Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: ZIZE στις Μαΐου 30, 2008, 10:55:59 am
-
Τερμα τα ψεματα.... αρχιζουμε διαβασμα ξανα. Πρροσωπικα δινω τριτη φορα,και ενω στο γνωστικο δεν εχω κανενα προβλημα στην διδακτικη εχω πελαγωσει ........ τοσες σημειωσεις ,τοσα βιβλια ,δεν μπορεις να τα διαβασεις ολα.Εσεις TI θα διαβασετε για την διδακτικη ??? ??? ???
-
poli kali erotisi ...kai gia mena to erotima einai pos tha tin diavasoume?
ston teleutaio diagnonismo i apoklisi ton dio vathmologiton sto grapto mou itan 29 monades. nomizo oti tha mporousan ta themata na einai pio sigkekrimena kai stin didaktiki
-
Καλημέρα, είναι νέο μέλος, και καλώς σας βρίσκω.
Μόλις πήρα το πτυχίο μου και λέω και εγώ να διαβάσω για τον ΑΣΕΠ.
Θα ήθελα, αν μπορείτε και γνωρίζετε, να μου προτείνετε κάποια βιβλία που εσείς έχετε επιλέξει και θεωρείτε χρήσιμα για την διδακτική της φυσικής.
Ευχαριστώ πολύ.
-
Θα προσπαθησω αρχες ιουλιου να ανεβασω καποια σχεδια μαθηματος που ειχα κανει . Μπορει να σας φανουν χρησιμα καλο κουραγιο ευτυχως περασα περισυ με την δευτερη καλη επιτυχια σε ολους
-
εκτος απο διδακτικη της φυσικης εχετε ακουσει αν θα διαγωνιστουμε και σε διδακτικη ενος απο τα 3 συνεξεταζομενα μαθηματα, οπως συνεβει σε προηγουμενο διαγωνισμο του ασεπ;
-
Aυτα στην πυθια...αυτη ξερει.
;D ;D ;D ;D
-
Μια ιδέα που μου φάνηκε χρήσιμη στον προηγούμενο διαφωνισμό, ήταν ότι διάβασα τα εισαγωγικά σημειώματα των βιβλίων, καθώς και τις εργαστηριακές ασκήσεις (κυρίως αυτές που προτείνει το Υπουργείο σαν υποχρεωτικές).
-
http://11lyk-irakl.ira.sch.gr/epimorfvsi.htm
-
Καλησπέρα! Μήπως ξέρει κανείς που μπορώ να βρω τον εργαστηριακό οδηγό της γ΄ Λυκείου στη φυσική κατεύθυνσης; Κοιτάζω στο Π.Ι. αλλά δε βρίσκω τίποτα
-
Πήγες σε κανα σχολείο ή σε κανα βιβλιοπωλείο?
-
Πήγες σε κανα σχολείο ή σε κανα βιβλιοπωλείο?
οκ . Τα βρήκα σήμερα τελικά
-
Για μένα παραμένει απορία πως διαβάζεται η ειδική διδακτική ;
Απο τα προηγούμενα θέματα που έχω δει δεν μπορώ να καταλάβω αν ζητάνε απλή ανάπτυξη ή αυστηρά επιστημονική(αναφορά σε βιβλιογραφία, παιδαγωγικές μεθόδους κτλ. ) και αν θέλουν μακροσκελείς περιγραφές ή σύντομες απαντήσεις.
Έχετε να προτείνετε κάτι εκτός από τα προηγούμενα (π.χ κάποιο βιβλίο);
Από αυτούς που έχουν κάνει προετοιμασία σε φροντιστήριο σας έχουν δώσει κάποια κατεύθυνση;
-
Κάποια πράγματα για την διδακτική της φυσικής και όχι μόνο υπάρχουν εδώ:
http://rapidshare.com/files/181821940/asep.rar
:)
-
Στον ασεπ για τη λειτουργια του επιταχυντη εγραψα για το κυκλοτρο,επεσα μεσα σ' αυτό που ακριβως ζητουσαν ή όχι?
-
Δε βλεπω απαντησεις,έπεσα έξω;
-
κάποιες υποκειμενικές εκτιμήσεις.
Δεν μπορώ να πω οτι έχεις βγεί, εντελώς, εκτός θέματος. Απλά το κύκλοτρο είναι ο (αρχαίος) πρόγονος του LHC. Λόγω της "ισχύος" του, τα συμπεράσματα που προκύπτουν από τη χρήση του, δεν θα μπορούσαν να προκύψουν από τη χρήση του κύκλοτρου. Πάντως, κατά τη γνώμη μου, η αναφορά σου στο κύκλοτρο δεν σε βγάζει εκτός θέματος.
καλά αποτελέσματα να έχεις.
-
σου στειλα πμ
-
Οι βασικές αρχές λειτουργίας είναι οι ίδιες. Πολύ καλά έκανες και ανέφερες το κύκλοτρο.
