Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: QUICONQUE στις Απρίλιος 06, 2008, 10:06:15 μμ

Τίτλος: Bάση του 10
Αποστολή από: QUICONQUE στις Απρίλιος 06, 2008, 10:06:15 μμ
Εσείς θέλετε να υπάρχει βάση του 10 για την είσοδο στα ΑΕΙ;
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: Αγάπη στις Απρίλιος 06, 2008, 10:08:12 μμ
Ε ναι...................μην το παραξεφτιλίσουμε..................τι να πας να κάνεις στο γεωλογικό πχ,άμα έχεις κάτω 8 στη χημεία?
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: maryk στις Απρίλιος 06, 2008, 10:35:07 μμ
Όχι!!!Θεωρώ ότι για Α.Ε.Ι. το 10 είναι πολύ λίγο.Να μου πείς για κάποια τμήματα των Τ.Ε.Ι. το συζητάμε...
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: mat στις Απρίλιος 07, 2008, 07:53:13 πμ
Όχι! Η βάση του 10 όπως και να το δεις, σημαίνει ένα πράγμα: ότι ο μαθητής του 10 έχει πολλά κενά που είναι αδύνατο να καλύψει και να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις σπουδών τόσο των ΑΕΙ όσο και των ΤΕΙ.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: thlemaxos355 στις Απρίλιος 07, 2008, 10:21:20 πμ
Όχι!!!Θεωρώ ότι για Α.Ε.Ι. το 10 είναι πολύ λίγο.Να μου πείς για κάποια τμήματα των Τ.Ε.Ι. το συζητάμε...

Συμφωνώ μαζί σου...Το 15 ειναι μια αξιοπρεπής βάση για τις σχολές Α.Ε.Ι
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: pelazi στις Απρίλιος 07, 2008, 12:17:11 μμ
 Συμφωνώ με τη βάση του 10. Αλλά όχι να είναι διαφορετική η βάση για τα ΤΕΙ,γιατί υπάρχουν πολλά ΤΕΙ με πραγματικά δύσκολα μαθήματα και κάποια ΑΕΙ που σε ιδιαίτερες περιπτώσεις βλέπεις φοιτητή 5ου έτους.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: maryk στις Απρίλιος 07, 2008, 02:25:18 μμ
Υπάρχουν όμως και άλλα τόσα ΤΕΙ που είναι πραγματικά πολύ εύκολα και χωρίς ουσιαστική κατάρτιση στα οποία το μόνο που νομίζω ότι πρέπει να γίνει είναι μια αναθεώρηση του προγράμματος σπουδών....
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kittoulini στις Απρίλιος 07, 2008, 05:43:08 μμ
το 10 ειναι πολυ λιγο..ενας μαθητης με τοσο μικρο βαθμο δεν μπορει να ανταποκριθει στις απαιτησεις των σχολων..απο την αλλη απαξιωνονται και οι σχολες οταν απαιτειται μικρος βαθμος για να περασεις σε αυτες
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kittoulini στις Απρίλιος 07, 2008, 05:45:48 μμ
επισης σκεφτομαι και το αλλο..εμεις για να περασουμε χρειαζομασταν μεγαλους βαθμους...επρεπε να πιασεις μεσο ορο το λιγοτερο 17 για να περασεις..τωρα ομως δυσκολα καποιοι πιανουν τοσο μεγαλη βαθμολογια..λιγα ειναι τα παιδια που το κανουν αυτο..μηπως τελικα το επιπεδο των μαθητων εχει πεσει;και αν ναι..γιατι συμβαινει αυτο;
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kathyk στις Απρίλιος 07, 2008, 08:42:02 μμ
το να περναει καποιος οταν εχει γραψει κάτω από τη βαση ειναι απαραδεκτο.. απο την άλλη οι υψηλες βαθμολογιες μπορει να μη μας αρεσαν καποτε, αλλα όταν περναει ένας συγκεκριμενος αριθμος στο πανεπιστημιο , όσο κ να γραψει κανεις παλι ο ιδιος αριθμος περναει!
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kittoulini στις Απρίλιος 07, 2008, 09:38:43 μμ
kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: k_k στις Απρίλιος 07, 2008, 10:04:15 μμ
Και εγω είμαι υπέρ της βάσης του 10 , αν και το μέτρο αυτό αφορά κυρίως ΤΕΙ και κάποια ξενόγλωσσα τμήματα , διότι στις περισσότερες πανεπιστημιακές σχολες η βάση (ο τελευταίος) είναι πανω απο 10 .

