Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: Syllas στις Μαΐου 12, 2008, 11:45:57 pm
-
Επειδή μας έφτασε η πληροφορία ότι μπορεί τελικά να επιλέγουμε 2 από τα τρία γνωστικά αντικείμενα όπως στους ασεπ 2000, 2002 και όλα αυτά ακούγονται λογικά στα πλαίσια της μείωσης της ύλης, εμένα με προβληματίζει αρκετά. Η πρώτη μου σκέψη είναι ιστορία και νέα ή ιστορία και αρχαία.
-
Αρχαία και νέα εννοείται...Δεν το διακινδυνεύω πάλι με την ιστορία..Στον προηγούμενο διαγωνισμό έπαθα γερή ήττα..Φοβάμαι μη ξετρυπώσουν καμία νέα σταυροφορία...
-
Αρχαία και νέα εννοείται...Δεν το διακινδυνεύω πάλι με την ιστορία..Στον προηγούμενο διαγωνισμό έπαθα γερή ήττα..Φοβάμαι μη ξετρυπώσουν καμία νέα σταυροφορία...
Αν ιστορία έδιναν συγκεκριμένη βιβλιογραφία, τότε πιστεύω θα ήταν σαφώς πιο εύκολη από Νέα. Αλλά επειδή δεν το βλέπω να γίνεται Αρχαία - Νέα είναι ο καλύτερος συνδυασμός.
-
αρχαια και νεα, επισης.
αλλα αν ηταν να γινει κατι τετοιο δεν θα το ξεραμε απο επισημη πηγη?
ο υπουργος πριν λιγες μερες ειπε οτι δε θα αλλαξει τιποτα τουλαχιστον σε αυτον το διαγωνισμο που φερει το ονομα (SO YOU THINK YOU CAN TEACH).
μας εχουν αγχωσει ολα αυτα και μαλλον δεν θελω να ακουω τιποτα.
γιατι ομως η μειωση να ερθει με μειωση των αντικειμενων και να μη γινει με πραγματικη μειωση της υλης σε ολα τα αντικειμενα ?
κουραγιο παιδια.
-
Αμάν, βρε παιδιά, πάλι άρχισε η ραδιο-αρβύλα; ;D
-
αμαν,πια αυτα τα φροντιστηρια!
δε φτανει που σου τρωνε τα λεφτα χωρις να σου προσφερουν τιποτα,σε αγχωνουν και απο πανω με ραδιο-αρβυλα! καμια ευαισθησια και ψυχολογικη στηριξη στον υποψηφιο?
-
πες τα συνάδελφε...ν' αγιάσει το στόμα σου!
-
σε αυτον το διαγωνισμο που φερει το ονομα (SO YOU THINK YOU CAN TEACH).
τρομερο σχολιο μαρκο.....
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
κι εγω δεν πιστευω οτι ισχυει. αν και μακαρι ν ισχυε.
-
Δεν αποκλείεται πάντως "μείωση της ύλης" να σημαίνει μείωση των εξεταζόμενων αντικειμένων.
Πάντως κι εγώ, λαέ βασανισμένε, Νέα κι Αρχαία θα δήλωνα. Η περσινή Ιστορία ακόμα μου φέρνει εφιάλτες στον ύπνο μου.
-
καλα νομιζω οτι δεν υπαρχει υποψηφιος που δεν βλεπει ακομα στον υπνο του εφιαλτες με την 8η σταυροφορια και τον καθεδρικο ναο της κωσταντινουπολη :)
-
επισης, το μνημειο στη θηβα και την αποδεσμευση της δραχμης απο το δολλαριο!
-
σωστα, ειχα καιρο να δω αυτον τον εφιαλτη και τον ξεχασα... μα πως μπορεσα..:)
-
καλα νομιζω οτι δεν υπαρχει υποψηφιος που δεν βλεπει ακομα στον υπνο του εφιαλτες με την 8η σταυροφορια και τον καθεδρικο ναο της κωσταντινουπολη :)
πες τα δικια μου!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:(
-
Αρχαία και νέα εννοείται...Δεν το διακινδυνεύω πάλι με την ιστορία..Στον προηγούμενο διαγωνισμό έπαθα γερή ήττα..Φοβάμαι μη ξετρυπώσουν καμία νέα σταυροφορία...
