Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: arist2 στις Μαΐου 16, 2008, 06:19:05 am
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ 5. ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ 2002, 2004, 2006, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΜΕΓΑΛΗ
-
φιλε,arist2. αν αισθανεσαι οτι δεν εισαι καλος στην ιστορια τοτε μη διακινδυνευσεις να γραψεις διδ.της ιστοριας,εκτος κι αν τα θεματα ειναι τετοια που νοιωθεις τις δυναμεις σου καλες.
παντως, προετοιμασου καλα για τουλαχιστον 2 διδακτικες που εσυ νομιζεις οτι θα τα καταφερεις καλυτερα.
για τα απο αποσταση δεν γνωριζω τιποτα. αν ξερει καποιος αλλος ασ μας διαφωτισει.
τωρα, γαι τα βοηθηματα μπονια,επειδη εχω παρει αυτο της ιστοριας και των νεων,νομιζω οτι απο αποψη θεωριας δεν εχουν κατι παραπανω να σου δωσουν απο αυτο που τα ιδια τα σχολικα λενε. ειδικα στα νεα ειναι κατα λεξη αντιγραφη. εγω τα πηρα επειδη εχουν ερωτησεις πολλαπλης επιλογης και μονο γιαυτο. ειναι παντως λιγο αλμυρη η τιμη τους(επωνυμα βλεπεις!)
στο εμποριο θα βρεις πολλα τετοια με πολυ περισσοτερες ερωτησεις πολλαπλης επιλ.
σου ευχομαι καλη δυναμη και καλη επιτυχια.
-
arist2 καλωσήρθες.
Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες και όχι με κεφαλαία.
Ευχαριστώ.
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ 4 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΩ ΓΙΑ 5. ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ 2002, 2004, 2006, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΜΕΓΑΛΗ
-
καλημέρα! καλύτερα αγόρασε κανένα βιβλίο απο αυτά που κυκλοφορούν στην αγορά με έτοιμα σχεδια μαθήματος και προσπάθησε να τα προσαρμόσεις στο κομμάτι που σου δίνεται κάθε φορά στη διδακτική.
Προσωπικά δεν σκέφτηκα ποτέ να πάω φροντιστήριο λόγω διαφόρων υποχρεώσεων, αλλά ίσως να ωφελεί αυτούς που το επιλέγουν με το σκεπτικό ότι τους βάζει σε προγραμμα διαβάσματος. Για την ύλη του γνωστικού συμφωνώ με τον στρατο91.
-
Και εγώ θα συμφωνήσω με τους υπόλοιπους ότι δε θα σε βοηθήσει το φροντιστήριο.Ειδικά η ιστορία,διάβασμα θέλει (και πολύ διάβασμα),όχι φροντιστήρια, σημειώσεις κτλ....Όσο για τις σημειώσεις γνωστή μου που πήρε μου είπε ότι ήταν καλές αλλά πιστεύω ότι δεν αξίζει να δώσεις τόσα λεφτά μόνο για σημειώσεις τη στιγμή που με τα ίδια λεφτά μπορείς να πάρεις πάρα πολλά βιβλία τα οποία θα σε καλύψουν με το παραπάνω.Για να καταλάβεις, για τις εν λόγω σημειώσεις μαζεύτηκαν αρκετοί φιλόλογοι και τις έβγαλαν φωτοτυπίες για να ανταπεξέλθουν....Θα συμφωνήσω με την Έλσα...αγόρασε βιβλίο!
-
Αυτές τις σημειώσεις που λέτε του Μπόνια, τι είδους είναι; Δηλαδή θέλω να πω, αρκείται κανείς στο να διαβάσει μόνο αυτές ή σε παραπέμπουν σε βιβλία και αυτά είναι έξτρα; Ας μας διαφωτίσει κάποιος που πήγε φροντιστήριο ή διάβασε τις σημειώσεις. Και για γνωστικό ρωτάω όχι μόνο για διδακτική. Αξίζει τον κόπο;
-
εγω δεν εχω παει φροντιστηριο(γενικα ειμαι κατα) αλλα εχω παρει το βιβλιο για την ιστορια. οχι δε σε παραπεμπει σε αλλα βιβλια. βεβαια δεν το εχω διαβασει γιατι το πηρα τωρα τελευταια(επειδη ειπαν μερικοι οτι ειχε καποιες απο τις ερωτησεις που εβαλαν-αν και εγω δεν τις βρικα).παντως ειμαι υπερ των σχολικων.
