Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Απεργίες - Κινητοποιήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kilgore στις Μαρτίου 16, 2008, 12:00:08 am
-
Συνεδρίασε, σήμερα Σάββατο η γενική συνέλευση προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας οι οποίοι μεταφέρουν τις αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων των καθηγητών για την πορεία του κλάδου.
Η Γ.Σ αποφάσισε 48ωρη απεργία 19 και 20/03/2008 (υπερ 60,κατα 11,λευκά 3)
Πάρα πολλές ΕΛΜΕ έφεραν αποφάσεις για 48ωρη απεργία την εβδομάδα που έρχεται και νέες Γενικές Συνελεύσεις για παραπέρα κινητοποιήσεις του κλάδου. Παράλληλα αρκετές ΕΛΜΕ του λεκανοπεδίου έφεραν αποφάσεις για πενθήμερο κλείσιμο των σχολείων από τη Δευτέρα 17 Μαρτίου.
http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak080315d.php
-
ενδιαφέρον... έπρεπε να έχουμε κινηθεί νωρίτερα κατά την γνώμη μου. η μισή ελλάδα έχει αρχίσει απεργίες.
τα λεφτά τα σκέφτομαι βέβαια :-\ ... αλλά μετά σκέφτομαι αυτό που συζητούσα τις προάλλες με μια επίσης μικρή ηλικιακά συνάδελφο. ότι με τις ασφαλιστικές ρυθμίσεις που προτείνονται όποιος πιάνει δουλειά μικρός και αποφασίζει να κάνει παιδιά νωρίς είναι ο μ****** της υπόθεσης >:( έτσι θα ενθαρύνουν τους νέους ανθρώπους να βγαίνουν νωρίς στην αγορά εργασίας και να προσφέρουν και να δημιουργούν νωρίτερα οικογένεια;;; αλλά βέβαια οι αγαπητοί μας πολιτικοι ξέρουν τι κάνουν... γιατί ξέρουν ότι εκτός από τους δημοσίους υπαλλήλους όλοι οι άλλοι είναι ζήτημα αν θα χουν καταφέρει να μαζέψουν αρκετά ένσημα μέχρι τα 60-65 και ούτως ή αλλως τα νέα ζευγάρια αργούν να τεκνοποιήσουν λόγω οικονομικών δυσκολιών. οπότε πατάνε πάνω στην κατάσταση που αυτοί δημιουργησαν με την πολιτική τους για να τα κάνουν ακόμη χειρότερα. >:(
ΟΛΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
-
Ρε παιδιά εγώ περνάω
-
Δεν είμαι σίγουρη . Καλύτερα να τους κάνεις ενα τηλ την Δευτέρα .
Πιστευω όμως οτι αν δεν πας στην
-
Ρε παιδιά εγώ περνάω
-
ας ελπισουμε να κανει και η δοε και μαλιστα συνεχομενες. σήμερα είχαμε ένα σεμιναριο κια μια σχολικη συμβουλος ουτε λίγο ούτε πολύ κατεληγε να θεωρεί τους εκπαιδευτικούς υπευθυνους για τα προβλήματα και για τη λύση τους και όχι το υπουργείο. το πιο τρελό που είπε έίναι ότι αν γραφτούν πχ 40 παιδιά σε ένα τμήμα και πρεπει να γίνει 2ο, πρεπει ο εκπαιδευτικός μαζί με τον προιστάμενο να ψαξουν για χώρο. δηλ να παρω σβαρνα όλα τα γειτονικά σχολεία μήπως κάποιο εχει καμια αίθουσα παραπανισια να μου δώσει.. έλεος! κ αυτό ο εκπαιδευτικός;;
-
Η απεργία δεν έχει κανένα νόημα.Το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους οπότε για ποιο λόγο να ταλαιπωρηθούν μαθητές και γονείς?
Απλά για να γίνει φασαρία?
-
πως δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους; και γιατί πρεπει να σκεφτείς μόνο αν θα ταλαιπωρηθούν οι γονείς; μας αφορά όλους
-
Οι οικονομικές απώλειες των εκπαιδευτικών από τις προωθούμενες αλλαγές στο συνταξιοδοτικό :
http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak080315h.php (http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak080315h.php)
-
Η απεργία δεν έχει κανένα νόημα.Το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους οπότε για ποιο λόγο να ταλαιπωρηθούν μαθητές και γονείς?