αυτη την 8η την ειχε ξαναματαδει κανεις??? η ιστορια του 2007 ηταν ολα τα λεφτα!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:(
-
το περιεργο παντως ειναι και παραμενει το ρωτημα, που βρισκονται οι απαντησεις σε αυτες τις ερωτησεις!
τελικα κανεις δεν εμαθε. 16 μηνες μετα την τραγωδια και τα ερωτηματα παραμενουν αναπαντητα.
-
το περιεργο παντως ειναι και παραμενει το ρωτημα, που βρισκονται οι απαντησεις σε αυτες τις ερωτησεις!
τελικα κανεις δεν εμαθε. 16 μηνες μετα την τραγωδια και τα ερωτηματα παραμενουν αναπαντητα.
μα γιατι να μας δωσει απαντησεις ή σχετικη βιβλιογραφια το υπουργειο ....??? >:( >:( >:(
επισης μηπως κανεις εχει καταλαβει τι ζητανε στην ειδικη διδακτικη????? :'(
-
για ειδικη διδακτικη δες στο τοπικ "συμβουλες προτασεις για τον επομενο ασεπ" σελιδα 76.
-
το περιεργο παντως ειναι και παραμενει το ρωτημα, που βρισκονται οι απαντησεις σε αυτες τις ερωτησεις!
τελικα κανεις δεν εμαθε. 16 μηνες μετα την τραγωδια και τα ερωτηματα παραμενουν αναπαντητα.
Eγώ ρώτησα άτομο που έγραψε καλά ιστορία στον τελευταίο διαγωνισμό και μου είπε ότι είχε διαβάσει Οstrogorsky, και αρκετά από τα θέματα υπήρχαν εκεί..Η 8η σταυροφορία βέβαια υπήρχε αν θυμάμαι καλά σε μια πηγή...
-
και γω την 8η σταυροφορια τη συναντησα στην ιστορια του ελληνικου εθνους.
για τα αλλα θεματα ομως δεν ξερω που υπαρχουν οι απαντησεις.
και βεβαια θεωρω οτι θα ηταν εξαιρετικα χρησιμο αν γνωριζαμε απο που εβαλαν τα θεματα ωστε να διαβασουμε απο εκει και οχι να πελεγοδρομουμε στα διαφορα σχολικα και μη.
-
και να μας ελεγαν απο που εβαλαν δεν σημαινει οτι αυτη τη φορα θα εβαζαν απο αλλου...
-
Είχα βρεί προτεινόμενη βιβλιογραφία αλλά δεν τη βρίσκω...θα τη βρώ και θα την ανεβάσω...
-
Ιστορία αγαπημένη και Αρχαία Ελληνικά εξίσου αγαπημένα.
Τα ΚΝΛ δε μου αρέσουν ιδιαίτερα, πιο πολύ όμως απεχθάνομαι το μάιθημα της έκφρασης-έκθεσης, το σχολικό.
-
Εγώ πάντως βρε παιδιά, να πω την αμαρτία μου, την ιστορία την αγάπησα με τον ασεπ, ήταν πάντα ο εφιάλτης της ζωής μου μέχρι και τον ασεπ 2005 (πάτωσα στην ιστορία), αλλά στον τελευταίο ασεπ δεν ξέρω τι έγινε άλλαξα σύστημα διαβάσματος και τα έμαθα πολύ καλά και ακόμη τα θυμάμαι σε μεγάλο βαθμό, πήρα βέβαια 55, αλλά ήταν δύσκολες οι ερωτήσεις, την 8η σταυροφορία την έπιασα, γιατί στο παλιό σχολικό είχε ένα χάρτη που έδιχνε τις πρώτες 4 και η 4η νομίζω έδιχνε με το βελάκι πως περνούσε από Αίγυπτο, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι στην ερώτηση μας έδινε την ημερομηνία, εγώ συμπέρανα ποιος ήταν τότε αυτοκράτορας και θυμήθηκα ότι αυτός δεν είχε δεχτεί κανένα σταυροφόρο στη βασιλεία του, άρα πρέπει να είναι η 8η η σωστή απάντηση που έλεγε ότι δεν περνούσε από
-
ιστορια και νεα!!!
-
Syllas εγώ πιστεύω και από τα λεγόμενά σου καί από διάφορες συζητήσεις ότι τα θέματα της ιστορίας ήταν θέμα τύχης από την άποψη ότι θα τα ήξερε κάποιος που τα είχε συναντήσει κάποια στιγμή τυχαία είτε κατά τη διδακτική του εμπειρία είτε σε κάποιο βιβλίο...