-
παντως ειμαι υπερ των σχολικων.
και των βιβλίων καθηγητή θα συμπληρώσω...
Εγώ τις σημειώσεις δεν τις έχω δεί αλλά μου είπαν απλά ότι είναι καλές...Δε νομίζω όμως ότι αξίζουν τόσα λεφτά.Θα προτιμήσω τα βιβλία...
-
Μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω. Για τη διδακτική των Νέων, εκτός από τα γενικά βιβλία που μπορούμε να διαβάσουμε για κάποιον από τους λογοτέχνες που μας δίνουν, δεν πρέπει να διαβάσουμε και κάποια βοηθήματα που να έχουν λεπτομερή ανάλυση (στίχο προς στίχο) τουλάχιστον των συγκεκριμένων ποιημάτων που βρίσκονται μέσα στα σχολικά βιβλία; Ξέρετε καμιά καλή σειρά τέτοιων αναλύσεων; Επίσης στη γλώσσα διαβάζετε και από αλλού εκτός των σχολικών βιβλίων;
-
Αυτές τις σημειώσεις που λέτε του Μπόνια, τι είδους είναι; Δηλαδή θέλω να πω, αρκείται κανείς στο να διαβάσει μόνο αυτές ή σε παραπέμπουν σε βιβλία και αυτά είναι έξτρα; Ας μας διαφωτίσει κάποιος που πήγε φροντιστήριο ή διάβασε τις σημειώσεις. Και για γνωστικό ρωτάω όχι μόνο για διδακτική. Αξίζει τον κόπο;
εγω πηγα... και ακομα χτυπαω το κεφαλι μου. οι σημειωσεις δεν ηταν καλες. αρκουντα κυριως σε βοηθηματα που κυκλοφορουν για μαθητες.αντε και λιγες μελετες.
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ!ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ
-
βιβλια με σχεδια μαθηματος νομιζω δεν υπαρχουν θα ρωτησω και θα σου πω.
του πελεκανου εχουν καποια αλλα εγω δεν ειμαι ευχαριστημενη.
οσο για γραμματολογιες για αρχαια προτεινουν στο φορουμ κακριδη, γεωργοπαππαδακο, romilly κτλ
και για λογοτεχνια πολιτη που λογικα θα το χεις απο τη σχολη και beaton.
ψαξε στο θεμα συμβουλες προτασεις για τον επομενο ασεπ και θα βρεις πολλες χρησιμες πληροφοριες
-
Είναι η πρώτη φορά που θα δώσω ΑΣΕΠ και γράφτηκα σε φροντιστήριο ώστε να κάνω ό, τι γίνεται για την προετοιμασία μου.
Δεν είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένη από αυτά που λέγονται μάσε στην τάξη και συνεχώς χώνομαι στον καθηγητή για περαιτέρω εξηγήσεις. Όμως, αυτή η αμφισβήτηση, νομίζω ότι μου βγαίνει σε καλό γιατί κάθε φορά που πάω για μάθημα, έχω προετοιμάσει τις ενστάσεις μου για τα προηγούμενα, ενώ έχω ετοιμάσει κάτι για τα επόμενα.
Παράλληλα, συναντιέμαι με μια συνάδελφο μια φορά στις 15 μέρες και συζητάμε ένα κομμάτι ύλης που έχουμε συμφωνήσει να διαβάσουμε από πριν.
Φροντίζω να αντιγράφω τις σημειώσεις μου στον υπολογιστή και τα μαθαίνω καλύτερα με αυτό τον τρόπο.
Επίσης, όπου και να βρεθώ, έχω πάντα στην τσάντα μου, κάτι για να διαβάσω.
-
Όποιος σε δημόσιο χώρο κρατάει βιβλίο και διαβάζει, βρίσκεται σε παραλία ή λεωφορείο συνήθως = φιλόλογος
-
Όποιος σε δημόσιο χώρο κρατάει βιβλίο και διαβάζει, βρίσκεται σε παραλία ή λεωφορείο συνήθως = φιλόλογος
Και σε λίγο θα βλέπουμε στις παραλίες τον κόσμο με ένα βιβλίο στα χέρια...
