Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: thlemaxos355 στις Μάιος 12, 2008, 11:00:57 πμ

Τίτλος: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: thlemaxos355 στις Μάιος 12, 2008, 11:00:57 πμ
Ο κ. Στυλιανίδης  χαρακτήρισε νόμιμη  και αποτελεσματική την παιδεία που παρέχουν τα Φροντιστήρια και μίλησε για παραπαιδεία που παρέχεται από τους καθηγητές του δημοσίου.

 «Διαχωρίζω την παροχή υπηρεσιών οργανωμένων ιδιωτικών φροντιστηρίων που λειτουργούν μέσα σε ένα πλαίσιο νομιμότητας, κερδοσκοπικά βεβαίως, αλλά λειτουργούν σε πολλές περιπτώσεις αποτελεσματικά, από την αθέμιτη παραπαιδεία, που συνήθως παρέχουν κρυφά από το νόμο κάποιοι καθηγητές του δημοσίου κατά κάποιο τρόπο στρεβλώνοντας το αδιάβλητο του εκπαιδευτικού συστήματος στο σκληρό πυρήνα του» , είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας και πρόσθεσε: « Θεωρώ ότι μπαίνοντας σε τέτοιου είδους φαινόμενα η δικαιοσύνη πρέπει να είναι αμείλικτη, όπως και η διοίκηση, και θα είναι αμείλικτη. Δεν δικαιολογείται ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει αρχές και αξίες να επικαλείται το εισόδημά του, που μπορεί να χρήζει ίσως βελτιώσεως, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό, για να κερδοσκοπεί εις βάρος της παιδικής ψυχής ή του γονιού που αγωνιά για το μέλλον του παιδιού του».

www.esos.gr

να και ενας υπουργος που δεν κανει το άσπρο μαύρο..

Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: idiaiteros στις Μάιος 12, 2008, 11:21:17 πμ

  Δηλαδή εσένα σε καλύπτει συτή η δήλωση? Απευθύνεται σε νοήμον άνθρωπο? Είναι δυνατόν να θεωρεί παραπαιδεία τους δημόσιους υπαλλήλους που κάνουν ιδιαίτερα και όχι όλους τους άλλους που κάνουν ακριβώς το ίδιο?
    Δηλαδή αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του δημοσίου είναι παραπαιδεία ενώ αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του ιδιωτικού ή καθηγητής του φροντιστηρίου δεν είναι?
   Ωραίος ορισμός αυτός. Θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο ή εξυπηρετεί για άλλη μια φορά τα συμφέροντα της ιδιωτικής εκπαίδευσης? Είναι δυνατόν υπουργός παιδείας να λέει ότι τα "ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν αποτελεσματικά" ; Δηλαδή να παραδέχεται την έλλειψη δημόσιας παιδείας και να μην κάνει τίποτα για αυτό? Γιατί δεν αναβαθμίζει την ΠΔΣ? Μήπως έτσι συμφέρει τα φροντιστήρια?
   Καλό θα ήταν πριν εκθειάσουμε τις δηλώσεις του συγκεκριμένου υπουργού να σκεφτόμαστε λίγο πρώτα τι κρύβεται από πίσω. Σε λίγο θα μοιράζει και κουπόνια για φροντιστήρια!!!

ΥΓ. Μήπως η δήλωσή του για το σοκ που χρειάζονται τα δημόσια πανεπιστήμια πήγαινε σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης?
   
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: lourdes στις Μάιος 12, 2008, 11:32:59 πμ

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς να τα βγάζουνε τα λεφτουδάκια. Η δημόσια εκπ/ση της Ελλάδος έχει καταρρεύσει τελείως...
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: thlemaxos355 στις Μάιος 12, 2008, 12:04:55 μμ

      Δηλαδή αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του δημοσίου είναι παραπαιδεία ενώ αν σου κάνει ιδιαίτερο καθηγητής του ιδιωτικού ή καθηγητής του φροντιστηρίου δεν είναι?
   Ωραίος ορισμός αυτός. Θέλει να κάνει το άσπρο μαύρο ή εξυπηρετεί για άλλη μια φορά τα συμφέροντα της ιδιωτικής εκπαίδευσης? Είναι δυνατόν υπουργός παιδείας να λέει ότι τα "ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν αποτελεσματικά" ;


αν προσεξεις τους ορους ''αθεμιτη'',''κρυφα απο τον νομο'',''στρεβλώνοντας το αδιάβλητο του εκπαιδευτικού συστήματος ''    δειχνει και το αληθινο περιεχομενο του ορου παραπαιδεια..πως να το κανουμε δηλαδη;οσο και αν μας δυσαρεστει  ο ενας ειναι νομιμος και ο αλλος παρανομος...και οσο αν και αν μας δυσαρεστει επισης αν δεν λειτουργουσαν αποτελεσματικα τα φροντιστηρια θα ειχαν κλεισει....οσο για την ΠΔΣ αστο καλυτερα...τα εχουμε ξανασυζητησει...

Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: thlemaxos355 στις Μάιος 12, 2008, 12:06:45 μμ

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη.

μαλλον εννοεις ενα καπιταλιστικο και συντηρητικο λαο...δεν πηρε 2 φορες την εξουσια δια των οπλων αλλα δια των ψηφων....
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: apstlsg στις Μάιος 12, 2008, 12:39:16 μμ
Η παιδεία στην μέση εκπαίδευση παρέχεται σήμερα στην χώρα από 3 παράλληλες συνιστώσες δυο νόμιμες και μία παράνομη.
α)Η μία νόμιμη συνιστώσα είναι το δημόσιο σχολείο.
β)Η άλλη νόμιμη συνιστώσα είναι το Φροντιστήριο και το νόμιμο ιδιαιτεράδικο.
γ) Η τρίτη συνιστώσα είναι τα παράνομα ιδιαίτερα των διορισμένων καθηγητών.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Όλοι καλύπτουν ανάγκες της κοινωνίας.
Όλοι μοχθούν ο καθένας με τον τρόπο του και με τις ικανότητές του.
Άλλοι είναι πετυχημένοι και άλλοι όχι στην δουλειά τους.
 Όσο περισσότερο επιτυγχάνει τον στόχο του το δημόσιο σχολείο τόσο αποδυναμώνονται οι άλλες δύο συνιστώσες.
Τα υπόλοιπα περί καπιταλισμού τα αφήνω ασχολίαστα….
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: Nina P στις Μάιος 12, 2008, 12:48:31 μμ

τί περιμένει κανείς απο μία καπιταλιστική και συντηρητική παράταξη.

μαλλον εννοεις ενα καπιταλιστικο και συντηρητικο λαο...δεν πηρε 2 φορες την εξουσια δια των οπλων αλλα δια των ψηφων....


Ρε παιδιά...τα φροντιστήρια πριν δύο χρόνια δημιουργήθηκαν;  :o

Εγώ απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου φροντιστήρια υπάρχουνε...

Και δεν μπαίνω σε πολιτικές συζητήσεις, γιατί όλα τα γουρούνια την ίδια φάτσα έχουν  ;)

Συμφωνώ για την αυξηση του επιπέδου της πδσ.
Διαφωνώ με το σωστόν της δήλωσης Στυλιανίδη, αν δεν καταλάβατε αυτο που τον ενοχλεί ειναι οτι χάνουνε χρήματα απο την φορολογία... ???
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: maryk στις Μάιος 12, 2008, 01:01:13 μμ
Aφού ο κύριος ψάχνει τί είναι νόμιμο και τί παράνομο γιατί δε ξεκινάει από τα πιο σημαντικά πρώτα;;;Γιατί δε βλέπει αρχικά πόσα "αδέρφια" του διδάσκουν στην ΠΔΣ εις βάρος κάποιων με περισσότερα προσόντα;;;Στην τελική από την ΠΔΣ μαζεύεις μόρια, έστω κι αν είναι του τύπου φασούλι το φασούλι, από τα ιδιαίτερα όμως όχι...Οι γονείς για τον Α ή Β λόγο επιλέγουν να στείλουν το παιδί τους σε κάποιο ιδιαίτερο σε βάρος των φροντιστηρίων και της ΠΔΣ και πολλές φορές επιλέγουν τον καθηγητή του σχολείου για να νιώθουν σίγουροι...Όχι ότι συμφωνώ...αλλά η "κάθαρση" πρέπει να ξεκινήσει από πιο σοβαρές παρανομίες!!
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: vsk στις Μάιος 12, 2008, 01:06:04 μμ
Ένας τρόπος για να περιοριστεί το φαινόμενο της παραπαιδείας των διορισμένων είναι να αμοίβονται καλύτερα. Κακά τα ψέματα, τα χρήματα είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο γίνονται όλα αυτά. Αν ο διορισμένος καθηγητής αμοιβόταν καλύτερα, νομίζετε ότι θα έτρεχε το απόγευμα του από σπίτι σε σπίτι για ιδιαίτερα; Δεν αμφιβάλλω ότι και πάλι αρκετοί θα το έκαναν, αλλά το φαινόμενο θα περιοριζόταν. Όταν κάποιος έχει οικογένεια να θρέψει, θα αναγκαστεί να κάνει και κάποια "υπερωρία" για να μαζέψει τα απαραίτητα χρήματα. Τι άλλο νόμιμο μπορεί να κάνει άλλωστε; Τι εναλλακτικές του δίνει το κράτος;
Βλέπετε σε άλλους κλάδους (π.χ. δικαστές, εφοριακοί) για να περιορίσουν τα φαινόμενα διαφθοράς πόσο καλά τους πληρώνουν; Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και με μας;
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: kathyk στις Μάιος 12, 2008, 01:20:30 μμ
[b. Δεν δικαιολογείται ένας εκπαιδευτικός που διδάσκει αρχές και αξίες να επικαλείται το εισόδημά του, που μπορεί να χρήζει ίσως βελτιώσεως, αλλά δεν είναι και τόσο τραγικό, για να κερδοσκοπεί εις βάρος της παιδικής ψυχής ή του γονιού που αγωνιά για το μέλλον του παιδιού του».