-
Νομίζω ότι όλοι στην προσπάθειά μας να περιγράψουμε με απλά λόγια τον επιταχυντή LHC, στην ουσία περιγράψαμε το κύκλοτρο.
-
Παιδια νομιζω οτι εχουμε ξεφυγει λιγακι απο το νοημα της εξετασης στην ειδικη διδακτικη (το ιδιο πιθανα να ισχυει και για τους διορθωτες).
Στο γνωστικο εξεταστηκαμε το Σαββατο. Τη Κυριακη μας εξεταζανε (και καλα!) στην ικανοτητα μας να μπορουμε να διδαξουμε με παιδαγωγικο και μαθητοκεντρικο τροπο τους μαθητες. Οι εξεταστες δε πρεπει να κοιτανε κανονικα καθολου το γνωστικο μερος της διδακτικης (που αναποφευκτα υπαρχει γιατι πρεπει να περιγραψεις κατι συγκεκριμενο), αλλα το πως θα επεικοινωνουμε με τους μαθητες, αν τους αφηνουμε να αποκτησουν πρωτοβουλιες, αν το μαθημα δε γινεται δασκαλοκεντρικα κλπ. Το αν ανεφερε καποιος το κυκλοτρο, ή κατι αλλο πιστευω πως ειναι δευτερευον. Αλλωστε οταν καποιος θελει να διδαξει κατι, πρεπει να κατσει τη προηγουμενη και ναψαξει τα παντα (βιβλιογραφια, internet...) ωστε να κανει το μαθημα του οσο δυνατον καλυτερο. Αλιμονο αν θεωρουν οι κυριοι του ΑΣΕΠ οτι μεσα σε μια ωρα (γιατι τοσο απεμενε για καθε θεμα) θα πρεπει ο καθενας να σκεφτει τα παντα που αφορουν το συγκεκριμενο θεμα...
-
αλλα το πως θα επεικοινωνουμε με τους μαθητες, αν τους αφηνουμε να αποκτησουν πρωτοβουλιες, αν το μαθημα δε γινεται δασκαλοκεντρικα κλπ.
Δλδ τώρα θες να μας πεις οτι μεσα απο τη γραπτη εξεταση θα διαπιστωσουν αν μπορουμε να επικοινωνουμε με τους μαθητες και αν εχουμε την ικανοτητα να εξηγουμε και να ειμαστε κατανοητοι.Δλδ ενα "μπονιακο" σχεδιο μαθηματος θα με κανει καθηγητριαρα.Το μόνο πραγμα που χαρηκα απο αυτά τα θεματα διδακτικης φυσικης είναι οτι ηταν "αντιμπονιακα" (ετσι...για αντιπερισπασμο στην πελατεια τους)
-
και να φανταστείτε οτι ο "μπόνιας" (κάποιος ¨μπόνιας" για την ακρίβεια) πρότεινε στο θέμα της ανάλυσης του φωτός, να διδάξουμε στα παιδάκια της
-
Oso uparxei terastia anergia ston klado o Kathe Mponias tha thriamvevei. Autos kala kanei thn douleia tou...
Mhn ksexname oti O Mponias den einai etsi genika kai aorista ena frontistirio-epixeirhsh alla ena sunolo adioriston kai kakopliromenon ekpaideutikon pou travane ena thema oso paei prokeimenou na fanei oti kati kanoun kai na vgazoun oses perissoteres ores didaskalias ginetai.
Giati ,sta alla frontistiria meshs ekpaideushs ..ti ginetai ??? Mhpos exoume konth mnhmh ??? Den piezontai ta paideia kathimerina kai idios gia panellhnies se themata eksopragmatika ?? Poios ftaiei gi auto ? Ego ? Eseis ? To susthma ??? H mia aplh alhtheia : H anergia ....
Parathrhsh : athroiste tous apofoitous px filologous kathe xronias olon ton panepistimion... vgainoun 1000 ? oraia ...deite pooi diorizontai kathe xrono....einai 100 ? Oi upoloipoi 900 ti upotithetai oti prepei na kanoun... ?
Den to vlepo polu makrino , ontos se liga xronia ta paidakia tou gumnasiou ontos na didaxtoun kai gia ton deikth diathlashs... giati oxi ? Tosa kai tosa didaskontai oi mathites A kai B Lukeiou pou tous einai AXRHSTA.... giati na mhn mpei kai h 3h gumnasiou sto paixnidi ?? As tous valoume kai Arxaia Ellhnika..allos paralogismos ekei kai parakroush( eironiko sxolio)
Mhn ksexname oti uparxei kai upogenhtikothta ara oi Mathites meionontai alla to pososto ton spoudagmenon paidion auksanei ara ta fainomena ths paraloghs paideias auksanontai...