-
Σίγουρα Νέα Ελληνικά και "παίζω" ανάμεσα στην Ιστορία και στα Αρχαία. Αν δεν είχα ακούσει όσα άκουσα για την θέματα Ιστορίας του προηγούμενου ΑΣΕΠ θα διάλεγα οπωσδήποτε Ιστορία. Τα Αρχαία είναι κάπως απρόβλεπτα με το Άγνωστο κλπ και η ύλη είναι εξοντωτική και πρέπει να διαβάζεις από παντού. Από την άλλη στην Ιστορία με ένα καλό διάβασμα από 2-3 ικανοποιητικά βιβλία πιστεύω καλύπτεσαι...
Πάντως μακάρι να ισχύσει κάτι τέτοιο αφού τότε και μόνο τότε θα μιλάμε για ουσιαστική μείωση της ύλης μας.
-
Τελικά τι από τα δύο ήταν πιο εύκολο στον ασεπ 2007, να πιάσεις 55 πχ στην ιστορία ή 55 στα αρχαία. Ιστορία, παρ' όλη τη δυσκολία.
-
Το να διαβάζεις τόσους μήνες αρχαία για κάτι τόσο απροβλεπτο το θεωρώ ρίσκο. Το διάβασμα στη ιστορία είναι πιο επίπονο, αλλά στο τέλος νιώθεις πιο σίγουρος (αν δε έχει ανάπτυξη).
-
Aν μειώσουν τα μαθήματα σε δύο δε νομίζω να μείνουν στα πολλαπλής επιλογής,θα γίνουν όλα ανάπτυξης...
Εγώ πιο εύκολα έγραψα 55 αρχαία...η ιστορία με έριξε πολύ..
-
Η τάση είναι 'όλα με πολλαπλές', αν μπορούσαν και τη διδακτική. Δεν θέλουν να δίνουν λεφτά για διορθωτές. Κοστίζουν ακριβά.
-
Δεν θέλουν να δίνουν λεφτά για διορθωτές.
Αφού εμείς τα δίνουμε!!!Θα μας βάλουν και κανένα 50άρι παράβολο και ούτε γάτα ούτε ζημιά....
-
Είναι και οι επιτηρητές που πρέπει να πληρωθούν, οι υπάλληλοι του ασεπ κλπ. Γενικά ο διαγωνισμός κοστίζει ακριβά, γι'αυτό δεν τον θέλουν, άσχετα που δεν τα κατάφεραν μέχρι τώρα να τον καταργήσουν. Θυμάμαι όμως το επιχείρημά τους όταν μας έβαλαν τα 3 αντικείμενα υποχρεωτικά, λέει δεν μπορεί ένας φιλόλογος να μην δεν εξεταστεί στην ιστορία, πώς θα διδάξει; ή στα αρχαία... Νέα όλοι έδιναν τότε.
-
Δε λέω σωστό είναι το επιχείρημα αλλά βάσει αυτού γιατί δεν εξεταζόμαστε και Λατινικά? Δεν μπορεί με την ίδια λογική ένας φιλόλογος να μην εξεταστεί και Λατινικά... Κι αν το πάρουμε έτσι θα έπρεπε να εξεταζόμαστε σε όλα τα αντικείμενα όλων των μαθημάτων που διδάσκουμε σε Γυμνάσια και Λύκεια... ???
-
Αλλοίμονό μας,θα χρειαστούμε 5 χρόνια να προετοιμαστούμε...
Εγώ σκέφτομαι το άλλο...Πόσο σημαντικό είναι γι'αυτούς να δώσει ένας φιλόλογος Ιστορία και μάλιστα σε τόσο δύσκολα θέματα;;Και αν είναι τόσο σημαντικό κριτήριο η Ιστορία για τους φιλολόγους (ώστε να είναι αρκετά απαιτητικοί) γιατί μοιράζουν το μάθημα σε θεολόγους,καθηγητές ξένων γλωσσών κτλ;;;
-
Φαύλος κύκλος... Νομίζω ότι τελικά τίποτα δεν είναι τόσο σημαντικό γι' αυτούς παρά το πως θα εξυπηρετήσουν τα εκάστοτε συμφέροντα...