-
Όποιος σε δημόσιο χώρο κρατάει βιβλίο και διαβάζει, βρίσκεται σε παραλία ή λεωφορείο συνήθως = φιλόλογος
Και σε λίγο θα βλέπουμε στις παραλίες τον κόσμο με ένα βιβλίο στα χέρια...
20000 φιλόλογοι γεμίζουν τις παραλίες όλης της Ελλάδας! Αυτό το φιλολογικό ασεποειδές είναι ικανό και με το παιδί του να πάει στην παραλία και αυτό να παίζει χωρίς επίβλεψη, να κουβαλάει και άντρα που δεν τολμάει να το διακόψει στο διάβασμα ή και πάνε δυό-δυό του είδους και κρατάνε και τα δυό βιβλία. Επίσης μπορείς να δεις μαζεμένους πολλούς φιλολόγους την επομένη (μην πω και την ίδια) της ανακοίνωσης της ύλης στα βιβλιοπωλεία. Το 2006 πήγα να πάρω ένα βιβλίο ιστορίας και στο βιβλιοπ. ήταν μία φιλόλογος που της είχαν κατεβάσει 3 γραμματολογίες αρχαίων και την άκουγα να λεει 'μα δεν έχετε και κάτι άλλο, δεν μπορώ να αφήσω να μου ξεφύγει κάποια λεπτομέρεια'.
Εδώ στο φόρουμ έγιναν δύο τραγικά λάθη εκ παραδρομής που άφησαν ιστορία: 'φιλόλολοι' και Κάδος ΠΕ02 φιλολόγων.
-
Αυτό το φιλολογικό ασεποειδές είναι ικανό και με το παιδί του να πάει στην παραλία και αυτό να παίζει χωρίς επίβλεψη, να κουβαλάει και άντρα που δεν τολμάει να το διακόψει στο διάβασμα ή και πάνε δυό-δυό του είδους και κρατάνε και τα δυό βιβλία.
Εκτός αν πάρει στο παιδί τις "χαρούμενες διακοπές" και διαβάζουν και οι δύο...Τότε όμως υπάρχει κίνδυνος αν ο άντρας που δεν τολμάει να διακόψει δεν είναι του ίδιου είδους, να βρεθεί πίσω από καμιά τουρίστρια τη στιγμή που το ασεποειδές έχει φτάσει λίγο πριν την 8η σταυροφορία.....Είναι πολλές "οι πληγές του φαραώ".....
-
Αυτό το φιλολογικό ασεποειδές είναι ικανό και με το παιδί του να πάει στην παραλία και αυτό να παίζει χωρίς επίβλεψη, να κουβαλάει και άντρα που δεν τολμάει να το διακόψει στο διάβασμα
[/quote]
Χριστέ μου Syllas ήσουν εκει και με έβλεπες.Καλοκαίρι 2006 σε παραλία με τον σύζυγο και τα 2 παιδια (τότε 3 μηνών και 2 χρονών).Ο σύζυγος κυνηγούσε τη μικρή.Το μωρό κοιμοταν στο καρότσι κι εγώ διάβαζα παιδαγωγικά.Αξέχαστες στιγμες.Είμαι τέτοιο ασεποειδες που μου φαίνεται περίεργο που φέτος δεν θα διαβάζω για ΑΣΕΠ.Η δύναμη της συνήθειας.Καλή επιτυχία σε όλους.Να ξέρετε οτι κάποια στιγμή αργα ή γρήγορα οι θυσίες σας θα ανταμοιφθούν
-
Εδώ στο φόρουμ έγιναν δύο τραγικά λάθη εκ παραδρομής που άφησαν ιστορία: 'φιλόλολοι' και Κάδος ΠΕ02 φιλολόγων.