www.esos.gr




εμενα μου κάνει εντύπωση το μπορεί και το ίσως!!!!!!!! αν τα βαλεις και τα 2 μαζί όχι μόνο δεν πιστευεις ότι είναι λίγα τα λεφτα αλλά ότι περισσευουν κιολας!!
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: thlemaxos355 στις Μάιος 12, 2008, 01:33:12 μμ
Η παιδεία στην μέση εκπαίδευση παρέχεται σήμερα στην χώρα από 3 παράλληλες συνιστώσες δυο νόμιμες και μία παράνομη.
α)Η μία νόμιμη συνιστώσα είναι το δημόσιο σχολείο.
β)Η άλλη νόμιμη συνιστώσα είναι το Φροντιστήριο και το νόμιμο ιδιαιτεράδικο.
γ) Η τρίτη συνιστώσα είναι τα παράνομα ιδιαίτερα των διορισμένων καθηγητών.

φιλε μου εχεις απολυτο δικαιο...ομως 1 πρωτη και η 3 συνιστωσα περιλαμβανει τα ιδια ατομα.και ετσι  μπαινουμε στην ουσια του προβληματος..ειναι λοιπον δυνατον οσοι κανουν ιδιαιτερα μαθηματα να θελουν να  βελτιωθει η κατασταση  στο σχολειο;αφου ετσι  θα χασουν την πελατεια τους.ειναι κοντρα στα συμφεροντα τους...οσο πιο πολυ αμορφωσια παραγει τοσο περισσοτεροι γονεις θα καταφευγουν σε αυτους για ''περισσοτερη σιγουρια'' οπως ειπε καποιος...το μελι των χρηματων ειναι πολυ γλυκο...ειναι σαν να λεμε οτι ενας  υδραυλικος δεν θελει ποτε να χαλουν οι βρυσες στα σπιτια.για τρελους ψαχνεις;..φυσικα και τις θελει χαλασμενες...
και ετσι εξαιτιας αυτης της νοοτροπιας πληττεται το συνολο των εκπαιδευτικων...ποσες και ποσες φορες δεν εχουμε ακουσει σε διαμαρτυριες για τους μισθους μας την γνωστη φραση ...''μας δουλευετε;θελετε και αυξησεις..τοσα κονοματε απο τα ιδιαιτερα''...και αντε να τους πεισεις μετα...
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: maryk στις Μάιος 12, 2008, 01:43:28 μμ
Αρχικά θα διαφωνήσω κάθετα με την παρομοίωση καθηγητής-υδραυλικός, παιδί-βρύση...Επιπλέον εσύ θεωρείς ότι το όλο πρόβλημα των σχολείων προκύπτει από τους διορισμένους που κάνουν ιδιαίτερα;;;Για παράδειγμα τα φροντιστήρια που απροκάλυπτα απαξιώνουν και βρίζουν τα σχολεία στους γονείς και τους μαθητές δε δημιουργούν πρόβλημα;; Καλώς ή κακώς κάποιοι καθηγητές εκμεταλλεύονται την κατάσταση για να αυξήσουν το εισόδημά τους...δε συμφωνώ αλλά θεωρώ ότι είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης..Το ουσιαστικό πρόβλημα ξεκινάει από άλλους παράγοντες και από εκεί πρέπει να ξεκινήσουν, άν θέλουν καλύτερα σχολεία..
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: rozy4 στις Μάιος 12, 2008, 06:13:46 μμ
απο δημοσιευση στν alfavita