Μακάρι να γίνει κανένα τέτοιο θαύμα και να δώσουμε 2 γνωστικά αντί για 3 πάντως...!!!
-
Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Αρχαία. Αν με ρωτούσε κανείς πριν μερικά χρόνια θα έλεγα Αρχαία και Νέα. (Η ιστορία απαιτεί πολύ πολύ διάβασμα). Ωστόσο τώρα, μετά από δύο ΑΣΕΠ, θα απαντήσω Νέα και Ιστορία. Αν διαβάσεις καλά Ιστορία θα γράψεις (τα παράξενα, ασαφή, δύσκολα ερωτήματα είναι για όλους τα ίδια), ενώ για τα Αρχαία αυτό δεν είναι σίγουρο. Απ' ό,τι έχω δει, τελικά σε τσεκουρώνουν στη βαθμολογία στα αρχαία.
-
Το αγαπημένο μου μάθημα είναι τα Αρχαία. Αν με ρωτούσε κανείς πριν μερικά χρόνια θα έλεγα Αρχαία και Νέα. (Η ιστορία απαιτεί πολύ πολύ διάβασμα). Ωστόσο τώρα, μετά από δύο ΑΣΕΠ, θα απαντήσω Νέα και Ιστορία. Αν διαβάσεις καλά Ιστορία θα γράψεις (τα παράξενα, ασαφή, δύσκολα ερωτήματα είναι για όλους τα ίδια), ενώ για τα Αρχαία αυτό δεν είναι σίγουρο. Απ' ό,τι έχω δει, τελικά σε τσεκουρώνουν στη βαθμολογία στα αρχαία.
Άι γειά σου... Συμφωνώ.
-
Σκεφτείτε όμως και το εξής. Αν διαγωνιζόμασταν μόνο σε δύο γνωστικά, τότε θα γράφαμε και δύο ειδικές διδακτικές (μπρρρρ)! Έτσι γινόταν τουλάχιστον παλιότερα. Κι εμένα προσωπικά, αυτό δεν μου αρέσει καθόλου ως ιδέα!!!
-
Αλήθεια? 2 ειδικές διδακτικές? Και πως πήγαινε? Το Σάββατο γνωστικό Νέων π.χ. και Ειδική διδακτική Νέων ή διαφορετικά?
-
Άσε, τα δύο στην ίδια ώρα, δεν προλαβαίναμε να γράφουμε σχέδια. Δε νομίζω ότι θα τ κάνουν όμως με δύο διδακτικές. Εμένα με προβληματίζει το ότι δε θέλω να γράψω διδακτική ιστορίας, να περιμένω μόνο από τα νέα είναι ρίσκο...
-
η διδακτικη ιστοριας αν σου κατσει το γνωστικο ειναι αρκετα ευκολη. τα βιβλια καθηγητη γυμνασιου περιεχουν σχεδια για καθε ενοτητα
-
Μέσα σε 3 ώρες γράφατε π.χ. και Διδακτική και γνωστικό Νέων? Σοβαρά? ???
-
Όχι, το Σάββατο τα δύο γνωστικά και την άλλη εβδομάδα 4 ώρες παιδαγωγικά + 2 διδακτικές που δεν έφταν με τίποτα. Τη μία χρονιά 2002 ήταν όλα την ίδια μέρα και το 2000 με μία εβδομάδα διαφορά.
-
Ρωξάνη ήταν πιο φρίκη. Πήγαινες το πρωί 8 η ώρα εξεταζόσουν στο γνωστικό. Γινόταν διάλειμμα το μεσημέρι και μετά συνέχιζες με τις ειδικές διδακτικές και παιδαγωγικά που ήταν θέμα ανάπτυξης. Δηλ πήγαινες πρωί και έφευγες βράδυ. Φαντάσου πως γινόταν το κεφάλι σου!
Επίσης αρχικά ήσουν υποχρεωμένος ό,τι διάλεγες στο γνωστικό, τα ίδια μαθήματα να κάνεις και στη διδακτική. Μετά ευτυχώς το άλλαξαν και στη διδακτική απαντούσες για όποιο μάθημα ήθελες, ανεξάρτητα τι είχες επιλέξει στο γνωστικό.
Απλώς σ' αυτούς τους παλιότερους διαγωνισμούς δεν ήταν τόσο απαιτητικοί στην ειδική διδακτική. Έβαζαν πιο εύκολα βαθμούς.