;D ;D ;D ;D
-
Αυτό το φιλολογικό ασεποειδές είναι ικανό και με το παιδί του να πάει στην παραλία και αυτό να παίζει χωρίς επίβλεψη, να κουβαλάει και άντρα που δεν τολμάει να το διακόψει στο διάβασμα
Χριστέ μου Syllas ήσουν εκει και με έβλεπες.Καλοκαίρι 2006 σε παραλία με τον σύζυγο και τα 2 παιδια (τότε 3 μηνών και 2 χρονών).Ο σύζυγος κυνηγούσε τη μικρή.Το μωρό κοιμοταν στο καρότσι κι εγώ διάβαζα παιδαγωγικά.Αξέχαστες στιγμες.Είμαι τέτοιο ασεποειδες που μου φαίνεται περίεργο που φέτος δεν θα διαβάζω για ΑΣΕΠ.Η δύναμη της συνήθειας.Καλή επιτυχία σε όλους.Να ξέρετε οτι κάποια στιγμή αργα ή γρήγορα οι θυσίες σας θα ανταμοιφθούν
[/quote]
Και εγώ από τον εαυτό μου θυμάμαι, μη νομίζεις...
-
Αυτό το μπαρμπαδέλι που προσπαθεί να κόψει το μήλο..............πάλι συμβολικό είναι?
Το μήλο............ο διορισμός είναι?
-
Συγχαρητήρια για το διορισμό!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Και στα δικά μας!!!
-
Μπορεί να φανεί υπερβολικό,αλλά εμένα με εξυπηρέτησε κάπως,γι' αυτό και θα σας το αναφέρω:
αγόρασα δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι και έγραψα ιστορία.Κάθε μέρα 1 ώρα στο δρόμο προς και
από τη δουλειά δεν πήγαινε χαμένη! Πώς σας φαίνεται; Αρχίζω να τα χάνω;
-
Αυτό με το κασετοφωνάκι μου θύμισε μια παλιά Αμερικάνικη θεωρία (του 50 ή εκεί γύρω) ότι μπορείς να μάθεις κάτι αν όταν κοιμάσαι έχεις ένα ειδικό τύπο επίπεδου ηχείου κάτω από το μαξιλάρι και ακούς από κασετόφωνο αυτό που θέλεις να μάθεις. Την ώρα που κοιμάσαι, και μάλλον θα αρχίζει να παίζει αφού σε πάρει ο ύπνος, αλλιώς πως θα κοιμηθείς;
Όλα αυτά στο πνεύμα του ψυχρού πολέμου της εποχής. Που ίσως μοιάζει σε μερικά πράγματα με αυτό που ζούμε σήμερα.
-
εγώ διάβαζα εκτός από το καλοκαίρι στη θάλασσα και στα διαλείμματα του φροντιστηρίου κι αργότερα όταν έγινα ωρομίσθια στο γραφείο των καθηγητών όταν είχαμε διάλειμμα ή συνέλευση ή γιορτή κλπ.
-
σωστα τα λες Syllas.
ρε παιδια καλα ολα τα αλλα, εμενα αλλο με προβληματιζει, πώς να οργανωσω τις σημειωσεις μου, ενα μπαχαλο επικρατει.
Εσεις πως τις εχετε οργανωσει? ριχτε καμια ιδεα
-
εγω τις γραφω, τις κολλαω κτλ σε τετραδια και εχω ενα τετραδιο για το καθε τι
-
σωστα τα λες Syllas.
ρε παιδια καλα ολα τα αλλα, εμενα αλλο με προβληματιζει, πώς να οργανωσω τις σημειωσεις μου, ενα μπαχαλο επικρατει.
Εσεις πως τις εχετε οργανωσει? ριχτε καμια ιδεα
Προσωπικά όταν διαβάζω μου αρέσει το μπάχαλο...παντα είχα όλα τα βιβλία και τις σημειώσεις μπροστά μου σε ετοιμότητα,το ένα πάνω στο άλλο....Όταν τελείωνα κάτι το πέταζα σε μια άκρη με την ελπίδα να μην το ξαναχρειαστώ...Στο τέλος τα μάζευα όλα μαζί..
-
Τετράδια, όσο γίνεται μεγαλύτερα, γιατί τα μικρά με τις πολλές σελίδες δε σε αφήνουν να έχεις καλή εποπτεία μεγάλων κομματιών (κατά την προσωπική μου γνώμη)
Ας πούμε εγώ πέρσυ δεν έκανα τετράδιο μόνο στον Γεωργοπαπαδάκο, τον θεώρησα πολύ καλό από θέμα οργάνωσης υλικού (κατάλληλο για διάβασμα ασεπ) που έκρινα ότι δεν έχει νόημα.