Απλά για να γίνει φασαρία?
Εγώ συμφωνώ ότι δεν έχει και πολύ νόημα.
Όχι όμως επειδή δε μας αφορά, αλλά επειδή δεν ενοχλεί αυτούς που πρέπει όσο πρέπει, ώστε να έχει αποτέλεσμα.
Κανονικά πρέπει να γίνει μια 20ήμερη απεργία την εποχή των πανελληνίων, να μη γίνουν εξετάσεις ΠΟΤΕ και να μπλοκάρει όλο το σύστημα για πάντα.
Δυστυχώς εδώ που ζούμε, αν δε φτάσουν τα σκουπίδια στο 2ο όροφο κανένας δεν ακούει τους σκουπιδιάρηδες.
Φυσικά δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί οι περισσότεροι είτε είμαστε βολεμένοι και τους ξαναψηφίζουμε, είτε είμαστε τεμπέληδες και δεν αντιδρούμε, λες και δε μας αφορά τίποτα από όσα γίνονται.
Και τα λέω αυτά γιατί δε μπορώ να δεχθώ ότι είμαστε ηλίθιοι και βρίσκουμε λογική σε όλα όσα γίνονται εναντίον μας.
Δε θέλω να πιστέψω ότι η γενιά μας είναι άβουλα αμερικανάκια που τα κατευθύνει ο κάθε ηλίθιος.
-
Η απεργία δεν έχει κανένα νόημα.Το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους οπότε για ποιο λόγο να ταλαιπωρηθούν μαθητές και γονείς?
Απλά για να γίνει φασαρία?
Εγώ συμφωνώ ότι δεν έχει και πολύ νόημα.
Όχι όμως επειδή δε μας αφορά, αλλά επειδή δεν ενοχλεί αυτούς που πρέπει όσο πρέπει, ώστε να έχει αποτέλεσμα.
Κανονικά πρέπει να γίνει μια 20ήμερη απεργία την εποχή των πανελληνίων, να μη γίνουν εξετάσεις ΠΟΤΕ και να μπλοκάρει όλο το σύστημα για πάντα.
Δυστυχώς εδώ που ζούμε, αν δε φτάσουν τα σκουπίδια στο 2ο όροφο κανένας δεν ακούει τους σκουπιδιάρηδες.
Φυσικά δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί οι περισσότεροι είτε είμαστε βολεμένοι και τους ξαναψηφίζουμε, είτε είμαστε τεμπέληδες και δεν αντιδρούμε, λες και δε μας αφορά τίποτα από όσα γίνονται.
Και τα λέω αυτά γιατί δε μπορώ να δεχθώ ότι είμαστε ηλίθιοι και βρίσκουμε λογική σε όλα όσα γίνονται εναντίον μας.
Δε θέλω να πιστέψω ότι η γενιά μας είναι άβουλα αμερικανάκια που τα κατευθύνει ο κάθε ηλίθιος.
Και εγω δεν πιστεύω οτι θα πετύχουμε κατι με την 48 ωρη . Και ισως η απεργία στις πανελλήνιες να είναι η μόνη λύση . Ομως δεν μπορούμε να πάμε κατευθείαν σε απεργία στις πανελήνιες . Καλό είναι να υπάρχει κλιμάκωση . Και αν αυτή η απεργία που είναι μόλις 48 ωρη δεν έχει συμμετοχή , δίνουμε το μήνυμα στα συνδικαλιστικά μας όργανα , αλλα και στην κυβέρνηση οτι δεν θα πολυαντιδράσουμε .
Με άλλα λόγια η κυβέρνηση έχει ήδη κερδίσει , αφού μας έχει περάσει την ιδέα οτι κάθε απεργία δεν έχει νόημα και παραιτούμαστε πριν ακόμα ξεκινήσουμε .