  Η δήλωση του Υπουργού Παιδείας για το  ιδανικό σχολείο κρύβει ...και άλλα

 

 

Στην πολιτική και τη δημοσιογραφία λένε ότι η είδηση δε γράφεται με πηχαιούς τίτλους. Εκτός και αν πρόκειται για στοχευμένη διαρροή προκειμένου να αποτυπωθούν και να ερμηνευθούν αντιδράσεις. Ωστόσο, προσωπικά, χωρίς να διακατέχομαι από κανένα σύνδρομο αναλυτή ή μάντη κακών, μου προκάλεσε μια "ανησυχία" η δήλωση του Υπουργού Παιδείας σχετικά με το πως αντιλαμβάνεται το ιδανικό σχολείο, διότι κρύβει και άλλα. Παραθέτω το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξης, όπως αυτό αναρτήθηκε στην alfavita.gr (11.05.2008):

 

(ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - Φανή Χαρίση) Η παραπαιδεία σάς απασχολεί, κ. υπουργέ; Όταν υπάρχουν γονείς, ειδικά τώρα με τις πανελλήνιες εξετάσεις, που έχουν χαμηλούς μισθούς και πληρώνουν μια περιουσία, για να πετύχει το παιδί τους και να μπει στο πανεπιστήμιο;
Ε.ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ:  Για μένα το ιδανικό σχολείο θα ήταν αυτό το σχολείο που θα τελείωνε τις ώρες λειτουργίας του ίσως λίγο πιο αργά, 5-6 το απόγευμα, αλλά το παιδί εκείνη την ώρα θα το απελευθέρωνε και θα είχε χρόνο να σκεφτεί, να παίξει ξέγνοιαστα.

Ο στόχος ο στρατηγικός να ξέρετε ότι είναι αυτός. Για να αντιμετωπίσουμε λοιπόν την κερδοσκοπία που γίνεται εις βάρος των παιδιών, οι σκέψεις και τα βήματα που σχεδιάζουμε να κάνουμε είναι πολύ συγκεκριμένα.

Πρώτα να αποσυνδέσουμε τις εξετάσεις του λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Δεύτερον, να μπολιάσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα με την αντίληψη ότι το παιδί από την προσχολική ηλικία μέχρι την τρίτη γυμνασίου  πρέπει να του παρέχεται παιδεία, συνολική παιδεία, να αποκτά αυτογνωσία, να βλέπει τις κλίσεις και τα ταλέντα του, να μαθαίνει την πολιτιστική ταυτότητά του, να μαθαίνει τη γλώσσα του σωστά, την ιστορία του, τον πολιτισμό του.

Στο λύκειο εκ των πραγμάτων πρέπει να παίξει σημαντικό ρόλο το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολισμού και θα αρχίσει το παιδί να κατευθύνεται πια προς το πεδίο εκείνο που φαίνεται ότι μπορεί να οργανώσει καλύτερα τη ζωή του.  Και από την επαγγελματική εκπαίδευση θα βγει κατευθείαν στην αγορά εργασίας από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Το ότι ο στόχος του ιδανικού σχολείου θα μπορούσε να επιτευχθεί με επιμήκυνση του ωραρίου εργασίας των εκπαιδευτικών θυμίζει την εισηγητική έκθεση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (2006) προς την τότε Υπουργό Παιδείας κ. Μαριέττα Γιαννάκου (η Υπουργός που μείωσε τις ώρες διδασκαλίας της β΄ξένης γλώσσας από 3 σε 2 την εβδομάδα (εκτός και αν θα πρέπει να της αποδίδονται  ευχαριστίες) , σύμφωνα με την οποία έκθεση, η Ενισχυτική Διδασκαλία δεν μπορεί να αποτελεί υποαμοιβόμενο έργο, αλλά θα πρέπει να ειδωθεί μέσα σε ένα διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του σχολείου (χωρίς αποζημίωση;), κάτι που και το Κέντρο Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ συμπεριέλαβε, δε λέω ότι υιοθέτησε,  στα Συμπεράσματα του 1ου Συνεδρίου του για τη Δημόσια Ξενόγλωσση Εκπαίδευση, ανάμεσα σε άλλα σχετικά με την αναβάθμιση της διδασκαλίας της β΄ ξένης γλώσσας. Και για να προλάβω ...αντιδράσεις, ανησυχίες και ..."εξ' οικείων βέλη". Δε λέω ότι θα γίνει έτσι, απλά εκφράζω έναν προβληματισμό, μια άποψη, μια σκέψη στη φιλόξενη ιστοσελίδα του Συλλόγου.