-
Εγώ έχω γράψει σημειώσεις από έκθεση-έκφραση,εισαγωγές σχολικών για αρχαία και νέα καθώς και ό,τι
έχω διαβάσει από ιστορία.Πολύ χρονοβόρα διαδικασία, όμως εμένα με βοηθάει πολύ γιατί κρατάω τα
ουσιώδη,μαθαίνω καθώς γράφω και έχω πολύ λιγότερες σελίδες να κάνω επανάληψη (αλλά βέβαια πιο
"ζουμερές")Για κάθε θέμα που διαβάζω όταν τελειώσω ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι,αρχίζω ένα συγκριτικό
διάβασμα από άλλες πηγές που έχω στη διάθεσή μου για να συμπληρώσω το διάβασμά μου.Δηλσδή δεν
τελειώνω κάτι και μετά αρχίζω να το ξαναδιαβάζω από αλλού και αλλού κ.ο.κ.
-
Εγώ έχω γράψει σημειώσεις από έκθεση-έκφραση,εισαγωγές σχολικών για αρχαία και νέα καθώς και ό,τι
έχω διαβάσει από ιστορία.Πολύ χρονοβόρα διαδικασία, όμως εμένα με βοηθάει πολύ γιατί κρατάω τα
ουσιώδη,μαθαίνω καθώς γράφω και έχω πολύ λιγότερες σελίδες να κάνω επανάληψη (αλλά βέβαια πιο
"ζουμερές")Για κάθε θέμα που διαβάζω όταν τελειώσω ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι,αρχίζω ένα συγκριτικό
διάβασμα από άλλες πηγές που έχω στη διάθεσή μου για να συμπληρώσω το διάβασμά μου.Δηλσδή δεν
τελειώνω κάτι και μετά αρχίζω να το ξαναδιαβάζω από αλλού και αλλού κ.ο.κ.
Πιστεύω απόλυτα στον τρόπο που λες, τον εφαρμόζω και εγώ. Οι σημειώσεις είναι η βάση μου και ό,τι άλλο κι αν διαβάσω το συμπληρώνω και πάλι οι σημειώσεις είναι η βάση μου.
-
κι εγω το ιδιο κανω.. βεβαια το διαβασμα ειναι κατι προσωπικο..δεν λειτουργει ετσι με ολους
-
εγώ το έκανα αυτό με τις γραμματολογίες αρχαίων και νέων και θα το το κάνω και με την έκφραση - έκθεση. Ιστορία όμως μου φαίνεται κομματάκι δύσκολο, μιας και με αυτά που ρωτάνε θα πρέπει ουσιαστικά να σημειώνεις τα πάντα. π.χ. κάτι που προσπαθούσα να ξεδιαλύνω εχθές. Αυτό που ρώτησαν σχετικά με το δόγμα της ακεραιότητας της Ο.Α θα σκεφτόταν κανείς να καταγράψει τη διαφορά της αποδοχής του (1856) από όλες τις Δυνάμεις από την απλή εμμονή της Αγγλίας (1839 - 1841). Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο (όπως και πολλά άλλα) τα ξέρεις μόνο αν γνωρίζεις και τις λεπτομέρειες΄.
-
φαντασου να ξερεις και τα δυο και να εισαι την ωρα του διαγωνισμου.. και να λες τι ειναι τωρα... τι μου γινεται εδω.. μηπως τρελλαινομαι????????????
-
φαντασου να ξερεις και τα δυο και να εισαι την ωρα του διαγωνισμου.. και να λες τι ειναι τωρα... τι μου γινεται εδω.. μηπως τρελλαινομαι????????????
Μα αυτό έπαθα εγώ πέρυσι και την έκανα και λάθος την ερώτηση!! Και οι δύο περιπτώσεις είναι 2 γραμμές στα βιβλία Κόνδη - Σκουλάτου. Εντωμεταξύ δεν το έχω δει ξεκάθαρα πουθενά αλλού. Άντε τώρα να φανταστείς ότι πρέπει να το καταχωρήσεις στα ουσιαστικά.