-
Ωχ Σύλλα, γιατί εγώ το θυμάμαι αλλιώς; Μήπως αυτό που λες εσύ έγινε κατόπιν;
-
Τελικά τι ίσχυε? Το Σάββατο όλα μαζί (αυτό πραγματικά ακούγεται φρίκη - που να το ζήσεις κιόλας) ή μισά μισά με κενό μιας εβδομάδας (αυτό δεν ακούγεται άσχημο αν και 4 ώρες δε νομίζω να είναι αρκετές)?
-
Θυμάμαι ότι τη μία χρονιά (από τις δύο 2000, 2002) ήταν την ίδια μέρα και την άλλη (νομίζω 2000- 7 και 14 Δεκεμβρίου) με απόσταση μίας εβδομάδας, αλλά αυτό δεν έχει μεγάλη σημασία
-
Σωστά καμία σημασία. Γιατί εμείς καθόμαστε και αγχωνόμαστε τώρα εξαιτίας μιας φήμης που έβγαλε κάποιο φροντιστήριο... και λογικά δε θα ευσταθεί...
-
Έχουν άκρες αυτοί να τα μαθαίνουν, πολύ πιθανό να ισχύσει. Πάρτε τηλ.και σε άλλα φροντιστήρια στν Αθήνα να διασταυρώσουμε. Εδώ Θεσ/νίκη κοιμούνται όρθιοι, δνε ξέρουν τίποτα.
-
Αυτή την πληροφορία λογικά τα φροντιστήρια θα τη δίνουν στους δικούς τους όχι στον καθένα όμως...
-
Αυτή την πληροφορία λογικά τα φροντιστήρια θα τη δίνουν στους δικούς τους όχι στον καθένα όμως...
Εμένα μου το είπαν χτες από Φροντιστήριο κεντρικό στην Αθήνα .Δεν έχω ξαναπαει απλά ήθελα να ρωτήσω για Διδακτική .Δεν ξέρω όμως αν έχει βάση πολλά λέγονται για να δείξουν τα Φροντιστήρια
-
Εγώ πάντως στον προηγούμενο ασεπ είχα γνωστό που δούλευε σε κεντρικό φροντιστήριο ασεπ στην Αθηνα (τώρα πλέον έχει φύγει) και πριν βγει η ύλη ήξεραν ότι στην ιστορία δε θα περιορίζεται μόνο στα σχολικά και ότι κάτι θα προσθέσουν (δεν ήξεραν ότι θα μπει και αρχαία και βυζαντινή), κάτι ήξεραν πάντως...
-
Δε λέω σωστό είναι το επιχείρημα αλλά βάσει αυτού γιατί δεν εξεταζόμαστε και Λατινικά? Δεν μπορεί με την ίδια λογική ένας φιλόλογος να μην εξεταστεί και Λατινικά... Κι αν το πάρουμε έτσι θα έπρεπε να εξεταζόμαστε σε όλα τα αντικείμενα όλων των μαθημάτων που διδάσκουμε σε Γυμνάσια και Λύκεια... ???
Ρωξάνη μου, μην τους βάζεις ιδέες!
Τώρα σε 'ο,τι αφορά στο κομμάτι της ιστορίας, στο φροντιστήριο που παρακολουθούσα στον προηγούμενο διαγωνισμό, μας είχαν πει ξεκάθαρα γύρω στον Ιούνιο, ότι η Ιστορία θα αφορούσε περιόδους, όπως και τελικά έγινε.
-
αρχαια και νεα θα επελεγα κι εγω χωρις 2η σκεψη!
παρολο που τελειωσα το κλασικο θεωρω πως αν εξεταζομασταν και στα λατινικα δε θα περνουσαν παρα μονο ελαχιστα ατομα! ;D
-
Πάντως να ξέρετε οτι η ίδια φήμη για 2 γνωστικά είχε διαρρεύσει και για τον διαγωνισμό του 2007 από φροντιστήριο μόνο για φιλολόγους στην Αθήνα.Ράδιο αρβύλα τελικά.
-
παρολο που τελειωσα το κλασικο θεωρω πως αν εξεταζομασταν και στα λατινικα δε θα περνουσαν παρα μονο ελαχιστα ατομα! ;D
Noli dicere istud! :-*
-
αρχαία και ιστορία είναι μαζοχισμός.
συμφωνω απολυτως.