Σαφώς πρέπει να επαναπροσδιοστούν κάποια ΤΕΙ , ωστε να προσφέρουν κατάρτηση που να δίνει διεξόδους στην επαγγελματική αποκατάσταση και το σημαντικότερο , πρέπει να μειωθούν οι εισακτέοι σε πολλές πανεπιστημιακές σχολές , ωστε να γίνει καλύτερος καταμερισμός των εισακτέων σε όλες τις σχολές (και να μην απειλούνται για κλείσιμο τόσα ΤΕΙ)

Βέβαια όλα τα παραπάνω , τα γράφω με το σκεπτικό οτι έχουμε Δημόσια Δωρεάν Παιδεία και θέλουμε αξιοκρατικό τρόπο εισαγωγής στα Πανεπιστήμια . Ομως κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα πλέον , διότι οπου να'ναι θα φυτρώσουν ιδιωτικά πανεπιστήμια , που μαλλον την βάση των 10.000 € θα προτιμήσουν .
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kathyk στις Απρίλιος 07, 2008, 11:44:57 μμ
 εννοω
kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..


εννοω ότι δυσκολα η ευκολα θεματα, και το πατερ ημων να μας πουν να γραψουμε , αν ειναι να παρουν 10 ατομα θα παρουν 10 ατομα. γιαυτο δεν ξερω τελικα ποσο νοημα εχει να μιλαμε για δυσκολα θεματα και ψηλους βαθμους. εκτος φυσικά αν δεν συμπληρωνεται ο αριθμος όπως με τους δασκαλους
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: AntreaEirini στις Απρίλιος 08, 2008, 12:26:31 πμ
Όχι!!!Θεωρώ ότι για Α.Ε.Ι. το 10 είναι πολύ λίγο.Να μου πείς για κάποια τμήματα των Τ.Ε.Ι. το συζητάμε...

