αντιγραφή συστήνονται σαν απαραίτητα στοιχεία από πολλά βιβλία εγκεκριμένα απο το υπουργείο για τζούνιορ τάξεις. Τα παιδιά διαμαρτύρονται αν δεν έχουν την προφορά και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείτε μη απαραίτητη την βοήθεια των παιδιών από τους γονείς στο σπίτι . Μιλάμε για οκτάχρονα και όχι για μαθητές λυκείου.
-
Και συνεχίζω γιατί ο υπολογιστής μου στέλνει τα μηνύματά μου από μόνος του. Τα φλασκαρντζ είναι πολύ καλά για λίγο καιρό. Δεν μπορεί ένα παιδί να μάθει αφηρημένες έννοιες έτσι. Στην εκμάθηση της γραμματικής μπορεί να βοηθήσει και το πάουερ πόιντ , για όσους ξέρουν να ετοιμάζουν παρουσιάσεις εκεί.
Και όσο για τα 10 λεπτά που μπορεί να πάρει μία ορθογραφία επιμένω πως είναι πολύ λίγα και δεν στερούν τίποτε από το μάθημα. Τα δε παιδιά που έχουν δυσλέξία συνήθως γράφουν το τεστ και μετά εξηγούν προφορικά αυτό που έχουν γράψει. Αυτό τουλάχστον έκαναν οι δικοί μου δυσλεκτικοί μαθητές. Τ ο πιο περίεργο είναι ότι σε μεγάλο ποσοστό δεν είχαν πρόβλημα με την γραφή της λέξης στα αγγλικά ούτε με την αναγνώρισή της . Συγκεκριμένα ο ένας από αυτούς μου έγραφε flower με τέλεια ορθογραφία (ενώ στα ελληνικά είναι εντελ'ως ανορθόγραφος) ,ήξερε πολύ καλά τι σημαίνει αλλά όταν προσπαθούσε να προφέρει την λέξη ακόμη και μετά από εμένα αυτό που έβγαινε από το στόμα του ήταν ¨φλόγκερ¨ για μήνες.
Αλήθεια γιατί θεωρείτε πως η προφορά με τα διεθνή φωνητικά σύμβολα δεν είναι αντίστοιχη με την προφορά γραμμένη στα ελληνικά; Εντάξει κάποιοι ήχοι δεν μπορούν να μεταφερθούν ακριβώς με τα ελληνικά γράμματα αλλά σίγουρα κάτι μεταφέρουν από την προφορά και τα παιδιά μαθαίνουν αμέσως τις μικροδιαφορές αν τις τονίσουμε εξ αρχής . Αλήθεια όταν εσείς πρωτομάθατε αγγλικά δεν σας έγραφαν την προφορ΄΄α δίπλα; Είχε κάποιο αρνητικό αποτέλεσμα; Γιατί εγώ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα αφου μας είχε εξηγήσει κάποιες λεπτές διαφορές η δασκάλα μου και παρατηρώντας την προφορά της.
Μην καταργούμε ο,τιδήποτε παλιό σαν κακό. Δεν ήταν όλες οι παλιές μέθοδοι κακιές . Ο προφορικός λόγος είναι στο χέρι μας και δεν τον καταστρέφει ούτε η ορθογραφία ούτε η προφορά στα ελλην ικά ούτε η αντιγραφή. Και δεν γίνεται προς όφελος του ενός να κταργούμε τα υπόλοιπα. Η γλώσσα , η οποιαδήποτε γλώσσα , έχει γραπτό και προφορικό λόγο και καλό είναι να διδάσκουμε τους μαθητές μας και τα δύο. Ο καθένας με όποιον τρόπο θεωρεί ότι ταιριάζει στους μαθητές του.
-
Διαβασε πιο προσεκτικα αυτα που εχω γραψει και θα καταλαβεις....Δεν καταργω τον γραπτο λογο, μαλλον εσυ εχεις κατι με τον προφορικο. Ηχογραφησε μια μερα ενα μαθημα σου και μετα χρονομετρησε το ποσο μιλανε τα παιδια και το ποσο γραφουν για να καταλαβεις.