Sorry apla eimai ligo thimomenos :(
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου σχεδόν σε όλα τα σημεία, απλώς να ξέρεις ότι κάνεις δύο λάθη: Στον μπόνια δουλεύουν συνήθως διορισμένοι και επιτυχόντες(όχι ότι αυτο δείχνει ότι τα ξέρουν όλα για να διδάξουν τόσο μεγάλη ύλη, δηλ συμφωνω μαζι σου ότι είναι ψιλοαπάτη...) και δεύτερο λάθος είναι ότι ήδη διδάσκεται ο δείκτης διάθλασης στην τρίτη γυμνασίου (έχουν δυσκολέψει επίτηδες τόσο πολύ τα πράγματα)...Αυτά...Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες βρίσκεται όντως σε τέλμα και δεν βλέπυμε φως στο τούνελ, αλλα τι να κάνουμε στην Ελλάδα ζουμε αναγκαστικα πρέπει να χορέψουμε και μεις...
-
Θα συμφωνήσω μαζί σου σχεδόν σε όλα τα σημεία, απλώς να ξέρεις ότι κάνεις δύο λάθη: Στον μπόνια δουλεύουν συνήθως διορισμένοι και επιτυχόντες(όχι ότι αυτο δείχνει ότι τα ξέρουν όλα για να διδάξουν τόσο μεγάλη ύλη, δηλ συμφωνω μαζι σου ότι είναι ψιλοαπάτη...) και δεύτερο λάθος είναι ότι ήδη διδάσκεται ο δείκτης διάθλασης στην τρίτη γυμνασίου (έχουν δυσκολέψει επίτηδες τόσο πολύ τα πράγματα)...Αυτά...Το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα σε όλες τις βαθμίδες βρίσκεται όντως σε τέλμα και δεν βλέπυμε φως στο τούνελ, αλλα τι να κάνουμε στην Ελλάδα ζουμε αναγκαστικα πρέπει να χορέψουμε και μεις...
Σίγουρα έχεις δίκιο σε αυτά που λες,όπως και όλοι οι προηγούμενοι βέβαια,αλλά θέλω να επισημάνω δύο σημεία:
α. στα φροντηστήρια δε δουλεύουν απαραίτητα διορισμένοι ή επιτυχόντες γιατί εδώ παραλίγο να δουλέψω κι εγώ που απλά τους έστειλα βιογραφικό κάποια στιγμή και ζήτησαν να με δουν.Δεν είμαι διορισμένη,ούτε επιτυχούσα κι όταν τους απάντησα στο τηλέφωνο ότι δε γνωρίζω κάτι περισσότερο από αυτούς τους οποίους πρόκειται να διδάξω μου είπαν πολύ απλά πως όλοι το ίδιο κάνουν...Εγώ αρνήθηκα τελικά γιατί αυτή η κατάσταη με άγχωνε φοβερά...
β. ναι στη γ΄γυμνασίου έχει διδαχθεί ο δ. διάθλασης αλλά σίγουρα όχι στη β που ζήτησαν σε εμάς...
-
Ε ναι δεν εννοούσα ότι όλοι που δουλέυουν είναι διορισμένοι αλλά καποιοι. Για το δείκτη διάθλασης πιστεύω ότι έκαναν λάθος στη διδακτική μάλλον ήθελαν να γράψουν γ γυμνασιου, ένα ακόμη λάθος (μέσα σέ όλα τα άλλα...). Πάντως διδάσκεται στο γυμνασιο κανονικότατα. Μέχρι και τον διασκεδασμό έχουν και γιατί ο ουρανος είναι μπλε να καταλάβεις... Για τον μπόνια συγκεκριμένα ξέρω (γιατι πήγαινε ένας φίλος μου), ότι ο καθηγητής που έκανε φυσική είναι σίγουρα διορισμένος και με καλή σειρά...Αυτα...
-
Δεν πιστεύω οτι πρόκειται περι λάθους. Νομίζω απλά οτι είναι μια μικρή "παγίδα". Η έννοια του δείκτη διάθλασης είναι δυσνόητη για μαθητές
-
Υ.Γ. Η έννοια του δείκτη διάθλασης είναι μια από τις πάρα πολλές ΑΧΡΗΣΤΕΣ έννοιες -πληροφορίες, με τις οποίες είναι γεμάτα τα σχολικά βιβλία Φυσικής, και οδηγούν μεγάλη μερίδα των μαθητών σε ΑΠΕΧΘΕΙΑ για το μάθημα της ΦΥΣΙΚΗΣ.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=993&Itemid=79
αξίζει να το διαβάσετε μέχρι τέλους. αφορά τα νέα βιβλία φυσικής του γυμνασίου.
-
Συνάδελφοι θέλω να ρωτήσω αν κάποιος από εσας έχει παρακολουθήσει τα μαθήματα ειδικής διδκτικής από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και τι εντυπώσεις είχε από αυτά.Ευχαριστώ προκαταβολικά!