Συμφωνώ μαζί σου...Το 15 ειναι μια αξιοπρεπής βάση για τις σχολές Α.Ε.Ι
Συγγνώμη, ειλικρινά δε θέλω να προσβάλω κανέναν, αλλά τέτοιες απόψεις τις βρίσκω εκτός τόπου και χρόνου, και εξαιρετικά ελιτιστικές! Θεωρώ ότι η αδυναμία των παιδιών να βγάλουν έναν αξιοπρεπή βαθμό, ή έστω και το 10, το μόνο που προδίδει είναι μια σοβαρή αδυναμία του εκπαιδευτικού συστήματος, και προπαντός των εκπαιδευτικών! Τέτοια μέτρα "σπρώχνουν" κυριολεκτικά τα παιδιά στο φροντιστήριο, για να γίνει η δουλειά που δε γίνεται στο σχολείο! Και το γεγονός ότι τα παιδιά που θίγονται από τα μέτρα αυτά είναι κυρίως τα παιδιά που ζουν σε υποβαθμισμένες περιοχές και δεν έχουν τις οικονομικές δυνατότητες να χαραμίσουν χρήματα σε φροντιστήριο, αποδεικνύει ακριβώς ότι δε γίνεται δουλειά στο σχολείο! Καθόλου φροντιστήριο ισοδυναμεί με αποτυχία! Φυσικά δεν υπερασπίζομαι το θεσμό των φροντιστηρίων! Κανονικά θα έπρεπε να είναι περιττός... Και κάποια απ΄ αυτά κάνουν εντελώς πρόχειρη δουλειά. Συνολικά όμως η δουλειά που γίνεται στα φροντιστήριο (όσο στείρα και αν είναι) είναι καλύτερη απ΄ αυτή που γίνεται στο σχολείο... Προσωπικά πιστεύω ότι μέτρα σαν κι αυτά θα μπορούσαν να αποφασιστούν μόνο αν πρώτα θεσμοθετηθεί ένας έλεγχος και μια αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Πώς αξιολογούμε τα παιδιά και θέτουμε υποθετικές βάσεις του 15 (!!!!!), όταν κανείς απολύτως δεν ελέγχει αν εμείς κάνουμε τη δουλειά μας;;;   
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: kittoulini στις Απρίλιος 08, 2008, 12:42:46 πμ
Antrea Eirini συμφωνω με αυτα που λες αλλα αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως γινεται σημερα τα παιδια να μην μπορουν να γραψουν καλους βαθμους οπως γινοταν με εμας παλια..και τοτε φροντιστηριο πηγαιναμε..τοτε δηλ τα φροντιστηρια εκαναν καλυτερη δουλεια;δε νομιζω..η εκαναν καλυτερη δουλεια στο σχολειο;παλι δεν νομιζω..και σημερα μαλιστα τα παιδια πηγαινουν περισσοτερο απο ποτε φροντιστηριο..πολλα ξεκινουν απο το δημοτικο..αλλα και παλι..τα περισσοτερα(εννοειται οχι ολα)σε σχεση με παλιοτερες εποχες ειναι αδυνατοι μαθητες..αν τους εβαζε κανεις θεματα περασμενων χρονων δεν θα μπορουσαν σιγουρα να τα λυσουν και θα τους φαινονταν πολυ δυσκολα...τι ειναι δηλαδη εκεινο που φταιει;
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: AntreaEirini στις Απρίλιος 08, 2008, 01:36:05 πμ
Η αλήθεια είναι ότι οι αποδόσεις των παιδιών χειροτερεύουν συνεχώς... Και όχι μόνο των αδιάφορων μαθητών, αλλά ακόμα και των επιμελών μαθητών. Μου φαίνεται πολύ περίεργο ότι οι μαθητές μου δυσκολεύονται στα λατινικά Γ' λυκείου!! Όταν τους λέω ότι στην εποχή των δεσμών είχαμε και τα 50 κείμενα στην ύλη, και ότι οποιοσδήποτε βαθμός κάτω από 19 θεωρούνταν αποτυχία νομίζουν ότι τους κοροϊδεύω! Κι όμως γεγονός είναι ότι για μας ήταν το ευκολότερο μάθημα! Αυτό δε μπορώ να το εξηγήσω... Ίσως τα παιδιά είναι ήδη πολύ κουρασμένα όταν φτάνουν στη Γ' Λυκείου.. από την άλλη σκέφτομαι μήπως έχουν διαφορετικά ενδιαφέροντα, ή διαφορετικές αν(τ)οχές από εμάς. Άλλωστε το εξεταστικό σύστημα τους δίνει τη δυνατότητα να μη γράψουν πολύ καλά σε ένα δύο μαθήματα χωρίς να έρθει η καταστροφή. Όταν δίναμε εμείς ξεκινούσαμε στοχεύοντας σε 20 ιστορία, λατινικά, 18 αρχαία και 16 έκθεση (τουλάχιστον!)
Πάντως για το θέμα των πολύ χαμηλών βαθμολογιών, ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν αυξηθεί πολύ οι θέσεις στα πανεπιστήμια, οπότε μπαίνουν παιδά με πολύ χαμηλότερη βαθμολογία. Το ίδιο συμβαίνει με τη δημιουργία ΤΕΙ ή ακόμα και περιφερειακών ΑΕΙ, τα οποία όταν δίναμε εμείς δεν υπήρχαν. Και όταν δίναμε εμείς υπήρχαν μαθητές που έγραφαν 10, 11, 12, 13, μόνο που δεν έμπαιναν πουθενά. Σήμερα έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι θέσεις στα ΑΕΙ-ΤΕΙ, όπως και έχουν μειωθεί και οι υποψήφιοι. Επομένως εισάγονται (σχεδόν) όλοι.
Τα φροντιστήρια δεν ξέρω αν έχουν χειροτερεύσει, εξάλλου πάντα την ίδια στείρα δουλειά έκαναν. Για τα δημόσια όμως σχολεία θεωρώ ότι έχουν χειροτερεύσει.. Αυτό που θυμάμαι απ' όταν ήμουν μαθήτρια είναι ότι είχα μόνο έναν καθηγητή στο λύκειο που προκλητικότατα δεν έκανε τη δουλεά του, τον λυκειάρχη, στα λατινικά της Γ' λυκείου. Οι υπόλοιποι, άσχετα με το αν ήταν οι πιο καταρτισμένοι ή οι πιο αποτελεσματικοί, έκαναν τη δουλειά τους! Σήμερα δυστυχώς ή αδιαφορία ή η άποψη "ωχ μωρέ, γιατί να σας τα κάνω εγώ, αφου τα κάνετε στο φροντιστήριο" τείνει να γίνει σύνηθες φαινόμενο...
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: maryk στις Απρίλιος 08, 2008, 01:45:12 πμ
Antrea eirini ωραία όλα αυτά που λές και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη...Αλλά αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι μπορούν να μπαίνουν στην τριτοβάθμια εκπαιδευση άτομα που δεν μπορούν να πιάσουν τη βάση,που δε μπορούν να γράψουν το όνομά τους...
Κittoulini το θέμα που θίγεις είναι τεράστιο και κατά τη γνώμη μου υπάρχουν χίλιοι δυο λόγοι που μπορούν να ειπωθούν.Αποφεύγω να αναφερθώ γιατί σίγουρα θα ξεφύγουμε από το θέμα.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: AntreaEirini στις Απρίλιος 08, 2008, 02:04:25 πμ
Maryk, συμφωνώ μαζί σου, γιατί στην ουσία ούτε εγώ μπορώ να πω αν συμφωνώ ή όχι με οποιαδήποτε βάση. Απλά πιστεύω πως θα πρέπει να το ξανασκεφτούμε πολύ πριν κρίνουμε κάποιους ως ανίκανους, γιατί μπορεί και εμείς που τους αποκλείουμε να έχουμε μερίδιο ευθύνης για την αποτυχία τους.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: QUICONQUE στις Απρίλιος 08, 2008, 09:36:27 πμ
[quote kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..
[/quote]
Eννοεί ότι αν η σχολή θέλει 200 άτομα, θα πάρει τους 200 πρώτους, ακόμα κι αν αυτοί έχουν γράψει από 10 έως 13 ο καλύτερος.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: QUICONQUE στις Απρίλιος 08, 2008, 09:51:13 πμ
Η αλήθεια είναι ότι οι απόδοσεις των παιδιών χειροτερεύουν συνεχώς...