 

Τροχοπέδη για το ιδανικό σχολείο , σύμφωνα με τον κ. Στυλιανίδη διαβάζοντας "πίσω από τις γραμμές", αποτελεί επιπλέον και η παραπαιδεία στην οποία προσφεύγουν ή και καταφεύγουν οι γονείς, επειδή το δημόσιο σχολείο κρίνεται μάλλον ανεπαρκές. Αυτή είναι η light έκδοση μιας, ας μου επιτραπεί, ευήθους αντίληψης για το δημόσιο σχολείο και μιας δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης που μόνο δωρεάν δεν είναι σύμφωνα με τη μελέτη του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ ("ΔΙΗΜΕΡΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ με θέμα "ΦΤΩΧΕΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ στην ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ" 29 - 30 Ιανουαρίου 2008). Το ότι η παραπαιδεία ανθεί δεν είναι κάτι το νέο. Πάντοτε υπήρχε, υπάρχει και ενδεχομένως θα υπάρχει. Το ζήτημα που ανακύπτει και που αποτελεί αιχμή του κ. Στυλιανίδη και προς τους καθηγητές του Δημοσίου (βλ. εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ)  είναι φαινομενικά ηθικό.  Γιατί; Διότι το αίτιο που οδηγεί στο αποτέλεσμα, βαρύνει εξ' ολοκλήρου το Υπουργείο Παιδείας και τις πολιτικές του ηγεσίες, διαχρονικά, διότι αυτό με τις εκάστοτε κυβερνήσεις είναι οι ηθικοί αυτουργοί που εξαναγκάζουν συναδέλφους όλων των κλάδων και σε παράλληλη εργασία (ιδιώτευση)  μέσα από την εφαρμοζόμενη κάθε φορά  εισοδηματική πολιτική τους και τη μείωση των δαπανών για την Παιδεία.

 

Θα ρωτήσει κανείς: δηλ. εσύ εγκρίνεις αυτό που γίνεται; Κατηγορηματικά όχι. Αλλά δε μπορώ να μη βγαίνω εκτός εαυτού, όταν διαβάζω δηλώσεις σοβαρών ανθρώπων που αντί για πολιτικές λύσεις προσφέρουν λαϊκισμό σε ευαίσθητα θέματα και αρχίζουν να χύνουν και κροκοδείλια δάκρυα από πάνω. Γιατί το ζήτημα της παραπαιδείας είναι πολύ μεγαλύτερο και το γνωρίζουμε όλοι, πόσο μάλλον ο Υπουργός. Γιατί το Δημόσιο Σχολείο είναι ζήτημα ανοιχτό και μας πονά, με την καλή έννοια. Και αυτό το γνωρίζουμε μόνο όσοι βιώνουμε καθημερινά την τάξη. Ελπίζω μόνο μην αρχίσει να μας "τσούζει" αργότερα, ως γονείς, τουλάχιστον εμάς τη νεότερη γενιά των εκπαιδευτικών. Διότι ας το καταλάβουμε. Πάντα μια νεότερη γενιά αγωνίστηκε και βρήκε κάτι καλύτερο η επόμενη. Όχι σαν κάτι "συνδικαλιστικαράδες", αυτοί που τα ονόματά τους μπαίνουν για να στολίσουν τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων και τις ημέρες των αγώνων, της απεργίας ή της στάσης εργασίας βαράνε πρώτοι την κάρτα στο σχολείο ή όπου αλλού. Αυτοί είναι οι μόνιμοι τρόφιμοι του συστήματος και γρανάζι του μηχανισμού του, και έχουν, δυστυχώς, και κλώνους.

 

Η δήλωση του Υπουργού αγγίζει, σαφώς,  και άλλα θέματα. Αλλά προτιμώ να μην επεκταθώ. Το μέλλον θα δείξει ποιες μπορεί να είναι, τελικά, οι προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΠΘ και θέλω να ελπίζω ότι οι αδικαιολόγητες εν μέρει ανησυχίες μου δε θα επαληθευτούν.


  Απ. Γατής

Καθηγητής ΠΕ07 Γερμανικών

Πρώην Πρόεδρος ΕΛΜΕ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

( www.dlv.gr ) – «Ανοιχτή γραμμή»

Μέλος ΣΥ.ΚΑ.Γ.Ε. – DLV

 
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: mavoglou στις Μάιος 12, 2008, 09:22:49 μμ

δηλαδή ... αν δούμε τις δηλώσεις με άλλο μάτι,

...αυξήσεις να μην περιμένουμε τα επόμενα "πολλά" χρόνια.

