Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 10:55:13 am

Τίτλος: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 10:55:13 am
Καλημέρα. Μήπως θα μπορούσε κάποιος με γνώσεις στατιστικής να αναλύσει τα αποτελέσματα του παρακάτω προβλήματος?
 Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Έχουμε 4 τυχαίες σειρές αλλαγών (ή μη) που οι ακροατες θα έπρεπε να αναγνωρίσουν.

1) Α
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 11:15:24 am
Στατιστική ξέρω,αλλά αυτά συνδιαστική δεν είναι?
Αν θέλεις το εξηγείς ακόμα μια φορά,ποιοι είναι οι ακροατές?
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 11:22:08 am
Δεν έχω γνώσεις στατιστικής αλλά μάλλον συνδιαστική είναι.

Οι ακροατές έπρεπε να καταλάβουν ακουστικές διαφορές στον ήχο μεταξύ καλωδίων.
Ο πρωτος πίνακας είναι οι αλλαγές που έγιναν ανάμεσα στα 2 καλώδια
και ο δεύτερος τι κατάλαβαν οι ακροατες!
Αν βοήθησα ................. ???
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 11:55:01 am
Τα Α και
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 12:18:43 pm
το Α είναι ένα ακριβο καλωδιο και το
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 12:30:27 pm
1ον τι ειδικότητα είσαι?
2ον που το βρήκες αυτό?
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 12:41:18 pm
Είμαι πε60 καμμια σχέση με αυτά!
Το πρόβλημα είναι project μαθητών (παιδιά φίλων ) και δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν. αποκλείουν τις μεγαλύτερες τιμές και ψάχνουν να βρουν κατά πόσο οι σημειώσεις των ακροατών μπορεί να ήταν και τυχαίες!Αν δηλ. οι κατά μέσο όρο 4-7 επιτυχίες των ακροατών μπορούν να αποδείξουν ότι οι ακροατές άκουγαν διαφορες στην ποιότητα του ήχου ή χρειάζεται μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας. 
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 12:45:57 pm
Εννοείς αποκλείουν τις μεγαλύτερες τιμές αλλαγών?
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 12:54:02 pm
Ναι ακριβώς!
να αναφέρω ότι οι ακροατές έλεγαν στον συντονιστή που άλλαζε τα καλώδια πότε να τα αλλάζει και εκείνος είτε άλλαζε είτε έκανε πως άλλαζε!
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 12:55:58 pm
Σε ποιο μάθημα τους έδωσαν τέτοιο πρόβλημα?
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 01:00:28 pm
Ήταν δική τους πρωτοβουλία!
Εντελώς ερασιτεχνικό αλλά αγαπούν τη μουσική και τα μαθηματικά!
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: Αγάπη στις Μαρτίου 10, 2008, 01:03:42 pm
Ρε παιδάκι μου,με έχεις κουράσει λίγο,πες τα από την αρχή όμορφα και ολοκληρωμένα,ούτε την τάξη δε μου έχεις πει,με το τσιγκέλι σου τα βγάζω.
Τίτλος: Απ: Κάποιος με γνώσεις στατιστικής?
Αποστολή από: vk στις Μαρτίου 10, 2008, 01:25:13 pm
Συγγνώμη Αγάπη αν τα λέω μπερδεμένα αλλά κι εγώ όπως μου το εξήγησαν... προσπαθώ να τα βοηθήσω :)
Τα παιδιά είναι Α λυκείου και αρκετά δραστήρια.

Ασχολούνται με τη μουσική και μάλιστα με την ποιοτητα που μπορεί να βγάζει ένα καλώδιο ανάλογα αν είναι ακριβό ή φτηνό ή τελοσπάντων αν παίζει κάποιο ρόλο η τιμή ως προς τον ήχο.