Αυτό είναι πέρα για πέρα αλήθεια. Δεν το διαπιστώνετε και μόνοι σας, από το γλωσσικό επίπεδο που επικρατεί γύρω σας; Μιλάνε ελληνικά αυτά τα παιδιά; Έχουν σοβαρές ελλείψεις που προδίδουν δυσαναπλήρωτα κενά από την εποχή του Δημοτικού. Τα παιδιά έχουν εξωσχολικές δραστηριότητες, δε θέλουν να ταλαιπωρούνται, τα παρασύρουν οι διασκεδάσεις. Π.χ. βλέπουν τηλεόραση (και πολύ μάλιστα) και τι ακούν; Ούτε μια πρόταση χωρίς λάθος. Χωρίς υπερβολή. Τις προάλλες ακούγαμε συνεχώς το σλόγκαν της κυβέρνησης: "τρεισήμισι χρόνια" (ούτε το γένος δεν ξεχωρίζουν). Μόνο στη ΝΕΤ υπάρχει ελπίδα. Ακόμα και στο ΣΚΑΪ διαπιστώνω λάθη. Δεν το συζητώ για τα υπόλοιπα. Φαύλος κύκλος δηλαδή. Πρέπει να είναι πολύ εύστροφο ένα παιδί για να προσπεράσει τις σειρήνες και να καταλάβει το συμφέρον του. Τα υπόλοιπα τα βλέπετε, περιφέρονται σα χαμένα με τα μαλλιά ανάκατα, το μάτι θολό και τη μύτη τρυπημένη. Το οποίον αντικατοπτρίζει το ... εσωτερικό.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: olgalia στις Απρίλιος 09, 2008, 07:54:49 μμ
Ki εγώ πιστεύω ότι ορθώς υπάρχει η βάση του 10. Διαφορετικά θα γεμίσουμε πτυχιούχους που δε θα ξέρουν να συμπληρώσουν ούτε μια αίτηση (το 'χω δει γι' αυτό το λέω).
Συμφωνώ απόλυτα και με την AndreaEirini. Δεν ξέρω τι φταίει. Η ύλη πάντως έχει αυξηθεί και έχει δυσκολέψει πολύ. (δε μιλώ για τις κατευθύνσεις).
Φέτος κάνω φροντιστήριο και σ' ένα παιδί του δημοτικού κι έπαθα πλάκα με αυτά που κάνουν. Γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, κάνουν στο δημοτικό αυτά που κάναμε εμείς στο Γυμνάσιο. Και τι να πεις για την πληθώρα των μαθημάτων! Εγώ θυμάμαι στο σχολείο είχαμε εξάωρα και στο Γυμνάσιο μάλιστα όχι κάθε μέρα και σήμερα όλες οι τάξεις κάνουν 7ωρα! Τα παιδιά είναι φυσικό να τα έχουν παίξει!