Στην υγειά μας!
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: MATH στις Μάιος 12, 2008, 11:07:57 μμ
Δεν είχα διαβάσει μέχρι τώρα δηλώσεις του υπουργού , αλλά αυτή η τελευταία περί φροντιστηρίων κλπ πρέπει να είναι η χειρότερη από αυτές που έκανε ή που θα κάνει στο μέλλον. Είμαι σίγουρος ότι αυτό το ξέρει και ο ίδιος , αλλά αυτή η δήλωση κρύβει μεγάλη κοροϊδία , μικροπολιτική , φαρισαϊσμό και υποκρισία προς όλους . Φοβάμαι πώς εμπαίζει και τους διορισμένους και τους φροντιστές.  Νόμιμους και μη!
 Δεν θα το αναλύσω περισσότερο . Για τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα τα έχουμε άναπτύξει σε βάθος σε παλαιότερα μηνύματα.
 Στους φίλους φροντιστές το έχω πει και άλλη φορά
  : το καλό δημόσιο σχολείο θα τους εξασφαλίζει συνεχή εργασία και θα τους καθιστά σοβαρό τμήμα του εκπαιδευτικού συστήματος. Το εξαθλιωμένο δημόσιο σχολείο  θα δρα ως υπνωτικό : όλοι θα κοιμούνται ευτυχισμένοι , τα παιδιά θα περνάνε τις τάξεις , βαθμάρες χωρίς αντίκρυσμα θα φτάνουν στα σπίτια , οι γονείς μέσα στον οικονομικό μαρασμό  θα βλέπουν τα παιδιά τους να συνεχίζουν χωρίς κανείς να τους ενοχλεί και να προχωράνε τις τάξεις  χωρίς να ανοίγουν βιβλίο θα πιστεύουν πως όλα πάνε καλά κλπ.Τι το χρειάζεται το φροντιστήριο τότε το παιδί ; Όταν μάλιστα γίνει το ιδιωτικό πανεπιστήμιο , σιγά να μην πληρώνει  ο έχων 60 ευρώ ιδιαίτερο ή 300 ευρώ ομαδικό , τη στιγμή που από το ιδιωτικό σχολείο θα το γράψει κατευθείαν  στη σχολή που θέλει ! Άντε ψάξε μετά εσύ να βρεις μαθητές  για το φροντιστήριο ή για  ιδιαίτερα , αν  είσαι στο δημόσιο(και όχι μόνο).
 Το φροντιστήριο έχει να κάνει με σοβαρή και αθεράπευτη παθογένεια της ελληνικής οικογένειας και όχι μόνο . Αν δεν είναι έτσι ,  γιατί  πχ το 1960 τα φροντιστήρια ήταν πιο απαραίτητα από ότι σήμερα για να πετύχει κάποιος στα ΑΕΙ ; Και μην πει κανένας ότι το τότε σχολείο έχει καμιά σχέση με το σημερινό ;
  Λοιπόν , ο υπουργός έχει  άλλα στο πίσω μέρος του μυαλού του . Μην παρασύρεστε από τα λόγια του και βιαστείτε να τον χειροκροτήσετε ή να τον υποτιμήσετε .Αν είχε στο μυαλό του πραγματικά το ιδανικό σχολείο , θα ξεκινούσε κάπως έτσι :

  '' φαντάζομαι ένα σχολείο που οι μαθητές κάτω από ένα νέο θεσμικό πλαίσιο , βαθειά σχεδιασμένο και ανθρωποκεντρικά προσανατολισμένο , με σύγχρονα παιδαγωγικά βιβλία και όχι όπως τα περισσότερα εκτρώματα του σήμερα - έτσι τα χαρακτηρίζουν  όλοι σχεδόν  οι δάσκαλοι και  οι καθηγητές - , με προσεκτικά επιλεγμένους εκπαιδευτικούς , με διαρκή θεσμοθετημένη υποχρεωτική και τακτική επιμόρφωση , με πλατιά κοινωνικά αποδεκτή αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου όλων των βαθμίδων και με ουσιαστική αναβάθμιση της αμοιβής του δασκάλου  που με τα σημερινά δεδομένα θα ξεκινούσε από ελάχιστο μισθό 2500 ευρώ , θα ξεκινούσε το πρωϊ στις 8 και θα παρέδιδε τους μαθητές στις 5 το απόγευμα στους γονείς τους απαλαγμένους από κάθε ανάγκη για συμπληρωματική παροχή γνώσης ..... ''  

