Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: tektos στις Απριλίου 17, 2008, 02:36:29 pm
-
Μπράβο κύριε υπουργέ!!!
Πιστεύω ότι εκτός από τους συλλόγους αδιόριστων που έτρεξαν για τη ρύθμιση, συγχαρητήρια πρέπει να πούμε και στους δυο υπουργούς παιδείας Γιαννάκου & Στυλιανίδη για τις γενναίες αποφάσεις τους και την κοινωνική ευαισθησία που έδειξαν στο μεγάλο πρόβλημα της αβεβαιότητας και ομηρίας των αναπληρωτών.
-
Να μη ξεχάσουμε...!!!!Λες και δε μας χρωστάνε..
-
Αφ΄ης στιγμής υπάρχει Διαγωνισμός και κάποιοι διορίζονται χωρίς να είναι ποτέ επιτυχόντες του, παρα-υπάρχει κοινωνική ευαισθησία (μέχρι και ανοχή)!
Συμφωνώ με τον Τέκτο!
-
Ας σοβαρευτούμε λίγο....
-
Για ποιο λόγο μπράβο??Που μας είχαν 4 μήνες απλήρωτους αναπληρωτές?
Που οι ωρομίσθιοι συνάδελφοι είχαν πάνω από 6 μήνες να πληρωθούν?
Που μας έχουν καταστήσει ομήρους της αναπλήρωσης και της ωρομισθίας?
Ή που μας περνούν πλέον αναγακαστικά από το φίλτρο απόρριψης του ΑΣΕΠ, απαξιώνοντας μας παντελώς??
Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω λόγο να πώ μπράβο..Μας πετούν ένα κόκκαλο και κουνάμε την ουρά μας τρελοί από χαρά!!!
Ε Λ Ε Ο Σ!!!
-
To συμπέρασμα είναι ότι έχουμε μάθει να λέμε και ευχαριστώ όταν μας δικαιώνουν φαινομενικά...γιατί προσωπικά είμαι επιφυλακτική απέναντι στην οποιαδήποτε καλή τους διάθεση και κάθε φορά που κάνουν οτιδήποτε ψάχνω να ανακαλύψω παγίδες.....
-
Εως τώρα έπρεπε ή να διαβάζεις ή να τρέχεις δεξιά και αριστερά για καμιά ωρίτσα να ταΐσεις τα παιδιά σου (όποτε αποφασίσουν οι εργοδότες σου) τώρα προφανώς πρέπει να κάνεις και τα δύο. Μπράβο για την κοινωνική ευαισθησία του ΥΠΕΠΘ.
-
Μπράβο, γιατί; Που από τότε, πριν 13 χρόνια ,που τελείωσα τις σπουδές μου βλέπω να έχει αλλάξει άπειρες φορές το σύστημα; Που θέτουμε συνέχεια νέους στόχους, προσπαθούμε να τους πετύχουμε και έρχονται ξαφνικά και σου λένε ότι πρέπει να αλλάξεις στόχους πάλι;Εγώ ,προσωπικά, πιστεύω ότι οι ρυθμίσεις γίνονται για να τακτοποιηθούν συγκεκριμένα άτομα. Τώρα, αν κάποιος εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία, τότε είναι τυχερός.Εγώ, πάντως δεν έχω λόγο να τον ευχαριστήσω.Γιατί άλλωστε να το κάνω; Για τον πενιχρό μισθό που μας δίνουν, όποτε το θυμηθούν. Οι ίδιοι μένουν ποτέ απλήρωτοι; Ή ακούσατε κανένα Υπουργό να κάνει ουσιαστική αναφορά στα προβλήματά μας. Το μόνο που κάνουν είναι να μεταθέτουν τη δική τους ανικανότητα σε μας. Φταίμε εμείς που είμαστε τόσοι πολλοί; Ας πρόσεχαν .Ένα ικανό κράτος θα πρεπει να είναι σε θέση να κάνει και ουσιαστικές προβλέψεις για το μέλλον και να μην επιτρέπει να έχουμε φτάσει σε αυτό το χάλι , με τόσες επετηρίδες. Αίσχος!
-
Εγω άλλα θα ήθελα να δω απο τον ''νεο'' υπουργό Παιδείας και όχι ρυθμίσεις .......... που για εμένα είναι μπαλώματα ....................
Ας βάλει κριτήρια στην πρόσληψη καθηγητών στην ΠΔΣ , ας καθορίσει ενα σύστημα διορισμού με κριτήρια και εξετάσεις που θα είναι σταθερο (και οι γνωριμίες δεν θα παίζουν κανένα ρόλο) , ας αλλάξει την κατοχύρωση μορίων οργανικής θέσης για όσους παίρνουν απόσπαση στα γραφεία , ας δώσει επιτέλους λεφτά για την παιδεία , για τα σχολεία , για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών !!!!!!!!!!! :o :o :o :o
Εμένα με έχει απογοητεύσει ! (προσπαθεί να διατηρήσει το πελατειακό σύστημα και τη θέση του σε αυτή την καρέκλα)
-
Αίσχος!
Και εγώ την ίδια αίσθηση έχω ................... Αρχικά περίμενα περισσότερα απο εναν νέο άνθρωπο , αλλά ......... μια απο τα ίδια !!!!! :-\
-
Να κατι ακόμα που ξέχασα :
Τοποθετούν σε μερικά δυσπρόσιτα σχολεία εκπ/κούς παραπάνω απο όσους χρειάζεται το σχολείο , για να κριθούν υπεράρισμοι και να τύχουν επιπλέον μοριοδότησης με μονάδες δυσμενών συνθηκών διαβίωσης και φυσικά να αποσπαστούν.
Να πούμε άλλο ένα μπράβο στον κ.Υπουργό , για την διατήρηση αυτής της πρακτικής !!!!!!!!!