-
Και εγω σε αυτη την ερωτηση αν και την ηξερα δεν μπορουσα να απαντησω :( :( :( :( :(
-
Και εγώ γράφω σε τετράδια τα σημαντικότερα αλλά από ότι έχω καταλάβει εξεταζόμαστε στις λεπτομέρειες και στην επανάληψη να διαβάσω από το τετράδιο η ξανά όλα από την αρχή?
-
Και εγώ γράφω σε τετράδια τα σημαντικότερα αλλά από ότι έχω καταλάβει εξεταζόμαστε στις λεπτομέρειες και στην επανάληψη να διαβάσω από το τετράδιο η ξανά όλα από την αρχή?
Γνώμη μου, με τα βασικά (γιατί αυτά προφανώς καταγράφεις σε ένα τετράδιο), δεν μπορείς να γράψεις καλά στον ΑΣΕΠ. Αυτά ίσως είναι απλά χρήσιμα για να έχεις ένα σκελετό των γεγονότων και πάνω σε αυτόν να χτίζεις. Θέλει το βιβλίο συνέχεια να κάνεις επανάληψη. Καλά βέβαια εννοείται ότι ορισμένα σημεία και στα βιβλία δεν είναι σημαντικά μιας και οι ερωτήσεις είναι πολλαπλής επιλογής και δε χρειάζεται το μπλα μπλα. Ωστόσο όμως έστω και κωδικοποιημένη κάθε λεπτομέρεια είναι απαραίτητη.
-
-
....και stratos91 και minimaous εχουν δικαιο. για αλλη μια φορα επιβεβαιωνεται οτι το διαβασμα ειναι προσωπικη υποθεση.
-
-
-
Εγώ πάλι, αν δεν έχω βιβλίο μπροστά μου δεν μπορώ ούτε να εστιάσω την προσοχή μου ανάλογα ούτε και να εμπεδώσω την ύλη. Γι'αυτό και μου είναι αδύνατο το διάβασμα από φωτοτυπίες, εξ ου και σπεύδω κατευθείαν να τις μετατρέψω σε βιβλιαράκι με θερμοκόλληση. Μόνο η συνεχής και εξακολουθητική επανάληψη με βοηθά και με το παραπάνω.
-
Παιδιά, ανακάλυψα πρόσφατα το site και χαίρομαι που τελικά υπάρχει ένα μέρος να πούμε τον "πόνο" μας και να δώσουμε ή να ζητήσουμε συμβουλές. Πήρα πτυχίο τέλη του 2006 και είναι η πρώτη φορά που θα επιχειρήσω να δώσω ΑΣΕΠ :-\ . Αφού προβληματίστηκα σχετικά με το αν πρέπει ή όχι να πάω σε φροντιστήριο, κατέληξα ότι δεν σηκώνει η τσέπη μου "επενδύσεις" τέτοιου τύπου. Είναι 2500 - 3000
-
Παιδιά, ανακάλυψα πρόσφατα το site και χαίρομαι που τελικά υπάρχει ένα μέρος να πούμε τον "πόνο" μας και να δώσουμε ή να ζητήσουμε συμβουλές. Πήρα πτυχίο τέλη του 2006 και είναι η πρώτη φορά που θα επιχειρήσω να δώσω ΑΣΕΠ :-\ . Αφού προβληματίστηκα σχετικά με το αν πρέπει ή όχι να πάω σε φροντιστήριο, κατέληξα ότι δεν σηκώνει η τσέπη μου "επενδύσεις" τέτοιου τύπου. Είναι 2500 - 3000
-
Στράτο, θέλω να ελπίζω ότι είναι όπως τα λες... Έχει λογική βάση αυτό που λες για την Ιστορία. Πάντως η φίλη μου το είχε τονίσει. Αν ήταν για ένα από τα 32 μόνο, δεν νομίζω ότι θα το έκανε θέμα. Εγώ έτσι κι αλλιώς, όπως θα είδες και στο προηγούμενο μήνυμα, δεν έχω σκοπό να πάω σε φροντιστήριο. Εκφράζω απλώς τις ανησυχίες μου καθώς πολλά ακούγονται. Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μάλλον το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να παραμερίσουμε το άγχος μας και να στρωθούμε στο διάβασμα. Κι ο Θεός βοηθός!