-
Αν και προσωπικά συμφωνώ με την απεργία στις πανελλαδικές συζητώντας με μία έμπειρη συνάδελφο έγινε λόγος για τις συνέπειες που αυτή θα έχει στα παιδιά. Η συνάδελφος μου είπε πως δεν θα πετύχουμε τίποτα παρά τον εκνευρισμό των παιδιών και των γονιών. Μου πρότεινε την επόμενη σχολική χρονιά, απλώς ....να μην ανοίξουν τα σχολεία. Απεργία δηλάδή με την έναρξη της σχολικής χρονιάς
-
Η απεργία είναι το έσχατο μέσο επίλυσης ενός προβλήματος. Ο κάθε σοβαρός συνδικαλιστής πρώτα κουβεντιάζει με όλους τους ενδιαφερόμενους ,προβάλλει τα αιτήματα του με σοβαρότητα και υπευθυνότητα προς όλη την κοινωνία και διεκδικεί με διάλογο και διαπραγμάτευση.
Εμείς έχουμε ανάγει την απεργία σε πρώτο και τελευταίο μέσο επίλυσης προβλημάτων
Οι συνδιακλιστές εμφανίζονται μόνο όταν θίγονται οικονομικά κεκτημένα.Τόσα χρόνια ουσιαστικές προτάσεις για την αναβάθμιση της παιδείας καμία μα καμία από το συνδικαλιστικό κίνημα.το να ζητάμε μόνο λεφτά αυτό δεν λέει τίποτα.'εχω βαρεθεί τις αερολογίες και τις κομματικές τοποθετήσεις των συνδικαλιστών μη τυχόν και θιγεί οποιοδήποτε κεκτημένο.
Δεν έχουμε ανάγκη από επαγγελματίες συνδικαλιστές αλλά από σοβαρές και αξιόλογες προτάσεις που θα έχουν σκοπό να αναβαθμίσουν την παιδεία.
Ο μόνος τρόπος αντίδρασης έχει καταντήσει να είναι η απεργία.ΞΕΦΤΙΛΑ
Η απεργία είναι το πιο ιερό όπλο απέναντι στην αυθαιρεσία της εξουσίας και μεις οι ίδιοι το χουμε ξεφτιλίσει χρησιμοποιώντας το για ψύλλου πήδημα.
Προτάσεις θέλουνε να δεχόμαστε αλλά και να προβάλλουμε.Αγώνας για αναβάθμιση της παιδείας ναι.Αποχή και στείρα απεργία όχι.Αυτό είναι το πιο εύκολο και το πιο αφοριστικό απέναντι στους μαθητές.
Πότε έγιναν προτάσεις βελτίωσης και αγώνας για την παιδεία χωρίς απεργία?Άλλοι τρόποι αγώνα δεν υπάρχουν?Τόσο στενόμυαλοι και φτωχοί,στερημένοι τρόπων αγώνα και πάλης για την αναβάθμιση της παιδείας είμαστε?
-
Πώς θα σας φαινόταν μια "απεργία-αποχή" άλλου τύπου; Εννοώ εκπλήρωση μόνο των διδακτικών καθηκόντων και τίποτα άλλο. Να μην γίνουν εκδρομές, πολιτιστικά προγράμματα, αθλητικοί και καλλιτεχνικοί αγώνες, βουλή των Εφήβων, γραμματειακή και διοικητική δουλειά στα σχολεία κλπ. Δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσαν να περικόψουν το μισθό έτσι.
-
Έτσι σίγουρα δε θα μπορούσαν να περικόψουν το μισθό, αλλά δε νομίζω ότι το ζητούμενο είναι το να μην μπορεί το κράτος να περικόψει το μεροκάματο, δηλαδή το να "ξεγελάσουμε" το κράτος. Ούτε το κράτος θα θιγόταν αν περικόπτονταν οι σχολικές εκδηλώσεις. Ίσα ίσα που θα γινόταν πραγματικότητα το όνειρο πολλών παλαιών αρχών διευθυντάδων, που είναι να γίνεται μόνο μάθημα (= σύμπτωση καθηγητών και μαθητών στον ίδιο χώρο για ένα σαραντάλεπτο της ώρας και γαία πυρί μιχθείτω), και να αποφεύγονται "οι γιορτές και τα πανηγύρια". Όσον αφορά τη γραμματειακή και τη διοικητική δουλειά, αν δεν περαστούν οι απουσίες των μαθητών, αν δεν καταρτιστούν οι μισθολογικές καταστάσεις του μήνα κλπ., πάλι δεν πιέζεται το υπουργείο, απλά θα γίνει ενδοσχολικό μπάχαλο και θα αργήσουμε να πληρωθούμε.
