Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής => Μήνυμα ξεκίνησε από: meli στις Απριλίου 08, 2008, 09:56:25 am
-
Οι συνάδελφοι των ΤΑΔ, που δουλεύουν ελάχιστες ώρες την ημέρα, ισχυρίζονται ότι δεν έχουν χρόνο να διαβάσουν για τον ΑΣΕΠ. Όλοι οι υπόλοιποι, που κάνουν 2 και 3 δουλειές , ωρομίσθιοι,με οικογένειες, επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ , που τον βρίσκουν το χρόνο; Τώρα τους προέκυψε ο ΑΣΕΠ και φοβήθηκαν ξαφνικά! 10 χρόνια τώρα γίνονται εξετάσεις, δεν είχαν ακούσει τίποτε; ;Αλωστε με τις επιστημονικές- ειδικές γνώσεις που διαθέτουν, αν παν να δώσουν ,θα αριστεύσουν. Γιατί λοιπόν αυτός ο πανικός;
-
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΟΥΝ ;) Ο ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΔΟ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑ
-
Είμαι 3 φορές επιτυχών στον Ασεπ.Τώρα με βαθμό 81,01 δουλεύω αναπληρωτής μετα από 5 χρόνια ωρομίσθιος.Ο διαγωνισμός του ασεπ εόναι πηγή πλούτου για τους καθηγητές που μας κάνουν μάθημα στα πανεπιστήμια,αυτο μπορεί να το καταλάβει κάποιος,εάν δει τα θέματα που βάζουν.Που είναι το τάδε άγαλμα ή ερωτήσεις που εμπεριέχονται μόνο στα δικά τους βιβλία για να τα πουλήσουν στον επόμενο διαγωνισμό.Τώρα όσον αφορά τους συναδέλφους που δουλεύουν σε ταδ και καλλιπάτειρα είναι γεγονός οτιι κάποιοι λίγοι βέβαια ειδικά στα ταδ μπαίνουν απο πίσω πόρτες.Εμείς οι γυμναστές έχουμε πέσει στην λούμπα που μας πασάρουν ότι τάχα έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα και κάποιοι είναι καλύτεροι γυμναστές απο τους άλλους.Αυτή είναι η τακτική του διαίρει και βασίλευε.Ο αληθινός λόγος που δεν διορίζουν γυμναστές και γενίκότερα εκπαιδευτικούς είναι οικονομικός.Εαν ήθελαν αληθινή φυσική αγωγή Α θα αύξαναν τις ώρες διδασκαλίας στο σχολείο.
-
sugar1 θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό με αυτά που έγραψες..
προσωπικά ... δεν θα κατσω....
να δουλευω 5 και 6 και 8 χρόνια σαν ωρομίσθια ή αναπληρώτρια, να διανύω χιλιόμετρα καθημερινά για να μην χάσω το δικαίωμά μου στην εργασία, και να παρακαλάω να βγει μια νέα ρύθμιση για να με πάρουν μόνιμη ...
να εργαστώ σε αυτά τα ελεϊνά σχολεία, χωρίς αυλές και αθλητικό εξοπλισμό, χωρίς αξιολόγηση,χωρίς αγάπη για την εκπαίδευση από το κράτος, με εκπαιδευτικούς που προσπαθούν αλλά είναι μόνοι τους, και με άλλους που τους δυσκολεύουν την ζωή επειδή βαριούνται να κάνουν σωστά τη δουλειά τους...
να χάσω χρόνια από τη ζωή μου διαβάζοντας ξανά και ξανά για την μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου και για την τεχνική της πάσας από πάνω, για να αποδείξω ότι γνωρίζω το αντικείμενο που σπούδασα 5 χρόνια και εξάσκησα σε πολλές δουλειές συμπεριλαμβανομένου και της εκπαίδευσης (ως ωρομίσθια)...
δεν θα δώσω δραχμή σε φροντιστήρια στηρίζοντας μια δομή από την οποία ωφελούνται πάντα λίγοι....
μία φορά διάβασα (πέρσυ) και ήμουν 74η σε 7.700 υποψήφιους... 3 μήνες ήταν αρκετοί για να θυμηθώ και να παπαγαλίσω όλα όσα διδάχθηκα...
Και ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που διάβασα για τον Ασεπ...Νομίζω πως πέτυχα αυτό που επιδιώκει ο διαγωνισμός, κι ας έμεινα έξω για δύο θέσεις....
Νομίζω πως πέτυχα ως ωρομίσθια γιατί η διευθύντρια, οι δάσκαλοι αλλά κυρίως τα παιδιά θέλουν να με ξαναδούν και του χρόνου...