Α, και κατι αλλο πως θα εγραφες την προφορα στα ελληνικα των λεξεων her, read, shower,learn? (Πολυ θα θελα να το δω αυτο)
Το θεμα του μαθηματος σου με το δυσλεκτικο παιδακι ηταν για καιρο πως θα μαθει να προφερει την λεξη flower? και οχι να παραγει μεγαλυτερα τμηματα λογου?
Κι επιμενω, πως και η αντιγραφη των λεξεων ειναι μια πολυ βαρετη ενασχοληση. Τα παιδια μπορουν να μαθουν μεσα απο πιο ενδιαφερουσες διαδικασιες με νοημα
-
Προφανέστατα έχεις πρόβλημα με οποιονδήποτε άλλον έχει διαφορετική άποψη από την δική σου και βεβαίως δεν μπορείς καν να καταλάβεις τι σου λέω. Την προφορά την ελληνική την καταλαβαίνει το παιδάκι με βάση το τι του λες εσύ. Καταλαβαίνει πότε δεν θα προφερθεί και πότε θα προφερθεί το "R".
Όσο για το αν θα πρέπει να ηχογραφήσω κομμάτια από το μάθημα μου και πόση ώρα μιλούν και διαβάζουν τα παιδιά στην τάξη και πόσα παιχνίδια κάνουμε νομίζω πως βγάζεις μόνη σου συμπεράσματα θεωρώντας τον εαυτό σου τον τέλειο δάσκαλο. Μαθήματα εκεί που σε παίρνει. Αμφιβάλλω αν ποτέ έχεις δοκιμάσει να κάνεις ιδιαίτερο σε δυσλεκτικό παιδί και αν συνειδητοποιείς τις δυσκολίες που έχουν .Το παιδί για το οποίο μιλάμε χρησιμποποιούσε την λέξη σε φράσεις όπου όλες οι υπόλοιπες λέξεις ακούγονταν σωστά εκτός από εκείνη.
Προφανέστατα διδάσκεις σε τάξη που ότι πει ο δάσκαλος είναι κανόνας και δεν σου έχουν ποτέ ζητήσει τα παιδιά να τους βάλεις αντιγραφή γιατί σε εμένα αυτό συμβαίνει και μάλιστα αν εγώ τους βάζω μία φορά αντιγραφή εκείνα αντιγράφουν πέντε. Τόσο βαρετή την βρίσκουν! Λυπάμαι μονάχα που με αναγκάζεις να πέσω στο επίπεδό σου και να σχολιάσω το πως κάνεις εσύ μάθημα χωρίς να μπω σε τάξη σου.
όσο παλιομοδίτικο και όσο λάθος κι αν σου φαίνεται το μάθημά μου , χωρίς να σου έχω εξηγήσει ούτε τα μισά από αυτά που κάνω ούτε το πόσο χαίρονται το μάθημα τα παιδιά, αυτό είναι και δεν πρόκειται να αλλάξει αν οι μοντέρνες τακτικές μου φαίνονται ανούσιες και χωρίς αποτέλεσμα και όταν βλέπω ότι ο τρόπος που διδάσκω εδώ και 10 χρόνια έχει φέρει θεαματικά αποτελέσματα ακόμα και σε παιδι΄'α με δυσλεξία όσο και αν σου φαίνεται περίεργο.
Σε προσκυνώ ιέρεια της μίας και μόνης διδακτικής τακτικής ! (και είναι η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου)
-
sirina γιατι οι γονεις δεν στελνουν το παιδι σε καθηγητη αγγλικων Δεν θα ηταν καλυτερο γαι αυτον? Επισης το παιδι εχει ξαναδιδαχθει αγγλικα?
-
Ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες και τις απαντησεις.
Catwoman δικιο εχεις ενας καθηγητης αγγλικων θα ηταν ιδανικο μιας και η μικρη και δυσλεκτικη ειναι δεν εχει διδαχτει αγγλικα ποτε. Ωστοσο οι γονεις θεωρουν οτι αφου τα παμε καλα στα υπολοιπα θα τα καταφερουμε και σε αυτο. Παντως αν η μικρη προχωρησει δεν σκοπευω να συνεχισω με τα αγγλικα γιατι πραγματικα δεν το κατεχω το θεμα.