  Αλλά αφού  ακούτε να μιλάει ακόμα , όπως και τόσοι προηγούμενοι  υπουργοί, για παραπαιδεία κλπ , τότε το μέλλον είναι για όλη την παιδεία ζοφερό . Μακάρι αυτή τη φορά να κάνω λάθος , γιατί μέχρι τώρα στα 25 χρόνια που παρακολουθώ την παιδεία , και ως φροντιστής και ως διορισμένος , δεν έπεσα ποτέ έξω . Θα μου πείτε :'' πρέπει να είναι κανένας πολύ βλάκας για να πέσει έξω στις εκτιμήσεις  του περί της παιδείας στη χώρα μας με αυτά τα εξωφρενικά που ακούει ''.
   Δυστυχώς έτσι είναι και δε σας αδικώ !
 
Μπάμπης
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: elytron στις Μάιος 13, 2008, 01:13:59 μμ
Συμφωνώ με όσους και όσες αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό τις δηλώσεις του υπουργού, και αναρωτιέμαι σε ποιον πλανήτη ζει. Από πότε τα μαύρα λεφτά της παραπαιδείας πηγαίνουν αποκλειστικά και μόνο στις τσέπες των διορισμένων καθηγητών του δημοσίου; Τόσοι αδιόριστοι καθηγητές που κάνουν ιδιαίτερα χωρίς απόδειξη τι είναι για το Στυλιανίδη; Αλλά αυτά δεν τον συμφέρει να τα θίγει, γιατί τότε θα πρέπει να απαντήσει στο ερώτημα γιατί είναι τόσοι οι αδιόριστοι, που αναγκάζονται να τρέχουν από σπίτι σε σπίτι για να επιβιώσουν, ενώ υπάρχουν τεράστια κενά στα σχολεία. Ακόμη: δεν του έχει πει κανείς ότι αθέμιτο είναι και όταν το φροντιστήριο αμείβει τους εργαζομένους του με ωρομίσθια κάτω από το όριο της συλλογικής σύμβασης εργασίας και δεν τους ασφαλίζει ή τους κολλάει ένσημα - ψίχουλα σε σχέση με τις ώρες που δουλεύουν; Αυτά δεν τα ξέρει ο υπουργός; Ή τα θεωρεί αναγκαίο κακό προκειμένου να προωθωθεί η επιχειρηματικότητα;
 Επίσης, λέει (τολμάει και λέει) ότι το εισόδημά μας δεν είναι και τόσο τραγικό. Στυλιανίδη, αλλάζουμε; Να παίρνω για ένα εξάμηνο το μισθό σου κι εσύ το δικό μου; Να δούμε αν θα τα βγάλεις πέρα; Αλλά ξέχασα, όταν η βουλή αποφασίζει για όλους τους άλλους εργαζόμενους αυξήσεις κάτω από το όριο του πληθωρισμού, θεσπίζει για τον εαυτό της προκλητικές αυξήσεις, διότι μόνο οι βουλευτές έχουν αυξανόμενες ανάγκες. Κανένας άλλος.
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: asimos_alex στις Μάιος 13, 2008, 01:41:32 μμ
elytron μην συγχίζεσαι άδικα.

Διαβάστε παρακάτω τα λόγια του υπουργού κι ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. (αν ενδιαφέρεται κάποιος ανοίγουμε άλλο τόπικ για το υπουργείο, συμπεράσματα, προτάσεις, απόψεις -διαχρονικά -, ώστε στο παρόν να περιοριστούμε στο θέμα της "παραπαιδείας", φροντιστηρίων κτλ) Παρόλαυτά νομίζω είναι χρήσιμα τα αποσπάσματα:
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: asimos_alex στις Μάιος 13, 2008, 01:42:17 μμ
 "Κυρίες και κύριοι,

Επενδύουμε στην νέα γενιά γιατί την πιστεύουμε. Με ευαισθησία για τα ζητήματα, που την απασχολούν αναπτύσσουμε πρωτοβουλίες ενημέρωσης ή ενεργοποίησης για τις εξαρτήσεις, τα ναρκωτικά, το ντόπινγκ, τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη νεανική συμμετοχή, τον εθελοντισμό και τη δημιουργία...
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: asimos_alex στις Μάιος 13, 2008, 01:42:49 μμ
... Στόχος μας είναι να καταστήσουμε την πατρίδα μας σημαντικό περιφερειακό και διεθνές εκπαιδευτικό κέντρο. Να αναβαθμίσουμε την Εκπαίδευση μας προκειμένου να προσελκύσουμε σ’ όλες τις βαθμίδες μαθητές και φοιτητές απ’ την περιοχή και όλο τον κόσμο. Δεν θέλουμε απλά να αποτρέψουμε τη διαρροή των ελληνικών μυαλών στο εξωτερικό, αλλά να τους ξανασυγκεντρώσουμε στη μητρόπολη. Η χώρα μας μόνο με την παιδεία μπορεί να ανακτήσει τη λάμψη που την ανέδειξε ως μήτρα μεγάλου πολιτισμού.