Ε! Δεν έχω νομίζω να κάνω κάτι άλλο! ό,τι ήθελαν το έκανα! 8)
Αν δεν με διορίσουν φέτος δεν θα σκάσω κιόλας ....Απλά θα συνεχίζω τη ζωή μου με άλλους στοχους..
και δεν θα αναλωθώ στο ηλίθιο κυνήγι του διορισμού....
αυτο προτεινω και στους υπόλοιπους... ;)
-
kofia, μπορείς να προτείνεις βιβλιογραφία για ΑΣΕΠ ΠΕ11 ή ότι πιστεύεις μπορεί να μας βοηθήσει?
Υ.Γ. η βαθμολογία σου τα λέει ΟΛΑ.
-
Ψαχνω θεματα παιδαγωγικα και γνωστικο αντικειμενο (κανονισμους) για γυμναστες για το διαγωνισμο του ασεπ. Μπορει να με βοηθήσει καποιος?
-
δεδομενου οτι ειδα τωρα τις ερωτήσεις σας, θα απαντησω ΣΑΦΩΣ καθυστερημένα, αλλά ποτέ αργά
προτείνω σε όσους εχουν σπουδασει σε τμηματα εκτος του ΤΕΦΑΑ ΑΘΗΝΑΣ, να βρουν τα βιβλια του τμηματος αυτου, ειδικά της καλαθοσφαίρισης, της πετοσφάιρισης και της χειροσφαίρισης.Τα θέματα του ΑΣΕΠ ακολουθούν τη νοοτροπία των βιβλίων αυτών (ΓΙΑΤΊ ΆΡΑΓΕ??) και με βοηθησαν πολυ να οργανωσω τις γνωσεις μου και να τις παραθεσω "όπως τις θέλουν"...
είναι θλιβερο που το λεω αλλα ετσι είναι, σπουδασα 3 χρονια στην Αθηνα, οποτε εχω τα βιβλια του κορμου των μαθηματων, και εκανα ειδικοτητα στα Τρικαλα, οπου είδα τα βιβλια για τα αντιστοιχα αντικειμενα, και εχω να πω οτι οι ανισότητες είναι φοβερες...
περαν αυτου, ο,τι βρειτε στο διαδικτυο απο ερωτήσεις ειναι καλο να τα ξεσκονισετε, καθως και να κανετε 'φυλλο-φτερο" τα σχολικα βιβλια φυσικης αγωγης, ειδικα αυτα του καθηγητη, εκει στις εισαγωγες όπου αναπτύσσεται η 'φιλοσοφία' της εκπαιδευσης της φυσικης αγωγης....και ολα τα συναφή θεωρητικα σχολια περί αποτελεσματικης εκπαιδευσης
για την ειδικη διδακτικη δεν μπορειτε να κανετε πολλα απο διαβασμα, όσο του να δειτε την φυσικη αγωγη ''διαθεματικα'' και ''ολιστικα'' μεσα στην ελληνική κοινωνία, πολυ θα βοηθουσε εαν διαβαζετε γενικα εξωσχολικα βιβλια, οχι μυθιστορήματα! ;D
σημαντικο είναι να έχετε ΑΠΟΨΗ για τα ελληνικά δρωμενα στον κλαδο μας, και οχι να παρουσιασετε ενα γραπτο, αχρωμο, που απλα παπαγαλιζει αυτα που εχετε διαβασει απο δω κι απο κει...
μεγαλη βαση στην αγωγη υγειας (ειδατε οτι το θεμα 'καπνισμα' του προηγουμενου ασεπ εκαψε κοσμο, ηταν πολυ εξυπνη επιλογη εκ μερους τους, καθως θιγει 'κοινωνικες πτυχες' για τις οποίες πολλοί συναδελφοι γυμναστες συνήθως δεν αφιερωνουν χρόνο)
επισης μεγαλη βαση στα οργανωτικα ζητηματα (εκδρομες, τουρνουα, σχολικοι αγωνες, κλπ) τα οποια θα πρεπει να τα αναπτύσσετε άρτια, χωρίς να ξεχάσετε το παραμικρό, και να δείξετε προνοητικότητα και ετοιμότητα για κάθε πιθανό έκτακτο περιστατικό..
αυτά παιδιά, πολλές ωρες διαβασμα και υπομονή...
προσωπικά 'έστρωσα κ...λο' για λιγο καιρο αλλα αξιζε
οτι αλλο στειλτε μου
υγ.Οσυσσέα, για κανονισμους δες το www.fa3.gr, εκει ειχα βρει κανονισμους μπασκετ
-
Να σε ρωτησω κατι ρε kofia!!Δεν σε πηραν αναπληρωτρια φετος?με τετοια σειρα?η περιμενεις να σε παρουν μια και δεν εχουν παρει κανεναν απο μας ακομα?!!!