-
Μία ακόμη πολύ ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα. http://www.teachingenglish.org.uk/think/resources/flashcard.shtml#one
(Να μαθαίνουν οι παλιοί και να θυμούνται οι καινούριοι!!!)
Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, εννοείται ότι οι flashcards δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αφηρημένες έννοιες και είναι κυρίως για μικρότερες ηλικίες. Αλίμονο, κανείς δεν είπε ότι αποτελούν τη λύση σε κάθε περίπτωση.
Γενικότερα, είναι καλό να είμαστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις και εφόσον επιλέξαμε να είμαστε εκπαιδευτικοί να ενημερωνόμαστε συχνά και πλήρως για ό,τι μας αφορά.
Sirina, θεωρώ ότι αν «δέσατε» καλά με το παιδί, μπορείς να το αναλάβεις χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος! Ευτυχώς, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με ιδέες, προτάσεις αλλά και θεωρία πάνω στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας. Καλή σας δουλειά! ;)
-
Προφανέστατα έχεις πρόβλημα με οποιονδήποτε άλλον έχει διαφορετική άποψη από την δική σου και βεβαίως δεν μπορείς καν να καταλάβεις τι σου λέω. Την προφορά την ελληνική την καταλαβαίνει το παιδάκι με βάση το τι του λες εσύ. Καταλαβαίνει πότε δεν θα προφερθεί και πότε θα προφερθεί το "R".
Όσο για το αν θα πρέπει να ηχογραφήσω κομμάτια από το μάθημα μου και πόση ώρα μιλούν και διαβάζουν τα παιδιά στην τάξη και πόσα παιχνίδια κάνουμε νομίζω πως βγάζεις μόνη σου συμπεράσματα θεωρώντας τον εαυτό σου τον τέλειο δάσκαλο. Μαθήματα εκεί που σε παίρνει. Αμφιβάλλω αν ποτέ έχεις δοκιμάσει να κάνεις ιδιαίτερο σε δυσλεκτικό παιδί και αν συνειδητοποιείς τις δυσκολίες που έχουν .Το παιδί για το οποίο μιλάμε χρησιμποποιούσε την λέξη σε φράσεις όπου όλες οι υπόλοιπες λέξεις ακούγονταν σωστά εκτός από εκείνη.
Προφανέστατα διδάσκεις σε τάξη που ότι πει ο δάσκαλος είναι κανόνας και δεν σου έχουν ποτέ ζητήσει τα παιδιά να τους βάλεις αντιγραφή γιατί σε εμένα αυτό συμβαίνει και μάλιστα αν εγώ τους βάζω μία φορά αντιγραφή εκείνα αντιγράφουν πέντε. Τόσο βαρετή την βρίσκουν! Λυπάμαι μονάχα που με αναγκάζεις να πέσω στο επίπεδό σου και να σχολιάσω το πως κάνεις εσύ μάθημα χωρίς να μπω σε τάξη σου.
όσο παλιομοδίτικο και όσο λάθος κι αν σου φαίνεται το μάθημά μου , χωρίς να σου έχω εξηγήσει ούτε τα μισά από αυτά που κάνω ούτε το πόσο χαίρονται το μάθημα τα παιδιά, αυτό είναι και δεν πρόκειται να αλλάξει αν οι μοντέρνες τακτικές μου φαίνονται ανούσιες και χωρίς αποτέλεσμα και όταν βλέπω ότι ο τρόπος που διδάσκω εδώ και 10 χρόνια έχει φέρει θεαματικά αποτελέσματα ακόμα και σε παιδι΄'α με δυσλεξία όσο και αν σου φαίνεται περίεργο.
Σε προσκυνώ ιέρεια της μίας και μόνης διδακτικής τακτικής ! (και είναι η τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου)
το υφος σου δεν ταιριαζει ουτε στο forum, αλλα ουτε και στον τροπο που σου απαντησα. Σου εθεσα συγκεκριμενα ερωτηματα και απαντησα σε συγκεκριμενα ερωτηματα με πολυ συγκεκριμενο τροπο. Μαλλον εσυ εχεις προβλημα με οποιον διαφωνει μαζι σου