εγω μισουσα την ιστορια στο σχολειο, τη λατρεψα στο πανεπιστημιο και τη σιχαθηκα στον ασεπ!!! :'(
α καλα εγω και τα λατινικα εχουμε χωρισει... δεν θυμαμαι τιποτα...
-
Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ!
Ένα ωραιότατο διαζύγιο έχει επέλθει ανάμεσα σε 'μενα και τα λατινικά, δε θυμάμαι απολύτως τίποτε και θα πρέπει -εφ'όσον χρειαστεί- να ξαναρχίσω από το μηδέν στην κυριολεξία. Ίσως να με σώσει το ό,τι κάποτε ήταν από τα αγαπημένα μου μαθήματα. Μεσολάβησαν ωστόσο αρκετά χρόνια έλλειψης επαφής με το συγκεκριμένο αντικείμενο, οπότε το χάος...
-
ελατε ρε παιδια δεν υπαρχει περιπτωση να μπουν τα λατινικα (αν και εμενα θα με βολευαν πολυ σε σχεση με την ιστορια)
-
Παρ'όλο που και εγώ δε θυμάμαι πολλά από λατινικά θα τα προτιμήσω αν είναι να απαλλαχθώ από την Ιστορία..
-
καλα, πολλα λεγονται.λατινικα,φιλοσοφια και ευρωπαικη ιστορια εχω ακουσει(επειδη διδασκεται πολυ σε γυμνασιο και λυκειο)
τωρα πιστευω οτι ολα αυτα ειναι ραδιο-αρβυλα και δεν πρεπει να μας απασχολουν εκτος και αν θελουμε κουβεντα να κανουμε.εξαλλου τα λατινικα διδασκονται μονο στις 2 τελευταιες ταξεις λυκειου και μονο σε οσους επιλεξουν τη θεωρητικη κατ/νση,επομενως δυσκολο το βλεπω να βαλουν και λατινικα καποια στιγμη.βεβαια τιποτα δεν αποκλειεται........
εγω προσωπικα τα λατινικα δε θα τα ηθελα. δεν αντεχω κι αλλο γλωσσικο μαθημα.
προτιμω την ιστορια.αλλα αυτη ειναι η δικη μου αποψη.
-
Γεια κι απο εμένα!!! Σίγουρα, αρχαία και νέα θα διάλεγα, σε σχέση με την ιστορία τα προτιμώ
-
Syllas, με τα νέα δεδομένα, μήπως θα έπρεπε να μηδενίσεις την ψηφοφορία και να το πάμε πάλι απ' την αρχή;;;
-
Ένα ωραίο όνειρο ήταν... :'(
-
Ακόμα και να έχουμε την επιλογή θα διάβαζα και τα τρία με περισσότερη προσοχή στα δύο.Δεν μου έχω ούτε και σ'αυτούς εμπιστοσύνη :P
-
Είναι σίγουρο ότι πολλοί θα παρατούσαν τα αρχαία με τα δεδομένα της νέας ύλης. Το μόνο που δεν άλλαξε είναι η ιστορία και έτσι όλο και περισσότερο τη συμπαθούμε... ;D ;D Αν μας έδιναν τη δυνατότητα να διαλέγουμε...
-
Λιγάκι χλωμό μου φαίνεται!