-
sugar1 θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό με αυτά που έγραψες..
προσωπικά ... δεν θα κατσω....
να δουλευω 5 και 6 και 8 χρόνια σαν ωρομίσθια ή αναπληρώτρια, να διανύω χιλιόμετρα καθημερινά για να μην χάσω το δικαίωμά μου στην εργασία, και να παρακαλάω να βγει μια νέα ρύθμιση για να με πάρουν μόνιμη ...
να εργαστώ σε αυτά τα ελεϊνά σχολεία, χωρίς αυλές και αθλητικό εξοπλισμό, χωρίς αξιολόγηση,χωρίς αγάπη για την εκπαίδευση από το κράτος, με εκπαιδευτικούς που προσπαθούν αλλά είναι μόνοι τους, και με άλλους που τους δυσκολεύουν την ζωή επειδή βαριούνται να κάνουν σωστά τη δουλειά τους...
να χάσω χρόνια από τη ζωή μου διαβάζοντας ξανά και ξανά για την μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου και για την τεχνική της πάσας από πάνω, για να αποδείξω ότι γνωρίζω το αντικείμενο που σπούδασα 5 χρόνια και εξάσκησα σε πολλές δουλειές συμπεριλαμβανομένου και της εκπαίδευσης (ως ωρομίσθια)...
δεν θα δώσω δραχμή σε φροντιστήρια στηρίζοντας μια δομή από την οποία ωφελούνται πάντα λίγοι....
μία φορά διάβασα (πέρσυ) και ήμουν 74η σε 7.700 υποψήφιους... 3 μήνες ήταν αρκετοί για να θυμηθώ και να παπαγαλίσω όλα όσα διδάχθηκα...
Και ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που διάβασα για τον Ασεπ...Νομίζω πως πέτυχα αυτό που επιδιώκει ο διαγωνισμός, κι ας έμεινα έξω για δύο θέσεις....
Νομίζω πως πέτυχα ως ωρομίσθια γιατί η διευθύντρια, οι δάσκαλοι αλλά κυρίως τα παιδιά θέλουν να με ξαναδούν και του χρόνου...
Ε! Δεν έχω νομίζω να κάνω κάτι άλλο! ό,τι ήθελαν το έκανα! 8)
Αν δεν με διορίσουν φέτος δεν θα σκάσω κιόλας ....Απλά θα συνεχίζω τη ζωή μου με άλλους στοχους..
και δεν θα αναλωθώ στο ηλίθιο κυνήγι του διορισμού....
αυτο προτεινω και στους υπόλοιπους... ;)
+100000000000000
-
τα ειπες πολυ σωστα...εσυ και αν δεν αξιζεις να εισαι μεσα..και μπαινουν οι ανυπαρκτοι απο
-
Μπηκα στην διαδικασία να διαβάσω το παρόν thread και μπορώ να πω οτι το νόημα προετοιμασίας που περιγράφει η kofia με βρίσκει σύμφωνο. Εκείνο για το οποίο ανησυχώ περισσότερο απο όλα και λειτουργεί ως ανασταλτικός παράγοντας της προσπάθειας που κάνω και εγώ , είναι το κατα πόσο τα θέματα ανάπτυξης - ειδικής διδακτικής αξιολογούνται αντικειμενικά και επίσης απο ΠΟΙΟΥΣ , ποιά είναι τουλάχιστον η ειδίκευση των βαθμολογητών - δεδομένου οτι άλλο θεμα είναι το "κάπνισμα στην εφηβεία" άλλο θέμα είναι "η εκπαιδευτική εκδρομή της σχολικής ομάδας" κτλ κτλ Ειλικρινά εγώ δεν τους έχω εμπιστοσύνη καθόλου , πιστεύω οτι ο βαθμός που θα πάρουμε εξαρτάται περισσότερο απο την διάθεση του εξεταστή χωρις να υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια βαθμολόγησης.
Κανονικά θα έπρεπε ΟΛΑ τα θέματα να είναι πολλαπλών επιλογών - αλλα μήπως πρέπει να υπάρχει και μια πίσω πόρτα με τα θέματα ανάπτυξης ; λέω εγώ τώρα ....
ps βέβαια για να είμαι ειλικρινής ΑΝ μου άνοιγαν μια τέτοια πόρτα ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΧΙ ,οπότε μέσα στο παιχνίδι είναι όλα , καλή υπομονή.