Μια ιδέα που τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και καιρό, και την καταθέτω για κριτική, είναι η λευκή απεργία, παράλληλα με την κανονική: για όσες μέρες συμφωνήσουμε, να μπαίνουμε στις τάξεις και να κάνουμε σαφές (προφορικά; με κάποιο διακριτικό; γράφοντάς το στον πίνακα;) ότι είμαστε αντίθετοι στην κυβερνητική πολιτική, και να εξηγούμε στους μαθητές μας τους λόγους. Σε κάθε σχολείο να μαζεύονται τα ονόματα των ατόμων που συμμετέχουν στην "απεργία" και να βγαίνουν κανονικά ποσοστά. Έτσι θα συμμετέχουν όσοι πραγματικά θέλουν, χωρίς τον οικονομικό περιορισμό, και τα ποσοστά θα "πιέζουν" την κυβέρνηση όσο την πιέζουν και οι δημοσκοπήσεις. Είναι ασυνήθιστο για τα ελληνικά δεδομένα, ωστόσο απέναντι σε μια κυβέρνηση ανάλγητη, που δεν πτοήθηκε από τον πολυήμερο αγώνα των εκπαιδευτικών αλλά λατρεύει σαν θεότητα τις δημοσκοπήσεις, κάτι τέτοιο ίσως και να έπιανε τόπο, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς τις πιο δυναμικές κινητοποιήσεις.
-
Το ζητούμενο είναι ότι οι απεργίες δεν έχουν συμμετοχή λόγω οικονομικών δυσκολιών. Ένα χαρτί με τα ονόματα των "απεργών" θα το υπογράψουν όλοι και δε θα έχει καμία σημασία. Το Υπουργείο νοιάζεται πολύ αν περικόπτονται οι σχολικές εκδηλώσεις, μειώνεται το έργο που "δείχνει" προς τα έξω, δεν απορροφούνται κονδύλια, δηλαδή μηδενικές δημόσιες σχέσεις. Με τη γραμματειακή δεν εννοώ τους βαθμούς και τις απουσίες, αλλά χίλια δυο πράγματα που ζητάνε οι ΔΔΕ (δηλαδή το ΥΠΕΠΘ) είτε ηλεκτρονικά είτε εγγράφως.
-
Από 1/7 που κλείνουν τα σχολεία μέχρι και 1/9 που ξανανοίγουν κάθε Τετάρτη συλλαλητήριο με αιτήματα για αναβάθμιση της παιδείας και τα οικονομικά μας. Με 40 βαθμούς στο λιοπύρι χωρίς να ερχόμαστε σε σύγκρουση έτσι με μαθητές και γονείς. Πιστεύετε ότι δεν θα ακουστούμε; Αμέσως θα πάρουμε τη κοινή γνώμη μαζί μας αλλα και ποιός θα τολμήσει να μας κατηγορήσει όταν τις επαναλάβουμε κατα τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς όταν θα έχουμε ήδη χάσει τις διακοπές μας διαδηλώνοντας.
Αλλά τι λέω; Ο ένας θα είναι Μύκονο, ο άλλος στο χωριό του ο τρίτος θα λέει το κλασικό αστείο:
Οι τρεις λόγοι για να γίνεις καθηγητής είναι ο Ιούνιος, ο Ιούλιος και ο Αύγουστος.
Και απο 1η Σεπτέμβρη θα εμφανιστούν οι κλασικές προτάσεις για αγώνες. Απεργία το Νοέμβρη, υποκινούμενες καταλήψεις κλπ.
Τρόποι υπάρχουν αλλά κάποιοι (συνδικαλιστές και μη) δεν θέλουν να ξεβολευτούν.....