-
Ακόμα και να έχουμε την επιλογή θα διάβαζα και τα τρία με περισσότερη προσοχή στα δύο.Δεν μου έχω ούτε και σ'αυτούς εμπιστοσύνη :P
και εγω το ιδιο εχω καει... :-\
-
Αρχαία και νέα, μόνο και μόνο επειδή μου είναι πιο οικεία, παρότι η ιστορία είναι λίγο πιο σίγουρη. Τα πράγματα είναι απλά: για να γράψεις καλά και στα τρία γνωστικά, πρέπει να έχεις ένα πτυχίο ιστορικού - αρχαιολογικού, δύο κλασικού - ένα κλασική κατεύθυνση, ένα ΜΝΕΦ - και ένα ΦΠΨ να βρίσκεται για παιδαγωγικά - διδακτική. Μια χαρά ε; Προς το παρόν έχω ένα της κλασικής φιλολογίας. Τι προλαβαίνω μέχρι το Νοέμβρη;
-
Έτσι που λες είχα γνωρίσει μία κοπέλα από Ιστ.-αρχ. ΑΠΘ παλιά το 96 που αφού πήρε το πτυχίο της έδωσε κατατακτήριες στο ΦΠ. Τι ζόρι τραβούσε ν το κάνει, έλεγα, μαζόχα είναι, τι το θέλει. Λες για τα παιδαγωγικά του ασεπ να το ήθελε ή για τη φιλοσοφία; :o :o :o
-
ίσως διάλεγα νέα και ιστορία
-
Με την κατάσταση που επικρατεί στην ύλη, μήπως κάτι τέτοι θα έδινε τη δυνατότητα στο ΥΠΕΠΘ να δώσει μια ακόμα μεγαλύτερη ύλη. Πάντως με ανθρώπινους και λογικούς όρους θα έδινα ιστορίακαι αρχαία
-
νεα και ιστορια
τα αρχαια θα τα διαλεγα μονο αν ηθελα να "αυτοκτονισω"
-
ΙΣΤΟΡΙΑ στάνταρ , τόσο για γνωστικό όσο και για διδακτική . Από κει και πέρα μάλλον ΝΕΑ για 2ο γνωστικό (παρά το ότι τα ΑΡΧΑΙΑ ήταν το αγαπημένο μου μάθημα μεταξύ των φιλολογικών από τα σχολικά μου χρόνια μέχρι πριν από λίγα χρόνια).
Αν δοθεί η δυνατότητα να επιλέξουμε γνωστικά, πιστεύω ότι ο τρόπος εξέτασης θα είναι ο ίδιος και για τα 3 γνωστικά , δηλ. το είδος των ερωτήσεων θα είναι το ίδιο .
-
Γιατί να είναι ίδιος ο τροπος; τι τους πειράζει να αφήσουν τα αρχαία με κάποια ανάπτυξης που δε γίνεται και αλλιώς.
-
Ίσως κάποιες από τις ερωτήσεις των Νέων και Ιστορίας να είναι ανάπτυξης , αν επιλέξουμε γνωστικά.
Γιατί να είναι ίδιος ο τροπος; τι τους πειράζει να αφήσουν τα αρχαία με κάποια ανάπτυξης που δε γίνεται και αλλιώς.
-
Δε νομίζω ότι θα βάλουν ανάπτυξης, ούτε διορθωτές θέλουν να πληρώνουν, ούτε χρόνο να χάνουν. Αν μπορούσαν και τα ανάπτυξης αρχαίων και διδακτικής με πολλαπλές ή με κενά θα τα έκαναν. Κάποιος είπε εδώ ότι αγόρασαν καινούργια σκάνερ για διόρθωση.
-
Νομίζω ότι το μόνο θετικό των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής είναι η ανικειμενικότητα στη βαθμολόγηση.Κατά τα άλλα, νομίζω ότι κρύβουν πολλές παγίδες και δεν αποδιεκνύουν ούτε το διάβασμα ούτε την ικανότητα έκφρασης. Εν πάση περιπτώσει, δε νομίζω ότι θα αλλάξει τιποτα στο σύστημα που υπάρχει στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ή τουλάχιστον αν αλλάξει ελπίζω να ενημερωθούμε εγκαίρως, γιατί είναι άλλου τύπου το διάβασμα για πολλαπλής επιλογής και άλλο για ανάπτυξης.
-
ναι,εβα30, καλα το εθεσες και μαλιστα πιστευω οτι η ΠΕΑΕ πρεπει να θιξει αυτο το ζητημα στο ασεπ εγκαιρως ωστε να ξερουμε τι μας περιμενει.
-
Κι εγώ συμφωνώ με eva30 .
-
Συνάδελφοι, θεωρώ αδύνατο να επανέλθουμε στις ερωτήσεις ανάπτυξης, κατά κύριο λόγο γιατί κάτι τέτοιο δεν συμφέρει. Και η διόρθωση γραπτών ανάπτυξης είναι χρονοβόρα (θυμάστε πότε πήραμε εμείς οι ΠΕ02 τα αποτελεσματα των εξετάσεων στο περασμένο διαγωνισμό) και από την άλλη απαιτεί και μεγαλύτερο οικονομικό κόστος κάτι τέτοιο.
Θεωρώ πως όσο περνάνε τα χρόνια μάλλον θα προσανατολίζονται, ώστε όλα τα αντικείμενα ακόμη και τα Α.Ε. ή η ειδική διδακτική να δίνονται με πολλαπλής.