Όσον αφορά στο μέσο όρο των σχολών, είναι φυσικό να έχει πέσει όταν σε κάθε κάμπο και ραχούλα έχει φτιαχτεί κι ένα πανεπιστήμιο ή ένα ΤΕΙ, αυξάνοντας έτσι τον αριθμό των εισακτέων, ενώ λόγω υπογεννητικότητας ελαττώνεται ο αριθμός των υποψηφίων. Στις σχολές όμως με υψηλή ζήτηση, η βάση εξακολουθεί να είναι και πάντα θα είναι, πιστεύω, υψηλή.

Πάντως νομίζω ότι αυτό που γίνεται με τη δημόσια εκπαίδευση είναι συνειδητή πολιτική. Βλέποντας τι κάνουν στο Δημοτικό, συνειδητοποιώ ότι θέλουν να ξεχωρίσουν την ήρα (το γράφω σωστά;) από το στάρι. Οι μέτριοι γίνοντσι χειρότεροι και οι χειρότεροι καταβαραθρώνονται. Οι πολύ καλοί (που πάντα ήταν και θα είναι οι λιγότεροι) θα προχωρήσουν. Οι απλώς καλοί θα γίνουν μέτριοι. Και θα περάσουν στις υποβαθμισμένες πια κρατικές πανεπιστημιακές σχολές. Το κράτος θα χρησιμοποιήσει τους λίγους καλούς που του χρειάζονται και όλοι οι υπόλοιποι θα είναι ένα ωραίο φτηνό εργατικό δυναμικό. Και οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία σ' αυτή την κατηγορία θα ανήκουν (ήδη ανήκουν νομίζω).
Γιατί  τα 1200 το μήνα δεν είναι και κανένας σοβαρός μισθός, άλλο να σε σύγκριση με το χάλι που υπάρχει σε άλλους τομείς είναι λίγο καλύτερα.
Τίτλος: Απ: Bάση του 10
Αποστολή από: k_k στις Απρίλιος 09, 2008, 08:08:50 μμ
εννοω
kathyk δεν το καταλαβα αυτο που ειπες οτι οσο και να γραψει κανεις ο ιδιος αριθμος περναει..


εννοω ότι δυσκολα η ευκολα θεματα, και το πατερ ημων να μας πουν να γραψουμε , αν ειναι να παρουν 10 ατομα θα παρουν 10 ατομα. γιαυτο δεν ξερω τελικα ποσο νοημα εχει να μιλαμε για δυσκολα θεματα και ψηλους βαθμους. εκτος φυσικά αν δεν συμπληρωνεται ο αριθμος όπως με τους δασκαλους

διαβάστε το προηγούμενο μήνυμα μου . δίνω σχετική απάντηση .