-
Εδώ δε μας δίνουν σημασία όταν απεργούμε σε εργάσιμες μέρες, θα μας δώσουν το καλοκαίρι που όλοι είναι διακοπές, ακόμα και τα κανάλια; Κανείς δεν θα μάθει τίποτα έτσι. Το θέμα είναι να χτυπήσουμε εκεί που τους πονάει, δηλαδή στις Πανελλήνιες. Διαφορετικά χαρίζουμε τα λεφτά μας στην Κυβέρνηση. Άλλο που δεν θέλουν αυτοί, γεμίζουν και τα ταμεία του κράτους.
Κι όσο για το Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος αυτό είναι το γνωστό παρμυθάκι που μας πουλάν ότι δήθεν εμείς καθόμαστε τόσο καιρό. Μα αν τα βάλεις κάτω, ένας κλασικός δημ. υπάλληλος δικαιούται 30 μέρες το χρόνο κανονική άδεια, βάλε και τις αργίες, μη νομίζεις ότι έχουμε μεγάλη διαφορά, άντε να να είναι 15-20 μέρες παραπάνω το χρόνο. Και είμαστε και ο πιο κακοπληρωένος κλάδος στο δημόσιο.
-
Μια ιδέα που τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και καιρό, και την καταθέτω για κριτική, είναι η λευκή απεργία, παράλληλα με την κανονική: για όσες μέρες συμφωνήσουμε, να μπαίνουμε στις τάξεις και να κάνουμε σαφές (προφορικά; με κάποιο διακριτικό; γράφοντάς το στον πίνακα;) ότι είμαστε αντίθετοι στην κυβερνητική πολιτική, και να εξηγούμε στους μαθητές μας τους λόγους. Σε κάθε σχολείο να μαζεύονται τα ονόματα των ατόμων που συμμετέχουν στην "απεργία" και να βγαίνουν κανονικά ποσοστά. Έτσι θα συμμετέχουν όσοι πραγματικά θέλουν, χωρίς τον οικονομικό περιορισμό, και τα ποσοστά θα "πιέζουν" την κυβέρνηση όσο την πιέζουν και οι δημοσκοπήσεις. Είναι ασυνήθιστο για τα ελληνικά δεδομένα, ωστόσο απέναντι σε μια κυβέρνηση ανάλγητη, που δεν πτοήθηκε από τον πολυήμερο αγώνα των εκπαιδευτικών αλλά λατρεύει σαν θεότητα τις δημοσκοπήσεις, κάτι τέτοιο ίσως και να έπιανε τόπο, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς τις πιο δυναμικές κινητοποιήσεις.
Απο τις εναλλακτικές που προτάθηκαν , αυτή είναι ίσως η μόνη που θα μπορούσε να δουλεψει (κατα τη γνώμη μου), αν είχε την υποστήριξη των συναδέλφων . Ομως θέλει πολύ οργάνωση , ειδικά επειδή είναι αρκετά ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα . Συνεπώς η δυσκολία υλοποίησης είναι αρκετά αυξημένη .
-
Μια ιδέα που τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και καιρό, και την καταθέτω για κριτική, είναι η λευκή απεργία, παράλληλα με την κανονική: για όσες μέρες συμφωνήσουμε, να μπαίνουμε στις τάξεις και να κάνουμε σαφές (προφορικά; με κάποιο διακριτικό; γράφοντάς το στον πίνακα;) ότι είμαστε αντίθετοι στην κυβερνητική πολιτική, και να εξηγούμε στους μαθητές μας τους λόγους. Σε κάθε σχολείο να μαζεύονται τα ονόματα των ατόμων που συμμετέχουν στην "απεργία" και να βγαίνουν κανονικά ποσοστά. Έτσι θα συμμετέχουν όσοι πραγματικά θέλουν, χωρίς τον οικονομικό περιορισμό, και τα ποσοστά θα "πιέζουν" την κυβέρνηση όσο την πιέζουν και οι δημοσκοπήσεις. Είναι ασυνήθιστο για τα ελληνικά δεδομένα, ωστόσο απέναντι σε μια κυβέρνηση ανάλγητη, που δεν πτοήθηκε από τον πολυήμερο αγώνα των εκπαιδευτικών αλλά λατρεύει σαν θεότητα τις δημοσκοπήσεις, κάτι τέτοιο ίσως και να έπιανε τόπο, λειτουργώντας συμπληρωματικά προς τις πιο δυναμικές κινητοποιήσεις.