Η ολοκληρωμένη, ανοιχτή, σύγχρονη παιδεία είναι η δύναμη που μπορεί να μας καταστήσει εκ νέου πρωταγωνιστές δίδοντας φτερά στην οικονομία, την ανάπτυξη, την εξωτερική μας πολιτική...
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: asimos_alex στις Μάιος 13, 2008, 01:50:22 μμ
 Η παιδεία είναι βασική μας επένδυση για την πατρίδα και για τα παιδιά μας.
Γιατί: Όλα είναι θέμα Παιδείας..."

Κι αν κάτι υπονοώ, να το πω και ξεκάθαρα:

Ο υπουργός, όπως κι όλοι όσοι βρέθηκαν στο παρελθόν στη θέση του, γνωρίζοντας τον βραχυπρόθεσμο ρόλο του και τις πολιτικές επιδιώξεις που απορρέουν από αυτή τη διαπίστωση:
- αλλάζει ότι έκαναν οι προηγούμενοι (όπου μπορεί), ώστε να φανούν μεταρρυθμίσεις
- δεν έχει μακρόπνοο σχεδιασμό, γιατί ξέρει ότι και οι επόμενοι θα κάνουν το ίδιο
- δεν θέλει πραγματικές τομές
- δεν θέλει να συγκρουστεί με συντεχνίες (βλέπε φροντιστήρια, καθηγητές πανεπιστημίου κα)
- θέλει να εξυπηρετήσει τις πολιτικές σκοπιμότητες του κόμματός του => και τα μεγάλα συμφέροντα (βλέπε ιδιωτικά πανεπιστήμια και πολλά άλλα)
- τακτοποιεί, βολεύει κτλ τα γαλάζια ή πράσινα (..ή και άλλα) παιδιά
- εκτοξεύει πυροτεχνήματα (όπως αυτά που αναφέρω) για να καλύψει όλα τα παραπάνω (..και πολλά άλλα)
Τίτλος: Απ: Δήλωση Στυλιανίδη για φροντιστήρια και ιδιαίτερα
Αποστολή από: MATH στις Μάιος 13, 2008, 10:31:21 μμ
Διαβάζοντας αυτά τα τρομερά  και ωραία λόγια ( αν τα έλεγε κάποιος που είχε σκοπό να τα πραγματοποιήσει , θα τον χειροκροτούσα χωρίς δισταγμό) , δεν μπορώ παρά να σκεφτώ τα εξής :

   α) Ή του τα γράφουν άλλοι , οπότε τα λέει χωρίς να καταλαβαίνει το μέγεθος των νοημάτων  και τη σημασίας τους  , οπότε  μένουν λόγια του αέρα,
    β) Ή τα σκέφεται μεν ο ίδιος , ξέρει την αλήθεια για τη σημασία της παιδείας  , ξέρει το δρόμο για την ανάκαμψη της πατρίδας  , αλλά τα λέει  ως πολιτικός για να παραπλανήσει  ή να εντυπωσιάσει  το λαό , μια και όλοι βλέπουν( και ξέρουν βέβαια)  ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα προς την κατεύθυνση αυτή.
 Κάθε εκδοχή είναο το ίδιο  απογοητευτική .
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κάτι εναντίον των υπουργών ως άτομα , αλλά κρίνω τη συμπεριφορά και τη στάση τους απέναντι στα προβλήματα της παιδείας , στους μαθητές , τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.Καμιά φορά μάλιστα τους συμπαραστέκομαι , όταν βλέπω πόσο απογοητευτικά σκέφτονται και πράττουν οι συμπολίτες μας ,  μικροί και μεγάλοι , και λέω μέσα μου ότι  παίρνουν  από τους πολιτικούς αυτό που τους αξίζει  :(. Αλλά έτσι δεν αλλάζει τίποτα. ΑΥτός που αναλαμβάνει  ένα ηγετικό ρόλο  πρέπει να πιστεύει σε αυτό που κάνει , να θέλει και να μπορεί να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.Να πορεύεται όμως λέγοντας την αλήθεια !
Αλλά ας μην προχωρήσω  άλλο ...Πέρασε και η ώρα.
 
Μπάμπης