Απο τις εναλλακτικές που προτάθηκαν , αυτή είναι ίσως η μόνη που θα μπορούσε να δουλεψει (κατα τη γνώμη μου), αν είχε την υποστήριξη των συναδέλφων . Ομως θέλει πολύ οργάνωση , ειδικά επειδή είναι αρκετά ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα . Συνεπώς η δυσκολία υλοποίησης είναι αρκετά αυξημένη .
μήπως να βάζαμε περιβραχιόνια όπως οι γιαπωνέζοι;
-
Η απεργία δεν έχει κανένα νόημα.Το Ασφαλιστικό νομοσχέδιο δεν αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους οπότε για ποιο λόγο να ταλαιπωρηθούν μαθητές και γονείς?
Απλά για να γίνει φασαρία?
Ή ζεις σε άλλη χώρα ή δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου. Σε λίγο καιρό έρχονται οι ρυθμίσεις και για τους δημοσίους υπαλλήλους στη βάση φυσικά του ήδη κατατεθέντος ασφαλιστικού ν/σ. Μεταξύ άλλων, προβλέπεται μείωση της επικουρικής σύνταξης στο 20% της κύριας σύνταξης -μάξιμουμ- μείωση και της κύριας σύνταξης με διαφορετικό τρόπο υπολογισμού αυτής.
Για αρχή, διάβασε εδώ μήπως καταλάβεις τη διαφορά: http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak080317r.php
-
Το θεμα ειναι αν θα απεργησουμε ή οχι ή αν τα μετρα ειναι αθλια? Αν καποιος αναρωτιεται για το δευτερο δεν εχω κατι να του πω βρισκόμαστε σε άλλη διάσταση. Για το πρωτο καθε άποψη σεβαστή. Εγω θα απεργήσω οχι γιατι θα αλλάξει τιποτα σημαντικο με μια 48ωρη αλλά επειδη οταν σε βιάζουν πρέπει τουλάχιστον να φωνάξεις λίγο οχι και να το απολάυσεις και απο πάνω. Εγω αναρωτιέμαι ποιος πανεξυπνος αυξησε τα μεροκάματα απο 50 σε 100 για να έχει ένας εργαζόμενος ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!!!! Εχουν κανει ποτε μεροκάμματο΄οι ακαματηδες να δουν πως μετρας ενα ενα τα ενσημα για να έχεις τουλάχιστον μια κάλυψη στην υγεία σου? Απο που να το πιάσεις αν το πνευμα ενός νομοσχεδίου ειναι να κόψω έτσι λεφτα και να εξοικονομησω με αυτον τον τρόπο χρήματα πως θα κοιτάξω τους μαθητές μου στα ματια μετα απο 20 χρονια που θα πασχίζουν για 100 μεροκόματα ως μελλοντικοί (δυστυχώς) ανεργοι?
-
apenanti σε καθε κυβερνηση μα σε καθε ομως το μονο αντιπαλο δεος ειναι το συνδικατο.....καλο η κακο το περιφρουρουμε γιατι αλλο δεν εχουμε...αυτο και μονο θα αρκουσε για να απεργησουμε....α και κατι αλλο...για να μην του περασει κανενος απο το μυαλο οτι θελουμε να ταχουμε καλα με την διευθυνσηγιατι αυτο δεν εχει τελος και θα το πληρωσει κανεις πολυ ακριβα
-
Ο.Λ.Μ.Ε.
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΚΥ
-
Αν κάποιος δεν μπορεί να απεργήσει και τις 2 ημέρες (για οικονομικούς λόγους) , ας απεργήσει την μία . Κάποιοι συνάδελφοι στο σχολείο μου αυτό επέλεξαν .
Εκτός και αν θεωρείτε καλές τις αλλαγές ??? ??? ??? ???
-
Το ασφαλιστικό με εικόνα και ήχο απο την Αγωνιστική Παρέμβαση στη